Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Написати коментар
как узнать, откуда взялась просрочка?
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Банкомат не видав готівку, а гроші з рахунку списав. Як дізнатися, що заявка на перевірку відправлена?
В онлайн-допомозі написав «Банкомат не видав готівку». На що отримав стандартну відповідь. Далі погодився на пропозицію «Ви також можете підключити оператора для детальної перевірки інформації.
Потім знову пище, що можна підключити фахівця: Так/Ні.
Клацнув „Так“.
Отримав відповідь:
»Ігоре, дуже зросла кількість звернень під час війни, зокрема від українців з окупованих територій і які виїхали з районів бойових дій. Ми намагаємося відповідати всім, але звернень у кілька разів більше, ніж можуть прийняти наші оператори.
То ж сподіваємось на Ваше розуміння і пропонуємо звернутись до розділу «Популярні питання», або коротко опишіть ваше питання в полі для вводу тексту. Там є майже всі відповіді."
І все. Ні повідомлення, що я в якійсь черзі на підключення до оператора (якщо такі є). Ні номера заявки. Ні того, що заявка взагалі сформована.
Коментарі (1)
В додатку отримала відповідь — ваші документи не прийнято, зверніться до відділення. До якого відділення? Мені 65 років, купа хвороб (інсульт, серцева недостатність тощо). Тобто мені для того, щоб держати в банку свої кошти (пенсію), необхідно перетнути лінію фронту, піти до відділення? Ще що в магазин сходити за буханкою хліба на сусідню вулицю???
Зателефонувала до служби підтримки, пояснила консультанту, що хочу стати клієнтом банку, щоб отримувати пенсію через банк, знаходжусь на окупованій території, прийти до відділекння не можу. Він оформив заявку (№ 5577907), сказав чекати.
Через день зателефонував банк, але я працівника сую добре, а він мене взагалі не чує — розмова не відбулась. Зателефонувала я на той номер банку, зв'язалась з кнсультантом, назвала номер заявки. Виявилось, що в заявці зазначено, що я на окупованій території і хочу кредитні каникули!!! Які каникули?!!! Мені спочатку треба клієнтом банку стати!!!
Пояснювала все знову, що я на окупованій території, хочу отримувати пенсію через банк. необїдно пройти верифікацію. переключили мене на інший відділ.
Знову все пояснила, Дівчина оформила заявку (nps15686581), записала, що коли банк телефонує на мій номер, то БАНК МЕНЕ НЕ ЧУЄ.
Після цього через чат додатку вже було спілкування з іншим консультантом, робила фотоверифікацію за посиланням pb.ua/photo.
Після цього консультант питає — «Ви хочете пройти відеоверифікацію?». Я відповіла — якщо це потрібно щоб стати клієнтом, то хочу.
Все, нова заявка оформлена, очікуйте.
Потім знову дзвінок з банку і знову банк мене не чує. Знову пишу консультанту в чат. У відповідь — Відеоверифі
Коментарі (2)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
оператор допомоги не надав.
Відправка грошей була 18:17
Написати коментар
Написати коментар
Март, апрель, май,, июнь, июль.
Прошу отправить на мой электронный адрес выписку
Отримати виписку можна в Приват24, в меню: 'Сервіси — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Виписка по картці / рахунку'.
Вибираєте картку, період, мову і натискаєте кнопку 'Сформувати'.
Виписка відкриється в новому вікні з можливістю зберегти або роздрукувати.
Написати коментар
Я вже не один місяць за кордоном, в Німеччині, нещодавно Приватбан став вважати мій телефон входу в Приват24 непідтвердженим. На гарячій лінії зі мною відмовляються розмовляти, у відділення привата я прийти не можу — я просто без грошей за кордоном. Абсурд, фізично картка у мене, документи теж, той же самий номер телефона — і я нічого не можу зробити.
Скажіть будь ласка, куди мені звернутися з цим? Дякую
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал в Приват24, або на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написати коментар
Банк розпочне продаж колекційних монет від НБУ в кінці липня. Детальна інформація буде на сайті банку після 23.07. Слідкуйте за новинами на нашому сайті.
Написати коментар
Можливість купити готівкову валюту доступна у відділенні Банку. Купити валюту можна лише з обороту в касі при її наявності (замовлення валюти під купівлю недоступне), а безготівкова купівля валюти (переказом між картками) недозволена НБУ.
Написати коментар
Підтримка, як і раніше, доступна за номером 3700. В голосовому меню треба натиснути нуль і озвучити своє питання голосовому помічнику, щоб з'єднатись з оператором. Також можна звернутись в онлайн чат на нашому сайті pb.ua. Якщо у вас є невирішені питання ви можете написати нам в приватному повідомленні.
Написати коментар
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал в Приват24, або на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Коментарі (1)
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Написати коментар
Декілька місяців тому я закрив усі картки та рахунки через підтримку та функціонал Приват-24, тому активних (чи відкритих) карток або рахунків точно не маю. Можете, будь ласка, виправити це зі свого боку? Бюро кредитних історій щомісяця отримує оновлення про те, що картка досі активна.
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Написати коментар
Кожен фонд надає списки та перераховує по них кошти до банку. В такій ситуації банк є посередником між вами та самим фондом. Коли ми отримуємо кошти, протягом години по наданих списках проходять зарахування на ваші картки. Якщо у вас підключена картка до інформування, ми обов´язково вам відправимо повідомлення, що кошти вже надійшли.
Написати коментар