Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Написати коментар
Такой вопрос — сегодня Приват24 сообщил мне что мой ФОП зарегестрирован на неподконтрольной территории и банк не горит желанием обслуживать его. Вполне законное требование перегистрировать адрес ФОП. На самом деле ФОП давно перегестрирован на адрес в цивилизованном мире. Поэтому возникает такой вопрос, точнее 2:
1. Какие документы я должен предоставить Банку? Достаточно ли Витяга из ЕДР, полученного в Opendatabot?
2. Если нет, какой временной промежуток у меня есть для предоставления Витяга, полученного у Держрегистратора? В отличие от перерегистрации, получение этого Витяга может занять несколько дней, убитых на визиты в эту юдоль скорби.
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (3)
Написати коментар
Написати коментар
Дія — платформа еклектронного документообігу, усі електронні документи мають туж саму юридичну силу, що й друковані. Банк включив у перелік документів для актуалізації данних електронну довідку з Дії, а прийняти її не може. Чому неможливо актуалізавати дані? Як бути далі?
Написати коментар
Коментарі (1)
Але в застосунку написали, що документи не прийнято, зверніться до відділення.
Я не маю можливості виїхати туди, де є відділення приватбанку. Звернення в онлайн-чат допомоги результатів не дав.
Фахівець мені поспівчував і сказав, що інших варіантів не має. За цю підтримку він отримує зарплату? Невже неможливо підключити відеозв'язок? В вашій же інструкції передбачено Крок 7 — узгодити час для відеозв'язку.
Чому не має варіантів? чому документи не прийнято? щось не сподобалось? Сфотографувати з іншого ракурсу?
І таких питань, як у мене, тут повно, а таких пенсіонерів, які не можуть виїхати з окупованих територій, ще більше.
Чому державний клієнтоорієнтований банк не іде на зустріч пенсіонерам — громадянам України?
Що це за знущання над людьми?
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
1) чи можу я закрити рахунок ФОП в банку онлайн (зараз знаходжуся за кордоном)?
2) як я можу отримати виписку по руху коштів по моєму р/р ФОП?
Коментарі (1)