×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Ухудшение отношения к клиентам
Приносимо вибачення, якщо обмеження по картці було невчасним. Бачимо, що за вашим питанням було зафіксовано звернення, яке було ретельно переглянуто та вам була надана відповідь. Також варто зазначити, що Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу. В подальшому банк може переглянути своє рішення та підняти ліміт.
Коментарі (2)
Проблеми з терміналом
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в описаній ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Коментарі (1)
Заблокировали счета. Обслуговування рахунків призупинено у зв’язку з п. 1.1.3.2.6 УіП. Обмеження на видаткові операції.
При обращении в службу поддержки — ссылаются на какие-то долги, хотя данные пункты УіП к долгам ни какого отношения не имеют, те более что никаких долгов нет.
Ваше питання знаходиться на розгляді у профільних спеціалістів, за результатами котрого з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Коментарі (4)
Приват просто отдал мои деньги ворам
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дані оплати могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Коментарі (10)
Приват гонит
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.
Коментарі (5)
Скарга
Передали інформацію колегам. Після перевірки інформації та розгляду питання з вами додатково зв'яжуться.
Написати коментар
Жалоба
Надати інформацію по картці, допомогти зі зміною фінансового номеру та розблокуванням картки є можливість за зверненням саме власника картки. Радимо йому написати в чат на сайті: https://privatbank.ua/, щоб наші колеги змогли ідентифікувати його належним чином та допомогти у вирішенні питання. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Коментарі (1)
Сплошной обман
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями з перевіркою всієї необхідної інформації щодо коректності роботи додатку в момент купівлі вами квитка. Нами не було виявлено помилок в роботі додатку по ситуації, яку ви описали. Зазначимо, що система шукає квитки саме по тим пунктам призначення і відправлення, які вказуються клієнтом.
Що ж до списання членського внеску за участь в Gold-клубі, наразі не бачимо по вашій картці такої інформації. Якщо ви бачите таке списання, будь ласка, надайте нам детальнішу інформацію в приватному повідомленні.
Коментарі (2)
Термінал не приймає курюри
Номінал банкнот залежить від місця розташування банкомату, регіону, попиту від клієнтів та наявності певного виду купюр в касі, з якої кошти надходять до банкомату.
Якщо вам необхідно зробити платіж ви можете провести його через Приват24 або термінал, списавши кошти з картки, тим самим, заощадити свій час на знятті готівки з подальшим її внесенням в термінал.
Коментарі (3)
Приват банк нарушает постановления нацбанка
За правилами безпеки ми не маємо можливості надати інформацію по картці за зверненням третіх осіб, тому радимо дружині звернутись в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Звернулись до вас у приватні повідомлення, для того, щоб уточнити інформацію та перевірити коректність консультації наданої в підтримці.
Коментарі (5)
Некомпетентность
Однако, на этом сюрпризы не закончились, в этот же день собирался осуществить перевод в Казахстан (отдельное спасибо хочу выразить нашему НБУ, который «заботится» о нас и служит по принципу «чем хуже — тем лучше»)), но выдает ошибку «Перекази на картки інших банків цієї платіжної системи тимчасово не працюють.Ви можете переказати гроші на картку платіжної системи або на картку ПриватБанку», при этом замечу, что, что у меня, что у получателя, одна система — VISA.Обратившись в тех поддержку (претензий к ТП в плане обслуживания — нет), оператор говорит, что проблема на стороне Казахстана, так как он отклоняет перевод, обратившись в Казахстан, меня футболят обратно, мол выясняйте причину у банка-отправителя, с Украиной у нас ограничений никаких нет.Вообщем замкнутый круг, дурдом.
Поповнення валютної картки у касі відділення Банку можливе при попередньому обміні коштів у валюту картки (що можна також зробити і у самій касі). Варто зазначити, що продаж валюти в касі проводиться при її наявності. Ми звернулись до вас у приватні повідомлення, щоб уточнити деталі для вирішення ситуації.
Коментарі (2)
Не повага до своїх клієнтів
Перепрошуємо, якщо зниження ліміту доставило незручності. Справа у тому, що кредитний ліміт по кожній картці переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку суми доступного ліміту. Активне користування продуктами банку також враховується, однак це не головний та не єдиний фактор на основі якого банк визначає суму ліміту доступну для клієнта.
Так як ліміти переглядаються постійно, банк може збільшити його в майбутньому. Ви можете продовжувати активно користуватись вашими картками проводячи оплати в торгових точках та інтернеті, що буде враховано у разі перегляду ліміту в подальшому.
Коментарі (1)
Приватбанк кидает на деньги
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
При наявності помилки у роботі банкомату слід звернутись до підтримки Банку, який видав картку, для подачі заявки на повернення коштів. Рішення за заявкою приймається з врахуванням інформації про наявність надлишків зафіксованих при проведенні інкасації та підтвердження збою в роботі банкомату.
Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. Ми звернулись до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані для того, щоб допомогти у вирішенні питання.
Коментарі (2)
БЛАГОДАРНОСТЬ
Вибачте, якщо зменшення ліміту було незручне.
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів, позитивна кредитна історія та користування послугами чи участь в акціях Банку також враховуються при встановленні ліміту, однак це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення. В подальшому банк може переглянути своє рішення та підняти ліміт.
Написати коментар
Приватбанк списує зайві кошти за додаткову непотрібну послугу без моєї згоди
У разі, якщо ваш платіж проходить через закордонний сервіс, оплата йде через платіжну система Віза або МастерКард. За правилами платіжної системи, обмін валют йде через долар, а не на пряму. Саме тому ми отримуємо суму на списання в доларах, і якщо оплата з карти в гривні, то дана сума, яка нам надійшла списується в гривні по курсу ПриватБанку.
Коментарі (4)
обслуживание оператором Вячеславом Борисовым
В'ячеслав буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Написати коментар
Ужасный сервис
Харьковская область, Солоницевка
Більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Для нас важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітникіів. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі інциденту та розібратися в ситуації.
Коментарі (2)
Кредитні ліміти
На різні послуги впливають різні показники.
Коментарі (6)
Приватбанк повідомив, що нас відсутня війна
Тепер мені постійно телефонують з вимогою погасити борг (незважаючи на моє офіційне повідомлення), крім того співробітник банку повідомив що в Україні немає війни, а тому форс-мажорних обставин немає. Незнаю на кого цей банк працює, можливо на агресора, але навіть торгівельно-промислова палата визнала агресію форс-мажором. Не визнання війни Приватбанком я вважаю злочином!
ЗІ. Крім того, одного разу співробітник банку обіцяв не закривати кредитну лінію, але оплату частинами згодом все одно було заблоковано, тому там щє й брехуни працюють, а підтримка в чаті взагалі не відповідала на мої повідомлення форсмажору.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Коментарі (8)
Банкомат гроші не видав , а з рахунку списалися
Банкомат гроші не видав, але сума в 20000грв списалася з рахунку. Після цього ми звернулися до банкуз проханням розібратися і повернути гроші.
Банк переконував, що гроші було видано, а ми прохали надати відео з банкомата, де було б видно отримання грошей.
Ми і в поліцію зверталися, і Голові Правління писали, але все марно. Відео не було надано, гроші не повернули.
З попередніх відгуків зрозуміли, що в Приваті це вже система. На жаль.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти дружини та детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (1)