Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
HannaL 26 липня 2024, 23:34
26.07.2024 р. я актуалізувала свої особисті дані в додатку Приват24, відкрила картку UnionPay, здійснила переказ зі своєї картки іншого банку у розмірі 200 грн, після чого мені було заблоковано додаток через «Vy zdiisnyly operatsiiu, yaka vymahaie dodatkovoho pidtverdzhennia». Чат-бот не дає змоги поспілкуватися з оператором через те, що я не можу пройти верифікацію зі своїм паспортом (з яким я актуалізовала свої дані пару годин раніше, парадокс) через погану якість фото на сайті Приват24. По запропонованому номеру +380 (73) 716 11 31 для міжнародних дзвінків набирала три рази, зворотнього звʼязку немає.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 27 липня 2024, 9:51
Вітаємо.
Вибачте за незручності. Будь-який платіж, який проводиться з картки ПриватБанку, може проходити додаткову перевірку в службі безпеки. Служба безпеки приймає рішення, проводити платіж або не проводити. Платіж розцінили, як високоризиковий. За якими критеріями проводяться перевірки — не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Картки при здійсненні ризиковості операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 серпня 2024, 9:59
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/08/21/133196027/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
GeorgM 26 липня 2024, 15:45
Сьогодні об одинацятій годині звернувся з приводу «Актуалізації даних». Приємно, що Банк швидко відреагував. Але, як що Банк цікавить моє громадянство США (а чому не ЄС, Китай, Індія та ін.) то то вже таке. Але є така строка з питанням: «Чи зареєстровані Ви, як фізична особа підприємець?». При відповіді: «Ні», в цій же строкі знизу написана відповідь: «Надання послуг таксі». Виходить діяльністю я не займаюсь, а послуги таксі надаю. На моє питання, як таке може бути? Що ця діяльність ліцензується. З початку фахівець Банку намагався мене переконати, що я неправильно читаю, потім неправильно розумію. Що це так зроблена програма (цікаво подивитися на жінку років 70, без водійського посвідчення, але з «Наданням послуг таксі»). Що програму ніхто переробляти не буде. Так що нічого страшного, як що Банк втратить клієнта, який не хоче підписувати завідома неправдиву інформацію про свою діяльність.
Приватбанк
Відповідь банку
26 липня 2024, 16:54
Вітаємо.
Україна підписала міжурядову угоду для поліпшення виконання податкових правил і застосування положень FATCA. Згідно з положеннями цієї угоди банки повинні надавати інформацію про клієнтів, що є платниками податків США.  До Угоди вже приєдналися близько 60 держав, включаючи країни ЄС. Відповідно до ч. 1 ст. 55 Закону України «Про банки та банківську діяльність» відносини банка з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком. Банк пропонує необмеженому колу юридичних та фізичних осіб надання послуг на підставі Умов та Правил надання банківських послуг, Умови та Правила надання банківських послуг (далі — Умови та Правила або Договір) — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому статтею 634 Цивільного кодексу України, а саме: публічна його частина встановлена Банком та розміщена в мережі Інтернет на сайті https://privatbank.ua/terms (п.1.1 Умов та Правил).
ijowef 26 липня 2024, 11:30
Отримав p2p переказ на картку іншого банку, але відправляли з привату. Вважаю цю транзакцію шахрайською, впевнений на 90%.
Готовий повернути кошти, але якщо я їх поверну зараз, то злодії переведуть їх знову кудись далі.
Дзвоню на 3700 (маю квитанцію), описую ситуацію і прошу перевірити чи у клієнта все добре, мені кажуть що такої перевірки не існує і посилають до мого банку. А до чого мій банк, якщо клієнт привата?

В цілому, простий дзвінок клієнту з питанням, чи робив він транзакцію, чи ні дозволило би зберегти кошти клієнту (можливо ще не всі витрачені), але це сильно не по барськи для привата — думати про збереження коштів своїх клієнтів
Приватбанк
Відповідь банку
26 липня 2024, 12:50
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
GeorgM 26 липня 2024, 11:13
При спробі дістанційно пройти оновлення даних, на останньому етапі під час підпису виникає дуже суперечлива інформація про заняття підприємницькою діяльністю і сплати податків. Надо віддати належне працівникам кол-центру, з якими я спілкувався не менше п’яти разів, для вирішення проблеми. Останній раз спілкувався майже годину. Робив скріншоти відповідей, але питання так і не вирішилося. Порекомендували звернутися у відділення банку. Буцім-то у них більше ПРАВ і вони зможуть вирішити цю ситуацію, або підписати те що видає програма. Постає питання, з якою метою на заключному етапі є відповіді, які не включені до питань актуалізації і неможливості змінити інформацію, яка не існує?
Приватбанк
Відповідь банку
26 липня 2024, 11:39
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Імені Прізвище 26 липня 2024, 7:06
Додайте функцію «Блок платежу», бо буває можна втратити доступ до сторінки сервісу, а гроші будуть хотіти списувати. В іншого конкурента є така функція в додатку.
Приватбанк
Відповідь банку
26 липня 2024, 9:32
Вітаємо.
Ми розглядаємо всі пропозиції та ідеї від наших користувачів. Дякуємо, що ви поділилися з нами своїми думками.
AlinaKlym 25 липня 2024, 18:50
Мною з Монобанку була зроблена оплата послуги на ПриватБанк отримувача. Вже більше місяця гроші не зараховуються на рахунок. Моно каже, що гроші списані, Приват розводить руками. Як і де шукати ці «зниклі» кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2024, 19:42
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Danylchenko1608 25 липня 2024, 15:22
ПриватБанк створив послугу «Конверт». У рекламі вказуєтся, що це гарний та зручний спосіб збирати донати. Донатила знайомому хлопцю на реабілітацію після участі у бойових діях, банк навіть з донату взяв відсоток!!! Як це взагалі можливо?
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2024, 15:51
Вітаємо.
Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті — https://privatbank.ua/envelopes-p24. Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.
Ol2024 25 липня 2024, 12:35
Заходжу в додаток Приват Банку і бачу, що він заблокований, іду в Приват там кажуть, що Банк розірвав договір, я маю кредити, кажуть платіть, як платити я не знаю, установа виплачує заробітню плату на карту Привата, я залишилася без грошей і зарплати ще й з кредитом за який не можу платити, може хтось щось пояснить, розблокуйте карту та дайте змогу хоча б зарплату отримувати
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2024, 12:59
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Імені Прізвище 25 липня 2024, 11:31
Стояв інтернет ліміт 199 грн., списала фірма в інтернеті 400. Не рекомендую зв’язуватися з даним банком.
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2024, 12:09
Вітаємо.
Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників. Якщо сайт вважається довіреним, в цьому випадку, не потрібен ліміт — платіж розцінюється не як ризиковий. Для платежів в інтернеті ми рекомендуємо використовувати окрему віртуальну картку. Ви можете переводити на неї кошти перед оплатою і не турбуватися про стан основної картки — її номер Ви не будете вказувати при оплаті.
micks 25 липня 2024, 8:18
Доброго дня.
Вчора 25 липня 2024р. я зранку закинув в Приват24 в корзину 3 комунальні платежі на суму близько 2200грн.Трохи пізніше підійшов до терміналу, щоб поповнити кошти, там мені показала система що в корзині є платежі і запропонувала оплатити, я навіть зрадів, що ця функція відновилась і знову працює, бо колись активно користувався нею і був задоволений. Але як виявилось я глибоко помилявся — я натиснув оплатити, продовжити і вкінці мене система повідомила що знято 28грн. комісії, хоча комісія була вже включена і ті платежі в корзині зовсім менша, десь біля 5грн.
Але це не всі фокуси — коли я пізніше зайшов в Приват24 в корзині мої платежі
залишились, так ніби я їх і не оплачував, чому? Але найцікавіше і найгірше я побачив сьогодні зранку, зайшовши в Приват24, щоб скачати собі ці комунальні квитанції — цих трьох платежів за комунальні послуги НЕМАЄ в мене ні в історії платежів, ні в АРХІВІ. ДЕ ЦІ ПЛАТЕЖІ? ДЕ МОЯ ОПЛАТА?
Тому прошу скасувати ці три платежі і повернути мені кошти на карту!!!
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2024, 9:46
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
doroshand1982 24 липня 2024, 13:06
Рекомендую перевірити свої картки, а по можливості- обрати інший банк. На жаль, у ПриватБанк не працює система захисту даних і дані вашої картки можуть легко опинитися у шахраїів. На днях з моєї картки (якою я користувався мало часу) кілька разів списано кошти. Без жодного підтвердження! яким чином це могло статися без відома працівників банку- не зрозуміло. При чому на картці стояв ліміт на інтернет платежі і коштів на картці не було, списали кредитні. Дані моєї картки були лише у ПриватБанк. Що з цього слідує навіть не хочеться озвучувати. Все, що зміг зробити банк- заблокувати картку (запізно) і повідомити, що можливо від 90 до 120 днів можна буде повернути кошти. Варто провести службовн розслідування, чи не причетні працівники банку до цих дій
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 24 липня 2024, 14:34
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
ZloiAvtor 23 липня 2024, 15:21
Много лет пользовался приватом и считал его надежным и ориентированным на клиента. Скопил небольшие сбережения в долларах и крутил их на депозитах. Сейчас потребовались деньги. В кассе говорят в наличии только старые купюры 1996 года. Заказал через приват 2000 долларов. И что вы думаете? Все купюрами 1996 года, которые естественно брать нет смысла. Можно сколько угодно заливать о том, что они являются действующем платежным средством. Но кому то отдать такие потом будет невозможно, а обменники либо откажуться принимать, либо возьмут по сниженному курсу. Приват совсем озверел. Являюсь также клиентом ощада и даже там без проблем снимал доллары нового образца. А тут видимо хотят списать их за счет клиентов. Ну ок. Сниму гривнами и больше ни ногой в эту контору.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 липня 2024, 16:55
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Ілля Володимирович 22 липня 2024, 21:13
21.07.2024 Звернувся у приват24 в службу підтримки о 20.30 стосовно повернення помилково перерахованих коштів у додатку за речі які планував купити пізніше. Не Розібравшись у цінах проплатив. Але сума була завелика тому звернувся, що б кошти повернули на картку з якої були списані. Оперативно підключився співробітник. Усе зрозуміло пояснив та порадив звернутися до підтримки сайту на якому було здійснено платіж. На сайті отримувача підтримка теж зреагувала швидко та допомогла скасувати замовлення та оформити повернення коштів. Проте служба підтримки приват24 оформила належним чином заяву на повернення коштів. Відзвітували у додатку приват24 де можна передивитися статус заявки. 22.07.2024 о 18.20 кошти були повернуті з картки якої перераховані. Хоча у прийнятому зверненні було зазначено, що повернення коштів на протязі 10 днів. В разі звернення до платіжної системи 120 днів. Але усе зроблено за один робочий день. Дуже задоволений роботою команди яка змінила приватну структуру на Державну. Так тримати, тільки вперед продовжуйте дивувати новими програмами лояльності. Творчих успіхів та захмарних прибутків на користь нашої Держави.✌️
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 липня 2024, 9:24
Доброго ранку!
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч і з радістю допоможемо, можете на нас розраховувати!
redsyster 22 липня 2024, 20:15
Найгіршим рішенням було розпочати співпрацю с цим банком! Неможливо вирішувати питання, закрити рахунки, підтримка ніколи не дає однозначної відповіді.
Немає де подати заяву онлайн, питання розглядаються дуже довго
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 липня 2024, 9:20
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Taras35 22 липня 2024, 12:45
І так проблема перекочувала з одної категорії в іншу. За двадцятим разом в застосунку Приват24(Все інше браузери на компютері видавало помилку і не передавало документи взагалі) «актуалізація» пройшла «дані оновлено». Але рахунки раптом стали «недіючі». Для «актуалізації» довбаної перефотографовував паспорт сотні раз. Знайшов в інтернеті підказки: забрати клавіатуру з кадру — все позабирав і навіть тінь щоб на номер не падала коли «тримав розворот» паспорта. І камеру як підказано розмір 1:1 щоб сторонні предмети не займали більше. Чи це спрацювало чи просто «неадіючі рахунки» зробили і далі «актуалізовуйся «собі? Тепер шукаю спосіб перевести гроші з «Недіючих рахунків» на свою картку. Віртуальний помічник по колу одне і теж питає. Спеціаліста не підключає. Приватбанк — став море зайвих проблем. Не працює як слід інтернет-банкінг заявлених можливостей. Допомога онлайн теж не інформує в чому причина.
Приватбанк
Відповідь банку
22 липня 2024, 13:35
Вітаємо.
Для перерахування коштів з відповідного рахунку потрібно звертатися до відділення банку. Актуальний графік роботи відділень Ви можете перевірити на сайті http://map.pb.ua або в Приват24. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Volodymyr1005 21 липня 2024, 22:50
Доброї ночі. Клієнтка банку з картковим рахунком 5169155152624654 є шахраєм. Вона сидить на платформах для знайомств, в тому числі пропонує делікатні послуги за гроші. В ході спілкування в неї відбуваються різні фінансові трудності, на які потребує допомоги. Коли доходить розмова до зустрічі, вона пропонує замовити їй таксі. Так от, після отримання коштів на таксі, вона зникає з звязку з повним блокуванням. Сума в декілька сотен грн не настільки і велика, але так можна в день і 5 і 10 чоловік «кидати». Переписку на руках маю, у випадку чого можу підтвердити свої слова. Сподіваюсь на реакцію і те, що вона перестане таким займатися і знайде собі більш стабільний дохід. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
22 липня 2024, 10:06
Вітаємо.
Відповідну картку відкрито не у ПриватБанку. У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій, рекомендуємо звертатися до банку емітента та до правоохоронних органів.
MariaKu 21 липня 2024, 0:06
Доброго дня. Хочу донести до уваги мою ситуацію, яка почалася рік тому. При транзакціях на онлайн терміналі банк виявив «шахрайський дії», я не стала робити ніяких кроків по вирішенню, бо перший раз попала в таку ситуацію, злякалась. Як потім я зрозуміла — кожна друга транзакція ПриватБанку — викликає підозру))
Тож, повернувши гроші клієнтам за своїх коштів — я мала думку, що мої гроші з терміналу спокійно повернуть, хоч и відмовлять в обслуговуванні. Але не все так просто, перший раз мені пообіцяли повернути гроші через 180 днів (було якесь розслідування), після 180 днів я неділю намагалася отримати хоч якусь інформацію, та написала заяву на вивід коштів на мій інший рахунок. Заяви для ПриватБанку — просто іграшки …
Пройшло ще 100+ діб, зараз, коли я знаходжуся на іншому материку — мені кажуть, що мені можуть повернути кошти тільки у відділенні ПриватБанку.
Приватбанк
Відповідь банку
21 липня 2024, 10:15
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Олег Величко 20 липня 2024, 22:56
Сьогодні, із моєї кредитної, та зарплатної карток, було знято, перераховано суму 50000 гривень. Це все пройшло без мого відома, мені не прийшло жодного сповіщення, про проведення транзакцій. Приват 24 заблокувалося.
Питання, до працівників банку: чому, служба безпеки банку, пропустила дану процедуру, чому не було сповіщення, про транзакції, і як невідомі персони змогли скористатися коштами обох карток???
Приватбанк
Відповідь банку
21 липня 2024, 9:49
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
Для розгляду питання стосовно повернення коштів рекомендуємо звертатися до правоохоронних органів. Ви можете подати відповідну заяву на сайті https://cyberpolice.gov.ua/, натиснувши внизу сторінки на кнопку 'Подати електронне звернення'. Ознайомтеся з пам´яткою та оберіть тип звернення. Після чого, зможете вказати особисті дані й надати інформацію про подію.
Проблема вирішена
ImKate 19 липня 2024, 21:50
Відділення за адресою: Харків, пр-т Героїв Харкова, 293-А
На 19.07, 22,23,24.07, в отделение по адресу Героев Харькова 293А города Харькова были отклонены все заявки на выдачу наличных, кроме этого молодой человек, который назвался старшим, после просмотра оформленных заявок на моем телефоне в хамской манере начал выяснять почему у меня, как он выразился,, столько много и с какого перепуга я так часто заказываю наличку?, когда я ему сказала что не собираюсь отвечать на этот вопрос и что я ничего не нарушаю меня назвали больной на голову и конченной с которой не о чём разговаривать, после этого мне сказали «до свидания» и обращайтесь куда хотите. На горячей лини ПриватБанка был дан ответ что якобы нет возможности доставить деньги на отделение, хотя кассир сказала что валюта есть в наличии, но поскольку мои заявки были отклонены я получить ее просто обратившись в отделение не могу! Не буду говорить за весь ПриватБанк, но работа именно этого отделения построена на хамстве, высокомерии и беспределе!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 20 липня 2024, 10:15
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Проблема вирішена
Soloist 19 липня 2024, 20:42
На офіційному сайті банку наявна інформація про 2 підстави списання кешбеку: зарахування на картку та скасування операції внаслідок повернення товару. Однак, банк списав кешбек у розмірі 500 грн з іншої невідомої підстави, адже зарахування на картку не було, а товар був придбаний та не повертався. У описі операції відсутнє посилання на підставу списання, передбачену регламентом банку. Оператори банку повідомили про зміну умов акції, по якій було нараховано кешбек, вже після її закінчення, та без публікації цих змін на сайті, що прямо суперечить чинному законодавству та правилам самого банку. Більше того, не надали відповідь та не змогли пояснити назву документу, дату його прийняття та пункт, який визначає умови списання кешбеку, що був, нагадую, вже списаний поза межами строків проведення будь-яких акцій. Крім того, надавали недостовірну інформацію щодо купівлі товару в оплату частинами та нарахування кешбеку за купівлю цього ж товару кредитними коштами. Отже, у висновку маємо: Порушення умов та правил надання банківських послуг, відсутність офіційного документу, який регламентує загальний порядок та умови нарахування та списання кешбеку, порушення законодавства в частині зазначення підстав списання кешбеку з інших причин, ніж зазначені на сайті, одностороння зміна умов проведення акцій після завершення періоду їх проведення, відсутність визначення термінів, що вживаються в акційних умовах тощо. Будуть вжиті заходи щодо подання скарги регулятору
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 20 липня 2024, 10:30
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають наші спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝