Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
68183252
68183252
12 листопада 2019, 18:24
я, киев
Какую карту открыть-чтобы на нее шли проценты от вложений?
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2019, 18:44
Добрий вечір!
Ви можете відкрити картку Універсальна (https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna) або Картку для виплат (https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat). При зарахуванні відсотків за депозитами на Картку для виплат не стягується комісія, також комісія відсутня при знятті готівки по Україні. З картки Універсальна комісія за зняття готівки (особистих коштів) складає 1%.
З повагою, ПриватБанк.
22061941bodnia
22061941bodnia
12 листопада 2019, 16:45
Олександр, Київ
11 листопада 2019 року у відділенні Приватбанку на Подолі на розі вулиць Волоської та Нижнього Валу десь о 13 годині через термінал поповнив картку універсальну на 3500 гривень. грошей ввечері на карточці не побачив. Зателефонував за номером 3700… автомат сказав. щоя провів операцію на 3500 гривень і якщо я хочу знати що з грішми, то я повинен натиснути 1… після натискання розмова завершувалася… після чотирьох спроб надоїло… грошей на карточці нема і зараз, пройшло часу більше доби… що робити, бо ціми грішми треба було оплатити рахунок… у відділеннях нічого сказати не можуть…
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2019, 17:56
Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такими труднощами, вочевидь, звернення припало на пікові навантаження. Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
18243687
Татьяна Жемела
12 листопада 2019, 13:06
Татьяна
Добрий день, уже 2 день не можу дозвонитися до оператора по питанню списаних лишніх коштів. Проводила оплату на Аліекспресс, за 1 замовлення зняло аж 4 оплати, за інше 2 оплати. Як повернути списані лишні кошти? Оформити заявку. Чі можливо їх повернути. Сумма 510 грн не мала
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2019, 13:15
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такими труднощами, вочевидь, звернення припало на пікові навантаження. Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
ivanovmaksym
ivanovmaksym
12 листопада 2019, 12:45
Иванов Максим 0982492244, Киев
Добрый день!

Поступил звонок с колл-центра ПриватБанк о том что нужно явиться в отделение, в отделение предоставили список замечаний, по предоставленным ранее документам о происхождении средств, и сообщили что нужно предоставить письменное пояснение. Собрав пакет документов и написав пояснения, обратился в отделение к персональному банкиру(Корженко Игорь Сергеевич, Киев, просп. Воздухофлотский, 50/2), на что получил ответ что он не знает куда прикрепить мои пояснения, что ваши представители их отклоняют — что не дает мне возможности в полной мере пояснить происхождение средств, т.к. прикреплена только часть документов и не прикреплено само пояснение.

Прошу сообщить контактное лицо или уполномоченного, в полной мере содействовать в решении данного вопроса. Т.к. на горячей линии постоянно футболят между операторами и никто ничего не может ответить, по поведению персонального банкира понял что ситуация аналогичная и во внутренней поддержке банка для сотрудников.

0982492244, Максим
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2019, 12:51
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Olena57
Olena57
12 листопада 2019, 12:11
Олена
Доброе утро, скажите, можно ли переоформить депозитный вклад на другого человека? Или хотя бы при возврате в банке перевести деньги сразу на его счет, чтобы они не гуляли с карты на карту?
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2019, 12:48
Добрий день!
Вже діючий вклад не переоформлюється на іншу людину. Але Ви можете оформити доручення на іншого клієнта, який зможе отримати кошти після закінчення строку вкладу. Доручення можна оформити в Приват24 або з нотаріальним дорученням звернутись у відділення банку.
З повагою, ПриватБанк.
dmitshelest
dmitshelest
12 листопада 2019, 11:59
Дмитрий
Добрый день,
Через банкомат хотел пополнить карту другого банка.
Деньги в банкомат попали, но до карты не дошли, пришло сообщение, что деньги находятся на виртуальной карте. Как мне вернуть деньги
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2019, 12:45
Добрий день!
У випадку, якщо сума платежу була до 500грн і Вам надійшло повідомлення про створення Prepaid картки, то Вам достатньо зареєструватись в Приват24 використовуючи той же номер телефону, що і при проведенні операції в терміналі самообслуговування. Після реєстрації, в Приват24 з даної картки можна буде перевести кошти на іншу картку, яку Ви вкажете.
З повагою, ПриватБанк.
Trofim40
Trofim40
12 листопада 2019, 11:26
Перевести в рассрочку, что это?
Я взял с карты Приватбанк «Универсальная» 3738 гривен наличными. А мне в кабинете пишут следующие:

Вы можете перевести эту транзакцию в рассрочку.
На протяжении суток средства будут возвращены на Вашу карту и станут вновь доступны для использования

Количество платежей- 10
Первый платёж будет списан после -30 дней
Ежемесячная комиссия — 2, 9 % от суммы договора.
При условии списания платежа в счёт кредитных средств дополнительно взимаются 4 % от суммы платежа.

Что это такое? Это выгоднее чем если они будут просто взяты с лимита и я буду платить обязательный платёж и 3,6 % в месяц? Нужно переводить в рассрочку? Как лучше? )
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2019, 12:39
Добрий день!
Пропозиція перевести трату з картки в розстрочку надається клієнтам з розрахунку наявності доступного ліміту по сервісу «Оплата частинами».
При переведенні суми в розстрочку, Ви знов можете користуватись коштами на картці, погашаючи розстрочку щомісячним платежем. Умови нарахування відсотків по картці Універсальна можна бачити тут — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna Ви самостійно обираєте варіант та приймаєте рішення, чи скористатись даною пропозицією.
З повагою, ПриватБанк.
88160364
Юлия Ковтун
11 листопада 2019, 23:26
Юлия
Здравствуйте, я хочу полететь за границу в Мадрид на 3 дня как турист, какую страховку вы мне посоветуете и стоимость?
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2019, 9:09
Доброго ранку!
Ви можете ознайомитись із доступними видами страхування на нашому сайті https://privatbank.ua/strahovaniye, серед яких є «Туристичне страхування для візи».
З повагою, ПриватБанк.
76548355
Яна Демченко
11 листопада 2019, 22:10
Яна
Добрый вечер, сегодня 11.11.2019 при оплате покупки на АлиЭкспресс, произошел сбой, и оплата не прошла, а деньги вернулись на счёт банка Восток, с которого перекидывались деньги, я естественно оплатила снова покупку на АлиЭкспресс, а сейчас я захожу в Приват, и у меня висит долг 530 грн, якобы Приват перевел деньги на Али, я получается два раза оплатила покупку, и ещё и должна осталась Привату, это вообще нормально, чтоб снова совершать платеж, хотя бы уточнили актуален он или нет, спустя три часа???
Отмените платеж на АлиЭкспресс, и заберите деньги, чтоб я Вам ничего была не должна.
Платеж был проведен с Привата в 15.48 в сумме 530.79 карта 8313
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2019, 10:50
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення інформації та контактних даних.
З повагою, ПриватБанк.
22636342
Юрий Дрюк
11 листопада 2019, 21:31
Юрий, Мариуполь
Один и тот же ответ про Али!!! Как пройдет оплата, если мне не приходило подтверждение для оплаты, сразу выдавало ошибку. При повторе оплаты то же самое, а когда зашел в свой кабинет, то два раза по два списывалось на один и тот же товар, а вернулись только два, на Али висит два на один товар в ожидании оплаты. А вот другой товар при оплате так же выдал ошибку и про его оплату в кабинете и речи нет а в Али так же ожидает оплаты. Естественно один дубликат отменил, а второй оплатил другим банком, т.к. потрачены на него купоны а до утра срок оплаты истекает.
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2019, 10:42
Добрий день!
Для надання відповіді по Вашому питанню ми звернулись в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
36621L
36621L
11 листопада 2019, 20:44
Lada
до 11 часов при оплате на алиэкспресс появилось сообщение, что оплата прошла успешно. но сейчас время 20.40, а в заказе светится статус «ожидается платеж» и со счета сумма платежа не списана. как это проверить, оплата где-то висит в очереди в обработке или ее не будет?
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2019, 9:07
Доброго ранку!
На даний момент оплати проходять коректно. Якщо Ви бачите, що платіж з картки не списаний або повернений, можете спробувати провести оплату на сайті.
З повагою, ПриватБанк.
34936488
Інна Спільна
11 листопада 2019, 18:40
Інна
Скажіть будь ласка, переказ через приват24 07.11.2019 у сумі 300 грн. на картку ощад банку мав бути повернено на мою картку приват банка у звязку з технічними проблемами ощад банку, так як вона їх не отримала, чи можна дізнатись де ці гроші. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
11 листопада 2019, 19:08
Доброго вечора!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Sobko2927900
Sobko2927900
11 листопада 2019, 18:21
Киев
В каком отделении банка города Киев можно проконсультироваться о ипотечном кредите так как я не я валяюсь клиентом банка.
Приватбанк
Відповідь банку
11 листопада 2019, 19:05
Доброго вечора!
Ознайомитись з інформацією за продуктом «Житло в кредит», Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/kredity/zhilje-v-kredit
У разі виникнення додаткових питань, Ви можете замовити зворотній дзвінок, заповнивши форму на сайті.
З повагою, ПриватБанк.
Hrystja11
Hrystja11
11 листопада 2019, 16:54
Hrystja
Ви пишете, що платежі обов'язково будуть проведені… а що робити, якщо взагалі не можливо замовити товар????? Доки це буде тривати?
Приватбанк
Відповідь банку
11 листопада 2019, 19:03
Доброго вечора!
У зв'язку з початком розпродажів на Алі, зафіксовані значне навантаження і черга платежів, через які ваш платіж може бути виконаний із запізненням. Це тимчасова ситуація, яка пов'язана з великою кількістю платежів в єдиний в році день розпродажів в найпопулярнішому інтернет-магазині. Якщо в будь-який магазин прийдуть в тисячі разів більше покупців, черга є природним результатом. Всі платежі будуть проведені, рекомендуємо не робити платіж кілька разів поспіль.
fastov08
fastov08
11 листопада 2019, 16:01
Не удивлюсь если завтра все заработает. Скорей пролоббировали ваш «глюк» те кто ввел закон про покупки загранмагазинах не больше 100 евро
bash777arat1
Sergey par
11 листопада 2019, 15:08
Sergey
Не работает приват приложение, почему? Не приходят переводы!!! Что у Вас случилось? Почему не предупоеждаете заранее?
Приватбанк
Відповідь банку
11 листопада 2019, 16:19
Добрий день!
У зв'язку з початком розпродажів на Алі, зафіксовані значне навантаження і черга платежів, через які ваш платіж може бути виконаний із запізненням. Це тимчасова ситуація, яка пов'язана з великою кількістю платежів в єдиний в році день розпродажів в найпопулярнішому інтернет-магазині. Якщо в будь-який магазин прийдуть в тисячі разів більше покупців, черга є природним результатом. Всі платежі будуть проведені, рекомендуємо не робити платіж кілька разів поспіль.
87649404
Andriy Dzu
11 листопада 2019, 15:00
Andriy, Україна
Підвисли три гривневі перекази з карти ПриватБанку на сучужу карту ПриватБанку. Дваплатежі робились через Android, 1 платіж через PC.
Приватбанк
Відповідь банку
11 листопада 2019, 16:18
Добрий день!
У зв'язку з початком розпродажів на Алі, зафіксовані значне навантаження і черга платежів, через які ваш платіж може бути виконаний із запізненням. Це тимчасова ситуація, яка пов'язана з великою кількістю платежів в єдиний в році день розпродажів в найпопулярнішому інтернет-магазині. Якщо в будь-який магазин прийдуть в тисячі разів більше покупців, черга є природним результатом. Всі платежі будуть проведені, рекомендуємо не робити платіж кілька разів поспіль.
34357749
34357749
11 листопада 2019, 14:24
Анna
Оплата на алиєкспресс не прошла… деньги сняли… кода решится вопрос, не известно… ни денег ни товара. Замечательно! хороший повод сменить банк.
Приватбанк
Відповідь банку
11 листопада 2019, 16:17
Добрий день!
У зв'язку з початком розпродажів на Алі, зафіксовані значне навантаження і черга платежів, через які ваш платіж може бути виконаний із запізненням. Це тимчасова ситуація, яка пов'язана з великою кількістю платежів в єдиний в році день розпродажів в найпопулярнішому інтернет-магазині. Якщо в будь-який магазин прийдуть в тисячі разів більше покупців, черга є природним результатом. Всі платежі будуть проведені, рекомендуємо не робити платіж кілька разів поспіль.
animal2121
animal2121
11 листопада 2019, 14:05
1122
Забудьте. Сейчас даже не вечер, а работа системы до сих пор не восстановлена. Спасибо, Приват. Ты показал лучший способ использования скидок на АлиЭкспрессе в день распродажи — невозможность оплатить ВООБЩЕ никакой заказ.
Приватбанк
Відповідь банку
11 листопада 2019, 16:17
Добрий день!
У зв'язку з початком розпродажів на Алі, зафіксовані значне навантаження і черга платежів, через які ваш платіж може бути виконаний із запізненням. Це тимчасова ситуація, яка пов'язана з великою кількістю платежів в єдиний в році день розпродажів в найпопулярнішому інтернет-магазині. Якщо в будь-який магазин прийдуть в тисячі разів більше покупців, черга є природним результатом. Всі платежі будуть проведені, рекомендуємо не робити платіж кілька разів поспіль.
allall
allall
11 листопада 2019, 13:31
я даже в банкомате другом просто снять не могу наличку, списывались вернулись. долго это еще будет? в аптеке платеж не прошел по терминалу
Приватбанк
Відповідь банку
11 листопада 2019, 16:15
Добрий день!
У зв'язку з початком розпродажів на Алі, зафіксовані значне навантаження і черга платежів, через які ваш платіж може бути виконаний із запізненням. Це тимчасова ситуація, яка пов'язана з великою кількістю платежів в єдиний в році день розпродажів в найпопулярнішому інтернет-магазині. Якщо в будь-який магазин прийдуть в тисячі разів більше покупців, черга є природним результатом. Всі платежі будуть проведені, рекомендуємо не робити платіж кілька разів поспіль.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку