×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Порушення умов надання банківських послуг
Ваше питання вже розглядають наші спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Написати коментар
Проблема із отриманням валюти
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
Робота відділення приватбанку в м.Ізюмі.
Під час повітряної тривоги та артобстрілу, затверджено чіткий порядок дій співробітників. Як тільки починається повітряна тривога, клієнтам рекомендується пройти до найближчих бомбосховищ для безпеки та збереження життя.
У відділеннях ПриватБанку працівники зачиняють двері та діють згідно правил та рекомендацій для населення під час «Повітряної тривоги», про які постійно повідомляє Державна служба України з надзвичайних ситуацій по радіо та телебаченню, а також на офіційних державних інформаційних каналах.
Більшість банківських операцій ви можете провести без відвідування відділення, а саме: за допомогою Приват24, банкоматів, терміналів самообслуговування, а також за зверненням до клієнтської підтримки.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Разом з тим, ми хочемо, щоб наші клієнти не наражали себе на небезпеку, тому просимо не залишатися на вулиці під час сигналу «Повітряної тривоги». Подбайте про себе та своїх рідних!
У разі виникнення будь-яких питань стосовно послуг банку для отримання консультації можливо звертатися цілодобово до підтримки банку за номером 3700 або pb.ua/chat.
Сподіваємось на ваше розуміння!
Бережіть себе.
Написати коментар
Приват Банк розірвав договір
Протягом майже 4 місяців намагався допомогти компанії, працював за обіцянки.
І ось змінив роботу на нову. Та почав домовлятись з директором старої компанії про виплату заробітної платні.
Він сказав що на данний момент може виплатити тільки таку то суму у крипті, а надалі вже саме на фоп рахунок як буде приходити оплата від замовників.
Я вже не можу в цьому аду працювати, і в купі кредитів та обіцянок в даний момент. Погодився.
Мені прийшло в крипті, я одразу обміняв, закинувши на карту та оплативши кредити.
Після чого в кінці кварталу збираюсь оплатити фоп податки після отримання зп з другої роботи.
Проте, вже сьогодні 18/07 приват банк розриває договір не встановлюючи причину. Чому вони рахують операції з криптою нелегальними? Що саме потрібно зробити щоб вирішити це питання — незрозуміло, бо по договору вони не мають обовʼязку розповідати. Додзвонитись та отримати якусь інформацію на гарячій лінії також неможливо.
Модна спробувати написати лист на канцелярію, що я і зробив, але час очікування щось біля трьох місяців.
Надавати попередження, або доносити детальну інформацію про можливі ризики — банк не вміє.
Користуюсь банком вже років 12. Відношення ніби до скоту, а не людей які попри війну та таку кількість проблем навколо залишаються тут та працюють по 16 годин на день
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (8)
Відсутність доларів США у відділенні
Причина в тому що у відділенні відсутня іноземна валюта для купівлі, а точніше долар США. Касир повідолима щоб придбати долари США робіть замовлення через приват 24. Зробив замовлення прихожу у відділення мені видають долари США зразка 1996 року і стан їх не дуже гарний, я відмовився їх отримувати, інших окрім 1996 року в банку немає. Замовив знову через приват 24 і знову привезли долари США 1996 року і стан їх не задовільний. Якщо ви знаєте в подальшому продати долари США 1996 року доволі проблематично, обмінники так і банки не охоче їх приймають назад. Тому в мене питання чому у відділенні Приват банк завозить долари США лише 1996 року?
Сума формується та доставляється для замовлення з купюр того номіналу та року випуску, що є в наявності. Банк приймає і видає тільки таку валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах відповідно ознак зношеності. На поточний момент згідно Постанови 75 НБУ Банкам, небанківським установам заборонено відмовляти клієнтам у здійсненні валютно-обмінних операцій з банкнотами іноземної валюти будь-якого року випуску в разі повної відповідності за дизайном і елементами захисту зразкам, справжність яких підтверджена з використанням відповідного обладнання. При отриманні коштів Ви можете відмовитися від замовлення та перезамовити їх на іншу дату. Хочемо зауважити, якщо інші установи відмовляється у вас прийняти готівку спираючись на рік, ви можете скаржитись в національний банк.
Написати коментар
Касир-шахрайка Носуленко Віта, Київ, вул.Драча 1
Наші спеціалісти перевірять інформацію та розберуться в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Хочемо зауважити, що Банк приймає і видає тільки таку валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах відповідно ознак зношеності. На поточний момент згідно Постанови 75 НБУ Банкам, небанківським установам заборонено відмовляти клієнтам у здійсненні валютно-обмінних операцій з банкнотами іноземної валюти будь-якого року випуску в разі повної відповідності за дизайном і елементами захисту зразкам, справжність яких підтверджена з використанням відповідного обладнання. Національний банк наголосив, що не встановлював жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Навпаки заборонено банкам та небанківським фінансовим установам встановлювати будь-які подібні обмеження. Тобто при виконанні замовлення готівки ми видаємо валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах. Якщо вас не влаштовує валюта яку привезли, можна отримати кошти в гривні або перезамовити на іншу дату. Якщо інші установи відмовляється у вас прийняти готівку спираючись на рік, ви можете скаржитись в національний банк.
Коментарі (1)
Заблоковані картки Приватбанку
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (11)
Чат Приват24 знущаєтся з кліентів
я звернувся в чат Приват 24 для вирішення цього питання
Оператор близко півгодини задавав питання потім через півгодини почав знову ставити ті самі питання
в кінці розмови він порадив мені не користуватися сервісами Приват для поповнення мобільного, а звертатися безпосередньо до мобільного оператора
ось де яки перли:
Допомога Онлайн
Вітаю у чаті. Мене звати Альона, я вже читаю питання та спробую вам допомогти.
11:47
Не проходить операція з поповнення мобільного
11:47
Допомога Онлайн
Для вирішення Вашого питання надайте, будь ласка, скріншот покроково, що за чим натискаєте та яка помилка виникає.
…
12:13
Допомога Онлайн
Дякую, хвилину
12:16
Підкажіть, будь ласка, останні рази намагались провести платіж саме через Приват24, вірно?
12:17
так через Приват24
12:17
Допомога Онлайн
Для вирішення Вашого питання надайте, будь ласка, скріншот покроково, що за чим натискаєте та яка помилка виникає.
…
12:20
Допомога Онлайн
Хвилину
12:23
Допомога Онлайн
Дякую за Ваше питання. Для його вирішення підключаю профільного оператора. Спеціаліст відповість протягом декількох хвилин.
…
12:30
Допомога Онлайн
Вашу скаргу зараз зафіксую, але зворотнього зв’язку нажаль не буде
…
12:50
Ви офіціїно підтвержуете що платіж по поповненая номеру мобільного оператора через приват 24 зробити неможливо поки не вгадаеш яка сумма прходить, а яка ні? офіціїно підтвердіть цю інформацію
12:52
Допомога Онлайн
Так все вірно
Перепрошуємо за незручності. Ваш платіж на поповнення мобільного телефону забракований за рішенням інтелектуальної системи. Ви можете скористатися альтернативними способами оплати — терміналом, банкоматом або онлайн сервісами для поповнення, які надає ваш мобільний оператор.
Коментарі (1)
Не працюють відділення!
Наразі більшість відділень Банку не мають автономного живлення, тому ми залежимо від електроенергії як і будь-яке підприємство в місті. Як тільки буде відновлено електропостачання в місті — запрацюють і відділення. За умов тривалого відключення електроенергії можливо звертатися до чергового відділення з автономним живленням, за адресою — м. Житомир, вул. Iвана Кочерги, 6. Хочемо зауважити, що більшість банківських операцій ви можете провести без відвідування відділення, а саме: за допомогою Приват24, банкоматів, терміналів самообслуговування, а також за зверненням до клієнтської підтримки. Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Коментарі (1)
Зникли 10 тис. грн. після поповнення у терміналі Приватбанку!
Поповнювала власну карту Привату у терміналі самообслуговування в Т Ц Скаймол, поповнення було на 10 тисяч гривень купюрами по тисячі гривень.При натисненні на кнопку «завершити» операцію гасне світло і вимикається термінал.10 тисяч мені на карту так і не поступили хоч в термінал вони успішно потрапили. Термінал ввімкнувся через деякий час але звісно моя операція на ньому була вже перервана.На негайний мій дзвінок на 3700 працівник Привату сказала що так, вони бачили активність моєї карти у терміналі, що зафіксовано точний час операції та номер терміналу і що гроші повернуть мені за добу, максимум за три доби після інкасації.Доба вже пройшла грошей на карті я не бачу.На моє звернення до банку відповіли що потрібна інкасація терміналу і що потрібно очікувати.
Це дуже схоже на спробу присвоїти мої кошти.Адже сума чимала.І інкасація терміналів у таких супер-людних місцях відбувається щодоби! А не три доби чи інший термін, який називають співробітники Приватбанку.
Я вкрай обурена, у воєнний час установи мають йти назустріч військовим завдяки яким Україна ще існує, а не робити перепони у такому простому рішенні я повернення МОЇХ власних коштів, я ж не їх гроші собі прошу, а свої власні!
Якщо протягом трьох діб 10 тисяч мені не будуть повернені, я звертатимусь зі скаргами на роботу Привату у відповідні установи і також задію наших військових юристів для звернення до суду! Після такого «обслуговування» я замислююсь чи не змінити мені взагалі банк.
Вибачте за створені незручності! Ми повністю розуміємо, наскільки це може бути неприємно для Вас. В більшості випадків регламент опрацювання заявки на повернення коштів складає до трьох днів. В окремих випадках, максимальний термін може скласти до 14 днів, повернення коштів здійснюється за результатами інкасації. За результатом розгляду заявки Вам надійде повідомлення від банку.
Коментарі (2)
Заблокували картку
Раніше була подана заявка, по якій з вами не змогли зв'язатись. Подали новий запит, будь ласка, залишайте на зв'язку для вирішення вашого питання.
Написати коментар
Заблокували рахунки, хоча надав всю інформацію!
13.07.24 я продавала монети на криптобіржі «бінанс» в мене взяли ордер, та оплатили його, в підтвердження надали квитанцію про оплату! Я перевела монети згідно ордеру! Через деякий час в другій половині дня мені прийшло повідомлення від ПриватБанку, що в мене обмежили користуванням картою! Я надала всі скріни ордерів квитанцій в чаті ПриватБанку! Сьгодні оператор грубо відповів що нічого не бачив, та порекомендував звертатися до поліції або суду!
Прошу Вас перевірити роботу працівників ПриватБанку, та розблокувати моїкошти!
15.07.24. Трендовацька А.С
Перепрошуємо за незручності. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, зверніться до чату та надайте скріншоти де буде видно номер ордера та ПІБ покупця.
При відсутності підтвердження, переглянути дане рішення можливо за рішенням суду.
Коментарі (6)
безпідставно оббирають пенсіонерів кредитними відсотками
в 9−30 ранку сформувала платіжне доручення на оплату коштів в сумі 31860 грн.
при цьому платіж чомусь не відбувся — дозвонитись на гарячу лінію було не можливо і я вирішила що моя помилка в набору розрахункового рахунку отримувача. не дочикавшись проведення платежу (дія рахунку закінчувалась 11.06) я змушена була знову набрати вказаний платіж в 12 годині і чомусь аж в 12- 47 (через чотири години після стоврення платежу -) пройшла належна оплата моіх коштів.
я відправила підтвердження броні в санаторій, але Приватбанк задвоів мій ідентичний платіж — ні хто зі мною не звязався, ні хто не уточнив — треба проводити чи ні -і в ньому чітко було зазначено що оплата по рах 4550 від 9.10, за одинаковий період за двох осіб і сума та сама, і списав з моіх кредитних коштів по цій безпідставній операції 838 грн.!!! повідомлення в мене засвітилось про це в 22−32 того вечора. Я зразу давай дзвонити на 3700 зробила зверенення, мені обіцяли повернути кошти, але мов не від нас залежить як швидко … мол може тривати 21 день!!! санаторій повернув сьогодні кошти на мою кредитну картку, а Приватбанк — не повернув 838 грн.
Як ви вважаєте: буду я ще далі співпрацювати з цим банком ??? в якому я маю 7 рахунків із 2010 року ??? ПОЗОР такому відношенню до клієнтів!!!
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написати коментар
Не відкривайте зарплатну картку в приватні!
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написати коментар
Обмежене обслуговування
Лише згодом мені самостійно вдалося вияснити, що це обмеження 1.2 за їхнім кодифікатором, а саме — через те, що десятки років тому я притягувався до кримінальної відповідальності. Як і де служба безпеки філіалу банку в Полтавській області змогла добути цю інформацію та ще й використати її на шкоду клієнту — окреме питання, яким буде займатись поліція, куди я направив відповідну заяву. У банку немає і не може бути доступу законним шляхом до таких реєстрів МВС, а отже, це злочинна діяльність, до якої, це очевидно, причетні діючі працівники поліції, маючи від цього неправомірну винагороду.
Я вже не перший рік займаюсь операціями з цінними паперами, а тепер не можу через уведені обмеження ні купити ні продати свої облігації, через що вже поніс певні матеріальні збитки, не говорячи про моральні.
Та й цікаво — яким чином наявність судимості в громадян може обмежити їх право на проведення законних фінансових операцій?
От вам і недоторканність приватного життя, от вам і використання персональної інформації як кому заманеться, от і конституційні права і свободи громадян, які на практиці є тільки міфом.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (4)
Безпека на нулі
ПриватБанк активно бореться із шахрайством. Як всередині банку, так і за його межами ми дотримуємося політики нульової терпимості до шахрайства та використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження крадіжок коштів наших клієнтів. Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
Коментарі (1)
Заблокировали банковскую карту
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (2)
Просто издеваются над своими клиентами
Только что мне вообще сообщили, что мой вопрос будет рассмотрен в течении 14 дней!!!
Я пополнила СВОЮ карту СВОИМИ деньгами!!! Банк видит эту информацию!!! Я объяснила, что у меня просто кошмарный положение. Я не могу оплатить лечение, что необходимо было сделать срочно! Одолжить мне не у кого, я в чужом городе!!! Я даже уехать не могу, так как нет на обратный билет!!! Всегда считала Приват надёжным банком. Поэтому много лет являюсь клиентом голд клуба. Там же оформила карты двоим своим детям. Но после такого отношения больше нет желения оставаться клиентом этого банка, не только самой, но и моим детям, родителям и всем знакомым не хочу рекомендовать Приват!!!
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (2)
дивні дзвінки з +380567369129
Сьогодні в 5−00 ранці дзвонили з цього номеру, робот. Телефон схожий на приватівський.
Саме цікаве, що після телефонного підтвердження входу в приват24, знову дзвонив робот з цього телефону. В приват24 в профілі — Керування — Комунікації — Дзвінки (історія дзвінків від банку) відсутні дзвінки в 5−00 і повторний дзвінок робота (після телефонного підтвердження входу в приват24)!!! Пишу цей коментар про цей дивний дзвінок, бо вже є схожий коментар після якого у людини пропали гроші з рахунку
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/77169/
Номер +380567369129 належить ПриватБанку. Перевірити номер телефону ви можете у оновленому додатку Приват24 для android та iOS, в меню: Фото — Комунікації — Дзвінки. Відображаються вхідні та пропущені виклики, а також є можливість перевірити окремо номер телефону.
Коментарі (3)
Погане обслуговування і підтримка онлайн
Ви можете звернутися в чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Для вас фахівці працюють 24/7 та з радістю допоможуть вирішити питання.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо описати ваше питання у повному обсязі текстом та далі діяти по підказкам бота, щоб підключитись до оператора.
Коментарі (1)