Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Alesya3006
Alesya3006
16 жовтня 2019, 11:57
Добрый день! 08.10.18 в 11.55 в терминале TS208045 мною не была завершена процедура оплаты за электроэнергию предприятию Днепропетровские энергетические системы в сумме 520 грн., т.к. терминал не принял купюру и при обмене купюры время истекло, терминал вышел. Я не являюсь клиентом Вашего банка, нахожусь в декретном отпуске и не имею возможности посещения отделения банка. Номер телефона при регистрации в терминале я указала 0994567491. Прошу Вас перезвонить мне и.к. не имею возможности дозвониться Вам.
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2019, 13:26
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
inysi4ka
Инна Люмина
15 жовтня 2019, 23:43
Инна
Мне переслали деньги и они не пришли, могут ли прийти деньги мне с опозданием??
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2019, 8:38
Добрий ранок!
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях, щоб уточнити інформацію.
Dynamonazar1997
Dynamonazar1997
15 жовтня 2019, 19:47
Привіт.скажіть будь ласка, чи можу я оформити кредитку Приватбанку онлайн, будучи в Німеччині і користуватись коштами, терміново потрібно.
Приватбанк
Відповідь банку
15 жовтня 2019, 19:56
Добрий вечір!
Щоб стати клієнтом банку, достатньо звернутись в будь-яке зручне відділення ПриватБанку з паспортом та ІПН для оформлення картки. Якщо Ви вже є нашим клієнтом, то оформити картку Універсальна можна онлайн в новому Приват24 https://next.privat24.ua/, це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
З повагою, ПриватБанк.
Alicerug
Alicerug
15 жовтня 2019, 12:04
Доброго дня, я зараз закордоном, а термін дії моєї картки сплаває на 4 дні раніше мого повернення, як я можу вирішити це питання із закордону?
Приватбанк
Відповідь банку
15 жовтня 2019, 14:06
Добрий день!
Перевипуск картки можливий у відділенні банку. Якщо Ви бажаєте отримати картку з фото або індивідуальним дизайном, то замовити таку картку можна самостійно на нашому сайті та отримати в обраному відділенні після прибуття (https://carddesign.privatbank.ua/).
Ви можете перерахувати гроші на іншу Вашу картку, щоб користуватись ними, після закінчення строку дії картки. Якщо іншої активної картки немає, то в новому Приват24 (https://next.privat24.ua/) можна онлайн відкрити віртуальну картку, котра не буде мати пластику але має всі ті функції, що і звичайна.
З повагою, ПриватБанк.
19dimon80
19dimon80
14 жовтня 2019, 11:10
Добрий день.Дайте будь ласка відповідь, на повідомлення Вам, а то чекаю з п'ятниці.На Вас вся надія!
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2019, 11:35
Добрий день!
Нами була надана відповідь Вам приватним повідомленням.
З повагою, ПриватБанк.
ternovskaya
ternovskaya
14 жовтня 2019, 9:12
Николай
Я осуществлял валютный перевод через представителей Western Union в Приватбанке (наличными, через кассу, не являясь клиентом банка). Перевод отклонен. Как получить обратно не отправленные валютные средства наличными?
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2019, 9:40
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Для вирішення питання рекомендуємо Вам звернутись до будь-якого зручного відділення ПриватБанку.
Ознайомитись з графіком роботи відділень Ви завжди можете за посиланням: https://pb.ua/map
Chemryak
Chemryak
12 жовтня 2019, 16:44
Здравствуйте. Подскажите если с приват банка зачисляеш деньги на укрсоцбанк, сколько ждать начисления
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2019, 18:27
Добрий вечір!
Міжбанківский платіж може здійснюватись протягом 1-3 банківських ( робочих ) днів.
З повагою, ПриватБанк.
Nikitaaa
Nikitaaa
12 жовтня 2019, 14:22
Nikita
Здравствуйте, ответьте мне наконец-то в личных сообщениях пожалуйста.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2019, 15:05
Добрий день!
Не бачимо від Вас звернень. Ми написали Вам в особисті повідомлення, щоб уточнити інформацію.
Yuliablagodyr1
Yuliablagodyr1
12 жовтня 2019, 13:57
Юля
Доброго дня! моя картка прив’язана до номера якого зараз не існує вже. Я за кордоном, що мені робити ???
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2019, 14:37
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію та вирішити питання.
Dimonnn
Dimonnn
12 жовтня 2019, 5:12
Дмитрий
Доброго дня.
Пишу в очередной раз и прошу у вас помощи. Я в прошлом месяце оплачивал переводом из за границы обязательный платёж но по ошибке указал старую карточку, которую поменял на новую так как вышел срок действия старой карточки из за того что деньги не пришли на карту хотя статус перевода выполнено я вышел на просрочку, что бы выйти с просрочки мне нужно внести 1.500 грн я снова перечислил деньги но в этот раз указал реквизиты новой карты но деньги так и не поступили хотя статус выполнено.Очень надеюсь что в этот раз вы действительно мне поможете с уважением ваш клиент.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2019, 9:13
Добрий ранок!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити Ваші контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Kristina67
Kristina67
11 жовтня 2019, 23:56
Добрий вечір. Хочу придбати білет на концерт, який проводиться на території Російської Федерації. Правильно заповнюю всі дані, майже проводиться оплата, код приходить на телефон, але наприцінці «Операция отклонена. Обратитесь в магазин». Можете пояснити що це означає? Чи можливо на сьогоднішній день цей білет купити? Чи наші закони зайшли далеко вперед й це неможливо зробити???? Білет який намагаюся придбати (рахунок Сбербанк). Мій рахунок-Приват.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2019, 9:10
Добрий ранок!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
66061838
Angelina Matiavina
11 жовтня 2019, 22:08
Angelina
Почему мне не приходит возврат денег. Транзакция произошла ещё вчера в 7 утра
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2019, 8:52
Добрий ранок!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити контактні дані та деталі ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
vitya241323
vitya241323
11 жовтня 2019, 20:09
Я клієнт приват банку приблизно 10 років, і сьогодні мені заблокували рахунок. По якій причині і за яким законом?
Приватбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2019, 20:19
Добрий вечір!
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
85448732
Чіпка Плетіння Серветок Гачком
11 жовтня 2019, 16:57
Чіпка
Здравствуйте! 03.10.2019 года в 21:36 час. я перевела через Приват24 200 грн. со своей карточки для пенсионных выплат на свою карточку в Укрэксимбанк, и на 11.10.2019 года этих денег на карточке еще нет. Как мне вернуть потерявшиеся 200 грн.?
Приватбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2019, 17:48
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
R0maKravets
R0maKravets
10 жовтня 2019, 20:57
повернення грошей, Дніпро
Мене кинули в інтернеті, я кинув гроші зі своєї картки на ківі гаманець, але мене обдурили, чи можна якось повернути мені гроші, відмінити платіж?
Приватбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2019, 8:33
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити контактні дані та деталі ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
40022624
Юлия Кононец
10 жовтня 2019, 20:34
Юлия
Доброго вечора. Починаючи з 16 години, не можу перевести платіж на іншу картку Привату. Пише — responseStatus 500. Що це може бути? Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2019, 8:30
Доброго ранку!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
19dimon80
19dimon80
10 жовтня 2019, 19:29
Добрий вечір.Скажіть будь ласка, чому Приватбанк не відповідає на листи Тернопільміськтеплокомуненерго м. Тернопіль, які були надіслані ще в серпні та вересні!
Приватбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2019, 19:59
Добрий вечір!
Ми запросили в особистому повідомленні деталі ситуації, що сталась, щоб детально розглянути Ваше питання.
sadovnik678
sadovnik678
10 жовтня 2019, 19:27
Валентина
Здравствуйте! Нахожусь за пределами Украины. Как выйти на оператора Приватбанка, чтобы пообщаться с ним в чате. Меняла номер телефона, а сейчас опять номер поменян на прежний и я не могу выйти в приват 24
Приватбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2019, 19:55
Добрий вечір!
У разі виникнення питань, Ви завжди можете звернутись в банк за офіційними каналами, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/about/contacts
Також, Ви можете звернутись в чат в правому нижньому куті сторінки: https://privatbank.ua/
З повагою, ПриватБанк.
Phalyush
Phalyush
10 жовтня 2019, 10:39
ФГВФО для онлайн депозита
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, як у випадку оформленого депозиту через приват24(онлайн) у випадку неплатоспроможності банку, повернути кошти через ФГВФО, адже на руках крім роздрукованого онлайн договору нічого немає.
Приватбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2019, 11:14
Добрий день!
Всі вклади банку гарантовуються ФГВФО.
З 08.09.2012 р. максимальна сума відшкодування, включаючи нараховані відсотки за депозитами, для одного вкладника становить 200 000 грн.
У разі виникнення додаткових питань, Ви завжди можете звернутись за номерами гарячої лінії Фонду гарантування вкладів фізичних осіб:
0-800-308-108
(044) 333-36-55
Також, ознайомитись з детальною інформацією Ви можете за посиланням: http://www.fg.gov.ua
marinakibalka
marinakibalka
9 жовтня 2019, 16:25
Anea
Добрый день, такой вопрос сегодня выполняла операцию по переводу денег на карту, наличными. Произошел такой момент что внесла деньги но не закончив операцию терминал вывел меня на главную страницу, я пропустила время
Конечно все действия я повторила и повторно кинула деньги на карту
Только вопрос в чем«Можно лишь как-то вернуть те деньги что ушли в некуда, по сути оставишьсь в терминале? » Если да, то каким образом?
Приватбанк
Відповідь банку
9 жовтня 2019, 17:06
Ми запросили в особистому повідомленні деталі платежу, щоб розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку