Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
anakot 14 лютого 2025, 13:42
Пенсіонер, знаходжусь за кордоном. Закінчувався термін дії картки. Онлайн звернувся до банку з проханням про заміну. Зробили дуже швидко та й Нова пошта гарно працює в Німеччині! Щиро дякую! Тримаємося! Дай Боже справедливого миру!!! Бережіть себе!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Natalia0502 13 лютого 2025, 11:06
Дякую велике за швидку відповідь на мої запитання.
taibadp 13 лютого 2025, 9:16
1) 20.09.2023 в ході чергових заходів з декомунізації Дніпровська міська рада провела низку перейменувань вулиць, в тому числі й мою. Через деякий час в шаблонах сплати за адресою в Приват24 банк перейменував шаблон згідно перейменування вулиці.
2) в січні 2025 з шаблона пропала сплата за газ від Нафтогазу. Пробую додати — за адресою — нову назву не знаходить, знаходить стару. Але за «старою» адресою не знаходить обліковий рахунок. Перемикаю на пошук затномером обліковки — знаходить і в подробицях пише нову адресу!
Пишу в чат підтримки що у них є 2 проблеми, серед яких неоновлені назви вулиць. Після черги питань реєструють звернення 227405684 на яке отримую відповідь «Перейменування відбувається на основі рішення міськради. Надайте будь ласка рішення і ми зможемо внести зміни».

Дивно — приватбанк простить МЕНЕ підтвердити те що а) вони ВЖЕ зробили (із шаблоном), б) гуглиться за 1 хв Перепитую у банка, а на якій підставі перейменовано шаблон (звернення 227868734) і, диво, банк надає номер рішення міськради!
Alexandr3030 12 лютого 2025, 19:51
Я користувач ПриватБанку довгий час.На сьогодні є проблема, шахраї видали себе за відому особу, змусили мене у якості допомоги даної особи перерахувати кошти, коли виявилось, що це шахраї, я відразу подзвонив на гарячу лінію банку, повідомив про всі обставини події, на що отримав відповідь звертатись до правоохоронних органів.Дуже дивно чим займається служба безпека банку.Я не буду радити нікому користуватися послугами цього банку!
Я была давний клиент приватбанка больше 10 лет, клиент голд клуба, с золотой картой, все было хорошо, я была очень довольна этим банком и никода с ним не было проблем до января 2025 года.С декабря месяца мне пришло уведомление в приват24 что нужно обновить данные (актуализация), я перешла до этой анкеты и там было пару вопросов на которые я ответила и нажала сохранить. Через неделю мне пришло еще одно такое же уведовление о актуализации данных которые я снова прошла и нажала сохранить анкету. В январе месяце я резко не смогла расплатиться в ветклинике терминалом, зашла сразу в приват24 а меня оттуда выкинуло. На горячей линии мне ответили что банк разорвал со мной договор без предупреждения. И я так понимаю без причины потому что мне ее не назвали. Сказали только чтобы я обратилась в банк с заявлением на перевод моих средств на счет другого банка…Вот я стою в другом городе и просто в шоке что не могу нигде расплатиться картой! Больше 10 лет работы с приватбанком и вот так подставили.Я писала и звонила везде чтобы узнать причину и исправить ошибку на что мне ответа никакого не давали. Говорили отправили письмо по адресу регистрации, а в итоге никто его не отправлял.Оно пришло уже после 2х недель моих звонков… Ужас.До сих пор причина разрыва не ясна, в письме указано что якобы не обновила данные хотя я отвечала на эти вопросы анкеты 2−3 раза!!! Но был какой-то сбой в приват24 и они просто не сохранились.так мне ответил потом уже оператор 3700.Супер.Ошибка в их приложении, а виноватой сделали меня.Очень разочарована.Мне казался этот банк самым лучшим и надежным.
Barvinchenko 12 лютого 2025, 15:16
коли перебуваєш за кордоном, починаєш по іншому дивитись на багато речей.
сьогодня заблокувався вхід в приват24. Оператор допомогла Онлайн вирішити питання. Тут НІДЕ такого не зустрічала. В Україні НАЙКРАЩЕ!
З Приватом вже 20 років і поки альтернативи йому немає. Тримате так і далі
Anastasiia1231 12 лютого 2025, 11:37
Дуже дякую за обслуговування в Приватбанку! Я натрапила на шахрайські дії і мені з цим дуже допомогли, повернули кошти) Неймовірно приємно. ДЯКУЮ щиро всім всім робітникам компанії Приватбанку🥰
mart84 11 лютого 2025, 17:22
Відділення за адресою: Київ, пр-т Любомира Гузара, 30/28
віддвлення, Київ, просп. Л. Гузара 30/28
Приват 24 шле повідомлення -Очікуємо на вас у відділені для актуалізації Анкети належної перевірки в зручний для вас час.- Прихожу 11 лютого 2025 р. о 11:00, звертаюсь до менеджера Ольга. Відповідь — Я не бачу потреби в актуалізації- Звертаюсь до керівника відділенням, відповідь — Я не маю часу з вами розмовляти.- Довелось звертатися в інше відділення з кращими навичками роботи, де виконали актуалізацію анкети за 5 хвилин.
Ann1277 11 лютого 2025, 12:09
Моя бабушка БУДАЕВА ВАЛЕНТИНА ИВАНОВНА 1928 года рождения не может прийти в отделение банка для продления пенсионной карты!!! Она уже второй месяц не получает пенсию! Но привтбанк нашел решение — занести ее на носилках??? Вы издеваетесь!!! Реально издеваетесь над людьми!!! Как решить эту ситуацию? Надеюсь на адекватность!!!
Полезный комментарий
SergeyNina 11 лютого 2025, 23:14
Закажите на новую почту новую карту, отправка бесплатно до нового года.
Полезный комментарий
Shurik Linnik 13 лютого 2025, 17:17
Переходите на Укрпошту, будут пенсию домой носить налом.
Діана Єгерт 10 лютого 2025, 16:57
Дуже дякую за обслуговування! Неймовірно приємно що робітники дійсно зайняті роботу і можуть владнати певне питання! Я натрапила на шахрайські дії і мені з цим дуже допомогли! Гроші повернуто! ДЯКУЮ щиро робітникам компанії Приват24❤️
profili 10 лютого 2025, 16:10
Заказал физическую карту Union Pay, открытую ранее через «Приват 24». Прислали конверт с картой MasterCard и совершенно другим номером.
Дозвониться в службу поддержки невозможно, ожидал ответа оператора 20 минут, плюнул.
Попытаюсь ещё раз, если с оператором поговорить не получится для решения проблемы — закрою все карты и пользоваться услугами банка не буду.

Барыг за такой «сервис» нужно наказывать гривной.
Богдан Александрович 10 лютого 2025, 12:28
Мне нужно было снять с банкомата Приватбанка 12000 гривен, деньги я снимал по QR-коду. Максимальный вывод с одной операции 4000 грн, по этому я разделил на 3 операции. 2 операции снятия были успешны, на третью операцию банкомат выдал ошибку. Деньги с карты списались, а наличкой банкомат мне ничего не выдал. После этого я пытался связаться через телеграмм бота, но в боте не было вообще данной операции. Через час я связался с оператором поддержки, она увидела что действительно была ошибка и зафиксировала заявкой что банкомат не выдал средства. Сказали ожидать от 1 до 3 дней. После этого срока я позвонил и мне сказали ожидать до 14 дней потому что нужны результаты инкассации. Я прождал 14 дней (деньги я снимал 20.01.2025 года), позвонил в поддержку приватбанка 03.02.2025, и мне сказали что инкассацию еще не проводили, ожидайте. Я ждал еще до 08.02.2025 и статус моей заявки изменился. 09.02.2025 приватбанк «Ухвалив рішення» що факт збою за вашою заявкою не підтверджено, то есть мои деньги мне возвращать не положено. Прошло 20 дней с момента снятия моих средств и решение было не возвращать мои деньги. Я повторно создал заявку чтобы еще раз тщательно перепроверили (камеры вам для чего, вся информация по выводу есть, и ваши операторы видят у себя информацию что банкомат выдал ошибку при снятии средств. Номер заявки по которой мне пришел отказ: 29647625

Мало того что я ожидаю свои деньги 21 дней (на данный момент), так еще и не факт что вернут. Приходится добиваться своей правоты
Полезный комментарий
Богдан Александрович 12 лютого 2025, 14:34
UPD. На 23-й день все-таки вернули деньги. Осадок неприятный остался, дальше думайте.
251248Luyba 9 лютого 2025, 13:02
04.10.2024року о 14 г. 12 хв. в мене з заблокованої крединої карти «Універсальна» з кредитного ліміту були транзакції на суму 27522 грн. Безпека ПриватБанку мене не захистила! Карта у мене на руках, третім особам не передавала ні карти, ні персональних даних, катрку не втрачала, купівлі-продажі через сайти не здійснювала. Шахраї вводили невірний CVV код і банк не прийняв жодних дій, щоб запобігти шахрайству. Я не отриманимувала від банку СМС-повідомлень з кодом, який мігби підтвердити списання коштів шляхом уведення такого коду, і банк не зупинив процес списання коштів. Саме працівником банку була допущена халатності, внаслідок чого незаконно списались кошти з заблокованої карти, но банк продовжує кожного міяця нараховувати відсотки. Процівники банку телефонуют ведуть себе не коректно і ще погрожують!!!
Полезный комментарий
SergeyNina 10 лютого 2025, 0:24
Чарджбек начинайте. Это очень старая не закрытая дырка в приват. Если очень просто то есть список доверенных сайтов где такое можно сделать. Кредитный лимит, ограничения на оплату в интернете все равно оплата проходит. Тоже самое подписки.
olsamso 8 лютого 2025, 20:43
Для чего мені телефонувати щоб підтвердити перевод тисячі гривень? Чому їх не можна просто відправити? ВІЙНА ЩЕ НЕ ЗАКІНЧИЛАСЬ. На війні зв’язку нема. Старлінк нещасний з перебоями через раз працює. Вони мені намагаються телефонувати щоб підтвердити відправку тисячі гривень. ТИСЯЧІ ГРИВЕНЬ. Моєї тисячі, яку я заробив на війні своїм здоров’ям. ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПРАВКИ ТИСЯЧІ ГРИВЕНЬ. В підтримці Приват24 бот несе якусь ахінєю. В телеграмі бот також несе ахінєю.
Полезный комментарий
SergeyNina 10 лютого 2025, 0:22
Если ip адрес не украинский то такое постоянно. При использовании старлинк он не украинский и такое происходит часто. Тоже самое при использовании vpn/proxy будет. Раньше был VPN с пулом укр ip адресов который приват воспринимает нормально, но увы это закрыли по моему.
Дмитро Сазонов 7 лютого 2025, 21:05
Користувався послугами банку більше 15 років. Раніше був повністю задоволений. Але зараз враження змінились в протилежний бік:
— У відділеннях постійні черги, усіх без вийнятку.
— До колл-центру додзвонитись нереально. Якщо цензурно виражатись то ваш віртуальний помічник просто недолугий. І головне що вам на це байдуже, бо за 2−3 роки нічого ви не змінили з цим. Немає різниці яка проблема і яка в тебе картка Gold чи звичайна, та хоч платинова, щоб з першого разу вирішити проблему через коллцентр треба тільки казати тому електронному помічнику, що в тебе скарга і тоді хоч якось можна поговорити з оператором.
— Про кредитування взагалі мовчу. Кредит на авто з першим внеском погодили швидко, кредитний ліміт на картку не встановлюють хоч 200 000 проси, хоч 2 000 — після зменшення кредитного ліміту 8 років назад. Не дивлячись на те що в мене був після цього не маленький депозит у банку, і зп не маленька також приходила на картку для виплат, та ще й ФОП рахунок був також в Приваті. Усі намагання вирішиті індивідуально це питання провалювались, хоча в інших банках завжди йшли та йдуть на зустріч та надають навіть більше 200 000. У цьому ж тільки відповідають недолугі менеджери завченими фразами не кращими ніж телефонний робот) Ніхто не знає причин, тільки кажуть одне й те саме — користуйтесь більше карткою, відкрийте депозит, отримуйте ЗП, але якщо раніше зменшували кред. ліміт то геніальний скоринг може ніколи не повернути вам кредитний ліміт … хоч би яким високим не був кредитний рейтинг, ваша ЗП, чи депозит. Рахунок ФОП закрив через ті ж самі проблеми. В цілому не раджу цей банк. Картку зберігаю тільки через те що іноді клієнти просять для їх зручності.
Qwerty1999 7 лютого 2025, 18:33
3D Secure — защищенный протокол авторизации пользователей для CNP-операций (операций без присутствия карты). У МПС VISA протокол называется — Verified by Visa. У МПС Masterсard протокол называется — Masterсard SecureCode. В реальной жизни не все интернет-магазины и вэб-сайты поддерживают 3D-Secure. Эта технология не является обязательной. Если банковская карта клиента поддерживает технологию 3DS, а интернет-магазин нет, то ответственность за несанкционированную транзакцию возлагается на сторону, по чьей вине не была использована технология 3DS. Только вот клиенту банка от этого не легче. Поэтому и возникла идея в очередной раз попросить Приватбанк в системе Приват24 в свойствах банковской карты (управление картой/счётом) в разделе «Настройки» добавить чекбокс с текстом «Разрешить только 3DS-интернет операции». И если такой чекбокс включен, то банк обязан отклонять транзакции по картам с 3DS, если интернет-магазин не поддерживает 3DS. Если же такой чекбокс выключен, то банк вправе проводить все интернет-транзакции не зависимо от наличия или отсутствия 3DS со стороны интернет-магазина, что в реальной жизни Приватбанк и делает. Я просто уверен, что этот неприметный чекбокс в активном состоянии сильно осложнит мошенническое перечисление денег с карточных счетов клиентов Приватбанка без их ведома.
Если Приватбанк заинтересован в уменьшении количества мошеннических операций с картами своих клиентов в разы — этот чекбокс да ещё и в активном состоянии по умолчанию должен быть внедрён как можно быстрее.
Если же Приватбанк заинтересован в продолжении воровства клиентских средств и ему реально плевать на своих клиентов — пусть всё остается как есть, ведь мошенники тоже люди и они хотят хорошо жить за счёт украденных денег клиентов Приватбанка.

Кстати, дайте интернет-ссылку, перейдя по которой я, как клиент Приватбанка,
мог бы ознакомиться с актуальным перечнем «доверенных сайтов» или
это строго секретная информация, о которой клиентам Приватбанка знать
не положено…
Navegantes 6 лютого 2025, 18:36
Хочу висловити подяку Софії та Миколі за допомогу у чаті Приват24 стосовно актуалізації даних. А от «фахівчиня» Оксана, яка телефонує клієнту і просто бубонить у слухавку, навіть не намагаючись почути проблему, однозначно потребує курсів підвищення кваліфікації
Tanya2836mM 6 лютого 2025, 9:14
В кабінеті <Приват 24> у закладці «Платежі» було дві адреси: стара (за якою раніше здійснювала платежі) і нова (за якою нещодавно офіційно зареєструвалась). При спробі видалити шаблон зі старою адресою виявилось, що такої опції я не знаходжу.
Я звернулась у «відгуки» зі скаргою на незручності. І в дуже короткий термін з’явилася можливість не тільки додати, а і ВИДАЛИТИ шаблон. Дуже вдячна за оперативність і небайдужість😊👍
Тимур Козлов 5 лютого 2025, 14:03
Зіткнувся з проблемою. В мене була інтернет доларова карта. Перевів з неї 45 баксів в одну установу юридичну. І того ж дня було оформлене повернення коштів в повному обсязі цією установою. Суто проблеми. Приватбанк списав ті 45$ і ще списав 2.5$ комісії собі. На наступний день мені надійшло смс від приватбанку, що поступили кошти назад, але на карточці їх немає й досі. Відповідь техпідримки вразила. Гроші до них не прийшли, хоча смс про їх отримання надійшло від приватбанку. І ще комісія в них офіційно 0.5% від суми але не менше 5грн на такі переказі. А отже там мало бути сумма в 10 разів менше, не 2.5$. У поверненні мені моїх коштів техпідтримка відмовила, сказала що це не можливо і що їм байдуже, можу звертатись куди хочу, гроші вони повертати не збираються!!!
sucks 5 лютого 2025, 13:26
Через додаток намагаюся переказати валюту з картки на картку власній дружині.
Отримую повідомлення, що мені необхідно підтвердити свої родинні зв’язки з нею (при цьому співробітники банку бачать, що моя дружина є моєю дружиною, я вказував її дані 8 років тому при черговому візиті в банк, але, мабуть, зараз треба це довести документально).
Телефоную на 3700. Перший на сьогодні оператор (чудовий спеціаліст, безмежно вдячний їй) багато разів намагався заповнити форму по інструкції, але впирався у помилку системи, що розмір прикріпленого файлу мого свідоцтва про одруження не має перевищувати 10 МБ (хоча ми прикріпляли файл розміром менше ніж 5 МБ). Я через чат відправляв зазначене свідоцтво у різних форматах та різним розміром (4,7 МБ, 4,9 МБ, 5 МБ), зменшуючи його онлайн з телефону через сторонній сайт — все марно.
Другий оператор (такий же відповідальний спеціаліст) також впирався у помилку стосовно начебто перевищення розміру прикріпленого файлу.
Третій оператор — та ж сама історія.
Самостійно вирішуючи власне питання, я заповнював форму через чат підтримки на офіційному сайті, наприкінці чату я отримав повідомлення, що повторне звернення в чат не прискорить вирішення питання, тому поточну сесію завершено, до побачення. Як я розумію, система бачить десь активний чат (тільки де? У додатку? Можливо, але сам я його зі свого боку завершити не можу, тому якщо оператор його не завершив сам — від мене нічого не залежить і я не можу звернутися за допомогою!) і не дає мені вирішити питання самому. Питання: чому про це не повідомляється на початку чату, щоб я не витрачав свій час і не заповнював усі дані зі свідоцтва вручну (а там тільки назва державного органу, що видав свідоцтво, займає три рядки)?
І підтвердження родинного зв’язку — не фінальна задача, а лише один крок на шляху до примітивного переказу з картки на картку у 2025 році.
Залишив скаргу за допомогою дзвінка на 3700 щодо вкрай тупої роботи системи, з якою три (!) спеціалісти банку провозилися сумарно дві години часу.
Висновок: розробники алгоритму підтвердження родинного зв’язку, які були найняті державним банком, зі свого боку (навмисно або ні) зробили так, щоб ви не змогли переказати валюту власному родичу. Хто перевіряв працездатність цієї системи при прийманні виконаних IT-«спеціалістами» робіт — також некомпетентний.
Наразі питання так і не вирішене. Що робити далі — не уявляю. Дякую за купу витраченого часу мною та трьома співробітниками банку.
Полезный комментарий
Qwerty1999 7 лютого 2025, 18:55
sucks

Не знаю, как ты умудрялся получать такие огромные размеры…


Я делал фотки аналогичного св-ва размером менее 500К,
а pdf-файл вообще получался менее 100К.

К сведению, есть бесплатное микрософтовское приложение Lens
как раз для фотографирования/конвертации разного рода
документов — попробуй, может поможет, а если нет — удалишь…
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 березня 2025, 19:02
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/03/27/147801498/

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝