Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Всі курси банку | ||
Написати коментар
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Рекомендуємо перевірити баланс картки та виписку. Якщо у виписці немає списання, відповідно платіж не був проведений та кошти залишись на картці. Якщо платіж є у виписці, рекомендуємо перевірити правильність номеру картки, на який відправляли кошти та звернутись до отримувача з інформацією про успішність платежу відправленого з Вашої картки.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам очікувати результату від правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Також Ви можете уточнити актуальний розмір заборгованості за послугою безпосередньо у підприємства одержувача.
Написати коментар
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Написати коментар
Ви можете роздрукувати квитанцію за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс квитанцій» або за допомогою будь-якого зручного терміналу самообслуговування, авторизувавшись тим номером телефону, за яким була авторизація при проведенні платежу.
Коментарі (1)
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Хочемо зазначити, що регламент проведення міжбанківського переказу може складати до 3х днів.
Написати коментар
Ви можете роздрукувати квитанцію за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс квитанцій» або за допомогою будь-якого зручного терміналу самообслуговування, авторизувавшись тим номером телефону, за яким була авторизація при проведенні платежу.
Написати коментар
+380567335040
Вказаний номер телефону належить ПриватБанку.
Написати коментар
У васв там что?! пороблено?!
Вчера вам на горячую линию уже лично позвонил обладатель ГРИВНЕВОЙ карточки Голд ПриватБанка Орлов Д.В. и доказал вам, что у него именно гривневая карточка!
«вибачте за тимчасову помилку» «хай платник спробуе пiзднiше перевести»
«тимчасова» — это СКОЛЬКО? неделя? месяц? год? «пiзднiше» — это КОГДА?! я сутки выждал и вот снова пытаюсь. Наверно, рано?
Или вы мне сейчас снова начнете писать про правильный номер карточки получателя?
Есть кто-нибудь из взрослых у вас там?
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
Написати коментар
наверно придется все же задействовать CapsLock.
Я пытаюсь осуществить перевод с валютной карточки Универсальная Голд Приват Банка на ГРИВНЕВУЮ карточку Голд Приват Банка в гривнях же!
Почему не проходит перевод?
Коментарі (1)
Я пытаюсь осуществить перевод с валютной карточки Универсальная Голд Приват Банка на гривневую Голд карточку Приват Банка в гривнях же!
Т.е. я указываю, что перевод хочу сделать в гривнях. Более того, я ранее уже осуществлял на эту карточку такого рода переводы.
С кем можно решить проблему?
Написати коментар
P.S. — банкомат був не Приватбанка
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Написати коментар
По системе MEEST я хочу получить перевод в валюте из-за границы. Я не являюсь клиентом банка и не собираюсь им быть. Кассир отделения уточнил, что для этого нужно заказать необходимую сумму по тел.3700. Оператор в разговоре сказал, что такую услугу банк предоставляет только клиентам. Почему я, как обыкновенный гражданин не могу получить свои деньги? На каком основании банк ограничивает мои права?
При наявності потрібної суми в касі на момент звернення, Ви можете отримати переказ готівкою.
Якщо сума відсутня, можна отримати гроші на карту у валюті переказу (якщо немає валютної карти її можна оформити там же безкоштовно). Після зарахування переказу на карту Ви можете знімати / замовляти готівку без додаткових комісій.
Коментарі (1)
Подскажите, пожалуйста, почему я не могу с валютной Универсальной карточки Голд оплатить товар в гривнах? При попытке перевода на карточку продавца получаю: Перечисление средств на чужие карты/счета в валюте запрещено Законодательством Украины
При этом я указываю, что перевод осуществляю в гривнах.
В чем проблема?
Рекомендуємо уточнити у одержувача номер гривневої карти. Платежі та перекази по території України проводяться тільки в гривні. При переказі на гривневу картку подібна помилка виникати не буде.
Валютну карту / рахунок України поповнити з рахунку / карти України може тільки власник карти.
Коментарі (1)
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
Написати коментар
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Залежно від складності питання та інших факторів, запит в підтримку банку може розглядатись різний час. Деякі питання можуть потребувати трохи більше часу, ніж стандартний регламент обробки заявки. Тому на жаль немає змоги вказати точний час вирішення питання.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар