Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Kusova1988 16 червня 2022, 19:43
Добрый вечер! Я давно являюсь клиентом банка как физическое лицо, а с недавних времен и как юридическое. Никаких претензий до этого к работе банка не возникало до вчерашнего дня (15.06.2022). Я являюсь переселенцев во второй раз и поэтому учитывая ситуацию в стране конечно же реагирую на все возможные виды выплат для таких как я, оставшихся без жилья в чужой области и соотвественно городе. Так и вчера в группе Вайбер было сообщение о единоразовой помощи, я перешла по ссылке и поняла, что как обычно обман. Вышла с браузера и попыталась войти на приват 24 для просмотра официальной информации о выплатах. Войти я не смогла, но трижды набрал меня оператор и задал вопрос о подтверждении входа в приват 24. Про итогу, войти я так и не смогла, дозвониться оператору на протяжении дня не смогла. Вечером я все же связалась с оператором через чат бот и оказалось, что моя карта заблокирована и доступа к приват 24 нет. Мне помогли разблокировать карту и войти в приват 24. После чего я поняла, что сняты 15000 грн. Дозвонилась до оператора, девушка заблокировала мне карту физического т юридического лица. Оставила заявку на возврат денежных средств и все. 16.06.2022 года я обратилась в отделение Приватбанка за перевыпуском карт и за дополнительной информацией о переводе, которого я не совершала и не подтверждала. Информации нет, оплата осуществлялась чете Моно Директ Киев и все. У меня возникает вопрос, зачем нужна служба безопасности банка, новейшие IT технологии, если можно без ведома хозяина карты, просто заблокировавши вход в приват банк, выполнять любые операции. В киберполицию я обратиться не могу нет необходимой информации. Я считаю, что вся ответственность за произошедшее лежит полностью на банке и они обязаны вернуть мне деньги. В противном случае мне придется отказаться от услуг Банка и больше никогда не становиться их клиентом и не кому не советовать такой банк
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2022, 20:17
Добрий вечір!
Виходячи з описаної вами ситуації, ймовірно, що мало місце введення даних картки на шахрайському сайті. Справа в тому, що для проведення оплати в інтернеті необхідно ввести дані картки, які відомі лише її власнику. Заявки на оскарження операцій проведених на сторонніх ресурсах оброблюються за правилами міжнародної платіжної системи. Після розгляду такої заявки ми інформуємо клієнта.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
mariana334 16 червня 2022, 19:43
27 лютого мій чоловік зробив свифт переказ з РФ на мій рахунок у Приватбанку. Досі гроші не зараховані ні на рахунок у приватбанку, ні повернуті назад.
Банк здійснює незаконне утримання грошових коштів, посилаючись на розпливчасті вимоги НБУ.
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2022, 20:03
Добрий вечір!
Наразі у зв´язку з доповненням постанови НБУ №18 та отриманням роз´яснень від НБУ — Російська Федерація та Білорусь заблоковані для проведення переказів. Перекази з цих країн заблоковані до особливого розпорядження НБУ.
Також повністю закрито можливість для всіх клієнтів здійснювати наступні операції:
• з використанням російських рублів та білоруських рублів;
• учасником яких є юридична або фізична особа, яка має місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації або в Республіці Білорусь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Роман Королев 16 червня 2022, 19:40
Невозможно пообщаться с чатботом и узнать, когда вы, наконец, проведёте уже проверку и разблокируете карты. 11 мая это началось, прошло уже больше месяца, а банк продолжает незаконно пользоваться моими личными средствами в сумме 4000 гривен. И не стыдно, мелочь по карманам тырить? Когда начнете и когда закончите проводить проверку?
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2022, 19:58
Добрий вечір!
З метою дотримання вимог чинного законодавства в сфері фінансового моніторингу рахунки були заблоковані. Щодо можливості розблокування інформація була надана раніше профільними фахівцями в телефонному режимі.
inder 16 червня 2022, 14:27
Сплачую за мати коммуналку, з ії пенсійної картки через приват24, кілька років. Вона сама не розуміє електроніку, інтернет, банкінг тим паче, на 9-му десятку людина. Відділення поряд закрили. Щонайближче за кілометр пішки.
Почали блокувати комунальні платежі, вимагають офіційно у призначенні платіжки (наприклад у водоканал, або за вивіз мусора і т.і.) вписувати повне ім'я призвіще побатькові та дату народження! Т. е. особисту, секретну інформацію! І після цього один чорт блокують!
З’вязатися практично неможливо, особливо для літньої людини.
Зв’язався я — заблокували фінансовий телефон. Це вже втрете. Триндець який-то. Зараз поїду, візьму картку, понесу в банкомат.
Не банк, а дурня.
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2022, 17:00
Добрий день!
Виходячи з відгуку блокування операцій відбувається саме через те, що банк хоче впевнитись в тому, що операції проводить власник рахунку і що доступ до коштів клієнта не мають треті особи.
Якщо при підтвердженні тієї чи іншої операції клієнт не пройшов ідентифікацію то фахівець не може бути певен, що спілкується з клієнтом і як наслідок, банк не має впевненості, що саме власник картки проводить з нею операції. Що в даній ситуації вами було підтверджено, адже ви робите платежі не зі своєї картки.
Розуміємо вас та попри все бажання піти назустріч клієнту ми не маємо змоги ігнорувати правила і вимоги безпеки. При зверненні власника картки в підтримку фахівці завжди раді допомогти. У разі звернення третіх осіб, навіть з фінансового номеру клієнта, ми не маємо змоги надавати інформацію і тим паче проводити будь-які операції по рахункам клієнта.
ochudinovych 16 червня 2022, 14:08
У такий складний для всіх час, коли багато компаній шукають нові ринки для розширення, один із державних банків — Приватбанк — усіляко протидіє здійсненню їхньої діяльності. При запиті для відкриття доступу до рахунку будьте готові, що банк вимагатиме для верифікації купу документів (не список необхідних документів, а при кожному нагадуванні — новий — від установчих документів, сертифікатів до податкових декларацій та анкет). Крім того, зв’язатися з представником банку для того, щоб дізнатись на якому етапі знаходиться розгляд вашого запиту, практично неможливо. Менеджер Кирило, до якого неодноразово зверталися з подібними питаннями ігнорує запити, перекладає відповідальність на третіх осіб. які мають надати дозвіл на надання доступу.
У підсумку — уже 2 місяць банк годує обіцянками та відтягує до кращих часів. Дуже прикро та неприємно. Розчаровані. Витратили купу часу, нервів та сил.
Доступу до рахунку так і не отримали досі. Менеджер не відповідає.
Будьте обережні та оминайте Приватбанк, якщо цінуєте свій час та бізнес
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2022, 16:40
Добрий день!
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати. Щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні ми звернулись в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
rinvaleri 16 червня 2022, 10:42
Приватбанк, признайтесь, вы уже там се умерли, или почти на последнем исдыхании. Ни в чат ни на 3700 нельзя дозвониться и попасть уже 5 день. говорят что во время воздушной тревоги ваши операторы сидят в укрытии. а не во время вт они тоже там сидят, что к ним невозможно достучаться. вы будете как-то реагировать или вы уже окончательно окорчурились? все разом
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2022, 12:33
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за незручності пов'язані зі зверненням в підтримку. Наші фахівці живуть в різних регіонах та містах тому може бути таке, що частина з них вимушена йти в укриття під час тривоги, щоб бути в безпеці. Можливо, що в цей момент саме у вашому місті чи області не буде тривоги і ми будемо раді, якщо це так і ви будете в безпеці. В такому разі в чат чи на 3700 можна звернутись пізніше або дочекатись приєднання іншого оператора до діалогу в чаті.
Наші колеги зв'яжуться з вами для вирішення питання з яким ви звертались в підтримку.
alexandrkorak 16 червня 2022, 10:21
Я багаторічний клієнт приватбанку буду прощатися з цим банком.
Вони застосували політику унеможливлювання знаття коштів за кордоном.
Другий день поспіль намагаюся зняти гроші зі свого рахунку (100 евро). Вчора просто заблокували гроші, які я не отримав (сказали, що помилка зі сторони банкомату).
Сьогодні намагався зняти з іншого банкомату (те ж саме). Заблокувало гроші, нічого не видало. Кажуть що помилка банкомату. Хоча інший банкомат.

Чекати 10 днів, поки гроші розблокуються. А якщо не розблокуються до 120 днів для вирішення проблеми. Звучить чудово?

Раніше такого не було. Раніше вони ввели інші санкції. Вибірково на деяких картках зробили неможливим зняття будь-якої суми готівки. Я зі своєї картки ще міг зняти 100-ню євро. А дружина, як би не намагалася не могла. Просто приват писав, що це місцеві ліміти, спробуйте за деякий час. Скільки б не пробували — не допомагало.

Висновок: безпідставно блокують гроші, щоб люди не могли зняти, під різними приводами. До побачення
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2022, 12:56
Добрий день!
Картки ПриватБанку працюють закордоном за замовчуванням, в тому числі це стосується зняття готівки.
Шкодуємо, що банкомат закордонного банку спрацював некоректно і не видав готівку. Якщо кошти на картці були зарезервовані чи списані це означає, що в свою чергу ми отримали запит на проведення успішної операції від банку, який обслуговує даний банкомат і тому були вимушені провести операцію.
Зарезервована сума на 11й день автоматично повертається на доступний баланс картки, якщо протягом 10-ти днів з моменту проведення операції до нас не надійде запит на списання від банку, який обслуговує банкомат.
Регламент до 120 днів не є примхою банку, він встановлений міжнародною платіжною системою і актуальний, якщо гроші не в резерві, а вже були списані. В цей строк банк здійснює оскарження операції і за результатом заявки інформує клієнта. Якщо ви ще не подали заявку на повернення коштів по даним операціям це можна зробити звернувшись в підтримку на нашому сайті pb.ua
Проблема вирішена
Vikua 16 червня 2022, 9:36
Валютний переказ через Вестерн Юніон не можу отримати на свою валютну картку. Отримав наступне повідомлення: «Превышен лимит на сумму операций. Обратитесь в чат „Помощь Онлайн“ для уточнения деталей». Не вдалося звернутися в банк. Чат не працює, телефон не відповідає. Прошу допомогти вирішити проблему отримання коштів. Переказ був проведен 13.06.2022.
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2022, 13:03
Добрий день!
В даному випадку спрацював один з лімітів на отримання переказів встановлений системою термінового переказу. Так як даний ліміт був вичерпаний ви можете спробувати виплатити переказ пізніше. Нагадаємо, що переказ відправлений за системою Western Union доступний для виплати протягом 45 календарних днів, починаючи з дати відправки. Також за вашим зверненням в підтримку через авторизовані канали, ми можемо направити запит системі переказів з проханням підвищити ліміт для вас. Так як даний ліміт встановлено системою переказів, то самостійно і в односторонньому порядку банк не має змоги його змінити.
Проблема вирішена
Анатолій Л 16 червня 2022, 9:27
Київські працівники приватбанку не зважаючи на те що херсонські клієнти находяться в окупаці і не мають коштів на їду та ліки з 1.06. відмінили кредитні канікули і посписували з картки клієнта в ноль кошти. А також забрали благодійний переказ з німетчини, який отримувався на картку привата з вестернюніон. Мобільного звязку не має, лиш в деяких місцях ловить. Чудом вдалося підключитись, а мародери зняли кошти в рахунок просрочених платежів таяк ніби я в Херсоні на курорті а не під окупацією. На словах підтримка, а на ділі мародерство. На прохання допомогти в онлайн чаті — відповіли відпискою що все згідно правил і їм пофіг на лист про форсмажорні обставини з ТППУ і на окупацію теж. Залишили клієнта без копійки на голодну смерть, вважаю такі дії мародерством з сторони банку.
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2022, 12:00
Добрий день!
Розуміючи всю складність ситуації банк з самого початку приймав ті чи інші рішення, які були покликані знизити кредитне навантаження на клієнтів і полегшити погашення заборгованості. Так, з 1 березня до 1 червня в банку діяли кредитні канікули, а станом на зараз діють особливі умови погашення кредитних карток, зі зменшеною % ставкою та без подвійного нарахування відсотків у разі прострочення.
Якщо наразі немає можливості сплатити хоча б частково, після 1 липня 2022 року клієнту можуть бути запропоновані програми реструктуризації заборгованості. У разі реструктуризації клієнт не може отримати в банку нові кредити, а також підвищити кредитні ліміти за чинними договорами, доки не виконає зобов’язання за цим договором.
На нашому сайті ми розмістили більше інформації про умови кредитування під час воєнного стану: https://privatbank.ua/help/credit-holidays
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rymanski 16 червня 2022, 8:16
Власник карти Шахрай!!! обережно!
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2022, 10:50
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alexrt 16 червня 2022, 0:13
Перш за все хотів би застерегти необвчних клієнтів, які думають, що ваші кошти в безпеці в цьому банку. Насправді, зберігати кошти в уьому банку — найбільш небезпечно та найшірще рішення, яке може бути вами прийняте.
Я мав необережність відкрити сейфову скиньку. Вчасно сплачува за неї та зберігав там деякі цінні речі та невелику суму грошей на всяк випадок. Гроші скажу вам немаленькі — близько 20−30 доларів в місяць. Виїхав закордон та був впевнений, що мої цінності будуть в беспеці.
У 2020 році повідомили, що відділення переїжджає та я маю зявитися та забрати свої речі зі скриньки. Я сказав, що я закордоном та не маю змоги зявитись у відділення. Працівники банку самовільно вскрили мою скриньку. Речі описали. Я почав вимагати, щоб грошові кошти мені повернули на мій рахунок. Адже нічого складного в цьому немає. Ви вилучили гроші клієнта з його скриньки, що вам заважає ці гроші покласти на рахунок клієнта у вашому ж банку? Не тут то було!
Зараз зназоджусь за кордоном, та не маю змоги звернутись у відділення. В договорі у них вказано, що через 3 роки вони мають право знищити майно, крім валютних цінностей, яке знаходиться в моїй скринці. Тобто, вони мені зараз кажуть, що просто заберуть мої гроші, тому що я не можу зявитись у відділення. Знайомих там немає, довіреність також не маю змоги комусь видати. Гроші свої затребував в них. В договорі вказано, що якщо клієнт не затребує свої цінності, то банк має право їх знищити через 3 роки. Зрозуміло, що гроші ніхто знищувати не буде, а значить вони просто заберуть їх собі. Але я затребував свої цінності, просто не маю можливості зявитись у їх відділення.
Не знаю як повернути свої кошти тепер, які я мав необережність та наївність довірити цьому банку.
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2022, 10:46
Добрий день!
Надання послуги оренди сейфової скриньки здійснюється на підставі та керуючись Умовами та Правилами розміщеними на сайті банку. Необхідно розуміти, що у разі розміщення клієнтом в сейфовій комірці грошей вони вважаються в першу чергу майном, яке залишив клієнт на зберігання. Правила та регламент поводження з майном клієнта, яке знаходиться в сейфовій комірці у разі закриття чи переїзду відділення визначені Умовами та Правилами надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
Згідно пунктів УіП:
2.8.1.8.1. Сторони узгодили, що Банк має право здійснити розкриття Сейфової скриньки без присутності Клієнта в разі закриття Депозитарію з урахуванням обставин, передбачених п.2.8.1.3.11. цього Договору.
2.8.1.3.11. При закритті Депозитарію, якщо до вказаної в повідомленні Банку дати Клієнт не забирає вміст Сейфової скриньки, Банк здійснює її розкриття в порядку та на умовах, визначених підрозділом 2.8.1.8. цього Договору.
2.8.1.8.2. Для розкриття Сейфової скриньки без присутності Клієнта Банком створюється комісія з працівників Банку. Комісія розкриває Сейфову скриньку Клієнта, про що складає відповідний Акт про розкриття та опис її вмісту з наступним його вилученням і передачею на збереження в будь-яке інше приміщення Банку, яке дозволяє забезпечити збереження майна Клієнта. Один екземпляр Акту та опису долучається до вмісту Сейфової скриньки та зберігається разом з ним.
Зазначимо, що клієнт може затребувати і отримати речі, які залишив на зберігання звернувшись самостійно до депозитарію де розміщена його сейфова комірка. Також договором (п. 2.8.1.6.2.) передбачено, що клієнт має право довірити користування сейфовою скринькою іншим особам шляхом оформлення довіреності, посвідченої нотаріусом.
Проблема вирішена
mak5 15 червня 2022, 21:22
Я не клиент банка, пополнял карту в г. Ровно приват банка по номеру товарища который заказывает мячи на команду, тупо не вернули сдачу, даже на телефон не предложили пополнить. Начал звонить, меня шлют *** типа не клиент банка, одним словом мошенники мародеры гнобят простых людей военного времени!
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2022, 10:00
Добрий день!
При проведенні операції в ТСО необхідно авторизуватись своїм телефоном або карткою. Адже таким чином ми ідентифікуємо того, хто проводить операцію. Якщо з якихось причин після проведення операції не було обрано спосіб зарахування решти то з цим можуть допомогти наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку або за номером 3700. Необхідно, щоб звертався власник номеру, яким проводилась авторизація при проведенні операції. Адже ми піклуємось про безпеку довірених нам коштів і не можемо розпоряджатись коштами за зверненням третіх осіб.
Проблема вирішена
mivgolga 15 червня 2022, 20:19
Провела платіж з картки на картку Приват банку через Приват24, списалися 800 грн з моєї картки + комісія, але вони зникли безлідно, квитанція, виписка, смс відсутні, з оператором зв’язатися неможливо
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2022, 9:50
Доброго ранку!
Платіж проведено успішно про що відображається інформація в архіві платежів вашого Приват24. В архіві можна завантажити квитанцію за платежем. Радимо отримувачу ретельніше переглянути виписку по картці.
Якщо у вас залишились питання, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
Vero02 15 червня 2022, 18:51
менеджеры обещают помочь, помощи нет! обращения игнорируются! заявки не создаются! вместо помощи, менеджер заблокировал чат! ссылку на смену номера, чтобы со мной можно было связаться, не отправили специально! чтобы номер не менять и чтобы не связываться для решения вопроса! я нахожусь в другой стране как беженец и законно могу не платить кредитов! я буду собирать документы, скрины всех игноров, чтобы подать в суд за каждую копейку и штрафы, зачисленные за неуплату! во время выдачи ипотеки мне обещали отсрочку платежей на год если я не смогу платить. я записывала все на диктофон и снимала камерой второго телефона самого менеджера во время этого вопроса. все будет передано в суд. также подам заявление в киберполицию за мошенническое начисление штрафов, так как операторы сознательно игнорируют! не могу связаться вторую неделю! сказали писать после 1го числа. мне платить на днях! а связи нет и не предвидится! чтобы начислить штрафы и пени! вы мошенники! вы обкрадываете людей во время войны! не стыдно?
Приватбанк
Відповідь банку
15 червня 2022, 20:35
Добрий вечір.
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. З оператором буде проведена роз'яснювальна робота, а також додаткове навчання щодо підвищення навиків клієнтоорієнтованості при обслуговуванні клієнтів.
Бачимо, що смс успішно були відправлені на ваш номер, та через причини, що від нас не залежать, ви їх не отримували.
Наразі фото не пройшло перевірку. Фотографія повинна бути чітка, обличчя чітко помітно, паспорт повинен знаходитися збоку від вашого обличчя і в кадрі видно вашу руку, яка тримає документ. Спробуйте, будь ласка, повторити операцію, дотримуючись цих рекомендацій.
IanaN 15 червня 2022, 18:22
30.05.2022р мене обікрали шахраї, взломав мій аккаунт ПриватБанк, мені прийшла смс про списання коштів, чого я не робила, і я відразу почала дзвонити в службу підтримки банку за номером 3700, блокувати картки у своєму додатку приват24 та писати в он-лайн чат підтримки ПриватБанку у додатку приват24 про те, що працюють шахраї і з проханням заблокувати картки, але в чаті постійно просили зачекати ще кілька хвилин, з оператором теж не вдавалося з'єднатися (Відповідь оператора в ПриватБанку складає близько 15 хвилин!). В цей самий час шахраї продовжували переводити кошти з карток, при тому що я їх заблокувала в додатку, але для Служби безпеки банку блокування карток виявилось не привід зупиняти операції по ним. Протягом всього часу я не отримала жодного дзвінка на свій телефон для підтвердження операцій по списанню коштів, розблокуванню карток та збільшення лімітів на операціі в інтернеті, всі ці операціі відбулися без мого підтвердження, кожну хвилину списували по 24245 грн, і Жодного підтвердження мені не находило, жодного дзвінка!!! Як так??? Такі суми кожну хвилину дозволили списувати??? Я самостійно блокувала картки, але за секунди іх шахраї розблоковували і далі були списання!!! Де служба безпеки Приватбанку??? Чому такі сумнівні транзакції були дозволені? Картки блокуються, а ПриватБанк надалі дозволяє списувати кошти??? Чому немає швидкого зв’язку з операторами? Розберіться цій ситуації і поверніть мені незаконно перераховані кошти в розмірі 107620.45грн. В таких ситуаціях підозра падає на працівників ПриватБанку, можливо саме вони беруть участь у шахрайських схемах крадучі кошти у своїх Клієнтів?
Приватбанк
Відповідь банку
15 червня 2022, 18:55
Добрий вечір.
Для проведення зазначених операцій необхідно було знати пароль від особистого кабінету, мати доступ до фінансового номера. На жаль, ці операції не підлягають оскарженню в міжнародній платіжній системі.
Ваше питання було детально перевірено нашими профільними фахівцями і за результатом з вами було проведено зворотний зв'язок з наданням детальної інформації та були озвучені рекомендації щодо подальшого врегулювання питання.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Leonardo70000 15 червня 2022, 12:08
Предупредил Приват банк что моим номером завладели мошенники.
Через 1,5 ч мошенники сняли с карты 70 тыс.

Это как понимать??? Я же позвонил в приват банк и предупредил что моим номером овладели мошенники!!!

Как это понимать???
Приватбанк
Відповідь банку
15 червня 2022, 13:39
Добрий день.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Владимир Насыров 15 червня 2022, 11:59
В качестве подарка к свадьбе я отправил своей дочери денежный SWIFT-перевод на сумму 565$.
Перевод был отправлен на счет ее мужа в Приватбанке.
Когда деньги поступили в Приватбанк, банк отказался выдать их получателю под надуманным предлогом.
Несколько часов общения с техподдержкой банка результата не дали.
Персонал абсолютно не компетентен и хамовит. Ссылаются на постановление НБУ, но сами видимо его и в глаза не видели.
Я проштудировал это постановление вдоль и поперек. В нем нет тех формулировок которые сообщала мне тех поддержка.
Ни по смыслу, ни по содержанию.
Кроме того, меня постоянно называли «третьим лицом». А третьим лицам мы мол информацию не даем.
Ну, извините… Если уж я, отправитель перевода и владелец денег 3-е лицо, то кто же тогда все остальные?
Когда мне надоело общаться с некомпетентными специалистами техподдержки,
я попросил их дать мне контакты их руководства. Никаких контактов мне конечно же не дали.
В итоге отправленный в Приватбанк перевод был как я полагаю украден, т.к. получателю деньги не выдали и мне их обратно не вернули.
Приватбанк
Відповідь банку
15 червня 2022, 13:59
Вітаємо.
Інформація щодо фінансових операцій може бути надана лише власнику рахунку, в даному випадку — отримувачу, оскільки вас ми не можемо ідентифікувати, як відправника в іншому банку.
Дійсно, наразі у зв´язку з доповненням постанови НБУ №18 та отриманням роз´яснень від НБУ — Російська Федерація та Білорусь заблоковані для проведення переказів. Перекази з цих країн заблоковані до особливого розпорядження НБУ.
Повністю закрито для всіх клієнтів здійснювати наступні операції:
• з використанням російських рублів та білоруських рублів;
• учасником яких є юридична або фізична особа, яка має місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації або в Республіці Білорусь.
У разі виникнення додаткових питань, отримувач завжди може звернутись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом.
Проблема вирішена
uliaverbenko 15 червня 2022, 9:09
Відділення за адресою: Одеса, вул. Варненська, 29/2
30 мая в 15:13 хотела снять наличку (7900 гривен) в банкомате ПриватБанка по адресу Филатова 47/1 с карты monobank. Наличные не получила, но средства с карты снялись (хотя было написано, что деньги сняты не будут). Я подождала некоторое время в надежде, что средства вернутся, но этого не случилось. Сразу начала писать в тех поддержку двух банков, от привата ответа не получила, в mono мне написали ожидать до 11 июня, если банк не вернёт средства, они будут подавати «заявку на оскарження транзакції» и это все может занять до 60 дней. В тот момент это были мои последние деньги на оплату аренды квартиры. Пришлось влезать в долги, чтобы не остаться без крыши над головой. Свои средства до сих пор не получила. От mono пришёл ответ, что «заявка на оскарження транзакції» была подана. Очень разочарована этой ситуацией. Хотелось бы вернуть свои средства, тк сумма не маленькая, особенно если учитывать нынешнюю ситуацию. Не хотелось бы доводить ситуацию до судебных разбирательств.
Хотелось бы отметить работу горячей линии. Голосовой помощник (или виртуальный) до истерики может довести, тк в таких ситуациях он не понимает, чего хотят. С оператором связаться в тот момент так и не получилось.
Приватбанк
Відповідь банку
15 червня 2022, 10:06
Вітаємо.
У разі, якщо кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. При наявності деталей запиту, зможемо прискорити відповідь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LyudmilaMer 14 червня 2022, 20:52
Відділення за адресою: Київ, майдан Незалежності, 2
Чому виплата 6500грн до сих пір, станом на 14.06 не поступила на карту приват? Реєстрація пройшла успішно.
Приватбанк
Відповідь банку
15 червня 2022, 9:25
Вітаємо.
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням (статус 'Ви не можете отримати виплату' в додатку Дія). Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Проблема вирішена
MrDjekson 14 червня 2022, 18:43
Совершил оплату товара на Розетке 11.06. А уже 14.06 произошла повторная оплата данного товара без моего участия. Техподдержка молчит, до неё не достучаться. В первые сталкиваюсь с данной ситуацией. Просьба банку решить эту проблему.
P.S Есть скриншот данных транзакций, но не нашёл возможность добавить его.
Приватбанк
Відповідь банку
14 червня 2022, 20:17
Добрий вечір!
По зрозумілим причинам, ми не можемо вам публічно надати інформацію стосовно руху коштів по вашій картці.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб надати пояснення щодо вашого випадку.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝