Мінфін - Курси валют України

Встановити

развод пенсіонерів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Sakura1985 31 січня 2020, 9:52
Зайшла вчора мама у відділення на пр. Металургів, 60а, м.Маріуполь. Мети було дві: отримати ЕЦП та закрити картку. Вийшла з відділення з букетом карток!!! Обманюють на рівному місці! Для отримання ЕЦП тіпа необхідно було перевести свою пенсійну картку до них, а ще пенсійна не видається без ще якоїсь картки, що за картка мама так і не зрозуміла, бо фахівець нормально нічого не пояснила. Всі мамині заперечення фахівець відділення не сприйняла. Що це за «развод» пенсіонерів?! Пенсію мама не хотіла переводити, бо проживає на п.Моряків і поруч лише ПУМБівське відделення та банкомат, ПРИВАТа каже поруч немає і виходить, що для отмання пенсії необхідно буде іхати маршруткою до найблищого банкомата. Сьогодні поїде закривати впарені картки, а їй важко пересуватися, щоб поїхати по справах їй кожен раз необхідно колоти знеболювальне. Я розумію, на відділеннях є плани, але це низько виконувати їх за рахунок необізнаних і хворих пенсіонерів. Шановне керівництво ПРИВАТа, може нарешті варто понизити плани для відділень, щоб фахівці перестали займатися напарюванням мертвих карток?!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 січня 2020, 11:45
Добрий день!
Нам дуже шкода, що виникла така ситуація.
Ми вже передали необхідну інформацію профільним фахівцям, щоб вони провели ретельну перевірку даної ситуації. За її результатом з клієнтом зв'яжеться співробітник банку. Хочемо зазначити, що при користуванні пенсійною карткою не стягується комісія за зняття готівки в банкоматах ПриватБанку або інших українських банків.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 24

+
+15
Toxa David
Toxa David
31 січня 2020, 11:07
#
«Зайшла вчора мама у відділення...Вийшла з відділення з букетом карток!!! Обманюють на рівному місці!» - и куда только дети смотрят! Неужели нельзя уделить маме время и вместе с мамой посетить банк («що за картка мама так і не зрозуміла» «а їй важко пересуватися, щоб поїхати по справах їй кожен раз необхідно колоти знеболювальне»). Неужели так трудно для мамы найти час времени? «Може нарешті варто» допомогти таким «необізнаним і хворим пенсіонерам» - і таким рідним.
+
+38
Sakura1985
Sakura1985
31 січня 2020, 11:21
#
Розумнику, я живу від мами за 900 км.. Вона йшла до банку за звичайним ЕЦП і я не вважаю, що за таким дріб'язком необхідно її супроводжувати. Ніщо не навіщувало біди у вигляді двох нових карток.
+
+15
Toxa David
Toxa David
31 січня 2020, 13:06
#
Розумниця, якщо мама така хвора то може уже час перевезти її до себе бо доглядати хворих батьків та допомогати їм це ваш обовязок.«а їй важко пересуватися, щоб поїхати по справах їй кожен раз необхідно колоти знеболювальне» - і хто кожен раз коле знеболювальне? «що за картка мама так і не зрозуміла» - «і я не вважаю, що за таким дріб'язком необхідно її супроводжувати» (добра доця).
+
+13
Sakura1985
Sakura1985
31 січня 2020, 13:21
#
Ви про доглял праві, яке не знаючи які обставини в моїй сім'ї просто не маєте права вставляє своє «ФЕ»!
1) Вона під доглядом.
2) Там є брат, який наразі просто у від'їзді.
3) Подивилася я б на Ваших батьків, як вони захотіли б переєздити в інше місто з дому в якому прожили більше 30 років і кожен кущік на городі рідний і вирощувався багато років з любов'ю!!!
+
+30
ITProves
ITProves
31 січня 2020, 14:25
#
Не звертайте уваги на «фанатиків» Примату, їм за кількість каментів платять от вони тут і практикують полєміку для відвертання уваги від проблем Привату. Закривайте картки разом, бо моїй дружині кілька неділь тому ліпили що у менеджерів учбові профілі і вона самостійно має закрити карту через П24 (хоча опцію сам менеджер показати не зміг, і ляпнув що то мабуть тому що залишок в кассі зняли, от там транзакція якась і не дає)...не відкладаючи просто повів дружину за руку в те ж відділення, до того ж менеджеру через 5 хвилин після «неможливості» і раптово після моєї пропозиції дзвінка на 3700 всі кнопки на «учбовому» профілі з'явились, картки закрились, діти засміялись
+
+13
kingcity
kingcity
31 січня 2020, 14:30
#
Супер ! По-іншому, на жаль, від них нечасто можна чогось добитися.
+
0
Toxa David
Toxa David
31 січня 2020, 16:01
#
«не відкладаючи просто повів дружину за руку в те ж відділення, до того ж менеджеру через 5 хвилин після «неможливості» і раптово після моєї пропозиції дзвінка на 3700 всі кнопки на «учбовому» профілі з'явились, картки закрились, діти засміялись» — а я что предлагаю? Вы просто подтверждаете мои слова.« Неужели нельзя уделить маме время и вместе с мамой посетить банк» Вы же своей жене уделили.
+
+15
Toxa David
Toxa David
31 січня 2020, 15:33
#
2) Там є брат, який наразі просто у від'їзді.- Так разве брат не мог помочь маме или брат в длительном отьезде.
+
0
Toxa David
Toxa David
31 січня 2020, 15:57
#
Я свою бабушку практически силой забрал с деревни несмотря на все ее причитания когда заметил отклонения в поведении и ухудшение здоровья. Какая медицина в деревне, какая скорая помощь, какое приготовление пищи у печки и отопление. И сама сгорит и дом сожжет. В тесноте да не в обиде.
+
+54
kingcity
kingcity
31 січня 2020, 14:27
#
Toxa David, а може все-таки варто звернути увагу на дії працівників банку? Які обставини і стосунки у родині автора відгуку — це її особиста справа. Якщо немічна людина похилого віку прийшла у банк без супроводу, то це не дає права його працівникам обманювати ії і впарювати непотрібні продукти заради виконання своїх планів.

Автору відгуку: закон «Про банки банківську діяльність», ст 55: «Банкам забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або від спорідненої чи пов'язаної особи банку як обов'язкову умову надання банківських послуг.» Також Закон про Захист прав споживачів фінансових послуг почитайте.
Не вирішить банк питання — пишіть скаргу у НБУ в управління захисту прав споживачів фінансових послуг:

https://bank.gov.ua/about/structure/department/division-of-the-rights-of-the-sponsors-of-financial-services

Приват вже не тільки на болото перетворюється як банк, а й його працівники вже всяку людяність починають втрачати. Миритись з цим не можна.
+
+30
Toxa David
Toxa David
31 січня 2020, 15:45
#
Kingcity - внимательно прочитайте мой коммент, я где то оправдываю действия менеджеров привата в данной ситуации (если да то буду благодарен за цитату от Toxa David). Я все го лишь подчеркиваю что зная уловки,планы по выдаче карт, оценки работы глухих менеджеров и их отношение к пожилым людям нельзя отпускать таких людей в банк без присмотра, потому что завтра им еще и кредит втюхают рассказывая как это выгодно. Тут иногда и самому тяжело разобраться с навязыванием страховок, карт, кредитов а что говорить о пожилых людях со слабым здоровьем и не понимающим что им предлагают менеджеры. По этому и прошу больше уделяйте внимания мамам, папам особенно при походе в банк или к нотариусу. Для этого всегда можно найти время. (Только из уважения к вам более подробно изложил свою позицию).
+
0
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
31 січня 2020, 16:06
#
Это да, лучше таких родственников, которые легко поддаются манипуляциям, самостоятельно не пускать в отделения банков. :)
+
+15
kingcity
kingcity
31 січня 2020, 16:51
#
Toxa David
«я где то оправдываю действия менеджеров привата в данной ситуации» - ні,у цьому я вас не звинувачую,просто ви плавно перевели тему з обговорення неправомірних дій працівників банку на тему догляду за літніми людьми і закцентували увагу на ній. Я абсолютно згідний з вами,що у банк та й деякі інші установи краще літніх людей самих не відпускати (не тільки по причині імовірності впарювання непотрібних послуг), але разом з тим недопустимою є ситуація, коли працівники банку,користуючись немічністю людини,впарюють їй всяке г****. Такі речі потрібно, як кажуть,«пресекать на корню» і на них акцентувати увагу,особливо на банківському форумі,де мова йде про надання банківських послуг. Тема,яку ви підняли,звичайно,важлива й актуальна,але це скоріш тема інших форумів... 
«Только из уважения к вам...» -дякую, взаємно свідчу вам свою повагу, додаю +15.
P.S. Теж трохи не по основній тематиці.Минулого року ходив зі своєю мамою у «Фокстрот», щоб вибрати їй нову пральну машину.Продавець настирно пробував впарити нам «програму розширеного сервісу» за додаткову плату, але я його відшив.Машину вибрали,попросили відкласти до наступного дня (так сталось,що не було можливості одразу розрахуватись). На наступний день мама сама прийшла у магазин лише щоб розрахуватись і оформити доставку (вона живе поряд з магазином, я на іншому кінці міста).І пройдоха-продавець,скориставшись моєю відсутністю,таки впарив їй цю програму.Мама не змогла сказати «ні»...
+
0
Toxa David
Toxa David
31 січня 2020, 17:32
#
Поймите лозунгами и призывами не обманывать пожилых людей или людей не опытных не помочь когда на кону показатели отдела и личной инициативы. Бессовестный менеджер всегда может сказать что она «только предложила дополнительную услугу» а нач.отдела только похвалить менеджера за инициативность и выписать премию. Тут работников банка нужно поставить в жесткие условия контроля ( что не возможно из за низкой финансовой грамотности старшего поколения — и это не их вина они гораздо больше разбираются в других сферах) или более грамотным членам семьи учить и контролировать, особенно при оказании финансовых услуг и нотариальных дел. «Такі речі потрібно, як кажуть,«пресекать на корню» — пресекать на корню можно находясь только рядом с мамой в отделении, спросив менеджера „а нафига это вы нам впариваете“ (пусть задумается и покраснеет или попробует ответить). А сейчас как наказать менеджера — наверняка мама и ФИО по бейджеку не помнит, да и что предьявить. Выход только один контроль и помощь. Или вы верите что завтра отменят план по привлечению клиентов?
+
0
Toxa David
Toxa David
31 січня 2020, 17:46
#
Короткое отступление: мне менеджеры привата по телефону пытались впарить страхование депозита. Не кредита, а моего депозита в их банке. От чего? От того что банк по окончании не вернет мне мой депозит? Странные! На что получили ответ что я внес депозит в их банк, у меня есть квитанция и договор ( в случае непонятки можем встретится в суде), ответственность за сохранность депозита и своевременную выплату процентов а также за своевременный возврат депозита несет банк. и если банк сам себе не доверяет то за свой счет может перестраховать депозит хоть у Лойда. Все больше не звонили.
+
+13
kingcity
kingcity
1 лютого 2020, 11:24
#
«Или вы верите что завтра отменят план по привлечению клиентов?» - вийшов вже з того віку, коли у діда Мороза вірять.  : )
Проблема у першу чергу у тому, що у Приваті з втюхуванням послуг не те, що не боряться, а навпаки, судячи по тому, що це робиться масово і у всіх регіонах, поставили цю справу на потік, навіть можливо змушують співробітників це робити. Якщо б було навпаки, то це були б окремі випадки, а не масове явище. А проблема контролю за працівниками існує звичайно, але і з нею можна боротись - наприклад, методом «таємного покупця».
+
0
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
3 лютого 2020, 17:49
#
Так в многих других банках тоже самое! В Альфе, например, также при оформлении одной услуги втюхивают другую. :) А когда пытаешься возражать, начинают рассказывать, что по-другому никак, и если не нравится, то идите в другой банк. Вот как в данном случае привлечь к ответственности банки?
+
+13
kingcity
kingcity
3 лютого 2020, 22:17
#
Я за 4 з лишнім роки обслуговування у Альфі з цим не стикався. Хоча цілком допускаю, навіть впевнений, що такі випадки трапляються. Але це випадки, коли працівники діють на свій страх і ризик, щоб виконати плани, або коли окремі керівники середньої ланки змушують підлеглих до таких дій. Натомість у Приваті це поставлено на системний рівень, це робиться масово і повсюди, це є політикою банку. 
«Вот как в данном случае привлечь к ответственности банки?» - а так, як я написав, ловити на гарячому методом «таємного покупця».
+
0
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
4 лютого 2020, 17:07
#
Это, наверное, потому что у вас есть кредитка от альфы. А вот те, у кого нет карты этого банка, не могут там оформить товарный кредит или обычный кредит без оформления дополнительного договора на карту. Я с этим 5 лет назад столкнулся, моя мама в прошлом году, несколько отзывов на эту тему видел тут на Минфине... :) Что даст этот метод «таємного покупця»? Я не могу понять, какие должны быть эффективные действия человека, столкнувшегося с тем, что ему отказывают в банке в оформлении услуги, пока он не согласится на дополнительную, ненужную ему услугу?
+
+28
kingcity
kingcity
4 лютого 2020, 17:45
#
У мене є дебетовий пакет Альфи. Кредитка теж є, але вона поки що так, «рахується на балансі», реально поки що не використовую. Кредити вже да-а-а-вно ніде не брав, ні у Альфі ні в інших банках. А у всяких кредитних організаціях взагалі ніколи не брав.
«Что даст этот метод «таємного покупця»» - якщо б НБУ взявся контролювати виконання банківського законодавства і таким методом ловив би на гарячому недобросовісних менеджерів з подальшим накладенням штрафу на банк, то таких випадків, думаю, поменшало б.Колись НБУ і податкова так банківські каси і пункти обміну валют перевіряли - прийдуть, сунуть 5-10 баксів і контролюють проведення операції.  І якщо касир, наприклад, квитанцію клієнту не видасть - все,приїхали... Неприємності  банку чи власнику пункту обміну забезпечені.
« какие должны быть эффективные действия человека, столкнувшегося с тем, что ему отказывают в банке в оформлении услуги, пока он не согласится на дополнительную, ненужную ему услугу ?» - мені у свій час у Приваті. коли мені нав`язували їхню кредитку, допомогли: 1) категорична відмова від непотрібної послуги; 2) посилання на Закон про банки і банківську діяльність ; 3) заява про намір подзвонити на гарячу лінію НБУ. Я описував раніше цю ситуацію у своїх коментарях.
+
0
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
4 лютого 2020, 18:03
#
Я думаю, что в таких банках, как приват и альфа, дело не в менеджерах. Думаю, что их нагибают сверху, и делают козлами отпущения, если начинает пахнуть «жареным». :)
Да, НБУ мог бы так действовать, но пока не действует.
Первые два пункта в некоторых случаях совершенно не работают, вот если идет распоряжение сверху. Я когда-то в привате даже распечатанным постановлением НБУ перед носом заведующей махал — бесполезно! Она взяла его, удалилась в кабинет позвонить, вернулась и отказала. :) Сказала, что в постановлении НБУ — это рекомендация, а не обязанность. :) Звонок на горячую линию НБУ… Не пробовал. Может что-то и решит, но звонки — это такое… К делу не пришьешь, и штраф не выпишешь. Нужна фиксация правонарушения, а потом жалоба в контролирующий орган. В таких случаях некоторые юристы советуют вызывать полицию. Несмотря на то, что правонарушение не уголовного характера, полиция обязана фиксировать и такие. С фиксацией будет эффективнее жалоба. Но наша полиция — это еще то удовольствие! :) Молодежный запал и энтузиазм, который там был после реформы, к сожалению, уже давно прошел. :)
+
+13
kingcity
kingcity
4 лютого 2020, 18:40
#
«Думаю, что их нагибают сверху» - у Приваті переконаний що так, у Альфі не знаю, бо сам не стикнувся.
Щодо описаної ситуації - ну мені вдалося, Вам, на жаль, ні... Може я кричав голосніше, може страшнішу фізіономію корчив..  : ) ... 
А щодо поліції - так, це теж зайвим не буде.
+
+15
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
5 лютого 2020, 19:07
#
:) Не, я не кричал, просто спокойно спросил у девушки, которая кредит маме оформляла: «Вы же понимаете, что это незаконно?» Она ответила неопределенно, что таковы правила банка, и она не может по-другому. По глазам я понял, что она понимает это, но больше боится потерять работу или не получить премию, чем нарушить эту норму закона, т.к. ответственности за это нарушение у нее нет. Я сказал маме самостоятельно принимать решение — соглашаться или уходить. Она согласилась. Карту навязанную дали, договор дали. В договоре я прочитал, что его условия начинают действовать с момента активации карты. Посоветовал маме не активировать ее, а лучше еще сходить в отделение и узнать, можно ли такие карты и счета к ним закрыть не активируя ее. Не знаю, ходила или нет, надо будет как-то поинтересоваться, но не жаловалась, что есть проблемы. :)
+
+15
kingcity
kingcity
5 лютого 2020, 19:50
#
«По глазам я понял, что она понимает это, но больше боится потерять работу...» - ну приблизно те саме і я побачив у своєї «девушки» : ) . Тільки я не кредит оформляв, у мене інша операція була.
Я так розумію, що я трохи активніше (щоб не сказати агресивніше) діяв, тому і «відбився» від непотрібної карти.
Ну що поробиш, «маєм, що маєм», вихід один - щоб НБУ взявся боротись з цим явищем, тоді таких випадків поменшає.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися