Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Lawyerofsorrow 2 квітня 2022, 13:12
Не буду вдаватись до формальних мінусів існуючих в усіх банках впринципі. Але сьогодні крайньою каплею стала чергова, вже систематична помилка в додатку «приват24», відчуття ніби приставка «24» тлумачеться в них, як «технічні перебої, помилки системи, не працюючі термінали, банкомати? Так, 24/7». Якщо навіть не згадувати попередні проблеми зі використанням додатку, яких було просто до…, хотілося і самим «приватівцям», який був приблизний зміст їхніх технічних робіт19−20 березня, які звичайно затягнулись на більший час, ніж було заявлено попередньо, тут я навіть не був здивований, зміст приблизно був такий «працюємо над відновленням системи і т.д. для стабільної і безперебійної роботи додатку транзакцій і т.д.». Прозаїчно те, що їхня ця праця над відновленням системи безперебійності затягнулась майже на 2 сутки через перебої, то після додаток без попереджень «падав» чуть не кожен тиждень 1−2 рази, то транзакції тимчасово не проходять, то в додаток не можливо зайти, то гроші з картки зняло при переводі, але точки кінцевого отримувача не надійшли, то були здійсненні, нібито, якійсь покупки інтернет послуг, якимось чином на більшу суму ніж було на балансі, що призвело до овердрафту та тимчасового блокування відповідної суми на карту чи в тупу загнання карти в мінус за допомогою того ж овердрафту, то якісь сторінки, послуги, повідомлення не відображаються, і постійно «наші іт спеціалісти вже працють над вирішенням проблем», але відчуття, таке, що у цій фразі слово «вирішенням» треба замінити на «набуттям». За термінали і банкомати, які, також систематично, не справні (термінали або вимкнуті, або не реагують на дотик, або не приймають готівку. Банкомати не пускають до О/К, помилка підтверджень чи в тупу купюри номіналом 500−1000 грн., Я звичайно все розумію, українці багаті та заможні, але інколи виникають різні ситуації в яких на карті меньше 500 і треба швидко зняти готівкою) і саме, що дивує це те, що у привата ж є якась карта моніторингу на справність цих банкоматів/терміналів, але більшість тих, що прийшли до не справності, стоять в такому станні роками, а для чого ремонтувати, заміняти. Стоїть значить є, «и так сойдет», як казав відомий персонаж відомого мультфільму. Тому висновок один або ІТ сектор приватбанку дійсно складається з не компетентних осіб, що роками не можуть виправити одні й ті самі системні помилки та перебої, або ж ПБ просто ложить великий Х на своїх клієнтів, останнє на мою думку більш вірогідніше, враховуючи, що банк під час воєнного стану під маскою патріотів дуже відмінили комісію за перекази між картками «тільки картками ПБ», а через 3 тижні повернули, не на довго вистачило їхнього співчуття і розуміння. Отже, у висновку можу сказати, що не дивлячись на їхню пластмасову привітність, ПБ залишився банком якій свої цінності і т.д. ставить не те, щоб вище за клієнтів, а навіть не в одному порівнняні важливості. Для них клієнти це ресурс, ходячі кошельки або ж потенційні «лошки» яких можна кинути і нічого не пояснювати. На сьогодні чутки, що всю інформаційну клієнтську базу даних ПБ зливає мікрофінансовим конторам, які влаштовують інформаційні злочини проти своїх боржників, шляхом телефонних прозвонів навіть далеких родичяв, та що там, сусідам які були сусідами 10 років тому, або скидають редаговані фото боржників з прифотошопленими 18+ матеріалами родичам. Або П Б ж є навіть їхнім «покровителем» та «сірим кардиналом», це лірика звичайно, але є над чим задуматись і чи варто на сьогодні на всі 100% відчайдушно довіряти ПБ та довіряти їм всі свої дані та дані близьким вам осіб. У 2022 я не рекомендую обирати ПБ, як свій основний банк, на мою думку вони занадто використовували відсутність альтернатив, як в свій час Київстар, або Nokia, але все змінюється і як показує практика, на ринок приходять більш відкриті та доброчесні конкуренти.
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2022, 14:50
Добрий день!
Банк робить все, щоб забезпечити клієнтів якісними послугами та можливістю в будь-який момент скористатись своїми коштами. Ми постійно реагуємо на ситуацію та надаємо банківські послуги, як за умов пандемії, так і під час війни. ПриватБанк неухильно дотримується правил конфіденційності і не передає дані клієнтів третім особам, за виключенням вимог чинного законодавства. На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію та знайти підтвердження по тим чи іншим зауваженням з вашого боку.
Якщо ж ви маєте конкретні пропозиції щодо покращення послуг чи інформацію про непрацюючий термінал або банкомат нашого банку, можете надати деталі в приватному повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
JULIA3088 1 квітня 2022, 22:24
Відділення за адресою: Київ, пр-т Правди, 35
Я звертаюсь до НБУ та до офісу Президента. Зараз всі люди дуже дуже дуже в скрутному становищі. Дайте людям можливість трохи «стати на ногі» щоб почати розраховувати з боргами. Хоть вче і починає працювати, але цього не достатньо щоб встати в колію як до війни. Благаю, розглянте можливість відстрокування кредитів до трьох місяців після воєнного стану
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2022, 11:28
Добрий день!
Дана гілка відгуків про роботу ПриватБанку. Зі своєї сторони ПриватБанк розуміючи складність ситуації ввів кредитні канікули одразу на три місяці з 01.03.2022. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів. Додатково, протягом березня, клієнтам була встановлена відсоткова ставка за кредитом у розмірі 0,00001% на місяць (тобто без нарахувань %). Пільгова процентна ставка за квітень і травень становитиме 1,7 %.
Актуальна інформація про те, як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану на нашому сайті — https://privatbank.ua/help
Проблема вирішена
Евгений Ц. 1 квітня 2022, 18:48
Не можу провести оплати зі своєї карти = фактично заморожені кошти, нереально дозвонитися до кол центру, скидають трубку, робот-помічник не хоче з'єднувати з оператором, витратив 2 дні на дозвони, в чаті теж неможливо отримати пояснення — нікому не рекомендую цей банк!
Приватбанк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 20:13
Добрий вечір!
За вашим зверненням в підтримку було надано актуальну інформацію щодо того, чому не проходить операція. Додатково продублюємо інформацію в приватному повідомленні. Зазначимо, що неможливість проведення даної конкретної операції не означає блокування картки або коштів на картковому рахунку.
З фахівцем підтримки буде проведена робота для покращення якості обслуговування.
nadia132512 1 квітня 2022, 13:45
Я робила платежі 17.03.2022р. в терміналі самообслуговування перший платіж пройшов успішно почала тільки проводити другий платіж і тільки вставила в термінал купюру термінал забрав і не зарахував і на екрані появилось термінал переповнений купюри не приймає і платіж мій завіс.Відразу ж з того телефону якого ідентифікувалась в терміналі передзвонила на гарячу лінію щоб зафіксували, оператор сказала проведеться інкасація терміналу тоді і Вам повернуть кошти.Вказала на який номер карти щоб гроші зарахували.Я є довгий час постійним клієнтом цього банку і вже вдруге просто в шоці щоб в теперішній час касири були не чесні.Я зверталась до банку 4 рази і завжди казали що не виявлено лишніх коштів.Кошти перераховані, я перевіряла і нікуди не були вони перераховані.Сказала оператору щоб надали мені квитанцію в приват 24 куди саме пішли ці 500.00грн. якщо в них не виявлено лишніх до сих пір так і не надали.По їхньому виходить що або клієнт який довгий час був їхнім клієнтом бреше, або в них ростворилися в терміналі.Нічого надіюсь касиру який не чесно повівся підуть ці 500.00грн.туди куди потрібно.
Приватбанк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 14:18
Добрий день!
Щоб уточнити деталі та перевірити інформацію ми звернулись в приватному повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Анна hd 1 квітня 2022, 12:52
В приват принесли документы и даже заяву о том что нужно сделать с этими документами — актуализировать персональные данные согласно договору п. 11.
Документы отсканировали, создали входящую заявку. В итоге прошло неделя = заявка закрыта. Персональные данные актуализировали, алё? Сегодня ещё раз придут и принесут заявление в приватбанк бумажное с теми же данными + указанием предыдущей заявки. В колцентре — «я ничего не знаю, не вижу, не могу помочь». Прямо захотелось помочь вам, ну коляску там спустить с бордюра или что-то в этом роде…

Вы когда обновите персональные данные (+ ругательное слово)?
Приватбанк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 13:26
Добрий день!
Банк веде свою діяльність керуючись вимогами чинного законодавства та нормами НБУ. Зважаючи на ситуацію, банк діє у відповідності до останніх отриманих роз'яснень від регулятора та за необхідності надсилає запити для уточнення за тими чи іншими випадками. На даний час ми очікуємо роз'яснення від регулятора відносно вашого питання.
Kate26 1 квітня 2022, 12:00
У меня открыт ФОП в Привате и подписан договор с компанией. Обслуживание по договору было бесплатное по голд картам на условиях сотрудничества с этой конкретной компанией. Спустя полгода мне предложили платиновую карту на тех же (бесплатных) условиях, так как доход позволял.
И вот вчера (31 марта под вечер) мне приходит письмо на почту от Приватбанка, что обслуживание будет стоить мне 200 грн (и в письме было подчеркнуто, что это еще сниженная плата). Мой банкир уже не доступен. Стучусь в поддержку, где мне сообщают, что для того, чтобы было бесплатное обслуживание, нужно чтобы доход по ФОПу был 50 тыс грн +, либо траты в магазинах (снятие и переводы не считаются) в месяц на 25 тыс грн, а поскольку я не выполнила в этом месяце условия (война, деньги тратить негде, и зарплату мне не начислили), то обслуживание будет стоить мне 200 грн. Чтобы не было платы — можно закрыть карту.
Не долго думая, я закрываю платину, поскольку преимущества типа лаунжа и фаст-лайна украинцам не доступны, а 200 лишних гривен я лучше переведу ЗСУ. И снова спрашиваю в чате так сколько теперь с меня будет снято за обслуживание, где мне снова сообщают, что 200 грн. Диалог продолжать я не стала.
Утром я написала своему банкиру, которая с восклицательным знаком в конце сообщения сообщила, что у меня действовал особый льготный период, с меня ничего бы не списали и если что — она бы мне сообщила. То есть, я зря потратила время на выяснение вопросов и кредитку так же закрыла зря. А в условиях войны кредитный лимит на другой диджитал карте я поднять не могу, не смотря на то, что он был одобрен мне до войны. Не планировала им пользоваться, поэтому так быстро и отказалась от карты, но «кредитную подушку» хотелось бы иметь.
Вопросы к банку:
— Почему мне приходит письмо, которое противоречит моему договору? Как я должна догадываться, что это письмо ко мне не относится, если мой персональный банкир не доступен и эти «особые» условия нигде не прописаны?
— Почему операторы поддержки не могут предоставить ответы на базовые вопросы по договору и, мало того, дают противоречивую информацию?
Приватбанк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 12:45
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
commerceua 1 квітня 2022, 11:45
— Не знизив кредитний ліміт
— Одним з перших відновив можливість переказу кредитних коштів P2P
— Політика щодо кредитних карток, кредитів, розстрочок

P. S. Було б добре якби можна було вносити платежі по розстрочкам помісячно, зараз договір можна закрити тільки повністю через «Погасити достроково».
Приватбанк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 12:57
Добрий день!
Дякуємо, що ви з нами! Ми будемо продовжувати робити все, щоб і надалі забезпечувати клієнтів доступними та якісними банківськими послугами.
Що ж до погашення розстрочки чи Оплати частинами, то за зверненням в підтримку можна подати заявку на часткове погашення.
Киев. 31.03.22 бажана 8, новус. Банкомат после запроса на снятие средств с капточки ощадбанка написал «ошибка. С предложением повторить попытку позднее». При этом деньги — 10 т грн списал. На 3700 сотрудник отказывалась фиксировать проблему, отфутболивая в ощадбанк. Деньги по состоянию на 11.00 1.04.22 не возвращены. Деньги необходимы на лечение. Оба банка игнорируют обращение.
Приватбанк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 12:28
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
Запит на повернення коштів у таких випадках має бути створений банком, що видав картку. Це продиктовано правилами міжнародної платіжної системи. Окрім того, ідентифікувати вас, як власника картки може лише банк, що її видав, разом із тим перевіривши, чи дійсно було списання та чи не повернулися кошти автоматично.
При отриманні запиту на оскарження по операції ми перевіримо необхідну інформацію по даним з банкомату та результатів інкасації. Радимо звернутись до банку, що видав картку для подачі заявки на повернення коштів. Адже від нього залежить, як швидко ми отримаємо запит та за умови збійної операції зможемо здійснити повернення.
VevdiukSergey 1 квітня 2022, 10:57
Відділення за адресою: Полтава, вул. Шевченка, 62
м. Полтава, вул. Шевченка, буд. 62, Відділення банку. Банкомат не видав грощі в сумі 4000 грн. Написав помилка банкнот, грощі з катрки списались, потім засвітився головний екран входу в систему. зателефонував за номером 3700, треба чекати всі варіанти які пропонуе телефонія, 2,5 хвилини щоб поспілкуватись з роботом, який приймае заявку.
Приватбанк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 12:27
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
татьяна Евтушенко 1 квітня 2022, 9:56
Есть проблема заблокирована депозитный счет копилка. Деньги находятся на копилке. снять их банк не дает ссылаясь на просроченную заборгованості 1900 грн. Заплатив эту задолженность 28.03.2022р. оператор написал 31.03.2002р можете снимать. Сегодня снять деньги невозможно. оператор сообщил вы должны еще 1900 за услуги банка подачи заявления в суд это наши личные деньги и судебные исполнители и суд здесь не причем. Эта сумма списывается банком за подачу заявления. это получается дважды и в судебных издержках и плюс банком. Сегодня требуют эту сумму. а даже заплатить ее нет возможности это особый счет с копилки на него перевести нельзя. Замкнутый круг
Приватбанк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 11:08
Добрий день!
Банк не стягує двічі одну і ту ж суму, адже оплата судового збору не є частиною суми вказаної у виконавчому провадженні.
В Приват24 меню «Кредити» є можливість переглянути дану заборгованість та провести її погашення з однієї зі своїх карток. У разі виникнення питань чи труднощів наші колеги в онлайн підтримці завжди готові прийти на допомогу. Погашення зі скарбнички можливе за умови написання заяви у відділенні.
Dp133456 31 березня 2022, 20:53
Добрый день,15.03.22 через ДIЯ была подана заявка на получение 6500 гривен на карту ПриватБанка.На 31.03.2022 деньги не зачислены.Статус заявки в Дiя: В течении 10 дней будут зачислены 6500 гривен.На гарячей линии Приват Банка один ответ нет зачеслений от Минекономики.Мы не при чём.По каким причинам, На каком основании Приват Банк задерживает выплаты? Заработать на людях?? При этом при переводе средств с карты ЕПiдтримка на карту другого банка устанавливают тариф 0.5 %.С социальных перечислений??? Постоянные задержки выплат, блокировка платежей, комиссия на комиссии…яЭто банк #1???
Приватбанк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 9:48
Доброго ранку!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Коштами нарахованими на картку єПідтримка можна розраховуватись без комісії в інтернеті та магазинах (прив'язавши картку до гаманця Google/Apple Pay).
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
татьяна Евтушенко 31 березня 2022, 20:37
После обращения к оператору. счета были разблокированы. но проблема таки не решена. Деньги находятся на копилке. снять их банк не дает ссылаясь на просроченную заборгованості 1900 грн. Заплатив эту задолженность 28.03.2022р. оператор написал 31.03.2002р можете снимать. Сегодня снять деньги невозможно. оператор сообщил вы должны еще 1900 за услуги банка подачи заявления в суд это наши личные деньги и судебные исполнители и суд здесь не причем. Эта сумма списывается банком за подачу заявления. это получается дважды и в судебных издержках и плюс банком. Сегодня требуют эту сумму. завтра еще что-то.
Приватбанк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 10:09
Добрий день!
За вашим зверненням було знято арешт з рахунків відповідно до роз'яснень, які отримав банк про зняття арештів на суми до 100 000грн.
Що ж до заборгованості то вона підлягає погашенню і виникла, так як банком було здійснено оплату за послуги суду коли подавалась заява до суду через порушення вами кредитних зобов'язань. Банк не стягує двічі одну і ту ж суму, адже оплата судового збору не відноситься до суми, яка зазначається виконавцем у впровадженні при накладенні арешту.
Що ж до зняття коштів зі скарбнички, така можливість є у разі погашення згаданої вище заборгованості. Погашення можна провести, як з самої скарбнички, так і переказавши кошти з картки.
Проблема вирішена
Mariya97 31 березня 2022, 14:36
22 числа мне на карту приват банка были переведены деньги с другого банка. Но до сих пор мне ничего не пришло, в Привате говорят что денег нигде не видно, они не заморозились их просто нет
В банке откуда мне отправляли деньги есть квитанция и списание денег
Но мне спустя столько дней ничего не пришло
Говорят обращаться в банк отправителя, а что мне им там сказать? Деньги же ушли, на карте их нет, есть квитанция что деньги были отправлены, проверили номер карты, все правильно, но денег до сих пор нет
Приватбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 15:47
Вітаємо.
Бачимо, що ви надсилали в чат «Історію повідомлень», та це не є підтверджуючим документом. У разі успішної відправки та коректного зазначення реквізитів, міжбанківський переказ не займає більше 3х робочих днів. Надішліть, будь ласка, в приватному повідомленні фото квитанції, щоб ми могли перевірити інформацію та допомогти розібратись.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Анна hd 31 березня 2022, 12:08
Наконец-то приватбанк ответил официально чем он руководствуется при определении кто такой резидент, а кто не резидент РФ и РБ при исполнении постановления НБУ № 18 от 24.02.2022 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану». И так. Для определения кто подпадает, а кто нет —
Руководствуются всего одним законом — Про валюту і валютні операції
Стаття 1. Докладніше: https://kodeksy.com.ua/pro_valyutu_i_valyutni_operatsiyi/1.htm
п. 8 этой статьи —

8) нерезиденти:

а) фізичні особи (іноземні громадяни, громадяни України, особи без громадянства), які мають постійне місце проживання за межами України, у тому числі ті, які тимчасово перебувають на території України;
б) юридичні особи та інші суб'єкти господарювання з місцезнаходженням за межами України, які створені та діють відповідно до законодавства іноземної держави, у тому числі ті, частки участі в яких належать резидентам;

в) розташовані на території України іноземні дипломатичні, консульські, торговельні та інші офіційні представництва, міжнародні організації та їх філії, що мають імунітет і дипломатичні привілеї, а також представництва інших організацій, що не здійснюють підприємницької діяльності відповідно до законодавства України;

г) відокремлені підрозділи юридичних осіб, зазначених у підпункті «в» пункту 9 частини першої цієї статті, що розташовані за межами України та здійснюють підприємницьку діяльність відповідно до законодавства іноземної держави;

ґ) інші особи, які не є резидентами відповідно до пункту 9 частини першої цієї статті;

Но рождается вопрос — по каким признакам банк определил что моё постоянное место жительство РФ? Прописки — нет. Резидентства — нет. Центра жизненных интересов — нет. Имущества — нет. Какой медум определил и исходя из какого закона главное, что человек постоянно проживает в РФ? Место рождения не означает «постоянное место проживание» как минимум даже по смыслу.
Это остаётся вопросом. На сегодняшний день любой (некоррупционный) суд признает такие доказательства постоянного места жительства — абсурдными и аргументы несостоятельными. Помню случай, были у меня глубокие законодательные тёрки с таможней Украины, так они руководствуются не только «Таможенным кодексом» а в добавок «Налоговым кодексом» + письмами разъяснениями разными. Т. е. была достаточно глубокая проработка вопроса законности или незаконности. А тут просто руководство одним законом который даже не даёт точного определения… Какая недалёкость мягко говоря. Таможня разы грамотнее и широко мыслит чем банкиры…

Вторая новость в том что Банк направил 15.03.2022 уточняющее письмо с вопросом как определять резидентство? И что делать если человек не резидент РФ и у него нет ПМЖ, а есть ВНЖ? Пока ответа НБУ в банк не поступило.
Приватбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 20:30
З метою уникнення розголошення банківської таємниці, інформація персонального характеру за даним каналом звернення не може бути надана. Вам була направлена банком офіційна відповідь з даного питання.
Yuriy55555 31 березня 2022, 11:29
Добрый день! Вчера около 22:30 мошенники завладели моим номером телефона и он перестал у меня работать. Около 23:00 я дозвонился в приват банк с другого номера и сообщил что моим номером телефона завладели мошенники, попросил что бы мой счёт заблокировали! Оператор сказал что всё понял и заблокировал мой счёт что бы мошенники не смогли снять деньги! И около 01:00 ночи мошенники сняли 70 тыс — все мои деньги…
Это как понимать?
Я же звонил сотруднику банка в 23:00 и рассказал всю ситуацию!!! Зачем вы допустили какие-то манипуляции с моим счетом после того как я сообщил что моим номером завладели мошенники???
Я ночью вызвал полицию, написал заявление, показал время когда звонил в приват банк, и на почте показал выписку с банка во сколько они сняли деньги (спустя час разговора с Вами). Полиция тоже такого же мнения что это косяк приват банка!!!
У нас сейчас идёт война и я остался без работы!!! Мне нужно семью кормить! А из-за ваших ошибок я остался без денег! Верните мне мои деньги как можно скорее! И будьте пожалуйста внимательны! А то мои знакомые уже боятся пользоваться вашим услугами после такого…
Приватбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 13:52
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
vetochkapersika 30 березня 2022, 19:13
Добрый вечер!
Сейчас я нахожусь в Германии и мне нужно свою карту переподключить с украинского номера на немецкий. Я потратила на это пол дня и так ничего и не получилось.
Написала оператору, заполнила необходимую форму, проверка очень длительно совершается, затем меня перенаправили к другому оператору, опять какие-то формы заполнять. Все сделано, фото, пишет фото не подходит свяжитесь с оператором.
Связываюсь с оператором, он уже другой, заново заполнение документов, опять фото не подходит. На это ушло несколько часов (!!!)
Звоню в колл-центр, присылают новую ссылку и пароль на фотоиндификацию, все заполняю, выкидывает обратно к пустой форме. Попробовав несколько раз, перезваниваю, скидывают новую ссылку с паролем и все тоже самое.

Глубоко возмущена, я потратила более 4 часов и так и не пришла к результату! Находясь в чужой стране, не могу даже посмотреть свой баланс на карте!!! Почему нельзя упростить процедуру замены номера, я не имею доступа к своим счетам и это ужасно, особенно в нынешней ситуации! Пожалуйста обратите внимание на своих клиентов!!!
Приватбанк
Відповідь банку
31 березня 2022, 10:19
Вітаємо.
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. При фотографуванні необхідно, щоб фото було чіткої якості та відповідало усім вимогам, в тому числі руку має бути видно повністю, потрібно тримати документ в розгорнутому вигляді. Для вирішення вашого питання, просимо вас звернутися в чат повторно та слідувати рекомендаціям.
Brabus200 30 березня 2022, 17:56
На моє запитання в колл центр 29.03.2022р. чому на пенсійну карту не зараховуються кошти яка була оформлена в грудні 2021 року мені відповіли що потрібно звернутися в пенсійний фонд що всі документі для перерахунку пенсії на карту були подані. Я зателефонував у пенсійний фонд 30.03.2022р. та запитав чому не зараховуються кошти на карту, а мені відповіли що приват банк не подав відповідних документів. Я зателефонував знову в приват банк 30.03.2022р. на гарячу лінію та запитав з яких причин не перераховуться кошти на картку та чому приват банк не передав інформацію до пенсійного фонду на що мені відповіли що дані потрібно було завезти до пенсійного фонду самостійно, що був карантин, а зараз воєнний стан та сказали мені щоб я відправив заяву на пенсійний фонд самостійно. При цьому я був дезінформований та не маю можливості зняти свої кошти так як я перебуваю далеко від місця проживання.
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 20:12
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Светлана Літовко 30 березня 2022, 14:30
До сегодняшнего дня была довольна работой банка. Находимся на оккупированной территории. Денег нет, терминалов в магазине нет. Можно было оплачивать покупки переводом с карты на карту. Платеж проходил без подтверждения. И почему-то через месяц пошли смс подтверждения или звонок из банка… У нас и так нет связи, ну не смогу я ответить… Зачем так… Теперь ни в аптеку, ни в магазин…
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 16:02
Добрий день!
Просимо вас звернутися в підтримку чата, де наші фахівці вас ідентифікують та допоможуть змінити спосіб підтвердження платежів.
У випадку, якщо у вас виникнуть труднощі чи додаткові питання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 березня 2022, 16:21
Відгук зарахований (на 30.03.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Reif 30 березня 2022, 13:01
Уже місяць наша країна живе в умовах війни, онлайн-сервіси Приватбанку Приват24 працюють чітко і якісно: платежі, перекази між картками, е-підтримка, розрахунки карткою Приватбанку за кордоном. В основному усі звикли писати «проблемні» відгуки, я не виключення. Але сьогодні хочеться подякувати банку за якісну роботу у цей непростий час. Все буде Україна і бажаю банку процвітання!
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 13:40
Добрий день!
Вдячні вам за такі теплі слова. Ми стараємось для вас!
З повагою, ПриватБанк.
Наталя Маслова 30 березня 2022, 2:10
Хочу виразити велику вдячність співробітнику банку Ярославу Таб.№: 296163 за дуже ретельну та професійну консультацію, а також велике сердце та небайдужість. Мені не тільки дали всю інформацію по моєї ситуації з банку, а й допомогли знайти на сайті міністерств важливу інформацію та проговорили декілька шляхів рішення. Дуже вдячна (дзвонила у годину ночі 29.03). Дуже дякую, це мій банк ♥️
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2022, 9:33
Добрий ранок!
Вдячні вам за такі теплі слова. Ярослав, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде радий допомогти вам знову:)
Беремо і допомагаємо!

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.2 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝