Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити
ВХІД
Повернутися

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Nadia345
Nadia345
13 серпня 2024, 12:02
Добрий день. У мене є картка для виплат, я планую звільнятися, але рахунок закривати не хочу. З оператором банку зв'язатися не можу. Постійно відповідає робот.
Приватбанк
Відповідь банку
13 серпня 2024, 12:48
Вітаємо. Ви можете користуватись карткою, навіть якщо зарплатня не буде надходити на рахунок через наш банк.Також Ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
1975lara
1975lara
12 серпня 2024, 21:19
Доброго дня! Протягом десятків років була клієнтом Приват Банку, жодних нарікань не було. Нещодавно без попередження, (листа я не отримувала), банк розірвав зі мною угоду. Можливості перевести кошти до іншого банку не маю, бо найближчі відділення знаходяться далеко. На якій підставі та чому так сталося, адже 30 днів має пройти після попередження?
Приватбанк
Відповідь банку
13 серпня 2024, 8:45
Вітаємо. Ми написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити додаткову інформацію і допомогти у вирішенні питання.
Strelok123
Strelok123
12 серпня 2024, 12:24
Влад, Днепр
У приватбанку вже не можна придбати білети на поїзд? Вже кілька днів поспіль з ранку 8-10 година) при спробі купити білети через мобільний застосунок, приват видає повідомлення, що на сайті укрзалізниці проводять технічні роботи і можливість придбати квитки буде після 12 години) Але сайт продажу квитків укрзалізниці, як і мобільний застосунок в цей час працює, білети розлітаються, але приват про це чомусь не знає)))
Приватбанк
Відповідь банку
12 серпня 2024, 12:35
Вітаємо. Ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat зі скриншотами та детальним описом, якщо виникають складнощі при купівлі квитка на поїзд через сервіс банку.
svetamart
svetamart
11 серпня 2024, 21:12
Світлана
Немає слів, щоб описати свої відчуття після n-их спроб відкриття рахунку в додатку Приват24. Цілий день була на зв'язку з віртуальним оператором та, мабуть, усіма фізичними операторами. Купа різної інформації, причин та спроб їх вирішити. На жаль, окрім головного болю, купи втрачених нервових клітин ми не отримали вірішення даного питання. Хоча це саме просте із послуг банку, що може бути. Так і не зрозуміли чому ми не змогли відкрити рахунок, маючи всі документи та бажання.
Приватбанк
Відповідь банку
12 серпня 2024, 9:05
Вітаємо. Ми написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити додаткову інформацію і допомогти у вирішенні питання.
2405Natali
2405Natali
8 серпня 2024, 15:15
Наталя, Городок (Львівська область)
У відділенні в Тернополі нам відмовили в кредиті по єоселя, аргументуючи, що у банку є внутрішні правила, згідно яких, той хто займається туризмом не може бути ні поручителем і ні сам не може брати кредит. Поясніть, чому.
Приватбанк
Відповідь банку
8 серпня 2024, 15:38
Вітаємо, відповідь надана під минулим запитанням.
2405Natali
2405Natali
8 серпня 2024, 12:22
Наталя, Тернопіль
Чому приват банк відмовляє в кредиті єоселя тим хто займається туризмом?
Приватбанк
Відповідь банку
8 серпня 2024, 12:36
Вітаємо. Оформити іпотеку за програмою «єОселя» може резидент України віком від 21 до 65 років (на момент повного погашення), який має офіційно підтверджений дохід та належить до категорій громадян згідно з Постановою № 856 (військовослужбовці, медичні працівники, науковці та педагоги, ветерани війни та члени їх сімей; учасники бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, сім’ї загиблих (померлих) ветеранів війни, внутрішньо переміщені особи, інші громадяни України, які не мають у власності житлової нерухомості або у власності яких менше ніж 52,5 кв. метра для сім’ї з однієї особи (одинока особа) та додатково 21 кв. метр — на кожного наступного члена сім’ї ).
Alla1488
Alla1488
4 серпня 2024, 10:27
Обязательный платеж 2400грн., 22 числа внесла 2900грн….а сегодня приходит уведомление от УБКИ что просрочка 1612грн.
Дозвонится до оператора нет возможности, потому что банк разорвал со мной отношения
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2024, 10:51
Вітаємо. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
jinji30
jinji30
2 серпня 2024, 9:35
Добрий день, підкажіть будь ласка, мені 16 років, чи можу я без участі батьків самостійно у відділенні зробити собі картку НЕ юніора?
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2024, 10:24
Вітаємо. Так, можливо отримати картку самостійно у будь-якому відділенні банку.
KuznecovaT
Тетяна Кузнєцова
31 липня 2024, 12:53
Доброго дня. Мною було здійснено платіж через термінал самообслуговування на банківський рахунок клієнта вашого банку. Квитанція про оплату є, а отримувач гроші не отримав. Поясніть чому виникла така ситуація?
Приватбанк
Відповідь банку
31 липня 2024, 13:16
Вітаємо. Ми написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити додаткову інформацію і допомогти у вирішенні питання.
Chaica291277
Chaica291277
30 липня 2024, 21:28
Может ли гражданин РФ с постоянным ВНЖ открыть счёт или карту в отделении Приват банка Украины?
Приватбанк
Відповідь банку
31 липня 2024, 8:52
Вітаємо. Так, через відділення можливе відкриття. Необхідно взяти з собою фінансовий номер телефону, який буде зазначено в подальшому в банку, та документи що підтверджують вашу особу та її перебування на території України.
1sergyu
1sergyu
29 липня 2024, 15:10
юрій, київ
у 14.05 задав питання
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2024, 15:30
Вітаємо. Нам дуже шкода, що Ви потрапили в таку ситуацію, але Вам потрібно звернутися в службу підтримки свого Банку і в правоохоронні органи. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином. У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви.
1sergyu
1sergyu
29 липня 2024, 14:05
юрій, київ
нещодавно зробив 2 платежі по 4500 грн з моєї моно на приват 4149629318423258-це шахраї, заблокуйте їх
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2024, 15:30
Вітаємо. Нам дуже шкода, що Ви потрапили в таку ситуацію, але Вам потрібно звернутися в службу підтримки свого Банку і в правоохоронні органи. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином. У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви.
bogdan79
bogdan79
22 липня 2024, 17:25
Зробити карту
Приватбанк
Відповідь банку
22 липня 2024, 17:51
Вітаємо. Ми написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити додаткову інформацію і допомогти у вирішенні питання.
velj84
Олег Величко
20 липня 2024, 23:07
Олег, Звягель
Чому у мене і кредитної, та зарплатної карти стягнуло 50000 гривені, на різні покупки в інтернеті, та перерахунок коштів на інші банки?
Чому це пройшло без мого відома, та моєї згоди, і чому не було сповіщень про дані транзакції???
Приватбанк
Відповідь банку
21 липня 2024, 9:50
Вітаємо. Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:https://privatbank.ua/informational-security;https://privatbank.ua/safeness.Для розгляду питання стосовно повернення коштів рекомендуємо звертатися до правоохоронних органів. Ви можете подати відповідну заяву на сайті https://cyberpolice.gov.ua/, натиснувши внизу сторінки на кнопку 'Подати електронне звернення'. Ознайомтеся з пам´яткою та оберіть тип звернення. Після чого, зможете вказати особисті дані й надати інформацію про подію.
mwvitas
mwvitas
10 липня 2024, 23:00
Херсон
Я майже 10 років користуюсь послугами приватбанку, колись на роботі змусили відкрити картку цього банка. Сьогодні (10.07.2024) я зателефонував на 3700 щоб вирішити проблему яким чином зняти/продовжити долларовий депозит, а отримав нову проблему — заблокували доступ до «приват24» та зняли статус мого номера як фінансового через те, що випадково помилився у даті народження 1 на 7. Справа у тому що у моєї подруги така сама дата народження як у мене тільки рік закінчується у мене на «1», у неї на «7». Параноїки банку мене за шахрая видали, хоча я не просив переказувати гроші на інші рахунки, я просив консультуацію — яку картку відкрити на майбутнє — депозит скоро закінчиться. І це при тому, що я сьогодні відкрив депозит гривневий на 24 місяці в цьому прости Господь «банку». Краще б я в іншому банку відкрив, а не в цьому. Думаю може принципово посудитися за дострокове розірвання депозити, не знаю виграю суд чи ні, але таке ганебне відношення до клієнта від банку, при умові що конкуренція надзвичайно висока між банками зараз. Це не банк, а ходяча проблема.
Скажіть, чому через некомпетентну операторку (недорозуміння, а не операторка) я повинен зараз підтверджувати свій фінансовий номер телефону, в чергах стояти у відділеннях, або в бакоматах, коли світло можуть вимкнути? Сподіваюсь операторка «Ольга» отримає місяну премію у «річному» розмірі
Приватбанк
Відповідь банку
11 липня 2024, 9:53
Вітаємо, відповідь надана під відгуком.
ZubkoAnatoly
ZubkoAnatoly
9 липня 2024, 15:50
Зубко Нина Владимировна, Г. Бердянск
Я Зубко Нина Владимеровна, клиент прыват банка немогу зайти в свой личный кабинет. Использовала ваши рекомендации вход прыват24там выдало: Запрос отклонён, и небходимо потвердить номер телефона в банкомате втерминале самообслуживания или в отделении. Я эту операцию в нашем рыгионе не могу. Что мне делать?
Приватбанк
Відповідь банку
9 липня 2024, 16:07
Вітаємо. Ми написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити додаткову інформацію і допомогти у вирішенні питання.
TkaK0987654321
TkaK0987654321
8 липня 2024, 22:25
Одесса
Не могла зайти в приват 24
Оказалось меня заблокировал приват, с текстом:
Банком прийнято рішення про відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин та закриття відкритих в Банку рахунків.

Додаткові роз'яснення від банку можна отримати оформивши письмовий запит за адресою кореспонденції:
вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна

У зв’язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику
На підставі статті 64 Закону України «Про банки і банківську діяльність», частини першої статті 10 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а саме у зв’язку із встановленням неприйнятно високого ризику за результатами переоцінки ризику клієнта.

Около 20 лет являлась клиентом банка, работаю на заводе, могу подтвердить свой доход, но никто, в особенности мой банкир меня об этом не спрашивал.
Предполагаю из-за большого перевода?!
Но ни один сотрудник не попытался выйти на связь и спросить меня насчет этого перевода.
Более того за весь срок пользования услугами ни разу не было ни кредита, ни рассрочек, ни каких либо других проблем с банком!
Нахожусь не в Украине и приехать в календарные дни не имею возможности!
Ни один сотрудник не может дать ответ почему произошла такая ситуация. Я должна писать письмо в Днепр и выяснять почему банк и сотрудники такие квалифицированные.
В 2024 году во время технологий банк хочет письменно через голубя выяснять отношения?!
Приватбанк
Відповідь банку
9 липня 2024, 9:41
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку. Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі: ● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я; ● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками; ● документи, що посвідчують особу; ● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України; ● заяву про перерахування залишків коштів.
korogodn
korogodn
8 липня 2024, 9:19
Наталія
26.06.2024 р. приватний виконавець В.Коваль виніс постанову про визначення поточного рахунку фізичної особи -боржника та відправив його листом.Лист доставлений. Розгляд постанови складає 10 днів. Вже 10 днів пройшло.Чому до цих пір постанова не розглянута і я не можу здійснювати видаткові операції на суму 14200 на які я маю право по закону? Якщо найближчим часом не дасте дозвіл на видаткові операції — буду скаржитись на гарячу лінію НБУ
Приватбанк
Відповідь банку
8 липня 2024, 10:35
Вітаємо. Ми написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити додаткову інформацію і допомогти у вирішенні питання.
mirna9091
mirna9091
7 липня 2024, 15:16
Надежда, Днепр
добрый день! почему банк без уведомления меня уменьшает кредитный лимит, если какая-то «копейка» оказалась на кредитном счете? я, что-то пропустила в новшестве?
Приватбанк
Відповідь банку
7 липня 2024, 16:03
Вітаємо. Згідно з умовами та правилами https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk, п. 2.1.1.2.5. сторони узгодили, що протягом строку кредиту розмір кредитного ліміту може бути змінений Банком в односторонньому порядку як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення, на підставі аналізу кредитоспроможності Клієнта в рамках розміру, зазначеного у абз.1 цього пункту, та не потребує додаткового погодження із Клієнтом.
Nada34
Nada34
6 липня 2024, 13:23
Добрий день. Підкажіть будь ласка, мені потрібно отримати виписку за пів року англійською мовою для підтвердження місця проживання, у виписці адреса реєстрації в Донецькій області, але я з 2015 року проживаю у Вінницькій області, у мене є довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи з 2015 року

Чи можу я на базі цієї довідки змінити адреси реєстрації в банку?

Або замовити нестандартну виписку, щоб вона була не за місцем реєстрації, а за місцем поточного місця проживання?
Приватбанк
Відповідь банку
6 липня 2024, 14:23
Вітаємо. На підставі довідки ВПО не змінюється адреса реєстрації. Замовляти нестандартну виписку/довідку можливо виключно Українською мовою, в будь-якому відділенні банку.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 41.2 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку