Мінфін - Курси валют України

Встановити

ігнорування ЗУ «Про споживче кредитування» та «Про звернення громадян»

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Julie2007 6 квітня 2020, 19:54
Шановне керівництво АТ КБ Приватбанк!
Хочу нагадати Вам, що відповідно до норм Закону України «Про споживче кредитування» та Постанови Правління Національного банку України від 08.06.2017 р. № 49 «Правила надання банками України інформації споживачу про умови кредитування та сукупну вартість кредиту» у разі усних чи письмових звернень споживачів банки зобов'язані надавати повну, необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про сукупну вартість споживчого кредиту з урахуванням процентної ставки за ним, вартості всіх супутніх послуг, а також інших фінансових зобов'язань споживача, які пов'язані з отриманням, обслуговуванням та погашенням кредиту і мають бути оплачені споживачем згідно з вимогами законодавства України та/або кредитного договору про надання споживчого кредиту.
Також хочу звернути Вашу увагу на статтю 1 та статтю 20 Закону України «Про звернення громадян», згідно яких законодавством України встановлений законодавчий строк для отримання відповіді на звернення громадян.
Вже п’ять разів я зверталася до АТ КБ Приватбанк: два рази в усній формі та три рази письмово із заявою, щодо отримання копій мого договору SAMDN50000044703729, а також усіх супутних до нього документів, на підставі яких відбуваються аж з 2011 року наші правові відносини з КБ Приватбанк та мною нібито надано згоду на надання третім особам інформації щодо мого фінансового стану. Також мої звернення містили вимогу як споживача послуг надати мені підстави про законність нарахованих мені зобов’язань, а також надати повний та подетальний розрахунок з яких саме сум складається моя заборгованість на дату звернень: пені за порушення строків сплати кредиту по вказаному договору, процентної ставки за користування кредитом, розміру основної суми боргу за кредитом, штрафних санкцій за прострочення виконання договору та інше.
Перелік моїх звернень:
1. Гаряча лінія 3700. Номер заявки 22854035 від 21.03.2019. Детального роз’яснення щодо структури заборгованості в усному вигляді не надано. Крім того, спілкування та тон бесіди співробітника банку підривають репутацію Банку як фінансової установи, мабуть саме цьому відповідальний співробітник не назвав ні свого прізвища, ні посади.
2. Візит до Банку. Номер заявки 24883670 від 09.09.2019. За результатом звернення знову принизливий тон бесіди того ж співробітника (прізвища та посади не названо), роз’яснення щодо деталізації заборгованості не надано.
3. Письмовий запит від 02.10.2019. Повідомлення про вручення Банку від 09.10.2019. Відповіді досі не отримано.
4. Адвокатський запит бн від 25.11.2019. Інформацію щодо заборгованості не надано. Відповідь – формальна відписка.
5. Другий письмовий запит бн від 29.01.2020. Повідомлення про вручення Банку від 31.01.2020. Відповідь досі не надано.
Я зовсім не розумію вашу байдужість. Коли клієнт на законних умовах хоче закрити свої зобов’язання, то ваш банк цьому ніяк не сприяє. Як відповів ваш співробітник Віктор (службовий номер телефону 0676303846) – «Це пропозиція Банку і це все, що ви повинні знати!». Я правильно розумію, що всупереч всім законим підставам і моїм правам – це позиція банка?
Все ще сповідаюся на мирне та законне вирішення моєї ситуації.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 10:17
Добрий день!
Дозвольте зауважити, що в першу чергу у своїй діяльності банк керується діючим законодавством.
Ми перевірили інформацію і бачимо, що Вам було надано відповідь на Ваші звернення через віддалені канали зв'язку.
Ми можемо продублювати відповідь. Для цього ми звернулись до Вас приватним повідомленням, щоб уточнити зручний канал отримання відповіді повторно.

Коментарі - 15

+
+15
Dartwerder
Dartwerder
6 квітня 2020, 20:57
#
Я так розумію приват подав на Вас до суду.. Або подасть. Відповіді можете не чекати, данного договору не існує. Єдиний варіант це чекати копії позивних документів. А там такі махінації що жах.
+
0
Jokets
Jokets
7 квітня 2020, 9:28
#
Походу сам автор это хочет сделать и просит документы, и ещё говорит о мирном решение вопроса
+
0
MykolaA
MykolaA
7 квітня 2020, 10:22
#
Мне кажется, могу ошибаться, однако выскажусь:
Афтор должен банку денег.
Демонстративно показывает свою «юр. подкованность» - мол, НЕ подавайте в суд, - проиграете.
Цель - затянуть время.,
+
0
Dartwerder
Dartwerder
11 квітня 2020, 2:26
#
А зачем тянуть время? Оно только ему во вред
+
+15
MykolaA
MykolaA
6 квітня 2020, 22:29
#
«Шановне керівництво АТ КБ Приватбанк!» — думаю можно принять за основу. Но текст значительно сократить. Не понятно чего автор хочет от руководства банка.
+
+1
kingcity
kingcity
7 квітня 2020, 10:14
#
Приват скочується все глибше. Вже навіть і не пробує якісь юридичні «виверти» робити, щоб знайти хоч якусь законну підставу для своїх дій - просто тупо плює і на закони і на людей.
+
+42
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
7 квітня 2020, 16:06
#
Если не согласны с суммой долга, который требует банк, то не платите и ждите суда. Будет суд - получите решение и выполните его. Главное, не забыть, что если в решении суд уменьшит или полностью отклонит требования банка, то это не значит, что банк перестанет вас считать должником. В таком случае лучше навсегда забыть о существовании этого банка и больше никогда не пользоваться его услугами.
+
0
Julie2007
Julie2007
8 квітня 2020, 8:41
#
Дуже дякую за відповідь, але зауважу, що Банк абсолютно НЕ керується чинним законодавством! Я досі не отримала інформацію, за якою я зверталася до Банку. Зауваження про «віддалені канали зв'язку», якими Банк нібито щось відправив - брехня. В моїх зверненнях вказана адреса для листування.
+
+15
MykolaA
MykolaA
8 квітня 2020, 9:35
#
«Банк абсолютно НЕ керується чинним законодавством! » — для многих это НЕ есть новость. Здесь вас услышали. Что дальше?
Принимая во внимание:

«Все ще сповідаюся на мирне та законне вирішення моєї ситуації.» — ответ очевиден.
+
0
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
8 квітня 2020, 15:39
#
«Я досі не отримала інформацію, за якою я зверталася до Банку.» — это минус банку. Если дело дойдет до суда, то игнорирование обращений будет не в пользу банка. Вы же понимаете, что нет никакой возможности заставить банк дать ответ?
+
+15
Dartwerder
Dartwerder
11 квітня 2020, 2:32
#
В договорі 'Умов та Правил' зазначено почтову адресу банку та слідуючим пунктом зазначено: Банк не забовязаний відповідати на листи!!!!!! Це дуже цікава угода. Раджу почитати)
+
+15
MykolaA
MykolaA
8 квітня 2020, 9:52
#
А вот иная сторона медальки:
Julie2007 7 апреля 2020, 10:28
«Я не маю постійної адреси на території України. Це було вказане в моїх листах. Всі повідомлення про вручення надходили саме на абонентську скриньку 97. » — конец цитаты.
И как сюда пришить:
"ігнорування ЗУ «Про споживче кредитування» та «Про звернення громадян»
+
+15
kingcity
kingcity
8 квітня 2020, 10:14
#
Автор сказала: «В моїх зверненнях вказана адреса для листування». Цього достатньо, щоб банк міг відправити  відповідь на звернення.Навіть, якщо це абонентська скринька.
+
0
MykolaA
MykolaA
8 квітня 2020, 11:44
#
Моя особиста думка:
Від початку відзиву «ігнорування ЗУ «Про споживче кредитування» та «Про звернення громадян»» - автор «втирает очки» ( рос. мова).
+
+15
kingcity
kingcity
8 квітня 2020, 12:07
#
Не виключаю такий варіант, тим більше, що такі відгуки на Мінфіні регулярно з`являються. Але, щоб остаточно сказати, треба мати якісь підтвердження. Без них можемо лише версії висовувати.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / ігнорування ЗУ «Про споживче кредитування» та «Про звернення громадян»