Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
В результате операции терминал не принял 100$ и депозит не полполнился до конца, не было ни ошибок, ни каких либо подозрений на сбой.
На следующий день обратился на горячую линию привата с просьбой вернуть деньги или зачислить их на депозит.
После проведения инкасации в терминале не досчитались 30$ и вернули сумму пополнения за вычетом 30$ ненайденных, хотя я видел сумму внесенную в терминал на экране, она была полная, и пересчитывал деньги дома. Ошибки быть не может.
Получается сотрудники привата украли деньги при инкасации или их украл банк.
При обращении на горячую линию сотрудники привата отказались предоставлять логи пополнения терминала от моего лица, аргументировав тем, что есть отказ и ничего больше мне никто не должен.
Номер заявки по которой вернули деньги 27062090
Номера отклоненных заявок на 30$, 27102918 и 27125315
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Коментарі (1)
Чому при вході у liqpay для оплати вхід виконується на старий сайт
приват24 https://www.privat24.ua/ а не на новий
https://next.privat24.ua/ це так повинно бути чи ні. Бо не знаю чи можна
проводити оплату за послугу чи ні.
Коментарі (1)
Чому при вході у liqpay для оплати вхід виконуеться на старий сайт
приват24 https://www.privat24.ua/ а не на новий
https://next.privat24.ua/ це так повинно бути чи ні. Бо незнаю можна
проводити оплату за послугу.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Написати коментар
На сайте приват24 во входящей корреспонденции есть письмо про снятие ареста, когда ожидать разблокировки карт?
Написати коментар
Є карта Голд універсальна. Встановлено Приват 24 і телефоні.
Користуючись послугами банку (а саме невеликою кількістю розрахунків тощо) ЗАВЖДИ перевіряю залишок на карті в Приват24, сумами оперую зовсім невеликими — оплата ком.платежів, деякі перекази на інші карти, рідко — оплати товарів /поповнення мобільного. Отже! Чітко завжди розумію і знаю ЯКА сума у мене на рахунку плюс мінус. Тобто… до прикладу, чи можу купити кави (чи в мене є тих 40-50 грн. — якось так.)
СЬОГОДНІ вся моя історія стала у«мінусах»!!! Начебто я періодично вихожу «з під контролю», користуючись вже грошами банку! Така собі заборгованість перед банком! Але є момент — кредитний ліміт на карті 0 грн!
Другий момент — практично кожна друга транзакція стала «мінусовою»!!! Якою точно НЕ була раніше.
Третє: мала сьогодні оплатити покупку (переказом на карту) у сумі близько 600 грн! Всі останні дні контролювала свій залишок — який становив на момент 3.06 грубо 800 грн!!!
Вдень здійснила оплату (590 грн на карту продавця)! Впевнена — ще гривень 200 я маю «на каву». Увечері потрібно було оплатити послугу Нової пошти (65 грн доставка в поштомат)… І О ДИВО. СПИСАННЯ НЕМОЖЛИВЕ! НА РАХУНКУ МІНУС 325 ГРН!!! Шок. Адже, повторюся- контролювала свої витрати щоденно!!! БО оплата ця була мені потрібна і важлива.
Чат-підтримка нічим не допомогла.
Тож скажіть будь ласка, ПРИВАТБАНК — що коїться?? Вся історія РАПТОМ СТАЛА В МІНУСАХ. Оператор чату чемно запевняв — довго йдуть минулі платежі… от і створено неспівпадіння в залишках. Люди, ви серйозно?? Весь рік? Нон стоп? Практично кожного дня? Не повірю. Не сходиться. Не може такого бути у даній моїй ситуації!
З радістю додала б також скрін з приват24, ДЕ БАНК ВИДАЄ МЕНІ ЧЕРЕЗ БАНКОМАТ 500 грн… коли на рахунку начебто на 179 грн менше!!!?
Що є в принципі нереальним. Так прокоментував ваш оператор онлайн-підтримки.
Прошу розібратися!!! Дякую
Написати коментар
2 — вы заставляете все абсолютно международные переводы (RIA, western union, moneygram и тд) в ОБЯЗАТЕЛЬНОМ порядке зачислять на вашу валютную карточку, что само по себе уже незаконно и затем заказывать снятие валюты. Ваши сотрудники открыли сами виртуальную карту человеку в приложении чтобы он мог такие платежи обналичивать через кассу. Однако теперь непонятно как быть с western union платежами тогда раз вы запретили вообще обналичивать карты, с одной стороны вы заставляете зачислять на карту и не выдаете в кассе такие платежи без карточки, а с другой сами же запрещаете обналичивать с них эти платежи. Где логика? объясните пожалуйста как теперь быть?? — теперь забрать платеж western union нельзя будет без физической карты, ибо нет смысла его на виртуальную зачислять потому что вы эти деньги просто тупо не станете выдавать? Или как? потрудитесь написать развернутый ответ который будет отражать действительно а не опять вранье и некомпетентность ваших сотрудников при ответе, где вы врете!
Коментарі (1)
Написати коментар
Дякую за відповідь.
Написати коментар
Однак, не можу цього зробити, оскільки після введення номера телефону під час реєстрації в Приват24 отримую помилку: «Запит відхилено. Задля безпеки фінансових операцій Вам необхідно підтвердити номер телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування або у відділенні».
Ви мені відповіли, що в такому випадку потрібно звернутись до відділення банку. Але ж сама суть мого питання полягає в тому, що я хочу відкрити рахунок і отримати digital-картку за допомогою процедури відеоверифікації, яку ви офіційно пропонуєте. Я не маю змоги фізично відвідати відділення банку, саме тому і бажаю скористатись даною послугою. Будь ласка, зануртесь глибше у моє питання та з'ясуйте, чому офіційно запропонована процедура відкриття рахунку в реальності не працює. Дякую.
Написати коментар
https://cdn.liqpay.ua/userfiles/c/i14778026796/2022-03-30/CIbnm3o9FLYpi5B2GGq6/KBgDriICoz.jpg
Однак, при спробі реєстрації в Приват24, після введення номеру телефону отримую помилку «Запит відхилено. Задля безпеки фінансових операцій Вам необхідно підтвердити номер телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування або у відділенні». Як я можу підтвердити номер телефону, якщо я ще не є вашим клієнтом? Це робить неможливим виконання Кроку 2 із згаданої інструкції — процес реєстрації навіть не розпочинається. Прошу роз'яснити дане питання.
В онлайн-чат на сайті банку зверталась кілька разів протягом тижня, відповіді не отримала.
Коментарі (1)