Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк незаконно списує комісію за користування послугою «оплата частинами»

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Honestman777 30 березня 2020, 22:12
Всім доброго дня!

Склалась така ситуація, унаслідок якої я хочу залишити скаргу на цьому ресурсі. Так, 13.02.2020 року я придбав у магазині «Епіцентр» два товари, скориставшись послугою «оплата частинами». 21.02.2020 я відмовився від одного з товарів (вартістю 8499 гривень), у зв'язку з чим розмір предмету договору зменшився на суму товару, від якого я відмовився, про що я отримав відповідний чек. Банк повернув мені суму сплачених коштів, але не на картку, з якої я здійснював платіж на момент укладення договору про оплату частинами, а шляхом зменшення вартості іншого товару, який залишився в чеку (це, до речі, дуже велике питання до банку, оскільки банк мав повернути на кредитну картку сплачені мною кошти за товар, від якого я відмовився, а не самостійно розпоряджатись моїми коштами, зменшиючи вартість іншого товару. Але це поки інше питання (до речі, 10.03.2020 я відмовився від іншого товару, який я окремо придбавав в магазині «Фокстрот», використовуючи послугу «оплата частинами» від Приватбанку, і за наслідками такої відмови банк саме повернув гроші на мою кредитну картку).
Отже, за результатами часткового повернення товару, як я вже писав на початку цієї скарги, банк здійснив перерахунок, відповідно до якого було зменшено вартість іншого товару, з приводу якого в мене залишились відносини з банком, а також розраховано іншу суму регулярного (щомісчного) платежу, яка суттєво знизилась (бо я повернув товар вартістю 8499 гривень). Водночас, банк не змінив розмір комісії, яку він утримує за користування сервісом «оплата частинами» попри те, що відповідно до пункту 2.7.4.3.7. Умов «Процентна ставка за кредитом «Оплата частинами» фіксована та становить 0,01%». Отже, і розмір щомісячної комісії (не процентна ставка, а саме розмір щомісячної комісії), яку утримує банк за користування вищезазначеним сервісом, мав бути зменшений пропорційно зменшенню вартості предмету кредитного договору, бо процентна ставка за кредитом «Оплата частинами» пов'язана саме із предметом договору, а точніше — з його розміром. Інакше кажучи, чим більшою є сума предмету кредитного договору, тим більшою, у підсумку, має бути й щомісячна комісія, що утримується банком за користування серсіом «оплата частинами». Відповідно, чим меншою є вартість предмету кредитного договору, тим меншим має бути щомісячний розмір комісії, що нараховується за користування сервісом «оплата частинами». Це, здавалось би, і зрозумілі речі, і саме це випливає з умов користування сервісом «оплата частинами». Спочатку сума предмету кредитного договору була 13999 гривень, а після часткового повернення стала 4999 гривень.
Сьогодні 30.03.2020 я звернувся до call-центру Приватбанку з приводу усунення наявної помилки, перерахування вартості щомісячної комісії з урахуванням оновленої суму предмету кредитного договору. Але оператор Юлія (її номер 293971) мені повідомила, що щомісячна комісія, насправді, банком не перераховується. Тобто банк, за її словами, продовжує списувати розмір комісії з урахуванням саме тієї вартості предмету кредитного договору, який був на момент здійснення першого платежу. Виходить, що банк, попри те, що я розірвав угоду з продавцем і повернув товар, продовжує щомісячно списувати з моєї картки розмір комісії, який було встановлено на момент придбання цього товару з урахуванням вартості повернутого мною товару. Тобто банк продовжує списувати з моєї кредитної картки комісію, використовуючи, при цьому, суму 13999, тобто без урахування часткового повернення мною товару на суму 8499 гривень. Я зазначив оператору Юлії, що це незаконно і виглядає як якась дурня! Юлія декілька разів просила в мене часу щось там перевірити (відключалась, підключалась, просила побути на лінії), а потім відповіла, що Умовами сервісу не передбачено зміну розміру щомісячної комісії. Я попросив її показати, в якому пункті Умов користування сервісом «оплата частинами» це передбачено, але вона так і не змогла цього зробити, відіславши мене у підсумку до пункту 2.7.4.3.7. Умов, де написано, як я вже вище писав, що «Процентна ставка за кредитом «Оплата частинами» фіксована та становить 0,01%». Я намагався їй пояснити, що фіксована процентна ставка за кредитом і розмір щомісячної комісії за кредитом — це різні речі (бо розмір щомісячної комісії має розраховуватись з урахуванням актуальної вартості предмету кредитного договору і розміру фіксованої процентної ставки 0,01%), але або через глибоку некомпетентність, або через небажання розуміти очевидні речі, оператор Юлія продовжувала, наче як мантру, стверджувати мені про те, що вона говорить правильно (не розуміючи, що несе ахінєю), навіть попри те, що пояснити свою «правоту» конкретним посиланням на конкретний пункт Умов сервісу вона не могла. Розуміючи, що подальша розмова з оператором Юлією буде нічим іншим як найкращим способом марто витратити час, я попросив її зареєструвати дві скарги під номерами 14892535 (на непрофесійні дії самої Юлії) і 26819551 (на безпідставне незаконне списання банком з моєї картки підвищеного розміру комісії) за користування сервісом «оплата частинами).
Зараз чекаю на офіційну відповідь банку і, відчуваю, що слід буде готувати цивільний позов на незаконні дії, яко питання не вирішать в досудовому порядку!
От такий у нас „сервіс“ у Приватбанку!!! Чим далт — тим страшніше!!!
Приватбанк
Відповідь банку
31 березня 2020, 8:58
Доброго ранку!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Ваше питання вже розглядають профільні фахівці. За результатом розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 12

+
+12
Владимир Пчелко
Владимир Пчелко
30 березня 2020, 22:41
#
При оплате частями приватбанк навязывает услугу «регулярные платежи», об это в договоре услуги «оплата частями» нет упоминаний. Смотрим паспорт кредита: https://static.privatbank.ua/files/11032020_new_passport_och.pdf
Дополнительная комиссия идет в счет навязанной услуги, когда «регулярный платеж» списывается в счет кредитных средств +4%.
Приватбанк нарушает постановление НБУ.
+
0
Dartwerder
Dartwerder
31 березня 2020, 9:13
#
НБУ взагалі щось контролює?
+
0
Sasha33
Sasha33
30 березня 2020, 22:56
#
Мгновенная россрочка 2.9%!
+
+12
innaturbova
innaturbova
30 березня 2020, 23:37
#
Оплата частями в счет своих средств — бесплатно (0.01%), в счет кредитных 4%, что усердно скрывается и на что многие наивные попадают

Рассрочка 2.9%
+
0
Strelok123
Strelok123
31 березня 2020, 10:49
#
«что усердно скрывается и на что многие наивные попадают», - попадают не наивные, а ленивые (хотя здесь более уместно другое определение), на сайте банка все доступно написано, что первая оплата частями даже с кредитных без комиссии, последующие платежи с кредитных - 4%. Но ознакомится с правилами и тарифами нам вера не позволяет)))
+
0
Владимир Пчелко
Владимир Пчелко
1 квітня 2020, 9:38
#
Еще раз повторяю в паспорте кредита эта информация отсутствует.
+
0
krv77
krv77
31 березня 2020, 11:16
#
Ну а кто платит с кредитных? Есстественно, платить надо своими, чо подразумевает сначала обнуление кредитной задолженности.
Так там и написано....
+
0
Honestman777
Honestman777
31 березня 2020, 17:26
#
Не розумію, чому на даному ресурсі з'явилась інформація, що моя проблема вирішена??? Вона не вирішена!!! Ніхто з Приватбанку навіть не контактував зі мною після написаного мною відгуку на цьому ресурсі та спілкування вчора з оператором call-центру банку!!!
+
0
Moderator
Moderator
31 березня 2020, 18:03
#
Доброго дня.
У повідомленні, яке ви отримали від нас, ані слова, що проблему банк вже вирішив. Ми повідомляємо вам, що ваш відгук був розглянутий і схвалений модераторами сайту, а заповнена вами заявка була відправлена ​​в банк. Представник банку повинен зв'язатися з вами через деякий час. А вже після того, як банк вирішить ваше запитання, вам потрібно буде підтвердити рішення у вашій заявці. Натиснути на кнопку «Проблема вирішена» вам потрібно тільки після рішення, не зараз (зараз ця кнопка ще вам не видно).
Гарного дня і якнайшвидшого вирішення вашого питання!
+
0
Honestman777
Honestman777
1 квітня 2020, 20:24
#
Дякую за роз'яснення та побажання!
+
0
Honestman777
Honestman777
14 квітня 2020, 11:10
#
Банк продовжує незаконно списувати вищезазначену комісію. При цьому зі мною з працівників банку так ніхто і не зв'язався! Банк повністю втратив довіру чесної установи, перетворившись на кубло шахраїв! Шкодую, що так довго довелось співпрацювати з цим банком. Виходить, що тільки позов до суду на неправомірні дії банку змусить Приватбанк дотримуватись закону!
+
0
Honestman777
Honestman777
14 квітня 2020, 11:15
#
Негативне враження вже склалось і лише посилюється. Минуло понад 2 тижні, а ви навіть не здійснили спробу щось вирішити, продовжуючи незаконно списувати комісію з моєї картки в дусі найкращих шахрайських оборудок!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.75 41.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.75 41.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Приватбанк незаконно списує комісію за користування послугою «оплата частинами»