Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
У мого батька, учасника та інваліда ВВВ, у лютому закінчився термін пенсійної картки. Я 30.03.2018 р. зателефонував із його телефону (фінансовий номер) на телефон 3700 щоб замовити курєра додому, бо йому 91 рік і важко ходити. На мій дзвінок «автомат» відповів, що цей номер не зареєстрований, хоча всі роки саме на нього приходили СМС про нарахування пенсії. Додзвонившись до оператора (3700 — 0 — 2) почув, що курєр прийде 02.04.2018 о 16-00 для переоформлення картки і необхідно мати копіїї паспорта, ІПН. Зразу отримав СМС про те, що заявка зареєстрована.Прочекавши з 16-00 до 18-00 02.04.2018 і не дождавшись ні дзвінка від курєра, ні його самого знову зателефонував до диспетчера. Почув, що звязатись із курєром не вдалось, але ждіть завтра.Сьогодні на мій запит відповіли, що ждати прийдеться до 8-9 днів. А чи варто тепер отримувати мою, батьківську та дружини пенсію у Приваті, чи може шукати інші банки?
Направте, будь ласка, на help@pb.ua контактні дані Вашого батька, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли перевірити інформацію і надати коментарі по Вашому питанню.
Коментарі (1)
При пополнении на экран терминала выводится предупредительное сообщение: «Обратите внимание! Ваша карта заблокирована или срок ее действия истек. Для разблокировки или перевыпуска карты обратитесь в ближайшее отделение ПриватБанка». Ниже сообщения размещена кнопка «Все равно пополнить».
Регламент зачисления средств на заблокированную или просроченную карту составляет от 1 до 3 дней.
Написати коментар
за пользование кредитными средствами происходит в последний день месяца.
До 25 числа — необходимо вносить ежемесячный платеж в размере 5% от задолженности, но не меньше 100 грн, до 25 числа каждого месяца,
пока Вы полностью не погасите задолженность.
Подробная информация по ссылке:
https://old.privatbank.ua/ru/platezhnie-karty/universalna/faq-1501/
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Просимо Вас повідомити в листі на help@pb.ua деталі платежу і Ваші контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли перевірити інформацію і надати коментарі по Вашому питанню.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Karta dlya oplaty zakaza:
4149439103262683
PrivatBank. Na imya:
Dembickii Taras Summa: 2300
grn. Nash telefon: 0631523165
Позднее продавец исчез а за ним и сайт на котором делал покупку, при звонке происходит переадрисация на автоответчик!
Можно ли вернуть средства а мошеника наказать?
И как это сделать?
Сообщите, пожалуйста, на help@pb.ua ссылку на этот отзыв, детали платежа и Ваши контактные данные, указанные в банке, чтобы мы могли разобраться и дать комментарии.
Коментарі (3)
Коментарі (1)
подскажите, что выгоднее-мгновенная рассрочка или кредит с кредитной карты?
хочу купить холодильник, стоимость 8000грн, предлагают мгновенную рассрочку на 10 мес, под 2,9% от суммы покупки или лучше оплатить с кредитной карты, под 3,6%, но на остаток кредита? По расчетам кредит под 3,6 выгоднее мгновенной рассрочки, а как по Вашему опыту?
лимиты позволяют.
Спасибо!
Коментарі (1)
Что делать?
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (2)
Коментарі (1)
Коментарі (2)
Написати коментар