Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
0665446750
0665446750
8 листопада 2022, 0:16
Доброго дня.Шахрай Терноушко Богдан Вікторович зняв з моєї соціальної картки кошти, він зробив сайт, подібний Приватбанку.Я написала, щобб відмінили платіж, але банк цього не зробив
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2022, 8:52
Доброго ранку! Як бачимо після підключення оператора та уточнюючого питання через певний час ви покинули діалог. Щоб фахівці чату могли надати консультацію радимо при зверненні в чат дочекатись оператора та не покидати діалог. Якщо по картці є операції, які ви не підтверджуєте то радимо заблокувати картку. Це можна зробити самостійно в своєму Приват24.
Nicknamenicknam
Nicknamenicknam
6 листопада 2022, 13:23
Назар
Добрий день, така проблема:
При відновленні аккаунту з`являється:
Шановний клієнт, в зв'язку з тим, що за однією з Ваших карток був змінений PIN-код, зміна пароля в Приват24 буде можлива тільки після здійснення операції з використанням САМЕ ЦІЄЇ картки в торгово-сервісній мережі, а також в будь-якому банкоматі або терміналі самообслуговування.
Попри це я не маю пластикової картки, лише в додатку приват 24 в цьому ж аккаунті. Як вирішити проблему
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2022, 13:39
Вітаємо.Для вирішення даного питання радимо вам звернутись до нашого чату підтримки через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat.
savako
Вячеслав Ол
4 листопада 2022, 17:17
Вячеслав
Добрый день.
я могу попросить банк уменьшить «кредит готивкою» до «0»
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2022, 18:38
Даний ліміт розраховується автоматично і може бути зменшений автоматично банком. Самостійно подати заявку на зміну даного ліміту можливість відсутня.
VeraE
VeraE
4 листопада 2022, 10:48
Vera, Мариуполь
Підстава для блокування SWIFT- адреса м.Маріуполь

Доброго дня!
6 липня я писала питання по своєму Swift з Польщі.У мене був переказ з Польського рахунку на рахунок у Приватбанк. Але оскільки він довго йшов, я зробила скасування і повернення на Польський рахунок. Платіж досі не повернувся на мій Польський рахунок. Він заблокований Банком посередником BOF, як сказав РКО. Але Польський Банк дав мені « KOPIA KOMUNIKATU PLATNICZEGO» і сказав, що платіж доставлений до Приватбанку., але заблокований, санкційним BOF.З червня місяця РКО робив неодноразові запити повернення, але відповіді немає. У моєму польському рахунку вказано місце проживання, м. Маріуполь. На форумі Мінфіну я прочитала відповіді, про санкційне блокування платежів через адреси на окупованих територіях Чи може це бути підставою для бокування, як окупована територія?
Якщо я внесу зміни до Свіфту в реквізит адресу та зміню адресу проживання, допоможе це у розблокуванні мого переказу? Куди можна, до якої інстанції можна звернутися щодо санкційного блокування? (СБУ. МВС...)
Дякую за відповідь.
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2022, 12:18
Добрий день! Наразі платіж не надходив до ПриватБанку. В такому випадку необхідно уточнювати інформацію та вирішувати питання з поверненням чи коригуванням платежу через банк відправника. Якщо ми отримаємо додаткову інформацію про статус вашого запиту до банка кореспондента то повідомимо вас.
savako
Вячеслав Ол
4 листопада 2022, 7:56
Вячеслав
Добрый день
В разделе кредиты появилась «кредит наличными». Как его в целях безопасности можно уменьшить до «0»
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2022, 8:40
Доброго ранку! Сума ліміту за послугою Кредит готівкою встановлюється і змінюється банком самостійно. Щодо безпеки ви можете не хвилюватись, адже оформлення кредиту готівкою здійснюється в Приват24, до якого має доступ лише клієнт власник картки. Саме тому ми радимо не передавати персональні дані третім особам.
Neterao
Neterao
4 листопада 2022, 4:29
Вибачте, останнім часом з моїм рахунком коїться якийсь жах, операції в виписці змінюються, на балансі за минулий період з‘явився мінус за дебетовою карткою, написав в службу підтримки, спочатку ніби виправили, потім знову мінус по картці і загрожуючі повідомлення «сплатіть якомога швидше». Вибачте але це дебетова картка, а не кредитка, з якого перепою на ній мінус з‘являється?

Писав в службу підтримки декілька разів звідки мінус, адекватної відповіді меня ніхто так і не зміг надати, тільки розпливчаті загальні фрази типу «сплатіть якомога швидше, а то буде вам не весело».

Дзвонив в службу підтримки, запитував, дівчина сказала, що передзвоне — так і не перетелефонувала, тиша.

Дописатися до служби підтримкт практично не можливо, весь час переключає на бота і так по кругу разів 20.

Сервіс просто жах.

Хтось мені адекватно відповість звідки в мене мінус на дебетовій картці чи ні?

Тим паче вперше він виник при покупці в продуктовому магазині. Ало, це дебетова картка, а не кредитка, я ніколи не користуюся кредитними коштами і завжди плюс в мене по ній був.

Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2022, 8:39
Доброго ранку! Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
144276479841
144276479841
3 листопада 2022, 16:03
добрий день.
є долари в касі?
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2022, 16:08
Добрий день! Уточнити наявність валюти для покупки або зняття з рахунків можна звернувшись в касу самостійно. Також є можливість замовити валюту на обране вами відділення для зняття її з ваших рахунків, щоб при зверненні на обрану дату замовлена сума була за вами зарезервована.
5958
5958
3 листопада 2022, 13:35
Нужно получить доступ к карте по пинкоду. Прошу соединить меня с оператором.
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2022, 14:22
Добрий день! Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо у вас відсутній мобільний зв'язок, то зачекайте при вході доки система запропонує обрати «інший спосіб», щоб підтвердити вхід в акаунт альтернативним способом. Якщо при цьому у вас виникають складності, то наші колеги в чаті на сайті https://privatbank.ua/ радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
1988gtv
1988gtv
3 листопада 2022, 12:52
Доброго дня, я оформила кредитну картку універсальну, сказали чекати 24 год повідомлення для підтвердження грошей. Вже пройшло 48 год, повідомлення так і нема. Скільки ще чекати часу?
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2022, 14:20
Добрий день!Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей.
dariaham
dariaham
2 листопада 2022, 20:01
Дарья, Киев
Наразі перебуваю за кордоном і мою основну картку було заблоковано, хоча запит на подорож було відправлено банкові за тиждень до початку подорожі. Не можу додзвонитися до банку, так само як і банк мені. Чат у додатку та на сайті так само мовчать. До аккаунту також прив'язана digital-картка, якою, звісно, я тепер також не можу користуватись. Що робити у такому разі?
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2022, 20:15
Вітаємо.На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку. pb.ua/chatДля того, щоб підключити оператора при зверненні до чату, потрібно описати питання та обрати підключення або ж натиснути в формі «немає питання в списку».
1asdfgh
1asdfgh
30 жовтня 2022, 9:48
чи буде Банк виконувати ПОСТАНОВу КАБІНЕТа МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 21 жовтня 2022 р. № 1202
про продовження терміну дії пасортів у яких закінчився термін дії
до кінця війни
?
https://www.kmu.gov.ua/npas/deiaki-pytannia-realizatsii-aktiv-zakon-1202
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2022, 11:41
Добрий день!ПриватБанк обслуговує клієнтів відповідно до вимог чинного законодавства та норм НБУ. Слід зазначити, що у випадку непроходження клієнтом планової актуалізації даних ми не обмежуємо рахунки. Разом з тим, якщо у клієнта є можливість своєчасно оновити свої дані в банку, то зробити це можна в Приват24, не виходячи з дому :)
Stavskiy77
Stavskiy77
29 жовтня 2022, 16:00
Михаил
Добрый день. При входе в Приват24 возникли трудности: (Запит відхилено. Задля безпеки фінансових операцій Вам необхідно підтвердити номер телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування або у відділенні.) Нахожусь за границей и воспользоваться данным предложением не имею возможности! Как мне подтвердить свой номер другим методом либо пройти верификацию удаленно?
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2022, 16:23
Вітаємо.Для підтвердження або зміни номеру телефону дистанційно, ви можете звернутись в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat.
Askalon
Askalon
26 жовтня 2022, 15:33
Questioner
Доброго дня! У Приват24 вказано, що до витрат при купівлі ОВДП входить «Комісія за списання/зарахування грошових коштів із поточного/карткового рахунку згідно з діючими тарифами на його обслуговування». Скажіть, будь ласка, який на даний час діють комісії для карткових рахунків під час списання/зарахування стосовно ОВДП? Зокрема, чи вважається зарахування коштів від погашення ОВДП на картку для виплат нецільовими зарахуваннями, за які знімається комісія, чи як при поверненні депозиту в даному випадку комісія не знімається? І чи є ще якість комісії для картки для виплат та Універсальної картки?
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2022, 17:43
Добрий день! Комісії на картки та поточні рахунки щодо зарахування коштів та отримання готівки відображені на сайті банку. Вони дійсні для всіх операції якщо інше не зазначено.
01955975
01955975
24 жовтня 2022, 13:38
Анюта, Кременчуг
Доброго дня! Підскажіть будь ласка чи можу я скоростатися приват 24 для перерахування аліментів, щоб було вказано що перераховані аліменти, і як це зробити. Заздалегідь дякую за відповідь
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2022, 14:20
Вітаємо.При створенні платежу є поле «Призначення», де ви можете зазначити потрібну інформацію.
Viki79
Viki79
24 жовтня 2022, 13:36
Добрый день. Нахожусь за границей, сим карта перестала работать. Хочу оплатить билеты но смс на свой номер телефона который указан в приват24 не могу получить. Можно ли прислать смс на вайбер?
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2022, 14:20
Вітаємо.Ви можете підтвердити закордонний номер для проведення фінансових операцій в банку через чат на сайті банку. Для цього потрібна наявність: - веб-камери; - українського або закордонного паспорта для того, щоб зробити фото з ним.
olehmy
olehmy
21 жовтня 2022, 22:42
Олег
Я знаходжусь за кордоном (Великобританія). Під час входу у Приват24 отримую повідомлення «Запит відхилено. Задля безпеки фінансових операцій Вам необхідно підтвердити номер телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування або у відділенні.». Що мені робити?
Приватбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2022, 8:40
Вітаємо.Для підтвердження номера телефону дистанційно ви можете звернутись в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat, наші колеги з радістю вам допоможуть.
1slava
1slava
21 жовтня 2022, 22:05
Добрий день.
У мене померла мама, але у неї є кредит непогашений, у тому кредиті є страхування кредитного ліміту, і в договорі про страхуваня є відшкодування у разі смерті. До кого мені звернутись з цим питанням і як його вирішувати? Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2022, 10:12
Вітаємо.У разі смерті застрахованої особи вигодонабувач (спадкоємець) повинен у строк не пізніше 6 місяців з дня настання події повідомити страховика про настання страхового випадку. Більш детальну консультацію за цим та іншими питаннями ви завжди можете отримати звернувшись в чат на нашому сайті pb.ua
savako
Вячеслав Ол
20 жовтня 2022, 19:10
Вячеслав
Добрый день, при оплате на Алиэкспрес деньги сразу списываются и не приходит смс для подтверждения платежа. Можно ли это как то изменить чтобы увеличить безопасность моей карты
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 19:52
Вітаємо.Змінити ці налаштування з боку банку немає можливості. Для додаткової безпеки розрахунків ви можете створити для таких цілей окрему картку.
galyna45
galyna45
19 жовтня 2022, 13:15
Строк дії моєї пенсійної картки закінчився 11.21. Я не встигла її продовжити бо терміново виїхала до захворілої дочки в іншу країну. Там мене застигла війна і я до цього часу не маю змоги повернутися додому тому що дорога зораз все ще важка для мого віку (77років). Чи є можливість продовжити дію моєї картки?

Приватбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2022, 13:35
Добрий день! У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 12 місяців. Не обов'язково зараз перевипускати картку, якщо закінчився термін дії, що вказано на картці. Доступні операції по таким карткам:• оплата в магазинах по POS-терміналу; • зняття готівки в банкоматах; • операції в Приват24; • поповнення рахунку (будь-яким зручним способом). Для оплат в інтернеті ви можете створити Digital-картку або інтернет-картку в Приват24.
Romanivna38
Romanivna38
18 жовтня 2022, 10:24
Доброго дня.Привезли сьогодні розрахунковий термінал.Тільки ваш фахівець вийшов, як на терміналі з'явилося «Будь ласка зачекайте», на дії ніякі він не реагує.Що робити в такому випадку.
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2022, 11:26
Вітаємо!Звернувшись за номером 0-800-500-030 в будь-який час ви можете отримати допомогу від профільних фахівців. Вони підкажуть що робити, а за необхідності можуть викликати інженера для обслуговування POS-терміналу.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.8 44.8
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.8 44.8
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку