Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Yana162
Yana162
3 грудня 2019, 15:38
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста, для привязки нового номера к карте через терминал или банкомат, нужен ли старый номер для какого-то подтверждения?
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2019, 16:18
Добрий день. Ви можете змінити фінансовий номер телефону в найближчому банкоматі чи терміналі самообслуговування. Для зміни фінансового номеру телефону в банкоматі Вам потрібно:
1. Вставити в банкомат будь-яку картку ПриватБанку і ввести по ній ПІН-код.
2. Вибрати меню «Мої налаштування».
3. Вибрати підменю «Вказати основний (фінансовий) телефон».
4. Ввести номер мобільного телефону в форматі (XXX) XXX-XX-XX.
5. Ввести отриманий на телефон OTP-пароль.
Для зміни фінансового номеру телефону в терміналі самообслуговування Вам потрібно:
1. Вибрати меню «Мої налаштування» — «Вказати основний (фінансовий) телефон»
2. Вам необхідно вставити в термінал будь-яку його картку ПриватБанку і ввести по ній ПІН-код.
3. Ввести номер мобільного телефону в форматі (XXX) XXX-XX-XX
4. Ввести отриманий на телефон OTP-пароль
З повагою, ПриватБанк.
Vovaccc
Vovaccc
3 грудня 2019, 15:23
Vova
Чи можу я зробити реструктиризацію кредиту якщо звільненний за угодою двох сторін. Просрочка по кредиту 2місяці
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2019, 15:32
Добрий день!
Ви завжди можете зв'язатися з нашою службою підтримки і обговорити можливість реструктуризації боргу, що утворився. Поясніть причини, за якими Ви не в змозі платити за поточним графіком, а також запропонуйте Ваш варіант виходу з ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
OlegXarkiv
OlegXarkiv
3 грудня 2019, 15:02
Олег, Харьков
Я физлицо… зарегистрировал систему Скрилл… Нетполной точной информации… можно выводить от Скрилл на расчетный текущий счет ПриватБанка деньги… есть ли какие то сейчас ограничения… лимит.....?
Или лучше сразу выводить на карту..?
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2019, 15:28
Добрий день!
Skrill більше не підтримує виведення коштів на банківські рахунки в Україні, тільки на картки. Ви можете вивести кошти з системи Skrill на картку ПриватБанку. Є 2 способи:
• Swift переказу
• напряму на картку VISA (інтернет картка не підходить для отримання коштів).
Необхідно зазначити, що для виводу крупних сум (більше 500 EUR) необхідно провести процедуру верифікації Вашої картки та підняття лімітів. Для цього рекомендуємо вказувати дані «Картки для виплат». Для платежів від 500 евро рекомендуємо скористатися переказом коштів за допомогою SWIFT платежу.
Таким чином, можливо отримати кошти на будь-яку картку ПриватБанку (крім інтернет картки).
З повагою, ПриватБанк.

setvictory
setvictory
3 грудня 2019, 14:37
Виктория
Здравствуйте! Не проходят платежи на Joom, на карте включена двойная конвертация, но платежи всё равно не проходят. Какая причина?
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2019, 15:06
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях для уточнення інформації.

EvaPolina
EvaPolina
3 грудня 2019, 13:36
Юлия Русецкая, Николаев
Здравствуйте! У меня в декабре заканчивается срок действия банковской карточки по заработной плате. Клиентом Приватбанка являюсь с 2000 года. Для перевыпуска (продления) банковской карточки требуют только паспорт гражданина Украины, который я не могу найти.
В банке я предъявила: заверенную отделом кадром копию национального паспорта гражданина Украины, паспорт гражданина Украины для выезда за границу, водительские права, но мне перевыпустить карточку по этим документам отказали.
В соответствии с п.1 ст.13 Закона Украины « О едином государственном демографическом реестре и документах, которые подтверждают гражданство Украины, удостоверяют личность или ее особый статус»
документами, которые удостоверяют личность и подтверждают гражданство Украины является паспорт гражданина Украины для выезда за границу как и паспортом гражданина Украины.
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2019, 14:58
Добрий день!
Дозвольте відмітити, для перевипуску картки для виплат потрібно надати паспорт та ідентифікаційний код в оригіналі.
Перевипуск картки для виплат без документів можливий у випадку: якщо Клієнт пройшов ідентифікацію раніше, Клієнт ідентифікований в банку при цьому його дані не змінювалися.
З повагою, ПриватБанк.
BABAHbI4
BABAHbI4
3 грудня 2019, 13:23
Владимир, Киев
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/132912/

Ссылка на пост, к которому вопрос: Вот вы мне скажите, история продолжается?? После размещения поста, отреагировали, практически, сразу — и перезвонили, и узнали в чем загвоздка проверки документов, так сказать, почти решили проблему, но нет, история продолжилась, и теперь опять меня кормят завтраками и обещают решить все в ближайшее время, но при этом говорят «ждите», чего ждать, правда, не никто сказать не может. Проблема ждет решения с 08.11, неужели Вашему банку настолько плевать на постоянных клиентов, которые Вам доверяют?
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2019, 16:31
Добрий день!
Ми ретельно перевірили інформацію щодо Вашого випадку і надали Вам рекомендації для подальшого врегулювання ситуації.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.

Nastya11111
Nastya11111
1 грудня 2019, 12:37
Здраствуйте, подскажите пожалуйста.Хочу сделать у вас карту с фото, прописка Луганск.Что для этого нужно?
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2019, 13:13
Добрий день!
Для відкриття картки рекомендуємо Вам звернутись до відділення ПриватБанку з паспортом та ІПН. Також, рекомендуємо мати при собі довідку тимчасово переміщеної особи.
Ознайомитись з графіком роботи відділень Ви завжди можете за посиланням: https://pb.ua

alersandra
alersandra
30 листопада 2019, 20:20
Здравствуйте. Была произведена оплата покупки на американском сайте. сайт деньги с карты списал, а потом отклонил покупку. Деньги на карту обратно не вернулись, что делать в таком случае? Американский интернет магазин, написал что деньги возвращены и если они не попали на мой счет, обратитесь в банк.Куда мне обращаться?
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2019, 8:41
Доброго ранку!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
61809658
Виктория Прокопенко
30 листопада 2019, 16:32
Виктория
Добрый вечер! Три дня назад через терминал Приват банка отправляла деньги на карту другого банка.Деньги так и не пришли!!!
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2019, 18:29
Добрий вечір.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні деталі платежу.
AnastasiaMaz
AnastasiaMaz
30 листопада 2019, 9:36
Анастасія, Киев
Доброго ранку. Ситуація важка. Два роки тому я стала жертвою шахрайських дій зі своєю карткою. 2-го січня 2017 року мені зателефонував оператор Приват Банку і сказав, що вимушений видалити мене із системи банку назавжди. На той момент, я не знала, що це видалення стосується всіх банків України. На той момент картка була мені не дуже потрібна, тому я не звернулася вчасно з цим питанням. За декілька місяців після тої ситуації я залишила країну на 2 роки. І повернулася місяць тому. Спробувала відкрити нову картку у моно банку. Не вийшло. Так я дізналась про те, зо видалена із всього реєстру України. Підкажіть будь ласка що робити в такій ситуації? В яку державну установу я маю звертатися для того щоб вирішити це питання?
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2019, 10:51
Добрий день.
Вам необхідно звернутись в поліцію і написати заяву щодо проведення розслідування факту шахрайських дій, що проводилися по Вашій карті і вплинули на Ваше обмеження в обслуговуванні в банку. За результатами розслідування, за фактом доведення Вашої непричетності, буде складено відповідний нормативний документ і направлено до банку. На підставі даного документа обмеження обслуговування буде знято.
slavikzaleckii
slavikzaleckii
29 листопада 2019, 4:53
Хочу подивитись свою кредитну історію
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2019, 8:43
Добрий ранок!
Замовити дану послугу Ви можете у Вашому особистому кабінеті Приват24 в меню «Мої рахунки»- «Кредитний рейтинг».
В даний момент знайти свою кредитну історію замовлену в Приват24 можна в особистому кабінеті на сайті УБКІ.
З повагою, ПриватБанк.
Galinadiana
Galinadiana
28 листопада 2019, 17:06
Доброго вечора… Хочу поставити питання.Можете мені допомогти… я 23 листопада скинула одній пані гроші, а вона виявилась шахрайкою і мене заблокувала… я не отримала ні грошей ні товару… Тяжко на душі-слів нехватає… Можете провірити і по мірі можливості якщо є докази за кордоном, то автоматично людині заблоковують карточку і повертають гроші… можу надіслати фото квитанції… можу скріншоти…
Приватбанк
Відповідь банку
28 листопада 2019, 17:27
Добрий день!
Проведення розслідування та повернення коштів знаходиться поза межами компетенції та правових можливостей банку. В даній ситуації, ми рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів для написання заяви. Та при цьому, зі сторони банку надається вся необхідна інформація для проведення розслідування, при отриманні запиту від правоохоронців.
Банк буде намагатись максимально ефективно співпрацювати з правоохоронними органами та сприяти щонайскорішому розгляду даної справи.
З повагою, ПриватБанк.
pashok31
pashok31
28 листопада 2019, 0:13
Павел , Харьков
Добрый день.пишу уже сотий раз.делал перевод с карты приват банка на карту польского банка.09.11 и 10.11.Деньги с привата ушли, но не дошли.Куда я только уже не обращался, толку никакого.Приват говорит деньги успешно доставлены в банк обращайтесь туда с квитанциями, пусть банк ищет платежи в своей системе.Что за бред? Ладно пошол.Сказали что никаких переводов не было.Дали выписку с карты.Получаеться так, в привате квитанции что деньги доставлены, в другом выписка по карте.Класс.08.11 делал перевод тем же макаром.Деньги пришли сразу.Только прислал их какой-то moneysend.Что это за Манисенд? Верните деньги.Сума не маленькая.Сегодня уже 27.11а мне продолжают говорить что платежи успешные.Что вы мне скажите?
Приватбанк
Відповідь банку
28 листопада 2019, 9:10
Доброго ранку!
За Вашим зверненням нами була детально перевірена інформація по даному питанню. Платежі успішно відправлені з ПриватБанку на рахунок банка одержувача. Підтвердженням цього є квитація, яку Ви можете отримати в Приват24. В даній ситуації, рекомендуємо з квитанцією звернутись в банк на який було відправлено кошти. Щоб даний банк знайшов дані платежі в себе в системі.
З повагою, ПриватБанк.
75828959
Николай Моршна
26 листопада 2019, 22:59
Николай
чому не можу зайти в приват 24.просто грузиться......і все...24 в кружочку…
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2019, 9:12
Доброго ранку!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
KoptevS1972
KoptevS1972
26 листопада 2019, 15:59
мариуполь, просп.Нахимова, 99А, TS204474
Здравствуйте! Неудовлетворительное качество печати чеков на вышеуказанном терминале — можно ли поправить?
Приватбанк
Відповідь банку
26 листопада 2019, 16:06
Дякуємо за сигнал! Інформація вже передана нашим співробітникам для перевірки обладнання. Найближчим часом питання буде вирішене.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності.
Mila10
Mila10
26 листопада 2019, 13:38
Mila, Харьков
Моя мама получает пенсию на карту для выплат и так как она инвалид и недееспособная её картой пользуюсь я. Подходит срок переоформления карты и банк требует от меня доверенность, оформленную нотариально. Но, извините, вызывать надом натариуса к недееспособному пенсионеру, это не по карману. И как же теперь переоформить карту? Остаётся один вариант, пока карта действительна рассторгнуть договор и снять все накопления, так? И впредь получать пенсию на почте…
Приватбанк
Відповідь банку
26 листопада 2019, 14:15
Замовити собі доставку карти можна по зверненню на гарячу лінію.
Якщо людина не дієздатна і, відповідно, не зможе користуватись карткою самостійно, в такому разі довіреній особі потрібно звернутися в банк з нотаріальним дорученням для отримання додаткової картки.  
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.  
Sustanin
Sustanin
26 листопада 2019, 12:17
Денис, Киев
Добрый день. Покупал несколько сотен $ в кассе ПриватБанка и потребовали карту клиента, хотя позавчера ещё не требовали. Сказал не брал с собой… зачем? Сказали без карты или паспорта уже нельзя купить валюту. Новостей нету нигде, анонсов тоже. В чем причина?
Приватбанк
Відповідь банку
26 листопада 2019, 12:45
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Якісне обслуговування клієнтів є одним з наших пріоритетних завдань.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
12218925
Alter Nator
26 листопада 2019, 10:45
Alter, Київ
Добрий день!
Сьогодгі вранці зробив платіж, пройшло більше 4 годин, отримувач нічого не отримав, у мене сума списана але в якомусь дивному вигляді і смс на тф не приходило…
Це тимчасова технічна затримка?
Приватбанк
Відповідь банку
26 листопада 2019, 11:52
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
inch1515
inch1515
25 листопада 2019, 23:26
Ирина
Здравствуйте. Я нахожусь за рубежом, в России. Общение с банком подтверждается через СМС на мою украинскую сим-карту. Но с некоторого времени сим-карта стала сбоить (уже довольно старая). Просто поменять сим-карту (обновить, чтобы номер остался прежний) не представляется возможным — я сама здесь еще долго буду находиться, да и дорога не дешевая. Поменять финансовый номер на российского оператора не получается — СМС с номера PrivatBank (10060) до телефона не доходят (пробовали на номер Мегафона, потом Билайна, ставили их сим-ки в разные телефоны, общения в чатах банка и операторов тоже не помогло, что, к сожалению, ожидаемо). СМС теряются где-то по дороге, но при этом банку приходят подтверждения о их доставке — виноватых нет, концов не найти. А другой технологии — отправить подобное сообщение, например, на Viber с новым номером, банк почему-то не придумал — не было бы проблем с моб. операторами. Решили через родственника купить в Украине новую сим с другим номером, чтобы он активировал ее в сети, защитил ее ПИН-кодом и переслал почтой мне. А переназначить украинскую СИМ как новый финансовый номер я уже могла бы по месту пребывания, воспользовавшись чатом Приватбанка. Но по поступившей информации от другого клиента банка (он общался в чате с оператором) так, якобы, сделать не получится. И лишь только потому, что, если клиент обращается из-за рубежа за подачей заявки (а если его старая симка в нерабочем состоянии, то без помощи оператора смену номера не сделать), то в меню, на экране оператора, невозможно набрать номер с кодом +38 (это со слов оператора банка). То есть, якобы, почему-то предлагаются только зарубежные коды (видимо по IP система определяет).
Действительно ли нельзя, находясь за рубежом, зарегистрировать в качестве финансового новый номер телефона украинского оператора связи? Если так, то почему? И, если так, то это, очень мягко говоря, недоработка.
Приватбанк
Відповідь банку
26 листопада 2019, 10:12
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і допомогти. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Сподіваємося на зворотний зв'язок!
Illa2707
Illa2707
25 листопада 2019, 19:31
Доброго дня, сьогодні перевели гроші з Россії на мою картку приват банку, як довго чекати і коли прийдуть мої гроші, коли я скидав людині гроші прийшли через пару хвилин мені йдуть вже декілька годин?) дякую вам
Приватбанк
Відповідь банку
25 листопада 2019, 19:41
Добрий вечір!
Дозвольте відмітити, що деякі перекази можуть здійснюватися 1-3 операційних (банківських днів), згідно регламенту. Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні для того, щоб перевірити Ваш випадок та надати відповідь по результату перевірки.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку