Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
savako
Вячеслав Ол
20 жовтня 2022, 19:10
Вячеслав
Добрый день, при оплате на Алиэкспрес деньги сразу списываются и не приходит смс для подтверждения платежа. Можно ли это как то изменить чтобы увеличить безопасность моей карты
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 19:52
Вітаємо.Змінити ці налаштування з боку банку немає можливості. Для додаткової безпеки розрахунків ви можете створити для таких цілей окрему картку.
galyna45
galyna45
19 жовтня 2022, 13:15
Строк дії моєї пенсійної картки закінчився 11.21. Я не встигла її продовжити бо терміново виїхала до захворілої дочки в іншу країну. Там мене застигла війна і я до цього часу не маю змоги повернутися додому тому що дорога зораз все ще важка для мого віку (77років). Чи є можливість продовжити дію моєї картки?

Приватбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2022, 13:35
Добрий день! У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 12 місяців. Не обов'язково зараз перевипускати картку, якщо закінчився термін дії, що вказано на картці. Доступні операції по таким карткам:• оплата в магазинах по POS-терміналу; • зняття готівки в банкоматах; • операції в Приват24; • поповнення рахунку (будь-яким зручним способом). Для оплат в інтернеті ви можете створити Digital-картку або інтернет-картку в Приват24.
Romanivna38
Romanivna38
18 жовтня 2022, 10:24
Доброго дня.Привезли сьогодні розрахунковий термінал.Тільки ваш фахівець вийшов, як на терміналі з'явилося «Будь ласка зачекайте», на дії ніякі він не реагує.Що робити в такому випадку.
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2022, 11:26
Вітаємо!Звернувшись за номером 0-800-500-030 в будь-який час ви можете отримати допомогу від профільних фахівців. Вони підкажуть що робити, а за необхідності можуть викликати інженера для обслуговування POS-терміналу.
Kryventsev
Kryventsev
16 жовтня 2022, 18:26
Володимир
Як розрахувати комісію при оплаті чз Google Pay товару на ebay.de, карта гривнева дебетова — валюта покупки евро.
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2022, 19:26
Вітаємо.Оплата в інтернеті без комісії.
0665446750
0665446750
16 жовтня 2022, 0:14
Доброго вечора.Можна змінити в банку дані мого сина тільки по свідоцстві про народження(по батькові), в карті юніора, якщо він наразі очікує новий паспорт( чекати 4 місяці)?
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2022, 8:41
Вітаємо.Ви можете актуалізувати дані після отримання паспорту.
alexza
alexza
14 жовтня 2022, 11:12
Андрей, Житомир
Добрый день. Устал бороться с банком. Причем никто и ничего не делает. Совершаю оплату коммунальных платежей, платеж блокируется и нужно ждать 2 часа, как проверка платежа. Проходит два часа платеж забракован. Я плачу коммуналку, не перевожу средства за границу, не плачу неизвестному интернет магазину. Это продолжается уже 3-4 месяца. Звоню каждый раз в службу поддержки и ничего сделать не могут. При первых звонках проходил полную верификацию, сбрасывал фото с паспортом. Но увы ничего не поменялось. Уже просто крик души. Каждый месяц одно и тоже. Платеж проходит с третьего раза, после многочисленных звонков. Прощу соединить со службой проверки, не соединяют. Как можно забраковать платеж, не перезвонив, не уточнив информацию. Просто прошло два часа и платеж забракован. Такое ощущение, что платеж никто не проверяет, просто проходит два часа и автоматически платеж забракован. Сейчас очень сложно оплачивать коммунальные, изыскиваешь средства и даже это не возможно оплатить. Обратной связи нет, а должна быть. Что нужно сделать, чтобы платить коммунальные без нервов и чтобы служба поддержки не говорила делать новые платежи, платить в другом месте и через другие источники.
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2022, 11:44
Вітаємо.Ми звернулись до вас у приватні повідомлення, щоб уточнити ваші персональні дані та допомогти у вирішенні ситуації.
Larikova
В Е
14 жовтня 2022, 1:04
В
Здрастуйте, прошу вас пояснити, в мене є картка вашого банку, в неї строк до 12/22. Я знаходжусь за межами України. На неї мені надходить пенсійна виплата, прошу вас продовжити цю картку, бо я не в змозі приїхати за станом здоров'я, прошу Вас мені допомогти, буду дуже вдячна за пояснення і допомогу, чекаю на вашу відповідь.
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2022, 9:19
Доброго ранку!У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 12 місяців. Не обов'язково зараз перевипускати картку, якщо закінчився термін дії, що вказано на картці. Доступні операції по таким карткам:• оплата в магазинах по POS-терміналу; • зняття готівки в банкоматах; • операції в Приват24; • поповнення рахунку (будь-яким зручним способом). Для оплат в інтернеті ви можете створити Digital-картку або інтернет-картку в Приват24.
Milabal
Людмила Балій
13 жовтня 2022, 10:32
Людмила
хотіла отримати електронний ключ, але адреча виявилась неправильна. коли Зателефонувала у сервісний центр, мені відповіді не дали. що мені робити? яким чином змінити адресу?
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2022, 11:41
Вітаємо.На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутись в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
0953317546
0953317546
12 жовтня 2022, 11:24
Ольга, Ильменау, Германия
Я беженка-пенсионерка должна жить в Германии на свою пенсию переводя гривны на евро. Но срок действия моей пенсионной карточки заканчивается 1 ноября. Как мне получать пенсию здесь в Германии? Благодарю за ответ. Заблуда Ольга.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 11:40
Вітаємо.У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 12 місяців.Доступні операції:• оплата в магазинах по POS-терміналу; • зняття готівки в банкоматах; • операції в Приват24; • поповнення рахунку. Також наразі відкрито можливість перевипуску карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
Lucha
Lucha
12 жовтня 2022, 7:51
Lucha
Имеет ли право банк отказать ставить мокрую печать на справке распечатаной через приват24
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 8:49
Вітаємо.Мокра печатка не ставиться на довідках/виписках, які роздруковані поза відділення. Ви можете при необхідності оформити документ в Приват24, в меню: 'Сервіси — Послуги — Сервіс довідок'. У документі буде вказана факсимільна печатка і підпис.Факсимільна печатка і підпис дозволені відповідно до ч.3 ст. 207 Цивільного кодексу України та внутрішніми інструкціями з діловодства банку. Якщо вам все ж необхідно отримати живий підпис і печатку, ви можете звернутися до найближчого відділення банку і провести замовлення довідки.
Lucha
Lucha
11 жовтня 2022, 18:24
Lucha
Прошу обьяснение: У нас нестало близкого человека и для получения помощи нам надо указать счет в приватбанке для получения этой помощи от государства. Банк требует за эту услугу 100грн. Укажите основание такого требования. Государственная помощь через государственный банк и взымания суммы за ЧТО? Какими правовыми документами эта операция регламентируется?
Любой пользователь имеющий счет, может распечатать эту бумажку и поставить мокрую печать в банке.
Приватбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2022, 19:05
Добрий вечір! Комісія 100 грн актуальна у разі отримання стандартної довідки у відділенні. Клієнт може самостійно і безкоштовно завантажити довідку з реквізитами картки в своєму Приват24.
combox55
Oleg Kol
11 жовтня 2022, 17:46
Oleg, Апостолово
Скажите пожалуйста, вопрос касательно международных платежей Ria. Сейчас почему-то вы их не выдаете на кассе при предъявлении паспорта и данных перевода, как это было всегда раньше ( также и при western union / Moneygram и тд), а заставляете зачислять эти перевода на карту Digital и затем заказывать как обычно на выдачу. Во первых непонятно почему если мне отправили платеж как cash pickup вы заставляете в принудительном порядке зачисление на карту, и отказываете в прямой выдаче валюты. Вопрос в таком случае про лимиты, ведь вы средства зачисляете на карту банка а насколько я понимаю банк с 1 октября на валютные карты для выплат снизил лимиты до 180 000 грн эквивалента. Скажите плюсуются ли поступления от Ria на digital карту в счет этого месячного лимита 180к?
Приватбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2022, 19:03
Добрий вечір! Отримати терміновий грошовий переказ можна в касі готівкою не зараховуючи його на картку, якщо в касі є необхідна сума на момент вашого звернення. В ситуації, коли необхідної суми в касі в той момент немає клієнту може бути запропоновано зарахувати переказ на картку чи замовити готівку через Приват24 під видачу переказу. Обмеження, які стосуються Р2Р платежів не впливають на отримання термінових грошових переказів через системи переказів.
Kryventsev
Kryventsev
10 жовтня 2022, 11:13
Володимир
Не можу увійти у п24, після вводу паролю не приходить ні смс ні дзвінок — З'являється вікно ( Технічна помилка під час виконання операції), — зараз за кордоном, телефон в роумінгі, робив оплату чз мій водафон — смс підтвердження отримав — оплата пройшла, а на сайт так зайти не виходить з 08.10.22
Приватбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2022, 12:33
Добрий день! Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
STOleksandr
oleksandr str
8 жовтня 2022, 18:48
oleksandr, Херсон
Здравствуйте. У родственника «работала машина» и пришло уведомление об отказе деловых отношений. Полагаю из-за активного снятия наличных через банкомат за границей в пределах лимитов. ПО Статье 15 про легализацию В банке при этом отсутствует информацию, которую он не подавал. Он частный предприниматель и каждый месяц декларирует и платит налогов примерно с 800 тыс дохода каждый месяц.
В чем вопрос. Есть смысл подавать декларацию в банк как дополнительный документ? Или после сработки машины эти действия уже не имеют смысла и пользоваться соответственно уже картами другого банка?
Приватбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2022, 19:18
Вітаємо.Для ідентифікації та більш детальної перевірки інформації рекомендуйте, будь ласка, родичу звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
Katris1999
Katris1999
8 жовтня 2022, 10:05
Доброго дня! В мене таке питання. Є людина яка винна мені гроші, але вона з Росії, якім чином вона може мені їх повернути, якщо я з України?
Приватбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2022, 12:01
Вітаємо.У зв´язку з доповненням постанови НБУ №18 та отриманням роз´яснень від НБУ – Російська Федерація та Білорусь заблоковані для проведення переказів.
KaterynaBurm
KaterynaBurm
8 жовтня 2022, 1:54
Екатерина, Киев
Здравствуйте! Обращаюсь еще и здесь, потому что за три встречи с поддержкой получила три разных ответа, и ситуация начинает меня угнетать.

21го сентября делала платеж в вет-клинике на сумму 1565 грн. Терминал завис, меня попросили оплатить снова. В итоге деньги сняло дважды. Клиника говорит, у нее лишнего платежа нет, а значит, сумма в 1565 где-то застряла.

В банке мне сначала сказали, что деньги вернутся через 11 дней. Ничего не произошло, и я пошла в отделение в этот понедельник. Там девушка что-то долго делала и сообщила мне, что заполнила для меня заявку и деньги будут в течении трех дней. Прошло пять дней, опять ничего. Сегодня вечером позвонила в поддержку и получила третий ответ: никакой предыдущей заявки не видно, должно пройти до 45 дней, пока какая-то международная комиссия рассмотрит мое дело.

Какой из ответов правильный? Почему международная комиссия — я платила гривневой картой для выплат нашей украинской вет-клинике? Когда можно ожидать возвращения денег?

Телефон 063-963-71-13
Приватбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2022, 8:54
Добрий ранок!Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.Можуть виникати такі ситуації, що під час спроби оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 11 днів з моменту проведення операції, і сума стає доступна на балансі картки. У разі, коли сума списана з картки, банк оскаржує таку операцію в платіжній системі.Регламент розгляду такої заявки становить 45–120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для вас.
69983793
69983793
7 жовтня 2022, 17:06
Ольга, Киев
Я хочу переслать сыну 500 долларов со своей валютной карточки на его валютную карточку вашего банка. я предоставила фотокопию его свидетельства о рождении. От меня требуют оригинал свидетельства, сын заграницей, в стране война, где мне взять оригинал. В июле я эту операцию совершила, почему сейчас нельзя?
Приватбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2022, 17:13
Добрий день!Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей за ситуацією.
0504046844
0504046844
7 жовтня 2022, 12:42
Ковпльчук Олег, Київ
У 2021 році у мене померла дружина Ковальчук Людмила Миколаївна, яка мала рахунки в банку. 04.02.22 нотаріус направив хапит стосовно рахнків моєї дружини. Банк отримав запит 06.02.22 про що є повідомлення. Станом на 07.10.22 відповіді нема. Прошу сприяння та надати відповідь.
Приватбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2022, 13:41
Добрий день!Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення додаткової інформації.
MykolaA
MykolaA
4 жовтня 2022, 20:07
Николай, Киев
Сьогодні весь день не можу зайти в ПР24.
«Технічна помилка під час виконання операції»
Приватбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 20:12
Вітаємо.Сайт працює в звичному режимі.Спробуйте підключитися з іншої мережі, або вимкнути VPN, якщо він увімкнутий.
alexander359xyz
alexander359xyz
4 жовтня 2022, 18:18
Alexander, Киев
Сьогодні, 4 жовтня при swift-переказі влашних коштів з акаунту Wise на валютну карту Приватбанка служба підтримки Wise повідомила мені наступне:

«Due to a recent change in our partner bank’s policy, we’re currently unable to pay out USD or EUR transfers to local Privatbank accounts.

Unfortunately, we don’t have an estimation on when this policy will change, but as of now, these payments will be automatically rejected back to us — we aim to refund these transfers to the originating accounts within 2 working days, but due to the increased volume of payments waiting to be processed, it might take longer.

For the time being, only UAH transfers are supported — so it’s best to send money to the recipient account in this currency»

Буквально тиждень тому в службі підтримки Привата мені сказали, що свій ліміт міжнародних переказів я на вересень вичерпав, а з 1 жовтня зможу знов їх отримувати. Тепер, виходить, ви всім заборонили отримувати на українськм валютні рахунки валюту, і примусити клієнтів продавати вам валюту за курсом 36,6, а самі продаватимете її за курсом 40, так виходить?

І ще одне запитання: що це за маячни про «икористовуйте міжнародні перекази за призначенням: волонтерська діяльність, допомога рідним та близьким»? Як іще можна використати міжнародний переказ? Я не займаюся ніяким валютним арбітражем, я лише переказую власні кошти собі або дружині, а ви заблокували саму можливість цього.

Що відбувається? Чому ви обманюєте клієнтів і створюєте проблеми на рівному місці?
Приватбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 19:02
Вітаємо.Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку