×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Кража денег под видом уменьшения кредитного лимита
Дозвольте звернути увагу, що зменшення кредитного ліміту і як наслідок зменшення доступної для користування суми на картці передбачено умовами договору по картці. Важливо розуміти, що коли банк зменшує кредитний ліміт він не забирає ваші особисті кошти, а зменшує суму кредиту, якою ви можете користуватись. При внесенні коштів на картку в першу чергу погашається заборгованість. Якщо б на картці не було використаного кредиту, це були б ваші особисті кошти. У даному випадку, мова йде про кредитні кошти надані банком.
Коментарі (14)
Банкомат не выдаёт деньги, но списывает средства со счёта — это как?
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію.
Банк надає можливість користуватись своїми послугами як клієнтам, так і користувачам інших банків, розуміючи, що наша система банкоматів і терміналів доступна майже повсюди.
Саме той банк, що випустив картку має створювати запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити чи дійсно кошти списані.
Написати коментар
Менеджмент та ФОП послуги просто ЖАХ
Питання передане в роботу профільним фахівцям. З вами додатково зв'яжуться.
Написати коментар
Кража
Фахівці перевірять інформацію та зв'яжуться за результатом розгляду питання.
Коментарі (5)
геноцыд населения
Банк в жодному разі не прагне ускладнити вам доступ до своїх рахунків. Саме тому ми даємо змогу звернувшись в підтримку змінити спосіб підтвердження і увійти в акаунт, навіть, якщо немає змоги отримати смс/дзвінок через відсутність зв'язку чи інші причини.
Зі сторони банку повідомлення відправляються на ваш номер. По більшій частині повідомлень ми отримуємо звіт про доставку смс. В даній ситуації радимо звертатись до мобільного оператора для вирішення питання з коректною доставкою повідомлень на ваш номер.
Коментарі (6)
Некомпетентность оператора и не налаженная система внутри банка
Саме той банк, що випустив картку має проводити запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити чи дійсно кошти списані.
Ми написали вам в приватному повідомленні для уточнення додаткової інформації щодо вашого звернення в підтримку, а також, щоб перевірити чи надходила до нас заявка від вашого банку.
Коментарі (2)
Не прийшли гроші.
Отримувач з квитанцією може звернутись до підтримки банку для перевірки надходжень.
Написати коментар
При заявленной возможности создать карту онлайн и актуализировать данные — отправляют в отделение.
Якщо при верифікації ви вказуєте не ті дані, які засвідчували в банку — дистанційно, на жаль, немає змоги вирішити ваше питання, адже ми не можемо вас ідентифікувати як клієнта та це наражає на ризик втратити свої кошти. Тому, просимо віднестись з розумінням такої перевірки.
Коментарі (1)
Про услугу «Оплата частями» от Приватбанка
Абсолютно не понятное мне решения, платежи вносил постоянно даже во время кредитных каникул, работать официально продолжаю, зарплату получаю, так, что же тогда банк не устроило, что он не пересмотрел свое решение? Хотелось бы знать какие у них критерии отбора для установления лимитов.
Банк займається відновленням кредитуванням клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично.
Нагадаємо, щоб мати суму для покупок в Оплату частинами, найважливіше — це активна кредитна картка :)
Такі фактори, як операції по картці, наявність депозитів за отримання виплат на картку для виплат значно підвищують шанси отримати бажаний ліміт.
Написати коментар
Проблема с выдачей наличных
Т.к.нахожусь в ЗСУ, не могу ездить туда в любое время.прошу разобраться в данной ситуации.
В случае повторного отказа в выдаче денег 24.о6.22 буду вынужден обратиться в контролирующие органы и разместить порочащую информацию в соцсетях.
Надеюсь что мое обращение решиться положительно.
Вибачте за можливі незручності. Наші фахівці вже проводять перевірку стосовно вашої ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
Написати коментар
Людоедская политика ПриватБанка
Начисляется процент по кредиту, карта уже уходит в минус, присылают рассылки с требованием погасить, после того как удалось по чату связаться с сотрудником банка, я задал вопрос, скажите мне где находится любое отделение банка или банкомата в Мариуполе и я сразу же погашу задолженность, на что был ответ, в Мариуполе не сможете ищите другие варианты. Вот спасибо ПриватБанк, проблем мне сейчас в Мариуполе не хватало, так ещё и вы, нет чтоб какую то отсрочку давать людям в окуппированых городах…
Банківська система повинна працювати, аби забезпечувати і передову, і тил. Економічний фронт також дуже важливий для перемоги. І тому з 1 квітня ми частково повернули деякі тарифи, при цьому знизивши їх порівняно з довоєнним рівнем.
Враховуючи поточну ситуацію, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Більше інформації про обслуговування клієнтів під час війни та заходи, які ми робимо для підтримки клієнтів, — на спеціальній сторінці сайту https://privatbank.ua/help.
Коментарі (2)
Відмовляються обслуговувати без причин
Тепер не знаю, що мені робити. Зарплату можу отримувати лише на Приват, а з ним такі проблеми, та й ще у воєнний час. І від роботи не хочу відмовлятися через такий неприємний момент!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Коментарі (4)
Списання грошей з карти
На даний момент не бачимо по вашій картці єПідтримка операції про яку ви говорите. Сама картка єПідтримка відображається в вашому Приват24 і по ній можна переглянути, як баланс, так і виписку. У разі, якщо б по картці єПідтримка було зарахування 1000грн і після того переказ цих коштів на ЗСУ, ця інформація відображалась би у виписці по картці. Виходячи з описаної вами ситуації, ймовірно, що при здійсненні згаданого у відгуці платежу на користь ЗСУ вами були введені дані картки Універсальна і проведена оплата саме з неї. Адже у разі оплати з іншої картки, кошти списались би з тої картки, дані якої були введені при здійсненні операції. Радимо переглянути виписку по картці у вашому Приват24.
Коментарі (2)
Не зарахували кошти через термінал
Перепрошуємо за незручності. Для вирішення питання ви можете звернутись до наших колег в підтримку на сайті https://privatbank.ua/ або https://next.privat24.ua/, щоб фахівці могли ідентифікувати вас належним чином і подати заявку на повернення коштів.
Написати коментар
Банк блокирует карты без всяких оснований.
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних.
Написати коментар
Все проблемы клиентов решаются проигрыванием гимна Украины часами!!!
Ну что еще сказать? И так уже все ясно и всем…
Перепрошуємо за незручності. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти і допомогти у вирішенні питання.
Коментарі (3)
Приват вважає своїх клієнтів за дурнів?
Шкодуємо, що наші комунікації, які покликані розповісти про сервіси або нагадати про їх особливості і зручні функції викликають у вас такі емоції. Що ж до кредитного ліміту, зазначимо, що згідно умов договору банк самостійно визначає розмір кредиту, який може дати клієнту для використання. При розрахунку використовується математична модель з великою кількістю змінних, кожен з яких має свою вагу і тому виділяти один фактор було б некоректно. Наявність активної картки Універсальна дає змогу накопичувати позитивну історію користування карткою і в будь-який момент спробувати подати заявку на збільшення ліміту.
Ми можемо відключити комунікації інформаційного характеру на ваш номер, якщо ви надасте його нам в приватному повідомленні.
Коментарі (3)
Кидалово від Привата?
З рахунку списали 3805.
Не одноразове звернення на 3700 результату не дали. :(
Оператори розповыдають все що завгодно, крім того чому в підтвердженні одна сума, а списують іншу. :(
Про те скільки в мене заберуть грошей я дізнаюся вже після оплати?
В ситуації, коли оплата здійснюється за послуги поштового перевізника вона проводиться без комісії, як і звичайна оплата через інтернет. При оплаті так званого «Накладеного платежу», зазвичай, операція зі сторони поштового перевізника проводиться, не як оплата послуг, а як Р2Р платіж, тобто, платіж з картки на картку, яким ця операція фактично і являється. Відповідно до діючих тарифів за проведення платежів з картки на картку, в тому числі не через Приват24, а із застосування сторонніх сервісів, передбачена комісія — https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
Проводячи платіж через сайт чи додаток поштового перевізника має відображатись інформація про те, що оплата послуг перевізника і сплата «Накладеного платежу» це дві окремі операції і друга з них проводиться, як платіж на картку.
Коментарі (5)
Насчитали долг, хотя платёж был внесён вовремя
Фахівці займаються вашим питанням і зв'яжуться за результатом його розгляду.
Коментарі (1)
В мене викрали картку, зняли з неї гроші, а банк каже, що Я не дотримався «рекомендацій безпеки»
Звернувшись у службу підтримки, мені порадили подати заяву у поліцію (що Я і зробив), а також створили заявку на відшкодування. І сьогодні мені прийшла відповідь: «На жаль, ми не можемо повернути гроші за заявкою. Не було дотримано заходів безпеки під час використання банківських продуктів».
В мене не був написаний пін-код на картці, в мене не було його на парці, в мене він був тільки в голові. Як зловмисники змогли пройти перевірку пін-кодом Я не знаю, а також не розумію що саме мені треба було зробити, щоб «дотриматись правил користування».
Дуже сподіваюсь, що поліція допоможе знайти зловмисників, а від вас Я вимагаю відшкодування згідно зі статтею 9 Федерального закону від 27.06.2011 N 161-ФЗ (ред. від 02.07.2021) «Про національну платіжну систему». Пишу це тут, а також просто зараз напишу в підтримку на вашому сайті.
Щоб мати можливість зняти готівку з картки або здійснити оплату карткою в торговій точці необхідно знати ПІН-код картки, який відомий лише клієнту власнику картки і не зберігається в банку у відкритому незашифрованому вигляді.
Якщо ви вже звернулись до правоохоронців із заявою про шахрайство необхідно очікувати завершення розслідування.
На нашому сайті ми розмістили дієві поради, які допоможуть не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (2)