Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях, щоб уточнити інформацію.
Написати коментар
Щоб стати клієнтом банку, достатньо звернутись в будь-яке зручне відділення ПриватБанку з паспортом та ІПН для оформлення картки. Якщо Ви вже є нашим клієнтом, то оформити картку Універсальна можна онлайн в новому Приват24 https://next.privat24.ua/, це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Перевипуск картки можливий у відділенні банку. Якщо Ви бажаєте отримати картку з фото або індивідуальним дизайном, то замовити таку картку можна самостійно на нашому сайті та отримати в обраному відділенні після прибуття (https://carddesign.privatbank.ua/).
Ви можете перерахувати гроші на іншу Вашу картку, щоб користуватись ними, після закінчення строку дії картки. Якщо іншої активної картки немає, то в новому Приват24 (https://next.privat24.ua/) можна онлайн відкрити віртуальну картку, котра не буде мати пластику але має всі ті функції, що і звичайна.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Нами була надана відповідь Вам приватним повідомленням.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Для вирішення питання рекомендуємо Вам звернутись до будь-якого зручного відділення ПриватБанку.
Ознайомитись з графіком роботи відділень Ви завжди можете за посиланням: https://pb.ua/map
Коментарі (1)
Міжбанківский платіж може здійснюватись протягом 1-3 банківських ( робочих ) днів.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Не бачимо від Вас звернень. Ми написали Вам в особисті повідомлення, щоб уточнити інформацію.
Написати коментар
Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію та вирішити питання.
Написати коментар
Пишу в очередной раз и прошу у вас помощи. Я в прошлом месяце оплачивал переводом из за границы обязательный платёж но по ошибке указал старую карточку, которую поменял на новую так как вышел срок действия старой карточки из за того что деньги не пришли на карту хотя статус перевода выполнено я вышел на просрочку, что бы выйти с просрочки мне нужно внести 1.500 грн я снова перечислил деньги но в этот раз указал реквизиты новой карты но деньги так и не поступили хотя статус выполнено.Очень надеюсь что в этот раз вы действительно мне поможете с уважением ваш клиент.
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити Ваші контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити контактні дані та деталі ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити контактні дані та деталі ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми запросили в особистому повідомленні деталі ситуації, що сталась, щоб детально розглянути Ваше питання.
Написати коментар
У разі виникнення питань, Ви завжди можете звернутись в банк за офіційними каналами, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/about/contacts
Також, Ви можете звернутись в чат в правому нижньому куті сторінки: https://privatbank.ua/
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Всі вклади банку гарантовуються ФГВФО.
З 08.09.2012 р. максимальна сума відшкодування, включаючи нараховані відсотки за депозитами, для одного вкладника становить 200 000 грн.
У разі виникнення додаткових питань, Ви завжди можете звернутись за номерами гарячої лінії Фонду гарантування вкладів фізичних осіб:
0-800-308-108
(044) 333-36-55
Також, ознайомитись з детальною інформацією Ви можете за посиланням: http://www.fg.gov.ua
Коментарі (1)
Конечно все действия я повторила и повторно кинула деньги на карту
Только вопрос в чем«Можно лишь как-то вернуть те деньги что ушли в некуда, по сути оставишьсь в терминале? » Если да, то каким образом?
Написати коментар