×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Мошенничество
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (4)
Власні кошти заблоковані і не відображаються в балансі.
Поповнив картку власними грошима.
Частина кошів не відображається в приват 24 вже другу добу В тех підтримці вчора і сьогодні в обід реєструвати звернення клієнта відмовилися. У відділенні, фізично, теж не надають ніякої інформації. Як результат, зареєстрували звернення через два дні витраченого часу. Результат — проблему до тепер не вирішено, власні кошти заблоковано. Дуже не задоволений роботою.
Нам сумно, що ви зіткнулися з такою ситуацією та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з нашим оператором для покращення якості обслуговування. Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців, за результатом якого ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
6500
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує кошти на картку після отримання фінансування; також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Коментарі (4)
Банк знахабнів
Наші фахівці вирішили проблему та прикладають всіх зусиль, щоб правильні баланси відобразились в Приват24 якомога швидше.
Коментарі (1)
Допомога
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує кошти на картку після отримання фінансування; також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Коментарі (3)
Приват банк прощёлкать и пытается снять с себя ответственность
В 22:30 моим номеров завладели мошенники
В 23:00 я дозвонился до банка, сообщил что моим номером овладели мошенники и оператор банка заблокировала мой счёт.
В 01:00 мошенники сняли 70 тыс с моей карты (которую мне заблокировал сам оператор банка пару часов назад)
Сегодня пришла смс от Приват банка что мои 70 тыс не вернут потому что приходила смс подтверждение на разблокировку.
ТАК Я ЖЕ СООБЩИЛ ВАМ ПАРУ ЧАСОВ НАЗАД ЧТО МОИМ НОМЕРОМ ОВЛАДЕЛИ МОШЕННИКИ, ПОЧЕМУ ВЫ ПРОЩОЛКАЛИ???
Профільні фахівці детально розглянули ваш випадок та на жаль, не змогли з вами зв'язатись для надання зворотного зв'язку.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (18)
Не приходять смс для входу приват 24
Луганська область.
Ми звернулись в приватному повідомленні для перевірки інформації та уточнення ваших контактів.
Коментарі (2)
Шахрайські дії
Вами було введено дані для входу в акаунт Приват24 та дані картки на сторонньому сайті, що ви не заперечуєте і самостійно повідомили звернувшись в підтримку. В даній ситуації попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях, особливо у випадку, коли клієнт самостійно надав доступ до свого акаунту та дані картки шахраям. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Зі своєї сторони ми зафіксували інформацію та будемо оскаржувати платіж згідно правил міжнародної платіжної системи. За результатом ми вас додатково проінформуємо.
В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (7)
Открытие дебетного счета
Перепрошуємо за незручності. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей, щоб наші колеги могли провести перевірку відносно описаної вами ситуації.
Коментарі (1)
Разочарована официальным сотрудничеством государственногоПриват Банка с мошенниками в лице Страховой компании Кредо
13.01.2022 у нас случилось ДТП. У виновника ДТП была страховка Кредо, будь она неладна. Составили европротокол.
23.01.2022 эксперт от страховой Кредо задокументировал все повреждения нашего авто и передал в страховую (номер страхового дела 3003361).
30.01 позвонили в Кредо, уточнить, приняли ли акт эксперта, на какую сумму выплаты рассчитывать. Тогда еще горячие линии страховой с горем пополам работали. В телефонном режиме сотрудник страховой сообщил, что европротокол и акт эксперта приняты в работу, нужно написать запрос по электронной почте о сумме, которая нам полодена к выплате, они ответят письменно.
02.02.2022 в 12:09 нами с электронной почты был отправлен запрос, подписанный при помощи Дия подпись, на электронную почту credo@credo.zp.ua.
❗❗❗По сегодняшний день НЕТ даже ответа о сумме, которую нам насчитали к выплате, не говоря уже о самой выплате.
❗❗❗Ни с по одному из номеров телефонных линий Кредо связаться и получить информацию. Номер 0800500206 — о чудо, автоответчик любезно переадресовывает на номер ❗❗❗3700 государственного ПриватБанка для оформления свеженьких их *** -страховок. То есть, страховки мы вам с удовольствием руками банка продадим. Но в случае страховых выплат хрен вы кому дозвонитесь.
Номер 0800500301 — берут трубку сотрудники страховой, которые блеют, что они всего лишь принимают заявки о свежеслучившихся ДТП, но никакой другой информацией не владеют и доступов к страховым делам и суммам выплат у них нет.
Я неоднократно звонила в Приват, сообщала им об этих случаях и просила у них работающие контакты Кредо, раз уж они решили замарать еще больше свою репутацию и стать представителями мошенников:
Сотрудник Привата любезно дал мне номер 08005000801 — ❗по этому номеру оказалась страховая Инго, к Кредо не имеющая никакого отношения🙈
Инго в свою очередь дала номер 067 523 40 90, указали, что это офис Кредо по выплатам — дозвониться также не представилось возможным (звонила каждый день в течение трех недель).
В общем, плохо все это. Приват банк прекрасно знает о действиях (бездействиях) этой страховой, о многочисленных случаях мошенничества со стороны Кредо, но страховочки продолжает толкать.
Зі своєї сторони банк надає сервіс, який дозволяє зручно сплачувати страхові внески та оформлювати договори страхування з компаніями, що вказані на офіційному сайті банку — https://privatbank.ua/strahovaniye. Важливо розуміти, що проведення виплати за страховим випадком та визначення суми компенсації здійснюється страховою компанією на основі умов договору страхування, який укладено між нею та клієнтом. По питанням виплати компенсації ви можете звертатись до страхової компанії, контакти якої можна знайти на їх сайті.
Коментарі (7)
Исчезли деньги
Наші фахівці вирішили проблему, правильні баланси відобразяться протягом двох днів.
Написати коментар
Произвол банка с моей ипотекой
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Коментарі (1)
Странная ситуация
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей.
Коментарі (2)
Несанкціоновані списання з картки. Реакції 0
Тимчасові труднощі стосуються саме відображення деяких операцій у виписці по картці. При цьому коректний поточний баланс картки доступний для перегляду в Приват24. Для проведення платежів з картки, як і раніше, необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику (для оплати на сторонніх сайтах), оплати через термінал проводяться з фізичною присутністю картки і введенням ПІН-коду.
Наші фахівці вже працюють над якнайшвидшим вирішенням питання, щодо коректності відображення інформації в особистому кабінеті.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцем, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.
Коментарі (1)
Невозможно снять валюту со счета уже неделю!
Операторы на 3700 и в чате ничего внятного не отвечают, решать проблему никто не собирается.
На данный момент имею три (!) заявки на три (!) разных отделения города, в которых ежедневно просто переносится дата выполнения.
Списать на войну данный вопрос не нормально, т.к. до 14 апреля заявки принимались и наличность выдавалась без проблем. Лично мной 13 апреля средства были получены.
Как только отменили запрет на продажу наличной валюты через кассу, так она сразу же стала утекать на черный рынок валютчикам. Заявки клиентов никто выполнять не собирается. Неделя ожидания и обращения в банк не принесла никаких результатов вообще.
Вибачте за можливі незручності. Наші фахівці вже проводять перевірку стосовно вашої ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
Коментарі (2)
Обман завідуючої відділення
Продаж валюти здійснюється лише в межах раніше придбаної у клієнтів готівки. Валюта, що є у відділенні та призначається для видачі з вкладів або рахунків, продажу не підлягає. Замовлення валюти під купівлю недоступне, а безготівкова купівля валюти (переказом між картками) поки що не дозволена НБУ.
Написати коментар
Комиссия банка
Якщо при зарахуванні була стягнута комісія 0.5%, але кошти мали ознаки цільових, як то пенсія, соц. виплати чи інші цільові зарахування, ми шукаємо шляхи для якнайшвидшого вирішення питання. Просимо вибачення за ситуацію.
Коментарі (1)
Допомога у вигляді 6500грн оформлена 28.03.2022, до сих пір немає зарахування…
Оформлена заявка у застосунку дія 28.03.2022 на отримання допоги 6500грн
По цей час у застосунку — чекайте на зарахування коштів
А у приваті на карточці — нічого
Не знаю, хто притримує гроші, мін. економіки / приват, але зараз вони потрібні, а їх немає.
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування;
також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Написати коментар
Преміум підтримка повний 0, неможливо оскаржити незаконне списання коштів
11.12.2021 я відлітав з аеропорту Марса-Аламу і мені було запропоновано швидко пройти паспортний контроль для власників Платинум карток. Я уточнив чи це безкоштовно, мені відповіли що повністю безкоштовно і попросили карту для перевірки що вона активна. Карту я надав, мені її повернули і провели по відповідних стійках. Далі я пішов на посадку.
По поверненню в Україну я побачив що з моєї карти зняли 1 долар за відвідування Лаундж Зони в Аеропорту (яку я не відвідував) і вирішив перевірити інформацію в інтернеті, перечитав на сайті Приватбанку, що при відвідуванні лаундж зони резервується 1 долар на карті, а потім знімається 32 долари на протязі 1−2 місяців.
Інформація вказана на сайті Приватбанку:
https://privatbank.ua/vip/loungekey
Також там вказано: «Як підтвердження оплати Ви підписуєте електронний чек, у якому зазначено кількість відвідувачів, у тому числі Ваші гості, дата відвідування лаундж-залу тощо. Обов’язково перевіряйте зазначену кількість гостей»
12.12.2021 я одразу звернувся до Персонального банкіра і в службу підтримки з детальним описом ситуації, щоб цю оплату анулювали та унеможливили подальше списання, адже Лаундж Зони я не відвідував, жодних документів/чеків не підписував. Декілька разів детально описував ситуації різним співробітникам по телефону 3700, і в чаті.
25.01 з моєї карти було знято ± 60 доларів в гривнях. Я повторно декілька разів звертався в Приватбанк з питанням за що їх зняли, і чому 60 а не 160, на що відповіді не отримав.
Лише після чергового звернення 20.04 я отримав відповідь, що кошти зняли за відвідування лаундж зони 2 особами, на що мені надіслали якийсь скріншот з їх системи. На моє заперечення що я нічого не відвідував і не підписував і навіть летів сам в той день, мені відповіли, що це відповідь на їх звернення від Лаундж зони і там вказано 2 особи, отже 64 долари знято і вони нічого зробити не можуть.
Повна бездіяльність при незаконному знятті коштів з карти, при тому що в них чітко вказано в умовах обслуговування: «Як підтвердження оплати Ви підписуєте електронний чек, у якому зазначено кількість відвідувачів, у тому числі Ваші гості, дата відвідування лаундж-залу тощо. Обов’язково перевіряйте зазначену кількість гостей».
Обслуговування на нульовому рівні, постійні обіцянки звязатися з відповіддю на протязі 24 годин і жодної відповіді, поки не звяжусь сам через кілька днів і так знову і знову.
Як потім дізнався, буває така ситуація з аеропортом Єгипту і не один я так постраждав. Мій знайомий обслуговувся в OTP банку, в нього була така ж ситуація, та після його звернення кошти йому повернули на протязі 24 годин. Я дуже розчарований такою якістю обслуговування та відношенням до клієнтів.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написати коментар
Безпідставне утримання комісії при зарахуванні соціальних виплат на картку для виплат
Так, при зарахуванні виплати на мою картку також утримано комісію 13.04.2022. При спробі оскаржити ці дії я зателефонував на гарячу лінію банку, де мені кваліфіковано пояснили, що я не правий)))) #??, а соцвиплати це нецільове поповнення банківської карти для виплат, а тому з мене утримано комісію.
Наступне «оподаткування» соцвиплати на карті для виплат банком здійснено 19.04.2022.
Знову якась стороння помилка?
Як я розумію, такі виплати здійснюються реєстрами до яких вносяться сотні отримувачів коштів. Тому такі дії вчинено не до одиниць, а до сотень чи тисяч клієнтів.
Перепрошуємо за це прикре непорозуміння.
Наші профільні фахівці вже вирішують ситуацію.
Помилково утриману комісію буде повернуто централізовано.
Коментарі (2)