Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Sanyok77
Александр Агафонов
7 січня 2023, 19:01
Александр, Николаев
Вопрос насчёт карты UnionPay
Добрый день. Можно ли в Киеве получить пластиковую карту UNION PAY?
Если да, то в каком отделении?
Приватбанк
Відповідь банку
7 січня 2023, 19:18
Вітаємо! Так, картку можна отримати у визначених відділеннях. Звернулись до вас в приватному повідомленні для уточнення зручного відділення.
70945397
oksana prudnikova
7 січня 2023, 16:19
оксана, киів
строк діі картки вийшов 01.2003 картку заблокували хочу продовжити ще на 12 місяців як це зробити я хвора і не можу ходити
Приватбанк
Відповідь банку
7 січня 2023, 16:42
Вітаємо! У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 12 місяців. Не обов'язково зараз перевипускати картку, якщо закінчився термін дії, що вказано на картці. Доступні операції для таких карток:• оплата в магазинах по POS-терміналу; • зняття готівки в банкоматах; • операції в Приват24; • поповнення рахунку (будь-яким зручним способом). Для оплат в інтернеті ви можете створити віртуальну картку або інтернет-картку в Приват24.Перевипустити картку за бажанням можна в Приват24 на віртуальну або у відділенні на пластикову.
2r1st
2r1st
6 січня 2023, 17:14
Ну так что, так и будете молчать, тяжело ответить на простой вопрос для Вас ???….
Приватбанк
Відповідь банку
6 січня 2023, 18:00
Вітаємо!Щоб ми могли надати інформацію по кредиту та документам радимо звернутись в онлайн чат на нашому сайті клієнту, на ім'я якого було оформлено договір кредитування.
Narina
Narina
5 січня 2023, 19:03
Наталя
Доброго дня. Я є клієнтом приват банку, але коли я намагаюсь зайти до Приват 24 мені висвічується повідомлення, що мені треба підтвердити номер в банку. Нажаль зараз зробити це не можу, я ЗА кордоном. І зв‘язатися з оператором по телефону гарячої лінії теж не можу ( бо програма не розглядає мене як клієнта). Підкажіть будь ласка ЯК мені ЗВ‘ЯЗАТИСЯ з оператором банку?
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2023, 19:34
Вітаємо.Підтвердити номер ви можете через чат на сайті банку. Для цього потрібна наявність: - веб-камери; - українського або закордонного паспорта…
2r1st
2r1st
5 січня 2023, 7:57
Добрый день.
Подскажите пожалуйста 🙏
У меня квартира, дарственная оформлена, через нотариуса, максимально все по феншую так сказать. Несколько лет назад, мать брала кредит и под залог, свою квартиру( через Приват банк соответсвенно ) оформили, конечно же я присутствовал, согласие и всё такое, представитель банка был, нотариус, все по закону. В начале феврале 2022 года, кредит был полностью погашен, звонили узнавали, все ок, но из-за войны не могут найти документы, уже доходило до того, что мама ругалась, думаю понимаете, все на нервах, а тут такой момент, что уже в Славянске, Краматорске банк работает, но ребята что-то не торопятся. Что делать в таком случае, и стоит мне переживать за документы свои на квартиру. Спасибо, с уважением, Сергей 🤝
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2023, 8:48
Вітаємо.На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
Stepanov0106
Stepanov0106
3 січня 2023, 19:08
Виктор
Добрий вечір. Не можу стати клієнтом банку онлайн, не виходить пройти реєстрацію за номером телефону, який не є фінансовим. Я не клієнт банку. Отримаю таке повідомлення: «Запит відхилено. Задля безпеки фінансових операцій Вам необхідно підтвердити номер телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування або у відділенні». Що робити підкажіть будь ласка?
Приватбанк
Відповідь банку
3 січня 2023, 19:28
Вітаємо! Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших даних та перевірки інформації.
olexa123
olexa123
1 січня 2023, 14:37
Олександр
Добрий день. Вночі з 29 на 30 грудня о 1.20 під час мого сну з моєї картки вкрали гроші двома списаннями на загальну суму 8580 грн., конвертація здійснена з BLR. Ніяких повідомлень не отримав, підтверджень про оплату банк не запитував. Ранком випадково дізнався про цей прикрий факт, перевів залишок грошей на іншу картку (крім кредитного ліміту) та заблокував картку. Картка постійно знаходиться вдома, в банкоматах ніколи не використовувалась. Тільки на початку грудня 2022 року два рази використовувалась для оплати комунальних платежів через iPAY та GERC. Дані картки не могли потрапити до сторонніх осіб, на комп'ютері та смартфоні не зберігаються, при оплаті комунальних платежів вводились вручну. На скільки я зрозумів, останнім часом це непоодинокий випадок, всі вони потребують ретельного розслідування. Прошу Приватбанк надати мені офіційну відповідь та повернути гроші. На жаль через тел.3700 спілкуватись з банком практично неможливо. Буду звертатись у кіберполіцію.
Приватбанк
Відповідь банку
1 січня 2023, 15:01
Вітаємо. Звернулись до вас у приватні повідомлення для уточнення ваших контактних даних.
kadet0000700007
kadet0000700007
1 січня 2023, 12:43
Олег
я став одним і тих «Щасливчиків», хто став ошуканим клієнтом вашого ЧудоБанку, а я вже знаю як мінімум 5 осіб, четверо з моєї організації та 1 особа, яка знаходиться за кордоном, та отримав під ялинку втрачені гроші з рахунку, чималі гроші, і не власні, а кредитні!!!.. Невідомо як, але комусь досить легко вдалось здійснити купівлю товару за валюту через подвійне конвертування на якійсь торговій інтернет площадці з моєї картки. При умові що картка постійно знаходилась у мене, і я абсолютно впевнений в тому, що виключено, що якась третя особа підгледіла у мене номер, термін дії та сvv код щоб авторизуватись для здійснення платежів.
Але 28 грудня близько 23.30 отримав сповіщення, що «я» вдало здійснив купівлю товару на суму у 183.40$., при чому запиту ні в Приват24, ні на фінансовий номер, який прив'язаний до Приватбанку про підтвердження платежу не було.
І якби відразу не заблокував карту то до ранку всі кредитні кошти були б списані.
В мене виникає дуже багато запитань:
А де в цей час була безпека і захист клієнтів Приватбанку?
Яким чином Приватбанк захистив свої ж кошти, які він надає клієнтам у користування???
Яким чином Приватбанк дозволив зареєструвати картку на будь-якому сайті без підтверджень з боку власника карти для оплати?
Чому не було сповіщення на фінансовий номер, а це основний засіб здійснення забезпечення безпеки клієнта на проведення фінансових операцій, про підтвердження або списання коштів??? І чи буде вірним нарахування на мене, як на військовослужбовця відсотків на кредитні кошти в разі не внесення цієї суми на карту?
Приватбанк
Відповідь банку
1 січня 2023, 13:11
Вітаємо. Вже відповіли вам на відгук, написаний раніше.
mazaj
mazaj
30 грудня 2022, 13:17
Клиент банка, http://minfin.com.ua/blogs/mazaj/82667/
Добрый день! Я клиент банка, имею 2 карты — гривневую Универсальную и валютную КДВ.
По гривневой Универсалке последняя операция была 20 ноября 2021 г, там остались копейки на счету. (личные средства, кредитов и кредитных средств нет).
По долларовой КДВ последняя операция 20 сентября 2022 г, остаток на карте в эквиваленте примерно 3 300 грн.

21 декабря 2021 г у меня под ноль списываются копейки с гривневой Универсалки. Сначала я подумал, что за неактивность счета (прошло 12 месяцев, нет движения по этой карте), но в тарифах банка четко написано: «Комісія за розрахункове обслуговування неактивних рахунків, за якими 12 місяців поспіль не було операцій (відсутні всі активні рахунки)»
Но у меня есть активный счет, валютная КДВ с последней операцией, как писал выше, 20 сентября 2022 г, остаток на карте в эквиваленте примерно 3 300 грн.
Объясните пожалуйста, где я ошибся и что проглядел в тарифах!
И подскажите пожалуйста, если мне друг со своей Универсалки переведет на мою Универсалку «некие 5 грн», а потом я верну их ему на его карту, будет ли это считаться активностью на счете. Чтобы еще продлить действие активного счета еще на 12 месяцев?
Не будут ли эти «некие 5 грн», переведенные мне другом, зачтены в общую сумму 20 грн, за неактивность счета?

К сожалению нахожусь за пределами Украины, очень сильно ограничен в способах коммуникации с банком, использования и пополнения своих счетов.
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2022, 13:31
Добрий день! Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Nata3015619
Nata3015619
29 грудня 2022, 17:37
Чи правильно, у військовий час блокувати картку. Після надходження допомоги від друзів… Залишаючи людину без копійки.
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2022, 17:58
Добрий день!Ми звернулись в приватному повідомлення для уточнення деталей та перевірки інформації щодо картки.
Parti
Parti
29 грудня 2022, 11:54
Вітаю! Підкажіть будь ласка, можливо замовити видачу 550 доларів на адресу відділення через Приват24? Чи зараз видають готівку долари тільки сотнями?
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2022, 13:05
Добрий день! Можна замовити суму, кратну 100 та не більшу, ніж наявна на рахунках клієнта. Менші суми касир може видати за наявності купюр меншого номіналу в касі.
Larysa1959
Larysa1959
29 грудня 2022, 11:07
Лариса, Энергодар
Я проживаю в Великобритании. Являюсь гражданкой Украины и мой адрес прописки г. Энергодар. Я клиент Приват 24 и в Банке я зарегистрирована по адресу г. Энергодар. Нужно ли мне волноваться о доступе к моим накоплениям в Приват 24, не планирует ли банк блокировать доступ к счетам людей, оказавшихся на оккупированных территориях, таких как Энергодар., если я там не проживаю, но прописана? Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2022, 11:25
Добрий день! Банк продовжує обслуговувати клієнтів. Ви можете керувати своїми рахунками дистанційно, проводячи всі необхідні операції через Приват24. У разі виникнення питань, наші колеги в онлайн чаті на сайті банку завжди готові прийти на допомогу.
AndriiLiemak
AndriiLiemak
28 грудня 2022, 15:09
ПБ закрыл карту по причине «истек срок», но ведь срок действия карт в Украине продлен. Сейчас мне не могут восстановить карту.
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2022, 16:08
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
Adrianfurfaro
Adrianfurfaro
26 грудня 2022, 19:25
Тетяна
Доброго вечора, будь ласка, поясніть, мені прийшла інформація, що з моєї карти будуть знімати з карти Gold %за кредит в сумі 3, 75, ніякого кредиту не оформляла, як можна це пояснити, знаходжусь за межами країни. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 20:27
Добрий вечір! На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати певну інформацію персонального характеру. Для уточнення інформації ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Nastia1204
Nastia1204
26 грудня 2022, 10:21
Доброго дня.
Я представник юридичної особи на балансі якої перебуває державне нерухоме майно.
На даний час в будівлях розміщуються банкомати АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Раніше на адресу: вул. Грушевського, 1 Д, м. Київ, направлявся лист щодо розміщення даних банкоматів, але дізнатися виконавця листа з боку Приватбанку не вдається через відсутність контактів.
Підкажіть, будь ласка, контакт особи з ким можна поспілкуватися щодо вищезазначеного питання. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 11:19
Добрий день!Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей.
Mylovankina
Mylovankina
25 грудня 2022, 14:21
Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, оформити картку в вашому банку. Я знаходжуся за кордоном, нажаль, в мене не має можливості приїхати в Україну. В додатку я відправила всі документи, але мені пише звернутися до відділення. Дуже чекаю на вашу відповідь, дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2022, 15:08
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення ваших контактних даних.
Parti
Parti
25 грудня 2022, 13:15
Вітаю! Підкажіть будь ласка, завтра 26 грудня закінчується валютний депозит. Можу я вже сьогодні у Приват24 замовити готівку на видачу у відділені банку на 27 грудня? Чи треба чекать коли депозит закінчиться і вже тоді робить замовлення валюти?
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2022, 13:40
Вітаємо. Так, попереднє замовлення можливе, однак замовлення готівки не означає закриття депозиту. Тому радимо в день отримання замовлення попередньо звернутись до спеціаліста з обслуговування клієнтів для закриття депозиту, після чого отримати кошти у касі. Також його можливо закрити і у Приват24, меню 'Депозити — Мої депозити', виберіть депозит, натисніть 'Детальніше' — Розірвати депозит, в такому випадку виплата коштів проводиться в онлайн-режимі (гроші надходять відразу після розірвання).
alexander359xyz
alexander359xyz
24 грудня 2022, 17:39
Alexander, Киев
Три дні підряд замовляю готівку (валюту) до видачі. Три дні підряд приїжджаю у відділення у другій половині дня, як написано у повідомленні. Три дні підряд в цей час у відділенні немає світла, і клієнтів не обслуговують. Три дні підряд перезамовляю готівку. Біля відділення натовп знервованих людей. Не можна ні перенести на інший день, ні приїхати отримати пізніше — ваші співробітники відсижують у темряві до 6ї години і з відчуттям виконаного обов'язку замикають відділення і ідуть додому. Кол-центр раніше міг перенести замовлення на наступний день, тепер не може. Поряд з вами вже останній кіоск із шаурмою має генератор. Інші банки теж мають генератори. Ви для чого взагалі існуєте — для платити зарплату своїм працівникам чи все-таки для обслуговування клієнтів? Я вже тиждень не можу отримати свої гроші.
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2022, 18:15
Вітаємо. Вже відповіли вам у раніше описаному відгуку.
romanalex
romanalex
22 грудня 2022, 18:56
Марченко Роман Олексійович, Бровари
Добрый день, 20.12.2022 купил ОВГЗ UA4000204150 через форму на сайте. 245 штук. Ни ответа, ни привета. Заявка принята, но деньги со счёта не списались, и на момент вечера 22.12.2022 в личном кабинете не вижу никаких действий по моей заявке. Сумма меньше 400 тыс. — подтверждать происхождение средств ненужно. В чём заминка, как с вами связаться?
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2022, 13:27
Вітаємо.Необхідно надати джерело походження коштів на рахунках, з яких було утворено депозит, та переподати заявку.
Irene26
Irene26
22 грудня 2022, 14:18
Валентина, с. Софиевская Борщаговка
Доброго дня! Сьогодні вночі ПБ списав 20 гривень з картки. В самому платежі нічого не вказано за що. Картка універсальна з нульовим кредитним лімітом. Прошу надати мені пояснення що це за платіж
Приватбанк
Відповідь банку
22 грудня 2022, 14:32
Добрий день! Ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/, щоб наші колеги могли ідентифікувати вас в безпечній сесії та надати інформацію. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку