Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
zxcvb98 1 червня 2022, 19:10
Два с половиной месяца пользовался кредитным лимитом по карте голд.
Первого мая списали процент за пользованием кредита, вопросов нет.
В мае весь долг по кредиту был полностью погашен. Но сегодня из личных средств банк снял 500гр и написал (Відсотки за використання кредитного ліміту починають нараховуватися тоді, коли Ви не погасили мінус по карті протягом пільгового періоду.)
я погасил полностью долг! Что еще за списание ПРИХВАТ БАНК???
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2022, 20:16
Добрий вечір!
Якщо станом на 1.05.2022 картка не була в пільговому періоді і на ній була заборгованість відсотки продовжують нараховуватись протягом травня до моменту погашення заборгованості. По вашій картці відсотки нараховані та списані коректно. Радимо ознайомитись з інформацією про те, як працює пільговий період і нарахування відсотків за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Згідно з умовами договору відсотки нараховуються за кожен день окремо, а списання відсотків нарахованих за поточний місяць відбувається першого числа наступного місяця. Наприклад, якщо на картці була заборгованість з 1 по 20 травня то саме за цей період і були нараховані відсотки.
Проблема вирішена
NataAnatolievna 1 червня 2022, 16:28
Мне отправили из Австрии перевод 2500 Евро
При зачислении на карту приватбанка деньги списали с РИА, но на карту они не дошли
По информации от РИА средства были переведены в ПриватБанк, а банке их нет
Подала заявку, но ее не могут решить. В службе поддержки только и пишут — ожидайте

Ужасное обслуживание, никакой информации не дают. Где деньги не говорят
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2022, 9:58
Вітаємо!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. З нашого боку вже поданий запит в систему RIA для з'ясування всіх обставин. Очікуємо на відповідь разом з вами.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Verbinskaya1996 1 червня 2022, 15:46
Відділення за адресою: Херсон, пр-т 200-річчя Херсону, 32
Здравствуйте
Я воспользовалось кредитным лимитом
Сумма была 34 тысячи
Сняла всю сумму в начале февраля 2022 года
Погошала задолженность частями, каждый месяц платила все вовремя. (Хотя с нынешней ситуацией в стране, было очень трудно)
Полностью оставшиеся сумму погасила 23 мая 2022 года (было 19 тыс)

Но почему-то мне за май начислялся процент, и пишешься чтобы не платить процентов за использоние кредита, все траты нужно погасить до 25 ИЮЛЯ

Какие траты? Если я полностью погасила всю задорность
И после того как задолность была погашена, я лимитный процент снизила до 0.
Каким образом мне начисляется процент?

К оператору невозможно дозвониться
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2022, 16:27
Добрий день!
Якщо станом на 1.05.2022 картка не була в пільговому періоді і на ній була заборгованість, про що ви знаєте і самостійно зазначили, відсотки нараховані коректно. Згідно з умовами договору відсотки нараховуються за кожен день окремо, а списання відсотків нарахованих за поточний місяць відбувається першого числа наступного місяця. Таким чином, якщо на картці була заборгованість з 1 по 23 травня то саме за цей період і були нараховані відсотки. Радимо ознайомитись з інформацією про те, як працює пільговий період і нарахування відсотків за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ihorechek 1 червня 2022, 14:00
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 158
Звернувся сьогодні у відділення обміняти пошкоджену банкноту номіналом 20 гривень. Розміняли її на 2 монети по 10 гривень дуже швидко.

Кому цікаво, 4 січня звертався у це ж відділення і там мені відмовили обміняти пошкоджені 10 гривень, але тоді була інша операторка на кассі. https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/263763/
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2022, 15:23
Добрий день!
Касир приймає рішення щодо можливості прийняття купюри зважаючи на ступінь пошкодження та зношеності. У спеціально облаштованих відділеннях приймаються всі купюри, в тому числі значно зношені.
Раді, що ваше питання було вирішено. Дякуємо, що ви з нами.
Проблема вирішена
Djony 1 червня 2022, 11:43
На счету оставалось 100грн 68коп пополнил счёт на 900грн должно быть 1000грн 68коп, а на счету
900грн 68коп Иресть 100грн испарились!!!
В поддержке ответили что ничего не списывалось. Воры!
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2022, 12:33
Добрий день!
Весь рух коштів ви можете бачити в своєму Приват24 і впевнитись в тому, що баланс є коректним. Адже поповнення картки було здійснено на меншу суму, ніж вказано вами у відгуці. У разі, якщо було б списання з картки ви б могли бачити його у виписці. Радимо переглянути виписку.
Марина Радченкова 31 травня 2022, 22:58
28 мая 2022 года с карты приват банка было списание средств, после снятие в банкомате г. Киев, хотя я территориально нахожусь заграницей в связи с войной в Украине.
В момент снятия средств я получила странное смс с финансового номера банка, с которого ранее получала коды подтверждения при проведении фин. операций (скрин отправляла в чат при общении с оператором, о том что означает приписка в конце смс оператор не ответил).
Далее пыталась через службу поддержки сменить финансовый номер для уточнения деталей по данной операции, оказалось в банке не работает должным образом настройка идентификации клиентов, ожидаю обещанный звонок из банка второй день.
31 мая 2022 года получила смс по заявке о том что возврат средств не возможен. Написала оператору в чат, услышала обвинения в свой адрес что данное действие совершала я. Хотя полагаю у службы безопасности есть возможность увидеть кто снимал средства и каким образом проводилась данная процедура.
Вывод один — банк покрывает мошенничество в нелегкое военное время.
Увы неприятно это знать!
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2022, 11:18
Добрий день!
При знятті без картки в банкоматі ПриватБанку треба спочатку увійти в акаунт Приват24 (для цього необхідно знати пароль від Приват24), а також ПІН-код картки, який треба ввести після вибору картки і суми зняття. Лише після цього можна відсканувати QR-код на банкоматі та отримати готівку. Таким чином, знати лише код із смс недостатньо для проведення такої операції. Окрім того, код відправляться лише на фінансовий номер до якого не має бути доступу ні в кого, окрім власника картки.
Щодо зміни фінансового номеру ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті. Ми проведемо роботу з фахівцем з яким ви спілкувались в підтримці при попередньому зверненні.
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Зі своєї сторони банк надасть всю необхідну інформацію для проведення розслідування, якщо від правоохоронців надійде відповідний запит.
Phialkova 31 травня 2022, 19:39
Історія, яких вже мільйон в інтернеті.
Був у мене кредит і оплата частинами. І почалась війна.
І приват до 01.06 пообіцяв не нараховувати ніякі відсотки по кредитам на картках і заморозити списання за оплатою частинами.
Декілька разів я перепитувала менеджерів, чи все в силі. Спочатку — у лютому. Далі — у квітні, коли виїхала з окупації. Мені сказали, що все ок, нічого вносити непотрібно.

Потім, у травні з мене списують майже 1000 грн по кредиту. Я починаю писати менеджерам, вони кажуть, що вони змінили умови починаючи з квітня. На мої питання, якого біса, що робити людям, які були в окупації, де про це повідомлення — мене просто проігнорували.

Потім я шукала інфу про це. І знаєте, що я знайшла? В повідомленнях в приват 24 повідомлення за 4-е квітня, що (увага!) вони такі молодці і зменшують відсоток за користування кредитом! Ні, не те, що вони повернули відсотки назад в принципі і тепер треба платити, а що вони їх зменшили!!!

До того ж, повідомлення прийшло 4-го квітня, а нараховувати вони робили 1-го. Хм…як зручно, піздєц.

Кому війна, кому мама рідна. Буду подавати до суду.
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2022, 8:32
Доброго ранку!
ПриватБанк з 1 березня 2022 року до 1 червня 2022 року запровадив кредитні канікули для фізичних осіб за всіма кредитними картками.
Кредитні канікули — це пільгові умови договору, коли клієнти мають право не вносити обов'язковий мінімальний платіж. Кредитні канікули означають, що банк не штрафував за прострочені платежі.
Розуміючи ситуацію, щоб підтримати клієнтів, банком було прийнято рішення в доповнення до кредитних канікул протягом березня встановити відсоткову ставку за кредитом у розмірі 0,00001% на місяць (тобто без нарахувань %).
Окрім того з 1.04.2022 ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому до 31.05.2022 включно кредитні канікули продовжували діяти.
З 1.06.2022 до 31.08.2022 банк пропонує тарифи зі зниженою вдвічі процентною ставкою за користування кредитним лімітом.
Для всіх клієнтів, які вноситимуть обов’язковий щомісячний платіж 5% від суми заборгованості, діятиме процентна ставка 1,7% на місяць.
Якщо клієнт не погасив мінімальний платіж, проценти будуть нараховані за стандартними ставками – 3,4% (для картки «Універсальна Голд») та 3,5% (для картки «Універсальна»).
На нашому сайті ми розмістили більше інформації про умови кредитування під час воєнного стану: https://privatbank.ua/help/credit-holidays
Щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію щодо звернення в підтримку ми написали в приватному повідомленні.
Valer11 31 травня 2022, 14:57
Сотруднику банка в чате был задан конкретный вопрос:

«Когда анулируют %% по кредиту, начисленные в период с 24 по 28 февраля 2022 г. и с 01 апреля 2022 г. по настоящий момент включительно?
Приватбанк обязан их анулировать согласно действующего Закона Украины о военном положении»;

«Приватбанк ОБЯЗАН ПОЛНОСТЬЮ прекратить начисление %%».
Это ЗАКОН УКРАИНЫ".

В итоге был получен хамский ответ:
«Зверніться до суду, якщо вам хтось чимсь обязан.»

Вы белены объелись???

Вы куда послали УКРАИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО!!!

Вы что себе возомнили??? Что можете наплевать на граждан Украины?!!! Да если 40 миллионов граждан на вас плюнет, то вы утонете!!!

Меня не волнуют ваши проблемы! У меня, инвалида, и так их теперь полно.

Я категорически требую выполнения Приватбанком украинского законодательства!!!

НЕ НРАВИТСЯ? ВОН ИЗ МОЕЙ СТРАНЫ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2022, 16:32
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
ПриватБанк з 1 березня 2022 року до 1 червня 2022 року запровадив кредитні канікули для фізичних осіб за всіма кредитними картками.
Кредитні канікули — це пільгові умови договору, коли клієнти мають право не вносити обов'язковий мінімальний платіж. Кредитні канікули означають, що банк не штрафуватиме за прострочені платежі.
Розуміючи ситуацію, щоб підтримати клієнтів, банком було прийнято рішення в доповнення до кредитних канікул протягом березня встановити відсоткову ставку за кредитом у розмірі 0,00001% на місяць (тобто без нарахувань %).
Окрім того з 1.04.2022 ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому до 31.05.2022 кредитні канікули продовжили діяти.
З 1.06.2022 до 31.08.2022 банк пропонує тарифи зі зниженою вдвічі процентною ставкою за користування кредитним лімітом.
Для всіх клієнтів, які вноситимуть обов’язковий щомісячний платіж 5% від суми заборгованості, діятиме процентна ставка 1,7% на місяць.
Якщо клієнт не погасив мінімальний платіж, проценти будуть нараховані за стандартними ставками – 3,4% (для картки «Універсальна Голд») та 3,5% (для картки «Універсальна»).
На нашому сайті ми розмістили більше інформації про те, як працюють пільгові умови і кредити під час воєнного стану: https://privatbank.ua/help/credit-holidays
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію щодо звернення в підтримку. Для уточнення ваших контактів ми звернулись в приватному повідомленні.
Baklagan 31 травня 2022, 14:38
Итак поделюсь своей исторей с этим «прекрасным банком олиграха бени»…
Всё бы обошлось без проблем… но этот банк категорически никогда не идёт клиентам на встречу… я очень жалею что связался с ними…
я всё понимаю как работает эта «система» и кто с кем повязан там на верху и делит сливки с украденых средств.
Начну с того что в далёком 2013 году мне отказали в смешном кредите на сумму 600 гривен… на срок 2 месяца… без объяснения причин — притом я тогда «официально был трудоустроен и моя зарплата была 3000 гривен», а кредитная история вообще отсутствовала как таковая… этот инцендент напрочь засел в моей памяти и я сразу же закрыл все дебетовые карты что имел в этом привате и решил больше не иметь с ними дело. Но увы по своей наивности в 2021 году весной я снова связался с этим приватом… нужно было открыть дебетовую карту для зачесления помощи от «госсударства по уходу за инвалидом первой группы» собес отказывался работать с моим банком и прям таки заставили меня вляпатся в приват снова… ну что сказать… на эту помощь меня красиво опрокинул совбес — банально уничтожив половину документов что я подавал и мою декларацию… ответ у них всегда один — чтото не нравится ну так иди в суд и доказывай что ты не верблюд… Я уже смирился с этой несправедливостью и в этом случае приват тут был просто посредник… А теперь финал и эпопея всей САГИ почему именно я пишу этот гневный отзыв:
итак 6 мая мою карту зажевал банкомат… без ведомых на то причин… банально карту принял, но ни одна кнопка на панеле не работала… я был очень растроен так как в тот день мне пришлось с одного конца города ехать в другой за моими документами чтобы в отделение приватбанка мне открыли нову карту, а уже 13 мая мне на карту для выплат Mastercard был перевод с Германии (от родственников) через систему WesternUnion сумма не большая, но всё же обидно было потерять эти деньги… 90 евро… 16 мая в 4 утра с моей карты было списание этих средств да да)) а теперь вишенка на тортике: Розваги Kiev итд… просто банально и смешно…тоесть с моей карты было списание без смс уведомления 3d secure и без моего ведома… я узнал об этом уже под вечер при визите привата24… в отчаянии я просто закрыл карту и решил больше не иметь дел с этими мошенниками… знакомые посоветовали обратится на «гарячую линию приватбанка» — я это сделал, но с опозданием ровно через 15 дней… да я знаю что время уже ушло и что деньги уже не вернуть… но какое же было моё удивление от неадекватной поддержки в телефонном режиме… мне даже не смогли предоставить юр или физ лицо что завладело этими редствами… банально заученную фразу выдали — идите и пишите заявление в полицию… на этом наши полномочия заканчиваются… Для тех кто в танке или бронепоезде — полиция не решает эти проблемы, а банк — так как явлеяется прямым посредником в этой схеме — обязан по первому требования клиента предоставить все реквизиты и данные того *** что завладел моими средствами 16 мая… вообщем почитав отзывы я понял что я не одинок и моя проблема тут не нова… ну и то что спасение утопающих — дело рук самих утопающих…
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2022, 16:28
Добрий день!
На даний момент 100% акцій ПриватБанку належать державі. Незалежно від форми власності ПриватБанк, як і раніше, серйозно відноситься до безпеки коштів клієнтів і робить все можливе для того, щоб не дати шахраям жодного шансу заволодіти коштами клієнтів. Шкодуємо, що раніше ви прийняли рішення судити про якість послуг та роботу банку в цілому ґрунтуючись лише на відхиленій заявці на збільшення кредитного ліміту.
Платіж з картки про який йде мова був проведений в інтернеті. Така операція можлива лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені на сторонньому сайті. В такій ситуації банк мав змогу подати заявку на оскарження операції за вашим зверненням в підтримку. Це можна було зробити до закриття картки, щоб банк мав змогу провести оскарження за правилами платіжної системи.
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Банк може надати виписку по картці в якій буде вказана операція та дані про неї, які надав банку сайт при здійсненні оплати.
antonlynnik 31 травня 2022, 12:20
ситуація:
13/05/2022
у відділенні Приват Банку
за адресою м. Фастів, вул. Соборна, буд. 20
вносив кошти через термінал Ts212114
при внесенні, 100 доларів застрягли у терміналі.(та не були зараховані мені на картку)
я одразу звернувся до співробітників банку.
один із співробітників намагався її вийняти та порвав її.
(банк підтверждуе наявність відео на якому видно як співробітник віділення намагаеться вийняти НОЖИЦЯМИ купюру)

на що далі мені було рекомендовано звернутися за номер 3700 та залишити заявку
(нехай самі спробують залишити заявку на 3700)

я звернувся через чат у додатку приват24

1) було зареєстрована заява 24674333
на яку прийшла відмова, нібито інкасація не показала порушень

2)я зареєстрував ще одну заяву 24682653
на яку теж прийшла відмова, нібито інкасація не показала порушень

3)я звернувся ще раз
і знову прийшла відмова.

4)з четвертого звернення вони таки знайшли 100 дол.

5)далі банк мені розповідає що чекають експертизу НБУ на протязі 70 днів.
при цьому співробітник називає мені номер заяви: 32936119
яку я взагалі не бачу у реєстрі заяв.

6)я звернувся до НБУ с проханням допомогти
після чого я отримав декілька дзвінків від банка.

7)31/05/2022 — я отримав дзвінка від співробітника банка.
який сказав що банк знайшов якісь сліди плісняви на купюрі.
та я можу їхати у Білу Цервку (вносив кошти у Фастові, так між словом) та забирати свою ПОРВАНУ БАНКОМ купюру.

банк цілеспрямованно шукає привід кинути кліента на 100 дол.
три рази взагалі заперечували наявність проблеми.
далі починають шукати якісь варіанти відмовити.
(при тому що є ВІДЕО яке вони підтверджують)

прошу допомогти знайти управу на цю структуру.
куди звертатися, що робити?
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2022, 13:31
Добрий день!
На даний момент питання ще в роботі. Профільні фахівці розглядають ситуацію та додатково зв'яжуться з вами.
Проблема вирішена
14844077 31 травня 2022, 11:08
Знаходжусь за кордоном. Користуюсь картою привата та приват-24. І все було б добре, але вчора при спробі зайти в приват-24 програма видала, що потрібно підтвердити номер телефону в банкоматі, терміналі або ж відділенні. Тут, за кордоном їх немає. Після тривалого очікування все ж змогла зв«язатись з оператором, якому повідомила всі необхідні дані про себе, і все наче було добре, але почався квест від приватбанку. Потрібно було ще сфотографуватися на камеру, тримаючи однією рукою біля себе свій паспорт. Таких фотографій було зроблено більше тридцяти, але жодна з них банку не підійшла. Змарновано дві години часу на переписку з оператором та спроби зробити фото. Всі свої дані банку надала. Доступу до своїх грошей не маю. Просто банку так захотілось. Ще до обіду приват-24 працював, а після обіду виявилось, що мій номер телефону раптом перестав бути «фінансовим», і треба його змінити або підтвердити. Дуже вчасно і корисно для людей, які знаходяться за кордоном, дуже вчасно, коли йде війна. Хочу ще додати, що останнє фото, з паспортом у руці, я робила у відділенні банку у вересні 2021 року, ще не минуло й року. Таке відчуття, що банку просто потрібно відрізати мене від доступу до моїх грошей. Я є клієнтом банку з 2008 року, але після повернення в Україну припиню всілякі відносини з ним. Оператору я пояснила, що знаходжусь за кордоном, через приват-24 оплачує рахунки, зокрема, вчора хотіла (і дякуючи банку, не змогла) оплатити навчання дитині. Висновки про банк я зробила. Думаю, мій відгук буде корисний тим, хто теж за кордоном, і одного разу теж просто не отримає доступу до своїх грошей завдяки привату.
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2022, 12:59
Добрий день!
Банк не має цілі навмисно перешкоджати вам користуватись своїми коштами. Ми піклуємось про їх безпеку і робимо все, щоб захистити їх від шахраїв. Саме тому для встановлення номеру фінансовим необхідна фотоідентифікація. Це дає змогу нам дистанційно впевнитись в тому, що саме власник картки намагається провести операцію та отримати доступ до рахунків. На жаль, дійсно, зроблені вами фото не відповідають необхідним критеріям. На прикладі фото наданого вами в чат, зазначимо, що воно має бути чітке, текст читабельним, при фотографуванні з паспортом, мають бути видні всі поля і написи на розвороті документу, вони не мають бути закриті рукою/пальцями. Наші колеги в онлайн підтримці успішно проводять процедуру фотоідентифікації з різними клієнтами багато разів на день, що можна зробити і у вашому випадку. Ви можете повторно звернутись в підтримку і пройти процедуру надавши фото, яке відповідає вимогам.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlgaTrikhleb 31 травня 2022, 11:03
Работаю с этим банком уже очень много лет, оформляла оплату частями, открывала депозиты и никогда не было никаких проблем. Удобное приложение, вежливые сотрудники. Был инцидент с мошенничеством банк быстро все решил и вернул деньги. Рекомендую полностью.
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2022, 11:44
Добрий день!
Ваш відгук мотивує нас бути кращими і надавати ще більш зручні сервіси. Дякуємо, що ви з нами :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 червня 2022, 18:22
Отзыв не засчитан (на 02.06.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Проблема вирішена
iriska470 30 травня 2022, 20:14
НБУ ввів обмеження на зняття готівки за кордоном з гривневих рахунків. Правила максимально зрозумілі для всіх — фіз особа, зі своїх рахунків за межами України може зняти не більше 50 тисяч грн у місяць. Все було б добре, якби не криворукість програмістів приватбанку, які просто не змогли нормально встановити цей ліміт. Вже 5-й день намагаюсь зняти свої кошти зі свого рахунку, але все марно. Постійно отримую одну і ту ж саму помилку — «Ви використали місячний ліміт, встановлений НБУ». За цей час зверталась більше 10 разів у службу підтримку привата, напевно що сторювали 5 технічних заявок… Половину з яких закрили, не вдаючись у деталі. Регламент технічної заявки — 24 години. В регламент звісно ніхто не вкладається (а навіщо? можна ж почекати тиждень без грошей), про результати опрацювання ніхто не повідомляє (хоча просили неоднократно). І це робота з VIP клієнтами. Я боюсь представити, як співробітники банку допомагають людям зі звичайними картами…
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2022, 9:58
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності. Профільні фахівці перевірять інформацію по картці та додатково зв'яжуться з вами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олег Науменко 30 травня 2022, 17:43
Навіщо запроваджувати доступність оплати частинами з вимкненою можливістю нею користуватися? Ви для себе доступність зробили чи для галочки? Вам байдужі клієнти?
Приватбанк
Відповідь банку
30 травня 2022, 19:34
Вітаємо.
Банк приймає рішення про розмір ліміту за послугою і про його надання індивідуально для кожного на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників.
При прийнятті банком рішення про підвищення ліміту, ви будете повідомлені додатково.
kaddi76 30 травня 2022, 13:34
Пользовалась кредитной картой, так же на этот банк получаю ЗП.
Кредитка регулярно пополнялись.
20.05 положила на кредитку сумму больше заявленной, то есть по мимо полностью покрытого кредита ещё и свои личные средства.
Ровно через неделю кредитный лимит срезали до нуля, без причины.
Я так понимаю банк не устраивает что карта полностью пополнена и не за что драть проценты.
Буду переходить на другой банк.
Приватбанк
Відповідь банку
30 травня 2022, 15:37
Вітаємо.
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
alexrt 30 травня 2022, 6:29
Відкрив ячейку в цьому банку близько 10 років назад. 2 роки назад відділення переїхало, коли я був за кордоном. Ячейку вскрили, вміст описали, співробітник банку написала скільки грошей там було та сказала все зафіксовано в програмі і що кошти знаходяться в касі перерахунку. Зараз через чат запитую чи можна ці кошти заьрати. Мені кажуть що в них немає інформації про вміст ячейки.
Приватбанк
Відповідь банку
30 травня 2022, 11:39
Вітаємо.
Ви можете забрати цінності у відділенні у назначений час, або видати нотаріальне доручення на отримання вилучених цінностей.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kotikey77 29 травня 2022, 18:10
если бы можно было поставить 0, я бы поставил 0
за геморой который вы доставляете при переводах, по 10 раз потверждать перевод, глупые вопросы и прочее!
самый ужасный банк украины
Приватбанк
Відповідь банку
30 травня 2022, 10:14
Вітаємо.
Ми розуміємо, що на жаль, інколи може бути невдоволення від сервісу, в той же час безпека рахунків клієнтів є одним із пріоритетних завдань банку.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Якщо у вас залишились складнощі або питання, ми раді будемо допомогти владнати ситуацію в приватних повідомленнях.
Мінфін
Відповідь адміністратора
31 травня 2022, 9:42
Отзыв не засчитан (на 31.05.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Макси Максимов 29 травня 2022, 14:44
Ещё в ноябре или декабре точно не помню был лимит кредитный 30 тысяч на оплату частями и средствами 30 тысяч было ещё, и тогда просто урезали лимит на оплату частями до нуля без каких либо причин, платил за все всегда вовремя и даже досрочно погашал. На днях вот при том что 2 месяца назад лимит был по средствам 29500 я воспользовался 28 тысячами и уже остался долг в 4 тысячи всего, пару дней назад днём заходил на карту лимит так и был 29, вечером захожу 7400 без каких либо уведомлений и прочего) Ну вообщем то в скором времени не буду нуждаться в таких услугах банка, так как такие лимиты и подход не сильно интересны. Даже не кто не уведомил что мой лимит изменился.
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2022, 16:24
Вітаємо!
Вибачте, якщо зміна ліміту по 'Оплаті частинами' була несподіваною. Ми б хотіли мати змогу попереджати про таке, проте ліміт залежить від загального кредитного ліміту картки. Система аналізує сотні показників і самотужки приймає рішення. Можливо, у вас є інший кредит, або компанія перейшла на отримання зарплати в інший банк… різні можуть бути причини, однак ліміти переглядаються регулярно і в майбутньому вони можуть бути збільшені.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
YAROSLAV BAIENKO 29 травня 2022, 1:33
Доброго вечора. При оплаті послуг інтернет додатково (другим платежем) через Приват24 було списано суму 1002.93 грн. В призначенні (Государственная или общественная организация: Приват24 Налоговые платежи: Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро. Я такий платіж не робив. Як це могло статися?
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2022, 11:38
Вітаємо!
Бачимо, що при зверненні в підтримку ваше питання було врегульоване. Раптом що — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Lolo31 28 травня 2022, 20:36
Обратилась с фактом мошенничества по карте в ЧАТ. Мне зачем-то отменили нужную операцию по карте создав
Заявка № 1978577 и пропустили моменты о том, что я назвала две мошеннические операции на суммы $86 И $41 уверяя меня в том что это магазин сторнировал и потом списал. Я не знаю по какой причине нельзя внимательно проследить просьбу клиента. То что деньги не вернуться за мошенничество я понимаю, но зачем ещё и свой банк создаёт больше проблем я не понимаю. Теперь в городе тревога и конечно операторов нет, сколько ждать что бы отменить заявку на отмену операции я не знаю и если честно прошлый опыт говорит что ни день и не два. Спасибо за внимание
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2022, 12:34
Добрий день!
Від імені банку приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо роботу з нашим оператором, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не стикалися з такими ситуаціями. Дозвольте зауважити, що подібні оплати відбуваються при коректному введенні на сайті реквізитів картки, що мають бути відомі лише її власнику. Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
На нашому сайті є декілька порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Для вирішення вашого питання просимо звернутися в чат повторно, де наші фахівці з радістю вам допоможуть після ідентифікації. У випадку, якщо виникнуть труднощі чи додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам про це в приватні повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝