Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не получила наличные при снятии средств с карты другого банка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
uliaverbenko 15 червня 2022, 9:09
Відділення за адресою: Одеса, вул. Академіка Філатова, 47/1
30 мая в 15:13 хотела снять наличку (7900 гривен) в банкомате ПриватБанка по адресу Филатова 47/1 с карты monobank. Наличные не получила, но средства с карты снялись (хотя было написано, что деньги сняты не будут). Я подождала некоторое время в надежде, что средства вернутся, но этого не случилось. Сразу начала писать в тех поддержку двух банков, от привата ответа не получила, в mono мне написали ожидать до 11 июня, если банк не вернёт средства, они будут подавати «заявку на оскарження транзакції» и это все может занять до 60 дней. В тот момент это были мои последние деньги на оплату аренды квартиры. Пришлось влезать в долги, чтобы не остаться без крыши над головой. Свои средства до сих пор не получила. От mono пришёл ответ, что «заявка на оскарження транзакції» была подана. Очень разочарована этой ситуацией. Хотелось бы вернуть свои средства, тк сумма не маленькая, особенно если учитывать нынешнюю ситуацию. Не хотелось бы доводить ситуацию до судебных разбирательств.
Хотелось бы отметить работу горячей линии. Голосовой помощник (или виртуальный) до истерики может довести, тк в таких ситуациях он не понимает, чего хотят. С оператором связаться в тот момент так и не получилось.
Приватбанк
Відповідь банку
15 червня 2022, 10:06
Вітаємо.
У разі, якщо кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. При наявності деталей запиту, зможемо прискорити відповідь.

Коментарі - 1

+
0
uliaverbenko
uliaverbenko
15 червня 2022, 10:10
#
Які саме деталі вам потрібні? Запит на повернення був сформований, але строк 60 днів це дуже багато, враховуючи нинішню ситуацію, фінансові труднощі і те, що через цю проблему я влізла у борги)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.95 42.95
USD 39.3 39.9
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.95 42.95
USD 39.3 39.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Не получила наличные при снятии средств с карты другого банка