Очень испортился банк и сами работники
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- 0
-
- Владимир Пчелко
- 2 грудня 2019, 20:49
- #
В таких случаях надо пробивать по обеим фронтам.
Вам надо в первую очередь было позвонить на телефонный номер указанный на банкомате.
Ведь не выдал вам деньги банкомат а не банк?
Вам надо в первую очередь было позвонить на телефонный номер указанный на банкомате.
Ведь не выдал вам деньги банкомат а не банк?
- +
- 0
-
- DevilLilit
- 2 грудня 2019, 22:22
- #
Ну если б снимали деньги с банкомата привата - то МАКСИМУМ за месяц деньги б вам вернули. а так, деньги ваши у Райфайзена. задача сотрудников на линии подать претензию на райфайзен. действительно срок рассмотрения 45-120дней. так что сей прекрасный отзыв рекомендовала бы вам написать на просторах райфайзена) может так ускорится ваш вопрос
Согласно правил МПС после подачи вашей заявки в банк которому карта принадлежит сначала первые 15 дней даются все таки решить вопрос клиенту самостоятельно со стороной которой притензии, НО так как тут другой банк то они никак не могут от вас принят в эти 15 дней запрос, вот и получается простой дела. А вот уже потом ваш банк делает заявление о возврате
Карты в разных банках есть и такая ситуация впервые и к сожалению в панике не знала как действовать, потому что очень спешила в больницу. Поэтому обратилась к работникам Привата получить консультацию, мне сказали что принята заявка, но не сказали как действовать дальше, обращаться в другой банк или их обращения достаточно. Вместо консультации я получала в ответ скопированный текст. На прямые вопросы мне никто не отвечал.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.4 | 45.4 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Нам шкода, що Ви зіткнулися з таким неприємним інцидентом та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад. Дозвольте відмітити, що пристрій, в якому проводилася операція належить іншому банку. З нашого боку ми робимо все можливе для вирішення подібних ситуацій і подаємо заявки на оспорювання операцій, регламент розгляду яких чітко визначений Міжнародними Платіжними Системами.
Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб уточнити Ваші контактні дані та детальніше розглянути Ваш випадок.