Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Margo2012
Margo2012
9 січня 2020, 12:06
Христос народився. Я вчора поповнив мобільний номер через приват24, а гроші на рахунок ще не прийшли, хоча кошти з картки зняті, оплата пройшла успішно
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2020, 12:32
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
lhohoney0
lhohoney0
8 січня 2020, 20:17
Лика, Киев
Доброго времени суток, есть ли точный график выплаты пенсий за январь 2020 года? Мне всегда 8го приходят деньги. Спрашивала у вашего оператора в приложении, мне сказал что сегодня рабочий день. В чем проблема?
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2020, 9:31
Ми розуміємо, що очікування — це неприємно, та в той же час ми не зацікавлені затримувати будь-які виплати своїм клієнтам.
Кошти надходять відразу ж, як тільки фонд виплат перераховує їх (пенсія, стипендія, зарплата) в банк.
Ви є нашим клієнтом і тому наша мета зробити користування всіма послугами банку найбільш швидким і зручним для Вас.
AlPr
AlPr
8 січня 2020, 14:42
Александр
Здравствуйте.
Приобрел через Приват24 два билета на поезд в Киев — туда и обратно, но поездка отменилась, и я решил вернуть билеты. Поездка была назначена на 10-ое число, заявка на возвращение билетов была подана 6-го числа. Стоимость билетов туда и обратно составляла 72 и 191 грн. соответственно. При возвращении средств банком было удержано 52 и 58 грн. Почему удержанная сумма составила чуть меньше половины от общей стоимости билетов, если они были возвращены задолго до дня отправления?
Приватбанк
Відповідь банку
8 січня 2020, 15:34
Добрий день!
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
qeen
qeen
7 січня 2020, 20:43
Anna
Добрый вечер. Моя мама после выхода на пенсию сразу же перевела ее на карту притбанка, но вот в январе ей принесли пенсию через укрпочту. Карточка у нее действительна до 2022 года, документов о переводе пенсии она не оформляла как такое может быть. Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
8 січня 2020, 11:06
Добрий день!
Для того, щоб отримувати кошти цільового призначення на картку — необхідно, щоб вона була підключена до фонду виплат. Рекомендуємо Вашій мамі звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua. та ми з радістю допоможемо у вирішенні даного питання.
З повагою, ПриватБанк.
22081974
22081974
6 січня 2020, 15:33
Добрый день. Моя карта 5168742221446309 заблокирована. Я хотела бы знать, почему и как я могу её разблокировать, если я в данный момент нахожусь не в Украине. Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
6 січня 2020, 15:37
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за карткою.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
AndrejMov
AndrejMov
5 січня 2020, 17:37
Андрей, Одесса
Я, клиент банка с 2008 года, как физическое лицо, а также с 2008 года открыт счет для юридических лиц в Приват-Банк для обслуживания моего предприятие. Со мной работаю мои коллеги, также открыли счет в Приват-Банк и у наших родных людей открыт счет в Приват-Банк, как физическое лицо.
Я, пользуюсь кредитными средствами с 2019года, как физическое лицо на 01.04.20 есть долг сумма к оплате 1387.12грн, а в субботу на мой телефон позвонила женщина с номера +380567369129, и задала вопрос» «Есть причина не оплаты?» Я, попросил сообщить фамилию, кто мне звонит?.. Ответ «Я не буду называть фамилию!». Что хочу то и творю, после разговора с этой женщиной, в течении часа на мой телефон пришло сообщение sms о долге в сумме уже 2920грн. Прошу обратить внимание на это письмо. Дальнейшее сотрудничество с Приват-Банк зависит от быстрого решения моего вопроса. Я подготовил дополнительно письмо, я хочу сообщить о нарушениях. Каждый день буду готовить новые письма и буду размещать разных уважаемых международных ресурсах, как клиент Приват-Банк пока не решим мой вопрос по моей карте! Благодарю
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/
http://finsite.com.ua/banks/privatbank/comments
ПриватБанк — Дякуємо за Ваше звернення, номер Вашої заявки 26579
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2020, 18:24
Для своєчасного погашення використаного ліміту кредитної картки Вам достатньо вносити щомісячний платіж в розмірі 5% від всієї витраченої суми, але не менше 100 грн, до 25 числа кожного місяця, поки Ви повністю його не погасите.
Детальна інформація за посиланням:
https://pb.ua/karta
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, про встановлений ліміт, доступні кошти, розмір обов'язкового платежу завжди доступні в Приват24.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій Ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні Вам нових кредитів.
Щоб не нараховувалася збільшена плата за користування кредитом та вийти з прострочення, Вам потрібно якомога швидше внести на карту озвучену суму.
demidenko1989
demidenko1989
4 січня 2020, 22:38
Максим
Здравствуйте, заранее извиняюсь за дилетантский вопрос, но возник такой вопрос, что нужно вывести деньги с платёжной системы ecopayz на свой приват, где у меня имеется две банковские карты, но они пишут что выводят только на банковские текущие счета, то есть мне нужно отдельно открывать для этого себе текущий счет в банке или по сути карточный это и есть текущий, но со снятием денег только в отделении банка? и для вывода денег хватит только предоставления полных реквизитов карты? (IBAN и тд?)
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2020, 9:42
Добрий день.
Доступні способи виведення коштів з платіжної системи необхідно уточнити в підтримці цієї системи.
При необхідності отримання реквізитів картки для SWIFT переказу (IBAN і т.д.), це можна зробити в Приват24, меню «Усі послуги — Інфо — Мої реквізити». Валюта переказу і картки повинна збігатися.
nastya2020
nastya2020
4 січня 2020, 22:34
Здравствуйте, скажите пожалуйста есть у меня карта ПриватБанка туда поступают ежемесячные средства ( Пенсия и стипендия) могу ли я с этой картой взять кредит онлайн в магазине «Цитрус» оплата ежемесячно 2700 на технику которая стоит 10 000???
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2020, 9:42
Добрий день.
Оформити кредит з карти для виплат немає можливості.
Сервіс «Оплата частинами» і «Миттєва розстрочка» доступний для власників картки «Універсальної».
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
При цьому розмір наданого банком ліміту за послугою має бути не менше вартості товару.
https://chast.privatbank.ua/
380992238754
380992238754
4 січня 2020, 22:18
Добрый вечер, скажите пожалуйста как узнать остаток по кредиту
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2020, 9:42
Добрий день.
Інформацію по рахунках Ви можете дізнатися кількома зручними для Вас способами:
1. За допомогою послуги Мобайл банкінг, відправивши за допомогою sms 4 останні цифри номера карти на номер 10060 (+380920003700 для відправки з-за кордону).
2. У системі Приват 24 — меню «Мої рахунки».
3. У голосовому режимі на лінії підтримки 3700 (+ 38-056-716-11-31 — для дзвінків з-за кордону).
karavec
karavec
4 січня 2020, 20:40
Аня
Доброго дня. Скажіть, будь ласка, чи є можливість отримання коду в приват 24 на вайбер чи ватсап, бо сам номер телефону на разі не обслуговується? Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2020, 9:42
Добрий день.
Знаходячись за кордоном, Ви можете змінити номер телефону для входу, або наша підтримка може допомогти увійти без смс.
Для цього Ви можете звернутися до нашого чату pb.ua/chat/
У разі зміни номеру, Вам також знадобиться веб-камера та паспорт.
dmitriy31
dmitriy31
4 січня 2020, 14:35
Дмитрий, Харьков
К сожалению, я так и не получил ответ на свой вопрос. Теперь дублирую вопрос: 3 января получил смс уведомление от банка о необходимости в течении 5 дней прийти в отделение с паспортом и кодом, иначе приостановят обслуживание счетов. Ситуация следующая, мне 25 лет, фотографию в паспорте не заменил, на данный момент стою в очереди на замену паспорта. Записан на 16 января + 20 дней будет делаться паспорт. Соответственно паспорт на руках будет не ранее чем через месяц. Я не отказываюсь предоставить свой паспорт и ипн, просто у меня сейчас нет действующего паспорта по причине достижения 25-летия, паспорт находится в процессе обмена, процесс занимает больше месяца (от записи в очередь до получения нового паспорта), придумал эту систему не я, а государство Украина. Законодательство Украины просьба не цитировать. Прошу дать вразумительный, человеческий ответ какой выход из данной ситуации? Может ли банк учесть данные обстоятельства и отсрочить блокировку счёта?
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2020, 15:42
Розуміємо Вашу ситуацію, однак у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Для вдалого проходження ідентифікації потрібно надати в банк документи з актуальною інформацією, в тому числі з актуальною фотографією в паспорті. На жаль, змінити терміни проходження даної процедури немає можливості.
З повагою, ПриватБанк.
dmitriy31
dmitriy31
4 січня 2020, 13:29
Дмитрий, Харьков
3 января получил смс уведомление от банка о необходимости в течении 5 дней прийти в отделение с паспортом и кодом, иначе приостановят обслуживание счетов. Ситуация следующая, мне 25 лет, фотографию в паспорте не заменил, на данный момент стою в очереди на замену паспорта. Записан на 16 января + 20 дней будет делаться паспорт. Соответственно паспорт на руках будет не ранее чем через месяц. В качестве доказательств есть оплаченный административный сбор за услугу через приват24. Попытки дозвониться до оператора в течении двух дней не увенчались успехом (говорит о низком качестве обслуживания клиентов). Поэтому задаю вопрос здесь — как быть в данной ситуации?
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2020, 14:06
Добрий день!
Це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані. Згідно з постановою НБУ №417 від 26.06.2015 про затвердження Положення Про здійснення банками фінансового моніторингу банк зобов´язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів або їх представників. Для успішного проходження процедури ідентифікації потрібно надати в банк документи з актуальними даними.
З повагою, ПриватБанк.
Fastor
Fastor
4 січня 2020, 9:09
Спасибо большое за информацию, а скажите пожалуйста если я закажу именную карточку у меня поменяется номер счета? Мне нужно будет нести новые реквизиты для получения зарплаты?
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2020, 9:55
Миттєві безкоштовні картки блокуються при видачі іменної картки з фото. Для того, щоб отримувати заробітну плату — необхідно, щоб картка була підв`язана до зарплатного проекту. Перевірити дану інформацію Ви зможете звернувшись до нас в чат на сайті: https://privatbank.ua/ в правому, нижньому кутку та наш оператор з радістю Вам допоможе.
З повагою, ПриватБанк.
Fastor
Fastor
3 січня 2020, 22:13
Добрый вечер! С Новым годом! У меня есть золотая карточка, мне ее нужно сделать именной. Могу ли я заказать именную карточку через интернет? Т. К я нахожусь в другой стране…
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2020, 8:53
Добрий ранок!
Для оформлення даної картки достатньо звернутися в будь-яке відділення ПриватБанку або замовити картку на нашому сайті дистанційно https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-s-foto. Дозвольте зазначити, що отримати Ви ї зможете лише в межах території України.
З повагою, ПриватБанк.
09249831
Artyr Neizvestniy
3 січня 2020, 20:46
Artyr
Здравствуйте мне сегодня заблокировали карту я нахожусь в другой стране и остался без денег мне даже не могут на неё денег отправить требуют подтвердить в банкомате номер телефона или в отделении приват банка извините как я могу пойти в банк ваш если я нахожусь в австрии
Приватбанк
Відповідь банку
4 січня 2020, 8:47
Добрий день!
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
papik09
Павел Иванович ПОЛИЩУК
3 січня 2020, 15:38
Павел Иванович ПОЛИЩУК, Каменское
С прошлого года введена система счетов IBAN (International Bahk Account Number). Ранее для зачисления денег на карту Приватбанка необходимо было указывать счет 29244825509100. Какой счет указывать сейчас для зачисления взыскания по исполнительному документу, выданного на основании решения суда?
Заранее спасибо за ответ.
Приватбанк
Відповідь банку
3 січня 2020, 16:50
Добрий день!
Ви можете отримати реквізити картки в Приват24 меню «Всі послуги» — «Інфо» — «Мої реквізити».
З повагою, ПриватБанк.
Nstalia
Nstalia
3 січня 2020, 11:30
Кириченко Наталья
Добрый день .2.02.2020 в 17-17 часов писала свою проблему.Когда мне позвонят и правильно вернут деньги? Мне срочно нужно сделать перевод. Вы меня подводите!!! моб 0684516510. Жду звонка Приватбанка.
Приватбанк
Відповідь банку
3 січня 2020, 12:58
Добрий день!
Ми звертались до Вас в особистому повідомленні для уточнення номеру телефону, щоб перевірити інформацію по Вашому питанню. На жаль, так як від Вас не було отримано відповіді, ми не змогли переглянути інформацію.
Хочемо зазначити, що зарахування по Вашій картці для виплат пройшло коректно, саме на ту суму, яку Ви поповнювали. Рекомендуємо також ознайомитись з випискою по картам в Приват24, де Ви зможете побачити рух коштів та впевнитись, що всі операції були коректними.
З повагою, ПриватБанк.
terpilkomarina
terpilkomarina
3 січня 2020, 2:45
Masha
У него нету карточки, и номера тоже нет.
terpilkomarina
terpilkomarina
3 січня 2020, 2:44
Masha
Подскажите пожалуйста если человек не платил по кредиту более 3 лет. И только недавно узнал что у него есть задолженности. Тело кредита 2700, а сейчас на бки опубликовано что 9000, если обратиться к вам можно будет оплатить только тело кредита?
Приватбанк
Відповідь банку
3 січня 2020, 8:19
Доброго ранку!
Щоб ми могли переглянути інформацію та надати детальну консультацію, рекомендуємо звернутись даному клієнту в підтримку на нашому сайті pb.ua.
З повагою, ПриватБанк.
66709030
66709030
3 січня 2020, 0:04
маряна, рахів
доброго вечора як змінити номер телефону в приват
Приватбанк
Відповідь банку
3 січня 2020, 8:17
Доброго ранку!
Встановити новий фінансовий номер телефону можна в банкоматі або терміналі самообслуговування меню «Налаштування».
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку