Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили деталі платежу, щоб перевірити інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Будь ласка, скажіть з ким зв'язатися і як змінити номер?
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
P.S. «Просимо надати саме документальне підтвердження факту збереження коштів за період з 2012 року для надання фінансової допомоги в 2017 році. Приносимо Вам вибачення за надані незручності, та сподіваємось на подальшу співпрацю.» це не відповідь на моє питання, будь ласка хоч трохи внесіть ясність у запит банка. Назвіть будь-ласка, який документ може бути підтвердженням зберігання коштів у готівковій формі на протязі п'яти років? Якщо ви не маєте такої інформації, вкажіть це у відповіді.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Клієнту власнику картки достатньо звернутись до нас в особистому повідомленні або в підтримку на нашому сайті, щоб ми могли перевірити інформацію по картці та надати консультацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
В даному випадку ПриватБанк є отримувачем коштів. При отриманні коштів на рахунки банку, платіж зараховується на картку в той же день. Рекомендуємо уточнити інформацію в підтримці сервісу, з якого було відправлено платіж.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Дякую за відповідь.
Сервіс працює в стандартному режимі. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію по Вашому питанню.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані та деталі платежу.
Написати коментар
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані та деталі платежу.
Написати коментар
Сразу позвонила 3700 и заблокировала счет. На вопрос, как это могло произойти, при установленном лимите на интернет платежи в 1000 грн., вразумительного ответа не услышала. Оформила заявление по телефону на возврат платежа. Оператор на линии заверил, что банк вернет списанную сумму в ближайшее время. Через несколько дней мы обратились в Оболонское РОВД и написали заявление о краже.
Прошло больше 3 недель, денег нет. На обращения в колл центр слышим ответ, что банк старается и делает все возможное, чтобы вернуть платеж. Жду объяснения представителя банка, как смогли списать 6670 грн. со счета банка, карта Универсальная, при установленном лимите 1000 грн. на платежи в интернете?
Когда вернутся деньги обратно на счет?
Каким образом я могу погасить образовавшуюся задолженность по кредитным средствам на карте?
Нам шкода, що трапилася така неприємна ситуація. Дозвольте відмітити, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Для того, щоб ми змогли детальніше розглянути описаний Вами випадок — рекомендуємо Вашій дружині звернутися до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Для того, щоб припинити участь в Gold клубі — потрібно закрити усі картки рівня Gold. Оформити картку «Універсальну” Ви можете в найближчому відділенні. Рекомендуємо мати при собі паспорт та ідентифікаційний код.
Стосовно кредитного ліміту дозвольте зазначити, що рішення приймає кредитний комітет по кожному Клієнту індивідуально.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.
Коментарі (1)
Информацию о причине отказа получить ни от кого не могу! При этом являюсь единственным подписантом, и тем самым заблокирована деятельность компании, так как деньги заморожены на счетах комнаии, ввести второе лицо подписанта так же не могу, так как не могу индентифицироваться! Информации от банка 0 все дают разную информацию
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.
Написати коментар
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Для того, щоб Ви мали змогу контролювати рух коштів, Ви можете разом з власником картки звернутись до будь-якого відділення ПриватБанку з паспортом та ІПН для оформлення додаткової до рахунку картки.
Написати коментар
У разі, якщо компанія не уклала договір з банком на отримання платежів, Ви можете здійснити переказ за банківськими реквізитами, які надає сервіс.
Написати коментар
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.
Написати коментар
Згідно з діючим законодавством, банк зобов'язаний здійснювати фінансовий моніторинг. Через це, рекомендуємо, при зверненні до відділенні банку, мати при собі документи, що підтверджують походження коштів.
Також, рекомендуємо завчасно замовити необхідну суму готівки за допомогою Приват24 або звернувшись до підтримки банку.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар