Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Serg444yu 20 травня 2022, 21:18
Дякую працівникам приватбанку вони допомогли знайти кошти які були помилково переказані на інший банк. Зв’язався з банком і кошти повернули. Дякую за розуміння.
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2022, 10:00
Беремо і допомагаємо!
Alina99999 20 травня 2022, 19:31
Сегодня, 20.05, снимала деньги, г. Киев, сума — 4000 грн. Пришла за, которую и так задерживали, деньги необходимы как воздух в условиях войны.
Карту банкомат не принимал, пришлось отсканировать код на экране.
На моменте, когда банкомат начал считать деньги, он заглох, а на экране появилось главное меню и снова «отсканируйте код».

Проверила баланс в приложении- деньги списаны.

30 мин дозванивалась оператору. К оператору претензий нет, составила заявку. Сказала ждать инкассацию 14 дней.

Вопрос к банку- как жить? На дворе 21 первый век, все автоматизировано, но мне нужно доказывать или ждать, что бы инкассацией было доказано, что я не обманываю.
Зачем тогда камеры? Автоматика?

14 дней я должна ждать, волноваться, а вернут ли деньги, и придумывать как мне жить, есть, платить 14 дней!

Нервы на пределе. Руки чешутся писать заявление в полицию и НБУ.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2022, 20:23
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності. Якщо заявка на повернення коштів вже подана необхідно очікувати її обробки. Проведення та звірка результатів інкасації, дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Софія Антонова 20 травня 2022, 17:46
Город в оккупации, приватбанк подливает масло в огонь, блокирует счета гражданам по надуманным основаниям, толком ничего не поясняют. Шли в Европу, а пришли в Африку. Подобными необдуманными поступками банк делает все, чтоб граждане Украины стали гражданами России, так как отторгает своих граждан, и они конечно же будут вынуждены работать с банками России, которые возьмут инициативу в свои руки. Получается банк работает на Путина, на агрессора. Против банка нужно срочно вводить санкции.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2022, 18:38
Добрий вечір!
ПриватБанк продовжує свою діяльність і обслуговування клієнтів керуючись чинним законодавством та нормами НБУ. На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Якщо мова йде про вашу картку, будь ласка, надайте ваші контактні дані в приватному повідомленні.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 травня 2022, 12:11
Відгук не зарахований (на 23.05.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
dima55555 20 травня 2022, 16:38
Не могу совершить оплату в Steam, уже недели 3, в стиме пишется что банк отклонил платëж (
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2022, 17:48
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити чому у вас виникла помилка при оплаті.
55417 20 травня 2022, 13:54
15.05.2022 г. пришло сообщение с текстом «Обслуговування рахунків призупинено у зв’язку з п. 1.1.3.2.6 УіП. Після перевірки з Вами зв’яжеться співробітник банку». После позвонил сотрудник банка и рассказал что после финансового мониторинга мои карты заблокированы, причину он указать не может. Разблокировать карты нельзя, но можно вывести средства на счета другого банка. Я очень хочу знать, почему мне не называют причину блокировки карты. Дело в том, что заблокирована карта — это карта для выплат, на нее 2 раза в месяц поступает моя заработная плата. Я живу в Мелитополе. Мелитополь сейчас оккупирован. В городе работает только Приват банк. Из-за блокировки карт меня оставили без средств к существованию во время военных действий и не объясняют причину блокировки. Я хочу получить письменный ответ о причине блокировки карт.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2022, 14:07
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Отримання офіційної письмової відповіді можливе у відповідь на ваш запит на адресу банку для кореспонденції або оформлений належним чином лист на електронну пошту банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дмитрий Фамилия 20 травня 2022, 12:38
После взаимодействий по решению проблем и недопониманий на разных уровнях клиент/банк осталось хорошее впечатление. Поэтому ставлю 5 звезд. Не ожидал такой заинтересованности и оперативности.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2022, 13:01
Добрий день!
Ми завжди готові відреагувати на ситуацію та зробити все, щоб уникнути непорозумінь і незручностей в майбутньому, адже прагнемо надавати лише якісний сервіс. Дякуємо, що ви з нами :)
NDeliieva 20 травня 2022, 10:53
Відділення за адресою: Київ, вул. Вишгородська, 45
8 травня 2022 року з моєї картки ПриватБанку без моєї волі шахраями було списано 62697,31 гривні. При цьому більша частина цих коштів (48 411,52 грн.) — це кредитні кошти.
Кошти було списано за якісь рекламні послуги Google*ADS в доларах США. Намагались списати кошти різними сумами, була купа предавторизацій, підбирали суми для списання (1000, 500, 300, 200 доларів США), потім відмови — коли коштів було недостатньо, але Приват24 жодного разу не надіслав запиту щодо надання згоди на списання коштів.
І все це за досить короткий термін. Коли це відбувалося, я була за кордоном, і в мене не досить добре працював інтернет. Списання платежів почалось до 6−00 ранку за місцевим часом.
Будь-яких послуг, за які списані гроші, я не замовляла.
Банківська картка у мене і її дані нікому не надавала.
Як тільки я побачила, що з моєї картки вкрали гроші, я звернулась до ПриватБанку з заявою про несанкціоноване списання коштів, також подала заяву до кіберполіції.
На даний момент картка заблокована банком.
Також я звернулась до ПриватБанку з заявою про зупинення нарахування відсотків за кредитом.

В результаті звернення я отримала наступну відповідь:
(1) Проведення оплати в інтернеті можливе лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив’язки картки на сторонньому сайті.
Тобто, фактично саме мене звинуватили в списанні коштів з картки. Але дані картки відомі не лише мені, а і співробітникам банку (!!!).
Також повідомили, що в банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей (смішно, правда?).

(2) Кошти було списано шляхом прив’язки картки вказаного вище сайту (введено номер картки, термін дії та CVV код), і що при підключенні регулярного платежу на сторонньому ресурсі списання відбувається автоматично без додаткового підтвердження.
Проте СМС-повідомлення від банку на мій номер телефону про підключення мене до послуги «Регулярні платежі» я також не отримувала, тому не мала можливості повідомити банк про неправомірне підключення до послуги «Регулярні платежі».
Якщо був підключений регулярний платіж, чому банк не повідомив мене про це?

(3) Банком перевірено викладені у листі факти та встановлено, що з моєї картки йдуть оплати на користь GOOGLE. Це означає, що Вами підключено свою карту до аккаунту GOOGLE (введено номер картки, термін дії та CVV код). В такому випадку платежі на користь даного одержувача можуть відбуватися за запитом GOOGLE безпідтвердження смс-паролем.
Але я не замовляла жодних платежів на оплату послуг Google*ADS!!!

(4) Суми списуються у межах платіжного ліміта рахунка.
Але я вже кілька днів намагаюсь отримати відповідь від ПриватБанку, який саме ліміт на оплату в інтернеті було встановлено за карткою (зараз я сама не можу цього побачити, тому що картку заблоковано), але банк відмовляється надати мені таку інформацію. Пишуть, що по заблокованій картці неможливо дізнатися інтернет-ліміт.

(5) якщо Клієнт дає згоду на проведення операцій з Картками або нанесеними на них даними поза полем його зору, він несе повну відповідальність за їх можливе шахрайське використання надалі.
Але я не надавала жодної згоди на проведення операцій з карткою поза полем мого зору!
(6) Банк не буде зупиняти нарахування відсотків за користування кредитними коштами.
Тобто, я ще і повинна сплачувати відсотки за крдитом!

Я категорично не згодна з позицією ПриватБанку, тому що:
— я нікому не надавала інформації стосовно даних, нанесених ка картці поза полем мого зору;
— я не підключала свою картку до аккаунту Google для замовлення послуг, за які було списано кошти;
— саме банк повинен забезпечити збереження коштів на моєму рахунку і дані моєї картки були відомі не тільки мені, а і співробітникам ПриватБанку.
Враховуючи наведене, я не повинна нести відповідальність за шахрайське використання моїх коштів і ще й сплачувати відсотки за користування кредитними коштами, якими я не користувалася.

Прочитала попередні відгуки і бачу, що моя ситуація — не рідкість у ПриватБанку. Інші клієнти також стикалися з такими шахрайськими діями.
І відповідь ПриватБанку завжди одна й та ж сама: Проведення оплати в інтернеті можливе лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив’язки картки на сторонньому сайті.
Тобто, саме клієнтів звинувачують у шахрайському списанні коштів з їх рахунків.

У мене виникають цілком розумні питання:
Чи здатний ПриватБанк забезпечити збереження коштів на рахунках клієнтів?
Чи не приймають участь у таких шахрайських діях саме співробітники банку, яким також відома інформація по картках?
Також хотіла б сказати, що якщо мої вимоги не будуть задоволені, я буду змушена звернутися зі скаргою до Національного банку України.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2022, 12:34
Добрий день!
Для проведення оплати в інтернеті необхідно ввести дані картки (її номер, строк дії та CVV код), які відомі власнику картки та яких не має співробітник банку. Окрім того, оплату необхідно підтвердити за допомогою одноразового коду 3-D Secure який відправляється банком на фінансовий номер клієнта чи в мобільний додаток Приват24. Оплата без додаткового підтвердження можлива в разі, якщо перелічені вище кроки були здійснені раніше для прив'язки картки на сайті. Інтернет ліміт може бути задіяний у разі оплати на ризикових сайтах, якщо сайт є безпечним і довіреним даний ліміт можна не підіймати для такої оплати.
В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Так як захищеність коштів на картці залежить не лише від банку, а й від самого клієнта, ми зібрали список правил та порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Якщо ви вже звернулись до правоохоронців із заявою про шахрайство необхідно очікувати завершення розслідування, адже саме суд виносить остаточне рішення. На підставі рішення суду банк матиме підстави та можливість здійснити перерахунок заборгованості.
Ми звернулись в приватному повідомленні для перевірки інформації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Fcmag 20 травня 2022, 10:12
15.04.2022 сделал возврат товара в Т Ц Эпицентр на сумму 87 грн. В этот же день 15.04.2022 в 11:41 Эпицентр сделал возврат средств (номер транзакции 210530193569) в размере 87 грн на мою банковскую карту. Эти средства на мою карту так и не поступили, имеется выписка со счета. Все выяснения в чате Приватбанка с разными операторами не увенчались успехом.
Эпицентр мне предоставил выписку по транзакции, что деньги ушли, а значит проблема в Приватбанке. 19.05.2022 в 11:34 обратился в отделение банка с просьбой вернуть средства, номер заявки — 1966610. И уже 19.05.2022 в 17:43 принято решение Приватбанком: «На превеликий жаль, нам не вдалося повернути ваші гроші. Згідно з правилами міжнародних платіжних систем (Visa, Mastercard) операція не підлягає поверненню.» (!!!)
Это шутка такая? Были отправлены деньги со счета на счет, Приватбанк их потерял и «операція не підлягає поверненню»?? «Офигенный» банк нечего больше сказать!
Получается, что Приватбанк может потерять любой перевод на любую сумму и просто откажется возвращать деньги ссылаясь на какие-то там правила платежных систем. Безответственность и раздолбайство на лицо! Надежность платежей и переводов в Приватбанке на нуле!
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2022, 12:29
Добрий день!
На рахунки банку не надходило коштів по поверненню, яке б мала оформити торгова точка за вашим зверненням. Зі своєї сторони ми перевірили інформацію та не бачимо зарахування суми на рахунки банку. Відповідно, зарахувати кошти на картку ми зможемо вже після того, як вони надійдуть від торгової точки на рахунки банку за оформленим ними поверненням.
Заявка на повернення коштів опрацьовується згідно правил платіжної системи. Дану суму за заявкою на оскарження, на жаль, повернути немає змоги. Але банк зарахує гроші на картку, якщо сама торгова точка проведе повернення і відправить кошти на рахунки банку.
Окрім того, можливо, що при здійсненні оплати сума не була одразу списана, а лише зарезервована на картці. Таким чином при оформленні повернення торгова точка просто зменшила суму, яку списала пізніше з картки, замість списання всієї суми оплати і повернення частини коштів окремим платежем. Ви можете перевірити інформацію у виписці в Приват24 і звірити суму списання з картки з сумою в чеку.
Проблема вирішена
Niki67 20 травня 2022, 5:45
Приват банк ссылаясь на яко бы законы НбУ заблокировал swift перевод с денег которые донатили люди желающие помочь армии и вместо того что бы перевести деньги и дать возможность купить автомобиль для батальйона, они просто заблокировали перевод. На предоставленные документы о волонтёрской деятельности и тд, никак не отреагировали, с кол центра так и не перезвонили, прислали лишь письмо по почте что ссылаются на постановление нбу, почитав причины на которые ссылаются стало понятого что ответ идёт шаблонный и люди которые сидят в этих центрах проверки даже не удосужились проверить всю информацию им предоставленную, в итоге остались ребята без машины, зато Приват себе присвоил деньги!!! Просто воры!!! Самы гнилой банк. Работали 2 месяца через другой банк не было проблем, когда возникало вопросы всегда шли навстречу, но Приват банк это просто дно!!!
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2022, 10:30
Добрий день!
В своїй діяльності ПриватБанк керується виключно чинним законодавством та нормами НБУ. Платіж про який йде мова був заблокований керуючись Постановою НБУ №8. Банк відповідально ставиться до вимог регулятора, що особливо важливо в даний час. Якщо ви маєте документ підтверджуючий вашу волонтерську діяльність та документ від Міністерства оборони про те на які потреби йдуть дані кошти ми будемо раді зарахувати платіжна ваш рахунок. За наявності таких документів ви можете надати їх нам в приватному повідомленні.
Slava1313 19 травня 2022, 20:45
У війсковий стан мені зменьшили кредитний ліміт, коли я розраховував на ці кошти, добре що каждий місяць знімали по 1000 за користування коштами, а сьогодні в магазині мусів повернути весь товар на місце і з дитиною піти додому з пустими руками, просто *** і нелюди.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2022, 9:45
Доброго ранку!
Банк приймає рішення про зменшення ліміту аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення.
Проблема вирішена
revol 19 травня 2022, 16:40
15 мая вечер. Оплачиваю товар. На карте оставались пара гривен. Я закидываю 2645. Оказывается что за счет разницы курсов суммы для оплаты не хватает и Пейпал отказывает в оплате. Закидываю через 2 минуты 2 гривны. Денег уже достаточно. Платеж проходит
16 мая. Новости о том что в Приват24 произошел сбой.
17 мая. Захожу утром в Приват24 проверить есть ли деньги на оплату услуги. Вижу -1372 грн на дебетовой! карте.

Пытался выяснить как так вышло. Сначала обещали связать с оператором в течении часа, на связь не вышли. Потом пообещали решить вопрос в течении 2 дней и сообщить в Приват24. Прошло 2 дня — тишина. В итоге по запросу в чатботе мне выдали что «Згідно Вашого запиту перевірено інформацію по карті 4*02.
Проводиться багато оплат в мережі інтернет, такі оплати проходять в 2 етапи через особливості налаштування терміналів які їх приймають, блокування та списання суми.
Отже, сума може списуватись пізніше ніж проходить сам запит, тому виникають ситуації коли коштів використано понад доступного балансу, так як в даному випадку.»

На мои просьбы показать конкретно тот случай когда баланс ушел в минус мне предложили самостоятельно искать.

В Приват24 указано, что когда я совершал оплату на 2649 грн (последняя оплата перед тем как я увидел долг) на счету было «1276.84 грн». То есть Пейпал снял 2649 грн с карты на которой, по словам Приватбанка, было 1276 грн, что не поддается никакой логике. Объяснить суть того, как это произошло (возможность списания в минус) мне толком не объяснили.

Моя ситуация далеко не первая и я предлагаю людям, у которых такая же ситуация, подать коллективный иск в суд против Приватбанка, так как эти истории берут начало еще с 2019 года. ХВАТИТ ВОРОВАТЬ НАШИ ДЕНЬГИ! То что вы государственный банк не означает что вы имеете права красть деньги у обычных граждан!
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2022, 18:17
Добрий вечір!
Від'ємний баланс на картці називається овердрафтом. Овердрафт дозволяє здійснювати видаткові операції по картці більше доступного балансу. Поява овердрафту може статися при міжбанківських розрахунках, наприклад, при здійсненні оплати в мережі іншого банку сума покупки може бути заблокована на картці, а не списана одразу. У резерві сума буде зберігатися до 11 діб, якщо протягом цього часу не прийде запит на списання — сума повернеться на доступний баланс. При цьому, якщо запит на списання прийшов після 11-го дня, коли сума вже була повернута на карту — ПриватБанк буде змушений списати суму знову. Таким чином, фактичне списання буде здійснене лише раз, адже спочатку сума не була списана, вона була в резерві і повернулася на доступний баланс, а потім вже списана за запитом банку, що обслуговує сайт чи торгову точку в якій ви здійснювали оплату. Радимо перевірити виписку по картці в Приват24, якщо ви сумніваєтеся в операціях по картці і якісь з них не підтверджуєте, ви можете подати заявку на повернення коштів за зверненням в підтримку.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцем, щоб уникнути непорозумінь та покращити якість обслуговування в майбутньому.
nitsikus 19 травня 2022, 15:31
Відділення за адресою: Київ, вул. Миколи Кибальчича, 11-В
Удается заказать максимум 3100$, т. к. банк применяет коммерческий курс для рассчета ограничений в 100 000 грн. в день для снятия денег. Хотя должен применяться курс НБУ, т. е. сумма должна быть 3400$. Уважаемый банк, я не покупаю и не продаю валюту, я снимаю свои собственные деньги. Будьте так добры, и работайте в рамках законодательства Украины.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2022, 17:42
Добрий день!
Ми уточнюємо та перевіряємо інформацію по вашому питанню.
AnatoliiD 19 травня 2022, 15:23
Я мав картку універсальна, за якою виникла заборгованість.
В серпні 2018 р. Приватбанк звернувся до суду (справа № 686/18851/18).
Рішенням Хмельницького суду від 19 вересня 2019 року позов задоволено частково. Стягнуто з мене на користь АТ КБ ПриватБанк заборгованість, яка виникла станом на 20 червня 2018 року в розмірі 6 636,92 грн (Тіло + штраф 500 грн) та судові витрати в розмірі 1 762,00 грн.
Постановою Хмельницького апеляційного суду від 23 грудня 2019 року рішення Хмельницького суду від 19 вересня 2019 року скасовано та ухвалено нове судове рішення. Стягнуто з мене на користь АТ КБ ПриватБанк заборгованість яка виникла станом на 20 червня 2018 року в розмірі 6 136,92 грн основної суми боргу (тіло), 4 880,66 грн заборгованості за відсотками, штраф у розмірі 1 050,87 грн, а також судові витрати по сплаті судового збору в суді першої інстанції в розмірі 1 027,77 грн. В решті позову відмовлено. Стягнуто з мене на користь АТ КБ ПриватБанк 1 021,51 грн судових витрат по сплаті судового збору за розгляд справи в суді апеляційної інстанції.
ПриватБанк звернувся до виконавчої служби, було відкрите виконавче провадження, яке не закрите по сьогоднішній день всупереч прямій нормі ЗУ «Про виконавче провадження» ст. 40 та пункту 5 частини 1 ст. 39 — у зв’язку зі скасуванням постанови апеляційного суду постановою ВС.
Я оскаржив бездіяльність виконавчої служби до суду, розгляд ще триває.
Постановою Верховного Суду від 08 квітня 2020 року постанову Хмельницького апеляційного суду від 23 грудня 2019 року скасовано.
Рішення Хмельницького суду від 19 вересня 2019 року в частині стягнення штрафу у сумі 500,00 грн (фіксована частина) скасувати і ухвалити в цій частині нове рішення про відмову в задоволенні позову.
Додатковою постановою Верховного суду від стягнуто з акціонерного товариства комерційного банку ПриватБанк на мою користь судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 1 198 грн 16 коп.
Десь наприкінці лютого — на початку березня я звернувся до заступника директора відділення по вул. Молодіжній м. Хмельницький Каравана Сергія Вікторовича з проханням скласти заявку щоб списали неіснуючу «заборгованість».
1 квітня 2022 р. мені повідомили, що розгляд моєї заявки займе 2−3 місяця часу і після цього мені нададуть письмову відповідь (№ заявки 32700676).
Декілька днів назад до мене зателефонували з Приватбанку і 2 рази зателефонували після 19.00 і оператор мені сказала «Я бачу що ви лишили заявку, яка зараз перебуває на розгляді вищого керівництва. Сплатіть борг».
Мені набридло спілкуватися з вашими працівниками, які постійно твердять, що рішення суду не скасовує договору, і що я маю сплатити «борг».
Почитайте постанову ВС — «колегія суддів Верховного Суду дійшла висновку, що Умови та правила надання банківських послуг не враховуються при визначенні прав та обов`язків сторін кредитного договору, оскільки не підписані позичальником, а тому Права ОСОБА1 Порушуються і банк в подальшому не Може здійснювати відповідні нарахування та Подальше Стягнення з позивача суми процентів за користування кредитними коштами, комісії та штрафів, що передбачені Умовами та правилами надання банківських послуг.»
З відгуків клієнтів видно що проблема ігнорування рішень судів має системний характер.
Найближчим часом я звернуся зі скаргою на порушення моїх прав до Національного банку.
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2022, 17:26
Добрий день!
В своїй діяльності банк неухильно дотримується чинного законодавства. Ваше питання розглядається банком про що було повідомлено в телефонному режимі.
Проблема вирішена
Дмитрий Фамилия 19 травня 2022, 15:03
Відділення за адресою: Херсон, вул. Стрітенська, 21
Был сегодня в отделении город Херсон улица Стритенська, 21, на жилпоселке. Просил сделать дебетовую карту, оператор выпытывала зачем для соц выплат или пенсии? Я говорю: хочу просто получить дебетовую карту универсальная от приватбанка, в хамовитом виде сказала не положено, пришел домой написал в техподдержку приложения приват24 ответили что должна была сделать, или аргументировать отказ, попросили прийти еще и записать фио и причину отказа сотрудницы. Че мне ползти еще 3 часа в очереди отстоять чтобы фио сотрудницы и причину отказа обьяснила? Учитывая что я был активным клиентом привата с 2010 по 2013 год. Сделать мне карту дел минут на 5 заняло бы.
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2022, 16:01
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. Оформити картку можна в будь-якому зручному відділенні або онлайн в Приват24 (віртуальну) за наявності доступу в акаунт. Ми передали інформацію по описаній вами ситуації колегам, щоб ті провели перевірку відносно дій співробітника відділення і зв'язались з вами за її результатом.
Полезный комментарий
Дмитрий Фамилия 20 травня 2022, 12:44
Все исправили, все недовольства учтены, банк заинтересован в решении проблем, если бы мог изменить отзыв, изменил бы. Спасибо
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ольга Олеговна 19 травня 2022, 0:32
Приватбанк- самый бессовестный, беспардонно врущий банк! ОБМАНЩИКИ, ВОРЫ, МОШЕННИКИ!!!
Работники отдела чарджбек Приватбанка присвоили себе мои деньги (уверена, что и не только мои), то есть попросту УКРАЛИ!!!, воспользовавшись поданными мной документами на оспаривание транзакций по Мастеркард согласно правилам международных платежных систем (МПС).
Очень жаль, что Приватбанк есть в нашей реальности. Это просто воплощение зла!
А если учесть, что это государственный банк, то совсем плохо!
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2022, 10:31
Добрий день!
ПриватБанк слідує політиці нетерпимості до будь-яких видів та проявів шахрайства. Щодо описаної вами ситуації, зазначимо, що у разі успішного оскарження платежу за заявкою в платіжну систему, банк чи співробітники, що опрацьовують заявку не забирають повернені гроші собі, а зараховують їх на картку клієнта. ПриватБанк в своїй діяльності неухильно дотримується чинного законодавства, норм НБУ, а також правил міжнародних платіжних систем згідно з якими і проводиться оскарження платежів.
Ми завжди на стороні наших клієнтів, однак, на жаль, деякі операції не підлягають оскарженню, згідно з правилами платіжних систем, про що наші фахівці сповіщали вас в телефонному режимі та додатково банком було сформовано офіційну відповідь на ваш запит.
Проблема вирішена
Yermolaieva 18 травня 2022, 20:34
Уже вторые сутки не могу зайти в Приват24. Давно не пользовалась картами, мне их заблокировали т.к нужно было пройти идентификацию. Сейчас возникла необходимость воспользоваться приложением, но зайти в него нельзя. В чат онлайн помочь не могут, на 3700 до оператора не достучишься. Просто безысходность.
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2022, 10:08
Добрий день!
Ми перевірили ваші звернення до онлайн підтримки та проведемо роботу з фахівцем для покращення якості обслуговування.
Щодо питання доступу в акаунт, в чаті спеціаліст може відновити доступ і скинути пароль, щоб ви мали змогу увійти в додаток, змінити пароль на зручний для вас і актуалізувати дані.
Проблема вирішена
IvaLena 18 травня 2022, 10:48
С начала войны в Украине больше всего пострадали клиенты Приват банка, которые имеют прописку на подконтрольной территории Луганской и Донецкой областей. Платежи SWIFT просто блокируются банком-корреспондентом из-за причастности к ЛНР/ДНР, РФ в целом. Таким образом ФЛП остаются без средств на жизнь и оплату налогов. Банк-корреспондент прислал комментарий, где посоветовал обратиться в банк ФЛП, чтобы те помогли в сложившейся ситуации, но похоже, что банк абсолютно не заинтересован помогать своим клиентам.
Комментарий сотрудника банка-корреспондента
The reason can be that the bank has connections with Russia or he has connection with Russia.
The second payment of $665, — is also held back, but the bank does not know yet what the reason the Intermediary bank has.
Our bank has advised us that Dmytro can go to his own bank and ask what to do and what the reason is why they block the payment.
Комментарий менеджера Приват банка:
Я Вас розумію, з нашої сторони обмежень немає, проте ми не можемо вплинути на банк кореспондент та на його внутрішню політику.

Вы серьезно?! А что вы тогда можете? Комиссию вовремя снимать?
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2022, 12:50
Добрий день!
На жаль, з інформації у відгуці невідомо, про які платежі та про якого клієнта йде мова.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
Karina83 17 травня 2022, 20:34
Банкомат в польше евронет не выдал деньги, но деньги не снимал, а приват их заблокировпл и не возвращает на карту. Каждый раз непонятные заявления формирует с разными сроками. Каждый раз операторы называют разные сроки
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2022, 12:19
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проаналізували ваші діалоги в чаті для покращення якості обслуговування.
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців, за результатами якого вам зателефонує наш співробітник.
Elina7878 17 травня 2022, 18:50
Банкомат не выдал деньги, при этом никаких квитанций или подтвержденя этому в приложении, сиди доказывай привату что деньги не получал. А сам банк плевал на то, что тебе они возможно нужны были в тот момент. «Ожидайте обработку заявки до 14 дней»
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2022, 19:51
Добрий вечір!
Проведення та звірка результатів інкасації, при обробці заявки на повернення коштів, дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Waldi 17 травня 2022, 11:40
Банк мошенник 4 недели общаюсь поддержкой в приложении Приват 24 и в отзывах интернета. Мои средства мне не возвращают, Делаю заявку, на вывод. Она подтверждается, а в отделении мне говорят, что понятия не имеют, и никаких средств не выдадут. Сегодня получил ответ по своему отзыву 15661700. И что же? Проверку сделали, извинились, поблагодарили за обращение, а вот про то что наконец то могу заказать и забрать деньги, ни слова, также ни слова о причине отказа в выдаче денег! Продолжают блокировать выдачу.Банк-вор
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2022, 13:09
Добрий день!
Ваше питання вже розглядалося нашими профільними фахівцями та по результату вам телефонував наш співробітник, однак, на жаль, ви не вийшли на зв’язок.
Наразі, замовити готівку можливо у межах 100 000 грн на добу на клієнта.
Замовити готівку в іноземній валюті можливо під наявну на рахунках клієнта валюту (не під купівлю), у еквіваленті 100 000 грн на добу.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝