Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Дата видачі кредиту від 29.09.2007
Сума кредиту по договору SAMDN40000015872084 8800.00 При цьому відповідно до звіту про отримані мною кредити від ПРИВАТБАНКУ на сьогодняшню дату 12 червня 2019 року є також один договір від ПРИВАТБАНКУ SAMDN40000015872084. АЛЕ ПО ТОМУ Ж ДОГОВОРУ SAMDN40000015872084 ЗМІНЕНА ДАТА ВИДАЧІ КРЕДИТУ, це 7 вересня 2007 року ( а було 29 вересня 2007 року). І по тому ж таки договору змінена сума кредиту 0, 00 грн (а було 8800 грн). Питання в тому як по одному і тому самому номеру договору SAMDN40000015872084 між ПРИВАТБАНКОМ І МНОЮ ПОЗИЧАЛЬНИКОМ Є ДВІ РІЗНІ ДАТИ ОТРИМАННЯ КРЕДИТУ 29.09.2007 і 07.09.2007 року; І ДВІ РІЗНИХ СУМИ КРЕДИТУ 8800 гривень і 0 гривень?
Коментарі (1)
Пополнила в банкомате Приватбанка карточку Приватбанка по номеру. В результате на чеке- Опрацьовано. Строк виконання — 3 дні.
Деньги на карту не зашли. Первый раз с таким сталкиваюсь.
Где деньги и когда они зайдут на карту?
Нам жаль, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
Мы запросили в личных сообщениях Ваши контактные данные, чтобы детальнее рассмотреть Ваш случай и разобраться в сложившейся ситуации.
С уважением, ПриватБанк.
Написати коментар
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
На жаль, за результатами розгляду питання, наші фахівці не змогли зв'язатись з Вами за вказаними контактними номерами.
Для уточнення інформації Ви можете зв'язатись з банком за офіційними каналами комунікації.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
В случае, если при проведении оплаты торговой точкой была зарезервирована сумма на Вашей карте, при условии, что торговая точка не будет списывать данную сумму, средства будут автоматически возвращены на доступный баланс карты на 11 день с даты платежа.
Написати коментар
PLATINUM. Отримання карти platinum платне, мною було 11.05.2019 року сплачено за замовлення карти PLATINUM 1000 грн. Після отримання по пошті карти на домашню адресу 20.05.2019 року звернувся до VIP-відділення ПриватБанка
Банк за адресою Гоголя: м. Черкаси, вулиця Гоголя 221 для активаціі карти PLATINUM 4627055100461713. Через 10 днів, а саме 30.05.2019 12:57 надійшло повідомлення на електронну пошту такого змісту: 30.67UAH Перевод средств при расторжении договора с карты 4627**1713 4*56 12:54 Бал. 35.04UAH. По факту банк Приватбанк в односторонньому порядку без будь-яких пояснень закрив карту 4627055100461713, якою я як клієнт банку користувався протягом 10 днів ТА ЗА ЯКУ СПЛАТИВ БАНКУ СУМУ У РОЗМІРІ 1000 гривень. Питання як відноситься банк до власних клієнтів загалом, якщо до VIP клієнтів у банка ставлення таке, що не має таких слів, щоб охарактеризувати ту халатність, наглість, зверхність до уище викладеної мною ситуації. я є клієнтом ПРИВАТБАНКУ, звати мене Древаль Антон Юрійович, рнокпп 3095814691
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
23724272
23727573
23728117
23729059
23729059
23729681
23729750
23729809
23729992
23729999
23730003
23747696
23747989
23779774
23666156
23747071
23806488
23783609
23780640
23574581
23748149
23796255
23806350
23806437
23883976
23896644
23896712
23896712
23896828
23899381 Список даных обращений в основном по теме «злоупотреблений служебным положением работников банка приватбанк» Ситуация рассмотрения даных обращений Проведена также используя злоупотребление служебным положением с целью укрытия совершения криминальных нарушений соужебных лий ПРИВАТБАНКА в отношении клиента банка Древаль Антона Юрьевича
Коментарі (1)
Написати коментар
При открытии вклада через Приват24 или сайт pb.ua, его расторжение или отказ от автоматического продления на новый срок доступен в Приват24 меню «Депозиты» или в отделении. В случае открытия депозита в отделении банка, расторжение или отказ от продления доступен лишь в отделении.
Мы обратились к Вам в личных сообщениях для предоставления дополнительной информации.
С уважением, ПриватБанк.
Написати коментар
Реквізити Приватбанку — Розрахунковий рахунок 29244825509100
МФО: 305299
ЄДРПОУ: 14360570
Також отримати реквізити можна в Приват24 меню «Всі послуги» — «Інфо» — «Мої реквізити» або на нашому сайті https://privatbank.ua/about/contacts
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Нам жаль, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
Мы запросили в личных сообщениях Ваши контактные данные, чтобы детальнее рассмотреть Ваш случай и разобраться в сложившейся ситуации.
С уважением, ПриватБанк.
Написати коментар
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв законодавчо знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк
Написати коментар
Опишіть, будь ласка, процедуру переведення власних коштів на карту для виплат, дякую (просто переведення. раніше було достатньо написати в призначенні — переведення власних коштів, бех пдв).
З новим дизайном приват клієнту для бізнесу складніше працювати.
Створення платежів на карту фіз. осіб в новому інтерфейсі в розділі: Гривневі платежі — Створити платіж — Гривневий.
В поле номер рахунку отримувача введіть номер карти.
В ОКПО (ЄДРПОУ) — ІПН одержувача.
МФО — банку (МФО: 305299).
Написати коментар
Детальнее с тарифами на обслуживание Вы также можете ознакомиться на https://privatbank.ua/ru/platezhnie-karty/universalna
Написати коментар
Согласно правилам предоставления услуг между Клиентом и Банком, возможно любым образом доводить до сведения третьих лиц информацию о задолженности заемщика по Договору, а также о наличии (отсутствии) и состояние имущества, переданного в обеспечение исполнения обязательств, в случае нарушения заемщиком любого из обязательств по Договору, а в случае выезда заемщика за пределы территории Украины — с момента подписания сторонами Договора.
Написати коментар
Ваш вопрос уже рассматривают специалисты. Мы стремимся решить его в кратчайшие сроки. О решении Вам сообщат сразу, как только будут результаты. Благодарим за понимание.
С уважением, ПриватБанк.
Написати коментар
Мы написали Вам в личные сообщения, чтобы уточнить Ваши контактные данные и помочь в решении вопроса.
Коментарі (2)
Позвольте отметить, что согласно правилам предоставления услуг между Клиентом и Банком возможно любым образом доводить до сведения третьих лиц информацию о задолженности заемщика по Договору, а также о наличии (отсутствии) и состояние имущества, переданного в обеспечение исполнения обязательств, в случае нарушения заемщиком любого из обязательств по Договору, а в случае выезда заемщика за пределы территории Украины — с момента подписания сторонами Договора.
С уважением, ПриватБанк.
Написати коментар
Нам жаль, что Вы испытали неудобства. Ваш вопрос уже рассматривают специалисты. Мы стремимся решить его в кратчайшие сроки. О решении Вам сообщат сразу, как только будут результаты. Благодарим за понимание.
Написати коментар
Написати коментар
Сожалеем, что Вы получили негативный опыт. Мы запросили в личных сообщениях Ваши контактные данные, чтобы детальнее разобраться в сложившейся ситуации.
С уважением, ПриватБанк.
Написати коментар