Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Миколаїв, вул. Озерна, 13/2
Адреса:
Миколаїв, вул. Озерна, 13/2
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, перерва каси: 13:00 - 14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
natasaignatenko
19 жовтня 2022, 8:24
Під час проведення оплати комунальних послуг сталося несанкціоноване переведення коштів з моєї картки на картку невідомої мені особи. Хоч на телефоний запит від банку про підтвердження переводу я відмовила у переводі коштів, списання з моєї картки на картку невідомої мені особи все-таки здійснилося. Я звернулася за порадою до завідуючої відділенням № 5 ПриватБанку м. Миколаєва Олени Георгіївни, яка детально роз’яснила мені, що треба робити в такому випадку. Я звернулася до служби 3700 та у Кіберполіцію України. Хочу виразити щиру подяку за оперативну та ефективну роботу цих служб. Кошти були повернуті протягом однієї доби, що ще раз підтверджує надійність ПриватБанку та правоохоронних органів України.
Коментарі (5)
Ответ банка
19 жовтня 2022, 9:30
Доброго ранку!
Завжди раді прийти на допомогу. Дякуємо, що ви з нами :)
Завжди раді прийти на допомогу. Дякуємо, що ви з нами :)
Очень медленно.Проторчал 3 часа в душном помещении, в котором даже нет общественного туалета.Кассир все время на техническом перерыве.Возле терминалов также очереди.Персонал особого рвения не проявляет.Клиенты разворачиваются в другие банки.
Коментарі (1)
Ответ банка
17 грудня 2019, 15:36
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала Вам незручностей.
Хочемо звернути Вашу увагу, що більшість платежів Ви можете провести без відвідування відділення. У банку доступний функціонал дистанційної оплати за більшістю функцій — це допоможе Вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної Вам операції. Що стосується черги, то ми зі свого боку проводимо постійне навчання персоналу. На жаль, Ваше звернення до відділення збіглося з піком клієнтського візиту, з цієї причини обслуговування зайняло більше часу.
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала Вам незручностей.
Хочемо звернути Вашу увагу, що більшість платежів Ви можете провести без відвідування відділення. У банку доступний функціонал дистанційної оплати за більшістю функцій — це допоможе Вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної Вам операції. Що стосується черги, то ми зі свого боку проводимо постійне навчання персоналу. На жаль, Ваше звернення до відділення збіглося з піком клієнтського візиту, з цієї причини обслуговування зайняло більше часу.