×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Для всех тех у кого заблокированы счета по постановлению 18 НБУ
Руководствуются всего одним законом — Про валюту і валютні операції
Стаття 1. Докладніше: https://kodeksy.com.ua/pro_valyutu_i_valyutni_operatsiyi/1.htm
п. 8 этой статьи —
8) нерезиденти:
а) фізичні особи (іноземні громадяни, громадяни України, особи без громадянства), які мають постійне місце проживання за межами України, у тому числі ті, які тимчасово перебувають на території України;
б) юридичні особи та інші суб'єкти господарювання з місцезнаходженням за межами України, які створені та діють відповідно до законодавства іноземної держави, у тому числі ті, частки участі в яких належать резидентам;
в) розташовані на території України іноземні дипломатичні, консульські, торговельні та інші офіційні представництва, міжнародні організації та їх філії, що мають імунітет і дипломатичні привілеї, а також представництва інших організацій, що не здійснюють підприємницької діяльності відповідно до законодавства України;
г) відокремлені підрозділи юридичних осіб, зазначених у підпункті «в» пункту 9 частини першої цієї статті, що розташовані за межами України та здійснюють підприємницьку діяльність відповідно до законодавства іноземної держави;
ґ) інші особи, які не є резидентами відповідно до пункту 9 частини першої цієї статті;
Но рождается вопрос — по каким признакам банк определил что моё постоянное место жительство РФ? Прописки — нет. Резидентства — нет. Центра жизненных интересов — нет. Имущества — нет. Какой медум определил и исходя из какого закона главное, что человек постоянно проживает в РФ? Место рождения не означает «постоянное место проживание» как минимум даже по смыслу.
Это остаётся вопросом. На сегодняшний день любой (некоррупционный) суд признает такие доказательства постоянного места жительства — абсурдными и аргументы несостоятельными. Помню случай, были у меня глубокие законодательные тёрки с таможней Украины, так они руководствуются не только «Таможенным кодексом» а в добавок «Налоговым кодексом» + письмами разъяснениями разными. Т. е. была достаточно глубокая проработка вопроса законности или незаконности. А тут просто руководство одним законом который даже не даёт точного определения… Какая недалёкость мягко говоря. Таможня разы грамотнее и широко мыслит чем банкиры…
Вторая новость в том что Банк направил 15.03.2022 уточняющее письмо с вопросом как определять резидентство? И что делать если человек не резидент РФ и у него нет ПМЖ, а есть ВНЖ? Пока ответа НБУ в банк не поступило.
Коментарі (5)
Мошенники сняли все деньги после того как в приват банке оператор заблокировала мой счёт. Это как вообще???
Это как понимать?
Я же звонил сотруднику банка в 23:00 и рассказал всю ситуацию!!! Зачем вы допустили какие-то манипуляции с моим счетом после того как я сообщил что моим номером завладели мошенники???
Я ночью вызвал полицию, написал заявление, показал время когда звонил в приват банк, и на почте показал выписку с банка во сколько они сняли деньги (спустя час разговора с Вами). Полиция тоже такого же мнения что это косяк приват банка!!!
У нас сейчас идёт война и я остался без работы!!! Мне нужно семью кормить! А из-за ваших ошибок я остался без денег! Верните мне мои деньги как можно скорее! И будьте пожалуйста внимательны! А то мои знакомые уже боятся пользоваться вашим услугами после такого…
Коментарі (1)
Это не помощь, а разочарование
Сейчас я нахожусь в Германии и мне нужно свою карту переподключить с украинского номера на немецкий. Я потратила на это пол дня и так ничего и не получилось.
Написала оператору, заполнила необходимую форму, проверка очень длительно совершается, затем меня перенаправили к другому оператору, опять какие-то формы заполнять. Все сделано, фото, пишет фото не подходит свяжитесь с оператором.
Связываюсь с оператором, он уже другой, заново заполнение документов, опять фото не подходит. На это ушло несколько часов (!!!)
Звоню в колл-центр, присылают новую ссылку и пароль на фотоиндификацию, все заполняю, выкидывает обратно к пустой форме. Попробовав несколько раз, перезваниваю, скидывают новую ссылку с паролем и все тоже самое.
Глубоко возмущена, я потратила более 4 часов и так и не пришла к результату! Находясь в чужой стране, не могу даже посмотреть свой баланс на карте!!! Почему нельзя упростить процедуру замены номера, я не имею доступа к своим счетам и это ужасно, особенно в нынешней ситуации! Пожалуйста обратите внимание на своих клиентов!!!
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. При фотографуванні необхідно, щоб фото було чіткої якості та відповідало усім вимогам, в тому числі руку має бути видно повністю, потрібно тримати документ в розгорнутому вигляді. Для вирішення вашого питання, просимо вас звернутися в чат повторно та слідувати рекомендаціям.
Коментарі (3)
Відповідь колл центру
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар
Подтверждение платежа.
Просимо вас звернутися в підтримку чата, де наші фахівці вас ідентифікують та допоможуть змінити спосіб підтвердження платежів.
У випадку, якщо у вас виникнуть труднощі чи додаткові питання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Робота онлайн сервісів в умовах воєнного стану
Вдячні вам за такі теплі слова. Ми стараємось для вас!
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Обслуговування у Приватбанку
Вдячні вам за такі теплі слова. Ярослав, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде радий допомогти вам знову:)
Беремо і допомагаємо!
Коментарі (1)
Худший банк
У нас в городе очень тяжёлая обстановка, ничего не работает (отделения банков тоже) кроме пары магазинов. Город оккупирован, еды нет, свет периодически пропадает, связь ловим чуть ли не на верхушках деревьев.
И вот так случилось что паспорт отдали на вклейку второго фото, остались только копии.
Этот «распрекрасный» банк для того чтобы создать карту для получения помощи, решил что нужна актуализация документов (а для открытия других карт они их брали), которые находятся в Цнапе (а он не работает, на минуту представьте, вокруг ещё пули летают!!), копии не подходят, обратитесь в отделение, здесь берет зло в какое отделение, здесь в людей стреляют, Але!!!
Здесь с дома выйти проблема чтобы не убили, НИЧЕГО не работает!!!
Вот вам просто не стыдно?
У людей которые хотят обратиться за помощью даже нет связи, а вы даже к тем кто обращается так по скотски относитесь!!!
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (6)
Заблокирована возможность снятия налички зарубежом
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Перелік документів знаходиться за посиланням — https://pb.ua/short?9XP.
Просимо ознайомитися з вимогами:
— ПІБ та суми читабельні;
— документ виданий в поточному або минулому році;
— відсутні ручні правки чи фото/знімок з екрана мобільного.
Не є джерелом походження коштів: виписка за карткою/рахунком, чек з валютно-обмінної операції, рахунок-фактура, інвойси, витяги, документи іноземною мовою без перекладу, договір поворотної фін. допомоги, договір позики, декларація підприємства ТОВ.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (7)
Оплата за обслуживание по картам VIP сегмента Black Edition
У меня несколько вопросов к банку.
1. Почему вы не сделали каникулы на снятие комиссий на 3 месяца, как сделали другие банки?
2. Как вы предполагаете можно потратить 30 тыс грн в месяц, чтобы не оплачивать сумму за обслуживания картой 400 грн, когда в стране война и я сижу месяц в погребе?
Вчера вы сняли со счёта 400 грн, сегодня я закрыла все свои счета в ваш банке и открыла счета в другом.
Очередной вопрос. О какой лояльности и гибкости в обслуживании мы можем говорить?
Наші профільні фахівці вже розглядають ситуацію, що склалася та по результату вам зателефонує наш співробітник.
Коментарі (5)
Снятие ареста
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн. Зараз проходить централізоване зняття, для цього нашим колегам потрібно трохи часу.
Звернувшись в підтримку на сайті банку pb.ua є можливість подати заявку для прискорення зняття арешту. При зверненні в онлайн підтримку в чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Коментарі (1)
Доброго дня я стала жертвою афериста по цьому номеру карти в приват 24 5168 7520 2147 9020 на ім'я Кіт В. В
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (1)
Банкомат не видав готівку але кошти списались
25 березня, на наступний день я отримала відповідь, що моя заявка відхилена. Я знову звернулась у службу підтримки. Там мені сказали, що перша заявка була сформована некоректно. Зробили ще одну заявку. При перевірці стану нової заявки я побачила, що ви ще раз очікуєте інкасацію, хоча в першій заявці ви також писали, що очікуєте інкасацію після чого відхилили заявку.
Банкомат розташований в центрі Львова. Неможливо, що він очікує з 24 березня на інкасацію. Я залишилась без грошей. Отримала таке повідомлення від банку при оформленні заявки — Заявку на 10000.00 UAH прийнято. Регламент опрацювання — 1 день, якщо потрібна інкасація — до 3 днів.
Заявка номер 24468705
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Ми проведемо роботу з фахівцем підтримки, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.
Коментарі (5)
PrivateMoney
Через приложение потребовали фото загранпаспорта, приложила. Через полчаса позвонили из банка, звонок сорвался.
Звоню, требуют пройти повторную верификацию. Снова фотографирую паспорт.
Через пять минут приложение снова просит повторить, повторяю.
Через пять минут пишут, что перевод забракован. Звоню, чтобы спросить, в чем дело. Ответ — внутренние правила банка.
Объясните мне, дорогой Приват, почему меня оставили без денег, которые должны были пойии волонтерам, в период войны. Что я сделала не так в соответствии с вашими внутренними правилами. Желательно публично.
Банк є суб'єктом первинного фінансового моніторингу і зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Це ж стосується отримання термінових грошових переказів. Банк неухильно дотримується вимог законодавства та регулятора, відповідно до яких і здійснює фінансовий моніторинг. Для отримання переказу необхідно було слідувати підказці у відправленому вам пуш повідомленні і надати один з перелічених там документів саме відправника, а не отримувача. Вами було надано фото свого документу.
Відправник може повернути цей переказ та відправити гроші заново.
Коментарі (5)
арешт зі счета не знято більш 20 днів
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн. Зараз проходить централізоване зняття, для цього нашим колегам потрібно трохи часу.
Звернувшись в нашу підтримку через захищені канали, є можливість подати заявку для прискорення зняття арешту. На даний час не зафіксовано вашого звернення в підтримку та подачі подібної заявки. При зверненні в онлайн підтримку на сайті pb.ua в чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Написати коментар
Волонтерской помощи — НЕТ, твердо заявляет Приват
банк не вживає заходів для встановлення джерел походження коштів при їх внесенні клієнтом — фізичною особою у готівковій формі на його поточний рахунок у розмірі, який дорівнює чи перевищує 400 тис. грн., у разі якщо такий клієнт не надав на вимогу банку відповідні документи або відомості;» Написал нат горячую линию — говорят, хрен, документы нестите сначала, а там посмотрим.
На практике, Приватбанк работает в абсолютно мирное время и беспокоить себя суровыми реалиями ни к чему. Сумма, конечно, попала куда нужно, но сам факт препятствования связи народа с армией — это преступление.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Перелік документів знаходиться за посиланням — https://pb.ua/short?9XP.
Вимоги:
— ПІБ та суми читабельні;
— документ виданий в поточному або минулому році;
— відсутні ручні правки чи фото/знімок з екрана мобільного.
Не є джерелом походження коштів: виписка за карткою/рахунком, чек з валютно-обмінної операції, рахунок-фактура, інвойси, витяги, документи іноземною мовою без перекладу, договір поворотної фін. допомоги, договір позики, декларація підприємства ТОВ.
Надіслати документи можна, звернувшись в нашу підтримку чата.
Коментарі (13)
Лишилась средств после эвакуации в Польшу
поэтому телефон и карты были заблокированы по моей просьбе родственниками. Тут спасибо, сработали оперативно.
Приехав в Польшу, на месте ночевки, я, разбирая вещи, обнаружила телефон и карты Приватбанка.
Обратившись в чат Приват24 я не получила помощи.В чате за полтора часа мне не ответил ни один оператор.
При попытке связаться по телефону для контактов с Приватбанком из-за рубежа робот-телефонный Приватбанка предлагает мне
сходить в банкомат или терминал Приватбанка (за рубежем!), после чего отключается.
Родственники пытались дозвониться со своих финансовых номеров.
Оператор говорит, чтобы звонили с номера который необходимо подключить, а он отключен, как финансовый и автомат посылает «идите в банкомат».
Еще просит робот в чате помощи Приватбанка указать пользование картами в течении 10 дней, но карты же заблокированы как я могу ими пользоваться?
Одна из карт является пенсионной. Я осталась без средств к существованию, а также не могу гасить кредитную карту.
Последний раз я пользовалась кредитной картой 03.03.2022г, а пересекла границу 06.03.2020.
Тогда мне приходили смс сообщения, а сейчас я ничего не знаю.
Вход в Приват24 заблокирован.Банкомматов «Приватбанка» нет ниодного. Что мне делать?
Прошу помочь!
Нам шкода, що ви зітнулися з певними незручностями. Для підтвердження вашого номеру телефону, потрібно звернутися в чат, де вас ідентифікують як клієнта та допоможуть у вирішенні питання.
Додатково, ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та проаналізувати ваші попередні звернення в підтримку.
Написати коментар
ОБМАН!!!
З 1 березня до 1 червня всіх клієнтів ми перевели на пільгові умови без необхідності вносити щомісячні платежі. Важливо розуміти, що всіх переводимо поетапно та зробимо це до кінця березня. Але ставка на березень вже складає формальні 0,0001%. З 1 червня обслуговування картки повертаємо на звичайні умови. Інформацію про пільгове обслуговування ви зможете переглянути в Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (14)
Не зачисляют SWIFT перевод
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації, що склалася.
Коментарі (2)
хотела бы поставить 0 !
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. Дійсно, необхідно, щоб фото було чіткої якості та відповідало усім вимогам, в тому числі потрібно тримати документ в розгорнутому вигляді. Для вирішення вашого питання, просимо вас звернутися в чат повторно та слідувати рекомендаціям.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)