Захливий закордонний сервіс!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Всі курси банку | ||
До виборів «бубочкі» все було добре. Всі попередні роки сервіс працював не без проблем, але працював добре.
Починаючи з квітня 2019 не приходять смс-повідомлення на мій польський номер. В результаті чого:
— не можу увійти в Приват24
— не можу змінити пароль
— не можу перевірити баланс через смс
— не можу перевірити баланс в кабінеті
Пам'ятаю, що останнім разом мінімальна сумма сплати була меньше 500грн., тож я просто скидаю щомісяця по 500 грн. через PaySend на карту і хз, що там взагалі відбувається в кабінеті.
Приблизно раз на місяць (коли скидував черговий місячний внесок на карту) намагався повідомляти, шукати рішення, відновити доступ.
Дзвонити на «гарячі» лінії з закордону — не було навіть бажання (платити гроші, щоб послухати ботів — нецікаво), а чати та повідомлення на імейли на почту Привата — ні до чого не привели. Всі кладуть болт на запитання від клієнтів. Точніше всі «дуже стурбовані» але віз і нині там.
Повторюю, вже 9 (!!!) місяців (до речі, в мене вже дитина народилася за цей час) банк КЛАДЕ БОЛТ на запитання щодо гівняного сервісу. Справа на тому самому місці.
Підкажіть, будь-ласка, найкращий варіант як закрити цю карту? Я всю суму готовий внести за один раз… тільки, ппц, не знаю, навіть, який маю баланс на карті.
Маю надію, що вдасться здалено погасити цю нещасну карточку, закрити рахунок, та забути про цей жах назавжди.
Нам дуже шкода, що у Вас склалося негативне враження про банк. Але дозвольте звернути Вашу увагу, що зі своєї сторони банк не може вплинути на Вашого мобільного оператора, який здійснює доставку смс відправлених банком. Як ми бачимо, повідомлення не можуть бути доставлені через те, що їх відхиляє мобільний оператор, який обслуговує Ваш номер. Ви можете скористатись Приват24 та ввійти використавши альтернативний спосіб підтвердження. Якщо при вході, відправляється смс, то для зміни способу входу Ви можете звернутись в підтримку на нашому сайті, що доступна 24/7.
З повагою, ПриватБанк.