Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олег Коновал 28 червня 2022, 16:30
Відновив банківську картку під час війни для отримання допомоги. Зробили це без зволікань, дякую. Допомога так і не прийшла, хоча повідомлення в Дії про неї з’являлось, потім зникло. Тепер отримую повідомлення від Банку, де в ультимативній формі від мене вимагають користуватись рахунком, на який Банк не нарахував ні копійки, інакше вони будуть списувати по 20 грн. щомісяця з кожного рахунку. Вважаю подібні дії «менегерів» від Банку ганебними. Особливо під час війни, коли у більшості людей грошей не вистачає навіть на їжу.
Приватбанк
Відповідь банку
28 червня 2022, 18:41
Добрий вечір!
Виходячи з опису, вам надійшов лист про списання коштів за моніторинг не активних рахунків. Дане списання відбувається лише за рахунок власних коштів і у разі, якщо на картці немає власних коштів списання «в мінус» не відбувається. Таке списання передбачено умовами договору в разі, якщо клієнт більше року не користувався рахунками. Ми можемо запропонувати скористатись рахунком, щоб він знову став активним і комісія не списувалась. Зазначимо, що саме ви приймаєте рішення чи користуватись карткою і рахунками.
Petro432 28 червня 2022, 15:02
Наплевать на своих клиентов. Требуют пройти актуальзацию данных в отделениях ПриватБанка, которые не работают в области ВООБЩЕ НИКАКИЕ. КАК Я ЕЕ ПРОЙДУ? ПОДУМАЙТЕ. Эдинственный доход который приходит на приват карточку, с которой ничего сделать не могу. Вход в Приват24 заблокирован, номер телефона нужно подтвердить ГДЕ Я ЭТО СДЕЛАЮ? СВЯЗИ НЕТУ. Терминалы не работают. В вопросе помощи операторы отвечаю «ничем не сможем поможем» и отключаются. Триндец просто…
Приватбанк
Відповідь банку
28 червня 2022, 18:19
Добрий вечір!
Наші колеги зв'яжуться з вами для вирішення питання за одним із каналів комунікації, які ви залишали в банку. Також просимо залишатись на зв'язку на форумі, щоб ми могли знайти інші способи комунікації у разі необхідності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
igorrybak70 27 червня 2022, 23:49
Відділення за адресою: Харків, пр-т Юрія Гагаріна, 167
Розповідають про якийсь сбій… Оформляли через дію. Додали до мами дочку. І все… Там щось переплутали… Туда направили… Дійсно ід*отизм. Я так вважаю що приват крутить гроші десь там… В ми тут підождемо… Як раз к*цапи нас тут половину переб’ють. І грошики достанеться банку.
Приватбанк
Відповідь банку
28 червня 2022, 10:07
Добрий день!
На жаль, за даними з відгуку немає змоги вас ідентифікувати та розібратись в питанні. Щоб уточнити деталі та ваші контактні дані ми звернулись в приватному повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Денис Нечаев 27 червня 2022, 19:56
Я выехала из Мариуполя (убежала из-за боевых действий), все мои сбережения перевела себе на счёт, людям отдала наличную гривну, а мне перевели столько же на приват. Думала буду ехать через границы, появится меньше вопросов. Доехала, решила снять деньги, а у меня счёт заблокирован. Обратилась в чат, поскольку на их номера нельзя позвонить из загранице. Мне сказали, что мы отказываемся с вами сотрудничать так как деньги которые зашли на ваш счёт, а это 76000грн., поясните их происхождение. То что я им написала их не устроило. Потребовали официальный документ, просто капец… Сошлись на том, что я им написала заявление о переводе денег на другой счёт, они сказали что рассмотрят в течение 3х дней. В итоге мне сказали чтобы я с маленьким ребенком возвращалась в Украину, шла в отделение банка и решала вопросы по месту. Да они ещё сказали, что мне на адрес проживания отправили письмо, (туда где города уже нет). МОЙ СОВЕТ ВЫВОДИТЕ ДЕНЬГИ ИЗ «ПРИВАТБАНК», пусть лучше будут в кармане, подподушкой, ещё где-то, но не в ПРИВАТ БАНКЕ!!! ОСТАНЕТЕСЬ БЕЗ ДЕНЕГ КАК Я!!!
Приватбанк
Відповідь банку
28 червня 2022, 8:48
Доброго ранку!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вадим Шавырин 27 червня 2022, 19:25
Відділення за адресою: Київ, вул. В. Чорновола, 27
Есть доверенность на «всё». И получение в том числе денег. Первый день пришёл в банк, сказали что передадут копии в юротдел и там скажут каким образом снимать деньги. Менеджер создаёт заявку на снятие. Через день звоню оператору, выясняется, что заявка оформлена на увеличение лемита.
Оператор делает заявку на выдачу денег на основании доверенности. Через день звоню, оператор говорит что нужно доказать родство.
Я не выдержал, обозвал, говорю девушка… Представьте себе, что это однофамилец, посторонний человек. Какое родство. У меня доверенность.
Уроды.
У меня мать без ног, ей с Германии крестная высылала пару раз по 100 евро на лечение.
Эти уроды глумятся. Сначала приходил узнать что нужно чтоб снять, говорили что нужно тащить к ним безногого человека или доверенность. Оформил доверенность, теперь ещё нашли причину. Всё для людей.уроды
Приватбанк
Відповідь банку
27 червня 2022, 20:31
Добрий вечір!
Ваше питання в роботі у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб розглянути його якомога скоріше.
Проблема вирішена
dbk 27 червня 2022, 16:45
Уже несколько дней я не могу достучаться до поддержки Привата в чате Приват24. После выбора «Нет нужного вопроса в списке», меня спрашивают хочу ли я подключить специалиста. После ответа «Да», происходит секундная заминка и приходит сообщение о возросшей нагрузке на несчастных операторов и предлагают посмотреть ФАК или вести свой вопрос ниже. Ввожу вопрос, меня перекидывает на главную страницу выбора вопроса и весь цикл повторяется снова. И так можно кликать бесконечно. Я не против подождать ответа вашего супер загруженного оператора, но никакой попытки поставить меня в очередь ожидания не происходит. Я понимаю, что можно позвонить по телефону, но, во первых я нахожусь заграницей и 40 минутный разговор с поддержкой (да-да, обычно это занимает не меньше) обойдется мне гривен в 200. А во вторых все эти 40 мин. придется полностью заниматься исключительно звонком, тогда как при общении в чате можно параллельно заниматься своими делами.
Приватбанк
Відповідь банку
27 червня 2022, 17:39
Добрий день!
Від імені банку приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. В цей непростий час дуже зросла кількість звернень, зокрема від українців з окупованих територій і які виїхали з районів бойових дій. Ми намагаємося відповідати всім, але звернень у кілька разів більше, ніж можуть прийняти наші оператори, тому іноді, дійсно, потрібно трохи почекати.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб допомогти вам у вирішені вашого питання.
Exicosa 27 червня 2022, 12:09
Опять приват банк або їх сутрудніки хоче заробити на клієнтові! Хотів сняти гроші 23 числа, підійшов до банкомата все ввів, вже мав бути вивід грошей,і все заглючило, оири сйте кошти і все не відає, надимав на кнопки нічого не помогло, додзвонився подав заявку, бачив як приїхав хлопець щооьслужує щось там відкрив його закрив протер пилюку і все і сквзав так амо позвонити на 3700 і подати заявку, так і зробили, а тут сьогобні дружтні приходит ь увідомлення що ніякого збою чи поломки не було))дякуб прива бан ти ще раз довів що тут обманюють!
Приватбанк
Відповідь банку
27 червня 2022, 13:45
Добрий день!
Користуватися карткою, в тому числі знімати з неї кошти, має лише її власник. Перевірку щодо наявності залишків банкнот у пристрої, у випадку збійної операції, мають проводити інкасатори, згідно графіку та інструкції.
Якщо власник картки не погоджується з рішенням розгляду заявки на повернення коштів — радимо даному клієнту особисто звернутися в підтримку для більш детального аналізу ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
0662219096 27 червня 2022, 9:46
24 червня 2022р банкомат Приватбанку, що встановлений на відділені Приватбанку в місті Києві, адреса вул. Мишуги 9А, не видав мені замовлену мною суму грошей з моєї картки Приватбанку 19000грн. але з картки списав і цю суму, ще й взяв за обслуговування 1%, то б то ВКРАВ у мене з картки 19000 + 190 = 19190грн. Начальниця відділення сказала, що відділення не відповідає за це, банкомати не на їх балансі, ні інструкції, ні номеру телефону на банкоматі (біля банкомату) на цей випадок немає. Вдячний оператору відділення Тетяні, що з'єднала з горячою лінією ПриватБанка, куди я подав заявку про невидачу коштів. Заявка зареєстрована за № 24930195. Сьогодні вже пішла 4та (четверта) доба, але відповіді працівників банку до цього часу немаю. Думаю, що треба звертатись до суду… Дуже хотілося б отримати офіційну відповідь керівництва Приватбанку…
Приватбанк
Відповідь банку
27 червня 2022, 10:23
Добрий день!
Проведення та звірка результатів інкасації, при обробці заявки на повернення коштів, дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Evheniya1411 27 червня 2022, 2:33
Завжди неймовірно скептично відносилась до кол центру Приват Банку але сьогодні мені пощастило натрапити на НАЙКРАЩОГО ОПЕРАТОРА! Олена 284040 допомогла мені в вирішенні дуже важливого питання за лічені хвилин і була готова допомогти навіть більше!!!
Хотілось щоб всі оператори були такі ж привітні і намагались допомогти як Олена❤️
Приватбанк
Відповідь банку
27 червня 2022, 9:57
Вітаємо!
Робимо все, щоб ви отримували тільки найкращий сервіс :)
Беремо і допомагаємо!
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 червня 2022, 9:30
Відгук не зарахований (на 29.06.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Катерина Власова 26 червня 2022, 13:58
Добрый день. Внесла платеж по ипотеке под 7%, как всегда вовремя и заранее, согласно сумме, которая была указана в Приват 24. Весь платеж упал на тело кредита, и снова висит долг. Нахожусь за границей, доступа к финансовому номеру не имею. Общалась с представителем через чат бот, не получила адекватный ответ на свой вопрос. Консультант, просто ссылается на график погашения, а то что в графике сумма платежей указана с учетом компенсации процентов от государства, в это консультант не вникает. Вопрос не решен, долг висит… И до 07.07.2022 снова должна внести такую же сумму, как внесла.
Приватбанк
Відповідь банку
26 червня 2022, 16:55
Добрий день!
Вибачте, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваш актуальний номер телефону. Наші профільні фахівці перевірять інформацію стосовно вашого випадку та по результату вам на нього зателефонують для надання детальної консультації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Hallo 26 червня 2022, 12:01
Хочу выразить огромнейшую благодарность оператору колл-центра Наталии за хорошую работу, у Вас в колл-центре очень много девочек по имени Наталия, но я уточню, эта девушка приняла мой звонок в 01:11 26.06.2022 г. Я получила всю интересующую информацию, так подробно мне все рассказала, помогла. Работа операторов очень сложная, какое нужно терпение, ведь клиенты бывают разные. Прекрасная, вежливая, дружелюбная девочка, побольше таких сотрудников. Хотелось бы отметить старания сотрудника колл-центра вознаграждением за ее прекрасную работу. Спасибо, за хорошую работу☺️☺️☺️
Приватбанк
Відповідь банку
26 червня 2022, 12:57
Добрий день!
Вдячні вам за такі теплі слова. Наталія, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Проблема вирішена
YuriiS 25 червня 2022, 23:47
Доброго дня, на карту було зроблено перерахунок коштів з США за допомогою сервісу MoneyGram. Банк отримав гроші, але гроші не зараховано на рахунок. Підтримка не відповідає, зробили типу «заявку» і все більше не відповідають ні в чаті, ні по офіційним номерам, ні особистий менеджер. Гроші потрібні для закупівлі необхідної допомоги нашим військовим. Але тепер ці гроші просто вкрадені банком. І ми не можемо викупити речі знаходячись закордоном. При цьому банк «обіцяє» не блокувати перекази, і типу не обмежує ліміти…
Приватбанк
Відповідь банку
26 червня 2022, 13:44
Добрий день!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Ваша заявка на розблокування переказу MoneyGram, що був заблокований системою, оброблена та можете вже його отримати у Приват24; — через термінал самообслуговування або банкомат ПриватБанку; — зателефонувавши на номер 3700; — у будь-якому нашому відділенні.
Якщо виникнуть труднощі чи додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Полезный комментарий
YuriiS 26 червня 2022, 13:56
Дякую, проблему вирішено.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Роман Королев 25 червня 2022, 19:50
В связи с тем, что банк заблокировал мне доступ к моим счетам и приват 24, и не даёт мне самостоятельно погасить кредит в сумме 3364 гривны, прошу Приватбанк официально расторгнуть со мной банковский договор обслуживания и вернуть остаток денег в наличной форме. Данное заявление подано здесь, на сайте минфина, так как ваши отделения не работают, чат бот также не отвечает.
Приватбанк
Відповідь банку
26 червня 2022, 10:27
Добрий день!
Ваше питання ще в роботі у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб розглянути його якомога скоріше.
Проблема вирішена
13anna13 25 червня 2022, 18:02
Ситуация крайне неприятная… Вступая в наследство узнала о кредитной задолженности. Два месяца по всем отделениям выпрашивал номер счёта, на который погашать эту задолженность… В конце января наконец нашелся компетентный сотрудник, который смог мне его сообщить. В начале февраля 2022 года наконец погасила ее и взяла справку про отсутствие этой унаследованной задолженности, которую кстати пришлось ждать почти 3 недели!
И, тут новость — оказывается банк подал в суд.
С этого момента начался квест, как отозвать дело из суда при военном положении…
Заявление про отзыв дела, с отделения ПРИВАТБАНКА отправили в главный офис. После этого не единожды звонила на горячую линию ПРИВАТБАНКА, и в юридический отдел, и отдел документооборота, составили как минимум два обращения/заявления про отзыв дела из суда… Но, никаких изменений. Дело до сих пор открыто в суде.
Приватбанк
Відповідь банку
26 червня 2022, 10:55
Добрий день!
Ваше питання було раніше розглянуто нашими профільними співробітниками та по результату перевірки вам телефонував наш фахівець з наданням інформації та рекомендацій.
З нашого боку, було сформовано та відправлено запит до суду для відхилення позову, однак, на жаль, відповіді ми не отримали. Радимо вам, також, звернутися до суду для уточнення інформації.
З повагою, ПриватБанк.
AnnaZh12345 25 червня 2022, 17:32
Проводила оплату заказа в европейском интернет магазине. Магазин запросил одну сумму, которую я подтвердила, а сняли на 300 гривен больше. Никакой информации, за что, не было указано ни во время подтверждения оплаты, ни в информации о платеже. После скитаний по колл-центру, удалось дозвониться консультанту. Оказывается эти средства сняли за двойную конвертацию валют. Об этом банк не считает нужным предупреждать. Неделю назад оплачивала заказ в этом же магазине с карты Востока, и сняли ровно столько, сколько заявил магазин, и никакой платы за конвертацию не взымалось. Отсюда вывод: банк выдумывает дополнительные комиссии, не предупреждает о них перед проведением платежа, и просто снимает деньги ни за что. Больше не буду пользоваться услугами Приват банка
Приватбанк
Відповідь банку
25 червня 2022, 18:27
Добрий вечір!
Згідно тарифів Інтернет картки, карток для виплат та Універсальна відсутня комісія за оплату товарів і послуг у торгових точках та Інтернеті. Оплата з подвійною конвертацією може пройти по картці, якщо клієнт встановив в Приват24 відповідний дозвіл. В іншому ж випадку така оплата буде відхилена за умовчанням.
Більш детально про подвійну конвертацію ми розповідаємо на нашому сайті: https://privatbank.ua/conv
Проблема вирішена
Лилия Житар 25 червня 2022, 16:41
Здравствуйте проблема выглядит так еще 7 апреля был отправлен перевод bank frick методом swift судя по инф которой узнала в банк он поступил уже 8 числа, но при обращении мне постоянно твердили что никакого перевода небыло и ничего не приходило после обращения к банку который отправлял они мне предоставили документ с кодом транзакции и написали что нужно предоставить банку для выяснения как так так как с их стороный все успешно отправлено после этого специалисты приватбанка подтвердили что среджства поступили, но были приостановлены и что начислять они их не могут почему я так и не поняла когда спросила у них что мне делать они мне ответили что рекомендуют отправить банку отправителю запрос на возврат или ждать автоматического возврата через 60 дней прошло в итоге 80 дней обратно средства не перевели при обращении врут что к ним не поступали запросы и тут же делают отказ на запрос банка отправителя и пишут
Джон (поддержка Kraken)

23 июня 2022 г., 02:31 PDT

Здравствуйте, Лилия,
снова Джон.
Это означает, что ваш банк ответил на запрос банка Frick об отзыве, они сказали, что ваши средства являются их внутренним банковским счетом и не могут быть возвращены. Они подтвердили, что у них есть ваши средства.
Сейчас это вне нашего контроля, поскольку они отклонили наш запрос на отзыв и подтвердили, что ваши средства заблокированы у них. Пожалуйста, свяжитесь с вашим банком, чтобы они могли дать вам лучшее объяснение.
Не стесняйтесь распечатать/переслать приведенную ниже информацию и предоставить ее в свой банк.

как это все понимать и что за наглое вранье это на какой то грабеж похоже!
Приватбанк
Відповідь банку
27 червня 2022, 11:55
Добрий день!
В банк надходив лише запит на розшук переказу. Рекомендуємо відправити запит на повернення платежу, після чого банк зможе повернути відправнику переказ.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
valya1105 25 червня 2022, 15:57
Благодарю за качественную консультацию оператора Владлену, очень хороший сервис! Всё быстро и чётко.
Приватбанк
Відповідь банку
25 червня 2022, 17:06
Добрий день!
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 червня 2022, 9:23
Отзыв не засчитан (на 29.06.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Дмитро Воронкін 25 червня 2022, 15:02
На сколько вообще законно, когда приватбанк в одностороннем порядке осуществляет удаление транзакций по интернет карте?
Ответ банка шокировал, причём после того как они решили разобраться и создали заявку, а ответ поступил от оператора по истечении 24-х часов такой (банк посчитал, что транзакции не нужны и удалил их). Это нужно было сутки на то, чтобы догадаться до такого высказывания в адрес клиента.
Приватбанк
Відповідь банку
25 червня 2022, 17:05
Добрий день!
Операція по картці, яка спочатку була відображена у виписці не була фактично успішно проведена тому була видалена з виписки для більш коректного відображення інформації. Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями і за його результатом наданий зворотній зв'язок.
Nadindn 24 червня 2022, 23:07
Менеджери не володіють актуальною інформацією з приводу роботи та оподаткування ФОП платників єдиного податку. Вимагають сплати податків за загальними положеннями юридичних осіб. В результати платежі з 2604 просто блокуються, а виплата ФСС висить на рахунку банку.
Приватбанк
Відповідь банку
25 червня 2022, 11:11
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації детальніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Роман Королев 24 червня 2022, 21:17
Прошел дважды верификацию, а потом мне так и не сообщили о причинах блокировки приват 24, и проблему так и не устранили
Приватбанк
Відповідь банку
25 червня 2022, 10:59
Добрий день!
Рахунки були заблоковані з метою дотримання вимог чинного законодавства в сфері фінансового моніторингу. З вами додатково зв'яжуться.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝