Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
opel1682
opel1682
13 грудня 2019, 20:04
Сергей, Днепр
Здравствуйте.Приобрел авто.2012 год.Как положено через оформление в МРЭО.справка счет.Я хозяин по тех.паспорту.Решил продать 2019 год.А нет.На машине запрет на отчуждение.Подарок от первого хозяина авто.Я третий хозяин авто.До меня машина была в Кировограде.Так же на учете.Тех паспорт и прочее.Первый хозяин не честный — живет в Крыму.В 2008 году совершал с Вами какую то сделку. Имея натуральный тех.паспорт.Пройдя законную регистрацию ТС.Не могу им распорядиться- продать.Кто виноват и что делать.? По базе нотариуса машина и сейчас чистая.Это к тому что скажете надо было самому проверять.
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2019, 20:11
Доброго вечора!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Mimicry
Mimicry
13 грудня 2019, 18:19
Наталия, Одесса
Добрый день.Было пополнение карты через терминал приват в 10.00 утра.День на карту не зашли, уже 18:19 вечера.
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2019, 18:29
Доброго вечора!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
0525388000
0525388000
13 грудня 2019, 11:30
Андрій
Добрий день! 18 листопада 2019 р. о 10.57 год. здійснив переказ коштів на рахунок казначейства в сумі-3100 грн. через касу м.Жмеринці на сьогоднішній день кошти не зарахованні. Чек збережено.
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2019, 11:41
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
20495968
Dmytro Ukhlov
12 грудня 2019, 21:01
Dmytro, Харьков
Здравствуйте. Такой вопрос, сделал предоплату 200 грн на карту Приватбанка за товар на Олх товар пришёл не соответствующий описанию, на новой почте брать отказался. Продавец не возвращает предоплату и бросает трубку. Могу я как нибудь вернуть деньги, или хотябы повлиять чтобы избежать обмана других покупателей этим продавцом? Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2019, 8:18
Доброго ранку!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
gosti
gosti
12 грудня 2019, 17:28
Добрий день! Сьогодні здійснено переказ коштів через термінал на карту фізичної особи о 13:36 і досі не зараховані. Як тепер бути? чек збережено.
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2019, 17:49
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили деталі платежу, щоб перевірити інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
AnnaVerb
Анна Вербицька Verbytska
12 грудня 2019, 17:25
Анна Вербицька, Вінніпег, Канада
Власниця двох карток Gold Універсальних — гривневої і доларової. Після переїзду за кордон змінила номер телефону, старий номер неактивний. Картками розраховуюсь, вони працюють, але не можу зайти в privat24.
Будь ласка, скажіть з ким зв'язатися і як змінити номер?
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2019, 17:46
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Denis91
Denis91
12 грудня 2019, 8:59
Салтыков Денис Валерьевич, Каховка
Знаходжусь у статусі наближеної особи до публічного діяча, тому банком проводиться перевіркамоїх фінансових операцій з середини серпня цього року. На протязі 3-ех місяців надавав велику кількість документів на все нові й все більш не обгрунтовані запити банку. Проте не дивлячись ні на що приносив все нові і нові документальні підтвердження та пояснення, поки не отримав завсім дивовижний запит: «Надайте підтвердження збереження коштів з 2012 по 2017 рік. Чому саме такі роки не розумію, але готовий надати необхідний документ, але… Ніхто з працівників банку не знає який саме. Надайте будь ласка відповідь на питання: Який документ підтверджує зберігання коштів у готівковій формі на протязі п'ятьох років?
P.S. «Просимо надати саме документальне підтвердження факту збереження коштів за період з 2012 року для надання фінансової допомоги в 2017 році. Приносимо Вам вибачення за надані незручності, та сподіваємось на подальшу співпрацю.» це не відповідь на моє питання, будь ласка хоч трохи внесіть ясність у запит банка. Назвіть будь-ласка, який документ може бути підтвердженням зберігання коштів у готівковій формі на протязі п'яти років? Якщо ви не маєте такої інформації, вкажіть це у відповіді.
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2019, 10:21
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
380993925180
380993925180
12 грудня 2019, 4:07
Рома, краматорск
Что за *** у вас происходит, моей бабушке и маме карты поблочили, средства не переводите, хотя они у вас находятся, наверное всей семьей будем переходить на другой банк, с вашим банком вечно какие то проблемы, заблокируйте еще мою карту, скажите, что я третье лицо этой карты…
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2019, 8:21
Доброго ранку!
Клієнту власнику картки достатньо звернутись до нас в особистому повідомленні або в підтримку на нашому сайті, щоб ми могли перевірити інформацію по картці та надати консультацію.
З повагою, ПриватБанк.
380993925180
380993925180
12 грудня 2019, 4:03
Рома, краматорск
Заказал выплату от монивео, бонусные средства, по акции «приведи друга и получи 300 грн», средства спустя 5 дней не поступили на счет, говоря обратитесь в приват банк, что это такое?
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2019, 8:18
Доброго ранку!
В даному випадку ПриватБанк є отримувачем коштів. При отриманні коштів на рахунки банку, платіж зараховується на картку в той же день. Рекомендуємо уточнити інформацію в підтримці сервісу, з якого було відправлено платіж.
З повагою, ПриватБанк.
AnnaDemyan
AnnaDemyan
11 грудня 2019, 22:22
Анна
Приват24 не працює практично тиждень. Чому? Коли відновите роботу?
Дякую за відповідь.
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2019, 8:15
Доброго ранку!
Сервіс працює в стандартному режимі. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію по Вашому питанню.
З повагою, ПриватБанк.
yanayatsina1979
yanayatsina1979
11 грудня 2019, 16:10
Здравствуйте. Сегодня в 14:32 через терминал Приватбанка пополнила свою карту Альфа-банка на 400 грн. Деньги на карту не поступили. В чем проблема? Чек на руках.
Приватбанк
Відповідь банку
11 грудня 2019, 16:27
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані та деталі платежу.
Tayana11
Tayana11
11 грудня 2019, 13:45
Здравствуйте! Сегодня с утра через кассу приват банка были перечислены деньги на карточку приват банка в другой город. Уже прошло пол дня, а деньги на счёт так и не зачислены. Какой- то сбой системы в банке? Через какое время деньги зачисляются на карточку? Спасибо за ответ.
Приватбанк
Відповідь банку
11 грудня 2019, 14:43
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані та деталі платежу.
Vik150871
NV S
11 грудня 2019, 10:29
Виктор, Киев
Вечером 18.11.19. моя супруга получила смс, что с карты Универсальная списано 248,12 EUR (6670 грн.) в пользу HOTEL TIGLIO, RIMINI в Италии. Никаких заказов и брони жилья не осуществляла, данные карты и код CVV никому не сообщала.
Сразу позвонила 3700 и заблокировала счет. На вопрос, как это могло произойти, при установленном лимите на интернет платежи в 1000 грн., вразумительного ответа не услышала. Оформила заявление по телефону на возврат платежа. Оператор на линии заверил, что банк вернет списанную сумму в ближайшее время. Через несколько дней мы обратились в Оболонское РОВД и написали заявление о краже.
Прошло больше 3 недель, денег нет. На обращения в колл центр слышим ответ, что банк старается и делает все возможное, чтобы вернуть платеж. Жду объяснения представителя банка, как смогли списать 6670 грн. со счета банка, карта Универсальная, при установленном лимите 1000 грн. на платежи в интернете?
Когда вернутся деньги обратно на счет?
Каким образом я могу погасить образовавшуюся задолженность по кредитным средствам на карте?
Приватбанк
Відповідь банку
11 грудня 2019, 11:24
Добрий день!
Нам шкода, що трапилася така неприємна ситуація. Дозвольте відмітити, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Для того, щоб ми змогли детальніше розглянути описаний Вами випадок — рекомендуємо Вашій дружині звернутися до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
71941058
Игорь Игорь
10 грудня 2019, 20:19
Игорь, Черновцы
Доброго вечора. Являюсь клієнтом банку та користуюсь кредитною карткою Gold. Чи можна отримати замість вказаної картки звичайну кредитку (і яка процедура) та чи збережеться вже встановлений кредитний ліміт?. Дякую за допомогу.
Приватбанк
Відповідь банку
11 грудня 2019, 8:31
Добрий ранок!
Для того, щоб припинити участь в Gold клубі — потрібно закрити усі картки рівня Gold. Оформити картку «Універсальну” Ви можете в найближчому відділенні. Рекомендуємо мати при собі паспорт та ідентифікаційний код.
Стосовно кредитного ліміту дозвольте зазначити, що рішення приймає кредитний комітет по кожному Клієнту індивідуально.
З повагою, ПриватБанк.
Denis91
Denis91
10 грудня 2019, 19:27
Салтыков Денис Валерьевич, Каховка
Знаходжусь у статусі наближеної особи до публічного діяча, тому банком проводиться перевіркамоїх фінансових операцій з середини серпня цього року. На протязі 3-ех місяців надавав велику кількість документів на все нові й все більш не обгрунтовані запити банку. Проте не дивлячись ні на що приносив все нові і нові документальні підтвердження та пояснення, поки не отримав завсім дивовижний запит: «Надайте підтвердження збереження коштів з 2012 по 2017 рік. Чому саме такі роки не розумію, але готовий надати необхідний документ, але… Ніхто з працівників банку не знає який саме. Надайте будь ласка відповідь на питання: Який документ підтверджує зберігання коштів у готівковій формі на протязі п'ятьох років?
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 19:44
Доброго вечора!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.
irah
irah
10 грудня 2019, 17:14
Ирина, Киев
Добрый день! Являюсь директором компании, без увдомомлений банк мне как физ лицу отказал в обслуживнаии, об этом узнала, когда не смогла войти в клиент банк.
Информацию о причине отказа получить ни от кого не могу! При этом являюсь единственным подписантом, и тем самым заблокирована деятельность компании, так как деньги заморожены на счетах комнаии, ввести второе лицо подписанта так же не могу, так как не могу индентифицироваться! Информации от банка 0 все дают разную информацию
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 18:03
Доброго вечора!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.
tanya92124
tanya92124
10 грудня 2019, 16:25
Северодонецк
Здравствуйте, у меня вопрос, могу ли я узнать состояние баланса на кредитной карте сына.Он неоднократно брал кредиты, а я отдавала.Сегодня нашла у него золотую карту Приват банка, очень переживаю о возможном неоплаченом кредите?
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 16:40
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Для того, щоб Ви мали змогу контролювати рух коштів, Ви можете разом з власником картки звернутись до будь-якого відділення ПриватБанку з паспортом та ІПН для оформлення додаткової до рахунку картки.
Usermane
Usermane
10 грудня 2019, 14:31
Пользователь , Свалява
Почему в терминале не роботает Steam
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 15:16
Добрий день!
У разі, якщо компанія не уклала договір з банком на отримання платежів, Ви можете здійснити переказ за банківськими реквізитами, які надає сервіс.
LITVIN3022
LITVIN3022
10 грудня 2019, 4:35
Николай
Я являюсь военнослужащим по контракту (национальная гвардия Украины) я предоставил в отделение ПриватБанка довидку что я являюсь военнослужащим с 13.10.2017 г. по настоящее время. Для того, чтобы мне сделали перерасчёт процентов за пользование кредитом и в дальнейшем не снимали проценты по кредиту т. к. я являюсь военнослужащим. В банке отказались! принимать у меня эту довидку… говорят что она не такая как им нужно… мол не указано звание — ЧТО ЭТО ЗА БРЕД???
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 9:03
Доброго ранку!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.
whitechapel
whitechapel
9 грудня 2019, 21:39
Станислав, Одесса
Хочу снять большую сумму в отделении для этого обязательно нужны документы о происхождении средств? И как быть с документами если я влаживал деньги в биткоин и с того времени он значительно вырос?
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 8:31
Доброго ранку!
Згідно з діючим законодавством, банк зобов'язаний здійснювати фінансовий моніторинг. Через це, рекомендуємо, при зверненні до відділенні банку, мати при собі документи, що підтверджують походження коштів.
Також, рекомендуємо завчасно замовити необхідну суму готівки за допомогою Приват24 або звернувшись до підтримки банку.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку