Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Retu 29 квітня 2022, 15:41
В 2019 году открывала карту для выплат, вместе с ней навязали карту «универсальная». Через время я заблокировала ее за ненадобностью. В начале апреля нужно было открыть новую карту для выплат, в отделении на этот раз «универсальную» не выпаривали, но радоваться было рано. Дней через десять захожу в «Приват24» и вижу сообщение «Декілька документів потребують підписання щоб уникнути обмежень при використанні карток», открываешь — а там опять наглое навязывание кредита по моей ЗАБЛОКИРОВАННОЙ карте. На каком основании вы мне впариваете кредитную линию, угрожая «ограничением использования карт»? Тем более вы шлете какой-то договор на карту, которая заблокирована. Это просто рукалицо. Карту эту закрыть я не могу — есть только опция «закрыть все привязанные счета». Это как? Я хочу пользоваться картой «Для выплат», ваша «универсальная» с кредитом мне абсолютно не нужна! Как мне закрыть эту карту?
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2022, 16:54
Добрий день!
Блокування картки не означає її закриття. Якщо ви заблокувати картку, рахунок залишається активним і банк продовжує його обслуговувати.
Важливо зазначити, що таким повідомленням в Приват24 банк не нав'язує користування карткою або кредитним лімітом, а лише має на меті ознайомити вас із вже діючими умовами договору по картці Універсальна. Підписавши даний документ в Приват24 ви підтверджуєте своє ознайомлення з діючими умовами по картці. Дане ознайомлення не є зміною в умовах або підвищенням кредитного ліміту. Картка Універсальна передбачає можливість встановлення кредитного ліміту тому в умовах по даному типу карток прописані тарифи і умови користування кредитними коштами. Якщо на картці встановлено кредитний ліміт його можна зменшити в пару кліків через Приват24.
Якщо ви подасте заявку на закриття картки Універсальна і всіх карток прив'язаних до її рахунку, Картка для виплат залишиться діючою, адже вона має свій окремий рахунок. Щоб була закрита також і Картка для виплат має бути окрема заявка саме по цій картці.
Тетяна Стоянова 29 квітня 2022, 8:36
Поповнивщи рахунок картки на 600 гривень гроші були зараховані але потім перевів з картки 200 потім ще 395 гривень і не звернув увагу на залишок на карті.А декілька днів тому зайшов переглянути баланс на карті і був у шоці на карті -197.22 як це розуміти куди зникли гроші і як таке можливо на карті для виплат.А коли учора на картку прийшли 5000 гривень то зняти зміг тільки 4800!!!🤬. Що відбувається з ПриватБанком? Куди ділися гроші 💸💰?
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2022, 10:31
Добрий день!
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити інформацію. Радимо власнику картки звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gresserg 29 квітня 2022, 1:06
… своїм крохоборством. Ну я мабудь нормальний клієнт, бо навіть вони періодично мені пропонують свій платінум. Крім того я сплачую заборгованості вчасно, кредитними канікулами не користуюсь, тримаю валюту на Приватовскому ФОП-рахунку, міняю її за їх чудо-курсом. Чого ще банку бажати. А ось і ні, ще треба на пару долларів нагріти. Сьогодні при сплаті комунальних копійчаних платежів вони підставили туди мою віртуальну USD картку, з якої ніколи не сплачувалося ніяких гривневих платежів. І тому проведення платежів на користь водоканалу обійшлося мені в 6 доларів за два платежі (на 10 та 15 грн). Тобто я заплатив банку 6 долларів, щоб заплатити комунальні на 1 дол. Також щоб компенсувати неочікувану зміну баланса на картці треба буде відкупити валюту та заплатити банку подвійну маржу. Звичайно, я винен что не проконтролював, та й втратив небагато, не більше 10 дол, тому в суппорт писати не буду — хай шукають самі якщо бажання є. Але нашо мені такий банк якому навіть копійчані проводки не можна довіряти та треба двічі перевіряти?
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2022, 10:22
Добрий день!
Банк не може знати з якої картки ви хотіли б, або навпаки, не хотіли б провести операцію і саме тому на етапі створення платежу можна обрати ту картку, з якої ви бажаєте його провести.
При цьому, перед відправкою коштів клієнту необхідно підтвердити операцію. Таким чином клієнт дає доручення банку провести платіж з тої картки, яка була обрана при його створенні.
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 травня 2022, 19:17
Відгук не зарахований (на 02.05.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Harkovchanka002 28 квітня 2022, 22:42
Ещё до войны хотела закрыть кредитную карту (был долг, оплатила его и проценты) мне сказали у меня долг 2000 за какие-то судебные издержки и услуги адвокатов, но никаких документов, где бы отражалась эта сумма не предоставили. И меня не уведомляли об обращении в суд. Сейчас война, мой город и район бомбят, я вынуждена была уехать с детьми в другой конец Украины. Возможности работать нет. Получила помощь от государства, распределила финансы и тут у меня списывают 700 грн за судебные издержки. Нашли время! Я понимаю, что сумма для кого-то кажется смешной, но для меня сейчас она жизненно необходима. Я погасила весь свой долг, они придумали какую то непонятную сумму и ещё и списывают деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2022, 10:16
Добрий день!
Виходячи з відгуку мова йде про погашення суми, яка була судовим збором. Така ситуація могла виникнути, якщо раніше банк був вимушений звернутись до суду через тривале непогашення заборгованості у визначені кредитним договором строки. Для уточнення суми заборгованості або інших питань ви можете звернутись через авторизовані канали, наприклад, в онлайн підтримку на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Проблема вирішена
olgamalaja 28 квітня 2022, 14:38
Я 9 апреля в терминале самообслуживания в супермаркете Класс хотела пополнить карточку сестре на 200грн. Во время пополнения карточки выключили свет в магазине! Деньги в терминал заживало, а на карточку не зашли. Я обратилась на горячую линию ПриватБанка. Мне сказали, что рассмотрят моей обращение и деньги вернут на мою карточку. Через три дня мне пришло сообщение, что не нашли ни каких нарушений и деньги мне не вернут. Получается, что 200грн. банк присвоил себе?! Так как ни мне ни сестре деньги не зашли! Вы меня извините, но я расцениваю это как мародёрство!
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 16:04
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
oleNaMK 28 квітня 2022, 14:32
Доброго дня, шановні!
З 18 квітня маю замовлення на видачу готівки в євро та не маю жодного результату чи зворотнього зв’язку. Кожного дня замовлення просто переноситься на наступний день.
В регіоні давно не ведуться бойові дії, всі та все працює в штатному режимі під українськими прапорами.
То чи ви просто перестали обслуговувати такі замовлення?
Бо ж маю 10 днів марних очікувань без розуміння, а скільки ще чекати!
Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 15:58
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Полезный комментарий
oleNaMK 5 травня 2022, 18:07
Дуже вдячна спеціалісту по роботі зі зверненнями клієнтів Євгенії.
Окрема велика подяка керівнику відділення м. Суми, вул. Горького 5А Вікторії Володимирівні - за компетентність, зворотній зв’язок, щирість та емпатію до своїх клієнтів!!! Питання вирішене :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Владислав Новиков 28 квітня 2022, 11:15
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 91
ПриватБанк обьявил о принудительном (без согласия клиента) списания средств со счетов БонусПлюс. На бонусном счете моего ребенка накопилась сумма которую дочка планировала использовать для покупки книг в интернет-магазине https://vivat-book.com.ua/. Сотрудник главного офиса приватбанка заверила что оплатить покупку можно онлайн в интернете с помощью бонус плюс. Как выяснилось при попытке оплатить книги, опция оплаты со счета бонус полюс отсутствует, что также подтвердил сотрудник магазина. При обращении к сотруднику Ольге Аллакиной по почте <olga.allakina@privatbank.ua> и по телефону горячей линии 3700 они рассмотрели мою притензию и ничего поделать не могут. Никакой ответственности за свои ошибки и некомпетентность сотрудников они не несут.
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 12:04
Дійсно, ми вирішили закрити програму «Бонус+» і перерахувати всі залишки на рахунках на допомогу ЗСУ за для скорішої перемоги України. Це понад 600 млн грн.
Якщо ви не бажаєте, щоб кошти було переведено на рахунок ЗСУ, ви можете витратити кошти в мережі магазинів Бонус+ до 30.04.2022.
https://bonus.privatbank.ua/ua
Проблема вирішена
Владислав Новиков 28 квітня 2022, 10:57
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 91
При попытке произвести настройки для одной из карт (изменение лимита) в приложении Привт24 возникае ошибка «Сервис временно не работает. Попробуйте позже. «Обратился в поддержку 3700, там зарегистрировали обращение с просьбой устранить ошибку в програмном обеспечении и в ручном режиме произвели необходимые настройки в течении 24 часов с момента обращения. Через МЕСЯЦ!!! после обращения проблема не была устранена! Пришлось опять звонить на 3700 освежать заявку на ремонт ПО и производить настройку вручную.
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 12:03
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
sunny222 28 квітня 2022, 1:39
Доброй ночи, решил написать отзыв так как уже надоело ждать когда я смогу пользоваться СВОИМИ деньгами которые у меня на привате.
Я давно пользуюсь приватом, платинум карта и всегда все было ок.
Примерно 2 недели назад у меня на карте было 25 т, я просыпаюсь, а на карте 2 т (В остатке показывает 25 т, а пользоваться могу только 2т), мне сказали, что это сбой и некорректно отображается баланс и скоро пофиксят проблему
и да, я переждал и через 7 часов у меня появились мои деньги.
Я подумал, что это уже все проблемы подобных не будет.
Сейчас уже с 24 числа у меня точно такая же проблема, только я жду уже не 7 часов, а несколько дней чтобы пользоваться СВОИМИ деньгами, никаких кредитных лимитов, ничего.
У меня просто пропали мои деньги, я делал заявки, много раз звонил, но ничего не помагает, сотрудники ссылаются на сбой 23 числа.
Сейчас не простое время, я спрашиваю, а что если мне срочно нужны будут деньги, мои деньги? — ответ «мы не можем ничего сделать»
Уже просто нет терпения ждать, слушать про какой-то сбой, когда у тебя просто исчезают деньги, невозможно их снять, перекинуть НИЧЕГО, они отображаются только в остатке и все, а мне дальше говорят подожди 11 дней они вернуться, а на мой же вопрос о том, что мне делать если мне срочно нужны будут деньги, тем более в такое время — ответ один -мы ничего не сможем сделать.
Вообщем такого я никогда ещё не видел.
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 10:16
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tawerx 27 квітня 2022, 19:16
Шикарные новости от банка в который влили сотни миллионов гривен с НАШИХ налогов.
В условиях когда у нас ракеты под окном взрываются, вместо официально! обещанных 0,00***% по кредитке — начислили 1.7%, оказывается что мошеннические действия можно проводить вполне открыто и ничем за это не поплатиться («Я хозяин своего слова. Дал слово — взял обратно»)!
АЛЛО МАРОДЕРЫ!!! то что в Киеве тихо, не значит что война закончилась!!!
PS: Людям же под обстрелами срочно нужно пополнить свои карты, т.к. если война вас не загонит в гроб, то это сделает ГОСУДАРСТВЕННЫЙ!!! банк.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2022, 20:22
Добрий вечір!
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 квітня 2022, 19:32
Отзыв не засчитан (на 29.04.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
32328089 27 квітня 2022, 19:14
Уважаемый Приват банк! Я уважаю Ваше право выбирать клиентов, но прошу уважать и мои права. Мне внезапно заблокировали все карты и сообщили, что отказывают в обслуживании. У меня выбраны кредитные лимиты в Приватбанке, я аккумулировал на счете сумму, чтобы погасить кредит в Альфа банке. Теперь эти деньги пойдут на сворачивание кредитных лимитов в Привате. Я оказался в очень сложной финансовой ситуации. Я за границей, у отца случился инфаркт и я около 700 тисяч гривен заплатил на депозит больницы с карты Привата, потому что сейчас война и не принимают украинские страховки. Неужели нельзя цивилизовано предупредить клиента хотя бы за 3 дня и сообщить причины блокировки? Клиента, который не разу не нарушил свои обязательства перед банком? Зачем без необходимости ставить клиента в сложную ситуацию? Возможно, я смог бы ответить на Ваши вопросы. Призываю Вас изменить свою политику в подобных ситуациях. Тем не менее, благодарю за долгие годы совместной деятельности, Вы действительно один из лучших банков Украины.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2022, 20:20
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Qwerty1999 27 квітня 2022, 19:01
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 61/17
Понадобилось мне выпустить дополнительную карту МПС Mastercard
к уже существующей КДВ МПС VISA, но после 24.02.2022 Приватбанк
несколько ограничил функционал системы Приват24 и поэтому мне
не удалось выпустить виртуальную (Digital) КДВ и «повязать»
её к уже существующей КДВ. Пришлось заглянуть в ближайшее
работающее отделение Приватбанка по адресу:
Киев, ул. Саксаганского, 61/17
Как оказалось, у экономистов отделений функционал привязки
дополнительных карт к уже существующим тоже сильно ограничен,
но совместными усилиями с экономистами отделения было найдено
работающее решение — мне выдали неактивированную КДВ, да ещё
и поискали с максимальным сроком действия, а затем довольно
подробно объяснили порядок её привязки к действующей КДВ.
Добравшись домой, включил ноутбук, зашёл в вэб-версию Приват24
и выполнил все действия, которые мне посоветовали сотрудники
VIP-центра Приватбанка.
Через пять минут новая карта была активирована и «подвязана»
к уже существующей. Я получил собственно, то что хотел.

К сожалению, я не запомнил имён этих прекрасных специалистов.
Поэтому, без преувеличения, скажу спасибо всем сотрудникам
VIP-центра Приватбанка на Саксаганского.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2022, 19:28
Вітаємо!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримували тільки найкращий сервіс :)
Дякуємо, що ви з нами!
pentagon024 27 квітня 2022, 17:12
Итак, при попытке совершения p2p перевода на карту иностранного банка блокируются любые транзакции свыше 30 тыс грн. Поддержка приватбанка довольно долго пытается разобраться в чем дело, а потом отвечает, что превышен лимит операции. При уточнении, какой именно лимит, поддержка банка ссылается на постановление НБУ № 78 от 20.04.22, и говорит, что лимит на такой перевод составляет 30 тыс. в месяц. Если написать, что в постановлении указана сумма 100к грн в месяц, то поддержка советует «внимательно ознакомиться с документом» на который они ссылаются. Иногда поддержка говорит что вообще такие переводы запрещены с гривневой карты. Если приложить скриншот из постановления, где указано и про гривневый счет, и про лимиты, установленные НБУ — поддержка регистрирует заявку, срок рассмотрения — сутки. Меня пятый день кормят тем, что рассмотрят «сегодня». Поддержка пытается закидать меня бессвязными сообщениями, которые выдают за ответы. Нельзя эти ответы назвать даже отписками, так как никаких ссылок ни на какие документы, кроме вышеупомянутого постановления НБУ.

Никакой публичной информации об этих ограничениях от банка на сайте: ни в новостях, ни в тарифах. Никаких уведомлений в приложение, или куда либо в другие каналы связи. Поддержка говорит, что они являются достоверным (и единственным) источником информации, а сайт не обновляют потому что война. И вообще ничего не говорят, потому что война. При этом в ответы поддержки с течением диалога начинают сначала противоречить сами себе, потом превращаются вовсе в бессвязные предложения.

На всякий случай, приведу цитату из того самого постановления:
9.1 на суму в еквіваленті до 100 000 гривень уключно на календарний місяць з усіх рахунків фізичної особи — клієнта банку, відкритих у національній валюті, переказів на рахунки фізичних осіб із використанням реквізитів електронних платіжних засобів платника та отримувача (p2p-переказів), які ініційовані за допомогою системи дистанційного обслуговування банку або платіжного застосунку банку;

Ищем новый банк, опасаемся проснуться без средств к существованию.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2022, 19:24
Вітаємо!
Проведення операцій у період воєнного стану вимагає додаткової уваги. Банк зобов´язаний застосовувати ризик-орієнтований підхід та вживати відповідні заходи для мінімізації таких ризиків згідно з чинним законодавством. Наразі максимальна сума за такими операціями становить 30000 грн/місяць.
trilon 27 квітня 2022, 14:44
26.04.22 телефоную до банку і повідомляю, що без мого відома були зняті кошти с усіх моїх карток Приват банку. У виписках банку видно на які рахунки і в які банки шахраї перевели мої кошти. Так піднімайте на ноги кіберполіцію, телефонуйте в той банк, блокуйте карту отримувача!!! Робіть хоч щось!!! Відповідь мене вбила: «Це Ваші проблеми, звертайтеся до поліціції» Спочатку самі пропонують кредит, потім цей кредит віддають аферистам і шахраям, а віддавати мені, пенсіонеру.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2022, 16:20
Добрий день!
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців, за результатами перевірки вам зателефонує наш співробітник.
MrDjekson 27 квітня 2022, 11:30
Здравствуйте! Хочу написать негативный отзыв про приват банк. Являюсь давним клиентом привата. Недавно (27.04.2022) хотел совершить покупку с гривнневой карты (так как доллар сейчас довольно проблематично приобрести) через Paypal. И столкнулся с ошибкой о превышении суточного лимита. Зашёл в Приват24 перепроверил лимит всё в порядке. Написал в поддержку сказали что НБУ от 20.04 запретил данные транзакции. Хотя днем раньше было всё отлично.
P. S. В других банках платёж прошёл без проблем! В общем, извините за мой французский, сервис отстой!
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2022, 12:34
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
mimopro 27 квітня 2022, 1:07
уже несколько раз заказывал несчастные пару тысяч $, заявку принимают, но так и не приходит подверждение что валюта подготовлена и вас ожидают…
и это В ОДЕССЕ…
Ув Приват, мне нужены мои деньги, в этот раз заказал всего 1500 и на через день.
Пожалуйста поспособствуйте чтобы 28-го нашлась 1500$ к выдаче. Это уже даже не смешно.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2022, 12:30
Вітаємо!
Приносимо вибачення за можливі незручності. Наші фахівці вже перевіряють дану ситуацію, за результатом перевірки ви будете сповіщені.
Проблема вирішена
andriidiachenko 26 квітня 2022, 21:58
Відділення за адресою: Київ, вул. Зарічна, 1-Г
С первого дня войны банк закрыл отделение по адресу ул. Заречная, 1-Г, в котором у меня арендована сейфовая ячейка. Уже около 3-х недель никаких боевых действий вокруг Киевской области не происходит, отделение все также закрыто, доступа в депозитарий нет. Консьерж сервис не дает никаких сроков открытия отделения, как попасть в депозитарий они не знают. Передать информацию руководителю отделения, для согласования посещения депозитария, они не могут. Короче говоря плохо работает VIP обслуживание в этом банке, а оплачивать эти услуги требуют даже в военное время.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2022, 12:07
Вітаємо!
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців, за результатами перевірки вам зателефонує наш співробітник.
Полезный комментарий
andriidiachenko 28 квітня 2022, 15:44
Проблему решили на следующий день, все хорошо, посещение депозитария организовали.
Проблема вирішена
silentmeloud 26 квітня 2022, 20:26
Почну з того, що послугами банку користуюсь давно, вцілому задоволений.
Із позитивного — кредитний ліміт із початку війни не знижували, картки залишаються функціональними, підтримка — працює, курс валюти не виставляли у 40 гривень, як деякі банки.
Але є і аспекти, які дещо засмучують.
Інформування клієнтів, наприклад, не витримує ніякої критики. Перше — кредитні канікули. Самі пообіцяли їх до червня, до кінця березня система відображала, що відсотки за кредиткою будуть нульові. Але в квітні, не попередивши, почали нараховувати відсотки (хай і за зниженою ставкою). Сповіщення про це прийшло лише 4-ого квітня, 6 числа написала персональний банкір. Не питання, банк має повне право нараховувати відсотки, але чому було вводити в оману розсилкою про кредитні канікули до останнього? Далі — посередині місяця від банку приходить сповіщення, «ви завжди вчасно платили все по карті, тому якщо до 25 квітня ви виведете картку в нуль, ми спочатку спишемо відсотки за користування, а потім повернемо вам списані кошти в наступному місяці…» З одного боку — банк вчинив добре, виправив претензію до себе. Але знову ж — нащо списувати, щоб потім повернути??? Невже ще у березні не можна було поставити інформацію, що відсотки нарахуємо, якщо ви не погасите заборгованість до 25 квітня? Картку в нуль я вивів. От тепер сподіваюсь, що і банк обіцянку на рахунок зняття, а потім повернення списаних відсотків таки виконає, а не вчергове змінить правила.

Друге зауваження. Я є користувачем преміум картки World Elite. В березні уточнив у банкіра, чи буде списуватися плата за пакет за березень. Бо об'єктивно, складно виконати умови для безкоштовного використання картки, коли через війну нічого толком в країні не працює. І знову ж таки, через війну преміальних сервісів, по суті, теж немає. Персональний банкір сказала, що, згідно рішення банку плата списуватися не буде. Натомість сьогодні, 26 квітня банк таки зняв плату за пакет за березень (хоча у виписці пише за 4 місяць, тобто квітень). Банкір сказала, що не мали нічого списувати, відправила заявку — чекає відповіді. Я не здивуюсь, якщо її так само дезінформували, бо до цього ніколи неточної інформації від неї не було.

Знову ж таки — я би не мав претензій, якби банк зразу чітко повідомив — ми залишаємо в силі всі платежі, які були раніше, умови попри війну лишаються тими ж, що і були. Так, це десь жорстко, але можна зрозуміти, на що розраховувати. Можливо, я б тимчасово змінив би пакет на інший на час війни.
Я розумію, що всі ми пристосовуємося до нових реалій, які вимагають швидких змін, але все ж таки про ці зміни треба попереджати завчасно, а не заднім числом. І впроваджувати їх так, аби клієнт чітко розумів, чого йому чекати. Тобто, по суті, це недоліки організаційного характеру, але які також псують установі імідж. Буду радий, якщо банк це врахує у майбутньому. Тоді з радістю виставлю 5 зірок.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2022, 11:40
Вітаємо!
Вдячні Вам за відгук.
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
Вашу ситуацію вже розглядають наші профільні фахівці, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
З повагою, ПриватБанк.
Bernkastel 26 квітня 2022, 19:55
Здравствуйте. Меня зовут Свиридова Виктория Александровна. Я из Харькова. На данный момент нахожусь в Польше с сыном. Подруга мне выслала ссылку на получение 3000 для переселенцев. К сожалению, так как ссылка пришла от подруги, я не подумав, ввела пароль от Приват24 и свой номер телефона, у меня сняло с одной карты больше 26000 и с другой более 14000. Вот ссылка ✅ єПідтримка надає фінансову допомогу для переселенців в розмірі 3000 гривень. Якщо ви переселенець або сім'я з дітьми тоді переходьте: t.me/pidtrimka_ua_bot 💙💛🇺🇦 Когда я попросила Приват банк оформить заявку о мошенничестве и отменить последние транзакции, банк заблокировал обе мои карты, хотя я не просила об этом, я просто поменяла пароль. Я пыталась сказать, что паролем завладели обманным путём, что провели транзакции, не имеющие ко мне никакого отношения, при всем при этом, при проведении транзакций, мне не пришло уведомление ни на телефон, ни в приват24. В онлайн помощи приват24 я попросила отменить проведение непонятных мне транзакции и разблокировать мои карты, так как мне нечем больше рассчитываться в Польше, на что Приват просто заблокировал мне доступ в Приват24. Я считаю, что это уже обман и мошенничество со стороны самого банка. По факту поведения банка, я буду обращаться в полицию и минфин, так, как есть основание думать, что банк работает вместе с мошенниками. Прошу провести расследование в отношении сотрудников банка, которые содействуют мошенникам и принять соответствующие меры в отношении сотрудников и их руководства, а также самого банка согласно действующему законодательству
Также требую Приват Банк разблокировать мне вход в приват24, мои карты и вернуть деньги.

Свиридова Виктория Александровна 26.04.2022
11minut25@gmail.com
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2022, 11:12
Вітаємо!
ПриватБанк не співпрацює з шахраями, а навпаки веде активну боротьбу з протизаконними діями недобросовісних осіб, в той же час і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Виплати для ВПО можуть отримати люди, які вимушено покинули домівки, але перебувають в Україні. Під виплату підпадають такі області: Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Запорізька, Київська, м. Київ, Луганська, Миколаївська, Одеська, Сумська, Харківська, Херсонська, Чернігівська.
У випадку, коли до нас надходить від клієнта сигнал про передачу даних та компрометацію карток — ми приймаємо усі міри, щоб убезпечити його від подальших фінансових втрат, в тому числі блокуємо картки.
З боку банку є можливість оскаржити лише ті списання, які відповідають правилам міжнародних платіжних систем, і згідно цих правил дані платежі не підлягають оспорюванню, так як банк виконав доручення і успішно провів оплати з картки на картку.
Для подальшого врегулювання ситуації, радимо вам звернутися до правоохоронних органів та в банк-отримувача коштів.
До речі, ось тут є декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Окремо приносимо вибачення, що після звернення в нашу підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з нашим оператором для покращення якості обслуговування.
Для відновлення доступу до ваших коштів просимо звернутися в чат повторно, де наші фахівці з радістю допоможуть… У випадку, якщо у вас виникнуть труднощі чи додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам про це в приватних повідомленнях.
З повагою, ПриватБанк.
Лариса Салинська 26 квітня 2022, 13:51
Клієнт Приват Банка з 2008 року. Користуюсь всіма послугами у додадку. У Банка є вся моя фінансова інформація, заборгованості і проблем у мене не коли не було. Під час воєнного стану звернулась до банка за допомогою. Мені потрібно получити гроши у валюті від іноземного банку. Зараз пластікові картки не випускают, а в мене була картка для виплат. На горячій лініі SWIFT переказів мені повідомили, що проблем з зарохуванням коштів не має. Кошти зароховуються і можливо зняти також у валюті.
Мій чоловік моряк і на його утриманні знаходяться дві жінки поважного віку (мати 82 роки і теща 72 роки), я — дружина з інвалідністтю (потребую систематичного лікування) і неповнолітня дочка-студентка. Ми не отримували коштів з січня 2022. Живємо у борг, ще оплачювали лікування онкохворому брату по мужу і потім — поховання. Це дуже велечезні кошти!!! І велечезні борги!!!
Роботодавець знаходится у Греціі, а юредична адреса в Ліберіі. 14.04.22 надійшли кошти у систему банку в сумі 7241,70$ США. Про це мені повідомив оператор колл центру SWIFT переказів. Но мені кошти не дадут, так як вони пришли з Ліберіі і іх арештували. Квітанцію переказа я не бачила і мені не хто не хоче допомогти. Я всі ці дні пишу, дзоню, прошу банк повернути мені кошти, бо це единий наш дохід і можливось ЖИТИ!!!
Роботадавець надіслал копію квітанціі, банк відправник Євробант Греція, банк корреспондент Нью- Йорк, а мені Приват розказує що гроші з Африки. І по постанові НБУ не зароховуются. А сьогодня я ще узнала що переказ не можно повернути і банк залишив собі НАШІ кошти. ЦЕ ПОГРОБУВАННЯ ГРАМАДЯН КРАЇНИ У ТАКИЙ ТЯЖКИЙ ЧАС!!! Я у відчаї, не знаю як і за що далі жити, як мені віддавати борг.
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2022, 14:59
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Ваше питання було детально розглянуто профільними фахівцями і за результатом надано офіційну відповідь на ваше звернення.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝