Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
MaksAkkerman 8 вересня 2022, 20:53
Здравствуйте, у меня вопрос к службе поддержки приват банка, мне вернули деньги с иностранного сайта (от Wargaming), сообщение от приват 24 о сумме возврата, и что деньги на пришли карточку, я перешёл кликом по этому сообщению, а баланс на карте неизменился и того поступления в истории нету, что это может быть?
Зачем отправлять сообщение о поступлении средств если вы их замараживаете, помогите решить мою проблему?!
Приватбанк
Відповідь банку
9 вересня 2022, 10:20
Добрий день!
Радимо перевірити поточний баланс картки в Приват24. Інформація у виписці по картці буде оновлена з часом.
Habelko 8 вересня 2022, 19:35
Живу в Кропивницком, карта находится в Кропивницком, очень далеко от фронта, приходит сообщение что в связи с нестабильностью в моем регионе мне блокируют кредитную карту, перезвонил в банк, девочка проверив все, сказала, что это техническая ошибка, и все будет скоро исправлено, через два дня звоню опять, и мне уже выдвигается новая версия, что решения принимают не люди, а алгоритм, и не чего изменить нельзя. Странно как-то, проверил свой кредитный рейтинг, 560 пунктов, зарплата высокая и стабильная на протяжении многих лет, то навязывают всем подряд кредитки то сами делают всё что-бы люди ушли. Кредитку закрыл к черту, подумывает закрыть валютный вклад, с ужасом ждём и там проблем. Такое впечатление что рейтинг банка хотят специально перед продажей умножить на 0.
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2022, 20:16
Добрий вечір!
Наразі не бачимо повідомлень від банку з подібним змістом. За наявності активної картки Універсальна ви можете подати заявку на збільшення кредитного ліміту через Приват24.
Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання та суми ліміту. Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу.
Наші колеги перевірять коректність наданої вам консультації та зв'яжуться за результатом.
Проблема вирішена
Snizhana1gf 8 вересня 2022, 18:15
Почалось все з того, що вирішила поповнити картку іншого банку з картки приват. Але так і не вдалось. То ліміт перевищено, то повідомлення з кодом підтвердження приходили через півгодини, то для підтвердження операції потрібно було телефонувати на 3700. І як результ картки заблокувало (не тільки та з якої відправлялись кошти, а всі картки приват), також був заблокований вхід в Приват 24, і заблокований номер телефону.
Підтримка то щось неймовірне, на звязок виходять дууууже рідко, пройшла всі круги верифікації, декілька годин відправллая фото (то якість фото не така, то документи не так тримаю). Дивом пройшла ту верифікацію (а вона була не одна!)
Так як картки заблоковано, розблокувати можу іх тільки у відділенні, але біда… я за кордоном!
Оператор порадив відкрити нову картку і закрити інші картки, при закритті карток кошти будуть зараховані на нову, але знову щось пішло не так, після закриття картки мені прийшло повідомлення, що ліміт перевищено. Цікаво який ліміт? знову пів дня очікування на відповідь оператора, який пообіцяв що кошти прийдуть на протязі 48 годин (добре, ще почекаю! але опинитись без коштів, без фізичної картки — не сама приємна ситуація!)
Що ж йдемо далі, заблокована картка була привязана до зарплатного проекту, нову привязати не можу, в повідомленні мене посилає на 3700, даний запит залишився невирішеним!
Але це ще не кінець, була в мене картка, якою рік не користувалась, залишок на ній був мінімальний, але в історії по цій карті знайшла дивний платіж — 20, зроблений три тижні тому (ні призначення платежу, ні коментраря). Виявилось, що цю карту дивним чином підключили до Гол-клубу і то був членський внесок. ЦЕ ЯК ВЗАГАЛІ?! відповіді як і чому це було зроблено так і не отримала.
За номером +38−073−716−11−31 що вказаний як для звінків з-за кордону теж біда, номер не відповідає, короткі гудки…
Це просто знущання над своїми клієнтами!
Приватбанк
Відповідь банку
9 вересня 2022, 9:49
Доброго ранку!
Банк формує та відправляє смс з кодом одразу, як і було у вашому випадку. Як бачимо, деякі повідомлення були відправлені та не доставлені. Ви можете звернутись до мобільного оператора для уточнення інформації щодо доставки смс на ваш номер.
Додаткове підтвердження може знадобитись у випадках, коли операцію, яку проводить клієнт, система визначає ризиковою чи нетиповою. Коли ми просимо підтвердити операцію звернувшись в підтримку, таким чином ми намагаємось вберегти кошти клієнта від можливих шахрайських дій і впевнитись, що саме власник картки розпоряджається грошима.
При підтвердженні через фотоідентифікацію є певні вимоги до фотографії, які обумовлені правилами безпеки. Документ або картку в руках слід тримати так, щоб текст на них був читабельним і пальці не затуляли його. Фото має бути чітке.
Картка сама по собі не змінює рівень зі звичайної на gold, тому, якщо у вас була раніше оформлена gold картка, вона такою залишається допоки її не закрити. Відповідно клієнт є учасником gold клубу допоки у нього залишаються картки gold рівня і списується членський внесок 20грн/міс. за участь у gold клубі.
Наразі не зафіксовано труднощів з дозвоном на лінію підтримки, в тому числі, за номером для дзвінків із-за кордону. Радимо перевірити чи увімкнений у вас роумінг та чи є на рахунку достатній баланс для здійснення дзвінка. Окрім того, наші колеги в онлайн чаті на сайті банку 24/7 на зв'язку та готові прийти на допомогу.
Ми передали інформацію колегам для проведення перевірки за ситуацією та наданою вам консультацією. За результатом перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Проблема вирішена
Володимир Сєнік 8 вересня 2022, 18:13
Приват банк відхиляєте запит замовити долларів, повідомлення про відхилення не приходять. А тепер ще й обмежили максимальну суму заявки на зняття до 1000 доларів на день, і не зрозуміло чи будуть гроші чи ні
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2022, 20:03
Добрий вечір!
Інформування про відміну замовлення через відсутність готівки на потрібному відділенні було відправлено в Приват24.
Ваша заявка на замовлення готівки була скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот із-за кордону. Через тимчасові труднощі з логістикою доставляння валюти та для задоволення потреб як найбільшої кількості клієнтів — максимальна сума замовлення наразі становить 1000 USD / 1000 EUR на день. Ми приносимо вибачення за завдані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — Ви отримаєте про це повідомлення.
Natali777nata 8 вересня 2022, 11:22
Мало того, що ці НЕДОЛЮДИ на час війни підняли відсотки майже на всі послуги, в тому числі з’явився відсоток на свіфт-переказ (Відправка SWIFT-переказу (за кордон) — 0,5% від суми (min 5 грн), але не більше 500 USD + 12 USD у грн за курсом НБУ.). Мені родичі з-за кордону перевели кошти в валюті на мій валютний рахунок, з чого банк взяв чималу суму в валюті. Ок. Я звернулася 30.08.2022 аби зняти валюту попередньо замовивши її на приват24. 31.08.2022 мені прийшло схвалення готівки, я і пішла за нею до відділення, що знаходиться на вул. Білоруська,10/18, проте банк не працював з НЕВІДОМИХ причин до 02.09.2022 (за інформацією яка була розміщена на дверях банку". Я звернулася на гарячу лінію, де мені пояснили, що банк не працює, тому що існує загроза життю і здоров’ю співробітників та клієнтів. Те, що інші відділення працюють, це ок, загроза існує саме для даного відділення. Потім ця наліпка на дверях банку змінилася на: НЕ ПРАЦЮЄМО до 08.09.2022, потім до 15.09.2022. ОК. Я звернулася до іншого відділення, як мені порадив співробітник з підтримки на гарячій лінії приватбанку. 06.09.2022 я подала заявку на отримання своїх коштів в валюті, і зранку 08.09.2022 приходить повідомлення: ВАШУ ЗАЯВКУ ВІДХИЛЕНО. Знову ж з невідомих причин!!! Я дзвоню цим ШАХРАЯМ на гарячу лінію 3700, а там вони мені повідомляють, що виникли проблемиу логістиці доставки валюти!!! Бінго просто! Так зняти відсоток за переказ вони зуміли. а видати мої кошти ні!
Мої дорегенькі, це стаття! «Привласнення чи розтрата чужого майна, яке було ввірене особі чи перебувало в її віданні, -»
і якщо ви думаєте. що я як і всі потисну плечима і буду «чекати», то ви помиляєтесь!!! Я зберігаю абсолютно всі матеріали по моїм зверненням, замовленням і вашим відхиленням, поки ви КОРИСТУЄТЕСЯ і ЗАРОБЛЯЄТЕ на моїх коштах!!!
ВИ просто ДНО цієї країни, МАРОДЕРИ і ХАПАЧІ!!! Просто так нічого не зійде з ваших брудних рук!!! зустрінемось найближчим часом! ;)
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2022, 14:16
Добрий день!
З початку повномасштабного вторгнення банк відмінив частину комісій для своїх клієнтів та деякі з них наразі повернулись, через що у вас могло скластись враження про додавання нових комісій. Комісія при зарахуванні swift переказу на картку для виплат була і раніше та не є нововведенням. З 01.04.2022 і до цього часу скасовано комісію за SWIFT-перекази за призначеннями «Допомога Армії» та «Оплата лікування».
Зазначене вами відділення не працює у зв'язку з пошкодженням комунікацій в приміщенні. Ремонтні роботи вже проводяться, щоб відкрити відділення на наступному тижні.
Банком не привласнені ваші кошти, ви все ще можете користуватись ними здійснюючи оплати з картки, знімаючи готівку в банкоматах. Що ж до отримання готівкової валюти така опція залишається. Ваша заявка на замовлення готівки була скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот із-за кордону. Ми приносимо вибачення за завдані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — Ви отримаєте про це повідомлення.
KarinaIvash 8 вересня 2022, 10:36
Дуже поспішав, 8180 переплутав на 8081, громадянка Новосьолова Катерина Олександрівна відмовилася повернути помилково сплачені кошти, приват банк в жодному разі не посприяв поверненню, бажаю щоб Новосьолова Катерина Олександрівна витратила ці кошти на ліки, які їй так же в жодному разі не допоможуть!
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2022, 11:56
Добрий день!
На жаль, банк не має правових підстав для примусового повернення платежу, який був створений вами самостійно і проведений на картку вказану вами. В подібній ситуації банк мав змогу повернути кошти лише за згодою отримувача.
sergeysu 7 вересня 2022, 21:39
Сегодня пытался через приват 24 оплатить коммунальные услуги. Появилось окно, что для подтверждение операции надо позвонить по номеру 3700, позвонил полчаса общался с оператором и отвечал на идиотские вопросы. В итоге сказа что операция разрешена. Через 5 минут опять сообщение, что нужно позвонить по номеру 3700. Звоню и попадаю на  *** женского рода, которая опять по новой начинает опрашивать меня. В итоге мой номер телефона заблокировали и вход в приват 24 невозможен. Теперь надо идти в отделение и подтверждать свой финансовый номер. Вопрос к Приват банку — роньше вы были самым лучшим и удобным банков, сейчас вы деградировали до уровня уличного обменника, качество персонала что в отделениях, что в колцентрах хуже некуда, зачем вы нужны?
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2022, 10:04
Добрий день!
На жаль, відгук не має достатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію за ситуацією. Ймовірно, що платіж, який ви проводили, був визначений системою, як нетиповий або ризиковий і щоб вберегти ваші кошти та впевнитись в тому, що саме власник картки його проводить знадобилось додаткове підтвердження. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
Akich 7 вересня 2022, 21:23
Відділення за адресою: Київ, пр-т Павла Тичини, 16/2
Через терминал приватбанка по номеру карты пополняю карту райффайзен банка, вношу 4000 грн, терминал принимает деньги и выдает информацию что операция не может быть выполнена, деньги на счет не пришли. Комиссия, на минуточку 80 грн. Звоню по номеру 3700 и не могу дозвониться оператору по причине того что я не являюсь клиентом привата и у меня не зарегистрирован финансовый номер. Как это понимать??? То есть вы комиссии за обслуживание берете, создаете проблемы, а дозвониться я вам не могу! Позвонив с номера телефона приятеля у которого есть карта привата оператор сообщила что если кто-то, у кого есть карта привата согласится поменять финансовый номер телефона на мой, который я указал при внесении суммы, то деньги вернуться, но только на карту привата. КАК ЭТО ПОНИМАТЬ ВООБЩЕ, МЫ В КАКОЙ СТРАНЕ ЖИВЕМ??? ЧТО ЭТО ЗА ОБСЛУЖИВАНИЕ??? Значит делая вывод я должен понять что если я не хочу быть клиентом вашего банка, то деньги мне не вернутся. Если кто читает из компетентных людей, подскажите что делать. Писать заявление в полицию, в суд подавать! Налицо ущемление в моих правах. Я принципиально не желаю связываться с таким банком как приват с их сервисом.
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2022, 9:59
Доброго ранку!
Нам шкода, що трапилась така прикра ситуація. При неуспішній операції в ТСО на суму від 500 грн ми можемо повернути кошти на картку ПриватБанку. Таким чином ми можемо ідентифікувати клієнта і впевнитись в тому, що повертаємо кошти тому, хто вносив їх в термінал. Оформити картку можна безкоштовно в будь-якому відділенні або зареєструвавшись в Приват24 зробити віртуальну картку. Після оформлення картки для подачі заявки на повернення коштів можна звернутись за одним із авторизованих каналів (3700, чат на сайті pb.ua). Після повернення суми, вам не обов’язково бути нашим клієнтом. Ви відразу можете зняти кошти та закрити картку.
Наталья Половинко 7 вересня 2022, 20:45
1 сентября 2022 года снимала в банкомате г. Кривой Рог сумму 10 000грн. Банкомат выдал 9 500 купюрами по 500 грн. и чек, что сняла10 000грн. Одну купюру в 500 грн. не выдал. Сегодня 7.09.22г. Оставляла две заявки на возврат денег. Денег нет. Заметила, что одна купюра была с загнутым концом. Видать работники данного банка специально используют махинации, чтобы одна из купюр застряла. И это государственный банк! Пришло уведомление, что такие заявки рассматриваются в течение 3 дней. Прошло 7. От банка ни ответа ни привета. Мошенники государственного уровня.
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2022, 9:27
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Проблема вирішена
baskos 7 вересня 2022, 13:28
Чому вчора і сьогодні не приходять смс з кодом підтвердження оплати, а деякі приходять через пів доби? Я вже два дні не можу поповнити мобільний телефон.
Приватбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 15:06
Вітаємо.
Причиною тому, що ви так і не отримали СМС може бути обмеження оператора за вашим номером або складність у вашому телефоні.
Рекомендації:
— Спершу вам потрібно спробувати перезавантажити ваш телефон/вставити сім-картку в інший телефон і ще раз повторити операцію.
— Якщо СМС так і не надійде, то необхідно зателефонувати в службу підтримки мобільного оператора і уточнити причину, по якій Вам не надходять СМС з номера 10060, і повторити операцію.
Проблема вирішена
orest73 7 вересня 2022, 12:03
01.09.2022 через додаток приват24 замовляв на 07.09.2022 року замовляв видачу готівки міжнародного переказу. Прийшло сповіщення «Очікуйте на підтвердження, як тільки замовлення буде опрацьовано». Сьогодні 07.09.2022 ні підтвердження ні скасування НЕ МАЄ. Що порадете робити???
Приватбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 13:07
Вітаємо.
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. Ми робимо все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Ситуація з доставкою готівкової валюти буде вирішена вже найближчим часом.
Проблема вирішена
Ulyana111 7 вересня 2022, 11:31
Відділення за адресою: Львів, пр-т Червоної Калини, 66-А
На відділннні не володіють інформацією стосовно роботи додатка приват 24, і запевняють, що клієнт у додатку повинен усе знати сам.
Приватбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 13:08
Вітаємо.
Ми дуже шкодуємо, що звернення в наше відділення залишило неприємне враження. Для нас важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
Mariana03 7 вересня 2022, 11:01
Готівки в банках в валюті немає, я вважаю що повинні наразі тоді відключити опцію замовлення, бо і так ніде нічого немає
Приватбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 13:07
Вітаємо.
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. Ми робимо все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Ситуація з доставкою готівкової валюти буде вирішена вже найближчим часом.
Проблема вирішена
JhoniA 7 вересня 2022, 8:34
Неможу замовити валюту, декілька скасувань, як завжди під вечір або в 4−5й ранку, працівники-папугайчики повторюють одне і те саме, логістика і очікуйте на смс від банку, курс для карток просто смішний.Робіть щось з собою, досить з людей робити д***ів.
Приватбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 10:09
Вітаємо!
Нам сумно, що ви зіткнулися з такими незручностями. Дійсно, ваші заявки на замовлення готівки були скасовані по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності. Бачимо, що ви вже сформували нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення.
Tarasik22 6 вересня 2022, 23:14
Закрыли счет ФОП с деньгами. Обнаружил не сразу. Позвонил в банк, сказали написать заявление. Написал заявление. Перезвонили, сказали что не могут проверить статус ФОП и деньги не отдадут до конца войны. Ну какими словами назвать?
Приватбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 10:22
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та детальніше та розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
Katiie 6 вересня 2022, 22:39
Я не являюсь клиентом привата, но в их терминалах есть услуга пополнить карту приват банка для того, кто не является их клиентом, введя свой номер мобильного, за которую они берут комиссию. Сегодня (06.09.2022) по адресу б-р Перова 36, при отправке денежных средств на карточку привата, после внесения бумажных купюр, терминал вылетел с ошибкой и выдал сообщение обратится в тех.поддержку. При обращении в тех. поддержку, как и в отделение банка напрямую, заставляют стать клиентом банка и оформить их карточку. Как будто бы для возврата сворованной ими же суммы на эту новую карточку. Но даже если так, то почитав тут же сообщения людей видно, что возврата денег люди не дожидаются даже будучи клиентами этого банка. Да и становится очевидной схема для принидутельного вступления в клиенты банка. Ведь никакого иного способа человеку не оставляют для возврата своих же денег. Не смотря на то, что деньги пропадают исключительно по вине привата. И странно то как пропадают, терминал ловит глюк именно после внесения денег, а не на какой-либо стадии раньше. Да и зачем создана возможность внесения денег в терминал для человека, который не является клиентом привата, если механизм возврата денежных средств такому лицу намеренно отсутствует. Почему нельзя вернуть деньги на мобильный номер, как минимум, с которым человек обращается в отделение привата и который же вводил в терминал при переводе денег? А так выглядит как мошенничество, та даже более — как открытое воровство.
Приватбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 10:30
Вітаємо.
Для здійснення повернення нам необхідно переконатись, що кошти перераховуються саме відправнику, тому повернення можливе на вашу картку в банку. Оформлення безкоштовне, та не займає більше 15 хвилин. Після оформлення картки напишіть, будь ласка, в наш чат на сайті банку pb.ua/chat для повернення коштів.
Tant 6 вересня 2022, 22:26
На протязі року відправляла платежі с ФОП на свою картку універсальну копіюванням попередніх платіжних доручень за одними і тими же реквізитами. Дуже здивувалась, коли сьогодні скопіював попереднє платіжне доручення, гроші зайшли на інтернет- картку (якою я ні коли взагалі не користувалась). А приват банк заробив комісію 0.7 процентів за перерахуванння на інтернет картку.Тому всім користувачам банкінгу рекомендую дуже перевіряти платіжні доручення, коли копіюєте, тому що банк при копіюванні підставляє реквізити, які ім більш до вподоби.
Приватбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 10:08
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.
Вячеслав Ол 6 вересня 2022, 22:24
После начала войны, на всякий случай, уменьшил себе до нуля кредитный лимит,.
Недавно предложили поднять до 18000.
Поднял до 5000
Благодарность банку!
https://i.ibb.co/RC90LVQ/viber-2022−09−06−20−19−46−567.png
Приватбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 10:03
Дякуємо за позитивний відгук про наш банк! Упевнені, що подальша співпраця з нашим банком буде також мати лише позитивний досвід.
Проблема вирішена
gnvvtvag 6 вересня 2022, 17:50
Ми фермери.З 29.08. Терміново хочемо зняти гроші (долларовий депозит з правом дострокового розторгнення). нам обіцяють, але вночі повідомляють, що замовлення скасовано! і так по сьогодні 6.9.22. Написали скарги в приват 3700 та НБУ. Результат нульовий. Прошу допомоги!
Приватбанк
Відповідь банку
6 вересня 2022, 18:22
Вітаємо!
Нам шкода, що вам довелося зіткнутися з такими незручностями. Ваші заявки на замовлення готівки були скасовані по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності. Бачимо, що ви вже сформували нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення. Додатково, вам телефонував сьогодні наш фахівець, щоб надати інформацію та рекомендації стосовно ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Volodymyr3380 6 вересня 2022, 13:46
Поповнював свою картку через термінал самообслуговування. Пройшов ідентифікацію карткою. Термінал прийняв гроші (500 грн однією купюрою). Після цього екран згас, написало що виникла помилка, термінал перезавантажився. Гроші не зарахувались на картку. Написав в чат Привату-24. Відповідь — все нормально, ніяких збоїв не виявлено. Як? А де ж мої гроші ?? Повторний дзвінок : — Ваше звернення зареєстровано. Пройшов тиждень — жодної відповіді і реакції. Тупо вкрали 500 грн.
Приватбанк
Відповідь банку
6 вересня 2022, 14:28
Добрий день!
Наші профільні фахівці вже проводять перевірку щодо вашої ситуації. По результату вам зателефонує наш співробітник.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝