Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Закидивал деньги на карту другого банка
Операция не завершилась и деньги не пришли номер телефона водил все было верно! звонить банк нету возможности
Как теперь вернуть деньги?
Написати коментар
Написати коментар
Писала в чат, відповіли, що необхідно персонально відвідати відділення банку для створення цифрового підпису тому, що раніше не була клієнтом банку.
Чи можна після створення картки Діджитал верифікувати себе (надіслати документи) як клієнта банку та створити ЦЕП?
Вивезти бабусю на підконтрольну територію немає можливості, усі проїзди закриті.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (3)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
За заявкою номер 2242594 посилання — https://privatbank.ua/refund/2242594#refund_table є запис від 13.02.2023 із записом – «За заявкою на повернення коштів отримано відповідь від торгової точки з відмовою про відшкодування коштів. З документами можна ознайомитися, надіславши лист на chargeback@privatbank.ua. У темі листа зазначте номер заявки.»
Мною вже тричі було подано запит на документи (15, 16 і 17 лютого), але відповіді від Приватбанку так і немає. Чому досі немає відповіді?
Коментарі (2)
по моїй справі необхідно 30 днів. На моє запитання чи можу я вже оформити зарплатну картку мене повідомили, що так, через кілька днів можна. Оформила зарплатну карту і мені у відділені сказали, що є борг і як тільки поступлять кошти то буде списання 50 % від суми. Прошу пояснень. Чи після утримання коштів звертатися до суду?
Написати коментар
Коментарі (1)
Якщо я не користувався кредитною картою більше року чи двох років і вона заблокувалась. Чи можу я, через приват 24, перевести кредитні кошти на іншу карту, 30000−40000грн.? І що для цього потрібно зробити?
Написати коментар
Банк як завжди на наднизькому рівні.
Подробиці.
Так як моя дружина і я не фахівці в плані apple pay, вирішили зателефонувати на гарячу лінію 3700.
Дзвонив я, дружина була поряд.
Оператор почала в неї випитувати дані, де приписана, де проживає та паспортні дані!!!
Питання стояло про механізм додачі карток (повторюю, тільки МЕХАНІЗМ).
Уявляєте, виявляється, якщо подзвонив чоловік із номера дружини, то дружина має пройти версифікацію, так як цей банк вирішив, що інформація щодо МЕХАНІЗМУ додачі є особливо секретною функцією і її можна розповідати тільки клієнту з якого номера ви дзвоните.
ПОВТОРЮЮ, я не називав ні карток ні вимагав якісь дані, а хтів взнати механізм.
Чому цей механізм потрапив до секретніших даних, які вимагають верифікації, знає тільки департамент).
Шановний банк, ця інформація являється все доступною і ніяким чином не підпадає під ваші внутрішні розпорядження і з нею може ознайомитися будь яка особа, навіть не клієнт банку!
Виявляється, банку начхати на закон про захист прав споживачів, де чітко вказано, що будь яка людина, може ознайомитися із будь якою інформацією щодо послуг!
Прославимо спеціаліста Вікторію 21494, яка не знає, що вона вимагає та захищає інтереси своєї колеги.
Бридко, що в такий тяжкий час, така поведінка банку!
Коментарі (1)