Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
cheralina
cheralina
16 січня 2020, 22:55
Доброго вечора. Таке питання. У мого чоловіка відкрита карта в ПриватБанку. До неї прив'язаний мій номер телефону (як фінансовий). Тепер я хочу відкрити картковий рахунок в банку на СВОЄ ім'я. Я здійснюватиму всі платежі (комунальні тощо) з цієї карти через Приват24. Чи можу я прив'язати до нової картки знову ж свій номер телефону? І чи зможу я без перешкод виходити через додаток Приват24 на сторінку картки свого чоловіка та на сторінку своєї картки за однаковими логінами (номером свого телефону) та з різними паролями? Можливості прив'язати Інший номер телефону немає. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
17 січня 2020, 11:38
Добрий день.
Одночасно користуватись одним номером немає можливості. Якщо Ви зазначите цей номер в банку, як свій, в чоловіка він перестане діяти, і йому потрібно буде зазначити новий номер.
Lera1997
Lera1997
16 січня 2020, 18:12
Valeria, Новый Бурлук
Платила через терминал, без карточки но по номеру телефона, чек банкомат не выдал. Можно ли найти квитанцию?
Приватбанк
Відповідь банку
16 січня 2020, 18:35
Добрий вечір!
У терміналі в розділі «Історія платежів», потрібно вибрати необхідний платіж і натиснути Детальніше — Роздрукувати. Квитанція за платежем проведеним в терміналі стає доступною відразу після здійснення операції.
З повагою, ПриватБанк.
18lera18
18lera18
16 січня 2020, 11:45
Соловей Валерия
Кто отвечает за задолженность на карте
юниор, родители или уже совершеннолетний ребёнок
18lera18
18lera18
16 січня 2020, 11:36
Соловей Валерия
Скажите пожалуйста, я хочу узнать по поводу карты юниор, в 12 лет родители мне взяли карточку, перестали платить оставили задолженность, на данный момент мне 18, хочу сделать себе карту приватбанка, может ли банк снимать с неё деньги, или же родители отвечают за эту задолженность
Приватбанк
Відповідь банку
16 січня 2020, 12:02
Добрий день!
Договір по картці «Юніор» автоматично замінюється на договір по картці «Універсальна». Ніяких операцій по закриттю картки «Юніора» і оформлення картки «Універсальна» проводити не потрібно.
Ви можете використовувати існуючий у Вас пластик до закінчення терміну дії картки. По закінченню терміну дії картки видається новий пластик по картці «Універсальна», оформлення нового договору для цього не робиться.
В даному випадку рекомендуємо погасити заборгованість по картці «Юніор».
З повагою, ПриватБанк.
Lesya1954
Lesya1954
16 січня 2020, 9:37
Львів
Чому лише Приват банк затримує виплати
субсидії в січні.Тоді як в інших банках і на пошті люди отримують гроші без запізненням і проблем???
Приватбанк
Відповідь банку
16 січня 2020, 9:46
Добрий ранок!
В першу чергу, хочемо зауважити, що банк проводить виплату, після того як нам переведуть кошти. Ви є нашим Клієнтом і наше головне завдання — це надати Вам якісний сервіс і своєчасне надходження платежів.
Як тільки кошти відправлять нам, ми в той же день зарахуємо їх на Вашу картку.
Дякуємо Вам за розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
khmelyar
khmelyar
15 січня 2020, 23:31
Вінниця
Доброго вечора! Поповнювала картку А-банку на 500 грн через термінал самообслуговування приватбанку 15.01.2020р. у м. Вінниці по вул. Хмельницьке шосе 105В о 17:40. Термінал зафіксував мої ПІП як платник та одержувач(в термінал подала картку а банку), проте коли кошти не надійшли, перевірила по чеку, що вказано не мій номер картки. Як мені Да знатись куди надійшли кошти та як їх повернути на мій рахунок? Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
16 січня 2020, 9:19
Добрий ранок!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях, щоб уточнити інформацію та допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Inna24
Inna24
15 січня 2020, 20:30
Каким образом мой номер может стать не финансовым?? Если сегодня проводила операции, заходила на приват 24, а через 3 часа номер стал не финансовый и ни как не могу в банкоматахи терминала его возобновить по инструкции которые говорят по 3700!!!???
Приватбанк
Відповідь банку
16 січня 2020, 9:14
Добрий ранок!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб детальніше розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Alinax07
Alinax07
15 січня 2020, 20:18
Вадим, Черноморск
Обращаю Ваше внимание на то, что написано, озвучено и переслано вашему банку более десяти официальных запросов. Ни на один из них, так же как и сейчас невозможно получить ответ… Номер последней претензии зарегистрированной у вас — 14685255.
Вопрос. Жалоба в НБУ способна заставить вас объяснить причины разрыва договора или необходимо добиваться вашего КОНКРЕТНОГО объяснения через судебное решение?
Приватбанк
Відповідь банку
16 січня 2020, 9:11
Добрий ранок!
Ваше питання було розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з Вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації та були озвучені рекомендації для подальшого врегулювання питання.
Дозвольте зазначити, що з нашого банку був відправлений офіційний лист, в якому надана письмова відповідь.
З повагою, ПриватБанк.
Alinax07
Alinax07
15 січня 2020, 19:41
Вадим, Черноморск
Почему когда законопослушный клиент вашего банка не прошёл у вас финансовый мониторинг, вы не раскрываете конкретную причину разрыва договора с ним, а в своих уведомлениях ссылаетесь только на статью закона??? Вы остановили работу целого предприятия… и за восемь месяцев на десятки запросов не способны объяснить почему??
Приватбанк
Відповідь банку
15 січня 2020, 20:02
Добрий вечір!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк. В своїй діяльності банк керується виключно діючим законодавством та вимогами НБУ. Для отримання офіційної відповіді Ви можете направити листа на адресу банку вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.
З повагою, ПриватБанк.
Lesya1954
Lesya1954
15 січня 2020, 19:23
Чому тільки Приват банк затримує виплати субсидії??? Отримували 6 числа.
Вже 15 січня.Субсидії немає!!! Інші пенсіонери отримують.Приват не виплачує!!!
Приватбанк
Відповідь банку
15 січня 2020, 19:26
Добрий вечір!
В даному випадку ПриватБанк виступає в ролі отримувача коштів. При надходженні їх на рахунки банку, гроші зараховуються на картку в той же день.
З повагою, ПриватБанк.
LittleEvil
LittleEvil
15 січня 2020, 18:44
Добрый вечер, почему не могу пополнить мобильный через 3700?
Сообщает что система не работает, попробуйте через несколько минут, и так уже целый день )
В чем дело?
Приватбанк
Відповідь банку
15 січня 2020, 18:52
Добрий вечір!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб перевірити інформацію детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
User177
User177
15 січня 2020, 18:07
Як звязатись з приват банком якщо ти закордоном?
Приватбанк
Відповідь банку
15 січня 2020, 18:31
Добрий вечір!
Ви можете написати Ваше питання в особистому повідомленні, або звернутись в чат на нашому сайті pb.ua.
З повагою, ПриватБанк.
guglina
guglina
15 січня 2020, 15:26
Любовь, Запорожье
1. Що означає «Можливість оформити віртуальну картку для виплат в новому Приват24»? З іі допомогою можна отримати пенсійні кошти, сплатити комунальні послуги?
2. Ви радите зачекати відновлення послуги приїзду фахівця? На жаль, я не зрозуміла відповіді. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
15 січня 2020, 15:42
Добрий день!
В оновленому Приват24 (https://next.privat24.ua/) є можливість оформити віртуальну картку для виплат, котра не має пластику але може виконувати всі ті ж функції, що і звичайна картка. Так як на даний момент послуга замовлення доставки карток для виплат призупинена, пропонуємо Вам альтернативний варіант з оформленням віртуальної картки або зверненням у відділення. Також рекомендуємо слідкувати за новинами банку на нашому сайті, де може бути вказана інформація про відновлення даної послуги.
З повагою, ПриватБанк.
guglina
guglina
15 січня 2020, 14:53
Любовь, Запорожье
Может, есть платная услуга по вызову специалиста?
guglina
guglina
15 січня 2020, 14:48
Любовь, Запорожье
Когда будет возобновлена услуга приезда специалиста на дом для перевыдачи пенсионной карты людям с инвалидностью? По тел. 3700 ничего конкретного не говорят. Ни приблизительные сроки, ни гарантии возобновления. Если не планируете, скажите четко. Где искать пенсию за январь?
Приватбанк
Відповідь банку
15 січня 2020, 15:20
Добрий день!
Дійсно, на даний момент призупинена можливість замовлення доставки карток для виплат через лінію підтримки. Перепрошуємо за можливі незручності. Можливість оформити віртуальну картку для виплат в новому Приват24 або перевипустити картку у відділенні залишається доступною, як і раніше. Рекомендуємо слідкувати за новинами на сайті банку pb.ua.
З повагою, ПриватБанк.
15836027
Ulyana Nedzelska
15 січня 2020, 12:30
Ulyana
На днях звернулась в відділення Приватбанку м.Рава-Руська Львівська область, за заявкою про грошову допомогу, у зв’язку з декретом, клієнтом Приватбанку є років 12)))На заявку я вичикала 2,5 години, хоча роздруківка самої заявки триває 3-4 хв… питання до Вас працівників, чи актуально вагітних на 32 тижні вагітності відправляти в кінець черги, знаючи скільки часу займає роздруківка даної заявки!!! а от власників Золотої карточки обслуговуються позачергово… людський фактор чи мав би бути присутній? В даному відділенні три місяці до того, також півдня чекала, шоб просто поміняти карточку… як оцінити якість вашої роботи? коли постійні черги?і відношення не людське????!
Приватбанк
Відповідь банку
15 січня 2020, 13:03
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб детальніше розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Elupov12
Elupov12
15 січня 2020, 8:38
доброго дня, я фоп 1 група, пішла в дикретну відпустку з листопада 2019, мені прийшли кошти з соц страх служби на рахунок 2604, як ці кошти можна зняти? чи як перевести на універсальну карту? не розумію чому я повина платити 1/5від цієї суми?
Приватбанк
Відповідь банку
15 січня 2020, 9:35
Доброго ранку!
Лікарняний/декретний надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке повністю компенсує втрату доходу. Таким чином, лікарняний прирівнюється до заробітної плати (доходу). Отже, банки зобов´язані контролювати сплату єдиного внеску при оплаті лікарняних відповідно до ст. 24 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов´язкове державне соціальне страхування. Дані кошти можна перерахувати з рахунку 2604 на Картку для виплат.
З повагою, ПриватБанк.
lenaov2935
lenaov2935
15 січня 2020, 7:44
Мариуполь
Я не являюсь клинтом банка, но вчера произвела платеж комунальных платежей в отделинии банка, кассир ошиблась и отправила деньги не правильно вдругую комунальную службу, сказали возврат денег займет не один день.Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
15 січня 2020, 8:26
Доброго ранку!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
emiroshnik69
emiroshnik69
14 січня 2020, 23:43
Елена, Беловодск
Здравствуйте, на мою карту прислали Свифт платеж, а в получателях указали ФИО мужа (ошиблись), сегодня были в банке и муж писал заявление, что не против того, чтобы деньги перевели на мою карту. Скажите пожалуйста, не я случайно должна была писать заявление? Мог ли консультант ошибиться? И ждать ли мне деньги? Заранее спасибо)
Приватбанк
Відповідь банку
15 січня 2020, 8:50
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
User177
User177
14 січня 2020, 22:32
Доброго вечора що робити якщо я відправив гроші не на ту картку!?
Приватбанк
Відповідь банку
15 січня 2020, 8:22
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку