Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Quantor 5 лютого 2025, 10:17
Відділення за адресою: Харків, пр-т Незалежності, 7
Заявку на зимову підтримку подавав родич з категорії 65+ без ДІЇ ще в середині грудня. Сказали, що через два тижні вам зателефонують, буде картка. Потім казали що 28 січня буде. Тепер кажуть колись то у лютому буде. чекайте …
Досі немає навіть картки.
І взагалі не зрозуміло, навіщо нав’язувати саме пластик для пенсіонерів для цієї програми. напевно 99% влаштувало б віртуальна картка. Все одно крім комуналки, особливо і нікуди ті гроші витратити.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AlphaBabushka 4 лютого 2025, 17:56
ПриватБанк снова разочаровал. Несмотря на депозит 92 500 грн и активное пользование картами, они снизили кредитный лимит до 0 грн. Если ищете надежный банк с адекватной кредитной системой — крайне не советую этот. В других банках условия намного лучше.
Iryna15773 4 лютого 2025, 17:35
Відділення за адресою: Київ, вул. Гната Юри, 7-Д
В суботу 1.02.2025р. я прийшла у відділення на Гната Юри 7д із запитом на зміну кредитного ліміту та відкриття оплати частинами. З собою принесла довідку з роботи про розмір зарплати. Співробітниця не звернула уваги на цю довідку, відразу почала змінювати кредитний ліміт. Звісно система їй відмовила в зміні кредитного ліміту. Тільки потім співробітниця почала фотографувати довідку і я до сих пір не знаю, чи введена ця довідка в моєму профілі. А тепер кредитний ліміт можна буде змінити тільки 4.03.2025р! Так із-за некомпетентності співробітника я не можу користуватися оплатою частинами!
Людмила Белая 4 лютого 2025, 16:59
Відділення за адресою: Київ, вул. Антоновича, 66
Давний клиент с отличной репутацией.
Неделю назад заказала апостиль у ФОП.
Заказала апостиль свидетельства о браке с переводом. Указала в платёжке мою девичью фамилию и фамилию мужа как написано в свидетельстве о браке и какую услугу оплачиваем — оплатила с монобанка 2500.
Неделю они мурыжили и не видели деньги на счету. Монобанк прислал прямую ссылку на деньги, работники даже не соизволили узнать пришли ли деньги или зависли в воздухе.
Монобанк сделал мемориальный ордер.
ФОП пришел сегодня получить наконец деньги за работу и ему не отдают деньги.
Почему?
А потому, что оказывается я должна предоставить ещё и паспортные данные моего мужа вместе с кодом.
Я, извиняюсь, это был наш совместный счёт?
Или, мой личный?!
Деньги я отправляла со своей карты лично!
И там мог быть вписан хоть Вася Пупкин — это описание услуги.
Ответ приват банка: мы будем рассматривать вашу заявку от 30 до 60 дней и в случае не предоставления всех требуемых бумаг мы отправим ваши деньги в национальный банк.
Господа, вы ничего не перепутали?
Не взяли на себя лишние обязанности?
Вы, банк, или кто?
Вам деньги отправили с моего счета, все бумаги по мне предоставили, квитанцию, ордер, ко мне лично есть претензии?
Более того, я ваш давний клиент и все данные обо мне у вас есть.
Решили заработать?
Заработали.
Я закрыла все карты в приват банке и удалила приложение к… сами додумаете куда.
Никогда больше у меня не будет приват банка с таким отношение к клиентам!

Мой отзыв: Не рекомендую этот банк в связи с тем, что воруют деньги у клиентов!
Romann79 4 лютого 2025, 11:44
Без пояснения был заблокирован лимит по карте Универсальная. При обращении как в отделение банка, так и на линию 3700 сотрудники банка не могут дать ясного ответа, по каким причинам была проведена блокировка, что нужно сделать для разблокировки и в какой срок будет произведена разблокировка. Ответ — это не человеческий фактор, это система, ожидайте.
YuliaStepanova 3 лютого 2025, 23:24
Приват Банк не віддає кошти вже третій місяць, не раджу відкривати в цьому банку рахунки особливо ФОП, купу заяв про перерахунок коштів с закритого рахунку вже написали і кожен раз вимагають писати нові бо там не така заявка там не на тому вже рахунку кошти, просто ад, а не сервіс. Привласнити на 3 місяці чужі кошти, а сума значна це як, ПриватБанк???
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
technics123 3 лютого 2025, 22:42
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Князя Ярослава, 16
Моя мама является клиентом банка. У неё истёк срок действия карты.
Она обратилась в ближайший филиал, чтобы перевыпустить карту, где ей сказали, что в связи с отсутствием пластика не перевыпустят карту и она может и дальше пользоваться нынешней картой, т.к военное положение итд.
Проблема в том, что теперь на каждой кассе каждый кассир объявляет о том, что у неё закончился срок действия карты и сам процессинг с банком происходит очень медленно.
Хотел спросить — насколько это нормальная практика в данной организации?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
floe 2 лютого 2025, 13:19
Заявка на відкриття банківської карти Національний кешбек і отримання на неї 1000 грн. Зеленського була подана 16 грудня 2024 року. Приват банк знаходиться за адресою м. Бровари, вул. Незалежності, 2. Вже пройшло півтора місяці, а банківський співробітник відповідає, що немає фінансування і коли буде не знає. Тобто 1000 Зеленського тепер пенсіонерам не світить ?! Це такий безлад відбувається тільки у відділеннях Приват банку м. Бровари чи у Києві теж ?!
Viktor1961 2 лютого 2025, 5:41
Дуже вдячний за роботу ваших співробітників Приватбанку в чаті, які допомогли вирішити проблему з розблокуванням картки банку і вчасно зупинили намагання вкрасти гроші з картки шахраям, а потім змінити номер контактного телефону для подальших транзакцій з карткою. Щиро дякую за вашу турботу, людяність і чутливість до проблем простих людей…
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mbnk 31 січня 2025, 23:38
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 158
Был кредит в ПриватБанк, который уже погашен. Но, до погашения был суд и для исполнения передали на виконавчу службу. Мы оплатили все издержки исполнителя и судовые. Закрыли кредит. А исполнитель требует банковскую довидку с номером виконавчого производства и судовою справою, что выполнены все обязательства по банку. А нам банк дал просто довидку без номера ВП и суд дела. Где брать эту довидку, и я знаю что она ещё и платная. И сколько времени для её получения? И в обще такие довидки банк даёт?
Kiotto Mk 31 січня 2025, 21:14
Захотів поповнити карту моно, так як біля дому термінал привата. І на свою дурну голову поповнив так, що термінал залишив собі 5 к, питаю менеджера, що робити. Дзвоніть у підтримку і ВИ ПОВИННІ стати клієнтом нашого банку, щоб вам повернули кошти. Платиш комісію 100, потім ходиш по банку, стоїш в черзі і все це, через їх… До дупи, що тобі потрібні кошти, до дупи що мусиш пропускати роботу. Нікому не раджу, навіть молю не користуйтесь
Полезный комментарий
SergeyNina 1 лютого 2025, 0:20
Карту монобанка запрещено пополнять через кассу приватбанка это негласное правило так как очень много ошибок. Или надо вручную заполнять фио получателя и срок действия карты. Теперь возврат только на карту приватбанка. Пользуйтесь сити 24 или изипей
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dnepryanik 31 січня 2025, 5:50
Приватбанк і їх головний офіс співпрацюють з шахраями на криптобіржах, котрі відмивають гроші та відправляють скарги миттєві, ігноруючи рішення поліції
mogol 30 січня 2025, 10:27
Обслуживаюсь в Приват банке очень много лет, застрахован от мошенничества-случилась ситуация под видом заработка в телеграмме выманили деньги и заблокировали требуя за разблокировку огромную сумму, перевел, ещё раз требуют пополнить и всё вернут (предлог- неправильно оформлял возврат) написал заявление в Приват банк о вымогательстве, мошенничестве далее по инструкции -итоги -мне сообщили 1.что я не приложил выписку из реестра досудебного расследования из полиции (что откровенная ложь приносил лично в Приват банк) 2.что это не страховой случай хотя скрины вымогательства явные приложены в заявлении полиции
FVM 30 січня 2025, 0:41
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 70-А
Близько 20 років я клієнт Приватбанку як фізична особа. 10 років обслуговуюсь в цьому банку як ФОП. Маю ідеальний кредитний рейтинг. Маю кредитку від банку з кредитним лімітом більше 100 тисяч. З банку регулярно дзвонять і пропонують якісь кредитні програми як надійному клієнту. Три тижні назад подзвонили і повідомили що я можу отримать платинову карту без плати за її обслуговування, бо мої розрахунки картою це дозволяють. На картах постійно лежить купа грошей в різних валютах. Актуалізацію даних по фіз особі і по ФОП роблю завжди вчасно. Коли просили податкову декларацію то я завжди подавав.
А два дні назад я прокинувся в іншому світі, світі без грошей, без важливих і необхідних мені кожен день банківських послуг, з нервовим зривом і підірваним здоровʼям, і з клеймом злочинця. Банк в односторонньому порядку без попередження і пояснення причин розірвав зі мною договір як з фіз особою так із ФОП.
Безсовісні ви люди. Я не кажу що я ідеальний клієнт. Всі помиляються і я не виключення. Можливо десь накосячив. Але хіба такими методами працюють? Ви ж державний банк! У вас вистачає ресурсів щоб регулярно дзвонить мені з фінансовими пропозиціями, а подзвонить і сказать що я роблю щось не так ви не спромоглися? Я так і не зміг вияснить в чому саме претензія банку до мене. Невже за 20 років співпраці з вами я заслуговую на таке відношення? Якби мені раніше хтось сказав що таке може бути, я б не повірив. Приват для мене був завжди номер один. На постійні пропозиції співпраці від інших банкшв я навіть не реагував.
Почитав я тут відгуки і бачу що я далеко не один такий. Аж трохи заспокоївся, бо теліпало два дні… Ладно я якийсь там підприємець … Переживу… Але ж тут до вас звертаються і військові, які віддають своє здоровʼя і життя за цю державу і за вас. Ви хоча б до них майте повагу.
Яна Холод 29 січня 2025, 11:52
Мене звати Яна. 31.12.2024 року у місті Рівне, Т Ц Злата Плаза я хотіла зняти готівку в банкоматі самообслуговування. Банкомат не видав мені кошти в сумі 10 тисяч гривень, на екрані вибило технічну несправність, і гроші зʼїло, але з рахунку списало. Карта була іншого банку, я сформувала заявку, по якій минув місяць, кошти досі не повернено. Чому я маю вибивати у банків свої особисто зароблені кошти, хвилюватися, чекати по пів року повернення власних коштів??? Невже це є проблема повернути клієнту його власні гроші, на це думаю тиждень часу вистачило б провести інкасацію, і перерахувати кошти власнику. Я дуже не задоволена, тепер можу лишитися без грошей.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ева Вангарова 29 січня 2025, 10:16
Долгое время (больше 10 лет) являлась клиентом банка, отзыв пишу, чтобы сказать спасибо за приложение, одно из самых удобных и функциональных из тех, которые у меня были.
Проблем, как таковых, с банкингом не было, единственное что, заблочили поздно вечером карточку в банкомате на Академгородке, я была очень удивлена, звонила по разблокировке. Мне сказали, что снятие средств происходило из необычного для меня места и в необычное время, потому транзакция подозрительная. Очень интересно, неужели я не могу снять средства в другом конце города без того, чтобы получить «геморрой» и терять время на разблокировку? Притом, что сумма была гривен 500 и нужна была срочно.
Роман Каленик 29 січня 2025, 9:43
Я є клієнтом ПриватБанку, напевно, близько 20 років. Завжди був задоволений сервісом, онлайн-банкінг взагалі був по за конкуренцією. Але час іде, конкуренти підтягуються, а ПриватБанк, як і годиться державному банку, «скочується». Сьогодні мав неприємність спробувати сплатити за послуги державної установи — оформлення паспорта. Звернувся у касу відділення банку і отримав відповідь — операція неможлива згідно внутрішніх правил банку. Рекомендовано виконати операцію у сервісі Приват24. Тобто, я, клієнт банку, працівник бюджетної установи, у якого немає жодних рухів по карткових рахунках крім невисокої заробітної плати в державній установі, не маю права згідно внутрішніх правил державного банку сплатити у касі за послуги держави??? Що це за такі внутрішні правила??? За якими ознаками відбувається така дискримінація??? Отож, відправили мене з каси до операціоністки. У додатку Приват24 зберігся оформлений платіж, то ж вирішили здійснити його через Приват24. Проте, отримали повідомлення — платіж потребує перевірки, яка триватиме до 3-х годин! Від мене люди чекаютьквитанцію про плату протягом 30хв, які 3 години?! Але ж у додатку Приват24 підсвічується опція «скасувати платіж». То ж, операціоністка запропонувала скасувати платіж, якщо немає можливості очікувати. Я погодився, платіж скасували. Неподалік, у відділенні Ощадбанку оплатив послугу без жодних запитань і затримок, отримав квитанцію і тут в Приват24 приходить сповіщення про здійснення операції по оплаті послуги! Тієї операції, яку ми скасували у відділенні! Отже, я витратив майже годину часу на процедуру, яка мала тривати не більше 10 хвилин, затримав людей та ще й двічі сплатив за одну й ту ж послугу! Але це ще не все! Зайшовши у супермаркет, здійснив оплату на касі карткою Приватбанку і о, диво! З картки кошти зняті, а касиру вони не надійшли! Таким чином, з незрозумілих мені причин, я двічі підряд втратив за 4 години близько 2 тис грн! Довелося дзвонити на гарячу лінію та виливати свої емоції дівчинці-консультанту. Я був максимально ввічливий і вона максимально намагалася допомогти з вирішенням проблем, але я ж розумію, що весь той негатив, який викликала ця ситуація, довелося пропустити їй через себе, адже я жадав відповідей на питання, які, по великому рахунку, вона не в силах була дати, бо ж усе зводилося до «внутрішніх правил банку», які «не можна розголошувати». То ж, залишив на розгляд заявку на повернення коштів з супермаркету, сподіваюсь, ПриватБанк знайде, куди вони пішли, чому не дійшлиі і, нарешті, поверне їх мені. Також, як і обіцяла дівчинка-консультант, отримав листа від приватбанку, складеного на адресу державної структури-отримувача коштів з проханням повернути повторно сплачені кошти за одну й ту ж послугу, але тут, мабуть, про повернення коштів можна забути — я маю сам звертатися до цієї структури з цим листом, але, схоже, це можна зробити тільки, нанісши їм особистий візит. А, оскільки це у іншому місті, то візит цей коштуватиме цілого дня і суми, рівної втраченій, то ж, сенсу пробувати повернути ці кошти не бачу. Але справа навіть не в коштах — справа у надійності банківської установи, у безвідмовності у наданні послуг, адже жодних законних підстав не прийняти від мене платіж у касі, чи не здійснити його одразу без «додаткових перевірок», крім «внутрішніх правил банку, які не можна розголошувати», у банку не було. Довіра клієнтів заслуговується роками, а втрачається за мить через безглузді «косяки», яких все більше з’являється у ПриватБанку. Я сьогодні отримав подвійний джекпот. Серйозно замислився про перехід на обслуговування до іншої банківської установи без «внутрішніх правил, які не можна розголошувати». Відгук написаний з метою інформування інших клієнтів про можливі «несподіванки» і тому, що пообіцяв, а обіцянки треба виконувати.
Imati 29 січня 2025, 9:27
Велика подяка Приватбанку за організацію доставки банківської картки за кордон. Швидко, безкоштовно отримали картку за межами України. Заявку оформили через Приват 24. Зручно, легко, оперативно…Дякуємо та бажаємо миру, здоров’я та подальшого розвитку!
Антон Струль 28 січня 2025, 18:42
15 січня 2025 року ПриватБанк в односторонньому порядку розірвав ділові відносини. Та відмовляється повідомити причину рішення. У листі що надіслав банк причину зазначено, цитую «у зв’язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику / ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників / подання недостовірної інформації / подання інформації з метою введення в оману Банк.»
Я був клієнтом більше 20 років. Мав рахунки ФОП. Навіть був VIP клієнтом, поки не опинився в ЗСУ не за своїм бажанням. Рахунки сплачував вчасно. Доходи ніколи не приховував. Та до останнього подавав звітність по ФОП. Заборгованостей не маю. Ніяких переказів невстановленим особистостям не проводив. Найбільші перекази, що я роблю — то є перекази моїй дівчині, якій які роблю щомісяця. Та навіть вони не перевищують жодні ліміти.
На разі я проходжу службу здебільшого на гарячих напрямках. Та далеко не завжди маю зв’язок зі світом або хочаб якісний зв’язок. Отже маю проблеми з поверненням коштів та реєстрацію в інших банках щоб повернути заблоковані кошти.
Отже вимагаю від банка пояснень з якої причини банк розірвав ділові відносини?
Mer212 28 січня 2025, 17:29
Відділення за адресою: Київ, вул. Симона Петлюри, 22
Необґрунтована відмова одержання банком грошей на Інкасо, а саме у відділені банку Симона Петлюри, 22, м. Київ, 22.01.2025 року касир відмовилась отримати на інкасо постраждалі від пожежі кошти, на запитання яка причини відмови повідомила що «патамушта патаму» на звернення щодо отримання письмової відмови в отриманні коштів на ікасо повідомила що достатньо і такої відповіді. На прохання працівників «привет банка» покликати керуючого відділенням повідомили що його не має, коли буде не мають такої інформації.
На чотири дзвінки на гарячу лінію починаючи з 12:12 год. 22.01.2025 року протягом 20 хв оператори були дуже зайняті, і дуже цінували мої дзвінки !)))

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝