Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
1983RudenkoJuli
1983RudenkoJuli
1 грудня 2022, 2:08
Доброго дня! Здійснила оплату через додаток приват 24 за комунальні послуги(зокрема за електроенергію)пройшов місяць, а кошти так і не дійшли на рахунок одержувача.Куди звернутися?
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2022, 8:43
Вітаємо. Ми звернулись до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити дані та допомогти у вирішенні питання.
dimitrius25
dimitrius25
22 листопада 2022, 8:20
Дмитро
Доброго дня. У мене запитання, скільки максимально коштів можливо перевести swift переводом з-за кордону на рахунок приват банка карти для виплат в Україну однією операцією?
Приватбанк
Відповідь банку
22 листопада 2022, 8:58
Вітаємо.Обмежень щодо надходжень немає.
SantaH
SantaH
21 листопада 2022, 16:14
Київ
Яка комісія за зняття готівки з Картка єПідтримка (виплати ВПО) у вашому банку? Жодної інформації на вашому сайті, і працівники в відділеннях теж нічого не знають щодо тарифів цієї картки. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
21 листопада 2022, 17:02
Вітаємо.Комісія за зняття коштів через банкомат за допомогою послуги «Операції без картки» 2 грн (зняття через QR-код не тарифікується).
1asdfgh
1asdfgh
19 листопада 2022, 0:15
Юрій
При поповнені карти через термінал я вніс 86 000 грн і вимкнули світло. 46 000 грн мені зарахували через годину після звернення до чату, 35 000 грн мені зарахували наступного дня на поверненя ще 5 000 грн створена заявка 33817434.
Коли буде опрацьована заявка і мені повернуть 5000 грн?
Приватбанк
Відповідь банку
19 листопада 2022, 8:40
Доброго ранку! Питання в роботі у профільних фахівців. Ми прикладемо всіх зусиль, щоб воно було розглянуто якомога швидше.
Petrovich36
Petrovich36
18 листопада 2022, 12:52
Какой нужно иметь баланс на гривневай карте, чтоб совершить покупку в Китае размер которой 1000 юаней ???
Приватбанк
Відповідь банку
18 листопада 2022, 13:39
Вітаємо.Ми детально розповімо вам, як проходить конвертація. Якщо оплата в інтернеті або за кордоном конвертація валют проходить автоматично, без комісій. По курсу ПриватБанку конвертація проходить тільки якщо валюта картки гривня, і покупка в валюті долар, євро.Якщо валюта покупки інша, сума покупки конвертується, зазвичай, в долар за курсом платіжної системи (Visa або MasterCard, в залежності від картки), долар списується з картки по курсу ПриватБанку.Розрахувати курс платіжних систем можливо на сайтах (при розрахунку, в полі Bank Fee * вставити 0):МастерКард — https://www.mastercard.ua/uk-ua/personal/get-support/convert-currency.html Віза — https://www.visa.com.ua/uk_UA/support/consumer/travel-support/exchange-rate-calculator.html
1asdfgh
1asdfgh
17 листопада 2022, 20:45
Юрій
При поповнені карти через термінал я вніс 86 000 грн і вимкнули світло. 46 000 грн мені зарахували через годину після звернення до чату, на поверненя ще 40 000 грн створена заявка 25829132. Чи можна зробити перерахунок інкасованих касет с терміналу під відеозапис, що мої грощі не зникли?
Приватбанк
Відповідь банку
18 листопада 2022, 8:38
Вітаємо.За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути помилково списані кошти.
savako
Вячеслав Ол
17 листопада 2022, 20:02
Вячеслав
Добрый день.
В прошлом месяце при начислении на долларовую карту снимали 2%.
Эти тарифы навсегда, или сейчас что-то изменилось?
Приватбанк
Відповідь банку
17 листопада 2022, 20:40
Вітаємо.Актуальні тарифи зібрані на сторінці https://privatbank.ua/transfer-money-from-card-to-card-online-ukraine
iakovenko78
Александр Яковенко
17 листопада 2022, 12:07
Александр, Харьков
День добрый, при оплате покупки через терминал в магазине, 15.11.2022г. 2 раза терминал выдавал ошибку, деньги списывались, а потом возвращались на счет. На третий раз платеж прошел успешно. Сегодня, 17.11.2022г из приват24 исчезла информация о возврате средств по неудавшимся оплатам. Деньги за товар списались 3 раза.
Приватбанк
Відповідь банку
17 листопада 2022, 12:22
Вітаємо.На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
urusova1965
Лариса Урусова
17 листопада 2022, 10:31
Лариса, Лозовая
Скажіть, будь ласка,
як могли в банку зняти грошові кошти з моєї карти, без мого на те повідомлення? Це. що можно всім надавати доступ до рахунків вкладчиків? Не розібравшись звідки ці надходження, якщо їм предоставили на якісь папери? Я думала, що на це треба хоча би повідомити вкладчика.
Приватбанк
Відповідь банку
17 листопада 2022, 12:23
Вітаємо.На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
0971271644
0971271644
14 листопада 2022, 16:09
Добрий день. Що робить Наші гроші десь зависли від Юнісефт сказали що гроші зарахували ще 18 жовтня а їх нарахунку невидко.
Приватбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 16:46
Вітаємо.У ПриватБанку отримати кошти за контрольним номером переказу Western Union від UNICEF можна через такі канали: Приват24; 3700; чат «Допомога Онлайн»; банкомат; термінал самообслуговування; відділення. Якщо у вас виникають труднощі при отриманні переказу, ви можете звернутись в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat.
yaroshchuk1961
Наталія Ярощук
11 листопада 2022, 22:06
якщо при оформленні заявки на дотацию на корів замість свого поточного рахунку помилково вказано рахунок установи уповноваженого банку UA693266100000025600799258717. Що я маю робити?
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2022, 8:40
Доброго ранку! Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей.
Anelso1982
Anelso1982
11 листопада 2022, 19:54
Чи можна зробити телефон фінансовим через банкомат або термінал, якщо картки заблоковані?
Приватбанк
Відповідь банку
11 листопада 2022, 20:06
Вітаємо. Якщо на картках є обмеження радимо провести зміну або підтвердження номер телефону, звернувшись в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat.
VikkiHome
VikkiHome
11 листопада 2022, 18:53
Виктория Лопатина, Киев
Маю картку Універсальну Приватбанк та хочу скористатися кредитом. Чому банк не дозволяє це мені?
Чи що мені зробити, щоб відкрити кредітну лінію?
Приватбанк
Відповідь банку
11 листопада 2022, 19:18
Вітаємо.Подати заявку на збільшення кредитного ліміту ви можете у Приват24 у меню Гаманець, обравши вашу Універсальну картку, далі «Кредитний ліміт» та вказати бажане значення (до 200 000 грн). У випадку відмови збільшення ліміту радимо більше користуватись цією карткою та через деякий час подати заявку повторно. Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів, позитивна кредитна історія та користування послугами чи участь в акціях Банку також враховуються при встановленні ліміту, однак це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
oalekseev
oalekseev
8 листопада 2022, 1:07
Мене звати Олег Алексеєв (Oleg Alekseev). Я проживаю в США. Через систему вестернюніон переказав кошти моїй сестрі яка проживає в Україні. Переказ заблокований Приватбанком. Причина блокування не ясна. Частина коштів, які я передаю іде на підтримку ВСУ. Я надав копію своїх водійських прав для ідентифікації. Проте грошовий переказ залишився заблокованим. В чому причина такого відношення до людей, які допомагають країні в цей тяжкий час. Невже для вирішення цього питання потрібно звертатись в пресу, прокуратуру, СБУ, посольство? Чи це чергові ігри банку у вседозволеність? Мій емейл oalekseev@hotmail.com
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2022, 8:55
Доброго ранку! Якщо отримувач має складнощі з виплатою переказу радимо йому звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua, щоб наші колеги могли перевірити інформацію детальніше та допомогти у вирішенні питання.
0665446750
0665446750
8 листопада 2022, 0:16
Доброго дня.Шахрай Терноушко Богдан Вікторович зняв з моєї соціальної картки кошти, він зробив сайт, подібний Приватбанку.Я написала, щобб відмінили платіж, але банк цього не зробив
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2022, 8:52
Доброго ранку! Як бачимо після підключення оператора та уточнюючого питання через певний час ви покинули діалог. Щоб фахівці чату могли надати консультацію радимо при зверненні в чат дочекатись оператора та не покидати діалог. Якщо по картці є операції, які ви не підтверджуєте то радимо заблокувати картку. Це можна зробити самостійно в своєму Приват24.
Nicknamenicknam
Nicknamenicknam
6 листопада 2022, 13:23
Назар
Добрий день, така проблема:
При відновленні аккаунту з`являється:
Шановний клієнт, в зв'язку з тим, що за однією з Ваших карток був змінений PIN-код, зміна пароля в Приват24 буде можлива тільки після здійснення операції з використанням САМЕ ЦІЄЇ картки в торгово-сервісній мережі, а також в будь-якому банкоматі або терміналі самообслуговування.
Попри це я не маю пластикової картки, лише в додатку приват 24 в цьому ж аккаунті. Як вирішити проблему
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2022, 13:39
Вітаємо.Для вирішення даного питання радимо вам звернутись до нашого чату підтримки через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat.
savako
Вячеслав Ол
4 листопада 2022, 17:17
Вячеслав
Добрый день.
я могу попросить банк уменьшить «кредит готивкою» до «0»
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2022, 18:38
Даний ліміт розраховується автоматично і може бути зменшений автоматично банком. Самостійно подати заявку на зміну даного ліміту можливість відсутня.
VeraE
VeraE
4 листопада 2022, 10:48
Vera, Мариуполь
Підстава для блокування SWIFT- адреса м.Маріуполь

Доброго дня!
6 липня я писала питання по своєму Swift з Польщі.У мене був переказ з Польського рахунку на рахунок у Приватбанк. Але оскільки він довго йшов, я зробила скасування і повернення на Польський рахунок. Платіж досі не повернувся на мій Польський рахунок. Він заблокований Банком посередником BOF, як сказав РКО. Але Польський Банк дав мені « KOPIA KOMUNIKATU PLATNICZEGO» і сказав, що платіж доставлений до Приватбанку., але заблокований, санкційним BOF.З червня місяця РКО робив неодноразові запити повернення, але відповіді немає. У моєму польському рахунку вказано місце проживання, м. Маріуполь. На форумі Мінфіну я прочитала відповіді, про санкційне блокування платежів через адреси на окупованих територіях Чи може це бути підставою для бокування, як окупована територія?
Якщо я внесу зміни до Свіфту в реквізит адресу та зміню адресу проживання, допоможе це у розблокуванні мого переказу? Куди можна, до якої інстанції можна звернутися щодо санкційного блокування? (СБУ. МВС...)
Дякую за відповідь.
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2022, 12:18
Добрий день! Наразі платіж не надходив до ПриватБанку. В такому випадку необхідно уточнювати інформацію та вирішувати питання з поверненням чи коригуванням платежу через банк відправника. Якщо ми отримаємо додаткову інформацію про статус вашого запиту до банка кореспондента то повідомимо вас.
savako
Вячеслав Ол
4 листопада 2022, 7:56
Вячеслав
Добрый день
В разделе кредиты появилась «кредит наличными». Как его в целях безопасности можно уменьшить до «0»
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2022, 8:40
Доброго ранку! Сума ліміту за послугою Кредит готівкою встановлюється і змінюється банком самостійно. Щодо безпеки ви можете не хвилюватись, адже оформлення кредиту готівкою здійснюється в Приват24, до якого має доступ лише клієнт власник картки. Саме тому ми радимо не передавати персональні дані третім особам.
Neterao
Neterao
4 листопада 2022, 4:29
Вибачте, останнім часом з моїм рахунком коїться якийсь жах, операції в виписці змінюються, на балансі за минулий період з‘явився мінус за дебетовою карткою, написав в службу підтримки, спочатку ніби виправили, потім знову мінус по картці і загрожуючі повідомлення «сплатіть якомога швидше». Вибачте але це дебетова картка, а не кредитка, з якого перепою на ній мінус з‘являється?

Писав в службу підтримки декілька разів звідки мінус, адекватної відповіді меня ніхто так і не зміг надати, тільки розпливчаті загальні фрази типу «сплатіть якомога швидше, а то буде вам не весело».

Дзвонив в службу підтримки, запитував, дівчина сказала, що передзвоне — так і не перетелефонувала, тиша.

Дописатися до служби підтримкт практично не можливо, весь час переключає на бота і так по кругу разів 20.

Сервіс просто жах.

Хтось мені адекватно відповість звідки в мене мінус на дебетовій картці чи ні?

Тим паче вперше він виник при покупці в продуктовому магазині. Ало, це дебетова картка, а не кредитка, я ніколи не користуюся кредитними коштами і завжди плюс в мене по ній був.

Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2022, 8:39
Доброго ранку! Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.55 42.15
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.55 42.15
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку