Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Parti
Parti
16 січня 2023, 19:39
Вітаю! Підкажіть будь ласка, чому двофакторна авторизація в Приват24 ( дзвінок або смс на фінансовий номер телефону після вводу паролю) працює лише на браузерній версії, а на мобільному додатку ії немає? Тобто виходить мобільний додаток недостатньо захищений?
Приватбанк
Відповідь банку
16 січня 2023, 19:58
Вітаємо.Перевірте налаштування входу в застосунку, натиснувши в головному меню на фото, потім «Безпека».
Sanyok77
Александр Агафонов
16 січня 2023, 1:04
Александр, Николаев
Можно ли иметь две карты «Универсальная» (обычную и «золотую»)?
Приватбанк
Відповідь банку
16 січня 2023, 9:13
Так, це можливо.
Sanyok77
Александр Агафонов
16 січня 2023, 1:02
Александр, Николаев
В отделении мне сказали, что для меня Gold-клуб платный.
Но на сайте заказа карт carddesign написано «Вам членство в Gold-клубе бесплатное».
И кто же прав? Кому верить?
Приватбанк
Відповідь банку
16 січня 2023, 9:13
Вітаємо.Зазвичай участь в Gold-клубі коштує 20грн на місяць.Якщо банк включив вас до списку клієнтів, які можуть безкоштовно стати членом Gold-клубу, при оформленні картки співробітник побачить повідомлення, що картка оформлюється безкоштовно без плати щомісячного членського внеску.
00882274
Сергей Черняк
15 січня 2023, 2:33
Сергей
А чи можливий зараз переказ грошей на чужу приваткарту без СМС підтвердження? Адже зовсім недавно так і було. А телефонний зв'язок у мене поганий — немає майже зовсім.
Приватбанк
Відповідь банку
15 січня 2023, 8:31
Вітаємо! У разі відсутності зв'язку на фінансовому номері для зміни способу підтвердження операції ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
yu55
yu55
13 січня 2023, 15:34
Доброго дня.
Приват заблокував картку.
В даний час я не можу приїхати в Україну і отримати нову картку в замін заблокованої.
Скажіть будь ласка чи може мою нову картку у вашому будь якому відділенні за мене отримати інша особа за моїм нотаріальнім дорученням, складеним у німецького нотаріуса і переведеного на українську мову, що теж засвідчить нотаріус?
Якщо це можливо, то прошу Вас надати мені текст такого доручення.
Щиро дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
13 січня 2023, 15:58
Вітаємо.За вас отримати вашу картку немає можливості.Наразі відкрито можливість перевипуску карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
Fgkoomf
Fgkoomf
13 січня 2023, 11:34
Доброго дня! Так вийшло, що втратила доступ до власного акаунту в Приват24. Через відсутність карток не можу відновити пароль. Що робити в такому разі?
Приватбанк
Відповідь банку
13 січня 2023, 12:49
Вітаємо!Наші колеги в чаті при вході в Приват24 радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт.
Feschuk
Feschuk
12 січня 2023, 11:35
В чому причина відмови здіснити переказ на рахунок ФОП іншого банку з карти приватБанку: «На жаль, здійснити прийом платежів на адресу даної компанії у нашому Банку неможливо. Змушені Вам відмовити в здійсненні даного платежу»?
Приватбанк
Відповідь банку
12 січня 2023, 12:58
Вітаємо.За якими реквізитами створюєте платіж?
alexhp
alexhp
11 січня 2023, 10:37
alex
доброго дня е картка універсальна не проходить оплата в аліекспрес видае помилка транзакції
Приватбанк
Відповідь банку
11 січня 2023, 10:54
Вітаємо! Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
Mama357
Mama357
10 січня 2023, 11:34
Мені треба зробити електронний підпис. Я проживаю зараз закордоном. Проблема: в приват 24 не можу зайти, бо немає активних карток. Хочу спробувати зробити картку віртуальну. Підкажіть як мені вчинити. Оператор мені не може допомогти.
Приватбанк
Відповідь банку
10 січня 2023, 11:39
Вітаємо. Вже звертаємось до вас у приватні повідомлення для того, щоб уточнити ваші контактні дані, розібратись у ситуації, а також проаналізувати ваше звернення у підтримку.
Parti
Parti
9 січня 2023, 16:09
Вітаю! Підкажіть будь ласка, якщо в касі відділення банку поповнити свій доларовий депозит приватвклад доларами готівкою, банк бере за таке поповнення комісію?
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2023, 16:22
Вітаємо. При операції поповнення депозиту «Приват-Вклад» готівкою у касі комісія відсутня. Детальніше про тарифи обслуговування депозитів за посиланням https://privatbank.ua/deposit-rates
Sanyok77
Александр Агафонов
7 січня 2023, 19:01
Александр, Николаев
Вопрос насчёт карты UnionPay
Добрый день. Можно ли в Киеве получить пластиковую карту UNION PAY?
Если да, то в каком отделении?
Приватбанк
Відповідь банку
7 січня 2023, 19:18
Вітаємо! Так, картку можна отримати у визначених відділеннях. Звернулись до вас в приватному повідомленні для уточнення зручного відділення.
70945397
oksana prudnikova
7 січня 2023, 16:19
оксана, киів
строк діі картки вийшов 01.2003 картку заблокували хочу продовжити ще на 12 місяців як це зробити я хвора і не можу ходити
Приватбанк
Відповідь банку
7 січня 2023, 16:42
Вітаємо! У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 12 місяців. Не обов'язково зараз перевипускати картку, якщо закінчився термін дії, що вказано на картці. Доступні операції для таких карток:• оплата в магазинах по POS-терміналу; • зняття готівки в банкоматах; • операції в Приват24; • поповнення рахунку (будь-яким зручним способом). Для оплат в інтернеті ви можете створити віртуальну картку або інтернет-картку в Приват24.Перевипустити картку за бажанням можна в Приват24 на віртуальну або у відділенні на пластикову.
2r1st
2r1st
6 січня 2023, 17:14
Ну так что, так и будете молчать, тяжело ответить на простой вопрос для Вас ???….
Приватбанк
Відповідь банку
6 січня 2023, 18:00
Вітаємо!Щоб ми могли надати інформацію по кредиту та документам радимо звернутись в онлайн чат на нашому сайті клієнту, на ім'я якого було оформлено договір кредитування.
Narina
Narina
5 січня 2023, 19:03
Наталя
Доброго дня. Я є клієнтом приват банку, але коли я намагаюсь зайти до Приват 24 мені висвічується повідомлення, що мені треба підтвердити номер в банку. Нажаль зараз зробити це не можу, я ЗА кордоном. І зв‘язатися з оператором по телефону гарячої лінії теж не можу ( бо програма не розглядає мене як клієнта). Підкажіть будь ласка ЯК мені ЗВ‘ЯЗАТИСЯ з оператором банку?
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2023, 19:34
Вітаємо.Підтвердити номер ви можете через чат на сайті банку. Для цього потрібна наявність: - веб-камери; - українського або закордонного паспорта…
2r1st
2r1st
5 січня 2023, 7:57
Добрый день.
Подскажите пожалуйста 🙏
У меня квартира, дарственная оформлена, через нотариуса, максимально все по феншую так сказать. Несколько лет назад, мать брала кредит и под залог, свою квартиру( через Приват банк соответсвенно ) оформили, конечно же я присутствовал, согласие и всё такое, представитель банка был, нотариус, все по закону. В начале феврале 2022 года, кредит был полностью погашен, звонили узнавали, все ок, но из-за войны не могут найти документы, уже доходило до того, что мама ругалась, думаю понимаете, все на нервах, а тут такой момент, что уже в Славянске, Краматорске банк работает, но ребята что-то не торопятся. Что делать в таком случае, и стоит мне переживать за документы свои на квартиру. Спасибо, с уважением, Сергей 🤝
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2023, 8:48
Вітаємо.На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
Stepanov0106
Stepanov0106
3 січня 2023, 19:08
Виктор
Добрий вечір. Не можу стати клієнтом банку онлайн, не виходить пройти реєстрацію за номером телефону, який не є фінансовим. Я не клієнт банку. Отримаю таке повідомлення: «Запит відхилено. Задля безпеки фінансових операцій Вам необхідно підтвердити номер телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування або у відділенні». Що робити підкажіть будь ласка?
Приватбанк
Відповідь банку
3 січня 2023, 19:28
Вітаємо! Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших даних та перевірки інформації.
olexa123
olexa123
1 січня 2023, 14:37
Олександр
Добрий день. Вночі з 29 на 30 грудня о 1.20 під час мого сну з моєї картки вкрали гроші двома списаннями на загальну суму 8580 грн., конвертація здійснена з BLR. Ніяких повідомлень не отримав, підтверджень про оплату банк не запитував. Ранком випадково дізнався про цей прикрий факт, перевів залишок грошей на іншу картку (крім кредитного ліміту) та заблокував картку. Картка постійно знаходиться вдома, в банкоматах ніколи не використовувалась. Тільки на початку грудня 2022 року два рази використовувалась для оплати комунальних платежів через iPAY та GERC. Дані картки не могли потрапити до сторонніх осіб, на комп'ютері та смартфоні не зберігаються, при оплаті комунальних платежів вводились вручну. На скільки я зрозумів, останнім часом це непоодинокий випадок, всі вони потребують ретельного розслідування. Прошу Приватбанк надати мені офіційну відповідь та повернути гроші. На жаль через тел.3700 спілкуватись з банком практично неможливо. Буду звертатись у кіберполіцію.
Приватбанк
Відповідь банку
1 січня 2023, 15:01
Вітаємо. Звернулись до вас у приватні повідомлення для уточнення ваших контактних даних.
kadet0000700007
kadet0000700007
1 січня 2023, 12:43
Олег
я став одним і тих «Щасливчиків», хто став ошуканим клієнтом вашого ЧудоБанку, а я вже знаю як мінімум 5 осіб, четверо з моєї організації та 1 особа, яка знаходиться за кордоном, та отримав під ялинку втрачені гроші з рахунку, чималі гроші, і не власні, а кредитні!!!.. Невідомо як, але комусь досить легко вдалось здійснити купівлю товару за валюту через подвійне конвертування на якійсь торговій інтернет площадці з моєї картки. При умові що картка постійно знаходилась у мене, і я абсолютно впевнений в тому, що виключено, що якась третя особа підгледіла у мене номер, термін дії та сvv код щоб авторизуватись для здійснення платежів.
Але 28 грудня близько 23.30 отримав сповіщення, що «я» вдало здійснив купівлю товару на суму у 183.40$., при чому запиту ні в Приват24, ні на фінансовий номер, який прив'язаний до Приватбанку про підтвердження платежу не було.
І якби відразу не заблокував карту то до ранку всі кредитні кошти були б списані.
В мене виникає дуже багато запитань:
А де в цей час була безпека і захист клієнтів Приватбанку?
Яким чином Приватбанк захистив свої ж кошти, які він надає клієнтам у користування???
Яким чином Приватбанк дозволив зареєструвати картку на будь-якому сайті без підтверджень з боку власника карти для оплати?
Чому не було сповіщення на фінансовий номер, а це основний засіб здійснення забезпечення безпеки клієнта на проведення фінансових операцій, про підтвердження або списання коштів??? І чи буде вірним нарахування на мене, як на військовослужбовця відсотків на кредитні кошти в разі не внесення цієї суми на карту?
Приватбанк
Відповідь банку
1 січня 2023, 13:11
Вітаємо. Вже відповіли вам на відгук, написаний раніше.
mazaj
mazaj
30 грудня 2022, 13:17
Клиент банка, http://minfin.com.ua/blogs/mazaj/82667/
Добрый день! Я клиент банка, имею 2 карты — гривневую Универсальную и валютную КДВ.
По гривневой Универсалке последняя операция была 20 ноября 2021 г, там остались копейки на счету. (личные средства, кредитов и кредитных средств нет).
По долларовой КДВ последняя операция 20 сентября 2022 г, остаток на карте в эквиваленте примерно 3 300 грн.

21 декабря 2021 г у меня под ноль списываются копейки с гривневой Универсалки. Сначала я подумал, что за неактивность счета (прошло 12 месяцев, нет движения по этой карте), но в тарифах банка четко написано: «Комісія за розрахункове обслуговування неактивних рахунків, за якими 12 місяців поспіль не було операцій (відсутні всі активні рахунки)»
Но у меня есть активный счет, валютная КДВ с последней операцией, как писал выше, 20 сентября 2022 г, остаток на карте в эквиваленте примерно 3 300 грн.
Объясните пожалуйста, где я ошибся и что проглядел в тарифах!
И подскажите пожалуйста, если мне друг со своей Универсалки переведет на мою Универсалку «некие 5 грн», а потом я верну их ему на его карту, будет ли это считаться активностью на счете. Чтобы еще продлить действие активного счета еще на 12 месяцев?
Не будут ли эти «некие 5 грн», переведенные мне другом, зачтены в общую сумму 20 грн, за неактивность счета?

К сожалению нахожусь за пределами Украины, очень сильно ограничен в способах коммуникации с банком, использования и пополнения своих счетов.
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2022, 13:31
Добрий день! Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Nata3015619
Nata3015619
29 грудня 2022, 17:37
Чи правильно, у військовий час блокувати картку. Після надходження допомоги від друзів… Залишаючи людину без копійки.
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2022, 17:58
Добрий день!Ми звернулись в приватному повідомлення для уточнення деталей та перевірки інформації щодо картки.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку