Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
ludakrem
Людмила Георгиевна Малышко
3 червня 2022, 14:14
Заблокирована карта, за неправильно набранный пароль. Как разблокировать, номер 3700 говорит не верно набранный номер.
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2022, 14:51
Вітаємо!
Якщо за карткою перевищено кількість невірних спроб правильного введення PIN-коду — є можливість розблокувати її в Приват24, в меню: 'Фото — Перейти до повної версії — Усі послуги — Картки — Зняття PIN-блокування по картці'.
mahno16050505
Svitlana Koval
3 червня 2022, 11:03
Svitlana, Лазірки
Доброго дня!
Моя карта не активна у зв'язку з діями шахраїв я знаходжуся за кордоном. Підкажіть як вирішити дане питання? Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2022, 12:44
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
Matts
Matts
1 червня 2022, 19:18
Matts
Здравствуйте. Такая ситуация. Оплачивал коммунальные платежи через терминал приватбанка. Ввел все данные, внес деньги, в размере 3020 гривен, дальше нажал оплатить, терминал очень долго думал, и в итоге написал ''ваш платёж будет обработан позже '' что-то в этом роде, ни чека ни сдачи не дал, очевидно. Проверил, конечно ничего не зачислилось. Проблема в том, что я не клиент банка, в терминале вводил как всегда свой телефон, оплачивал для мамы. Звонил 3700, сказали единственный способ вернуть деньги стать клиентом банка, и оформить заявку на возврат. Такой вариант мне не подходит, у меня нет прописки и идентификационного кода, карту мне не откроют. Можно ли, например, временно сменить номер телефона мамы в её приват 24, на мой, у неё есть карта, и так оформить возврат денег? Если нет, то внимание вопрос, как мне вернуть деньги. ?!
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2022, 19:41
Добрий вечір!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей за ситуацією.
wermobge1221
Артем Мороз
1 червня 2022, 16:04
Добрый день! Карту заблокировал банк, в чат боте переписывались, говорят чтобы обратились в ближайшее отделение банка, а сейчас на данный момент я не могу выехать и нас не выпускают, с окупованой территории, а жыть нужно за что-то а денег нет вообще, помогите пожалуйста разобраться с проблемой.
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2022, 16:26
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
Kievtime
Kievtime
1 червня 2022, 12:21
Здравствуйте! По поводу банковской ячейки! Что если не получается вовремя оплатить аренду ячейки? Её не откроют без меня? И какие штрафы за не своевременную оплату? Напишите плиз. Просто сейчас нет возможности оплатить или вернуться в Украину.
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2022, 12:39
Добрий день!
Ознайомитись з інформацією щодо оренди сейфових скриньок ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/vip/safe-deposit-boxes
Умови та правила оренди банківських сейфів: https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-160/?lang=uk
MykolaA
MykolaA
1 червня 2022, 11:21
Николай, Киев
Сьогодні при оплаті комунальних послуг з ПР24 сплатив комісію, якої не було до лютого 2022 року…
Якщо скасовано пільги, то заявіть про це публічно.
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2022, 11:55
Добрий день!
Вся актуальна інформація по тарифам та обслуговуванню під час воєного стану розміщена на нашому сайті: https://privatbank.ua/help
Yurichh
Yurichh
31 травня 2022, 20:37
Юрій
Добрий день, таке питаня, подав заявку ВПО(30.04). Вже місяц я числюсь як ВПО. Знаю що багатьом людям за цей час вже прийшли грошова допомога, але мені ні, чому так? В 20 числах була же виплата. Але мені нічого не прийшло.
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2022, 8:32
Доброго ранку!
Перерахування бюджетних коштів ВПО здійснюється Мінсоцполітики АТ «Ощадбанк» щомісяця до 3, 13 і 23 числа на підставі реєстру внутрішньо переміщених осіб для виплати допомоги, сформованого державним підприємством «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики»
Це означає, що виплата коштів проходить в три етапи:
-подача заявки;
-формування та опрацювання реєстрів;
-виплата коштів.
Формування та опрацювання реєстрів здійснюється на боці Мінсоцполітики. Банк відразу зарахує після отримання фінансування.
kalagin
kalagin
31 травня 2022, 13:58
Доброго дня.
Заблоковано приват 24 (403 Forbidden)
Прошу допомогти розблокувати
З повагою
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2022, 14:00
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей.
1972fd
1972fd
29 травня 2022, 23:09
Пропали деньги с кредитки помощи от вас никакой что делать
Приватбанк
Відповідь банку
30 травня 2022, 10:15
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
prohorovat2011
Татьяна Прохорова
29 травня 2022, 19:29
Добрый день.
Только что якобы по моей заявке закрыли карты, предварительно сняв все деньги. Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2022, 20:13
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації.
Akwa
Akwa
28 травня 2022, 19:03
Игорь, Люблин
Не могу получить пенсию с карты
Приватбанк
Відповідь банку
28 травня 2022, 19:32
Добрий вечір!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей.
AndriiZhyltsov
AndriiZhyltsov
28 травня 2022, 11:59
Не могу зайти в приват24, при попытке войти через сканер пальца, высылаеться код в смс, но у меня нет возможности её получить, нахожусь за рубежом. В боты обращаюсь- опять же просят подтвердить через приват24, в который не могу зайти.
Как можно востоновить доступ к приват24?
Приватбанк
Відповідь банку
28 травня 2022, 12:09
Добрий день!
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
55417
55417
27 травня 2022, 13:17
Ирина, Мелитополь
На протяжении очень долгого времени я являлась клиентом приват банка, все было нормально, но 15.05.2022 г. пришло сообщение с текстом «Обслуговування рахунків призупинено у зв'язку з п.1.1.3.2.6 УіП. Після перевірки з Вами зв'яжеться співробітник банку». После позвонил сотрудник банка и рассказал что после финансового мониторинга мои карты заблокированы, причину он указать не может. Разблокировать карты нельзя, но можно вывести средства на счета другого банка. Я очень хочу знать, почему мне не называют причину блокировки карты. Дело в том, что заблокирована карта — это карта для выплат, на нее 2 раза в месяц поступает моя заработная плата. Я живу в Мелитополе. Мелитополь сейчас оккупирован. В городе работает только Приват банк. Из-за блокировки карт меня оставили без средств к существованию во время военных действий и не объясняют причину блокировки. 26.05.2022 на карту пришла заработная плата. Почему Приват банк решил, что я не могу использовать заработанные средства? Как я должна выжить в оккупированном городе? Я хочу получить письменный ответ о причине блокировки карт.
Приватбанк
Відповідь банку
27 травня 2022, 15:14
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством банк був зобов'язаний заблокувати ваші рахунки за рішенням державного фінансового моніторингу. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
nfytxrf58
виктор антонов
27 травня 2022, 11:15
виктор , лозовая
Здравствуйте.Как купить пол доллара на валютную карту Приватбанка? На карте 99,5 S.Как купить 0,5 S.чтобы было 100?
Приватбанк
Відповідь банку
27 травня 2022, 11:21
Добрий день!
Безготівкова купівля валюти (переказом між картками) на даний час недозволена НБУ.
Купити валюту можна лише з обороту в касі при її наявності.
Pultsev
Pultsev
26 травня 2022, 8:54
Доброго ранку, коли вже перерахуете кошти 6500грн в дії, заявка успішно прийнята в березні, а вже кінець травня?
Приватбанк
Відповідь банку
26 травня 2022, 9:06
Добрий ранок!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування;
також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Selena82
Елена Синицкая
24 травня 2022, 10:12
Елена
Здравствуйте! Верните мне, пожалуйста, деньги! Вчера с моего счета были сняты деньги в 23:41. Подтверждение все было от вашего банка. что за шкородерство с простого народа в это время.
Деньги предназначались на лекарство моей матери, которая сейчас находятся в оккупации.
Что мне теперь делать? Идти с протянутой рукой?
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2022, 10:14
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб розібратись в питанні детальніше.
kirilos221
kirilos221
23 травня 2022, 17:04
Чому не можна переказати на іноземну картку з гривневої? Нацбанк встановив обмеження у 100 тис на місяць, ви не даєте переказати 380 (не тисяч, а просто 380)
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2022, 18:45
Добрий вечір!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити дані та перевірити інформацію по вашому платежу.
97678571
97678571
23 травня 2022, 12:37
Людмила
Добрий день! Мої картки безпідставно заблоковано. При листуванні з онлайн оператором надійшло повідомлення: «На жаль, в банку є негативна інформація, що обмежує Ваше обслуговування. Виконати Ваше прохання та зняти обмеження в обслуговуванні не має можливості. Дякуємо за Ваше звернення! З повагою, команда ПриватБанку!» Що це за повідомлення? Я інвалід другої групи. Якщо мене в чомусь звинувачують, то напишіть це звинувачення. Надайте інформацію. Як довго це триватиме? Чи це спеціально зроблено, щоб я не могла погасити заборгованість по кредитці, а потім банк буде нараховувати відсотки і таким чином заробляти?
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2022, 12:42
Добрий день!
В своїй діяльності ПриватБанк керується виключно чинним законодавством та нормами НБУ. Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та за результатом було надано зворотній зв'язок.
0987834459
0987834459
23 травня 2022, 10:44
Наталя
Здравствуйте!21.05.2022 с моей карты были сняты деньги, хотелось узнать кто и куда.
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2022, 12:18
Добрий день!
Ви можете переглянути інформацію по операції у виписці в своєму Приват24. Якщо не підтверджуєте дану операцію можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті pb.ua
Tata1219
Tata1219
21 травня 2022, 0:20
Здравствуйте! заблокировали приват24, востановить через сайт не получается пишет, что доступ ограничен, с апператором в чате связи нет.Дозвониться до апператора тоже не получается. Нахожусь в другой стране прийти в отделение тоже не могу. Как востановить доступ в приват 24?
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2022, 8:44
Добрий ранок!
Ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці допоможуть знайти шляхи вирішення питання. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.25 44.25
USD 41.55 42.15
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.25 44.25
USD 41.55 42.15
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку