×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Також не проходить swift на рахунок фоп
інвойс чек та swift protocol було надано але грошей так і нема
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей платежу та перевірки інформації.
Написати коментар
5363542012939766 мошенник! ФАНЕРА СТУДИО МОШЕННИК!
Сума 3000.00 грн. Карта 5363542012939766 Бугаєнко В. О.
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (1)
Изменили выписку, приписали долг
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар
Будьте людьми помогите хотя бы сейчас
Ваше питання було раніше розглянуто та були надані рекомендації для врегулювання ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Не приходит SWIFT перевод
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (7)
Зняття арешту з рахунку
Складається таке відчуття що це навмисно затягується, як можна отримати конкретну відповідь від банку?
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, у разі, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн. Зараз проходить централізоване зняття, проте є черга на зняття арештів.
Звернувшись в нашу підтримку на захищені канали, є можливість подати заявку на зняття арешту, проте все одно необхідно буде очікувати на зняття орієнтовано 1-2 дні.
Також ви можете вже відкрити нову Digital-картку. Нова картка не буде заарештована, тобто ви зможете її поповнити та проводити видаткові операції.
З повагою, Приватбанк.
Коментарі (1)
Колценир
Вибачте за очікування. Ймовірно, ваше звернення прийшлося на пікові години навантаження на операторів.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та допомогти у вирішенні вашого питання.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Консультант Руслана
Вдячні вам за такі теплі слова. Руслана, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Кредитная карта
25.02.22 не внесла платёж по причине отсутствия средств. Т.к. заработную плату получала на карту Сбербанка, его без предупреждения ликвидировали вместе со всеми сбережениями на ней. Мне начислили проценты за неуплату в сроки. Является ли ликвидация моей зарплатой карты Сбербанка и лишение работы поводом оспорить или отсрочить штраф за неуплату на Приват?
Весь лютий ми працювали в штатному режимі, щоб ви могли користуватись карткою без перешкод. Саме тому за лютий ще відсотки були списані.
Колегіальний орган банку 25.02.2022 затвердив нові тимчасові умови за всіма кредитними картками, зокрема й тими, за якими були прострочення зобов'язань строком до 90 днів включно. З 1 березня до 1 червня 2022 року (3 місяці) діють кредитні канікули. Обов'язкового щомісячного платежу не буде. Ви можете погашати заборгованість за своїм бажанням.
Переведення клієнтів відбуватиметься поетапно. Інформацію про пільгове обслуговування ви зможете переглянути в Приват24.
Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Коментарі (1)
Проблеми з обслуговуванням
Проясніть, будь ласка, ситуацію.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (3)
Нарушение
У даному випадку ще до кредитних канікул вами було укладено окремий договір з банком, в якому банк пішов на зустріч, здійснив перерахунок заборгованості та/або узгодив більш м'які умови згідно з якими необхідно проводити погашення.
Кредитні канікули було запроваджено банком для клієнтів, які до їх початку користувались на звичайних умовах карткою Універсальна або Універсальна Gold і на час канікул мають змогу не вносити щомісячні платежі.
Коментарі (14)
Не возможно связаться с оператором
Банком запроваджено кредитні канікули. Платежі, які не були ще проведені по графіку ( березень-травень ) будуть відтерміновані та їхній графік буде змінено, починаючи з червня.
Наприклад, плановий платіж по Оплаті Частинами на 20 березня, до цього моменту Ваш договір буде переведено на кредитні канікули — цей платіж буде перенесено на 20.06 (наступні платежі аналогічно, квітень — перенесено на 20.07, травень — 20.08 ).
Що ж до звернення в підтримку. В голосовому меню потрібно натиснути нуль та описати своє питання голосовому помічнику, щоб він з'єднав з оператором. В онлайн підтримці на сайті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Коментарі (1)
Допоможіть знайти злодія
З нами зв’язався чоловік Богданов Костянтин Яношович. У нього, як він запевнив все є в наявності. Ми попросили відправити наложеним платежем, або сплатити на рахунок компанії по безготівковому переказу. На що нам сказали, що немає такої можливості. Ми перепитали, що зараз війна і грошей і так не має, на що людина нас запевнила, що в такий час треба допомогати, а не наживаться на людях.
Богданов Костянтин Яношович № картки ПриватБанк: 5457082276804734
кинув нас в цей важкий час на 4000 грн.
Дуже прошу допомогти знайти і покарати дану людину.
Богданов Костянтин — Ви нічим не кращі за окупантів які вторглись на нашу землю, які мародерствують та вбивають наших співвітчизників.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
Банк абсолютно наплевать на клиентов.
Пополнить карту 2 недели вообще не реально. Отделение закрыто. Терминалы на прием налички не работают. Банкоматы пустые. Как началась война — банк сдулся.
Президент рекомендует рассчитываться безналом. Но как? Все терминалы в городе не принимают наличку. Это касается не только терминалов Приват. Но и через другие терминалы тоже нельзя пополнить счет Приватбанка.
При том что у нас в городе в принципе спокойно.
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на мапі відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима та проводити інкасацію в терміналах самообслуговування. Зняти готівку до 6000 грн на 1 чек також можна і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму. Детальніше про послугу на нашому сайті: https://privatbank.ua/hotivka-na-kasi#services
Коментарі (6)
Не выполняют закон!
В приложении общался с оператором, сказал что снимут в течение двух рабочих дней, а прошло уже 4
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн. Зараз проходить централізоване зняття, для цього нашим колегам потрібно трохи часу.
Що ж до того, що картка заблокована за вимогою виконавчої служби то зазначимо, що картка для виплат не є карткою зі спеціальним режимом використання і може бути поповнена також нецільовими коштами. Щоб окрема картка не була заблокована це має бути вказано виконавцем в постанові.
Також вже є можливість відкрити нову Digital-картку, яку можна буде поповнити та проводити видаткові операції.
Коментарі (1)
заблокировали карту
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
На підставі Постанови НБУ від 24.02.2022 № 18 закрита можливість здійснювати будь-які операції з використанням російських рублів та білоруських рублів.
Коментарі (2)
Приват во время ВОЙНЫ
Вот что он меня окончательно возмутило так это то что в чате мне начали задавать все те же вопросы как и на горячей линии. Я пояснила что я уже отвечала на эти вопросы и какой-то из моих ответов является неверным. Также я попросила идентифицировать мою личность через фото, селфи ну как это было раньше в Привате. На что мне ответили что такой возможности нет и единственный вариант разблокировать свою карту, с моими средствами так это пойти в отделение банка, которая не работают.
У меня вопрос к людям, которые Принимают решение относительно политики банка в такое тяжелое время ВЫ ЧЕМ ДУМАЕТЕ?! Ладно я проживу без ваших карт и без СВОИХ денег на них, а есть люди у которых может продуктов нет, может кто-то в дороге не может заправить авто что бы отвести свою семью подальше от взрывов, а вы ПРЕДЛАГАЕТЕ ИСКАТЬ НЕРАБОТАЮЩЕЕ ОТДЕЛЕНИЕ ПРИВАТА!!!
Как я сказала это Операторам, Также говорю и вам, в такое тяжелое время обязательно, повторяю обязательно должна существовать альтернатива походу в банк!!!
Ми уважно та відповідально ставимось до безпеки коштів та даних наших клієнтів, тому при зверненні в підтримку, якщо питання стосується персональних даних, ми маємо ідентифікувати того, хто звертається, щоб впевнитись, що це саме власник картки. Перелік питань для ідентифікації не завжди однаковий та вони завжди є такими, відповіді на які знає лише власник картки, а динамічні питання допомагають захистити кошти, адже, на жаль, бувають випадки, коли клієнти передають дані шахраям. Відповідно до вимог регулятора (НБУ) клієнти повинні самостійно слідкувати за актуальністю даних, які були надані в банк та своєчасно оновлювати дані.
На жаль, на даний час не бачимо інформації щодо вашого звернення в підтримку на сайті. Фахівці чату за вашим зверненням залюбки допоможуть в розблокуванні картки.
Коментарі (2)
Звернення
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн. Зараз проходить централізоване зняття, для цього нашим колегам потрібно трохи часу.
Що ж до того, що картка заблокована за вимогою виконавчої служби то зазначимо, що картка для виплат не є карткою зі спеціальним режимом використання і може бути поповнена також нецільовими коштами. Щоб окрема картка не була заблокована це має бути вказано виконавцем в постанові.
Також вже є можливість відкрити нову Digital-картку, яку можна буде поповнити та проводити видаткові операції.
Написати коментар
Платеж из зарубежа
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі платежу та перевірити інформацію.
Написати коментар
Пожалуйста свяжите с оператором! Два часа немогу дозвониться
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші колеги будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та з'ясувати деталі, щодо звернення в підтримку по телефону.
Написати коментар