Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
VladVlad1970 24 червня 2022, 19:22
Была задолженность в размере 22 000 грн. в связи с войной и отсутствием работы. Одолжил у друзей деньги чтобы иметь средства к существованию и возможности оплачивать проценты за пользование заемными деньгами банка. Оплачивал вовремя обязательные платежи. Сегодня на счету обнаружил 1500грн. вместо 11000 грн. и узнал что банк уменьшил мне кредитный лимит в двое. На вопрос почему банк так сделал, получил ответ от поддержки что это автоматический процесс основанный на многих факторах и т. д. и т. п. То есть банк тупо без предупреждения закрыл задолженность моими деньгами, которые я рассчитывал потратить на жизнь пока нахожусь в поисках работы. И это во время военных действий, когда более 60% людей оказались без работы. Спасибо за помощь в трудное время приватбанк! Как говорил один умный человек «Не так страшны российские воши как украинские *** !». Если бы я знал что банк так поступит, я бы снял деньги в банкомате и хранил наличными. Одно слово, приватбанк — это *** !
Приватбанк
Відповідь банку
24 червня 2022, 19:57
Добрий вечір!
Дозвольте звернути увагу, що зменшення кредитного ліміту і як наслідок зменшення доступної для користування суми на картці передбачено умовами договору по картці. Важливо розуміти, що коли банк зменшує кредитний ліміт він не забирає ваші особисті кошти, а зменшує суму кредиту, якою ви можете користуватись. При внесенні коштів на картку в першу чергу погашається заборгованість. Якщо б на картці не було використаного кредиту, це були б ваші особисті кошти. У даному випадку, мова йде про кредитні кошти надані банком.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Squaremeter 24 червня 2022, 18:44
Никогда не любил приват, постоянно у них какие-то сбои, что-то не работает или чтобы блокируется при каждом чихе. Собственно, по этой причине я не являюсь их клиентом (и не планирую). Но понадобилось срочно снять небольшую сумму наличных, подвернулся зелёный банкомат, современный, с сенсорным экраном и бесконтактным считывателем карт. После ввода пин-кода и размера суммы, на последнем этапе он наглухо завис, а после нажатия отмены просто выкинул на главный экран, наличные я не получил, но при этом сумму с карты списали. Теперь нужно ехать в банк эмитент и писать заявление на расследование, чтобы мне вернули деньги. По инфо от поддержки моего банка, ситуация для привата вполне заурядная.
Приватбанк
Відповідь банку
24 червня 2022, 19:22
Добрий вечір!
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію.
Банк надає можливість користуватись своїми послугами як клієнтам, так і користувачам інших банків, розуміючи, що наша система банкоматів і терміналів доступна майже повсюди.
Саме той банк, що випустив картку має створювати запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити чи дійсно кошти списані.
Проблема вирішена
DmytroMushat 24 червня 2022, 18:36
Банк просто втратив довіру, я не можу вирішити ні одного питання зв’язанного з валютою в своєму ФОП кабінеті, в мене вже відверто немає ні слів ні нервів, займаються відвертим обкраданням та хамством, особливо валютний менеджер — це просто шок. Складається враження що не я являюсь клієнтом банку, а банк є моїм клієнтом. РАДЖУ ВСІМ ПРИЙМНІ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ, не мати справи з цим банком.
Приватбанк
Відповідь банку
24 червня 2022, 19:18
Добрий вечір!
Питання передане в роботу профільним фахівцям. З вами додатково зв'яжуться.
Проблема вирішена
IGOR LYSENKO 24 червня 2022, 16:24
Тупо зняли мої гроші з моего рахунку сторонні особи з виконавчої служби, безпека банку не працює, прийшла постанова на мое ім'я та прізвище але рік народження та адреса проживання інші. Чому не перевіряє банк особисті дані!!!
Приватбанк
Відповідь банку
24 червня 2022, 17:08
Добрий день!
Фахівці перевірять інформацію та зв'яжуться за результатом розгляду питання.
Проблема вирішена
Rus7an 24 червня 2022, 15:58
приват пользуясь военными действиями в стране думаю с позволения государвтса занимается откровенным бандитизмом. мало того что Я пенсионер каждый раз входя в банк должен часами заниматься разгадкой ребусов и головоломок. так и сменив финансовый номер смс опять целенаправленно не приходит. получаем каждый раз отписки — то настройки сети то еще что-то там. не врите. на етот номер приходили смс и все работало и моджно было пользоваться услугами кабинета. а после общения с вами смс просто перистали приходить. это вы все целенаправленно делаете. каждый раз чтоб снять пенсию я вынужден каждый месяц проходить фото идентификацию. часами ждать вашего оператора который может мне сказать-воздушная тревога — я ушел… более мерзкой работы банка я не видел в жизни. я очень жалею что выплатил вашему банку все кредиты и долги. хотелось бы чтобы вы свои деньги так получали как мне отдаете мою пенсию. какя страна такой и банк.
Приватбанк
Відповідь банку
24 червня 2022, 17:03
Добрий день!
Банк в жодному разі не прагне ускладнити вам доступ до своїх рахунків. Саме тому ми даємо змогу звернувшись в підтримку змінити спосіб підтвердження і увійти в акаунт, навіть, якщо немає змоги отримати смс/дзвінок через відсутність зв'язку чи інші причини.
Зі сторони банку повідомлення відправляються на ваш номер. По більшій частині повідомлень ми отримуємо звіт про доставку смс. В даній ситуації радимо звертатись до мобільного оператора для вирішення питання з коректною доставкою повідомлень на ваш номер.
Анатолий Малина 23 червня 2022, 21:45
28 мая, с карты монобанка через терминал приват банка, я хотел снять 10000 грн, деньги списались, но не выдались.Почти месяц я жду свои деньги (в военное время)и общаюсь с операторами, последний раз был сегодня 23.06, девушка говорила одну заученную фразу и больше не давала никакой информации, перебивала и затем вообще бросила трубку.В такое не легкое время тянут резину и не отдают деньги и вообще позволяют так разговаривать с клиентом.
Приватбанк
Відповідь банку
24 червня 2022, 10:11
Добрий день!
Саме той банк, що випустив картку має проводити запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити чи дійсно кошти списані.
Ми написали вам в приватному повідомленні для уточнення додаткової інформації щодо вашого звернення в підтримку, а також, щоб перевірити чи надходила до нас заявка від вашого банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mihailhimik 23 червня 2022, 15:34
Пройшло 1.5 години скинув на карту: 4149439014429066, скинув 200грн гроші досі не прийшли.
Приватбанк
Відповідь банку
23 червня 2022, 17:38
Вітаємо.
Отримувач з квитанцією може звернутись до підтримки банку для перевірки надходжень.
Проблема вирішена
irina1967pesh 23 червня 2022, 15:04
Очень давно была клиентом банка, 15 лет назад, соответственно актуальной карты в нем не было. Обратилась в колл центр с которого меня направили в онлайн поддежку на сайт, с которой меня отправили в отделение. Нахожусь в городе Бахмут, который не оккупирован, но все отделения уже не работают, выехать возможности нет в другой город. При этом изначально сказали что всё можно решить дистанционно. Нужно завести было карту чтобы получить выплату от Гарантированного Фонда, в моём вопросе мне не помогли, грубо ответив после всех авторизаций и подтверждений данных, фото с паспортом и т. д. что теперь вам нужно обратиться в отделение. в Банке полный бардак!!! Сайт глючит!!!
Приватбанк
Відповідь банку
23 червня 2022, 17:48
Вітаємо.
Якщо при верифікації ви вказуєте не ті дані, які засвідчували в банку — дистанційно, на жаль, немає змоги вирішити ваше питання, адже ми не можемо вас ідентифікувати як клієнта та це наражає на ризик втратити свої кошти. Тому, просимо віднестись з розумінням такої перевірки.
Vladimir26K 23 червня 2022, 14:46
До начала военных действий был лимит на оплату частями, а также действующий договор. После 24.02 Приватбанк обнулил для всех своих клиентов лимиты на оплату частями. Во время кредитных каникул я ежемесячно вносил платёж по договору, оставляя предварительно заявку в чате. Поэтому когда банк анонсировал возвращения услуги Оплаты частями я был уверен, что и мне лимит восстановят, но нет…
Абсолютно не понятное мне решения, платежи вносил постоянно даже во время кредитных каникул, работать официально продолжаю, зарплату получаю, так, что же тогда банк не устроило, что он не пересмотрел свое решение? Хотелось бы знать какие у них критерии отбора для установления лимитов.
Приватбанк
Відповідь банку
23 червня 2022, 16:43
Добрий день
Банк займається відновленням кредитуванням клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично.
Нагадаємо, щоб мати суму для покупок в Оплату частинами, найважливіше — це активна кредитна картка :)
Такі фактори, як операції по картці, наявність депозитів за отримання виплат на картку для виплат значно підвищують шанси отримати бажаний ліміт.
Проблема вирішена
Stas1969 23 червня 2022, 12:18
Відділення за адресою: Суми, вул. Петропавлівська, 76
После заказа наличными евро со своей карты на 17 .06.22 в отделении города Сумы Петропавловская 74 приехав из другого города, получил отказ.
Т.к.нахожусь в ЗСУ, не могу ездить туда в любое время.прошу разобраться в данной ситуации.
В случае повторного отказа в выдаче денег 24.о6.22 буду вынужден обратиться в контролирующие органы и разместить порочащую информацию в соцсетях.
Надеюсь что мое обращение решиться положительно.
Приватбанк
Відповідь банку
23 червня 2022, 13:51
Вітаємо!
Вибачте за можливі незручності. Наші фахівці вже проводять перевірку стосовно вашої ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mosly 22 червня 2022, 22:22
Какой то банк очень странный с плевательским отношением к клиентам.
Начисляется процент по кредиту, карта уже уходит в минус, присылают рассылки с требованием погасить, после того как удалось по чату связаться с сотрудником банка, я задал вопрос, скажите мне где находится любое отделение банка или банкомата в Мариуполе и я сразу же погашу задолженность, на что был ответ, в Мариуполе не сможете ищите другие варианты. Вот спасибо ПриватБанк, проблем мне сейчас в Мариуполе не хватало, так ещё и вы, нет чтоб какую то отсрочку давать людям в окуппированых городах…
Приватбанк
Відповідь банку
23 червня 2022, 11:43
Вітаємо.
Банківська система повинна працювати, аби забезпечувати і передову, і тил. Економічний фронт також дуже важливий для перемоги. І тому з 1 квітня ми частково повернули деякі тарифи, при цьому знизивши їх порівняно з довоєнним рівнем.
Враховуючи поточну ситуацію, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Більше інформації про обслуговування клієнтів під час війни та заходи, які ми робимо для підтримки клієнтів, — на спеціальній сторінці сайту https://privatbank.ua/help.
MachOleg29 22 червня 2022, 13:16
Сьогодні звернувся у ПриватБанк, щоб відкрити картку для виплат, на яку маю отримувати зарплатню. Мені повідомили, що моє обслуговування в банку неможливе, причин не назвали, перегляду це рішення не підлягає. Коли я жартома запитав, чи може Мінфін чи Президент України повпливати на це рішення, вони сказали, що це неможливо, ніби це не український банк, а якийсь з космосу.
Тепер не знаю, що мені робити. Зарплату можу отримувати лише на Приват, а з ним такі проблеми, та й ще у воєнний час. І від роботи не хочу відмовлятися через такий неприємний момент!
Приватбанк
Відповідь банку
22 червня 2022, 16:13
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Проблема вирішена
Siviluda 22 червня 2022, 8:26
28 лютого переказала «ковідну тисячу» через Приват24 на рахунок ЗСУ. Баланс на карті «е-підтримки» став нульовим, потім карта зникла з меню. В мене ще є зарплатна карта Приват, а також Універсальна, яку мені «втюхали» настирливі співробітники банку, якою я ніколи не користувалась і через те приховала в меню Приват 24, щоб бува випадково не вчинити з нею якихось операцій. Кілька днів тому бачу сповіщення про заборгованість за карткою Універсальна в розмірі 1000 грн плюс відсотки за два місяці. Співробітниця банку по телефону пояснила, що ця заборгованість виникла через «купівлю книг в інтернеті»!!! Мої намагання пояснити ситуацію нічого не дали — тої карти «єПідтримки» в меню нема ,інформації по ній теж, а гроші списали з «Універсальної»…
Приватбанк
Відповідь банку
22 червня 2022, 10:38
Добрий день!
На даний момент не бачимо по вашій картці єПідтримка операції про яку ви говорите. Сама картка єПідтримка відображається в вашому Приват24 і по ній можна переглянути, як баланс, так і виписку. У разі, якщо б по картці єПідтримка було зарахування 1000грн і після того переказ цих коштів на ЗСУ, ця інформація відображалась би у виписці по картці. Виходячи з описаної вами ситуації, ймовірно, що при здійсненні згаданого у відгуці платежу на користь ЗСУ вами були введені дані картки Універсальна і проведена оплата саме з неї. Адже у разі оплати з іншої картки, кошти списались би з тої картки, дані якої були введені при здійсненні операції. Радимо переглянути виписку по картці у вашому Приват24.
Проблема вирішена
MagicalDeff 21 червня 2022, 20:40
З’явилась проблема при поповненні картки через термінал самообслуговування.Після внесення готівки термінал отримав збій і кошти на картку не зарахувались.Гаряча лінія не відповідає дві години.У застосунку приват 24 немає можливості вирішення проблемаи
Приватбанк
Відповідь банку
22 червня 2022, 10:37
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Для вирішення питання ви можете звернутись до наших колег в підтримку на сайті https://privatbank.ua/ або https://next.privat24.ua/, щоб фахівці могли ідентифікувати вас належним чином і подати заявку на повернення коштів.
У меня такая ситуация, нахожусь в оккупированном городе. Так вот нет чтоб ощущать поддержку банка, в котором я вкладчик не мало 13 лет. Банк пользовался моими личными средствами, банк ограничил со мной сотрудничество, заблокировал все. Я ничего не нарушала. И теперь пишет чтоб я с ними судилась. Вот этого я не ожидала, чтоб забрать свои средства я должна ещё и по судам ходить, которые легально работают только на неоккупированых территориях. А туда ещё надо безопасно добраться как-то. Это ужас. А ж плакать хочется.
Приватбанк
Відповідь банку
22 червня 2022, 10:02
Добрий день!
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kuvasmih 21 червня 2022, 19:06
Все проблемы клиентов этого банка решаются проигрыванием гимна Украины часами при обращении на горячую линию!!! И это после пристального допроса их электронным консультантом, которого иначе как тупым и назвать никак нельзя. Ну разве что эту тупость и наглость возвести в квадрат.
Ну что еще сказать? И так уже все ясно и всем…
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2022, 19:30
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти і допомогти у вирішенні питання.
Tcemchyk 21 червня 2022, 18:00
Набридло. Отримав дзвінок з питанням чи заходите ви в приват 24, чи знаєте як., у зв’язку з тим що не користуєтеся карткою? Хто вам ці скрипти та вказівки пише? будучи клієнтом з 2008 року, я що не знаю як заходити до приват 24? тобто ви мене вважаєте дурнем? ба більше, чому на будь що в приваті треба купу дозволів і справок постіно оновлювати, а про те що ви самі відбрали у мене кредитный ліміт який я напрацьовував з 2008 року (ще до війни, не обмеження) ваші менеджери не бачать і далі принижують заявами, що якби ви оформили карту універсальну., так я від неї і відмовився тому, що ви знищили мою лояльність, продовжуючи витрачати мій і свій час на відверто безглузді дзвінки впродовж років.
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2022, 18:30
Добрий вечір!
Шкодуємо, що наші комунікації, які покликані розповісти про сервіси або нагадати про їх особливості і зручні функції викликають у вас такі емоції. Що ж до кредитного ліміту, зазначимо, що згідно умов договору банк самостійно визначає розмір кредиту, який може дати клієнту для використання. При розрахунку використовується математична модель з великою кількістю змінних, кожен з яких має свою вагу і тому виділяти один фактор було б некоректно. Наявність активної картки Універсальна дає змогу накопичувати позитивну історію користування карткою і в будь-який момент спробувати подати заявку на збільшення ліміту.
Ми можемо відключити комунікації інформаційного характеру на ваш номер, якщо ви надасте його нам в приватному повідомленні.
Sankat78 21 червня 2022, 14:09
21.06.22 об 11:58 проводив оплату через новапей (інтернет) на суму 3400 грн. Прийшло підтвердження на оплату СМС на суму 3400.
З рахунку списали 3805.
Не одноразове звернення на 3700 результату не дали. :(
Оператори розповыдають все що завгодно, крім того чому в підтвердженні одна сума, а списують іншу. :(
Про те скільки в мене заберуть грошей я дізнаюся вже після оплати?
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2022, 16:19
Добрий день!
В ситуації, коли оплата здійснюється за послуги поштового перевізника вона проводиться без комісії, як і звичайна оплата через інтернет. При оплаті так званого «Накладеного платежу», зазвичай, операція зі сторони поштового перевізника проводиться, не як оплата послуг, а як Р2Р платіж, тобто, платіж з картки на картку, яким ця операція фактично і являється. Відповідно до діючих тарифів за проведення платежів з картки на картку, в тому числі не через Приват24, а із застосування сторонніх сервісів, передбачена комісія — https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
Проводячи платіж через сайт чи додаток поштового перевізника має відображатись інформація про те, що оплата послуг перевізника і сплата «Накладеного платежу» це дві окремі операції і друга з них проводиться, як платіж на картку.
Bohdana22 21 червня 2022, 13:53
17.05.2022 внесла платёж за ипотеку, как обычно, наперёд, вовремя. Программа дала сбой и перенесла весь платёж на тело кредита, не внёся платёж на процент. 16.06.2022 программа решила что так как процент я «не оплатила» можно насчитывать пеню. У меня начали списывать 5000 грн «долга» с моих карт. Трижды звонила в поддержку, операторы видят сбой, передают на службу поддержки. Служба поддержки смотрит платежи с 01.06 до 16.06 и отвечает что я не вносила средства. Платёжи за май они не смотрят и игнорируют, хотя в заявке все описано. С меня продолжают списывать долг, которого нет, т.к. платёж как обычно был внесён.
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2022, 15:32
Добрий день!
Фахівці займаються вашим питанням і зв'яжуться за результатом його розгляду.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Владислав Пустовалов 21 червня 2022, 12:54
Дуже неприємна історія сталась зі мною напередодні дня народження: Після зняття готівки в банкоматі, незрозумілим для мене чином в мене пропала фізична картка. Через велику кількість справ, Я не звернув уваги на її відсутність, аж поки не побачив в приват-24 повідомлення про те, що за 2 хвилини в мене зняли з картки усі гроші, що там були.
Звернувшись у службу підтримки, мені порадили подати заяву у поліцію (що Я і зробив), а також створили заявку на відшкодування. І сьогодні мені прийшла відповідь: «На жаль, ми не можемо повернути гроші за заявкою. Не було дотримано заходів безпеки під час використання банківських продуктів».
В мене не був написаний пін-код на картці, в мене не було його на парці, в мене він був тільки в голові. Як зловмисники змогли пройти перевірку пін-кодом Я не знаю, а також не розумію що саме мені треба було зробити, щоб «дотриматись правил користування».
Дуже сподіваюсь, що поліція допоможе знайти зловмисників, а від вас Я вимагаю відшкодування згідно зі статтею 9 Федерального закону від 27.06.2011 N 161-ФЗ (ред. від 02.07.2021) «Про національну платіжну систему». Пишу це тут, а також просто зараз напишу в підтримку на вашому сайті.
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2022, 15:15
Добрий день!
Щоб мати можливість зняти готівку з картки або здійснити оплату карткою в торговій точці необхідно знати ПІН-код картки, який відомий лише клієнту власнику картки і не зберігається в банку у відкритому незашифрованому вигляді.
Якщо ви вже звернулись до правоохоронців із заявою про шахрайство необхідно очікувати завершення розслідування.
На нашому сайті ми розмістили дієві поради, які допоможуть не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝