×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Вернуть ошибочный перевод реально?
На жаль, банк не може в односторонньому порядку повернути переказ, це можливо лише за згоди отримувача.
Коментарі (23)
Не проводятся операции онлайн покупок
Якщо закінчився термін дії картки, дійсно у період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 6 місяців.
Доступні операції:
• оплата в магазинах по POS-терміналу;
• зняття готівки в банкоматах;
• операції в Приват24;
• поповнення рахунку.
Для оплат в інтернеті наразі відкрито можливість перевипуску карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
Коментарі (1)
Є підтримка ПриватБанк
У випадку якщо написано «кошти зараховано» — потрібно очікувати зарахування. Є невелика затримка у виплаті через навантаження на систему ДІЯ та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, радимо очікувати зарахування.
Коментарі (1)
Воры!!! Приват банк крадет деньги с карты!
Все карты должны быть разблокированы, все исполнительные аресты сняты, как это сделали все банки, кроме этого гнилого приват банка. Вы не имеете права списывать деньги с счётов клиентов в ВОЕННОЕ ВРЕМЯ ни на какие заборгованости. Тем более карта 1,5 нелели только открыта. Вы не исполняете законы Украины. *** Банк!!! Позор вам!!!
З турботою про кожного нашого клієнта в цей час ПриватБанк прийняв рішення про переведення усіх клієнтів які користуються кредитними картками на пільгові умови з 1 березня до 1 червня 2022 року. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів.
Зверніть увагу, що нові умови поширюються на всі договори по кредитним карткам в т.ч. і ті, які станом на 01.03.2022 року мали прострочення зобов´язань терміном до 90 днів включно.
На жаль, кредитні канікули не надаються клієнтам з простроченням понад 90 днів на 01.03.22, тому ваш договір не підпадає під пільгові умови погашення заборгованості.
Не варто забувати, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні вам нових кредитів
Коментарі (12)
Безосновательно ПриватБанк отказывается предоставлять услуги.
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб розглянути його якомога скоріше.
Коментарі (11)
Не видають валюту при замовленні готівки
Вибачте за можливі незручності. Наші фахівці вже проводять перевірку стосовно вашої ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
Коментарі (2)
ПриватБанк разорвал договор в одностороннем порядке
В отделении сказали, что восстановиться как клиент у них в банке больше невозможно. Заполнил заяву, деньги перевели на другой банк (даже без комиссий), и попрощались, сказав что они больше ничего сделать не могут порекомендовали звонить на горячую линию. Там так же ответили, что больше я не могу быть их клиентом и попрощались.
Да, я знаю, что банк в праве разрывать договор в одностороннем порядке, но то как это было сделано действительно отвратительно, ни просьб предоставить квитанции или назначение переводов, просто в один момент разорвали договор с клиентом, который 9 лет обслуживался у них.
Две звезды только за 9 лет беспроблемного обслуживания и быстрый перевод средств на другой банк после блокировки.
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, Ваше обслуговування у банку обмежене.
Коментарі (4)
Не выплачены 6500, прошло более 3-х недель
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Якщо в додатку «Дія» статус вашої заявки на отримання допомоги схвалений, то чекайте зарахування.
Написати коментар
комиссии приветбанка на ровном месте
Так, для меня стало удивлением новшество комиссии в 1% при отправке платежей через пайпал. Банк вдруг подумал, что теперь это стоит денег. Причем очевидно, что ничего нового не появилось — деньги как и ранее списываются платежной системой с дебетовой карты.
Что наиболее странное — при возврате суммы банк считает, что он операцию провел, поэтому комиссию не возвращает.
Так платежные системы и западные банк не работают, это своя такая модифицированная логика капитализма «по-украински». Для западных банков и платежных систем типично возвращать комиссии при возврате платежей.
Принцип простой — если услуга не предоставлена, то и комиссий нет. А она явно не предоставлена — ведь деньги вернулись назад.
Мало того, в том виде, в котором банк взымает тарифы — не соответствет самим тарифам, опубликованным с 14 аперля
https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
Комісія за надсилання міжнародних переказів на сторонніх сервісах (Wise, TransferGo, PayPal та інші) 1%
Если я отправляю человеку в украине со своей карты приватбанка через пайпал на баланс украинского аккаунта — то логично, что это международным переводом не является. Но это, сами понимаете, никого не интересует.
Ну и самое прекрасное — приветбанк имеет неснижаемую сумму. Суппорт то показывает на строку
На картку будь-якого банку України (P2P) (и пофиг, что вы не между банками)
то на Комісія за надсилання міжнародних переказів на сторонніх сервісах (Wise, TransferGo, PayPal та інші) (и пофиг, что перевеод не международный)
Типа, мы комиссии списываем, а вы уже по суммам сами подгоняйте за что мы там списали. А если вы увидели обдираловку и решили отказаться от услуги — то поифиг, что вы вернули платеж, мы вам уже какой-то сервис предоставили. И пофиг, что-то, что мы написали в тарифах не соответствует тому, за что содрали.
Мы ведь банк, ану-ка выскреби у нас деньги назад.
Мне это напомнило тариф, который был в приветбанке лет 15 назад за «непогашенные смски».
Типа мы вам прислали смс на авторизацию в системе. Не важно, что через пол часа, вы должны были авторизоваться не позже 2−3 минут. Вы сами виноваты. И сами виноваты, что сделали это несколько раз. По 50 копеек за «непогашенную» смску пожалуйста.
А без смски мы вам зайти не дадим.
Вот такая вот игра в одни ворота.
А еще удивляет упорство суппорта — люди не реагируют на то, что их придуманные тарифы не соответствуют здравому смыслу, мировам практикам, отсутствующей услуге и вообще тому, что они сами написали.
Это очень сильно отличает бизнес в Украине и в мире, в сша, в частности.
Дійсно, комісія за надсилання міжнародних переказів на сторонніх сервісах (Wise, TransferGo, PayPal та інші) становить 1% за рахунок власних коштів та 1%+3% за рахунок кредитних коштів.
Всі дані про комісії за переказ на картки інших банків з урахуванням комісії картки за посиланням:
https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke. Якщо платіж було проведено успішно — це означає, що банк виконав ваше доручення, тому комісія при скасуванні переказу не повертається.
Окремо приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми обов’язково проведемо бесіду з операторами для покращення якості обслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
Утаємничене знімання Приватбанком «другої комісії» + відсутність бажання вирішити ситуацію.
Зробив платіж за реквізитами (на рахунок в Приватбанку). Розумів, що можлива комісія за використання кредитного ліміту.
На етапі підтвердження платежу з картки є інформація, цитую:
З картки
* 0000 Універсальна Gold, кредитні канікули 2022
Комісія до 3% у разі оплати за рахунок кредитного ліміту
Комісія 3 UAH
До зарахування *4 999 UAH
Разом до сплати *5 002 UAH
Відповідно до поданої інформації на етапі підтвердження платежу (комісія чи окремий тариф не вказано) та відсутності інформації в посиланні «Регламент і тарифи» на сторінці підтвердження платежу я підтвердив списання суми з комісією 3 грн (є фотопідтвердження).
Знято суму комісії в декілька сот раз більшу і не повідомлену мені (!!!) при проведенні платежу. Остаточну суму «зняття» з рахунку побачив ПІСЛЯ проведення платежу вже у виписці.
Спроба швидко додзвонитися до банку по 3700 — не з'єдналося з оператором по вині банку (запис розмови є).
Спроби вирішити шляхом переговорів не привели до результату — отримав аргументи Оператора що «то інша комісія, що вказана в іншому місці і вона „просто не відобразилася“» (запис є).
Але мені повідомили конкретну суму комісії! А «другу» комісію приховали і використовують виключно як виправдання.
Мої прохання надати контакти уповноважених на вирішення питання осіб вперто ігноруються.
При здійснені даного виду платежів за використання кредитних коштів стягується комісія картки у розмірі 3 %, про що ви написали у відгуці, скопіювавши попередження при оплаті.
Інформація про тарифи знаходиться у публічному доступі та ознайомитися з нею ви завжди можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
У випадку додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (9)
Працівники Приват банка 24 ,проспект Волі 35
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб розібратись в ситуації.
Написати коментар
Оплата в интернете.
За что получил отказ и нету возможности вовсе перевести.
Раньше было лучше удобрей и проще.
Не понимаю зачем такие ограничения?
Проведення операцій у період воєнного стану вимагає додаткової уваги, особливо щодо нестандартних операцій для української фінансової системи як quasi cash та інших операцій за участю криптобірж. Банк зобов´язаний застосовувати ризик-орієнтований підхід та вживати відповідні заходи щодо управління ризиками у спосіб та в обсязі, що забезпечують мінімізацію таких ризиків згідно діючого законодавства. Зважаючи на це операції з криптобіржами на даний момент обмежені.
Коментарі (3)
Изменение статуса заявки в ДIЯ
Дія – технічний адміністратор послуги. Зміна статусу в додатку Дія проводиться не банком.
ПриватБанк зараховує кошти на картку, як тільки вони надходять на рахунки банку.
Коментарі (6)
6500 не получил, прошло 20 дней!
У випадку якщо написано «кошти зараховано» — потрібно очікувати зарахування. Є невелика затримка у виплаті через навантаження на систему ДІЯ та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, радимо очікувати зарахування.
Коментарі (1)
Подяка
Бабільше, особисто в мене досвід звернень на ГЛ достатньо позитивний.
Під час війни довелося виїхати закордон, там автоматично збилися налаштування, і мені треба було
підкріпити новий фінномер. Вийшло
авторизуватися (хоча, і не одразу, були проблеми з фото, де має бути рука по лікоть, а самостійно це зробити маловірогідно, тому мені
допомогли знайомі. І то було не зовсім селфі, але все ок).
В чаті довелося довгенько чекати відповіді, проте тут розумію, очевидно, штат скоротився, а заявок
зараз купа. Відповіді все ж таки надсилали, допомогли вирішити питання.
Були перекази із-за кордону, також надходили без заперечень на грн та євро картки.
Інших проблем не виникало, тому
трохи здивувала кількість негативних коментарів, здалося, що я з іншого виміру, якщо мене не зачепило жодного разу.
Розраховуватись закордоном теж було без проблем і без комісій з епл пей.
Тому хочу подякувати співробітникам за допомогу і людяність.
На жаль, Почитавши відгуки, хочеться перестрахуватися і вивести
всі гроші з карток, особливо дещо лякає той факт, що дуже часто зараз перебої в роботі. Тут уже не зовсім до привату претензії, але чекати на шахрайські дії або вимушене
зупинення обслуговування клієнтів
я не буду.
Надалі можу співпрацювати без питань.
У мене картки голд клубу, можливо, це якось посприяло в кращий бік. Не знаю.
Останнім часом ми дійсно декілька разів проводили регламентні роботи, щоб забезпечити безперебійну та безпечну роботу сервісів банку за будь-яких обставин. Для їх проведення ми обираємо час, коли сервісами користується мінімальна кількість клієнтів, щоб не завдавати незручностей.
Якщо у вас є невирішені питання — будемо раді допомогти в приватному повідомленні.
Ми і надалі будемо робити все, щоб надавати якісний сервіс. Дякуємо що ви з нами!
Коментарі (1)
Увага! Обережно! Шахрайська схема Приват Банк
Виходячи з відгуку по картці була проведена оплата або реєстрація картки на сторонньому сайті. Для проведення подібної операції необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику, а також підтвердити операцію за допомогою 3D Secure (ввівши код з смс, яке відправляється на фінансовий номер клієнта).
У разі, якщо по картці є операція, яку клієнт не підтверджує ми завжди радимо заблокувати картку з міркувань безпеки і наголошуємо, що в такому разі картку немає змоги розблокувати для постійного користування, а рекомендується її перевипустити.
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті, а ті що працюють ми стараємось максимально забезпечити всім необхідним для їх нормальної роботи.
Якщо для клієнта варіант з перевипуском картки не є актуальним ми можемо запропонувати перерахувати кошти з заблокованої картки на іншу активну картку клієнта. При цьому, клієнт сам обирає на яку зі своїх карток перераховувати кошти і може здійснити платіж, наприклад, на картку Універсальна, яка не має комісії за нецільове зарахування. Комісію можна уникнути чи мінімізувати обравши інший тип картки для перерахунку на неї коштів. За необхідності в Приват24 можна відкрити віртуальну картку для виплат чи універсальну на яку можна здійснити перерахунок коштів.
Банк свідомо відмінив низку комісій для операцій з картками та значно зменшив комісії в дистанційних каналах, щоб підтримати клієнтів в цей складний час.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
єПідтримка. Гроші зараховано.
У випадку якщо написано «кошти зараховано» — потрібно очікувати зарахування. Є невелика затримка у виплаті через навантаження на систему ДІЯ та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, радимо очікувати зарахування.
Написати коментар
Отписки П Б
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації детальніше.
Коментарі (6)
Хотел бы узнать о блокировках карт.
Что будет на сегодняшний день, если я буду делать финансовые манипуляции с биржей бинанс.
К примеру:
1. Закину на карту 30 000
2. Закину их с карты на бинанс.
3. Выведу их обратно.
4. и так по кругу к примеру раз 5 в день.Общая сума операций будет уже 150 000
5. Как узнать лимиты блокировки своей карты, вы же очень переживаете за безопасность моих деньжат. А блокировка карты мне на сегодняшний день не к чему.
Проведення операцій у період воєнного стану вимагає додаткової уваги, особливо щодо нестандартних операцій для української фінансової системи як quasi cash та інших операцій за участю криптобірж. Банк зобов´язаний застосовувати ризик-орієнтований підхід та вживати відповідні заходи щодо управління ризиками у спосіб та в обсязі, що забезпечують мінімізацію таких ризиків згідно діючого законодавства. Зважаючи на це операції з криптобіржами на даний момент обмежені.
Коментарі (6)
Ограничения по карте
В період воєнного стану банки продовжують роботу як суб´єкти первинного фінансового моніторингу із застосуванням ризик-орієнтованого підходу, що передбачено Законом «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Проведення операцій у період воєнного стану вимагають додаткової уваги, особливо такі нестандартні для української фінансової системи як quasi cash операції та інші операції за участю крипто-бірж.
АТ КБ «ПриватБанк» зобов´язаний застосовувати ризик-орієнтований підхід та вживати відповідні заходи щодо управління ризиками у спосіб та в обсязі, що забезпечують мінімізацію таких ризиків згідно діючого законодавства. Зважаючи на це операції з криптобіржами на даний момент обмежені.
Для зниження ризику операцій та найбільшого убезпечення Ваших грошових коштів при транскордонних переказах, пропонуємо для переказів використовувати такі фінансові інструменти як, наприклад, перекази з рахунків фізичних осіб на рахунки фізичних осіб з використанням реквізитів електронних платіжних засобів платника та отримувача (p2p-переказів).
Коментарі (1)