Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
zlayakskotuna 14 червня 2022, 15:51
Вирішила через термінал поповнити кредитний рахунок (не є клієнтом цього банку). Ввела все, підтвердила. Здавалося все ок. АЛЕ… На протязі 3 робочих днів кошти так і не дійшли. На гарячій лінії вишу вже 4 раз по пів години — але мій дзвінок ніхто не бере. Я просто в «восторгі». В банкі мені сказали, що це питання можна вирішити тільки коли я стану клієнтом. Я навіть про це і чути не хочу… Як можна з провідного банку зробити таке ***!!!
Приватбанк
Відповідь банку
14 червня 2022, 17:23
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Якщо ви не являєтесь нашим клієнтом — то для вирішення вашого питання радимо вам оформити картку банку, щоб ми змогли зарахувати кошти ідентифікованій особі.
Після повернення суми, вам не обов’язково бути нашим клієнтом. Ви відразу можете зняти кошти та закрити картку.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
skjfneirtgrtn 14 червня 2022, 14:09
кто вам дал право выводить мои личные средства с карты ночью с 12 на 13 июня и при этом мошенническим путем указывать — оплата коворкинга?
я не пользуюсь коворкингом. мошенники! закрываю карту навсегда!!!
отказываюсь от этого банка!
Поддержка — такая же, два дня дозваниваюсь
реакции ноль, дозвониться максимально сложно!
Ну вы поняли, чтоб человек специально не смог дозвониться!
Все операторы заняты, ну естественно, денег украли у миллионов украинцев и сразу стали заняты.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАННЫЙ БАНК!!!
Приватбанк
Відповідь банку
14 червня 2022, 15:23
Добрий день!
Якщо оплата була на сторонньому сайті — то для її здійснення потрібно ввести дані картки, що мають відомі лише її власнику. Реквізити картки могли бути отримані шахраями, наприклад, при оплаті в закладах або магазинах, коли картка була передана в руки третім особам або ж хтось мав доступ до картки.
Так як захищеність коштів на картці залежить не лише від банку, а й від самого клієнта, ми зібрали список правил та порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Якщо ви не підтверджуєте операцію по картці, за вашим зверненням в підтримку наші фахівці можуть сформувати запит на її опротестування, якщо вона підлягає оскарженню, згідно правилам міжнародних платіжних систем.
Для підключення оператора телефонної лінії, якщо вашого питання немає в запропонованому меню, достатньо натиснути на відповідні цифри та символ (зазвичай це решітка), де потім наш віртуальний помічник з’єднає вас з профільним фахівцем. Також, у нас працює цілодобова підтримка чата, де вам завжди будуть раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 червня 2022, 9:25
Отзыв не засчитан (на 16.06.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Проблема вирішена
feo2020 13 червня 2022, 23:11
Списалась незрозуміла сума з картки для виплат.
В підтримці повний ігнор, робот посилає звернутись пізніше другу добу підряд. От вам і обслуговування через приват. Не так як у крутій рекламі.
Нікому не рекомендую як банк для отримання виплат від держави. Комісії за переказ навіть зі своєї картки на свою, підтримка ігнор.
Приватбанк
Відповідь банку
14 червня 2022, 12:51
Вітаємо!
Вибачте, що при зверненні в чат вам довелося зіткнутися з незручностями. Ми перевірили інформацію щодо вашого питання.  Відбулось некоректне списання внеску за участь у GOLD-клубі. Просимо вас очікувати повернення помилково списаної суми. Дякуємо за розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
АВС123 . 13 червня 2022, 21:31
Не понимаю, как такое может быть… Пришёл мошеннический е-мейл типа «Вам положена выплата, нажмите на ссылку», но пришло с настоящего адреса Приватбанка: info@pb.ua. Как такое может быть? Написал в поддержку ПБ -- в ответ тишина.
Приватбанк
Відповідь банку
14 червня 2022, 9:30
Добрий ранок!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
Renegate2012 13 червня 2022, 20:42
Відділення за адресою: Одеса, вул. Балківська, 30
Сегодня пополнял в терминале свою карточку на 3000грн. Пополнение не пришло. После обращения в службу поддержки (это отдельная проблема о которой тут писали не раз) — сказали что деньги должны быть в течении часа. Через час конечно никаких денег на карточке не появилось. Зная репутацию этого гнилого заведения — заранее еще у банкомата вызвал полциию и зафиксировал свое обращение. Также сохранил все записи разговоров и переписок в поддержкой. Походу будем бодаться через суд. Если можете обходите Приват банк стороной.
Приватбанк
Відповідь банку
14 червня 2022, 11:48
Добрий день!
Нам шкода, що ви відчули незручності та приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишилися негативні враження. Наш фахівець чата вам надав коректну консультацію. Дійсно, якщо поповнення коштів через термінал самообслуговування здійснюється на картку, у якої минув термін дії — регламент зарахування до 3х днів. Просимо вас перевірити виписку по картці. У разі, якщо у вас виникнуть додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Marina1811 13 червня 2022, 20:17
Так 18.05.2021, невстановлені особи з моєї кредитної карти Приватбанку перевели на рахунок Farfetch.com, INTERNET о 10:47 платіж у розмірі 34 489,42 грн. (або 4736 PLN)
Повідомляю, що вказаний платіж я не здійснювала.
Більш того ні у додаток приват24, ні у звичайних повідомленнях на мій номер телефону Приватбанком не було направлено мені смс щодо підтвердження списання вищевказаної суми коштів. Аналогічно, мені жодна особа з Приватбанку не телефонувала для уточнення, чи дійсно цю операцію я замовляла.Я звернулася у відділення на заморозку транзакції, через 10 хвилин, але цього не відбулося.Наразі відкрито кримінальне провадження.
Приватбанк
Відповідь банку
14 червня 2022, 11:09
Вітаємо!
Дана операція могла пройти тільки при володінні інформацією про номер картки, СVV коду і терміну дії. Ці дані мають бути відомі лише її власнику. Реквізити картки шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
В подібних випадках, за зверненням клієнта в підтримку, ми можемо подати заявку на оспорювання платежу в міжнародну платіжну систему, що ми і зробили у вашому випадку.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявки встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вона була розглянута на користь клієнта.
Ваше питання було раніше розглянуто та вам телефонував наш співробітник, щоб надати інформацію.
Додатково, на вашу пошту банк відправив офіційну відповідь щодо зазначеної ситуації.
Очікуємо на результат розгляду заявки разом з вами.
Lubov1209 13 червня 2022, 18:11
Система работает отвратительно!
Операторов нет в понедельник днём.
Ответов не получила.
Закончим операцию и расторгну договор с банком.
Если для банка клиент не имеет значения, то репутация банка опускается.

Этот банк больше не будет на мне зарабатывать! Интересно что будет с этим банком))) Без клиентов!
Система СССР, а не европейского направления!

Отвечает автомат обобщённо и не по теме, ТОЛЬКО ПОТЕРЯЛА время!
Приватбанк
Відповідь банку
14 червня 2022, 10:56
Добрий день!
Нам шкода, що у вас склалося таке враження про банк та окремо приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання.
rvrromgmailcom rvrromgmailcom rvrromgmailcom 13 червня 2022, 17:45
Наше підприємство звернулось в цей банк за кредитом по державній програмі «Доступні кредити 5−7−9%». Були представлені всі документи, які свідчили, що ми маємо право отримати цей ДЕРЖАВНИЙ кредит. Це ж і засвідчив дзвінок на гарячу лінію Фонду розвитку підприємництва. Ми, наївні, думали, що оскільки зараз більшість підприємств «лежать», саме нас, які продовжують працювати в реальній економіці, підтримають. Однак, банк як і в старі добрі часи продовжує, як у відомій комедії «плутати державну вовну і свою». Нам було відмовлено. На наше офіційне прохання 03.06.2022 р № 435-ВБ надати роз’яснення про причини, нам було направлено листа за підписом Г. В.Чорної, в якому ані слова про причину. Жодного. Не хочемо і все.
Нагадую, що кредит ДЕРЖАВНИЙ, а не банківський.
Оскільки, ще раз наголошую, жодної конкретної причини не було наведено щодо відмови, вимушений зробити припущення, що, можливо, працівники банку на нас образились, що ми хочемо гроші «на шару» і не здійснили ніяких неформальних кроків для їх отримання. Вже вибачайте. Час не той.
Банку хочу нагадати, що ви є лише обслугою для малого підприємництва, хоча уявляєте себе «вершителями долі». І такої обслуги зараз …коротше багато якщо культурно.
Шкодую, що за мої кошти платника податків цей скандальний банк, який зганьбив себе багатьма корумпованими справами, реанімували.
P. S. До працівників територіального відділення в мене претензій немає, люди на своїх місцях. Це питання до центрального апарату.
qwertyArt 13 червня 2022, 14:00
Намагався зняти кошти в банкоматі через сканування QR-коду. І вже втретє кошти знімаються з рахунку, а кошти банкомат не видає. Традиційний дзвінок в службу підтримки, традиційне слухання 40 хвилин тупого штучного інтелекту, який розповідає інфу не по запиту, бо не правильно розібрав мій запит. І от після оформлення чергової скарги на повернення коштів чекаю вже 5 день, а мені навіть не повідомлено чи одобрена моя заявка на повернення (сказали рішення протягом 24 годин). У мене питання: чому такий великий банк не може розібратися зі своїм банкоматом, який вже за два тижні таке робить втретє? Чому такий банк «бере і робить» нічого для свого клієнта? Останні гроші у вас, ви ними користуєтеся не сплачуючи мені відсотки за користування, а навіть кредитний ліміт відкрити не можете. Хоча я вже 6 років офіційно отримую зарплатню через ваш банк. Це політика банку? Це клієнторієнтованість? Чи просто так ви ставитеся до ЗСУ? Готовий слухати відписки про регламент і те, що кредит не дають, бо я військовослужбовець…
Приватбанк
Відповідь банку
13 червня 2022, 16:10
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Ми також передали інформацію по банкомату профільним фахівцям, щоб вони перевірили коректність роботи пристрою і за необхідності провели його технічне обслуговування.
ProfitJob 13 червня 2022, 10:36
Відділення за адресою: Київ, пр-т Павла Тичини, 16/2
29.03.2022 года около 23:00, неустановленные мошенники, преступным путем (удаленным доступом) завладели моим мобильным номером телефона, который является финансовым при помощи кабинета «Мой Киевстар». Я, в свою очередь, обратился в службу поддержки ПРаТ «Киевстар» с данной информацией около 23:04 29.03.2022 года и попросил заблокировать данный номер с номера моего друга +380975666293. Оператор ПРаТ «Киевстар» не смогла этого сделать, объяснив, что такова политика компании!!! Также я обратился на горячую линию АО КБ «Приватбанк» с номера моего друга и сообщил оператору о мошеннических действиях третьих лиц с кабинетом Приват24 около 23:18. При помощи смс-команды я заблокировал кредитную карту Универсальная в 23:22, хотя как выяснилось на следующий день данная карта была заблокирована системой безопасности АО К Б Приватбанка в 22:59 (Шановний Юрію В’ячеславовичу!
Нещодавно за Вашою карткою 5*84 було зафіксовано підозрілі операції, що могли виявитися шахрайськими. На жаль, ми не змогли зв’язатися з Вами за номерами телефонів, які Ви залишали в банку, щоб прояснити ситуацію. Тому з метою безпеки Вашу картку було тимчасово заблоковано).
Однако, несмотря на блокировку кредитной карты дважды, система безопасности АО КБ «Приватбанк» позволила мошенникам начать списание средств с карты Универсальная и других моих карт! Обращаю внимание на то, что в кабинете Приват24 была установлена двухфакторная авторизация, то есть необходимо знать уникальный пароль и совершить подтверждение с финансового номера, но несмотря на это система безопасности АО КБ «Приватбанк» допустила вход третьих лиц, не владевших паролем в кабинет Приват24!
Списание денежных средств началось в 00:25 30.03.2022 разными суммами на общую сумму 68 667,46 грн. (шестьдесят восемь тысяч шестьсот шестьдесят семь грн. 46 коп.). Выписка прилагается.
Уже на следующий день 30.03.2022 года я восстановил свой мобильный номер по своему паспорту в салоне ПРаТ Киевстар и обратился в отделение АО КБ «Приватбанк» по адресу: улица Шевченко, 9, м. Драбів, Черкаська область, 19800, с целью восстановить доступ к кабинету Приват24. Сотрудник А О КБ «Приватбанк» смогла предоставить мне информацию о состоянии балансов моих карт и я узнал о краже. В отделении я сделал выписку по картам для передачи их правоохранительным органам. Сотрудник А О КБ «Приватбанк» уверила меня, что АО КБ «Приватбанк» разберется с данным случаем и средства будут возвращены. В этот же день день я обратился на на «горячую линию АО КБ «Приватбанк» номер телефона — 3700. Подал заявку на возврат средств (1887824, 1887837, 1887829, 1887823, 1887822, 1887827, 1887826, 1887825, 1887821, 1887828). После этого я обратился в полицию где и подал заявление о краже (Заявлене ЄО 686). По данному делу был назначен следователь — Марунич Ирина Игоревна (тел. +380473830602), которому были даны пояснения по данному делу 31.03.2022 и открыто криминальное производство № 12022255320000161 (вытяг прилагается).
22.04.2022 ко мне пришло сообшение от АО КБ «Приватбанк» — «Ви подали заявку на повернення -----UAH. На жаль, у рамках правил платіжних систем суму не може бути повернуто».
Я, требую провести подробное расследование по данному инциденту и вернуть украденные средства. Так как большая часть ураденной суммы — это кредитные средства (48973,48грн) я отказываюсь оплачивать проценты начисленные на эту сумму, так как АО КБ «Приватбанк» допустил кражу средств с карты, которая была заблокирована ДВАЖДЫ! Каким образом мошенники не владеющие паролем выполнили вход в кабинет Приват24, разблокировали карту и совершили кражу? При этом я предупредил АО КБ «Приватбанк» за час до того как начались списания денежных средств мошенниками о том что злоумышленники завладели финансовым номером.
Ответ, которым Приватбанк оправдывает свою никчемную систему безопасности и не дает ответ на вопросы — почему была допущена разблокировка карт онлайн после фиксации мошеннических действий самим же банком (!) и не предприняты меры после предупреждения банка клиентом о краже финансового номера:
Шановний Юрію В’ячеславовичу!
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» (далі — Банк) розглянуло Ваше
звернення стосовно повернення коштів, які були списані 30/03/2022 з платіжної картки № 5168
74** **** 3485. Змушені повідомити, що Банк не може повернути кошти з наступних підстав.
Встановлено, що переказ коштів з картки № 5168 74** **** 3485 був здійснений шляхом
створення платежу в системі дистанційного обслуговування клієнтів Internet Banking Приват24
(далі — Приват24). Вхід в Приват24 був здійснений під Вашою авторизацією. При даній процедурі
клієнт вводить свої ім'я користувача і пароль та входить у Приват24, створює необхідний платіж,
вводить тільки йому відомий ключ доступу і після цього до Банку надходить платіжне доручення,
відповідно до якого Банк здійснює переказ коштів.
Вказані дії можливо було здійснити лише за допомогою використання Вашого фінансового
телефону та іншої особистої інформації.
Відповідно до статті 55 Закону України «Про банки і банківську діяльність» відносини
банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами
Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком. Відповідно до чинного законодавства України Банк здійснює надання банківських послуг необмеженому колу
осіб на підставі їх заяви про приєднання до Умов і правил надання банківських послуг (далі —
Умови), які розміщуються на офіційному сайті https://privatbank.ua/terms/ у мережі Інтернет і є
невід'ємною частиною договору банківського обслуговування.
Відповідно до п. 2.1.4.5.1 Умов Клієнт зобов’язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний
пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або
нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором, або що суперечать чинному
законодавству.
Відповідно до п. 2.1.4.12.3 Умов Банк не несе відповідальності за операції, що супроводжуються правильним введенням ПІНа або нанесених на Картці даних.
У випадку впевненості в наявності шахрайських дій щодо списання грошових коштів,
рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів. Розуміючи Ваше становище, Банк буде
намагатись максимально ефективно співпрацювати з правоохоронними органами та сприяти
щонайскорішому розгляду даної справи.
Для безпечного використання послуг Банку радимо змінити ПІН-код платіжної картки,
фінансовий телефон та пароль входу в Приват24. Банк постійно працює над вдосконаленням своїх
послуг, в тому числі, у сфері захисту своїх клієнтів від шахрайських дій.
Приватбанк
Відповідь банку
13 червня 2022, 11:08
Добрий день!
Ваше звернення було детально розглянуто профільними фахівцями та надано офіційну відповідь за результатом. Зі сторони банку проводяться всі необхідні дії для запобігання шахрайству. Окремо зазначимо, що для доступу в Приват24 окрім доступу до фінансового номеру необхідно знати пароль від акаунту або ПІН-код картки (для відновлення доступу), які відомі лише клієнту власнику картки і не зберігаються в банку у відкритому незашифрованому вигляді, тобто, до них не мають доступ співробітники банку.
Олена Канавець 12 червня 2022, 20:35
14.05.2022 з картки шахраї списали кошти з картки, також відкрили віртуальну карту з якої списали кошти. В той же день звернулась до банку що шахраї перевили кошти щоб відмітити платіж. На момент звернення кошти були в приват банку, кошти так і не повернули. Всі операції були здійнені з іншого пристрою не змого телефону. Що робить служба безпека банку? Нічого, відписується що клієнт винен сам. Коли не працює служба безпеки. Приват банк жодного разу не зателефонував щоб перевірити інформацію про переказ коштів.Як повернути кошти яких в мене не має та ще платити %?
Приватбанк
Відповідь банку
13 червня 2022, 10:36
Добрий день!
Проведення операцій в Приват24, таких як платежі або відкриття нової віртуальної картки можливе лише за наявності доступу до акаунту. Щоб увійти в акаунт знати фінансовий номер недостатньо, потрібно також знати пароль від Приват24 або ПІН-код картки (для відновлення доступу), що відомі лише власнику картки.
Якщо ви вже звернулись до правоохоронців із заявою про шахрайство необхідно очікувати завершення розслідування, адже саме суд виносить остаточне рішення. На підставі рішення суду банк матиме підстави та можливість здійснити перерахунок заборгованості.
Ми звернулись в приватному повідомленні щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Людмила Тилипська 12 червня 2022, 17:23
6.06.22 у відділенні Приватбанку зробила реструкторизацію погашення боргу, але мені далі знімає банк кошти з карти виплат (останні навіть в неділю-12.06.22).Мені цікаво, коли повернуть мої кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
12 червня 2022, 18:07
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Виктория Задорожная 11 червня 2022, 16:38
Пользовался Приват банком до того момента пока 9.06.2022 года с приват 24 украли все деньги, такое подозрение что в банке работают мародёры, продают информацию о картах и кодах. Так как в этот день на всех картах сняли все деньги через Приват 24, в этот день не пользовался Приватом 24, то есть зашли с другого устройства и перечислили все деньги на другую карту. Даже банк не позвонил что-бы подтвердить что зашли в приват 24 с другого устройства. Дырявый банк. Даже не дали информации на какой счёт ушли деньги. Складывается такое впечатление что банк сам заинтересован что-бы не нашли вора, либо в этой краже сам банк принимает участие.
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2022, 18:02
Добрий вечір!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацію. ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів та не передає дані клієнтів третім особам. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони недобросовісних осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
В деяких випадках, платежі не можуть бути оскаржені, як шахрайські, наприклад, якщо було введено одноразовий пароль 3D Secure для підтвердження оплати, як і було у вашому випадку. Оскарження платежів проводиться за правилами міжнародної платіжної системи, котрі діють для всіх гравців на ринку.
По вашій ситуації буде проведена додаткова перевірка та по її результату вам зателефонує наш співробітник.
profsimson 11 червня 2022, 15:36
HR Директору Приват Банка и Приват 24
Руководителю фронт деска (чат службы поддержки)

Уважаемые руководители Приват Банка!

Я, проф. Симсон Эдуард Альфредович (см. Википедию), клиент Вашего банка, после нескольких неудачных попыток снятия наличных с карт ПриватБанка в Банкоматах Словакии, где я вынужденно нахожусь (отказы снятия даже 50 евро, причины которых до сих пор не установлены!?) решил перечислить сумму на карту Татра Банка (корр-партнера Привата).

Судя по дальнейшим событиям, эта операция требует подтверждения и я, видимо, плохо прошел это ночное «собеседование», которое закончилось блокировкой моих карточек и моего номера телефона как «финансового», что конечно, создало большие проблемы для меня и семьи. Предложенные тем же сотрудником варианты разблокирования (Банкомат ПриватБанка, Терминал ПриватБанка, отделение ПриватБанка) для меня сейчас, увы, не доступны и потому были бесполезны.

Поэтому в отчаянии на следующий день я вошел в чат поддержки Приват24 и признаюсь неожиданно для себя получил блестящее сопровождение этой очень непростой процедуры от неведомого мне сотрудника «е-фронт деска» (чата поддержки). Как профессор в третьем поколении, я могу сказать, что консультация была проведена на очень профессиональном уровне и с точки зрения умелого преподнесения информации, и с точки зрения внимания и терпения к клиенту (в частности в отношении неудачных попыток распознания лица — страшные недели в Харькове не прошли незаметно). Сотрудник (как выяснилось, — сотрудница) не отходил от жестких внутренних правил Приват, но при этом максимально содействовал спокойствию клиента при установлении истины, а в паузах, когда я «тупил», она явно успевала еще обслуживать других страждущих клиентов.

Этим сотрудником оказалась «Олена, табельний номер 285199». Я с большим трудом вытащил из нее именно эту информацию, поскольку она оказалась не только грамотным и деликатным, но еще и очень скромным человеком.

Я очень благодарен ей за проявленные профессиональные и человеческие качества, очень прошу вынести благодарность и поощрение за прекрасную работу! Именно такие блестящие сотрудники фронт-деска формируют финансовый успех Приват Банка в не меньшей степени, чем оптимизация продуктов, условий и тарифов.

Э.СИМСОН д.т.н., проф., Академик Инженерной Академии Украины,
Заслуженный деятель науки, Лауреат Госпремии, Кавалер ордена Ярослава Мудрого,
Вице-президент, R&D Директор Группы УПЭК (https://upec.ua/),
Директор американских eō Business Incubatorrs в Украине (https://www.facebook.com/eo.in.ua/)
10.06.22
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2022, 16:38
Вітаємо!
Вдячні вам за такі теплі слова. Ми пишаємось тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції. Олена, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
T4elomb 11 червня 2022, 15:13
Доброе утро вот немогу понять сегодня утром сняли 20 грн за какие то членский взнос за 05.2022, я в этом клубе очень давно, карты у меня бесплатные в этом клубе, а почему-то во время войны стали платные, вчем прикол этого клуба что я должна платить 20 грн в банкире личном? До которого недопишешся и в мирное время неговоря о военном, обслуживание без очереди??? Неправда всегда стою в очереди, я когда много лет открывала карту мне в качестве благодарности выже сами приват банк сделали голд карты, я согласилась так как бесплатно, и самое интересное на эту карту приходит соц выплата на ребенка с инвалидностью и моя пенсия по инвалидности и мне с этих копеек платить непонятно за что 20 грн очень смешно.
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2022, 17:25
Добрий день!
Банком буде проведена перевірка стосовно коректності даного списання. У разі, якщо воно було відбулось помилково — банк поверне вам ці кошти.
Vasya140276 11 червня 2022, 10:38
решил перевести деньги со своей карты для выплат на свою кредитку ПБ. Делаю перевод, операция прошла успешно, но деньги не перевелись. Смотрю выписку, обновляю счет, информации ноль. Захожу на приват24 с компьютера и после долгих копаний в архиве вижу что платёж отправленный, но не проведенный. На телефоне в том же архиве написали что ПЛАТЁЖ ДУДЕТ ПРОВЕДЕН ОТ 1 ДО 3 ДНЕЙ. И это внутри банка. Жесть, такого еще не было ни с одним банком. Звоню друзьям, они говорят что такое же происходит и с коммуналкой. Деньги снимают, но проводят и отображают в выписке значительно позже из-за чего у людей возникает страх что деньги ушли в неизвестном направлении. Приват превращается в Сберкассу советских времён.
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2022, 11:42
Вітаємо!
Приносимо вибачення за незручності. На поточний момент можливі затримки в проведенні деяких платежів в Приват24. Платежі знаходяться в статусі «Надіслано». Просимо вас не повторювати платежі, щоб вони не були дубльовані згодом.
З повагою, ПриватБанк.
4irika 11 червня 2022, 0:26
Під час перших місяців війни взагалі не знімали оплату по оплаті частинами! Дякую, не очікувала такого розуміння, бо деякі тільки і наживалися, но цьому. А також повернули кошти, коли вийшла з пільгового періоду, такий маленький бонус був під час війни, за що я дуже вдячна
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2022, 9:48
Вітаємо!
Задоволений клієнт — наша краща мотивація. Дякуємо, що ви з нами!
Владислав Фуцур 10 червня 2022, 21:01
Купив підписку в Spotify AB, Stockholm. Потім відмінив підписку і вернув кошти. В онлайн формі написано ось це 6.49USD Переказ на картку
4*35 09:07. Теперь мені кажуть в 3700 що переказ є але коштів не має. В Spotify AB мені пояснили що все зі свого боку що могли зробили і тепер все залежить від банку. Так питання де кошти про які мені написано в онлайн-формі
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2022, 9:46
Добрий ранок!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
AleksandrK2 10 червня 2022, 18:49
Находимся за границей как беженцы, после обыкновенного перевода, причем ниже всяких лимитов, банк определил операцию как высокорисковую и заблокировал финансовый номер телефона.Попытался привязать номер телефона к приват24 через чат поддержки, т.к. ни к банкомату ни к отделению доступа не имею. Выслали вопросы для идентификации, после ответа на которые голословно объявили, что я предоставил неверные данные.Какие неверные данные я мог предоставить? Свое ФИО я уже седьмой десяток ношу, ФИО своей жены за сорок лет выучил, регистрация в паспорте- единственное что у нас осталось после прихода «аслабадителей».Спасибо «аслабадителям» за освобождение от жилья и имущества! Спасибо приватбанку за освобождение от моих денег! Скоординированно вместе работаете.В одном направлении идете.
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2022, 20:43
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають наші профільні фахівці та по результату вам зателефонують.
dkss 10 червня 2022, 16:09
Вип обслуживание сводится к названиванию мне, когда насчитали пеню за аренду сейфовой ячейки.
Эти мерзавцы во время моей эвакуации с киевской области считали мне пеню!!! За ячейку.
3000 гривен в воздух, это даже не кредит
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2022, 19:02
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 червня 2022, 9:30
Отзыв засчитан (на 11.06.2022).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝