Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Juliakredentser
Juliakredentser
17 вересня 2019, 13:32
Харьков
Доброго дня! Скажите, когда начнутся выплаты по рождению ребенка??? Харьков, Слободской район!
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2019, 14:44
Доброго дня!
Банк є отримувачем коштів від пенсійного/соціального фонду, який проводить виплати. При надходженні коштів на рахунки банку, сума зараховується на картку в той же день. Для уточнення дати, рекомендуємо звернутись в фонд, котрий проводить виплату.
З повагою, ПриватБанк.
380679256920
380679256920
17 вересня 2019, 11:03
Можно ли в приват задать копейки номиналом 5,25,50 копеек и до какого числа?
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2019, 12:05
Доброго дня!
Монети 1, 2, 5 копійок виводяться з обігу з 1.09.2019 та не будуть прийматися саме з цієї дати. Монетами 25 та 50 копійок можна розраховуватись і після 1.09.2019. Для проведення операції в касі банку з монетами на суму до 100 грн Ви можете звернутись в будь-яке зручне відділення. Проводити операції з монетами на більшу суму можуть спеціалізовані відділення.
З повагою, ПриватБанк.
Ulyana28
Ulyana28
16 вересня 2019, 23:15
Ulyana28, Львов
Скажите сколько мне ещё ждать? На социальной карте как появились эти -22100 так и остаются. Послезавтра мне должны сделать перевод на карту. И что мне делать? И я не понимаю как может быть минус на социальной карте на которую я получаю деньги на ребенка?
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2019, 11:53
Доброго дня!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
09766491
Valeria Savkova
16 вересня 2019, 22:05
Valeria
Здравствуйте, переводила сегодня на другую карту деньги а они не дошли и не высвечивает кому именно я переводила.как узнать?
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2019, 11:16
Доброго дня!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
Інформація по переказу доступна в Приват24 меню «Архів».
З повагою, ПриватБанк.
34936488
Інна Спільна
16 вересня 2019, 21:09
Інна
14.09.2019 о 10.54 год. Під час відмови в операції у звязку з неправильним введенням пінкоду, хоча він був введений правильно, знято 200 грн. Повідомлення про відмову прийшло на телефон і про зняття готівки також. Як так? Як повернути кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2019, 11:13
Доброго дня!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
LenaXOLOZ
LenaXOLOZ
16 вересня 2019, 15:18
Олена Савчук
13.09 перерахувала 1000 грн на монобанк гроші зайшли і черз 2 хв списалися з монобанку приватбанком як скасування операції. Де мої кошти?? Скільки ви мене можете годувати завтраками… Я сама працювала в банку ви людям довго лапшу будете вішат.? Контакт центр ваш ліг, бо ви ж незнаєте навіть як людям нормально пояснити що з їхніми грошима…
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2019, 15:26
Добрий день!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
lanamillenium
lanamillenium
16 вересня 2019, 11:13
Добрый день !13 сентября перевела деньги 2000 грн с привата карты на монобанк! деньги списали, а на моно так и не дошли!!! скажем «в воздухе где-то» операторы пообещали, что деньги вернут в течении дня, на следующий день тоже самое, и на следующий опять тоже самое! Прошу посодействовать скорейшему возврату моих средств! на работе говорят, зп нет, тоже деньги «в воздухе», и мои деньги Вы не возвращаете 3й день, чем кормить ребёнка, и оплатить сад (как раз числа платы сейчас )!!!?????? Когда разрешится ситуация?
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2019, 11:55
Добрий день!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
doublecherry
doublecherry
16 вересня 2019, 11:00
Добрый день! 13 сентября я провела перевод личных средств на карту Укргазбанка, деньги на карту не зашли, мне тоже не вернулись, в приват24 пишет забраковано. Платиж видхилено. 14 сентября позвонила на 3700, девушка приняла мое обращение и оформила запрос в техслужбу по поводу возврата денег на счет. Сказала ждать сутки. Сегодня уже 16 число, деньги на счет не вернулись, пользоваться картой не могу так как не оновився остаток на рахунку. Дозвониться на 3700 тоже не могу-нет свободных операторов. Когда я смогу пользоваться своей картой??
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2019, 11:53
Доброго дня!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
kartoshka10
kartoshka10
16 вересня 2019, 0:24
Добрый день! Подскажите пожалуйста, сколько времени по Вашему регламенту (правилам) ждать возврата документов на квартиру и снятия обременения с квартиры после выплаты ипотеки??? И почему этой информации ни на сайте, ни на гарячей линии не найти? Указывается как оформить ипотеку (даже как получить налоговый вычет по процентам). Не ожидал, что это займет так много времени (пошел 4й месяц)!
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2019, 8:55
Доброго дня!
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Ulyana28
Ulyana28
15 вересня 2019, 23:24
Доброй ночи. 12.09 получила пособие на ребенка 860 гривен. В тот же день все сняла. На счету было 0. Вчера и сегодня начали приходить СМС о переводе и списание средств. Зашла в приват 24 и на социальной карте для выплат -22100. Что это такое?
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2019, 8:53
Доброго дня!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
yakym
yakym
15 вересня 2019, 21:50
Андрій
Доброго дня!
Трошки давніше виробив валютну карту для отримування переказів з-за кордону у валюті USD. Пізніше я її загубив, тому звернувся у відділення Приватбанку для того, щоб виробити нову. Але мені помилково, 2 рази, зробили переказ на IBAN старої карти. Я запросив підтвердження 2 переказів, на яких вказано всю інформацію про них.
Скажіть, будь ласка, як я можу отримати ці гроші? У Приват24 відображається тільки 2 нових карти(укр. карта та валютна). У приватних повідомленнях я можу надати інформацію про рахунки та виписки з банку, з якого відбувалися перекази.
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2019, 8:51
Доброго дня!
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
restoran1985
restoran1985
15 вересня 2019, 21:23
14.09.2019 с моей карты было снято 2352 гр при том, чтона ней было 2.240, карта для выплат, у трос когда я это обнаружил позвонил на 3700 мне сказали не беспокоиться что это сбой системы но через пол часа ещё списалось 2400 при том что небыло ни каких уведомлений я позвонил на горячую линию и заблокировал карту в 10 утра, а в 14.30 уже с заблокированной карты ещё сняли 2400, итог на карте — 7180 гривен и сотрудники банка не дают внятных объяснений говорят нужно ждать до 17.09 2019.Что за мошенники я клиент банка на протяжении 15 лет что за беспредел, завтра буду писать заявление и притензию вашему банку.!!!
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2019, 8:47
Доброго дня!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші спеціалісти прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Lichinkina
Lichinkina
15 вересня 2019, 19:04
Николаев
14 сентября я хотела совершить покупку в магазине Техас и оплатить ее карточкой ПриватБанка. После 4 попыток проплаты товара зарплатной и пенсионной картой ПриватБанка был получен отказ. Чеки писали, что неактивирована проплата. Смс Приват 24 также сообщили об отказе в оплате из за якобы неверного кода. Купить не получилось. Но деньги при этом были сняты. В магазин они не поступили.
Смотрела отчёт в конце дня. Это, что воровство банком? Когда вернут 900 грн.? Или надо идти в суд?
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2019, 19:59
Доброго вечора.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
alekc1965
alekc1965
15 вересня 2019, 18:06
Александр
Перечислил деньги за коммунальные 12.09. сегодня уже 15.09. денег нет. Почему?
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2019, 19:59
Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Підтвердженням проведення платежу є квитанція. Ви можете надати її одержувачу для перевірки і підтвердження оплати.
bapec123
bapec123
15 вересня 2019, 18:03
Беломаз Валерий, Скадовск
13 числа снял 150 гон с банкомата, потом поехал в Одессу, я солдат срочной службы, вечером все было отлично на карте 34 гон оставалось, потом мне закинули 500 грн, двести я перекинул осталось 333 грн, сегодня утром 15 числа просыпаюсь у меня в приват24 пищит списание 13.09.2019 на -20.800 грн мои 333 сняло осталось -20.500, хотя кредитного лимита у меня нету и такие деньги я не снимал что мне делать? Как это возможно что на карточке появился такой минус?
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2019, 19:59
Доброго вечора.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
28102617
Денис Полторацький
15 вересня 2019, 13:25
Денис, Вінниця
13.09.2019 вечором поповнив 2-ма платежами свою картку в терміналі самообслуговування, 1-й платіж був на 13000 грн, 2-й платіж на 7000 грн. 2-й платіж зарахувався миттєво, 1-ий вже 3-й день зараховується,. Як довго мені чекати переведення, мені кожний день оператори обіцяють що на протязі доби все буде ок, а толку ніякого. Багато років являюсь вашим клієнтом, активно користуюсь послугами банку але після цієї ситуації всерйоз задумуюсь про зміну банку. Не тільки факт такої ситуації мене обурює, але й те, що в день коли банк «ліг» ні на сайті, ні на оф сторінках в соц мережах не було ніякої офіційної інформації, банк просто проігнорив і начхав на неймовірну кількість людей, все-таки найбільший банк країни. Я розумію у вас там збій і тд, то чого тоді хоча не заблокували взагалі прийняття коштів через термінал до вирішення проблем? Банку такого масштабу просто не припустимо так «лажати».
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2019, 14:58
Доброго дня!
Приносимо вибачення за незручності. Заявка по Вашому питанню вже прийнята в роботу. Ми зробимо все можливе, щоб вирішити її якнайшвидше.
По результату Ви будете проінформовані додатково.
З повагою, ПриватБанк.
KLB110659
Людмила Криклий Криклий
15 вересня 2019, 9:20
Людмила Криклий, г Краматорск
Добрый день.13сентября я перечисляла деньги через Приват 24 компании «Мери Кей» в сумме 1800,00грн. На консультантском счете деньги не увидела, после этого перечислила ещё 1600,00 грн. Деньги с моего счёта снялись а на счёт «Мери Кей» не зачислились. Прошу денежные средства в сумме 3400,00 грн. Вернуть на мой счёт в Приватбанк

Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2019, 10:54
Доброго дня.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Vasya1488
Vasya1488
15 вересня 2019, 9:14
Здравствуйте, 15 сентября, мать скидывала деньги, пришло сообщение что деньги не прошли, пробуйте снова…
Пополняла через вас же
Какие могут быть действия?
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2019, 10:53
Доброго дня.
Щоб ми могли детальніше перевірити інформацію, рекомендуйте, будь ласка, мамі звернутися в нашу підтримку.
Alec111
Alec111
14 вересня 2019, 22:31
Здрастуйте ))на мою карту 13 сентября перечислили деньги))но до сих пор начислений нет.
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2019, 9:12
Добрый день!
Мы запросили в личном сообщении детали платежа, чтобы детальнее рассмотреть Ваш случай, и разобраться в сложившейся ситуации.
danik990133
danik990133
14 вересня 2019, 21:27
Тарас, Львів
Доброго вечора днем сьогодні знімав гроші з карти в банкоматі іншого банку спочатку писало що пін код невірні кошти ніякі мені не видало я пішов від банкомату і мені прийшла смс що гроші були видані і їх списали з рахунку прошу негайно вирішити це питання на які гроші я маю жити і купляти ліки?! НЕ РЕКОМЕНДУЮ ПРИВАТ БАНК!
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2019, 9:14
Доброго дня.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку