Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.8 | 44.8 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Написати коментар
При відновленні аккаунту з`являється:
Шановний клієнт, в зв'язку з тим, що за однією з Ваших карток був змінений PIN-код, зміна пароля в Приват24 буде можлива тільки після здійснення операції з використанням САМЕ ЦІЄЇ картки в торгово-сервісній мережі, а також в будь-якому банкоматі або терміналі самообслуговування.
Попри це я не маю пластикової картки, лише в додатку приват 24 в цьому ж аккаунті. Як вирішити проблему
Написати коментар
я могу попросить банк уменьшить «кредит готивкою» до «0»
Написати коментар
Доброго дня!
6 липня я писала питання по своєму Swift з Польщі.У мене був переказ з Польського рахунку на рахунок у Приватбанк. Але оскільки він довго йшов, я зробила скасування і повернення на Польський рахунок. Платіж досі не повернувся на мій Польський рахунок. Він заблокований Банком посередником BOF, як сказав РКО. Але Польський Банк дав мені « KOPIA KOMUNIKATU PLATNICZEGO» і сказав, що платіж доставлений до Приватбанку., але заблокований, санкційним BOF.З червня місяця РКО робив неодноразові запити повернення, але відповіді немає. У моєму польському рахунку вказано місце проживання, м. Маріуполь. На форумі Мінфіну я прочитала відповіді, про санкційне блокування платежів через адреси на окупованих територіях Чи може це бути підставою для бокування, як окупована територія?
Якщо я внесу зміни до Свіфту в реквізит адресу та зміню адресу проживання, допоможе це у розблокуванні мого переказу? Куди можна, до якої інстанції можна звернутися щодо санкційного блокування? (СБУ. МВС...)
Дякую за відповідь.
Написати коментар
В разделе кредиты появилась «кредит наличными». Как его в целях безопасности можно уменьшить до «0»
Коментарі (1)
Писав в службу підтримки декілька разів звідки мінус, адекватної відповіді меня ніхто так і не зміг надати, тільки розпливчаті загальні фрази типу «сплатіть якомога швидше, а то буде вам не весело».
Дзвонив в службу підтримки, запитував, дівчина сказала, що передзвоне — так і не перетелефонувала, тиша.
Дописатися до служби підтримкт практично не можливо, весь час переключає на бота і так по кругу разів 20.
Сервіс просто жах.
Хтось мені адекватно відповість звідки в мене мінус на дебетовій картці чи ні?
Тим паче вперше він виник при покупці в продуктовому магазині. Ало, це дебетова картка, а не кредитка, я ніколи не користуюся кредитними коштами і завжди плюс в мене по ній був.
Написати коментар
є долари в касі?
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
про продовження терміну дії пасортів у яких закінчився термін дії
до кінця війни
?
https://www.kmu.gov.ua/npas/deiaki-pytannia-realizatsii-aktiv-zakon-1202
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
У мене померла мама, але у неї є кредит непогашений, у тому кредиті є страхування кредитного ліміту, і в договорі про страхуваня є відшкодування у разі смерті. До кого мені звернутись з цим питанням і як його вирішувати? Дякую
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар