Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
mariya1601
mariya1601
6 серпня 2022, 14:07
Доброго дня! Я намагалася зробити замовлення сьогодні в інтернеті. Для підтвердження оплати мені зателефонували із приватбанку. Задавали питання. На одне із них я дала не правильну відповідь, з приводу імені чоловіка, бо на момент реєстрації картки 10 років назад, був інший чоловік, а я сказала ім’я теперішнього. За цей час, при зміні карток по закінченню терміну, скоріше за все ці данні не були змінені (але цього також не може бути, бо міняла прізвище)… результат, доступ до приват24 заблоковано. При дзвінку на гарячу лінію говорить, що мій фінансовий номер не зареєстровано… у відділення, термінал чи банкомат на сьогодні немає можливості піти, бо знаходжусь закордоном. Картку залишила батькам, щоб вони могли користуватися при необхідності… що робити? І як відновити доступ до рахунків?
Приватбанк
Відповідь банку
6 серпня 2022, 14:32
Вітаємо. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваш номер телефону, щоб ми могли перевірити ваш випадок більш детально.
Nyjolay
Nyjolay
6 серпня 2022, 11:48
Николай
Здравствуйте! Уважаемый Банк, нахожусь на временно оккупированной территории, в приложении приват24 запросило пройти актуализацию. Отправляю все документы и последнее — это подтверждение по смс. Связи у меня нет, водафон не работает. Звоню оператору, рассказываю проблему. Оператор говорит что возможно сменить метод подтверждения с смс на пин код, но делают это только в чате онлайн. Пишу в чат онлайн и получаю ответ, что мы не можем изменить метод подтверждения и советуют «как то поискать связь». Звоню снова снова оператору, говорю что мне отказала — пишите в чат, мы помочь не можем.
Очень печально, что самый крупный банк страны, а приходится писать сюда, так как решить какие либо вопросы напрямую с поддержкой нереально…
Приватбанк
Відповідь банку
6 серпня 2022, 14:32
Добрий день! Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваш номер телефону, щоб ми могли перевірити ваш випадок більш детально.
hard61
Юрий Орлич
6 серпня 2022, 3:50
Юрий
Здравствуйте. Я вкладчик вашего банка. Проживаю в оккупированном г. Бердянске. Мобильной связи украинских операторов в городе нет. На сайт банка без телефона войти не могу. У меня инвалидность. На карту приходит пенсия. Снять ее не могу, так как стоят километровые очереди. Как мне проверить состояние моего счета и снять деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
6 серпня 2022, 8:19
Вітаємо.На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
alch2022
alch2022
5 серпня 2022, 19:47
Добрий день. при вході в приват24 — 'Шановний клієнт! Вам необхідно оновити адресу проживання та надати документ, підтверджуючий місце проживання.'
В мене прописка на окупованій території, але в той же час я не ВПО. При отриманні карток та при минулій актуалізації не просили про додаткові документи, що підтверджують місце проживання. що мені робити? сподіваюся на вашу допомогу. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
5 серпня 2022, 19:49
Добрий вечір!Для підтвердження місцезнаходження на підконтрольній частині України можна надати такі документи:• довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;• довідка про внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру (реєстрації) або витяг з Єдиного державного демографічного реєстру із інформацією про місце проживання або тимчасового перебування;• довідка житлово-експлуатаційної організації;• довідка правління житлово-будівельного кооперативу;• договір про купівлю-продаж житлового будинку (квартири) на материковій території України або найм (оренду) житлового приміщення на ім’я фізичної особи-нерезидента;• довідка, яка видана уповноваженою особою лікувально-профілактичного чи лікувального закладу;• довідки, яка видана уповноваженою особою готелю, кемпінгу, санаторію, будинку відпочинку, мотелю, лікувально-профілактичного чи лікувального закладу.Пройти актуалізацію можна у відділенні чи в системі самообслуговування Приват24.
Phrynohyas
Антон Касьянов
5 серпня 2022, 12:50
Антон, Каменское (Днепродзержинск)
Со вчерашнего дня в приложении и на сайте при входе высвечивается

Шановний клієнт!
У нашій клієнтській базі відсутні актуальні дані про Вас, передбачені вимогами НБУ.

и предлагается заполнить анкету. Заполняю анкету, в качестве документов о проживании прилагаю фото права собственности на квартиру на жену и свидетельство о браке.

Анкета принимается, но через 5-10 минут сайт опять говорит что нет данных.

Вопрос 1: Если что-то не так с документами, может быть можно обратную связь дать?
Вопрос 2: А какие собственно документы вам нужны? Если вас не устраивает комбо с правом собственности и свидетельством о браке, то какие документы вас устроят? Договор об аренде?
Приватбанк
Відповідь банку
5 серпня 2022, 15:28
Добрий день!Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваш номер телефону, щоб ми могли перевірити ваш випадок більш детально.
Kira606
Kira606
4 серпня 2022, 16:38
Добрый день у меня заблокирован акаунт, карты нет, не могу зайти в Приват 24.уже как месяц подала заявку для смены пароля в приват 24, нахожусь в Польше.
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 18:02
Вітаємо.Наші колеги в чаті при вході в Приват24 радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт.
evgeni2505
evgeni2505
4 серпня 2022, 5:29
Добрий день. Я не зміг перевести кошти з моеї гривневої карти на карту закордонного банку. Скажіть, будь ласка, ця послуга буде працювати чи ні?
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 9:12
Вітаємо.На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
44386233
44386233
3 серпня 2022, 22:01
Надежда
Моя пожилая подруга попала в неприятное положение.Её карточку заблокировали по непонятой причине, а имено не правильно ввела пароль.Хотя проверяли с каждым вводом.И теперь что бы востановить нужно дозвониться до банка.А на данный момент она находится в Херсонской области и связи с её оператором (водофон)нет.Можно как то решить вопрос через послание кода не через СМС, а черезсообщения на вайбер.Человек больной.Будем благодарны за решение этого вопроса.
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 9:12
Вітаємо.Ваша подруга завжди може звернутися в наш чат на офіційному сайті банку або в мобільному застосунку. Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Tolikolnikova
Tolikolnikova
3 серпня 2022, 21:58
Ки]в
Доброго дня. Вимушена звертатись сюди, оскільки на зверненя в Приват24 банк не відповідає. Ще в лютому 2022 року Приватбанк отримав переказ на моє ім`я на сумму 2400 євро від міжнародної організації Claims Conference (поміч жервам геноциду під час другої світової війни). В той час я декілька місяців лежала в лікарні ( я 1935 р. народження). і спілкуватись з банком не могла. В Приватбанк залефонував мій син, але замість допоги чомусь був відключений мій фінансовий телефон, а гроші не зарахованіі і досі. Прохання до Приватбанку терміново зарахувати переказ на мій рахунок, або на картку **** 0048.(цих цифр достатньо для ідентифікаціїї і розуміння, про що йде мова) і відповісти, чому це не зроблено. Для мене з пенсією 4000 грн.ці гроші єдина можливість вижити в сьгоднішнії умовах, оскільки син теж песіонер і інвалід. Нажаль, за станом здоров я і не виходжу з дому і дістатись до відділення банка не можу. Відповідь можна надати прямо сюди. Дякую. `
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 9:12
Вітаємо.На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chatДля того, щоб підключити оператора при зверненні до чату, потрібно описати питання та обрати підключення або ж натиснути в формі «немає питання в списку».Також в чаті можна підтвердити номер телефону для проведення фінансових операцій в банку. Для цього також знадобиться веб-камера та паспорт.
MercyChaos
MercyChaos
3 серпня 2022, 19:18
Скільки потрібно скарг на другого користувача ПриватБанку щоб йому заблокували картку?
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2022, 19:43
Вітаємо.Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином. У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Maksvel
Maksvel
3 серпня 2022, 12:44
після оформлення заявки спеціалісти не можуть її виконати, затягують. час очікування в чаті більше 3 год
оформив заявку на переказ коштів на брата в додатку, почекав 2 дні як було повідомлено.
на 3ій день після звернення в чат, спеціалісти почали казати, що мої документи не надано, попри оформлену заявку. відминили попередню, оформили нову і відразу прийшло повідомлення про відхилення.
звернувся до наступного спеціаліста з запитом чому відхилено, якщо всі документи надано. Отримав відповідь, що не надано мого документу. Вказав оператору, що було оформлено 2 заявки, всі документи було надано. чекаю «перевіряю інформацію» 3 години.
інші рази питання закривалися значно швидше
просто затягування з вирішенням питання
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2022, 19:25
Вітаємо.Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково вас повідомимо.
Petrowic
Petrowic
2 серпня 2022, 21:02
Добрий день, мені пенсія нарахована на рахунок, а на картці немає нічого ніяких грошів. Мене вивезли з окупованої території. На гарячі лінії допомоги нема ніякої, мені потрібно жити, а за що??? Приват24 у мене ніколи не було, телефон забрали коли виїжджав! Допоможіть будь-ласка, я не знаю що робити!!!
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2022, 9:07
Вітаємо.При виплаті зарплат соціальних виплат, пенсій банк є лише посередником між відправником (підприємством, навчальним закладом, фондом, тощо) та вами. Щойно до нас надійдуть кошти — ми протягом години зарахуємо їх на картку і відправимо вам повідомлення, щоб ви якомога скоріше дізналися про зарахування.Підтвердити новий номер телефону для проведення фінансових операцій в банку ви можете в банкоматі, терміналі, або через чат на сайті банку за наявності веб-камери та паспорту.
shbyf
shbyf
2 серпня 2022, 19:43
Ірина, Вознесенськ
Добрий день. Підкажіть, будь ласка, чи можу я повернути кошти, помилково перераховані 2022-08-01 22:50:17 через сервіс «Приват24» на рахунок UA933052990000026006001700191? Яким чином це зробити?
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 20:16
Вітаємо!Для ідентифікації і розгляду питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Sky2003
Sky2003
2 серпня 2022, 16:55
Николай
Ваш отзыв: Кредитный лимитДобрый день. Я хочу заказать карту Универсальная, так как хочу взять товар в рассрочку. Подскажите пожалуйста, я смогу установить нужный мне лимит сам? Если нет, то какой лимит может мне дать банк и смогу ли я как-то повлиять на их решения?
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 17:26
Добрий день!Перед оформленням кредиту Оплата частинами або Миттєва розстрочка перевірте доступний ліміт в інтернет-банкінгу Приват24: меню Гаманець — Кредити — Оплата частинами або в додатку 'Оплата частинами':- iOS — https://pb.ua/short?MK;- Android — https://pb.ua/short?MJ.Далі в магазинах-партнерах вибираєте товар за ціною в межах ліміту. Перелік магазинів-партнерів — на сайті https://chast.privatbank.ua/#section4.Оплатити перший платіж потрібно з картки 'Універсальна'.Ліміт за кредитом 'Оплата частинами' збільшується слідом за загальним кредитним лімітом картки 'Універсальна'. Тому спочатку треба збільшити загальний ліміт.Це можна зробити в Приват24: меню ´Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком (⚙) — Кредитний ліміт´.Є деякі фактори, які допоможуть Вам при розгляді заявки. Значною перевагою буде наявність депозиту. Не варто забувати, що банк звертає увагу і на те, як часто клієнт використовує картку, тобто чим частіше Ви проводите оплати, тим більша ймовірність схвалення ліміту. Ще може допомогти довідка про доходи, документи на майно. У таких випадках з більшою ймовірністю заявка буде схвалена.Документи, при їх наявності, можна надати при подачі заявки на збільшення ліміту в Приват24 за запитом системи або у відділенні банку.З детальною інформацією ви можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/kredity/oplata-chastyami
0964335867
Світлана 1707
31 липня 2022, 15:34
Світлана, Киев
30.07.2022 р. о 19.08 годині у банкоматі, який знаходиться у Ретровілі Київ, знімали 20.000 грн з картки.Дуже потрібна готівка, але банкомат цю суму не видав, але списав, начебто я гроші отримала. Зразу повідомила Приватбанк про цю ситуацію. Багато років є клієнтом цього банку. Чекаю реакцію. Прошу повернути кошти, які я НЕ отримала, а вони потрібні. Сьогодні 31.07.22 р. Скільки чекати?
Приватбанк
Відповідь банку
31 липня 2022, 16:52
Вітаємо.Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
tahka
tahka
29 липня 2022, 19:06
добрый день. помогите мне пожалуйста. я живу на оккупированной территории, где нет связи. я не могу войти в приложение « Приват 24». пытались через видеоверификацию, но тоже не получилось. в итоге банк заблокировал карточку. на данный момент я нахожусь на территории Грузии. подскажите, что можно сделать, чтобы разблокировать карту или оформить виртуальную карту. обращалась в чат, но результата не было к сожалению.
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2022, 20:03
Вітаємо.Для входу в Приват24 необхідно мати активний фінансовий телефон, підтверджений за вами в ПриватБанку. Якщо ви перебуваєте за кордоном та не маєте доступу до номеру телефону, що зазначали в банку, ви можете встановити інший номер телефону як фінансовий для можливості авторизації в Приват24 через процедуру «Фотоідентифікації» (фото за допомогою веб-камери з паспортом), звернувшись в чат-онлайн через мобільний додаток Приват24 або на сайті https://privatbank.ua/ (кнопка чату справа внизу). Для того, щоб підключити оператора при зверненні до чату, потрібно описати питання та обрати підключення або ж натиснути в формі «немає питання в списку».
71688037
Александр Рыженков
29 липня 2022, 17:32
Александр
Какую максимальную сумму можно перевести с карты Приват банка на карту другого банка в день? В месяц? Карта ,, Для выплат" VISA Gold.
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2022, 18:44
Вітаємо.Ліміт для переказів по Україні не більш ніж 100 переказів на відправку з карток одного клієнта ПриватБанку протягом календарного місяця, та 3 199 999 грн.Ліміт розраховується з першого по останній календарний день місяця, на всі картки одного клієнта.
Nawal2016
Nawal2016
29 липня 2022, 14:47
Liudmyla
Доброго дня, шановні співробітники. У мене питання: термін дії моєї банківської картки від Приват сплив. На даний час я закордоном, чи може моя мама по довіреності оформити та отримати нову пластикову картку на моє ім'я. ( довіреність можу оформити у консульстві України та передати оригінал).
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2022, 16:30
Вітаємо.У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 6 місяців.Доступні операції:• оплата в магазинах по POS-терміналу; • зняття готівки в банкоматах; • операції в Приват24; • поповнення рахунку. Для оплат в інтернеті наразі відкрито можливість перевипуску карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.Картка у відділенні може бути видана лише її власнику. За дорученням мама може отримати додаткову картку на своє ім`я до вашого рахунку.
nasgull
nasgull
28 липня 2022, 16:58
Влад, Одесса
есть автокредит в приватбанке. в начале месяца была просрочка. 19 июля оплатил всю сумму просрочки. в приват24 показывало, что я больше ничего не должен вносить. сегодня появилась просрочка. откуда и почему — не понятно. дозвониться в тех поддержку не реально, звоню туда весь день. с самого утра. в чате не отвечают.

как узнать, откуда взялась просрочка?
Приватбанк
Відповідь банку
28 липня 2022, 17:59
Добрий день!З початком повномасштабного вторгнення навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім, проте треба трохи зачекати. Вибачте за ці незручності. Для ідентифікації та надання вам інформації щодо вашої ситуації радимо вам дочекатися підключення фахівця, який вас ідентифікує та допоможе в безпечній сесії.
Nazarsadoviy
Nazarsadoviy
28 липня 2022, 13:46
Переводив кошти на карту приватбанку через один з фінансових сервісів 25.07.22 о 16:27. Кошти по сьогоднішній день не надійшли.
Приватбанк
Відповідь банку
28 липня 2022, 16:28
Добрий день!Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації детальніше.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.8 44.8
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.8 44.8
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку