Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Sergey091
Sergey091
25 грудня 2019, 3:43
Сергей
Срок исковой давности прошел давно, долг который вы приписали сознательно нарушая Закон Украины от 2 сентября 2014 года № 1669-VII(1). и каким образом мы с вами можем договорится?
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2019, 8:41
Доброго ранку!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте зауважити, що банк у своїй діяльності, в першу чергу, діє згідно з чинним законодавством та інструкціям НБУ.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Для уточнення інформації за рахунком, Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
denis7800
denis7800
24 грудня 2019, 14:25
Денис
Здравствуйте. Могу ли я получить перевод Western Union через Приват24, если перевод был отправлен не на меня, а на родственника? Т.е. имя и отчество при отправлении перевода указаны другие, но у родственника нет аккаунта в Приват24.
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 16:03
Добрий день.
Такої можливості немає. Прізвище та ім'я має збігатися. Відправник може звернутись до пункту відправки для коригування на Ваше ім'я.

vinogradov0406
vinogradov0406
24 грудня 2019, 12:36
Здравствуйте! Как узнать или где посмотреть онлайн о готовности или наличии моей Карты в отделении ПриватБанк (Универсальная gold, перевыпуск). Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 13:00
Добрий день.
Ви можете відстежувати картку на сторінці http://carddesign.pb.ua
Olenart5
Olenart5
24 грудня 2019, 11:21
Чому після повернення білетів на поїзд у статусі про повернення вказано, що гроші повернуто на карту, але вони прийшли? Пройшло
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 12:59
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
aziya
aziya
23 грудня 2019, 21:07
Гелеев Антон Заурович, Днепропетровск
Дайте обоснованый коментарий! Что по мнению привата и в соответствии с Законом должен делать человек имея на руках вступившее в силу решение суда ??? http://reyestr.court.gov.ua/Review/85589490 Ждём обоснованый ответ!
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 11:14
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.  
Alona56796
Alona56796
23 грудня 2019, 10:40
Я студент потеряв катрочку заменила ее в привате и теперь вопрос прийдет ли стипендия на новую карточку?
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 10:56
Добрий день!
Якщо картка підключена до цільових зарахувань — кошти будуть надходити. Перевірити дану інформацію Ви можете звернувшись в підтримку банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
kkatyakkatya75
kkatyakkatya75
22 грудня 2019, 15:28
Ещё в сентябре привязала карту к стипендии. Сначала сказали подождать. Так уже 4 месяц стипендия не приходит. Обещали, что в декабре придет сразу за 4 месяца. В пятницу всем уже пришла, мне уже по традиции — нет. Где можно посмотреть привязана ли карта к стипендии? Для этого обязательно нужно идти в отделение или можно посмотреть онлайн?
Приватбанк
Відповідь банку
22 грудня 2019, 15:36
Добрий день!
Перевірити наявність підключених цільових зарахувань до Вашої картки можна за зверненням в підтримку на нашому сайті pb.ua. Якщо цільове зарахування підключено до картки, то для уточнення причини відсутності виплати стипендії рекомендуємо звернутись до Вашого учбового закладу.
З повагою, ПриватБанк.
06358118
Вадим Причина
21 грудня 2019, 17:07
Вадим, Новомосковск
Скажите пожалуйста зачем ограничивать возможности приват 24 на ПК. Я без подтверждения со смартфона не могу производить платежи. Но у меня могут быть проблемы со смартфоном, к примеру, и вообще я все операции произвожу на ПК.
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2019, 17:35
Добрий день!
Необхідність підтвердження платежу визначається спеціальним алгоритмом, який розроблений з урахуванням всього накопиченого досвіду проведення платежів, включаючи шахрайські операції. З метою безпеки деталі алгоритму не розголошуються.
maklabas
maklabas
21 грудня 2019, 16:23
Александр Сергеевич, г.Семеновка Черниговская обл.
Еще добавка.Перед моей женой еще одна женщина снимала деньги и ей тоже этот банкомат денег не додал. Вместо 2000,00грн. выдал 2 купюры по 500,00грн. и 2 купюры по 100,00грн. Она тоже обратилась в отделение Приватбанка. Результат тот же. Заявки все закрывают И самое интересное этот банкомат до сих пор не заблокирован, не поменян и продолжает «обслуживать» клиентов.
maklabas
maklabas
21 грудня 2019, 16:13
Александр Сергеевич, г.Семеновка Черниговская обл.
16.12.2019г. в 16:03 моя жена в банкомате по ул.Чер.Площа, 44 ввела снятие 4000,00грн.Банкомат выдал 2 купюры по 500,00грн.,2 купюры по 100,00грн,2 купюры по 500,00грн. и еще 2 купюры по 100,00 грн.Что в сумме дает 2400,00грн., но никак не 4000,00грн. Еще раз пересчитав деньги она сразу же побежала в отделение Приватбанка по ул.Самойловича, 1 к начальнику отделения Юлии Беляевой. Она тоже увидела эту ошибку банкомата, проверила движение по карте и порекомедовала позвонить на номер 3700. Вечером муж приехал с работы и позвонил по указанному номеру объяснив ситуацию. Сказали, что разберуться. На следующий день 17.12.19г. примерно в 16:00 пришло СМС, что заявка закрыта, типа все в порядке. Еще раз звонит и дает заявку, что банкомат не додал денег. И утром следующего дня 18.12.19г. в 08:00 приходит СМС, что все в порядке и что все деньги мол Вы получили.Закрывают заявку. Обратился в отделение Приватбанка, пообещали разобраться, но сегодня уже 21.12.2019г., а денег никто не вернул. Вчера вечером опять звонил на 3700, опять одни обещания помочь и разобраться.Правда сегодня 21.12.19г. перезвонили из отделения Приватбанка по ул.Самойловича, 1 и сообщили, что можно еще написать письменную заявку. Но у меня разъездной характер работы и эту заявку я смогу написать только в понедельник 23.12.19г.Прошу, помогите в сложившейся ситуации вернуть недостающую сумму в 1600,00грн. на карточный счет.
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2019, 16:53
Добрий день!
нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Інформацію за операцією може бути надано лише власнику картки. Власник картки може звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
AnnaVerb
Анна Вербицька Verbytska
20 грудня 2019, 18:22
Анна Вербицька, Вінніпег, Канада
Власниця двох карток Gold Універсальних — гривневої і доларової. Після переїзду за кордон змінила номер телефону, старий номер неактивний. Картками розраховуюсь, вони працюють, але не можу зайти в privat24. Будь ласка, скажіть з ким зв'язатися і як змінити номер?
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 19:02
Знаходячись за кордоном, для зміни номеру Ви можете звернутися до нашого чату pb.ua/chat/
Вам також знадобиться веб-камера та паспорт.
TanSh
TanSh
20 грудня 2019, 14:50
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, если ребёнку 17 лет, он нигде не работает, можно завести какую-то карточку, чтобы осуществлять и принимать переводы денег???
А как эта карточка называется, как правильно обьяснить в отделении какая именно мне нужна?
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 15:14
Ви можете підібрати карту з більш зручними для Вас тарифами на сторінці https://privatbank.ua/platezhnie-karty
TanSh
TanSh
20 грудня 2019, 13:15
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, если ребёнку 17 лет, он нигде не работает, можно завести какую-то карточку, чтобы осуществлять и принимать переводы денег???
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 14:06
Добрий день.
Для оформлення картки достатньо звернутися з паспортом та ІПН до зручного відділення банку.
kms40
kms40
20 грудня 2019, 12:44
Константин, Бангкок
Добрый день! Я проживаю заграницей и забыл пин карты. При отправки смс для смены пина (на номер 10600) дает сбой отправки на этот номер. Подскажите что можно сделать.
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 14:07
Добрий день.
Номер для відправки смс з-за кордону+380920003700.
Також Ви можете отримати новий PIN-код картки в Приват24, в меню: Мої рахунки — Управління карткою/рахунком — Налаштування і послуги — PIN-код.
Вам надійде встановлений банком, новий PIN-код картки в SMS.
Tan5576
Татьяна Кулакова
20 грудня 2019, 9:49
Татьяна, Николаев
Добрый день.Родственник должен нам был сделать перевод в евро… живет в Аскании Нова… пошел в приватбанк 20.12.19 на что кассир ответила что банк переводы не делает.Ни приватмани… ни маниграм.В связи с чем вопрос… как в Аскпнию Нова делать переводы?
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 11:08
Добрий день.
Платежі та перекази по території України проводяться тільки в гривні.
Alina83
Alina83
19 грудня 2019, 17:04
Добрый вечер, подскажите как можно узнать дошла ли оплата, если проводилась через терминал по номеру телефона, но терминал не дал квитанции
Приватбанк
Відповідь банку
19 грудня 2019, 17:24
Добрий день!
У терміналі в розділі «Історія платежів», потрібно вибрати необхідний платіж і натиснути Детальніше — Роздрукувати. Квитанція за платежем проведеним в терміналі стає доступною відразу після здійснення операції.
Також, якщо була здійснена авторизація номером телефону чи карткою — в Приват24 в меню: Сервіси — Послуги — Сервіс квитанцій, Ви можете роздрукувати квитанцію даного платежу.
З повагою, ПриватБанк.
Gena90325
Gena90325
19 грудня 2019, 16:21
Доброго дня. В мене таке запитання. Я знаходжуся за кордоном, і хотів би змінити свій номер для Приват 24 на закордонний щоб мати змогу користуватись додатком. Підскажіть мені будь ласка як я міг би змінити свій український номер на закордонний знаходячись не на Україні? Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
19 грудня 2019, 16:29
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
valery19
valery19
19 грудня 2019, 11:51
valery, львов
не приходит смс о транзакции свыше 1000 гривен
Приватбанк
Відповідь банку
19 грудня 2019, 13:14
Доброго день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.

Tahh
Tahh
18 грудня 2019, 21:15
Валерій, Тернопіль
Скільки буде коштувати виготовлення додаткової картки для родича?
Приватбанк
Відповідь банку
19 грудня 2019, 11:20
Добрий день!
Послуга оформлення картки на довірену особу — БЕЗКОШТОВНА (в деяких банках ця послуга оплачується окремо).
Тарифи по додатковій картці на довірену особу аналогічні тарифам по картці основного власника.
Якщо Клієнт оформляє картку миттєвого випуску на довірену особу, така картка оформлюється безкоштовно.
76791467
Наталия Дубина
18 грудня 2019, 1:57
Наталия
Не можу здійснити вхід до Приват24: після введення логіну та паролю телефонує банк для підтвердження входу, я натискаю запропоновану цифру «1» для входу, а меню пропонують зробити вибір знову, а потім повідомляють, що я натиснула не ту цифру і скасовують вхід. Телефон я перезапускала, але відповісти на дзвінок з метою підтвердження входу в приват24 не змогла. така ж ситуація з дзвінком на 3700: пропонують натиснути цифру «1», останні цифри картки, а потім повідомляють, що я ввела неправильно і скасовують вхід. Яким чином можна ввійти в приват24?
Приватбанк
Відповідь банку
18 грудня 2019, 8:49
Доброго ранку!
Зі сторони банку сервіс працює коректно. Рекомендуємо перевірити та відключити тоновий режим в телефоні, через який, під час дзвінка може не розпізнаватись натиснення кнопок. Якщо у Вас виникнуть додаткові питання будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку