Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
elxeon
elxeon
11 липня 2023, 16:08
Виталий, Запорожье
29.06.2023 внес доллары через терминал приватбанка на депозит.
В результате операции терминал не принял 100$ и депозит не полполнился до конца, не было ни ошибок, ни каких либо подозрений на сбой.
На следующий день обратился на горячую линию привата с просьбой вернуть деньги или зачислить их на депозит.
После проведения инкасации в терминале не досчитались 30$ и вернули сумму пополнения за вычетом 30$ ненайденных, хотя я видел сумму внесенную в терминал на экране, она была полная, и пересчитывал деньги дома. Ошибки быть не может.

Получается сотрудники привата украли деньги при инкасации или их украл банк.
При обращении на горячую линию сотрудники привата отказались предоставлять логи пополнения терминала от моего лица, аргументировав тем, что есть отказ и ничего больше мне никто не должен.
Номер заявки по которой вернули деньги 27062090
Номера отклоненных заявок на 30$, 27102918 и 27125315

Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2023, 13:22
Вітаємо.Перепрошуємо за незручності. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
Dvyhai
Dvyhai
10 липня 2023, 17:26
Оксана
Виконавчою службою 19.червня 2023 року було надіслано лист до центрального офісу приватбанку, про зняття арешту на рахунки, поясніть будь ласка, чому до цього часу рахунок не розблокували.
Приватбанк
Відповідь банку
10 липня 2023, 17:30
Вітаємо. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
auricasitter57
auricasitter57
10 липня 2023, 11:59
Скажіть будь ласка, чи буде ще раз продовжено картку приват банку на час воєнного стану? Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
10 липня 2023, 12:21
Добрий день! У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 18 місяців. Не потрібно зараз перевипускати картку, якщо закінчився термін дії, що вказано на картці. Доступні операції в Україні:• оплата в магазинах по POS-терміналу; • зняття готівки в банкоматах; • операції в Приват24; • поповнення рахунку (будь-яким зручним способом). Для оплат в інтернеті радимо створити Digital-картку або інтернет-картку в Приват24 (меню Гаманець-Додати картку) і перераховувати на неї кошти для проведення операцій.
vad1
vad1
3 липня 2023, 15:16
Доброго дня, чи обов'язкова довідка впо для отримання свіфт переказів під час военного стану?
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2023, 16:50
Вітаємо.Так, якщо ви зареєстровані на окупованій території, банк може просити надати документ про зміну місця проживання.
valsin
valsin
1 липня 2023, 22:57
Валерий, Коростень
Transaction alibaba, де взяти квитанції по картці viza, китайськи сайти не пускають, китайци не розуміють що такє квитанція.На китайском теж не розуміют.А у нас треба квитанцію з мокрою печаткою, а у мене инвойс, вони кажуть цього достатньо, де взять квитанції?..
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2023, 8:41
Вітаємо.Як підтвердження оплати ви можете отримати довідку по картці, в меню: 'Сервіси — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Довідка про видачу готівкових коштів'.Виберіть картку та вкажіть дату операції. Після чого буде доступний перелік операцій для вибору та умови формування довідки.
logv1k2p3
logv1k2p3
1 липня 2023, 10:58
Vk01072023
Добрий день.
Чому при вході у liqpay для оплати вхід виконується на старий сайт
приват24 https://www.privat24.ua/ а не на новий
https://next.privat24.ua/ це так повинно бути чи ні. Бо не знаю чи можна
проводити оплату за послугу чи ні.
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2023, 11:35
Вітаємо.Так, ви можете проводити оплату.
logv1k2p3
logv1k2p3
1 липня 2023, 10:36
Vk01072023
Добрий день.
Чому при вході у liqpay для оплати вхід виконуеться на старий сайт
приват24 https://www.privat24.ua/ а не на новий
https://next.privat24.ua/ це так повинно бути чи ні. Бо незнаю можна
проводити оплату за послугу.
Marta2509
Marta2509
27 червня 2023, 16:55
Марта
Прошу дати відповідь, чому до цього часу [ 27.06.23] поточний рахунок фізичної особи-боржника для здійснення видаткових операцій не визначено, хоча постанова була винесена приватним виконавцем 09.06.23 і того ж дня копія постанови направлена на виконання до АТ КБ ,, ПриватБанк ,, листом через Укрпочту. Рахунки до цього часу залишаються заблокованими, та ще й списуються кошти з рахунку — а це зарплата. Залишилась без засобів для існування.
Приватбанк
Відповідь банку
27 червня 2023, 17:08
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
grigori3
grigori3
19 червня 2023, 9:18
grigori3, хайфа
Нахожусь за границей. Мое доверенное лицо получило в банке новую карту для выплат взамен утраченной -без идентификации карты и без пинкода. Поэтому не могу зарегистрироыаться в приват24.По эапросу банка сообщил идентификационный код и отправил свое фото и паспорт. Банк подтвердил получение. Банк отправил мне 3 кода подтверждения но я это не смог это сделать. Что мне сделать для идентификации карты и получения пинкода?
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2023, 9:24
Добрий день! За вказаними даними, на жаль, вас не вдалось ідентифікувати, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти у вирішенні питання.
sas4230ukrnet
Саша Прокоп
17 червня 2023, 13:53
Саша, Львов
Нарахований арешт на рахунок 3 дні назад до банку надійшла постанова державного виконавця про зняття арешту, я військовослужбовець до теперішнього часу рахунок не рощблокований
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2023, 14:10
Добрий день! Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
mihaO
mihaO
13 червня 2023, 17:32
mihaO
добрий вечір. Який денний ліміт на P2P перекази через ІБ?
Приватбанк
Відповідь банку
13 червня 2023, 17:54
Вітаємо.На жаль, ми не можемо повідомити вам точні значення ліміту. Ліміт гнучкий і може змінюватись. Якщо ліміт перевищено, то потрібно очікувати його оновлення або ж надати інформацію про мету переказів.
Dmity
Dmity
13 червня 2023, 17:23
Дмитрий, Харьков
Вчера, 12.08.2023, в момент получения денег в банкомате, который находится рядом с входом в отделение Приватбанка по адресу: г. Харьков, пр. Науки 64, банкомат завис. Не реагировал на нажатия кнопок на клавиатуре и экране. Но деньги, 20 000 грн. со счёта списали. Прошло больше суток, инкассация банкомата была произведена, но деньги мне на счёт так и не вернули… Хотя обещали в поддержке вернуть в течении суток. Это не маленькая сумма, которая нужна сейчас. Почему столь простой вопрос, который действительно в других банках решается в течении суток, тут решается так медленно? Вопрос абсолютно прозрачный… То что банкомат завис во время выдачи денег могут подтвердить свидетели, также сотрудник банка вышел и пытался мне помочь разблокировать банкомат, но безуспешно. Просьба решить этот простой вопрос быстрее, как обещали в поддержке. Иначе получается непонятная ситуация с учётом того, что таких случаев, судя по отзывам на Минфине, стало много в последнее время…
Приватбанк
Відповідь банку
13 червня 2023, 17:54
Вітаємо.Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та детальніше перевірити інформацію.
turisheva
turisheva
11 червня 2023, 0:10
Здравствуйте, скажите пожалуйста почему не приходят смс в роуминге? Это временно или теперь их вообще не будет? Нам даже за смс в роуминге приходиться сотни километров ехать? И от водафон и от ощада все смс приходят, а от Привата нет. Счет пополнила, чтобы платные пришли, все равно нет ни звонка ни смс. В чате предлагают идентификацию, которую не возможно пройти давая точные ответы. Есть надежда поймать смс? Стоит тратить силы и время или вы их не отправляете совсем? Или надо встать пораньше? Или еще какие секреты есть.
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2023, 8:33
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення вашого контактного номера телефону та деталей ситуації.
Vik1080
Vik1080
9 червня 2023, 6:25
5.06.2023 р. Судовий виконавець надіслав постанову про зняття арешту з усіх рахунків. Сьогодні 9.06.2023 р.арешт до цих пір не знятий.
На сайте приват24 во входящей корреспонденции есть письмо про снятие ареста, когда ожидать разблокировки карт?
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2023, 8:47
Вітаємо.Зазвичай обробка документу займає 1-3 дні від надходження в банк.
ElenOs
ElenOs
4 червня 2023, 1:00
Олена, Львів
Маю нагальне питання:
Є карта Голд універсальна. Встановлено Приват 24 і телефоні.
Користуючись послугами банку (а саме невеликою кількістю розрахунків тощо) ЗАВЖДИ перевіряю залишок на карті в Приват24, сумами оперую зовсім невеликими — оплата ком.платежів, деякі перекази на інші карти, рідко — оплати товарів /поповнення мобільного. Отже! Чітко завжди розумію і знаю ЯКА сума у мене на рахунку плюс мінус. Тобто… до прикладу, чи можу купити кави (чи в мене є тих 40-50 грн. — якось так.)
СЬОГОДНІ вся моя історія стала у«мінусах»!!! Начебто я періодично вихожу «з під контролю», користуючись вже грошами банку! Така собі заборгованість перед банком! Але є момент — кредитний ліміт на карті 0 грн!
Другий момент — практично кожна друга транзакція стала «мінусовою»!!! Якою точно НЕ була раніше.
Третє: мала сьогодні оплатити покупку (переказом на карту) у сумі близько 600 грн! Всі останні дні контролювала свій залишок — який становив на момент 3.06 грубо 800 грн!!!
Вдень здійснила оплату (590 грн на карту продавця)! Впевнена — ще гривень 200 я маю «на каву». Увечері потрібно було оплатити послугу Нової пошти (65 грн доставка в поштомат)… І О ДИВО. СПИСАННЯ НЕМОЖЛИВЕ! НА РАХУНКУ МІНУС 325 ГРН!!! Шок. Адже, повторюся- контролювала свої витрати щоденно!!! БО оплата ця була мені потрібна і важлива.
Чат-підтримка нічим не допомогла.
Тож скажіть будь ласка, ПРИВАТБАНК — що коїться?? Вся історія РАПТОМ СТАЛА В МІНУСАХ. Оператор чату чемно запевняв — довго йдуть минулі платежі… от і створено неспівпадіння в залишках. Люди, ви серйозно?? Весь рік? Нон стоп? Практично кожного дня? Не повірю. Не сходиться. Не може такого бути у даній моїй ситуації!
З радістю додала б також скрін з приват24, ДЕ БАНК ВИДАЄ МЕНІ ЧЕРЕЗ БАНКОМАТ 500 грн… коли на рахунку начебто на 179 грн менше!!!?
Що є в принципі нереальним. Так прокоментував ваш оператор онлайн-підтримки.
Прошу розібратися!!! Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2023, 8:45
Вітаємо. Звертаємось до вас у особисті повідомлення для того щоб уточнити деталі ситуації, а також проаналізувати ваше звернення у підтримку.
combox55
Oleg Kol
2 червня 2023, 12:26
Oleg, Апостолово
Объясните пожалуйста. Вы пишите что с 1 июня вы не выдаете средства с виртуальных долларовых карт вообще, только безналичные расчеты. Соответственно есть вопросы. 1 — это касается только виртуальных карт?
2 — вы заставляете все абсолютно международные переводы (RIA, western union, moneygram и тд) в ОБЯЗАТЕЛЬНОМ порядке зачислять на вашу валютную карточку, что само по себе уже незаконно и затем заказывать снятие валюты. Ваши сотрудники открыли сами виртуальную карту человеку в приложении чтобы он мог такие платежи обналичивать через кассу. Однако теперь непонятно как быть с western union платежами тогда раз вы запретили вообще обналичивать карты, с одной стороны вы заставляете зачислять на карту и не выдаете в кассе такие платежи без карточки, а с другой сами же запрещаете обналичивать с них эти платежи. Где логика? объясните пожалуйста как теперь быть?? — теперь забрать платеж western union нельзя будет без физической карты, ибо нет смысла его на виртуальную зачислять потому что вы эти деньги просто тупо не станете выдавать? Или как? потрудитесь написать развернутый ответ который будет отражать действительно а не опять вранье и некомпетентность ваших сотрудников при ответе, где вы врете!
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2023, 13:26
Вітаємо.Ця стаття недостовірна, адже офіційно Банк не надавав такої інформації. Якщо відбудуться будь-які зміни, ми обов'язково повідомимо наших клієнтів. Радимо звіряти новини, які іноді містять провокаційну інформацію, з офіційними джерелами — з нашим сайтом https://privatbank.ua/ або НБУ.
Viktor180888
Viktor180888
31 травня 2023, 22:57
Доброго вечора. Стикнувся з проблемою, коли з-за кордону не можу ніяк звʼязатись з службою підтримки банку, селфі верифікацію не проходить, на тел мій оператор не телефонує, в Приват24 замкнуте коло, який є ще номер до служби підтримки з-за кордону? Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2023, 8:30
Вітаємо.Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку в Приват24, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.Наші оператори поруч 24/7!
LudmilaKiew
LudmilaKiew
29 травня 2023, 14:50
Людмила, Київ
Добрий день. Карта для виплат у Євро, на карті вказано термін дії 6/23. Чи можливі на цю карту в подальшому, після червня цього року, SWIFT перекази без перевипуску картки, у зв'язку зі військовим станом. Читали повідомлення, що ПриватБанк на 180 днів продовжив дії карток. На карту ЄВРО це поширюється? Чи не буде проблем із SWIFT переказами на цю карту після 6/23?
Дякую за відповідь.
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2023, 15:12
Вітаємо.У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 18 місяців. Не потрібно зараз перевипускати картку, якщо закінчився термін дії, що вказано на картці. Доступні операції в Україні:• оплата в магазинах по POS-терміналу; • зняття готівки в банкоматах; • операції в Приват24; • поповнення рахунку (будь-яким зручним способом). Також наразі відкрито можливість перевипуску карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
restar
Анна Звєздіна
29 травня 2023, 10:25
Анна
Ще раз вітаю. У попередньому зверненні я вказувала, бажаю стати клієнтом Приватбанку дистанційно за даною процедурою: https://cdn.liqpay.ua/userfiles/c/i14778026796/2022-03-30/CIbnm3o9FLYpi5B2GGq6/KBgDriICoz.jpg

Однак, не можу цього зробити, оскільки після введення номера телефону під час реєстрації в Приват24 отримую помилку: «Запит відхилено. Задля безпеки фінансових операцій Вам необхідно підтвердити номер телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування або у відділенні».

Ви мені відповіли, що в такому випадку потрібно звернутись до відділення банку. Але ж сама суть мого питання полягає в тому, що я хочу відкрити рахунок і отримати digital-картку за допомогою процедури відеоверифікації, яку ви офіційно пропонуєте. Я не маю змоги фізично відвідати відділення банку, саме тому і бажаю скористатись даною послугою. Будь ласка, зануртесь глибше у моє питання та з'ясуйте, чому офіційно запропонована процедура відкриття рахунку в реальності не працює. Дякую.
restar
Анна Звєздіна
28 травня 2023, 15:45
Анна
Добрий день! Цікавить можливість стати клієнтом Приватбанку та відкрити digital-картку дистанційно, за вашою інструкцією:
https://cdn.liqpay.ua/userfiles/c/i14778026796/2022-03-30/CIbnm3o9FLYpi5B2GGq6/KBgDriICoz.jpg

Однак, при спробі реєстрації в Приват24, після введення номеру телефону отримую помилку «Запит відхилено. Задля безпеки фінансових операцій Вам необхідно підтвердити номер телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування або у відділенні». Як я можу підтвердити номер телефону, якщо я ще не є вашим клієнтом? Це робить неможливим виконання Кроку 2 із згаданої інструкції — процес реєстрації навіть не розпочинається. Прошу роз'яснити дане питання.

В онлайн-чат на сайті банку зверталась кілька разів протягом тижня, відповіді не отримала.
Приватбанк
Відповідь банку
28 травня 2023, 18:01
Вітаємо.В такому випадку для оформлення картки необхідно звернутись до відділення банку.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку