Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Tatyshka
Tatyshka
4 листопада 2019, 17:24
Татьяна, Херсон
Пополнила через терминал свою карту Универсальная,
а карта оказалась просрочена ужу 4 дня, деньги в таком случае возможно вернуть?
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2019, 17:55
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Natalya989
Natalya989
4 листопада 2019, 15:09
У меня украли- через интернет, хаккеры- Киевстар карту, аккаунт и соответственно карту приват банка, которая была привязана к номеру, на карте оставалось 150 грн., но это не важно, важно то, что эти люди проводя операции через интернет, открыли доступ к карте приват банка, напозычали кредитов где только могли, заявление в милицию уже написано, но думаю продолжать дальше, писать выше стоящим инстанциям, если не разберутся в этом деле… т.к.эти хакеры узнали личные данные паспорта и ин., а оказывается информация о личных данных строго запрещена разглашаться… получается, если у кого-то украдут приват карту, то с лёгкостью можно через нее узнать паспортные данные и брать деньги в кредит, подставляя таким образом лицо у которого была украдена карта, и что делать этому человеку, который ни в чем не виноват, никогда не брал никакие кредиты, а ему звонят и говорят, что он должен- туда, туда, туда..., что на его имя брался кредит… Я в шоке! Помогите разобраться с этой ситуацией или я буду подавать жалобу выше… На меня брали кредиты посторонние люди, если их так можно назвать, а я с ребенком дома спокойно сплю и ни о чем не подозреваю… В главном офисе Киевстар уже были, там сказали, что да, у вас украли- через интернет киевстаровский номер, а к нему была привязана карта приват банка, ее открыли(не могу понять только, как можно узнать было паспортные данные и ИН) и брали посторонние люди кредиты… Мой контактный номер: +380981763601 очень жду ответа.В этой ситуации нужна разобраться и побыстрее, т.к. за эти кредиты надо будет оплачивать ещё и проценты.
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2019, 15:34
Добрий день!
Дозвольте звернути Вашу увагу, що дані клієнта в базі банку інсують для його ідентифікації, а не для надання їх самому клієнту або особам, які видають себе за даного клієнта при зверненні в банк. Акцентуємо увагу на тому, що ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам, незалежно від каналу звернення в банк та мотивації отримання цих даних.
В описаній Вами ситуації, Банк не є стороною, яка відповідає за збереження доступу до Вашого мобільного телефону. Щодо питання маніпуляцій з Вашим номером телефону, рекомендується звертатись до мобільного оператора.
Зі своєї сторони, ПриватБанк не має технічної та правової можливості впливати на оформлення кредитів на сторонніх сайтах, в яких були задіяні Ваші персональні та паспорті дані. Щоб оскаржити кредит оформлений шахрайським шляхом на сторонньому сайті, рекомендуємо звернутись в правоохоронні органи.
З повагою, ПриватБанк.
max22249
max22249
4 листопада 2019, 11:08
Максим, Киев
Добрый день! Когда мне придут деньги на карту пумб??? Я пятницу в 14:32 перекинул через терминал привита деньги так и не пришли. Что мне делать и куда они ушли?
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2019, 12:47
Добрий день!
Регламент проведення платежів на картку/рахунок в іншому банку складає до 3х днів. Ви можете перевірити успішність платежу в Приват24 «Архів платежів» або виписці по картці. Якщо кошти списані з картки та відправлені на рахунок банка отримувача, рекомендуємо уточнити інформацію в банку, на який було відправлено переказ.
З повагою, ПриватБанк.
vika17
vika 1771
4 листопада 2019, 10:17
vika, Днепропетровск
Дублирую заявку от 2октября!!! Ничего не решено и с вашей стороны звонили только по кредиту и начислили штраф!!! Никто не слышит что ваш банк по какой то причине заблокировал карту и я не могла положить деньги. Я готова оплатить сегодня, когда вы разблокируйте???

Добрый день. Хочу погасить остаток по кредиту, но закончился срок действия карты, так как телефон был утерян, финансовый номер заблокировала и новый не подключала. В банке сказали звонить 3700, но в службе поддержки отправляют в банк, раньше карта блокировалась из за жалобы, но вопрос был решен. Подскажите, как возможно закрыть кредит?
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2019, 12:40
Добрий день!
Інформація по Вашому питанню була надана в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Natalya989
Natalya989
3 листопада 2019, 23:31
При утере или краже приват банковской карты, как посторонние люди могли воспользоваться картой, назанимать кредитов и узнать личные данные паспорта и индификационного номера… Очень жду ответа…
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2019, 8:33
Доброго ранку!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Natalya989
Natalya989
3 листопада 2019, 23:19
Имеет ли право банк разглашать личные данные паспорта и ин посторонним лицам???
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2019, 8:27
Доброго ранку!
ПриватБанк не передає персональну інформацію клієнтів третім особам та робить все необхідне для збереження банківської таємниці. Для цього в банку інснує комплекс технічних та програмних засобів, котрі забезпечують необхідний рівень захисту персональної інформації.
З повагою, ПриватБанк.
KrasAnna
KrasAnna
3 листопада 2019, 11:05
Анна, Днепр
Не удается пополнить мобильный через Приват24, выдает ошибку списания.
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2019, 12:03
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
asshole28
asshole28
2 листопада 2019, 19:54
:(, Lviv
Чи можна повернути гроші якщо я їх надіслав іншій особі? Просто мене обманули сказавши що я маю надіслати гроші щоб мені надіслали іще більше, коли я надіслав гроші мене заблокували і нічого не надіслали назад. :(
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2019, 20:26
Наполегливо рекомендуємо з відповідною заявою звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
Marina507
Marina507
2 листопада 2019, 11:04
Марина, Одесса
Дбрый день. Подскажите, пожалуйста, как разблокировать Приват 24 для юридических лиц (для биснеса)?
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2019, 11:54
Добрий день.
Якщо Ви бажаєте відновити пароль і працювати в Новій версії Приват24 для бізнесу, пройдіть за посиланням https://otp24.privatbank.ua/v3/#!/login
Для входу використовуйте будь-який зручний для Вас спосіб авторизації (через логін і пароль для фіз осіб, сертифікат ЕЦП або Токен).
Antonina1979
Antonina1979
1 листопада 2019, 17:50
Антонина, Каменское
Добрый день. Не работает сервис Приват24
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2019, 18:30
Добрий вечір!
Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити які саме труднощі виникають.

SofiaKindyak18
SofiaKindyak18
1 листопада 2019, 17:32
Софія, Червоноград
Доброго дня. Я оплачувала посилку нової пошти через їхній додаток (доставка + наложений платіж) це в сумі 296 грн. Чому на нову пошту прийшли гроші тільки за доставку і як мені отримати назад суму яка не прийшла на нову пошту (255 грн) чи як вирішити цю проблему?
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2019, 18:27
Добрий вечір!!!
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
natang
natang
1 листопада 2019, 17:02
Наталья, Днепр
Добрый день. Как получить квитанцию, если я платила через терминал и он не выдал квитанцию, даже не предложил?
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2019, 18:16
Добрий вечір.
У терміналі в розділі 'Історія платежів', потрібно вибрати необхідний платіж і натиснути 'Детальніше' — 'Роздрукувати'. Квитанція за платежем проведеним в терміналі стає доступною відразу після здійснення операції.
00967657
Володимир Калужний
31 жовтня 2019, 21:10
Володимир
Добрий вечір. Моя бабуся Скригунець Надія Петрівна, номер карточки51******33, пенсіонерка та отримує пенсію на карту пб. В мене питання:
Сьогодні вже 31-го, а пенсії на карті ще немає. Згідно з законом повинна бути не пізніше 25-го. Чому немає і хто в цьому винен? Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2019, 8:57
Добрий ранок!
Ми розуміємо дану ситуацію і зарахуємо кошти, як тільки вони надійдуть в банк. Дозвольте зауважити, що в даній ситуації, на жаль, не все залежить від нас. Банк — отримувач коштів і поки нам їх не перерахують, на жаль, ми ніяк не зможемо провести виплату.
З повагою, ПриватБанк.
North1
North1
31 жовтня 2019, 15:04
Nora
Здраствуйте, когда мне исполнится 25 лет нужно пройти идентификацию в отделении, но паспорт новый делается месяц, у меня заблокируют карту на этот месяц?
Приватбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2019, 15:13
Добрий день!
При необхідності проходження ідентифікації, Вас буде додатково повідомлено про це банком.
При блокуванні картки через відсутність актуалізації, наша підтримка зможе допомогти у вирішенні питання.

Miroslava77
Miroslava77
31 жовтня 2019, 7:17
Здравствуйте. Не обновила вовремя фото в 45лет заблокировали заработную карту. Пока делают новый паспорт выдали справку о подтверждении личности на 30 дней. В банке ее не принимают, сказали ничем не могут помочь, нужно ждать пока не будет готов новый документ, это месяц. Кроме зарплаты у меня нет других доходов. Какие есть варианты получения своей зарплаты в вашем банке при заблокированной карте.
Приватбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2019, 8:18
Доброго ранку!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
mihailsen
mihailsen
30 жовтня 2019, 21:45
Не відкривається моя сторінка, завантажується номер телефона, але далі завантаження не іде.
Приватбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2019, 8:16
Доброго ранку!
Ми протестували роботу Приват24 і можемо повідомити, що сервіс працює коректно. Рекомендуємо повторити операцію, використовуючи браузер Google Chrome, попередньо очистивши історію повідомлень. Для цього: натисніть і утримуйте послідовно комбінацію клавіш: CTRL + SHIFT + DELETE, виберіть часовий проміжок: ВЕСЬ ПЕРІОД, поставте нижче всі галочки, натисніть кнопку «Очистити дані веб-перегляду»).
З повагою, ПриватБанк.

Naumv
Naumv
30 жовтня 2019, 16:31
Добрый день.Что делать, если ещё в понедельник было перечисление на карту, а деньги до сих пор так и не пришли? К кому обращаться?
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2019, 16:52
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
27844220
Святослава Бойко
30 жовтня 2019, 14:38
Святослава
Добрий день, допоможіть мені, у меня сталась невеличка проблема, якщо це можливо, то як можна видалити відгук, який я написала сама, на вашому сайті?
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2019, 14:50
Добрий день!
Для вирішення цього питання рекомендуємо звернутись до адміністрації сайту.

Мінфін
Відповідь адміністратора
30 жовтня 2019, 15:53
Ваш відгук вже видалено. Розмістити новий відгук можна тут https://minfin.com.ua/ua/banks/forum/banks/
Valeria2019
Valeria2019
30 жовтня 2019, 14:20
Валерия, Сватово
Перевела 700 гривен девушке на карту через терминал (оплачивала товар на ОЛХ), в итоге с Вайбера удалилась, телефон отключен, как вернуть свои средства?
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2019, 14:47
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.

Iagodzinskai
Iagodzinskai
30 жовтня 2019, 14:09
Ягодзинская Ирина, Измаил, Одесская область
Здравствуйте! Перевела деньги в сумме 2512 грн мошеннику на А Банк со своей приватовской карты. Мой номер телефона заблокировал, посылку не получила! Есть ли возможность вернуть деньги на мою карту?
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2019, 14:45
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв'язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку