Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
tslab 7 березня 2022, 10:22
Приватбанк відхиляє платіжки на виплату дивідендів співзасновникам з формулюванням «Пiдтвердiть цiль використання коштiв». Ціль — хочу виїхати з Ірпіня вас влаштує? Приведіть будь-ласка перелік — на основі яких законів я повинен пояснювати мету використання дивідендів? Якщо підприємство вже звітувало за рік, всі звіти здані та податки сплачені. Так само як й податки з виплати дивідендів.
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2022, 13:31
Вітаємо!
Згідно з вимогами пункту 72 розділу V Положення № 417 банк, з урахуванням ризик — орієнтованих підходів, зобов'язаний здійснити документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми.
Проблема вирішена
77741 6 березня 2022, 17:23
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 150
Добрый день! Уже 11 дней не работают функции продажи ОВГЗ в приват 24
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2022, 18:54
Добрий вечір!
Дякуємо за відгук. Вам зателефонує наш профільний фахівець та надасть інформацію по даному питанню.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Анна hd 6 березня 2022, 16:12
Ответ 32561065 —
Документы для определения резиденства предоставлены ВНЖ, прописка в той стране и они отвечают дословно: «НаданiВамидокументи не є пiдтвердженням резиденства ішної країни. Внутрішні документи інших країн не є документами для ідентификацїї в Україні». После этого закрыли тикет. Как это понимать? Что это значит? Вы приостановили операции по гражданству, а не по резиденству.
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2022, 10:08
Вітаємо.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Згідно Постанови НБУ від 24.02.2022 №18 (зі змінами) банк запроваджує масштабні обмеження, що передбачають також зупинення здійснення банками видаткових операцій за рахунками резидентів держави, що здійснила збройну агресію проти України (є резидентами Російської Федерації або Республіки Білорусь).
Наразі у Постанові НБУ не визначено термін, на який запроваджуються обмеження. Обмеження будуть діяти до моменту отримання особових розпоряджень НБУ.
Проблема вирішена
Андрей Б 6 березня 2022, 14:56
За вопрос о том кто такой резидент упоминаемый в постанові НБУ від 24.02.2022 № 18 меня гражданина Украины, а так же клиента голд клуба в который платил 20 гривен ежемесячно — отключили от техподдержки:
Проаналізувавши історію ваших звернень до нас в Чат-Online, ми бачимо, що ваші питання не стосуються послуг, що надаються банком. Ми намагаємося надавати найкращий сервіс для допомоги теперішнім та майбутнім клієнтам ПриватБанку. Тому не можемо дозволити фахівцям марнувати цей час на жарти, системні образи тощо.

Видимо мне нужно развестись с женой гражданкой РФ которая не живёт там вместе со мной. Вы сумасшедшие люди как мне видится.
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2022, 15:33
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 березня 2022, 12:52
Отзыв засчитан (на 07.03.2022).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
IBorysenko 6 березня 2022, 9:44
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 61/17
Обслуживаюсь как юр. лицо в Киевском отделении Приватбанка. Оформлен КПД — кредит под залог депозита. Банк закрыл возможность получать транши по данному кредиту с момента начала военных действий и обнулил овердрафт на расчетном счету. Я всё понимаю — беззалоговый овердрафт убрать с р/с вопросов нет. Согласен. Он беззалоговый. Но зачем отменять транши по КПД? Этот кредит полностью обеспечен депозитными средствами, которые находятся в вашем банке. Вы поставили меня в ситуацию, что я и депозит забрать не могу, потому что он в залоге под этот кредит, и не даете воспользоваться кредитными средствами. У меня сотрудники обслуживают стратегические предприятия, которые продолжают работать в военное время, а я не могу выплатить им зарплату и закупить расходные материалы для работы, потому что ПриватБанк отключил меня от денежных средств.
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2022, 13:19
Добрий день!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Наразі, нові транші в межах відновлювальних і невідновлювальних кредитних ліній не надаються. Нові кредитні запити не приймаються до розгляду до відповідного рішення банку.
Сподіваємося на ваше розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Галина Галина 6 березня 2022, 9:07
В городе Желтые Воды Днепропетровская область в такой тяжёлый период Банк оставил нас без единого банкомата, на протяжении недели банкоматы не заправляют наличными средствами, терминала в магазинах не работают. Банк абсолютно не заботится о своих клиентах. Просьба посодействовать и своевременно заправлять банкоматы наличными средствами! Дайте людям снимать деньги!!!
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2022, 10:11
Добрий день!
Банкомати працюють в стандартному режимі, проте є імовірність закінчення коштів у зв´язку з підвищеним попитом.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Намагаємось зробити все, щоб ви могли отримати власні кошти та залишатись у безпеці.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
GrugoriyHoland 5 березня 2022, 20:51
Продолжение истории с игнорированием «Приватбанком» решения Суда https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/266868/
Ну с вашей позицией по выполнению решения Суда мне все ясно. Но остался один вопрос!
Когда я обратился в «Приватбанк» что бы понять вашу позицию по выполнению решения Суда от 13.01.2022. вами была создана заявка № 32225324. на которую я получил ответ. В правомерности вэтого ответа будет разбираться Суд и давать правовую оценку я давать не собираюсь. Ну вот, уже 15.01 2022 года в суботу в период от 5.01 до 5.15 мне былосевершено два звонка с тф +380504213945 и тф +380952339921 (данные номера указаны на вашем сайте как номера отдела по работе с задолжностью)и мне порекомендовали в форме «психологичного давления» заплатить «задолжность» по этому недопустимому факту я в тот же день обратился в «Приватбанк» и опять была сформирована заявка № 15622219 от 15.01.2022 НА КОТОРУЮ Я ОТВЕТА НЕ ПОЛУЧИЛ, А получил «дублирующуий» ответ на ранее отправленную заявку № 32225324 от 13.01.2022!
Добавлю что по этому факту 17.01.2022 я обратился в районное отделение полиции с …повідомленням про скоєння злочину … и получил ответ. Сейчас жалоба на действия «Приватбанка» рассматривается в НБУ. Очень хочется получить ответ по поводу заявки № 15622219 по факту звонков в выходной день и в пять утра с угрозами…? Очень прошу дайте пожалуйста ответ с вашим видением этой ситуации со звонками и угрозами от ваших сотрудников.
Я уже писал, что намерен дальше продолжать судебные разбирательства по поводу законности ваших действий и поэтому прошу отнестись с пониманием к моему вопросу.
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2022, 9:58
Добрий ранок!
Звернення до суду про стягнення заборгованості не припиняє дію укладеного між сторонами договору, у тому числі в частині нарахування відсотків та штрафних санкцій.
Додатково вам була направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
mrAnton 5 березня 2022, 17:53
3.03.2022 была проведена операция по карте которую я не совершал (несмотря на то что была ошибка в cvv-коде и об ошибке пришло уведомление на почту), но не смотря на это операция прошла (без подтверждения через приват24). После общения с работником приватбанка было решено закрыть карту и открыть новую. Я погасил все задолжности по старой карте, но при попытке открыть новую кредитный лимит 0 грн. Как так? Что могло поменяться за 10 мин?.. И это при том, что за столько лет у меня не было ни одного просроченного платежа и задолжности? Причину отказа не объясняют? И как могла пройти оплата без подтверждения через приват24? Ужасное отношение к своим клиентам
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2022, 18:29
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію, щодо оплати.
Що ж до підвищення кредитного ліміту, то на даний час воно недоступне, але клієнти банку можуть користуватись коштами в межах наявного ліміту.
Проблема вирішена
MimicComediant 4 березня 2022, 22:33
Відбулася така ситуація, я живу в місті Дружківка Донецька область, офіційно працюю в чп, але у зв’язку з військовим становищем ми закрилися зарплати немає. Розповів друзям по онлайн грі(я їх в очі не бачив все у різних країнах та містах) вони вирішили допомогти зробити грошовий переказ. Переклад не проходить отримую від приват24 повідомлення «відмову перевищено ліміт суми операції». Поясніть, що робити? Немає грошей, у місті нестача готівки ні хто не займе, як жити, чому так?
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2022, 10:12
Добрий день!
У зв´язку з доповненням постанови НБУ №18 та отриманням роз´яснень від НБУ – Російська Федерація та Білорусь заблоковані для проведення переказів. Перекази з цих країн заблоковані до особливого розпорядження НБУ.
Проблема вирішена
irinairina19 4 березня 2022, 16:13
Добрый день. Сегодня примерно в 15:36 была в отделении в г. Кривой Рог ул. Мусоргского, д. 7. В отделение обратилась по вопросу оформления доверенности по вкладу, а так же для снятия наличных. У доверенного лица не получалось снять средства на свою карту, мы обратились повторно в отделение для того, чтоб уточнить, по какой причине этого сделать нельзя, так как ранее такие операции были доступны. Сотрудница (Евгения) отказала в помощи и сказала, что для получения ответа мы должны позвонить на 3700. Я понимаю, что ситуация сейчас в связи с войной обостренная, но это не позволяет сотруднику вести себя по-хамски и отказывать в помощи. Мы попросили написать в службу поддержки, так как сотрудник это мог сделать, она отказала повторно. После этого вступился с криками руководитель отделения, мол мы накаляем ситуацию, чтоб мы вели себя прилично, хотя мы спокойно сидели. Считаю такое поведение руководителя непозволительным. Она просто начала кричать на нас, что она работает за «спасибо» и что мы должны закрыть рот и стоять молча. Разве может себя так вести руководитель отделения. К специалистам по работе с клиентами не имею претензий. Хочу оставить жалобу за хамакое обращение руководителя и за крики на меня и мою дочь. Это неадекватное поведение.
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2022, 17:41
Добрий день!
Ми приносимо свої вибачення за дану ситуацію. Інформація передана профільним фахівцям для проведення перевірки відносно дій співробітника. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
vitaliy56 3 березня 2022, 18:43
Я вже 10 років є користувачем Приват Банку як фізособа і в тому числі 5 років — як юрособа. І мені дуже приємно було сьогодні, 03.03.2022 р. о 17:15 отримати досить ретельну, і головне, зрозумілу консультацію від фахівця лінії консультацій 3700 ІРИНИ.
В цей важкий час дуже важливо отримати вірну інформацію стосовно і заборгованості, і сплати обов’язкових платежів, і нарахування банком відстків.
Окрема подяка керівництву Приват Банку за введення з 01.03.2022 р. пільгового періоду.
Приватбанк
Відповідь банку
3 березня 2022, 19:49
Ірина буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Проблема вирішена
Lennyssik 3 березня 2022, 16:01
Відділення за адресою: Рівне, вул. Грушевського, 42-А
Чому як заблокувати карту, то банк це робить за один день, як розблокувати, то два тижні треба.
Виконавча служба заблокувати карту в Приватбанку. На цю картку приходять соціальні виплати і ПриватБанк не мав права цього робити по закону, але так як вказано «хітро» карта для соціальних виплат і ТД, то це нарахується карта для соц.виплат, тому заблокували.Виплатила весь борг, виконавець зняла виконавче впровадження, щоб допомогти, бо війна, щоб швидше і щоб не відсилати укрпочтою лист, тому що незрозуміло коли воно прийде і чи взагалі прийде.Виконавець занесла лист на відділення Приватбанку, щоб швидше лист дошов і розблокували.Два дні картка не розблокована, звоню на гарячу лінію 3700, дозвонитись нереально до оператора, бо всі зайняті, тільки автомат посилає нажміть туди нажміть туди.На відділення куди занесли лист недозвонитися, тому що ні в одному відділенні немає телефонів і дозвонитись до них не можна 3700 на всю Україну, це що за брєд.Нарешті після 10 дзвінка мені в додатку написали, що вони листа немають, щоб я зверталися у виконавчу.І сказали відсилайте лист з виконавчої поштою на м Дніпро, це в той час коли війна і нічого не робить, а-ля великі менеджери пишуть таку ахінєю, ми живемо в сучасному світі, де любий документ можна відправити електронною поштою.Коли я сказали, ви що не можете набрати колег спитати де лист, сказали листа немає на відділенні.Я сказала куди я можу звернутися щоб вирішити це питання, мені знову сказали написали укрпочтою на м. Дніпро на офіс головний, не дали жодного телефону, чи електронну щоб це вияснити.
Обхотьде цей банк 10 дорогою і некомпетентних менеджерів.Дуже шкода, що ви не ціните своїх клієнтів, недопомагаєте в такий важкий час.
Приватбанк
Відповідь банку
3 березня 2022, 17:48
Вітаємо.
Реєстрація листів проходить за адресою для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження знімається протягом 1-3 робочих днів.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та детальніше розібратися в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dmitry3 3 березня 2022, 12:08
1.03 під час воєнного стану Приват банк. Нарахував і списав %. Це на Вашій совісті.
Але що я бачу зараз Приват банк нарахував обов’язковий платіж і знову таки%. Ви нормальні?

І стосовно відсотків, які ви списали. В додатку пишуть що 3.4 відсотки на суму боргу.
По факту рахують за якоюсь формулою, яку в додатку не пишуть. І сума на 1200 грн більше. Від тої якщо помножити суму заборгованості на 3. 4%.
Це що за обман споживачів.??
Я завжди клав вчасно і був в пільговому періоді. Почалася війна 24. Не встиг. І тут шок. Мало того що списали % бо вони працювали в лютому. Те що війна то Приват банку все рівно. Так щей в додатку одна інформація, а по факту якась невідома формула. Ну так пишіть її. А не 3. 4% що за обман?

Далі Приват банк розповідає що не буде з 1.03 по 1.06 нараховувати % і обов’язковий платіж. Що робе Приват банк. Обов’язковий платіж нарахував, відсотки також. Своє не упускаєте.
Приватбанк
Відповідь банку
3 березня 2022, 14:36
Вітаємо.
Протягом усього лютого ПриватБанк працював у штатному режимі та надавав безперервно всі послуги для наших клієнтів, тому % за користування кредитними коштами були нараховані відповідно умов та правил банку.

Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці у web Приват24 https://privat24.ua. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, 'Показати розрахунки >>'.

Наразі ПриватБанк активно бере участь у підтримці економіки України та ЗСУ, а також ставиться з турботою до кожного нашого клієнта. Тому в цей час ПриватБанк прийняв рішення про переведення усіх клієнтів які користуються кредитними картками на пільгові умови з 1 березня до 1 червня 2022 року. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів.
Переведення клієнтів відбувається поетапно. Інформацію про пільгове обслуговування ви зможете переглянути в Приват24.
Проблема вирішена
TemaW12 3 березня 2022, 10:14
Відділення за адресою: Київ, вул. Гната Юри, 7-Д
ПриватБанк отказал в выдаче перерода маниграм, ссылаясь на актуализацию данных, отсутствие какого-то штампика И так далее. Не пользуйтесь этим банком ни при каких условиях. По условиям маниграм я должен придти в отделение банка, предоставить номер перевода и действующее удостоверение личности. От себя же банк начинает собирать данные-актуализация данных (я поменял паспорт). Я не хочу обслуживаться и давать свои данные в банк! Я хочу по условиям MoneyGram предоставить паспорт (загранпаспорт) и получить перевод.
Приватбанк
Відповідь банку
3 березня 2022, 11:56
Вітаємо.
Для отримання переказу необхідно бути ідентифікованим в банку.
Після проходження ідентифікації, за наявності необхідної суми в касі, ви можете отримати суму переказу.
У разі, якщо б ви мали картку нашого банку, отримання переказу не зайняло б більше хвилини. Це можна зробити без відвідування відділення — у системі Приват24, у терміналі самообслуговування, у банкоматі ПриватБанку, у мобільному застосунку, зателефонувавши на номер 3700.
https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov/money-gram
VladlexА V 3 березня 2022, 8:00
Сегодня в приложении п24 высветился обязательный платеж, это что получается никаких каникул нет? Нс надурили? Ау банк я физически сейчас не имею возможности во время войны платить по кредитке, пройдет война всё будет, но не сейчас. Прошу дать разъяснения.
Приватбанк
Відповідь банку
3 березня 2022, 10:32
Вітаємо.
Колегіальний орган банку 25.02.2022 затвердив нові тимчасові умови за всіма кредитними картками, зокрема й тими, за якими були прострочення зобов'язань строком до 90 днів включно. З 1 березня до 1 червня 2022 року (3 місяці) діятимуть кредитні канікули. Обов'язкового щомісячного платежу не буде, клієнти зможуть погашати заборгованість за своїм бажанням.

Переведення клієнтів відбувається поетапно. Інформацію про пільгове обслуговування ви зможете переглянути в Приват24.
Проблема вирішена
arempty 3 березня 2022, 6:20
Не могу зайти в приложение. Попытался переустановить, всё равно не заходит. А у моно всё литает.
Приватбанк
Відповідь банку
3 березня 2022, 10:33
Йдемо до приватних повідомлень, щоб уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
TatianaUkraine 2 березня 2022, 19:36
Уважаемый Приват Банк! Я могу отправлять деньги через вестерн юнион только своему брату, а он уже отправляет эти деньги другим членам семьи! Но у него нет времени ещё и загружать фото моего паспорта, он охраняет нашу страну! Уберите пожалуйста эту функцию хотя бы на время войны! Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
3 березня 2022, 9:25
Вітаємо.
Процедура займає не більше хвилини. У відповідності до положень Закону України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк має право відхилити переказ коштів у разі відсутності даних про платника (ініціатора переказу) та/або отримувача та/або недостатності/некоректності інформації, якою повинна супроводжуватися фінансова операція з переказу коштів.
IrYar 2 березня 2022, 18:33
Доброго времени суток. Вынуждена написать сюда в такое сложное время. Я являюсь добросовестным пользователем кредитки от Привата уже не один год. Так как 24-го числа началась война, мне не удалось физически погасить остаток долга по карте. Стоять под артобстрелами, чтобы его погасить — не очень классная опция, тем более от меня не зависящая. Приват банк просто решил заработать на людях в такое и так не простое время и начислил проценты без моего ведома и списал с карты. Да, я собиралась оплатить обязательный платеж по карте, но не стоять же под обстрелами. В то время, как другие банки входят в и так не легкое положение, продлив льготный период для своих клиентов без списывания процентов, приват решил заработать на нас.
Пообщавшись с сотрудником колл-центра, сказали, что льготный период начинается с первого марта, но, простите, война началась 24 февраля не по нашей воле. Я считаю, что это свинство.
Приватбанк
Відповідь банку
3 березня 2022, 9:21
Вітаємо.
Протягом усього лютого ПриватБанк працював у штатному режимі та надавав безперервно всі послуги для наших клієнтів, тому % за користування кредитними коштами були нараховані відповідно умов та правил банку.
Наразі ПриватБанк активно бере участь у підтримці економіки України та ЗСУ, а також ставиться з турботою до кожного нашого клієнта. Тому в цей час ПриватБанк прийняв рішення про переведення усіх клієнтів які користуються кредитними картками на пільгові умови з 1 березня до 1 червня 2022 року. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів.
Проблема вирішена
nastya01061982 1 березня 2022, 19:18
Я добросовестный пользователь Приват банка много лет. И всегда гасила карточку до 25 числа! 24 февраля начало войны- УЖАС!!! 25 ЧИСЛА МНОГИЕ ПРОСТО ФИЗИЧЕСКИ УЖЕ НЕ СМОГУТ ПОЛОЖИТЬ ДЕНЬГИ НА КАРТОЧКУ ПРИВАТ БАНКА! 25 февраля я дозвонилась все-таки оператору приват банка (хотя это было очень непросто) и сказала, что на данный момент, я не смогу закрыть кредитный лимит из, а военного положения в стране, но внесла больше чем половину суммы. Разговор с оператором приват банка 25 числа ввел меня в ПРОСТО В ШОК!!! ДА ВОЙНА, НО ПРИВАТ БАНК ЖДЕТ ЧТО БЫ ВЫ ПОГАСИЛИ ВСЮ СУММУ ИНАЧЕ БУДЕТ НАЧИСЛЕНА КОМИССИЯ ЗА ВЕСЬ ЛЬГОТНЫЙ ПЕРИОД!!! Я не могла в это поверить, просто не укладывается в голове, и я подумала, что все-таки вы примите верное решение к народу в столь тяжелое время.
А сегодня 1 марта я получила уведомление о снятой комиссии в приличном размере! Я мама в декрете, с маленьким ребеночком, и сейчас от лица многих я хочу сказать вам, что это КРАЙНЕ НЕКРАСИВЫЕ ДЕЙСТВИЯ С ВАШЕЙ СТОРОНЫ В ПЕРИОД КОГДА В СТРАНЕ ВОЙНА!!!
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2022, 19:30
Добрий вечір!
З турботою про кожного нашого клієнта в цей час ПриватБанк прийняв рішення про переведення усіх клієнтів які користуються кредитними картками на пільгові умови з 1 березня до 1 червня 2022 року. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів. Ми завжди з вами!
Ми додатково повідомимо клієнтів на офіційному сайті банку про умови кредитних канікул.
Актуальна інформація про те, як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану на нашому сайті — https://privatbank.ua/help
lekaya 1 березня 2022, 18:05
В такое тяжёлое время ПриватБанк подставил подножку, да ещё какую!!! Заблокировал карту для выплат детского пособия! Вид на жительство уже не даёт права кормить ребёнка с украинским гражданством? Муж конечно же есть и он будет заботиться, но эти деньги выплачивает государство на ребёнка!!!
Приватбанк
Відповідь банку
1 березня 2022, 18:42
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝