Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Всі курси банку | ||
1. Вставити в банкомат будь-яку картку ПриватБанку і ввести по ній ПІН-код.
2. Вибрати меню «Мої налаштування».
3. Вибрати підменю «Вказати основний (фінансовий) телефон».
4. Ввести номер мобільного телефону в форматі (XXX) XXX-XX-XX.
5. Ввести отриманий на телефон OTP-пароль.
Для зміни фінансового номеру телефону в терміналі самообслуговування Вам потрібно:
1. Вибрати меню «Мої налаштування» — «Вказати основний (фінансовий) телефон»
2. Вам необхідно вставити в термінал будь-яку його картку ПриватБанку і ввести по ній ПІН-код.
3. Ввести номер мобільного телефону в форматі (XXX) XXX-XX-XX
4. Ввести отриманий на телефон OTP-пароль
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ви завжди можете зв'язатися з нашою службою підтримки і обговорити можливість реструктуризації боргу, що утворився. Поясніть причини, за якими Ви не в змозі платити за поточним графіком, а також запропонуйте Ваш варіант виходу з ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Или лучше сразу выводить на карту..?
Skrill більше не підтримує виведення коштів на банківські рахунки в Україні, тільки на картки. Ви можете вивести кошти з системи Skrill на картку ПриватБанку. Є 2 способи:
• Swift переказу
• напряму на картку VISA (інтернет картка не підходить для отримання коштів).
Необхідно зазначити, що для виводу крупних сум (більше 500 EUR) необхідно провести процедуру верифікації Вашої картки та підняття лімітів. Для цього рекомендуємо вказувати дані «Картки для виплат». Для платежів від 500 евро рекомендуємо скористатися переказом коштів за допомогою SWIFT платежу.
Таким чином, можливо отримати кошти на будь-яку картку ПриватБанку (крім інтернет картки).
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях для уточнення інформації.
Написати коментар
В банке я предъявила: заверенную отделом кадром копию национального паспорта гражданина Украины, паспорт гражданина Украины для выезда за границу, водительские права, но мне перевыпустить карточку по этим документам отказали.
В соответствии с п.1 ст.13 Закона Украины « О едином государственном демографическом реестре и документах, которые подтверждают гражданство Украины, удостоверяют личность или ее особый статус»
документами, которые удостоверяют личность и подтверждают гражданство Украины является паспорт гражданина Украины для выезда за границу как и паспортом гражданина Украины.
Дозвольте відмітити, для перевипуску картки для виплат потрібно надати паспорт та ідентифікаційний код в оригіналі.
Перевипуск картки для виплат без документів можливий у випадку: якщо Клієнт пройшов ідентифікацію раніше, Клієнт ідентифікований в банку при цьому його дані не змінювалися.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ссылка на пост, к которому вопрос: Вот вы мне скажите, история продолжается?? После размещения поста, отреагировали, практически, сразу — и перезвонили, и узнали в чем загвоздка проверки документов, так сказать, почти решили проблему, но нет, история продолжилась, и теперь опять меня кормят завтраками и обещают решить все в ближайшее время, но при этом говорят «ждите», чего ждать, правда, не никто сказать не может. Проблема ждет решения с 08.11, неужели Вашему банку настолько плевать на постоянных клиентов, которые Вам доверяют?
Ми ретельно перевірили інформацію щодо Вашого випадку і надали Вам рекомендації для подальшого врегулювання ситуації.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Для відкриття картки рекомендуємо Вам звернутись до відділення ПриватБанку з паспортом та ІПН. Також, рекомендуємо мати при собі довідку тимчасово переміщеної особи.
Ознайомитись з графіком роботи відділень Ви завжди можете за посиланням: https://pb.ua
Написати коментар
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні деталі платежу.
Написати коментар
Вам необхідно звернутись в поліцію і написати заяву щодо проведення розслідування факту шахрайських дій, що проводилися по Вашій карті і вплинули на Ваше обмеження в обслуговуванні в банку. За результатами розслідування, за фактом доведення Вашої непричетності, буде складено відповідний нормативний документ і направлено до банку. На підставі даного документа обмеження обслуговування буде знято.
Написати коментар
Замовити дану послугу Ви можете у Вашому особистому кабінеті Приват24 в меню «Мої рахунки»- «Кредитний рейтинг».
В даний момент знайти свою кредитну історію замовлену в Приват24 можна в особистому кабінеті на сайті УБКІ.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Проведення розслідування та повернення коштів знаходиться поза межами компетенції та правових можливостей банку. В даній ситуації, ми рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів для написання заяви. Та при цьому, зі сторони банку надається вся необхідна інформація для проведення розслідування, при отриманні запиту від правоохоронців.
Банк буде намагатись максимально ефективно співпрацювати з правоохоронними органами та сприяти щонайскорішому розгляду даної справи.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
За Вашим зверненням нами була детально перевірена інформація по даному питанню. Платежі успішно відправлені з ПриватБанку на рахунок банка одержувача. Підтвердженням цього є квитація, яку Ви можете отримати в Приват24. В даній ситуації, рекомендуємо з квитанцією звернутись в банк на який було відправлено кошти. Щоб даний банк знайшов дані платежі в себе в системі.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності.
Коментарі (1)
Якщо людина не дієздатна і, відповідно, не зможе користуватись карткою самостійно, в такому разі довіреній особі потрібно звернутися в банк з нотаріальним дорученням для отримання додаткової картки.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Коментарі (3)
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Написати коментар
Сьогодгі вранці зробив платіж, пройшло більше 4 годин, отримувач нічого не отримав, у мене сума списана але в якомусь дивному вигляді і смс на тф не приходило…
Це тимчасова технічна затримка?
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Написати коментар
Действительно ли нельзя, находясь за рубежом, зарегистрировать в качестве финансового новый номер телефона украинского оператора связи? Если так, то почему? И, если так, то это, очень мягко говоря, недоработка.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і допомогти. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Сподіваємося на зворотний зв'язок!
Коментарі (2)
Дозвольте відмітити, що деякі перекази можуть здійснюватися 1-3 операційних (банківських днів), згідно регламенту. Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні для того, щоб перевірити Ваш випадок та надати відповідь по результату перевірки.
Написати коментар