Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
05106355
05106355
18 вересня 2019, 8:59
Алёна
Доброго дня!
Якщо я вже маю універсальну карту з кредитом на ній, чи можу завести ще одну універсальну карту без кредитного ліміту? Тобто чи можна мати дві універсальних карти у приватбанку, щоб вони не були прив'язані одна до одної?
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2019, 10:07
Добрий день!
Ви можете мати дві картки « Універсальні». Одну з кредитним лімітом, іншу — без кредитного ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
postolatiy53
Надежда Постолатий
17 вересня 2019, 18:33
Надежда, Раздельная,Одесская обл.
Надежда 17сентября 2019 г г.Раздельная Одесская обл.
Добрый вечер, 11.09.2019 г мне на карточку приватбанка поступила пенсия в сумме 3512,09 грн в тот же день карточку заблокировали и деньги в сумме 4000 гривен исчезли в неизвестном направлении, что за беспредел творится в Вашем банке.
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2019, 18:38
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Дозвольте зазначити, що в подібній ситуації банк рекомендує звернутись в поліцію для написання заяви про шахрайство. Так як проведення розслідування та виявлення факту злочину(шахрайства) знаходиться в рамках повноважень правоохоронних органів. При надходженні запиту в банк, надається вся необхідна інформацію для проведення розслідування.
З повагою, ПриватБанк.
Diiran
Diiran
17 вересня 2019, 17:59
Добрый день, не могу с утра оплатить операцию по интернет покупке.это опять сбой?
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2019, 18:17
Доброго вечора!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення інформації по Вашому питанню.
З повагою, ПриватБанк.
18783442
Альона Добровольська
17 вересня 2019, 16:56
Альона, Киев
Добрый день, ето не смешно средства мои не возвращает е, а пишите на 11 день, а жить мне за что школа платить
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2019, 18:11
Доброго вечора!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Serhiyyyy
Serhiyyyy
17 вересня 2019, 13:54
Чи співпрацю Приват з TransferWise? Як шо так то як це зробити? В віділенні дівчина сказала що не знає що це. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2019, 14:56
Добрий день!
Так, Ви можете отримати переказ відправлений через TransferWise на картку ПриватБанку. Платіж автоматично зараховується на картку, зазначену при відправці платежу. Отримати детальну консультацію Ви можете звернувшись за номером (092) 900 00 04 або на пошту swift@privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Juliakredentser
Juliakredentser
17 вересня 2019, 13:32
Харьков
Доброго дня! Скажите, когда начнутся выплаты по рождению ребенка??? Харьков, Слободской район!
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2019, 14:44
Доброго дня!
Банк є отримувачем коштів від пенсійного/соціального фонду, який проводить виплати. При надходженні коштів на рахунки банку, сума зараховується на картку в той же день. Для уточнення дати, рекомендуємо звернутись в фонд, котрий проводить виплату.
З повагою, ПриватБанк.
380679256920
380679256920
17 вересня 2019, 11:03
Можно ли в приват задать копейки номиналом 5,25,50 копеек и до какого числа?
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2019, 12:05
Доброго дня!
Монети 1, 2, 5 копійок виводяться з обігу з 1.09.2019 та не будуть прийматися саме з цієї дати. Монетами 25 та 50 копійок можна розраховуватись і після 1.09.2019. Для проведення операції в касі банку з монетами на суму до 100 грн Ви можете звернутись в будь-яке зручне відділення. Проводити операції з монетами на більшу суму можуть спеціалізовані відділення.
З повагою, ПриватБанк.
Ulyana28
Ulyana28
16 вересня 2019, 23:15
Ulyana28, Львов
Скажите сколько мне ещё ждать? На социальной карте как появились эти -22100 так и остаются. Послезавтра мне должны сделать перевод на карту. И что мне делать? И я не понимаю как может быть минус на социальной карте на которую я получаю деньги на ребенка?
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2019, 11:53
Доброго дня!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
09766491
Valeria Savkova
16 вересня 2019, 22:05
Valeria
Здравствуйте, переводила сегодня на другую карту деньги а они не дошли и не высвечивает кому именно я переводила.как узнать?
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2019, 11:16
Доброго дня!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
Інформація по переказу доступна в Приват24 меню «Архів».
З повагою, ПриватБанк.
34936488
Інна Спільна
16 вересня 2019, 21:09
Інна
14.09.2019 о 10.54 год. Під час відмови в операції у звязку з неправильним введенням пінкоду, хоча він був введений правильно, знято 200 грн. Повідомлення про відмову прийшло на телефон і про зняття готівки також. Як так? Як повернути кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2019, 11:13
Доброго дня!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
LenaXOLOZ
LenaXOLOZ
16 вересня 2019, 15:18
Олена Савчук
13.09 перерахувала 1000 грн на монобанк гроші зайшли і черз 2 хв списалися з монобанку приватбанком як скасування операції. Де мої кошти?? Скільки ви мене можете годувати завтраками… Я сама працювала в банку ви людям довго лапшу будете вішат.? Контакт центр ваш ліг, бо ви ж незнаєте навіть як людям нормально пояснити що з їхніми грошима…
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2019, 15:26
Добрий день!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
lanamillenium
lanamillenium
16 вересня 2019, 11:13
Добрый день !13 сентября перевела деньги 2000 грн с привата карты на монобанк! деньги списали, а на моно так и не дошли!!! скажем «в воздухе где-то» операторы пообещали, что деньги вернут в течении дня, на следующий день тоже самое, и на следующий опять тоже самое! Прошу посодействовать скорейшему возврату моих средств! на работе говорят, зп нет, тоже деньги «в воздухе», и мои деньги Вы не возвращаете 3й день, чем кормить ребёнка, и оплатить сад (как раз числа платы сейчас )!!!?????? Когда разрешится ситуация?
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2019, 11:55
Добрий день!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
doublecherry
doublecherry
16 вересня 2019, 11:00
Добрый день! 13 сентября я провела перевод личных средств на карту Укргазбанка, деньги на карту не зашли, мне тоже не вернулись, в приват24 пишет забраковано. Платиж видхилено. 14 сентября позвонила на 3700, девушка приняла мое обращение и оформила запрос в техслужбу по поводу возврата денег на счет. Сказала ждать сутки. Сегодня уже 16 число, деньги на счет не вернулись, пользоваться картой не могу так как не оновився остаток на рахунку. Дозвониться на 3700 тоже не могу-нет свободных операторов. Когда я смогу пользоваться своей картой??
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2019, 11:53
Доброго дня!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
kartoshka10
kartoshka10
16 вересня 2019, 0:24
Добрый день! Подскажите пожалуйста, сколько времени по Вашему регламенту (правилам) ждать возврата документов на квартиру и снятия обременения с квартиры после выплаты ипотеки??? И почему этой информации ни на сайте, ни на гарячей линии не найти? Указывается как оформить ипотеку (даже как получить налоговый вычет по процентам). Не ожидал, что это займет так много времени (пошел 4й месяц)!
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2019, 8:55
Доброго дня!
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Ulyana28
Ulyana28
15 вересня 2019, 23:24
Доброй ночи. 12.09 получила пособие на ребенка 860 гривен. В тот же день все сняла. На счету было 0. Вчера и сегодня начали приходить СМС о переводе и списание средств. Зашла в приват 24 и на социальной карте для выплат -22100. Что это такое?
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2019, 8:53
Доброго дня!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
yakym
yakym
15 вересня 2019, 21:50
Андрій
Доброго дня!
Трошки давніше виробив валютну карту для отримування переказів з-за кордону у валюті USD. Пізніше я її загубив, тому звернувся у відділення Приватбанку для того, щоб виробити нову. Але мені помилково, 2 рази, зробили переказ на IBAN старої карти. Я запросив підтвердження 2 переказів, на яких вказано всю інформацію про них.
Скажіть, будь ласка, як я можу отримати ці гроші? У Приват24 відображається тільки 2 нових карти(укр. карта та валютна). У приватних повідомленнях я можу надати інформацію про рахунки та виписки з банку, з якого відбувалися перекази.
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2019, 8:51
Доброго дня!
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
restoran1985
restoran1985
15 вересня 2019, 21:23
14.09.2019 с моей карты было снято 2352 гр при том, чтона ней было 2.240, карта для выплат, у трос когда я это обнаружил позвонил на 3700 мне сказали не беспокоиться что это сбой системы но через пол часа ещё списалось 2400 при том что небыло ни каких уведомлений я позвонил на горячую линию и заблокировал карту в 10 утра, а в 14.30 уже с заблокированной карты ещё сняли 2400, итог на карте — 7180 гривен и сотрудники банка не дают внятных объяснений говорят нужно ждать до 17.09 2019.Что за мошенники я клиент банка на протяжении 15 лет что за беспредел, завтра буду писать заявление и притензию вашему банку.!!!
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2019, 8:47
Доброго дня!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші спеціалісти прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Lichinkina
Lichinkina
15 вересня 2019, 19:04
Николаев
14 сентября я хотела совершить покупку в магазине Техас и оплатить ее карточкой ПриватБанка. После 4 попыток проплаты товара зарплатной и пенсионной картой ПриватБанка был получен отказ. Чеки писали, что неактивирована проплата. Смс Приват 24 также сообщили об отказе в оплате из за якобы неверного кода. Купить не получилось. Но деньги при этом были сняты. В магазин они не поступили.
Смотрела отчёт в конце дня. Это, что воровство банком? Когда вернут 900 грн.? Или надо идти в суд?
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2019, 19:59
Доброго вечора.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
alekc1965
alekc1965
15 вересня 2019, 18:06
Александр
Перечислил деньги за коммунальные 12.09. сегодня уже 15.09. денег нет. Почему?
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2019, 19:59
Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Підтвердженням проведення платежу є квитанція. Ви можете надати її одержувачу для перевірки і підтвердження оплати.
bapec123
bapec123
15 вересня 2019, 18:03
Беломаз Валерий, Скадовск
13 числа снял 150 гон с банкомата, потом поехал в Одессу, я солдат срочной службы, вечером все было отлично на карте 34 гон оставалось, потом мне закинули 500 грн, двести я перекинул осталось 333 грн, сегодня утром 15 числа просыпаюсь у меня в приват24 пищит списание 13.09.2019 на -20.800 грн мои 333 сняло осталось -20.500, хотя кредитного лимита у меня нету и такие деньги я не снимал что мне делать? Как это возможно что на карточке появился такой минус?
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2019, 19:59
Доброго вечора.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.75 49.75
USD 41.6 42.2
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.75 49.75
USD 41.6 42.2
Всі курси банку