Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетентні працівники

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Lena2494 8 серпня 2019, 12:23
Відділення за адресою: Рівне, вул. Соборна, 108
Являюсь клієнтом Приватбанку близько 4 років. До недавна жодних проблем не виникало. Нещодавно з'явилась потреба змінити празвище. Прийшовши до відділення я вичекала довжилезну чергу (бо у відділенні була лише одна працівниця) вона зробила фотокопію ID, витягу, на цьому ніби все. Але через кілька днів мені подзвонили, попросили прийти, бо система не прийняла зісканований документ, знову ж довжилезна черга, і все те ж саме. Через кілька днів знову дзвінок, з питанням чому я не прийшла в зазначений день, хамство з боку працівниці, бо виявляється я повинна була прйити в інше відділення. У підсумку купа витраченого часу і нервів, заради зміни особистих даних, що не мало б викликати стільки проблем. Зараз карту майже не використовую, найблищим часом планую відмовитись від послуг даного банку.
Приватбанк
Відповідь банку
8 серпня 2019, 13:25
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися