×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Не зарахували переказ Вестерн Юніон
«У здійсненні переказу відмовлено згідно з пп. 1.1.3.2.6 та 1.1.6.7 Умов та правил банку. pb.ua/terms — можете ознайомитись з даним пунктом для перевірки інформації»
Потребовала разъяснение этих пунктов. Дали ссылку на общие положения. Когда я настояла, прислали следующее:
1.1.3.2.6. Банк має право в передбаченому чинним законодавством порядку:
витребовувати документи та/або відомості/інформацію, необхідні для виконання вимог законодавства України, яке регулює відносини у сфері запобігання та протидії, вимоги FATCA, питання валютного законодавства та іншу інформацію чи документи відповідно до вимог законодавства України, умов Договору та внутрішніх документів Банку;
відхилити переказ коштів в разі відсутності даних про платника (ініціатора переказу) та/або отримувач та/або недостатності/некоректності інформації, якою повинна супроводжуватися фінансова операція з переказу коштів у випадках, передбачених статтею 14 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
зупинити здійснення підозрілої фінансової (фінансових) операції (операцій), відмовитися від проведення підозрілої фінансової операції, а також застосувати інші застережні заходи.
1.1.6.7. Банк не здійснює зарахування або переказ коштів, надання або отримання кредиту (позики), здійснення інших фінансових операцій з активами клієнтів у разі, якщо хоча б одна зі сторін — учасників фінансової операції та/або вигодоодержувач та/або країна походження товару та/або територія транзиту товару/послуги має відповідну реєстрацію, місце проживання, місцезнаходження, місцепоходження або є територією держави, що:
— включена до переліку держав (територій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, що провадять діяльність у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення (в тому числі дипломатичне представництво, посольство, консульство такої іноземної держави), або однієї зі сторін — учасників фінансової операції є особа, яка має рахунок у банку, зареєстрованому в зазначеній державі (території);
— підтримує терористичну діяльність, підпадає під санкції, ембарго або аналогічні заходи відповідно до резолюцій Ради Безпеки ООН, Європейського Союзу, Управління по контролю за іноземними активами Міністерства фінансів США (OFAC) та законодавства України;
— має стратегічні недоліки у сфері протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення відповідно до заяв Групи з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей (FATF);
— визнана Банком високоризиковою державою (територією) відповідно до ризик-орієнтованого підходу.
Перелік таких країн (територій) розміщений на офіційному сайті Банку у мережі Інтернет.
Полный бред, так как я постоянно получаю периодически небольшие суммы по Вестерн и если возникали какие-либо вопросы, то просили предоставить паспорт отправителя, например… Насчет подозрительных стран — это Испания. Какие страны группы риска?
В итоге я обратилась в Монобанк. Оказалось, что отправитель просто написал Tatiana вместо Tetiana!
Оцените уровни сервисов:
Приватбанк:
На жаль ні, по даному переказу відмова згідно з цими пунктами договору, тому документи надати можливості немає.
В даному випадку згідно з цими пунктами переказ було скасовано
Монобанк:
Ваші дані як одержувача були невірно вказані при переказі (відправник допустив помилки в ім'ї)
Надалі буде необхідно використовувати прізвище та ім'я з ваших реквізитів, як для СВІФТ платежів, які є в меню «Поповнити свою карту» — «SWIFT». Зараз ми тимчасово одноразово змінили дані в нашому банку і просимо вас спробувати отримати переказ. Після отримання переказу дані змінимо назад.
И я спокойно получила перевод. При этом в Привате мне даже когда-то предлагали стать Вип-клиентом (то есть понимаете обороты). Приват, я больше не хочу быть клиентом вашего банка! Прощайте
На жаль, в даній ситуації ви отримали відмову без можливості підтвердження джерела отримання коштів через помилку співробітника.
Ми не залишмо без уваги дану ситуацію та проведемо відповідну роботу.
Вибачте нас, будь ласка, за даний інцидент :(
Сподіваємось, що ця прикра ситуація не призведе до припинення вашої співпраці з банком.
Коментарі (2)
Без предупреждения списали Детские деньги!
Просто потом увидел такую транзакцию
{{DID=PB_EN_BZICFTP0000000097957}}N-SMS ПОВЕРНЕННЯ КОШТ_В 6515345&YEAR=2022 СПИСАНИЕ С КАРТОЧНОГО СЧЕТА.
Это как вообще! Временные деньги? Быстро трать только в определенных магазинах, а нет так удалим деньги и все!!!
НЕ СОВЫЕТУЮ!!! ДОВЕРИЯ НОЛЬ!!! Деньги пропадут Вам даже не напишут!!! (((
Використання коштів за програмою «Пакунок малюка» здійснюється згідно умов встановлених державою. Невикористані пртягом 12 місяців з дати зарахування кошти перераховуються назад до держави.
Згідно умов та правил надання банківських послуг розміщених на сайті банку:
п.п.2.1.3.6.1.3. В разі, якщо після спливу 12 місячного строку від дати зарахування на рахунок компенсаційних виплат, ці кошти або їх частина не будуть використані, Клієнт доручає Банку здійснити перерахування залишку таких коштів на рахунок Міністерства соціальної політики України.
Коментарі (25)
Отказ в пополнении валютного счета третьего лица
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
Поповнення валютного рахунку клієта третьою особою можливе за наявності довіреності. Йдемо в приватні повідомлення для уточнення деталей.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Коментарі (3)
Невизнання власних помилок та не спроможність їх вирішити
Банк має лише ті дані, котрі були раніше надані клієнтом при проходженні актуалізації. Адреса, про яку йде мова, була вказана при заповненні анкети-заяви про приєднання до умов і правил банківського обслуговування. При заповненні такої анкети клієнтом ставиться дата і підпис, в знак погодження, що вказані в ній дані є актуальними. Ми уважно ставимось до зауважень клієнтів та ретельно перевірили інформацію надану вами. Як бачимо, фото документів наданих вами при ідентифікації були забраковані не помилково. При деяких спробах фото були нечіткі, засвічені, з повністю нечитаємим текстом, в інших випадках, фото були обрізані так, що на них не видно значної частини документу. Ми поважаємо наших клієнтів і завжди готові піти на зустріч, якщо мала місце помилка або недопрацювання з нашої сторони. В даному ж випадку, після надання нових коректних фото, дані в банку були успішно актуалізовані, а згадана адреса видалена з бази банку.
Коментарі (3)
Банк блокує зняття готівки без попередження
До оператора дозвонитись не можливо, замість цього пропонують вибрати «інше питання».
Це вже прямо якийсь фінансовий тероризм, в мене немає слів.
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Для з'єднання з оператором в голосовому меню необхідно натиснути нуль.
Коментарі (5)
Платно — легко и онлайн, бесплатно — иди в отделение…
Сторінка для замовлення карток — https://carddesign.privatbank.ua/ призначена для замовлення саме платних карток з фото чи індивідуальним дизайном. Додатковою є опція замовлення картки на довірену особу. За даним посиланням не здійснюється замовлення безкоштовних карток незалежно від того, чи вона оформлюється на своє ім'я, або ж на іншу людину.
Можливість замовити платну картку з фото або індивідуальним дизайном через сайт не виключає можливості клієнта отримати безкоштовну миттєву картку оформлену іншим способом. Вибір між оформленням безкоштовної чи платної картки залишається за клієнтом.
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Липовий кешбек
Ми перепрошуємо за те, що вийшло непорозуміння через надану вам в підтримці інформацію. З фахівцем буде проведена робота з метою недопущення подібного в майбутньому.
Згідно умов акції не враховуються лише платежі між своїми рахунками. Ваші платежі були враховані, кешбек за них був нарахований та виплачений на картку раніше. Ви можете побачити зарахування кешбеку у виписці по картці. У разі виникнення питань, будемо раді відповісти на них в приватному повідомленні.
Коментарі (3)
Вгамуйте фінмоніторинг
1. Підприємство обслуговується у Приватбанку
2. Підприємство пройшло фінмоніторинг Привата у 2021 та сплатило девіденди засновнику у 2021 році (далі — Кошти) на рахунок у Приваті. Без фінмоніторингу виплатити девіденти неможливо
3. Кошти у 2021 були покладені на депозит в Приваті, та повернуті на рахунок у Приват у 2021
4. Кошти не залишали Приват
5. При спробі за Кошти придбати ОВДП — відмова, та вимога пройти фінмоніторинг
Приватбанк-2022 підозрює Приватбанк-2021 (і мене як спільника) у злочинному відмиванні коштів?
Лист-відмова Приватбанку:
«Доброго дня.
Ви подали заявку на купівлю ОВДП і проходили процедуру фінансового моніторингу, відповідно висновку якого Ваша заявка анульована.
Рекомендовано —
Надати повний пакет під заявку: покупка ЦП реально іде за рахунок виплати дивiдендiв за 2017−2018р (сума) на яку 23/11/2021 були відкриті депозити які зараз виплачені. Надайте протокол загальних зборів учасників з рішенням про виплату дивідендів; — фінансова звітність юридичної особи, зокрема — Баланс (форма1) і Звіт про фінансові результати (Форма 2) за період виплати дивідендів, з позначкою контролюючого органу про їх отримання; — документи, що підтверджують сплату податків
З повагою,
Євгеній (Призвище)
Управління цінних паперів
АО КБ „ПРИВАТБАНК“»
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Коментарі (3)
Відгук про Приват Банк.
Ось такий хитрючий приват банк, не личить так робити.
На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Коментарі (4)
Претензий нет
Дякуємо за позитивний відгук про наш банк! Упевнені, що подальша співпраця з нашим банком буде також мати лише позитивний досвід.
Написати коментар
банк ***
в отделения нечего не могут объяснить
на горячей линии нечего не могут объяснить
Нам шкода, що у вас склалась така думка про нас:(
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (3)
Не выполнение решение Суда.
мотивувальної та резолютивної частин. Висновок суду про задоволення позову чи про
відмову в позові повністю або частково щодо кожної з заявлених вимог зазначається у резолютивній частині рішення (п. 5 ст. 265 ЦПК України).
Зауважимо, що у резолютивній частині рішення…
…відсутні будь-які приписи щодо списання заборгованості, припинення зобов’язань за Договором, укладеним між Вами та АТ КБ «ПриватБанк» Ну и моя любимая часть этого письма — Статті 598−609 Цивільного кодексу України передбачають, що зобов’язання
припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або
законом. Зобов’язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
З урахуванням вимог чинного законодавства України та умов Договору, просимо
здійснити погашення заборгованості, яка існує у Вас перед Банком…
Вот такое «зазеркалье»! Ну конечно сейчас, «эксперты» все мне дурню обьяснят, но замечу что вопрос перешел в плоскость принципа и я не остановлюсь в этом вопросе. Да и уважаемые эксперты, прежде чем писать свои «спичи» хорошо подумайте, что бы не выглядеть идиотом
Спасибо за понимание!
С уважением!
Звернення до суду про стягнення заборгованості не припиняє дію укладеного між сторонами договору, у тому числі в частині нарахування відсотків та штрафних санкцій.
Додатково вам була направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Коментарі (50)
Мошенничество с корректировкой выписки клиентов
Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
Можуть виникати такі ситуації, що під час спроби оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції з ініціативи точки, і сума стає доступна на балансі картки. Так як сума не списувалась з картки, у виписці ви не побачите відповідного поля.
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, доступні кошти, рух коштів завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Якщо ви не згодні із наданою в особистому кабінеті випискою та наявним балансом, повідомте, будь ласка, в приватному повідомленні свою версію, щоб ми допомогли розібратися.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (4)
Не решают проблему со Свифт переводами
Згідно вашого доручення, банк виконав повернення даного платежу, підтвердженням чого слугував відправлений вам на пошту протокол здійснення переказу, як доказ, що кошти були відправлені.
Нами було створено запит на пошук даного платежу з проханням уточнити дату кредитування. Поки що, на жаль, відповіді ми не отримали. Очікуємо разом з вами.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Финансовый номер телефона
Вопрос следующий: я нахожусь за границей, у меня украден телефон с украинским номером. В течение недели по несколько часов в день пыталась пройти идентификацию для изменения финансового номера телефона, с различных гаджетов и браузеров. Все мои действия правильны, что подтверждали операторы во время этой процедуры. Но системе распознавания что-то не нравится, доходим до последнего пункта и все, подтверждения нет ((Операторам отдельное спасибо за помощь и терпение! Картой я пользуюсь регулярно за границей, только не могу войти в свой аккаунт (Я обратилась в банк с вопросом, может ли моя дочь по доверенности от моего имени и с моей картой ИЗМЕНИТЬ ФИНАНСОВЫЙ НОМЕР ТЕЛЕФОНА в отделении банка в городе Киеве? На что банк ответил мне отказом!!! ПОЧЕМУ?!?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (1)
ПриватБанк як завжди на висоті…
Шкода, що наші піклування про фінансову безпеку вашої мами залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку — це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснює саме клієнт, а не третя особа і цим самим захистити клієнта від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри задля збереження коштів клієнта.
Для розблокування картки, вашій мамі достатньо написати в нашу підтримку чата, де наші фахівці з радістю допоможуть вирішити дане питання. Підтвердити номер телефону є можливість в найближчому банкоматі.
Просимо проявити терпіння і розуміння в необхідності даної процедури.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (10)
Приват банк почав перевіряти кваліфікацію ІТ-працівників?
https://dou.ua/forums/topic/36203/
P. S.: 1 зірка за досвід обслуговування в відділені на зодчих, м вінниця, жахливий досвід користування мобільним додатком та не компетенту технічну підтримку
В зазначеній вами ситуації необхідна перевірка інформації по клієнту. Для цього, він може звернутися в підтримку на захищені канали, де наші фахівці з радістю проаналізують даний випадок та нададуть відповідь після ідентифікації.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі стосовно ваших зауважень по додатку, підтримці та обслуговування у відділенні.
Коментарі (8)
Обслуговування клієнтів
Вибачте, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ймовірно, ваше звернення прийшлося на пікові години навантаження на операторів. До речі, ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua
Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб вирішити усі питання.
Коментарі (2)
Звоните в рельсу
Приносимо вибачення за таку ситуацію. Ймовірно, ваше звернення прийшлося на пікові години навантаження на операторів телефонної лінії. Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (2)
Получение социальной карты для программы «Пакунок Малюка»
Есть такая замечательная программа помощи от гос-ва, но, к сожалению, социальную карту выдает единственный банк — ПБ.
На официальном сайте написано всё лего и просто, 10 минут и карта у Вас и Вы уже можете подавать заявление. Но… приват банк не был бы приват банком, если бы не кучу НО.
И так. пришел я в отделение приват-банка с единственным желанием — получить соц карту, но мне тут же заявили, что карту мне не выдадут, если я не открою у них счет, на мой вопрос, почему так, мне что-то там объяснили, что это является ОБЯЗАТЕЛЬНЫМ условием получения социальной карты «Пакунок Малюка»… Мне это не очень понравилось, потому что я не хотел открывать никакие дополнительные счета. Ну в общем… решил я позвонить на горячую линию, что бы уточнить, насколько сея информация является правдивой и на какой основании мне отказывают в открытии социальной карты без открытия счета в Приват-Банке… По итогу переговоров, на горячей линии мне сообщили — что они монополисты и будут делать так, как считают нужным…
Ну да ладно… открыть счет, так открыть счет, выбора все равно нет. Пошел, открыл счет, получил 2 карты (универсальная + социальая). Во время открытия счета, мне, почему-то, сообщили, что, я ОБЯЗАН воспользоваться картой «универсальная» иначе, мне МОГУТ ограничить пользования социальной картой…
В общем.приват как хочет, так и вертит этой государственной программой…
Картка «Пакунок малюка» оформлюється як Картка для виплат, тому для її отримання ви маєте бути ідентифікованим.
Наявність картки «Універсальної» та здійснення по ній платіжних операцій — не являється обов’язковою умовою для користування Карткою для виплат.
Йдемо приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та провести перевірку стосовно ситуації, що склалася.
Коментарі (2)