Халатність працівників або як видають довідки на право і на ліво !
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
має заборгованості перед ПАТ КБ «ПриватБанк» (електрона копія є на сайті банку )
І тепер через сім місяців з нами зв’язується співробітник банку і каже що ми винні 1800 грн пені за построчу! До цього ні СМС повідомлень ні дзвінків про прострочу платежу не було!
Звернувшись до співробітників банку, нам відповіли що ці довідки вони видають на право і на ліво і ніякої юридичної сили вони не несуть, а данні по карточці не могли знайти бо співробітник банку який видавав картку при реєстрації не вніс якийсь код і в системі були якісь збої!
Так от таке питання — чому я маю платити тепер пеню за халатне відношення співробітників банку і за збої в системі, при тому що ми ходили до банку три дні поспіль та вимагав вияснити куди поділась інформація про кредитну картку і чому мені видали документ з мокрою печаткою та підписами запевнивши мене що ніякого боргу немає, а тепер через сім місяців мені нарахували пеню?
При тому що ми не відмовляємося погасити заборгованість до моменту видання нам довідки!!!
Доречі звонив на гарячу лінію Приват Банку але почув у відповідь одні ПОГРОЗИ та звинувачення у шахрайстві!!!