×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Отвратительная работа службы безопасности
Виходячи з описаної вами ситуації, ймовірно, що мало місце введення даних картки на шахрайському сайті. Справа в тому, що для проведення оплати в інтернеті необхідно ввести дані картки, які відомі лише її власнику. Заявки на оскарження операцій проведених на сторонніх ресурсах оброблюються за правилами міжнародної платіжної системи. Після розгляду такої заявки ми інформуємо клієнта.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (1)
Незаконне утримання грошових коштів (swift)
Банк здійснює незаконне утримання грошових коштів, посилаючись на розпливчасті вимоги НБУ.
Наразі у зв´язку з доповненням постанови НБУ №18 та отриманням роз´яснень від НБУ — Російська Федерація та Білорусь заблоковані для проведення переказів. Перекази з цих країн заблоковані до особливого розпорядження НБУ.
Також повністю закрито можливість для всіх клієнтів здійснювати наступні операції:
• з використанням російських рублів та білоруських рублів;
• учасником яких є юридична або фізична особа, яка має місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації або в Республіці Білорусь.
Коментарі (6)
Чат бот сдох
З метою дотримання вимог чинного законодавства в сфері фінансового моніторингу рахунки були заблоковані. Щодо можливості розблокування інформація була надана раніше профільними фахівцями в телефонному режимі.
Коментарі (2)
Перетворився в совковий банк, в кращіх його традиціях.
Почали блокувати комунальні платежі, вимагають офіційно у призначенні платіжки (наприклад у водоканал, або за вивіз мусора і т.і.) вписувати повне ім'я призвіще побатькові та дату народження! Т. е. особисту, секретну інформацію! І після цього один чорт блокують!
З’вязатися практично неможливо, особливо для літньої людини.
Зв’язався я — заблокували фінансовий телефон. Це вже втрете. Триндець який-то. Зараз поїду, візьму картку, понесу в банкомат.
Не банк, а дурня.
Виходячи з відгуку блокування операцій відбувається саме через те, що банк хоче впевнитись в тому, що операції проводить власник рахунку і що доступ до коштів клієнта не мають треті особи.
Якщо при підтвердженні тієї чи іншої операції клієнт не пройшов ідентифікацію то фахівець не може бути певен, що спілкується з клієнтом і як наслідок, банк не має впевненості, що саме власник картки проводить з нею операції. Що в даній ситуації вами було підтверджено, адже ви робите платежі не зі своєї картки.
Розуміємо вас та попри все бажання піти назустріч клієнту ми не маємо змоги ігнорувати правила і вимоги безпеки. При зверненні власника картки в підтримку фахівці завжди раді допомогти. У разі звернення третіх осіб, навіть з фінансового номеру клієнта, ми не маємо змоги надавати інформацію і тим паче проводити будь-які операції по рахункам клієнта.
Коментарі (1)
Ще одне розчарування
У підсумку — уже 2 місяць банк годує обіцянками та відтягує до кращих часів. Дуже прикро та неприємно. Розчаровані. Витратили купу часу, нервів та сил.
Доступу до рахунку так і не отримали досі. Менеджер не відповідає.
Будьте обережні та оминайте Приватбанк, якщо цінуєте свій час та бізнес
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати. Щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні ми звернулись в приватному повідомленні.
Коментарі (1)
недобанк
Приносимо свої вибачення за незручності пов'язані зі зверненням в підтримку. Наші фахівці живуть в різних регіонах та містах тому може бути таке, що частина з них вимушена йти в укриття під час тривоги, щоб бути в безпеці. Можливо, що в цей момент саме у вашому місті чи області не буде тривоги і ми будемо раді, якщо це так і ви будете в безпеці. В такому разі в чат чи на 3700 можна звернутись пізніше або дочекатись приєднання іншого оператора до діалогу в чаті.
Наші колеги зв'яжуться з вами для вирішення питання з яким ви звертались в підтримку.
Коментарі (3)
Лишайте цей банк
Вони застосували політику унеможливлювання знаття коштів за кордоном.
Другий день поспіль намагаюся зняти гроші зі свого рахунку (100 евро). Вчора просто заблокували гроші, які я не отримав (сказали, що помилка зі сторони банкомату).
Сьогодні намагався зняти з іншого банкомату (те ж саме). Заблокувало гроші, нічого не видало. Кажуть що помилка банкомату. Хоча інший банкомат.
Чекати 10 днів, поки гроші розблокуються. А якщо не розблокуються до 120 днів для вирішення проблеми. Звучить чудово?
Раніше такого не було. Раніше вони ввели інші санкції. Вибірково на деяких картках зробили неможливим зняття будь-якої суми готівки. Я зі своєї картки ще міг зняти 100-ню євро. А дружина, як би не намагалася не могла. Просто приват писав, що це місцеві ліміти, спробуйте за деякий час. Скільки б не пробували — не допомагало.
Висновок: безпідставно блокують гроші, щоб люди не могли зняти, під різними приводами. До побачення
Картки ПриватБанку працюють закордоном за замовчуванням, в тому числі це стосується зняття готівки.
Шкодуємо, що банкомат закордонного банку спрацював некоректно і не видав готівку. Якщо кошти на картці були зарезервовані чи списані це означає, що в свою чергу ми отримали запит на проведення успішної операції від банку, який обслуговує даний банкомат і тому були вимушені провести операцію.
Зарезервована сума на 11й день автоматично повертається на доступний баланс картки, якщо протягом 10-ти днів з моменту проведення операції до нас не надійде запит на списання від банку, який обслуговує банкомат.
Регламент до 120 днів не є примхою банку, він встановлений міжнародною платіжною системою і актуальний, якщо гроші не в резерві, а вже були списані. В цей строк банк здійснює оскарження операції і за результатом заявки інформує клієнта. Якщо ви ще не подали заявку на повернення коштів по даним операціям це можна зробити звернувшись в підтримку на нашому сайті pb.ua
Коментарі (2)
Неможливість отримання коштів
В даному випадку спрацював один з лімітів на отримання переказів встановлений системою термінового переказу. Так як даний ліміт був вичерпаний ви можете спробувати виплатити переказ пізніше. Нагадаємо, що переказ відправлений за системою Western Union доступний для виплати протягом 45 календарних днів, починаючи з дати відправки. Також за вашим зверненням в підтримку через авторизовані канали, ми можемо направити запит системі переказів з проханням підвищити ліміт для вас. Так як даний ліміт встановлено системою переказів, то самостійно і в односторонньому порядку банк не має змоги його змінити.
Написати коментар
клієнту з окупованого Херсону незважаючи на форсмажорні обставини зняли кошти в рахунок оплати просрочених платежів залишили без коштів навіть на хліб. банк мародер!
Розуміючи всю складність ситуації банк з самого початку приймав ті чи інші рішення, які були покликані знизити кредитне навантаження на клієнтів і полегшити погашення заборгованості. Так, з 1 березня до 1 червня в банку діяли кредитні канікули, а станом на зараз діють особливі умови погашення кредитних карток, зі зменшеною % ставкою та без подвійного нарахування відсотків у разі прострочення.
Якщо наразі немає можливості сплатити хоча б частково, після 1 липня 2022 року клієнту можуть бути запропоновані програми реструктуризації заборгованості. У разі реструктуризації клієнт не може отримати в банку нові кредити, а також підвищити кредитні ліміти за чинними договорами, доки не виконає зобов’язання за цим договором.
На нашому сайті ми розмістили більше інформації про умови кредитування під час воєнного стану: https://privatbank.ua/help/credit-holidays
Коментарі (11)
4149 3900 0290 7672
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
Відмовляються повертати кошти з банківської скриньки
Я мав необережність відкрити сейфову скиньку. Вчасно сплачува за неї та зберігав там деякі цінні речі та невелику суму грошей на всяк випадок. Гроші скажу вам немаленькі — близько 20−30 доларів в місяць. Виїхав закордон та був впевнений, що мої цінності будуть в беспеці.
У 2020 році повідомили, що відділення переїжджає та я маю зявитися та забрати свої речі зі скриньки. Я сказав, що я закордоном та не маю змоги зявитись у відділення. Працівники банку самовільно вскрили мою скриньку. Речі описали. Я почав вимагати, щоб грошові кошти мені повернули на мій рахунок. Адже нічого складного в цьому немає. Ви вилучили гроші клієнта з його скриньки, що вам заважає ці гроші покласти на рахунок клієнта у вашому ж банку? Не тут то було!
Зараз зназоджусь за кордоном, та не маю змоги звернутись у відділення. В договорі у них вказано, що через 3 роки вони мають право знищити майно, крім валютних цінностей, яке знаходиться в моїй скринці. Тобто, вони мені зараз кажуть, що просто заберуть мої гроші, тому що я не можу зявитись у відділення. Знайомих там немає, довіреність також не маю змоги комусь видати. Гроші свої затребував в них. В договорі вказано, що якщо клієнт не затребує свої цінності, то банк має право їх знищити через 3 роки. Зрозуміло, що гроші ніхто знищувати не буде, а значить вони просто заберуть їх собі. Але я затребував свої цінності, просто не маю можливості зявитись у їх відділення.
Не знаю як повернути свої кошти тепер, які я мав необережність та наївність довірити цьому банку.
Надання послуги оренди сейфової скриньки здійснюється на підставі та керуючись Умовами та Правилами розміщеними на сайті банку. Необхідно розуміти, що у разі розміщення клієнтом в сейфовій комірці грошей вони вважаються в першу чергу майном, яке залишив клієнт на зберігання. Правила та регламент поводження з майном клієнта, яке знаходиться в сейфовій комірці у разі закриття чи переїзду відділення визначені Умовами та Правилами надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
Згідно пунктів УіП:
2.8.1.8.1. Сторони узгодили, що Банк має право здійснити розкриття Сейфової скриньки без присутності Клієнта в разі закриття Депозитарію з урахуванням обставин, передбачених п.2.8.1.3.11. цього Договору.
2.8.1.3.11. При закритті Депозитарію, якщо до вказаної в повідомленні Банку дати Клієнт не забирає вміст Сейфової скриньки, Банк здійснює її розкриття в порядку та на умовах, визначених підрозділом 2.8.1.8. цього Договору.
2.8.1.8.2. Для розкриття Сейфової скриньки без присутності Клієнта Банком створюється комісія з працівників Банку. Комісія розкриває Сейфову скриньку Клієнта, про що складає відповідний Акт про розкриття та опис її вмісту з наступним його вилученням і передачею на збереження в будь-яке інше приміщення Банку, яке дозволяє забезпечити збереження майна Клієнта. Один екземпляр Акту та опису долучається до вмісту Сейфової скриньки та зберігається разом з ним.
Зазначимо, що клієнт може затребувати і отримати речі, які залишив на зберігання звернувшись самостійно до депозитарію де розміщена його сейфова комірка. Також договором (п. 2.8.1.6.2.) передбачено, що клієнт має право довірити користування сейфовою скринькою іншим особам шляхом оформлення довіреності, посвідченої нотаріусом.
Коментарі (1)
Обманули на сдачу
При проведенні операції в ТСО необхідно авторизуватись своїм телефоном або карткою. Адже таким чином ми ідентифікуємо того, хто проводить операцію. Якщо з якихось причин після проведення операції не було обрано спосіб зарахування решти то з цим можуть допомогти наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку або за номером 3700. Необхідно, щоб звертався власник номеру, яким проводилась авторизація при проведенні операції. Адже ми піклуємось про безпеку довірених нам коштів і не можемо розпоряджатись коштами за зверненням третіх осіб.
Коментарі (1)
Постійний збій прива24,неможливість зв’язатися з оператором
Платіж проведено успішно про що відображається інформація в архіві платежів вашого Приват24. В архіві можна завантажити квитанцію за платежем. Радимо отримувачу ретельніше переглянути виписку по картці.
Якщо у вас залишились питання, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні.
Коментарі (3)
ОТВРАТИТЕЛЬНЫЙ БАНК, ПОЛНЫЙ ИГНОР КЛИЕНТОВ
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. З оператором буде проведена роз'яснювальна робота, а також додаткове навчання щодо підвищення навиків клієнтоорієнтованості при обслуговуванні клієнтів.
Бачимо, що смс успішно були відправлені на ваш номер, та через причини, що від нас не залежать, ви їх не отримували.
Наразі фото не пройшло перевірку. Фотографія повинна бути чітка, обличчя чітко помітно, паспорт повинен знаходитися збоку від вашого обличчя і в кадрі видно вашу руку, яка тримає документ. Спробуйте, будь ласка, повторити операцію, дотримуючись цих рекомендацій.
Коментарі (6)
Бездіяльність Служби безпеки ПриватБанка та відсутність Он-лайн підтримки клієнтів
Для проведення зазначених операцій необхідно було знати пароль від особистого кабінету, мати доступ до фінансового номера. На жаль, ці операції не підлягають оскарженню в міжнародній платіжній системі.
Ваше питання було детально перевірено нашими профільними фахівцями і за результатом з вами було проведено зворотний зв'язок з наданням детальної інформації та були озвучені рекомендації щодо подальшого врегулювання питання.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (2)
Халатность службы безопасности Приват банка
Через 1,5 ч мошенники сняли с карты 70 тыс.
Это как понимать??? Я же позвонил в приват банк и предупредил что моим номером овладели мошенники!!!
Как это понимать???
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (3)
Приватбанк украл мой денежный перевод дочери
Перевод был отправлен на счет ее мужа в Приватбанке.
Когда деньги поступили в Приватбанк, банк отказался выдать их получателю под надуманным предлогом.
Несколько часов общения с техподдержкой банка результата не дали.
Персонал абсолютно не компетентен и хамовит. Ссылаются на постановление НБУ, но сами видимо его и в глаза не видели.
Я проштудировал это постановление вдоль и поперек. В нем нет тех формулировок которые сообщала мне тех поддержка.
Ни по смыслу, ни по содержанию.
Кроме того, меня постоянно называли «третьим лицом». А третьим лицам мы мол информацию не даем.
Ну, извините… Если уж я, отправитель перевода и владелец денег 3-е лицо, то кто же тогда все остальные?
Когда мне надоело общаться с некомпетентными специалистами техподдержки,
я попросил их дать мне контакты их руководства. Никаких контактов мне конечно же не дали.
В итоге отправленный в Приватбанк перевод был как я полагаю украден, т.к. получателю деньги не выдали и мне их обратно не вернули.
Інформація щодо фінансових операцій може бути надана лише власнику рахунку, в даному випадку — отримувачу, оскільки вас ми не можемо ідентифікувати, як відправника в іншому банку.
Дійсно, наразі у зв´язку з доповненням постанови НБУ №18 та отриманням роз´яснень від НБУ — Російська Федерація та Білорусь заблоковані для проведення переказів. Перекази з цих країн заблоковані до особливого розпорядження НБУ.
Повністю закрито для всіх клієнтів здійснювати наступні операції:
• з використанням російських рублів та білоруських рублів;
• учасником яких є юридична або фізична особа, яка має місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації або в Республіці Білорусь.
У разі виникнення додаткових питань, отримувач завжди може звернутись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом.
Коментарі (5)
Не получила наличные при снятии средств с карты другого банка
Хотелось бы отметить работу горячей линии. Голосовой помощник (или виртуальный) до истерики может довести, тк в таких ситуациях он не понимает, чего хотят. С оператором связаться в тот момент так и не получилось.
У разі, якщо кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. При наявності деталей запиту, зможемо прискорити відповідь.
Коментарі (1)
Не відбулось зарахування коштів
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням (статус 'Ви не можете отримати виплату' в додатку Дія). Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Написати коментар
Двойная оплата
P.S Есть скриншот данных транзакций, но не нашёл возможность добавить его.
По зрозумілим причинам, ми не можемо вам публічно надати інформацію стосовно руху коштів по вашій картці.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб надати пояснення щодо вашого випадку.
Написати коментар