Рахунок ФОП
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- +15
- Wolf Einstein
- 13 травня 2020, 9:48
- #
Вам ще пощастило, що не змусили їхати в Донецьку область
На даний момент проблема частково вирішена. Доступ до коштів отримано. Залишилось здійснити перебранчування, однак це вже не термінове питання і може бути здійснене у звичайному порядку
Представник банку написав у приватні повідомлення, що банком буде проведено перебранчування самостійно без потреби відвідувати відділення. Отже, схоже що проблема вирішена повністю. Дякую за оперативність
Проблема дещо схожа. Рахунок у Приваті Харкова, але через певні зміни з МФО у банку на митниці зникли всі рахунки і я не можу розмитнювати вантаж. МФО харківської філії, імовірно, вже десь з баз митниці викреслили і тепер так. Вантаж 2 тижні без розмитнення і Приват нічого робити не збирається. Імовірно, допомогло би перебранчування, але це мені потрібно в іншому місті підходити до якогось відділення і писати заяву. Чому не можна перебранчувати без таких маніпуляцій — невідомо.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
ЩО? Чи є якісь законодавчі обмеження? Чому про це не попереджається ні при відкритті рахунку, ні в «Приват24»?
Що ж далі? Декілька дзвінків на гарячу лінію і мені повідомили що потрібно піти у відділення і написати заяву на перебранчування. Ніби питання вирішується за 1-2год. Так я і зробив, пішов у найближче відділення у Львові і… менеджер після довгих консультацій з головним офісом каже, що перебранчування неможливе!!! Все що він може зробити — це спробувати відкрити додатковий рахунок у Західному ГРУ і коли цей рахунок буде вікдрито ( може через 5 днів, але це не точно), то можна буде спробувати! перекинути на нього залишок коштів (напевно якщо теж не заблокують).
Отже, ПриватБанк без жодних правових обгрунтувань обмежує моє право користуватись моїми коштами. Чіткого шляху і термінів по вирішенню цієї ситуації поки що не бачу і працівники Привату мало сприяють у цьому.
Що я очікував? Очевидно, що після стількох витрачених годин — моє питання вирішено і я маю доступ до своїх коштів. Не сталося.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.