Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Resent965 25 травня 2022, 1:13
В этом «лучшем» банке окопались МОШЕННИКИ И ВОРЫ из претензионного отдела. УКРАЛИ (присвоили) больше 6 тысяч $.
Руководство их прикрывает (либо не в курсе, что эти работники вытворяют? вопрос.)
По моим документам по оспариванию операций по правилам Междунарожных платежных систем Мастеркард эти горе-«специалисты» (спецы по обману и присваиванию чужого) провели пре-арбитраж Мастеркард, получили на транз.счет возврат моих оспариваемых средств, и присвоили себе!
Эти граждане не гнушаются при этом прикрыться лживыми поводами как бы отказать клиенту. Используют несуществующие «изменения правил», «невозможность оспаривания» и какой-то мифический «Факт збою не підверджено». Какого збою? Непонятно. Да и зачем им объяснять мне-клиенту, когда на кону такие денежки. Клиент по их мнению — недоумок. А тут карман набить хочется.
В-общем, эмоции эмоциями. А факт- есть факт. СОТРУДНИКИ ПРИВАТБАНКА В ПРЕТЕНЗИОННОМ ОТДЕЛЕ — совершили ХИЩЕНИЕ ВОРОВСТВО денежных средств, надлежащие переводу клиенту (мне) по заявкам на возврат средств
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2022, 11:31
Вітаємо!
Ми завжди на стороні наших клієнтів і подібні випадки — не є винятком, однак, на жаль, деякі операції не підлягають оскарженню, про що вас неодноразово сповіщали наші фахівці в телефонному режимі.
Додатково, банком було сформовано та відправлено офіційну відповідь на ваш запит.
З повагою, ПриватБанк.
Dimter 25 травня 2022, 1:10
Проживаю в Польше и весь апрель оплачивал картой покупки.Всегда считало по курсу мастеркард и он был равен курсу НБУ.Все было отлично
22.05 получаю перевод на карту польского банка с карты приватбанк по курсу 6.68.Как всегда соответствует почти курсу НБУ
Вечером совершаю покупку и оплачиваю картой ПриватБанка и мне считают по курсу 7.33. Просто был в шоке.Товар не подошел и делаю возврат.Деньги были отправлены обратно в тот же день.
В итоге на карту они поступили 23.05.22 в 23.59 по курсу 6.62, при том что покупка была в злотых и курс в банке не опускался ниже 7.25(((
Обратившись в службу поддержки через приложение, оператор мне заявляет что такой курс был на момент возврата.Каким образом он стал таким, если он только рос каждый день.
Покупку мне считают почему-то рыночному курсу, а возврат делают по официальному курсу мастеркард.Очень хороший банк (((
При этом на сайте указано: если конвертируемая валюта отличная от евро и долар, то конвертация происходит в начале в эвро и потом уже эвро в злотый.
Поэтому вывожу остатки денег и буду закрывать счет с таким кидаловом.
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2022, 14:24
Вітаємо!
Приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з оператором для покращення якості обслуговування.
Якщо оплата в інтернеті або за кордоном — конвертація валют проходить автоматично, без комісій. По курсу ПриватБанку конвертація проходить тільки якщо валюта картки гривня, і покупка в валюті долар, євро.
Якщо валюта покупки інша, сума покупки конвертується, зазвичай, в долар за курсом платіжної системи (Visa або MasterCard, в залежності від картки), долар списується з картки по курсу ПриватБанку.
Так як ваш платіж здійснювався в валюті польський злотий, сума покупки конвертувалася в долар за курсом платіжної системи Visa та кошти списалися з картки по курсу ПриватБанку. Так як курс продажу валюти відрізняється від курсу купівлі — сума повернення після конвертації відповідає саме актуальному курсу купівлі валюти.
У випадку додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
View 24 травня 2022, 20:44
При покупці товарів на Іherb, на кожну тисячу знято по 100грн.оплата товару 3000…300грн додатково ПриватБанк забирає куди? не засильно забагато
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2022, 10:15
Вітаємо!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 травня 2022, 12:42
Відгук не зарахований (на 27.05.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
СЕРГЕЙ харьков 24 травня 2022, 20:39
Відділення за адресою: Харків, пр-т Перемоги, 62
звонок был в 20−40 24,02,2022 угрожают с банка какая то девица звонила и высокомерием говорила и делайте что хотите хоть вешайтесь мне все равно!!!
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2022, 10:09
Добрий день!
Наші профільні фахівці вже проводять перевірку стосовно даної ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
Проблема вирішена
qscqaz 24 травня 2022, 20:19
Мав дуже неприємний досвід з Приватбанком.
«Що таке послуга „Гарантоване повернення“? Це додаткова послуга до авіаквитка. У разі повернення авіаквитка з будь-якої причини до вильоту рейсу ми компенсуємо 100% вартості квитка або суму, що утримала авіакомпанія як штраф за скасування квитка за вирахуванням франшизи* 20%.»
«Що робити в разі настання страхового випадку?
Вам нічого робити не потрібно. Страхова компанія самостійно відстежує статус квитка.
Виплата відшкодування зараховується на картку після того, як перевізник встановлює відповідний статус рейсу та квитку.» — Саме це обіцяє Приватбанк
Почитавши про цей «чудовий» сервіс я доплатив за цю послугу 10% від вартості квитка.
За тиждень до вильоту захворів covid та стало зрозуміло що подорож скасовується.
Хоча банк і переконує що нічого робити не потрібно, я вирішив зробити все можливе щоб отримати компенсацію. Взяв довідку у лікаря. Оформив заявку на повернення через приват24 з детальнім описом причини, вказанням що оформлював «гарантоване повернення» і сканом довідки. Через годину прийшло повідомлення що повернення не можливо. Після цього подзвонив в банк. Оператори взагалі не могли сказати що треба робити в моєму випадку та прекидували наступного «спеціаліста з вашого питання». Третій чи четвертий спеціаліст також не знав як працює «гарантованне повернення», але сказав ща створено завку за моїм зверненням і зі мною зв’яжется спеціаліст. Після цього написав листа на електронну пошту банку, щоб допомогли з моїм питанням та зробили роз’яснення для операторів. Відповіді немає.
Пройшло 6 днів, ніхто мені так і не подзвонив. Рейс вже відбувся, ніякої автоматичної виплати я також не отримав. Знову дзвоню в банк. Нічого не змінилось, оператори так само перекидають один на одного, не розуміючи що робити. Знаходиться оператор який знає що потрідно оформити заявку на повернення! Хотя я її вже оформлював через приват24. Ну добре, давайте ще раз. Офомили, чекайте 2−3 місяці. Дивно, сайт приватбанку обіцяє автоматично після отримання інформації від авіакомпаніі, договір страхування — 5 днів, оператор 2−3 місяці. Добре, почекаю.
Пройшло 3 місяці — замість виплати прийшло повідомлення ще виплати не буде, бо заявка подана після вильоту. Хоча заявку до вильоту банк просто скасував. А повторно подати заявку оператору було неможливо, бо оператори не знають ще таке.
Такий «чудовий» сервіс. Не здивуюсь якщо ситуація з іншими страховими продуктами банку — така сама. Гроші беруть, а при настанні страхового випадку роблять все щоб клієнт не отримав інформацію що саме треба робити. А потім — сам винен, бо терміни пройшли.
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2022, 11:05
Добрий день!
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців, за результатами якого вам зателефонує наш співробітник.
Додатково, ми проаналізуємо ваші звернення в підтримку для покращення якості обслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Diossrs 24 травня 2022, 19:11
В связи с происходящим в стране, вынужденно нахожусь заграницей. При попытке авторизоваться в приложении, дабы оплатить коммунальные платежи в своем родном городе, сталкиваюсь с проблемой. Не приходит смс с кодом для авторизации. С другими банками такой проблемы нет, в Монобанке и Ощаде я успешно авторизовался, СМС доставляются. Но беда в том, что деньги у меня есть только на карте Привата. При попытке сообщить о своей проблеме в чате, с меня вновь требуют смс код подтверждения, для регистрации непосредственно в чате. Что за издевательство? При попытке позвонить на номера поддержки для звонков заграницей, слушаю тишину. Время звонка идет, но ничего не озвучивается.
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2022, 20:02
Добрий вечір!
Банком було відправлено смс повідомлення на ваш номер. Питання доставки повідомлення лежить на мобільному операторі. Ви можете перевірити чи увімкнена доставка повідомлень у роумінгу на ваш номер або звернутись до оператора мобільного зв'язку для уточнення.
Фахівці в онлайн підтримці на нашому сайті можуть змінити спосіб підтвердження входу в акаунт або встановити новий фінансовий номер на який ви зможете приймати дзвінки та смс. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання.
Проблема вирішена
Tatianakholod96 24 травня 2022, 15:16
Доброго дня!
Я Холод Тетяна Юріївна, постійний клієнт вашого Приват банку вже багато років, не можу авторизуватися та отримати доступ до своїх коштів.
Вписую номер телефону, пароль і далі йде звичний алгоритм «дзвінок». Дзвінок відсутній і далі відкривається вікно для ввода смс. СМС НЕ ПРИХОДИТЬ.
Намагалася виконати вхід із різних пристроїв, тож справа не у девайсі. Сім-карта активована і функціонує справно.
Через події у нашій країні я знаходжуся не в Україні. Через події у нашій країні мені необхідні ці останні гроші для виживання. Чому я не маю доступу до своїх коштів? Як виправити ситуацію?
Сподіваюся на вашу лояльність та високий сервіс який не підводив протягом стількох років!

З повагою, ваш постійний клієнт!
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2022, 15:42
Добрий день!
Смс повідомлення на ваш номер були відправлені банком. Банк також намагався зателефонувати на ваш номер та не зміг через причини, що не залежать від нас. Питання доставки повідомлення лежить на мобільному операторі. Ви можете перевірити чи увімкнена доставка повідомлень і прийом дзвінків у роумінгу на ваш номер або звернутись до оператора мобільного зв'язку для уточнення.
Дане питання з легкістю допоможуть вирішити наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку pb.ua. Фахівці можуть змінити спосіб підтвердження входу в акаунт або встановити новий фінансовий номер на який ви зможете приймати дзвінки та смс.
igor009 24 травня 2022, 12:58
Робота та сервіс Приватбанку після його націоналізації бажає кращого. На сьогоднішній день таке враження що Приватбанк просто знущається над клієнтами.
Відкриваю рахунок юр.особи релігіної організації. Надав документи протокол зборів, стату, опис.наказ.виписку. Через сутки банк вимагає від мене з учасників зборів 10 чоловік Інн. адресу приписки та телефони. При реєстрації даної організації даже державний реєстратор такого невимагав як банк.
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2022, 14:53
Добрий день!
В своїй діяльності ПриватБанк керується чинним законодавством та нормами НБУ.
В положенні про здійснення банками фінансового моніторингу, яке затверджено постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65, зокрема в П. 3 Додатку 7 до Положення вказано: «Банк під час встановлення/актуалізації ділових відносин з неприбутковою організацією має зрозуміти суть її діяльності, акцентуючи свою увагу на певних аспектах діяльності неприбуткової організації».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Helen221 24 травня 2022, 12:33
Разводит на аванс, потом пропадает, сомневаюсь что сможет объяснить назначения платежей которые ему приходят. Кол-центер банка не работает
4149 4991 3002 6220
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2022, 13:55
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Підтримка по телефону та онлайн на сайті банку працює 24/7. Якщо при зверненні в підтримку виникли труднощі, будь ласка, надайте деталі в приватному повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Seryoga110 23 травня 2022, 20:26
ВПО было оформлено 20.04, прошло уже больше месяца, а выплаты всё ждём и ждём на карту Є Підтримка, хотя выплаты анонсировали на начала мая, банк возможно крутит нашими деньгами?
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2022, 9:33
Доброго ранку!
Перерахування бюджетних коштів ВПО здійснюється Мінсоцполітики АТ «Ощадбанк» щомісяця до 3, 13 і 23 числа на підставі реєстру внутрішньо переміщених осіб для виплати допомоги, сформованого державним підприємством «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики».
Це означає, що виплата коштів проходить в три етапи:
-подача заявки;
-формування та опрацювання реєстрів;
-виплата коштів.
Формування та опрацювання реєстрів здійснюється на боці Мінсоцполітики. Банк є отримувачем коштів і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Руслан Степовой 23 травня 2022, 10:54
Відділення за адресою: Київ, вул. Гарматна, 16/85
Заблокировали счёт с деньгами, без возможсти снять деньги, на 180 дней без объяснений причины, худший банк в Украине, не вздумайте хранить деньги в этом банке
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2022, 11:24
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 травня 2022, 19:12
Отзыв не засчитан (на 25.05.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Проблема вирішена
Dolgareva2021 23 травня 2022, 0:45
Уважаемый приват банка когда вы разберётесь с проблемой смс оповещения людей за границей. Раньше можно было переслать деньги с приложения с помощью запрашиваемого пинкода теперь только звонок и смс, но вот задача в роуминге они не приходят!!! В онлайн чате эту проблему решать бесполезно. Огромное желание больше с вами не иметь никах дел. В интернете уже очень много информации по поводу работы вашего приложения и все негативные отзывы, решать эту проблему и не собираетесь
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2022, 10:30
Добрий день!
Всі смс повідомлення на ваш номер були відправлені банком. Питання доставки повідомлення лежить на мобільному операторі. Ви можете перевірити чи увімкнена доставка повідомлень і прийом дзвінків у роумінгу на ваш номер або звернутись до оператора мобільного зв'язку для уточнення.
Ми перевірили інформацію щодо вашого звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцями, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому і покращити якість обслуговування. За вашим зверненням в підтримку на сайті pb.ua наші колеги можуть змінити спосіб підтвердження для проведення платежу.
Проблема вирішена
olegdonn 22 травня 2022, 21:10
Четыре дня не мог зайти в Приват24 из.за отсутствия покрытия мобильной сети. Написал запрос по Эл. Почте. Ответом отфутболили на онлайн допомогу.
Онлайн допомога- это СУПЕР ИЗДЕВАТЕЛЬСТВО, выдуманное приветбанком. С 11−23 до 21 -00 всё прошёл… верификацию, фотосессию…Все успешно. Потом передали мой вопрос специалисту профильному и там по-новой…-верификация, фото и т. д. Но фото не понравилось, видно за час изменился очень! В результате я понял, что спецы там такие, что не могут в своей космической системе разобраться и решить плёвый вопрос.
Или просто дана команда руководством банка всячески блокировать деньги людей в тяжёлое военное время и всё. ПОЗОР такому банку!
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2022, 10:06
Добрий день!
Ми розуміємо, що може не бути зв'язку, щоб отримати смс або дзвінок тому в підтримці є можливість встановити альтернативний спосіб підтвердження входу в акаунт. При першому вашому зверненні фахівець був вимушений прослідувати в укриття через оголошену повітряну тривогу в його місті. В таких випадках ми даємо можливість клієнту обрати, залишитись в діалозі і почекати іншого спеціаліста або ж звернутись пізніше. Як бачимо, на жаль, ви вийшли з діалогу до підключення нового фахівця.
Коли через певний час ви повторно звернулись в підтримку, це вже було нове звернення, тому новий оператор мав ідентифікувати вас, щоб впевнитись, що спілкується саме з власником картки. На жаль, відправлені вами фото були нечіткі та не відповідали вимогам для того, щоб завершити ідентифікацію та змінити спосіб підтвердження входу в акаунт. Наші колеги в онлайн підтримці залюбки допоможуть у вирішенні питання при вашому наступному зверненні.
Проблема вирішена
Mary344 22 травня 2022, 13:05
Снимает деньги с февраля, заметила только сейчас. В Днепре никогда не была. Сначала сняли 199 грн, потом 149, теперь опять 199! Что за воровство? Решите пожалуйста проблему!!!
Приватбанк
Відповідь банку
22 травня 2022, 15:09
Вітаємо!
Дана оплата проведена через платіжний сервіс liqpay.
Картку було додано раніше на сайті, що приймає оплату за допомогою платіжного інструмента liqpay та підключено підписку.
Для підключення підписки потрібно було вказати дані картки та підтвердити операцію додатково.
Ви можете отримати інформацію щодо платежу(сайт де було проведено оплату) звернувшись в наш чат через захищений канал на сторінці https://www.liqpay.ua/.
Можливо, це допоможе згадати, де саме та при яких обставинах було підключено платіж.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SviatoslavH 22 травня 2022, 11:13
При переказі коштів зі своєї універсальної картки на свою інтернет картку в приват24 запросили фотоверифікацію або верифікацію по тел. Двічі було відправлено селфі з паспортом, багато дзвінків на вказаний тел. Відповідь робота, що через 3хв зателефонують. Вже пройшла майже доба, верифікація не пройдена, дзвінка так і не було, оператори в чаті нічого окрім очікуйте не відповідають. Це був переказ між своїми рахунками в одному банку!
Приватбанк
Відповідь банку
22 травня 2022, 15:01
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі, та розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
wayangSi 21 травня 2022, 12:53
Мне отправляли деньги переводом, без объяснения причин платёж развернули.
Отправили заново на другую карту этого же банка — платёж ушёл, но 4 дня денег нет.
Так же параллельно перевели деньги с другого банка, та же история, деньги списали, а я ничего не получила.
С техподдержкой связаться вообще нереально.
Я выехала с оккупированной территории, нахожусь заграницей, а банк оставляет меня просто без средств к существованию. Вот уж пример качественной работы и заботы о клиентах.
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2022, 14:06
Вітаємо!
На жаль, з інформації у вашому відгуці незрозуміло, про які платежі йде мова. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації, що виникла.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AlexeyOdessit1 21 травня 2022, 12:09
Добрый день. Прошло больше месяца с того момента как мне прошло в Дии сообщение что деньги зачислены по программе е-поддержка. Денег никаких не было. Я Вам писал в личку и на почту письма с этим вопросом: где поддержка- Ваш банк отвечает мне и в принципе всем кто с такой проблемой столкнулся своей дежурной фразой про распорядителей, налоговую… но ответьте мне. если разработанное государством приложение пишет что Деньги зачислены, а их нет… это что получается- значит они потерялись где-то в карманах банка? Таких как я сотни. Банк крутит деньги граждан Украины чтобы срезать с этих денег проценты? Попользоваться… все равно в суд за 6500 никто не пойдёт. Как это понимать? Напишите мне внятно-где обещанные государством и президентом деньги которые вашему банку перечислило государство и которые не заплатил мне Ваш банк.
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2022, 13:57
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування;
також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Проблема вирішена
stepan87 21 травня 2022, 10:49
Перед тим як поділитися своїм досвідом з цим подобієм банку хочу зазначити, що я інвалід 1 групи. Пересуваюсь тільки на інвалідному візку. Говорю це не для того, щоб викликати співчуття, а для того, щоб ви розуміли всю складність ситуації.

Я не користувався цим «крутим» банком приблизно десь з 2015 року. Я знав і розумів яке обслуговування і ставлення до клієнтів у цьому банку було раніше і маю підтвердження того, що нічого не змінилося.

І так моя історія.

Для того, щоб вижити в ці тяжкі часи я вирішую відкрити ФОП, щоб надавати фриланс послуги та торгувати handmade в інтернеті. Для того, щоб зробити це в режимі онлайн звісно мені знадобився Приватбанк.

14−16 травня. Три дні мені знадобилося на актуалізацію даних, відновлення кабінету, випуск віртуальних карток (на форму картки прошу звернути увагу це важливо). Це десятки листувань в чаті, кілька дзвінків на гарячу лінію, проходження фото ідентифікацій і разів 5 селфі перевірок. Але мені вдалося це.

18 — 19 травня я намагаюсь відкрити рахунок уже як ФОП у цьому банку. На сайті зробити це виявилося неможливим. Видавало постійно помилку. Знову після чисельних листувань в чаті я вимагаю офіційного пояснення. Мені пропонують звернутися в технічну службу. Склали заявку, дали офіційний номер.

20 травня мені зателефонували та сказали що я уже можу зареєструвати рахунок ФОП. Помилку виправили. Ура думаю я. Але ні. Мої пригоди продовжуються.
Я оформлюю рахунок ФОП та карту ключ. І тут проходить буквально пару годин і мені приходить повідомлення:
«Нещодавно за Вашою карткою 4*22 було зафіксовано підозрілі операції, що могли виявитися шахрайськими. На жаль, ми не змогли зв’язатися з Вами за номерами телефонів, які Ви залишали в банку, щоб прояснити ситуацію. Тому з метою безпеки Вашу картку було тимчасово заблоковано. "
Підозрілі операції на карті на якій 0 грн. Яку відкриту годину назад. Про створення якої відомо тільки мені та банку. Більшого абсурду я ще ну чув.

Знову іду в чат і телефоную та прошу мені все розблокувати. Але як уже розумієте ніхто нічого мені не розблокував.

Тому, що картки мої віртуальні звісно я не думав про ніякий пін-код.
З’ясувалося що для відновлення доступу в кабінет мені потрібні пін-коди. Через те, що карти віртуальні я не встановлював їх, а це означає що при зверненні в банк я запрошую зміну пін-коду. А ця зміна пін-коду тягне за собою такі ось наслідки:

«Шановний клієнт, у зв’язку з тим, що за однією з Ваших карток був змінений PIN-код, зміна пароля в Приват24 буде можлива тільки після здійснення операції з використанням САМЕ ЦІЄЇ картки в торгово-сервісній мережі, а також в будь-якому банкоматі або терміналі самообслуговування.»

Тепер це означає, що мені інваліду на колясці потрібно їхати до банкомата, щоб просто виконати якусь операцію яку захотів банк… Ну що ж дякую за рекомендацію!
Ви самі заблокували мою карту з незрозумілої причини. І тепер вимагаєте дуже складних для мене речей.

5 днів досвіду з Приватбанку. Це десь майже 10 годин безперервних потрачених на прості операції. І то вони закінчилися не зрозумілим блокуванням. В мене складається таке враження, що ви робите все для того, щоб не користуватися вашими послугами.

Де ваша інклюзивність про яку ви говорити або пишете в ЗМІ. Вона тільки на словах по ТВ і буквах в інтернеті?

Де ваша програма «Бізнес без бар'єрів» про яку говорила перша леді Олена Зеленська. Якщо я за 5 днів користування вашим банком тільки те що і роблю і натикаюсь на бар'єри які ви самі мені підсовуєте.

Я достатньо терпелива Людина в житі, багато чого пройшов і вмію справлятися з проблемами. Але справитися та достукатися до Приватбанку самостійно та щось змінити я не зможу. Але я постараюсь надати цій історії максимального публічного розголосу, щоб всі розуміли що таке насправді Приватбанк і як він відноситься до своїх клієнтів.

Рано чи пізно я доберуся до цього банкомата і зроблю те що вони просять і після цього закрию всі рахунки в цьому банку. І зі всіма буду ділитися своїм досвідом з цим банком. І пояснювати чому у мене немає картки цього банку.
Дякую за увагу. Надіюсь буде корисним мій відгук.
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2022, 12:33
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такими незручностями та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення до нашої підтримки у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з оператором чата для покращення якості обслуговування.
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку. Це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснюєте саме ви, а не третя особа і цим самим захистити вас від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри для запобігання шахрайським діям. Для вирішення вашого питання просимо вас звернутися в чат повторно, де наші фахівці з радістю допоможуть.
Якщо у вас виникнути труднощі чи додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам про це в приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Fedotlar 21 травня 2022, 8:27
Каким образом приватбанк решает, кому блокировать счета, кому нет, непонятно. Играют в рулетку. В итоге банк рискует остаться без денег и без клиентов.
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2022, 9:54
Добрий ранок!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Якщо мова йде про ваші картки — будь ласка, надайте ваші контактні дані в приватному повідомленні.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 травня 2022, 12:43
Отзыв не засчитан (на 27.05.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Putinloh 21 травня 2022, 7:45
Без предупреждений Путинский банк блокирует карточки на оккупированных территориях, чтоб подготовить почву для входа российских банков. Предатели и коллаборанты Коломойского, одумайтесь!
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2022, 9:56
Вітаємо!
ПриватБанк продовжує свою діяльність і обслуговування клієнтів керуючись чинним законодавством та нормами НБУ. На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Якщо мова йде про ваші картки — будь ласка, надайте ваші контактні дані в приватному повідомленні.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝