Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Nochka88 30 серпня 2022, 17:03
Я, Челушкіна Олександра, Дуже вдячна Кол-Центру ПриватБанка за вчасне реагування та чітку роботу!
Шахраї під ім'ям Квасюк Валентина Олександрівна, зняли з моєї картки 5000грн під приводом «Соціальна допомога для ВПО».
Я вже попрощалась з грошима, але через два дні мені подзвонила спеціаліст банку та сказала, що моє питання вирішено і гроші повернули рівно через добу!
Думаю, Ви згодні, що це дуже рідкий випадок, тому дуже приємно, що мій Банк так захищає мої грощі!
Надалі лишаюсь з ПриватБанком, найкращій із усіх))) Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2022, 17:55
Вітаємо.
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Анастасія Скубач 30 серпня 2022, 16:38
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 30
Була спроба зняти готівку в банкоматі у Грузії. Сума 500 ларі (близько 7000 гривень). Кошти були списані з рахунку, та не видані банкоматом.

Служба підтримки повідомила, що з’ясування ситуації займе 120 днів!
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2022, 17:44
Вітаємо.
Виставлення фінансової претензії — тривалий процес, у зв´язку з тим, що Міжнародна Платіжна Система дає час кожної зі сторін зібрати і надати необхідні документи. На жаль, Банк ніяк не може прискорити розгляд заявки.
Сподіваємося на позитивне для нас з вами рішення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександр Пархоменко 30 серпня 2022, 10:34
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Келецька, 78-В
ПриватБанк VIP відділення в місті Вінниця по вул. Келецька 78в проводила реалізацію монет НБУ з махінаціями і брехнею наступних монет:
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
ЄЛИЗАВЕТА ЯРОСЛАВНА
ЧОРНОБИЛЬ. ВІДРОДЖЕННЯ. ВЕДМІДЬ БУРИЙ
На гарчій лінії Приватбанку за день до початку реалізації 17.08.2022 р. повідомляли, що реалізації не немає і коли почнеться не знають.
А на слідуючий день 18.08.2022р. під обідню перерву в Вінниці по тихому почали продавати. І о чудо за півдня одна каса зазначеного відділення продала всі монети :).
Хто не встиг купити за 5 годин роботи одної каси — все на слідуючий день — касир нагло брехала, що все розпродали і керівниця відділення підтвердили що вже немає продажу. Навіть гаряча лінія Приватбанку підтвердила, що на ранок 19.08.2022р. монети в Вінниці були в продажу але тільки своїм людям!!!
Тепер всіх запрошують придбати монети на ОЛХ у своїх людей в 3−4 рази дорожче номінальної вартості яку зазначив НБУ!
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2022, 12:41
Вітаємо.
З 10 серпня ПриватБанк реалізує монети, які присвячені мужності та незламності українського народу.
Всі новини в першу чергу публікуються на сайті банку — https://privatbank.ua/premium-banking/coins
Враховуючи невелику кількість монет, яку надає НБУ, здійснювати продажу в усіх без винятку відділеннях недоцільно. Виходячи з параметрів клієнтської бази, розташування та навантаження на касові вузли було визначено перелік відділень для продажу нумізматичної продукції.
Шкода, що наразі ви не встигли придбати цікавлячу монету. Дізнатися про план випуску нумізматичної продукції НБУ на поточний рік можна на сайті НБУ. Банк не розділяє клієнтів на «своїх» та інших. Відділення, які обслуговують Преміальних клієнтів мають надавати підвищений рівень сервісу для Преміального сегменту клієнтів, в тому числі і з продажу нумізматичної продукцію. Якщо клієнт бажає обслуговуватися на Преміум центрі — він має отримати відповідний статус на загальних умовах. https://privatbank.ua/vip
Проблема вирішена
Ruslan198411 30 серпня 2022, 9:08
Ще тиждень тому назад, спілкувався на центральному відділені у місті Черкаси, стосовно чи є у банка можливість видавати з рахунку саме в бумажняному вигляді долари США? Мене як на гарячій лінії 3700 так і в чаті оператори запевнили, що в касі може не бути миттєво, зробите замовлення і все буде гаразд.
Таке уточнення робив, оскільки мені потрібні на руки в бумажняному вигляді саме долари США, і людина яка відправляла їх з Канади втратила на обміні канадських доларів на американські.
29.08.2022 року Swiftовка зайшла на мій рахунок у розмірі 3 562.10$. В касі ніякої суми взагалі не було в доларах (і це в найбільшому у місті відділені), замовив (як і консультували до цього, що не буде проблем с замовленням) на 30.08.2022 року, проте згодом приходить «скасування підтвердження». І тепер виходить, або перезамовляти без будь яких гарантій що не скасовуватимуть кожного разу, або приват пропонує віддати замість моїх доларів — гривню по закупівельному своєму курсу 36.56 грн./дол., в той час як у мінял він по 40.85 грн./дол. (різниця 4.29 грн. на 1 долару).
Не рахуючи крос курсу в Канаді, мені тепер що б отримати свої ж кошти в доларах, потрібно 3 562.10 продати по курсу 36.56 = 130 230,38 грн., потім піти до мінял і купити його по 40.85, та отримати = 3 188,01 долар США, як бачимо на рівному місті шляхом введеня мене в оману співробітниками ПриватБанку, я втрачаю окрім свого часу, додатково ще 374,09 доларів США.
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2022, 10:00
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Ірина Борисенко 29 серпня 2022, 20:48
Не замовляйте Swift у Приват банку! Вони на власному регламенті придумують, що переказ не правомірний, не пояснюють причину. Кошти присвоюють собі, а назад переказ не повертається згідно розпорядження НБУ. Тобто банк цим користується і привласнює собі кошти. Спочатку потребують документ відправника, потім кажуть, що кошти неправомірні. ну це взагалі треш. А коли питаю чи првернуть клієнту, ні, бо Swift з України заборонено НБУ. Банк цим користується
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2022, 10:17
Вітаємо.
Відповідно до п. 1.1.3.2.6 Умов та правил надання банківських послуг (далі
— Умови), які є невід’ємною частиною договору про надання банківських послуг
і які розміщені в мережі Інтернет за адресою https://privatbank.ua/terms Банк має
право в передбаченому чинним законодавством порядку зупинити здійснення
фінансової (фінансових) операції (операцій), відмовитися від встановлення
(підтримання) ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових
відносин) або проведення фінансової операції, а також застосувати інші
застережні заходи за наявності підстав, передбачених: Законом України «Про
запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним
шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї
масового знищення»; Законом України «Про банки і банківську діяльність»;
Законом України «Про санкції»; нормативним актом Національного банку
України, що регулює здійснення банками фінансового моніторингу; внутрішніми
документами банку з питань здійснення фінансового моніторингу або іншими
нормами чинного законодавства України та міжнародних договорів України. Банк
не встановлює ділові відносини (не проводить валютно-обмінні фінансові
операції, фінансові операції з банківськими металами, з готівковими коштами) з
юридичними чи фізичними особами, яких включено до Переліку осіб, пов’язаних
з провадженням терористичної діяльності або щодо яких застосовано міжнародні
санкції. У разі зупинення видаткових фінансових операцій прибуткові фінансові
операції не зупиняються. Для встановлення правомірності переказу еквайр за
результатами моніторингу або в разі опротестування переказу держателем,
емітентом або платіжною організацією платіжної системи, має право призупинити
завершення переказу на час, передбачений правилами відповідної платіжної
системи, але не більше ніж на дев'яносто календарних днів.
Згідно п. 1.1.6.7 Умов Банк не здійснює зарахування або переказ коштів,
надання або отримання кредиту (позики), здійснення інших фінансових операцій з
активами клієнтів у разі, якщо хоча б одна зі сторін — учасників фінансової
операції та/або вигодоодержувач та/або країна походження товару та/або
територія транзиту товару/послуги має відповідну реєстрацію, місце проживання,
місцезнаходження, місце походження або є територією держави, що:
— включена до переліку держав (територій), що не виконують чи неналежним
чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, що
провадять діяльність у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів,
одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням
розповсюдження зброї масового знищення (в тому числі дипломатичне
представництво, посольство, консульство такої іноземної держави), або однієї зі
сторін — учасників фінансової операції є особа, яка має рахунок у банку,
зареєстрованому в зазначеній державі (території);
— підтримує терористичну діяльність, підпадає під санкції, ембарго або
аналогічні заходи відповідно до резолюцій Ради Безпеки ООН, Європейського
Союзу, Управління по контролю за іноземними активами Міністерства фінансів
США (OFAC) та законодавства України;
— має стратегічні недоліки у сфері протидії легалізації (відмиванню) доходів,
одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму чи фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення відповідно до заяв Групи з розробки
фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей (FATF);
— визнана Банком високоризиковою державою (територією) відповідно до
ризик-орієнтованого підходу.
Перелік таких країн (територій) розміщений на офіційному сайті Банку у
мережі Інтернет.
З урахуванням зазначеного, Банком відмовлено у зарахуванні
SWIFT-переказу відповідно до вимог чинного законодавства України та
договірних відносин з Вами.
Проблема вирішена
nikolaevna56 29 серпня 2022, 16:23
28.08.2022 с банкомата снимали крупную сумму денег… Значит с карточки деньги списало, а банкомат денег не выдал… Ни чека, ничего не дало. Наведите порядок, верните деньги на карту. Они очень необходимы. Почему изначально в банкомате не было написано, что он пуст!!! Зачем такое делать, вы же должны следить за этим!!! Сказали, ждать ответ, какой ответ, такие вопросы должны решаться в тот же день и в тот момент! А я теперь сижу и думаю, что когда мне их вернуть.
Приватбанк
Відповідь банку
29 серпня 2022, 18:05
Добрий вечір!
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію. Якщо, при зверненні в підтримку власника картки, була сформована заявка — потрібно очікувати проведення та звірки результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти.
З повагою, ПриватБанк.
kabank1 29 серпня 2022, 15:42
Кожного дня починаючи з 22 серпня я замовляю готівку онлайн через Приват24. Кожного дня моя заявка скасовується і переноситься на наступний день. Наступного дня все по колу. Співробітники банку пояснюють це тим що немає ввозу валюти в країну. Але без проблем можна замовити будь-яку суму у м. Київ з видачаю наступного дня.

Ніякої офіційних джерел від Приватбанку щодо проблеми з валютними коштами немає.

ЖАХ — неможу забрати свою гроші! 3700 або співробітники безпорадні! Допоможіть.
Приватбанк
Відповідь банку
29 серпня 2022, 17:53
Добрий день!
Заявка на замовлення готівки може бути скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sashasav10 28 серпня 2022, 22:48
Хто зберігає гроші в приватбанку рекомендую звідти негайно забирати і переводити в інші банки. Це жах, а не банк. Такого треба ще пошукати. За декілька переказів близько на 1000 доларів заморизили абсолютно всі рахунки, не можливо зняти власні кошти. Вже місяць ніхто не може назвати причину. Лише пишуть «відповідно умов ваше обслуговування призупинено. Регламент до 180 днів». Яка причина не пояснють, всі документи-підтвердження коштів, які просили, я надав. Ось так можуть тупо взяти і зажати ваші гроші без пояснень причин і морозяться. У відділенні нічим не можуть допомогти, рахунок у відділенні закрити і забратикошти теж не можна. Одна співпробітниця з гарячої лінії сказала, що проблема наче вирішена, і треба передзвонити було через 2 дні. По факту, ні фіга. Вже близько місяця сижу без грошей. Бардак повний. Мої гроші Приватбанк просто вкрав. Хто зберігає гроші в приваті або отримує там виплати, переводьте гроші в інший банк!!!
Приватбанк
Відповідь банку
29 серпня 2022, 11:19
Добрий день!
Згідно умовам і правилам 1.1.3.2.7. Банк має право призупинити обслуговування Клієнта та обмежити доступ до програмних комплексів Банку в разі виникнення у Банку підозр щодо можливих незаконних операцій із платіжним інструментом зі сторони Клієнта. Ваше питання було розглянуто та вам телефонував наш фахівець, щоб надати інформацію.
Олександр Грицкевич 28 серпня 2022, 13:55
При спробі вирішити будь-яке питання вилазить дурний заскриптований чат-бот, який навіть не викупає контексту повідомлень. Дійшовши до підтримки через сто кіл пекла отримав відповідь «Ми бачимо тільки кінцевий результат»

P. S. Хотів дізнатись де крім убкі можна чекнути заборгованість в приваті. По карткам все чисто, але пише погасіть заборгованість при спробі збільшення кредитного ліміту.
Приватбанк
Відповідь банку
28 серпня 2022, 17:49
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти і розібратись в ситуації детальніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Qwerty1999 28 серпня 2022, 8:39
Зашёл в отделение банка и через кассу снял с КДВ 50 тысяч гривен даже без предзаказа налички.
Делаю вывод — надёжный банк.
Приватбанк
Відповідь банку
28 серпня 2022, 10:21
Добрий день!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Проблема вирішена
Дмитро Якименко 27 серпня 2022, 23:22
Доброго дня! Зіткнувся з неприємною ситуацією, 13.08.2022 мені було надіслано через Вестрн Юніон терміновий переказ у валюті (доларах). Я замовив 25.08.2022 готівкові долари у сумі 400 доларів на відділення у місті Коростень (воно у нас одне), 26.08 надійшло повідомлення в Приват 24, що мої долари надійшли на відділення та уже доступні мені до 17:00, рекомендовано прибути на відділення у другій половині дня. В той же день я пішов на відділення, щоб отримати заброньовані мною долари. І знаєте, що відповів співробітник на касі? Сказала, що долари закінчилися зранку! Тобто це як? Мої заброньовані долари віддали комусь? Це корупція, кумівство! Співробітники банку видають долари лише «своїм»!
Людина, що висилала мені переказ заплатила додатково за терміновість отримання коштів мною, а Приват відмовляється видати переказ у валюті, в якій був цей переказ! Навіть не дочекаєтеся, я не буду отримувати долари по вашому курсу через Приват 24 з конвертацією у гривню, нехай ці долари повертаються назад, якщо я їх не отримаю, не мені, так нікому!
Написав скаргу на співробітника, що мені підло набрехала та видали мої заброньовані долари комусь «своєму»! Подав повторно заявку на отримання готівкових доларів! Якщо в понеділок я не отримаю свої долари, то буду писати скаргу в Національний банк України. Я буду писати скарги на ваш банк кожного дня, поки мої гроші мені не будуть видані!
Приватбанк
Відповідь банку
28 серпня 2022, 11:08
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Фахівці проведуть перевірку відносно даної ситуації та зв'яжуться за результатом.
Проблема вирішена
Оксана Савчук 27 серпня 2022, 18:11
Сьогодні об 11.34 банкомат не видав гроші. З карти гроші списані… чому я маю очікувати 14 днів??? Ви присвоїли собі мої кошти… мені вони потрібні вже… це 20000 грн… чи це новий спосіб заробітку у вас??? Чому присутня російська мова???
Приватбанк
Відповідь банку
28 серпня 2022, 10:13
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Проблема вирішена
Olex26 27 серпня 2022, 16:39
Добрый день!
Я из города Мелитополь.
Почему нельзя присылать смс с подтверждением для входа в Приват24 на Viber, как это делает Ощадбанк?
Из-за того, что у нас нет украинской связи, и соответственно не поступает звонок, для подтверждения входа, я хотел ввойти в свой интернет-банкинг через пин-код, или cvv-код.В вводе своих данных (прохождении верификации), я допустил или ошибку в цифре или опечатку в букве, и мне заблокировали интернет-банкинг.Сказали, подтвердите свой номер в терминале, банкомате, или у специалиста.
Банкоматы у нас не работают.
Через терминал-тоже не вариант, так как у нас нет украинской связи.К специалисту попасть не получается, у нас на все отделение их всего лишь 2−3 человека.Из-за того, что УкрПочта не работает, все пенсионеры стоят с 5 утра в очереди.Я занимал очередь 5 утра, и я был 65 в списке.За день прошло 34 человека, до меня очередь не дошла.На следующий день была новая очередь.И Я опять не попал к специалисту.Простоял несколько дней под палящим солнцем.Результата 0.
У Приват Банка есть запись моего голоса (биометрические данные), у меня есть пароли, карты, пин-коды, я могу сделать фото с паспортом.Но вы требуете, что бы я шёл к специалисту.Я не могу физически туда попасть.
Помогите мне дистанционно обновить свои данные, подтвердить личность.Через фото, голос, видеосвязь, либо же мои конфиденциальные данные.
Вы издеваетесь над жителями Мелитополя, которым и так не сладко жить.
Приватбанк
Відповідь банку
27 серпня 2022, 17:20
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Додатково зв`яжемось з вами через e-mail, що зазначали в банку.
tofan 27 серпня 2022, 10:55
Здійснила переказ коштів, і виникло питання чому так відрізняється сума знятих з рахунку коштів від тієї, яку перекзувала. На ві спроби зв’язатися з оператором онлайн підтримки отримувала лише автоматичні відписки, у підсумку написали, що багат опитань від клієнтів з окупованих територій. Отже, якщо я клієнт з неокупованї території, мої проблеми не важливі))). Дякую за «сервіс». Прикро, що гинуть люди, захищаючи ось таке відношення до людей в країні.
Приватбанк
Відповідь банку
27 серпня 2022, 11:56
Вітаємо.
З початком повномасштабного вторгнення навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім, проте, іноді, треба трохи зачекати. Вибачте за ці незручності. Ми можемо спробувати допомогти вам в особистих.
Проблема вирішена
lili12345 27 серпня 2022, 0:05
Являюсь клиентом банка давно. Что с ним произошло в этом году???
Провела оплату в валюте 18.07. Деньги списались сразу со счета по курсу 36.3636 как и было заявлено банком в день оплаты. На счету оставалось 125грн. Получатель деньги увидел на своем счету на следующее утро — о чем мне сразу сообщил. 01.08. приходит смс обновить приват24. После обновления вдруг сумма оплаты за 18.07 меняется на курс 37,8(курс 01.08) и у меня на дебетовой карте где нет кредитного лимита возникает долг 1800грн. На мои неоднократные обращения к операторам сначала получила ответ что курс 36.36 верный. Но по остатку так и висит долг. Нахально ведут себя операторы — то на связь вообще не выходят, то посылают меня в письменном виде писать на сайт хелпприват… Мало того. Сегодня они провели операцию: списали с моей кредитки — где выставлен кредитный лимит НОЛЬ 30грн и перечислили их на дебетовую карту с долгом в счет погашения. ВОПРОС вы вообще обнаглели??? По закону валютная операция прошла в день когда получатель увидел деньги. Каким образом вы имеете право менять задним числом курс операции да еще и через 15дней??? Может вам взбредет еще в голову за прошлый год менять курс и тогда клиент вам еще больше должен будет. И какое право вы имели без моего ведома брать от моего имени кредит по карте которой лимит ноль…
Приватбанк
Відповідь банку
27 серпня 2022, 11:16
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
SviatoslavH 26 серпня 2022, 20:47
Було замовлення валюти 22.08. Заявка не була виконана. Перенесення на 25.08, 26.08, 29.08, не виконано.
Остання заявка на 30.08. Поживемо побачимо.
Приватбанк
Відповідь банку
27 серпня 2022, 11:03
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема вирішена
Sonce86 26 серпня 2022, 14:28
Проработала около 6 лет в банке и не думала, что окажусь на месте разгневанного клиента. С 24 февраля банк не отдает трудовую книжку. Подала заявку и три недели уже отдел кадров в архиве ее ищет. Уже думаю подавать в суд. Зато за кредит звонят регулярно.
Приватбанк
Відповідь банку
26 серпня 2022, 17:57
Добрий вечір!
Вже уточнюємо інформацію по вашому випадку. По результату напишемо вам в приватні повідомлення.
jkparts 26 серпня 2022, 13:18
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 91
Работал много лет и тут на тебе!
23.08.2022 Приват Банк заблокировал все счета, ФОП и как физ лица.
до этого была проверка финмониторингом суммы которая заходила на счет, это было 4.08.2022, все документы на запрос финмониторинга были предоставлены и деньги зашли на счет без проблем, в запросах было много всего, а так же просьба описать модель бизнеса, как я работаю. То есть все было хорошо.
23.08.2022 приходит письмо где банком принято решение об отказе в деловых отношениях, никаких запросов от финмониторинга, менеджера и т. д.
по номеру 3700 и в чате стандартная отписка. поехал в отделение, там тоже ничего не видят, но руководитель узнал через свои связи, что принято решение на основании того что я много получаю денег на счет, но мало трачу на закупки. Это конечно треш полный, так как закупки производятся не только с этого счета, но и с других. При том что месяцем ранее они уже задавали те же вопросы и все устроило! Но спросить хоть что-нибудь в этот раз никто не удосужился. Предлагают только принести счета куда перевести деньги, но я с этим не согласен, так как по сути меня обвиняют в каком-то преступлении, не имея на то ни каких причин. Если человек который принимал решение, делал это исходя из своего понимания мира и бизнеса, то я думаю что ему точно не место в банке, так как знаний там ноль! Если в ближайшее время ситуация не будет решена, буду обращаться в НБУ и в МинФин, ну, а далее в суд.
Приватбанк
Відповідь банку
26 серпня 2022, 14:38
Вітаємо!
АТ КБ ПриватБанк чітко та сумлінно дотримується вимог чинного законодавства України. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, Ваше обслуговування у банку обмежене.
Sergogogo 26 серпня 2022, 12:42
Почему нет возможности удалить аккаунт? Я закрыл все свои карты в Привате и хотел бы удалить свой аккаунт из их системы. Смысл от аккаунта в банке в котором нет и не планирую открывать счета/карты?
Приватбанк
Відповідь банку
26 серпня 2022, 16:58
Добрий день!
Якщо ви більше не плануєте бути нашим клієнтом— достатньо закрити усі рахунки. Акаунт не видаляється.
З повагою, ПриватБанк.
Elementary 26 серпня 2022, 8:48
ПриватБанк без уведомления списал все денежные средства с моей банковской карты, указав в транзакциях — оплата товара. В ходе выяснений оказалось, что деньги списались в счёт погашения долга, какой то колекторской компании через частного исполнителя без моего уведомления, по нотариальной надписи. Судебного решения не было и без него ПриватБанк по распоряжению списал мои средства с карты. Согласно статьи 1071 ГКУ принудительное списание средств со счетов плательщиков инициируют взыскатели на основании исполнительных документов, выданных судами.То есть в Инструкции четко указывается, что принудительное списание средств возможно на основании не любых исполнительных документов, а только выданных судами.
Приватбанк
Відповідь банку
26 серпня 2022, 10:38
Добрий день!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Якщо в банк надходить платіжна вимога від приватного виконавця — ми не можемо відмовити в списанні коштів з карткового рахунку.
Дізнатись контактні дані виконавця для уточнення інформації щодо вашої ситуації можна перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors.На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН. 
У випадку додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝