Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Nstalia
Nstalia
2 січня 2020, 17:17
Кириченко Наталья
Прватбанк АУ!!! Вы не заинтересованны в клиентах!!! Жду ответ и исправления ошибок!
Nstalia
Nstalia
2 січня 2020, 17:13
Здравствуйте Приватбанк!!! Сегодня пополнила карту пенсионную на 2200 грн, да пришли но и одновременно опустошился остаток на кредитке -всё слетело на пегсионку. А на кредитке в минусе @!!! Классно @!!! 3700 -автоответчик и сброс и последние цифры ввела неверно отвечают и сбрасывают. Как это понимать ???? Некуда звонить. В следующем месяце насчитают % и штрафов за минуса по кредитке !@!!!!!????? Всё, Новый год разбогатеете!!! Срочно буду прощаться с кредиткой. А пенсию переведу в другой банк.!!! Оборзели!!! Скоро с вами распрощаюсь. Ещё посмотрю как быстро вы ответите 'это ваше лицо.
Приватбанк
Відповідь банку
2 січня 2020, 17:21
Добрий вечір!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
adelinashiller
adelinashiller
2 січня 2020, 16:48
Доброго дня! Я переказала гроші на картку через додаток Privat24, та на жаль операцію не зафіксовано і в платежах немає жодної інфориації, отримувач теж не отримав коштів.Сума 2000! Де можуть бути мої гроші ?!
Приватбанк
Відповідь банку
2 січня 2020, 17:18
Добрий день!
Рекомендуємо перевірити баланс картки та виписку. Якщо у виписці немає списання, відповідно платіж не був проведений та кошти залишись на картці. Якщо платіж є у виписці, рекомендуємо перевірити правильність номеру картки, на який відправляли кошти та звернутись до отримувача з інформацією про успішність платежу відправленого з Вашої картки.
З повагою, ПриватБанк.
Darina17081989
Darina17081989
2 січня 2020, 0:15
Здравствуйте, перечислили деньги мошеннику на Олх 300 грн. Карта 4149 4391 0347 3199 Станкевич Елизавета Ивановна. Можно ли отменить платёж или же заблокировать ее карту? Спасибо. С Новым годом)
Приватбанк
Відповідь банку
2 січня 2020, 8:24
Доброго ранку!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам очікувати результату від правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
65818628
Valentyna Iesenkova
31 грудня 2019, 19:33
Valentyna
Квитанция Коммунальные платежи обязывает меня оплачивать РЕКОМЕНДОВАННЫЙ ПЛАТЕЖ. Я ОПЛАЧИВПЮ ЕЖЕМЕСЯЧНО, НЕ ИМЕЮ ЗАДОЛЖЕННОСТИ. http://1news.zp.ua/ru/zaporozhgaz-predlagaet-zhitelyam-oplachivat-rekomendovannyiy-platezh-ili-zhdat-nachisleniya-peni/. ПРОШУ ВЫСТАВЛЯТЬ СЧЕТ ПО ФАКТУ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ КОЛИЧЕСТВА ГАЗА.
Приватбанк
Відповідь банку
1 січня 2020, 9:13
Дані по заборгованості відображаються ті, що комунальне підприємство надсилає в банк.
Також Ви можете уточнити актуальний розмір заборгованості за послугою безпосередньо у підприємства одержувача.
borgins
borgins
30 грудня 2019, 18:37
Владимир, Запорожье
Переводили деньги в субботу в 12.30 через терминал на карту пумб деньги до сих пор не пришли уже почти трое суток прошло
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2019, 18:52
Доброго вечора!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Annasd
Annasd
30 грудня 2019, 15:52
Доброго дня! Сьогодні оплачувала товар. Забула видрукувати чек. Чи можливо отримати його якимось чином?
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2019, 16:00
Добрий день!
Ви можете роздрукувати квитанцію за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс квитанцій» або за допомогою будь-якого зручного терміналу самообслуговування, авторизувавшись тим номером телефону, за яким була авторизація при проведенні платежу.
PRaKiLaGRaMM
PRaKiLaGRaMM
29 грудня 2019, 20:58
Сергей, Белгород-Днестровский
Здравствуйте, закинул деньги себе на карточку Пумб банка, прошло уже почти 3 дня, денег так и нету, есть чек пополнения, что делать в данной ситуации?
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2019, 7:59
Доброго ранку!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
borgins
borgins
29 грудня 2019, 20:03
Переводили деньги в субботу в 12.30 через терминал на карту пумб деньги до сих пор не пришли
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2019, 20:22
Доброго вечора!
Хочемо зазначити, що регламент проведення міжбанківського переказу може складати до 3х днів.
mkarina
mkarina
29 грудня 2019, 17:19
Добрий вечір, оплачувала за навчання, квитанції поставила у гаманець.У той у вечір гаманець украли.Чи можливо звернутися до того віділення де оплачувала щоб зробити ще одну квитанцію? Дуже дякую)
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2019, 18:01
Доброго вечора!
Ви можете роздрукувати квитанцію за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс квитанцій» або за допомогою будь-якого зручного терміналу самообслуговування, авторизувавшись тим номером телефону, за яким була авторизація при проведенні платежу.
Sanya1995
Sanya1995
29 грудня 2019, 15:31
Александр
Здравствуйте скажите пожалуйста пожалуйста мне звонил этот номер, это номер ПриватБанка?
+380567335040
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2019, 15:40
Добрий день!
Вказаний номер телефону належить ПриватБанку.
66Vlad
66Vlad
29 грудня 2019, 11:34
Владимир, Могадишо. Сомали.
Добрый день!
У васв там что?! пороблено?!
Вчера вам на горячую линию уже лично позвонил обладатель ГРИВНЕВОЙ карточки Голд ПриватБанка Орлов Д.В. и доказал вам, что у него именно гривневая карточка!
«вибачте за тимчасову помилку» «хай платник спробуе пiзднiше перевести»
«тимчасова» — это СКОЛЬКО? неделя? месяц? год? «пiзднiше» — это КОГДА?! я сутки выждал и вот снова пытаюсь. Наверно, рано?
Или вы мне сейчас снова начнете писать про правильный номер карточки получателя?
Есть кто-нибудь из взрослых у вас там?
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2019, 13:20
Добрий день!
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
66Vlad
66Vlad
28 грудня 2019, 16:34
Владимир, Могадишо. Сомали.
Вы внимательно читаете, что Вам пишут?
наверно придется все же задействовать CapsLock.
Я пытаюсь осуществить перевод с валютной карточки Универсальная Голд Приват Банка на ГРИВНЕВУЮ карточку Голд Приват Банка в гривнях же!
Почему не проходит перевод?
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 17:36
В даному випадку Вам надано номер валютної карти, з цієї причини і повідомляється, що платіж провести не вдається.
66Vlad
66Vlad
28 грудня 2019, 15:33
Владимир, Могадишо. Сомали.
Еще раз добпый день.
Я пытаюсь осуществить перевод с валютной карточки Универсальная Голд Приват Банка на гривневую Голд карточку Приват Банка в гривнях же!
Т.е. я указываю, что перевод хочу сделать в гривнях. Более того, я ранее уже осуществлял на эту карточку такого рода переводы.
С кем можно решить проблему?
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 16:26
Коли отримувач надасть Вам номер саме гривневої своєї картки, подібна помилка виникати не буде.
Nickly
Nickly
28 грудня 2019, 14:47
Добрий день. Сьогодні я поміняв ПІН-код до картки, після чого зайшов в Приват 24 щоб змінити пароль входу, але мені видало наступне: «Зміна пароля буде можлива тільки після здійснення операції саме з цієї картки». Я пішов до банкомата, вставив картку, перевірив баланс на ній, після чого для гарантії ще раз вставив картку і зняв деякі кошти, однак через 10-15 хв коли я прийшов додому проблема не зникла.
P.S. — банкомат був не Приватбанка
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 16:25
Добрий день.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
GromovV
GromovV
28 грудня 2019, 13:52
Вадим
Добрый день.
По системе MEEST я хочу получить перевод в валюте из-за границы. Я не являюсь клиентом банка и не собираюсь им быть. Кассир отделения уточнил, что для этого нужно заказать необходимую сумму по тел.3700. Оператор в разговоре сказал, что такую услугу банк предоставляет только клиентам. Почему я, как обыкновенный гражданин не могу получить свои деньги? На каком основании банк ограничивает мои права?
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 14:55
Добрий день.
При наявності потрібної суми в касі на момент звернення, Ви можете отримати переказ готівкою.
Якщо сума відсутня, можна отримати гроші на карту у валюті переказу (якщо немає валютної карти її можна оформити там же безкоштовно). Після зарахування переказу на карту Ви можете знімати / замовляти готівку без додаткових комісій.
66Vlad
66Vlad
28 грудня 2019, 13:40
Владимир, Могадишо. Сомали.
Добрый день.
Подскажите, пожалуйста, почему я не могу с валютной Универсальной карточки Голд оплатить товар в гривнах? При попытке перевода на карточку продавца получаю: Перечисление средств на чужие карты/счета в валюте запрещено Законодательством Украины
При этом я указываю, что перевод осуществляю в гривнах.
В чем проблема?
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 14:03
Добрий день.
Рекомендуємо уточнити у одержувача номер гривневої карти. Платежі та перекази по території України проводяться тільки в гривні. При переказі на гривневу картку подібна помилка виникати не буде.
Валютну карту / рахунок України поповнити з рахунку / карти України може тільки власник карти.
horishna
horishna
27 грудня 2019, 0:01
Добрий вечір!
Платіж через приват24 бізнес відхилений банком, оскільки не надані документи про сплату ПДФО чи ЄСВ (перед поданням платежу вимагали ЄСВ, а у поясненні причини відхилення — про ПДФО) та ВЗ. Громадська організація є неприбутковою і у штаті немає найманих працівників чи працівників за контрактом, трудовим договором і т.п. Які документи я повинна надати, щоб здійснити перерахунок коштів?
Приватбанк
Відповідь банку
27 грудня 2019, 9:12
Доброго ранок!
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
elenabond1964
elenabond1964
26 грудня 2019, 19:46
Харьков
Перестал работать приват24 на компьютере, не загружается. Возникает масса неудобств.Как быть? что делать? Привыкла к полной версии, мобильное приложение не устраивает.
Приватбанк
Відповідь банку
26 грудня 2019, 20:12
Добрий вечір!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
buhconsaltukr
buhconsaltukr
26 грудня 2019, 15:33
Владимир Михайлович, Верхнеднепровск
Какие сроки обработки заявки службою банка по возвращению финансовой помощи физ. лицу?
Приватбанк
Відповідь банку
26 грудня 2019, 16:07
Добрий день!
Залежно від складності питання та інших факторів, запит в підтримку банку може розглядатись різний час. Деякі питання можуть потребувати трохи більше часу, ніж стандартний регламент обробки заявки. Тому на жаль немає змоги вказати точний час вирішення питання.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку