Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
borgins
borgins
30 грудня 2019, 18:37
Владимир, Запорожье
Переводили деньги в субботу в 12.30 через терминал на карту пумб деньги до сих пор не пришли уже почти трое суток прошло
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2019, 18:52
Доброго вечора!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Annasd
Annasd
30 грудня 2019, 15:52
Доброго дня! Сьогодні оплачувала товар. Забула видрукувати чек. Чи можливо отримати його якимось чином?
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2019, 16:00
Добрий день!
Ви можете роздрукувати квитанцію за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс квитанцій» або за допомогою будь-якого зручного терміналу самообслуговування, авторизувавшись тим номером телефону, за яким була авторизація при проведенні платежу.
PRaKiLaGRaMM
PRaKiLaGRaMM
29 грудня 2019, 20:58
Сергей, Белгород-Днестровский
Здравствуйте, закинул деньги себе на карточку Пумб банка, прошло уже почти 3 дня, денег так и нету, есть чек пополнения, что делать в данной ситуации?
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2019, 7:59
Доброго ранку!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
borgins
borgins
29 грудня 2019, 20:03
Переводили деньги в субботу в 12.30 через терминал на карту пумб деньги до сих пор не пришли
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2019, 20:22
Доброго вечора!
Хочемо зазначити, що регламент проведення міжбанківського переказу може складати до 3х днів.
mkarina
mkarina
29 грудня 2019, 17:19
Добрий вечір, оплачувала за навчання, квитанції поставила у гаманець.У той у вечір гаманець украли.Чи можливо звернутися до того віділення де оплачувала щоб зробити ще одну квитанцію? Дуже дякую)
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2019, 18:01
Доброго вечора!
Ви можете роздрукувати квитанцію за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс квитанцій» або за допомогою будь-якого зручного терміналу самообслуговування, авторизувавшись тим номером телефону, за яким була авторизація при проведенні платежу.
Sanya1995
Sanya1995
29 грудня 2019, 15:31
Александр
Здравствуйте скажите пожалуйста пожалуйста мне звонил этот номер, это номер ПриватБанка?
+380567335040
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2019, 15:40
Добрий день!
Вказаний номер телефону належить ПриватБанку.
66Vlad
66Vlad
29 грудня 2019, 11:34
Владимир, Могадишо. Сомали.
Добрый день!
У васв там что?! пороблено?!
Вчера вам на горячую линию уже лично позвонил обладатель ГРИВНЕВОЙ карточки Голд ПриватБанка Орлов Д.В. и доказал вам, что у него именно гривневая карточка!
«вибачте за тимчасову помилку» «хай платник спробуе пiзднiше перевести»
«тимчасова» — это СКОЛЬКО? неделя? месяц? год? «пiзднiше» — это КОГДА?! я сутки выждал и вот снова пытаюсь. Наверно, рано?
Или вы мне сейчас снова начнете писать про правильный номер карточки получателя?
Есть кто-нибудь из взрослых у вас там?
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2019, 13:20
Добрий день!
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
66Vlad
66Vlad
28 грудня 2019, 16:34
Владимир, Могадишо. Сомали.
Вы внимательно читаете, что Вам пишут?
наверно придется все же задействовать CapsLock.
Я пытаюсь осуществить перевод с валютной карточки Универсальная Голд Приват Банка на ГРИВНЕВУЮ карточку Голд Приват Банка в гривнях же!
Почему не проходит перевод?
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 17:36
В даному випадку Вам надано номер валютної карти, з цієї причини і повідомляється, що платіж провести не вдається.
66Vlad
66Vlad
28 грудня 2019, 15:33
Владимир, Могадишо. Сомали.
Еще раз добпый день.
Я пытаюсь осуществить перевод с валютной карточки Универсальная Голд Приват Банка на гривневую Голд карточку Приват Банка в гривнях же!
Т.е. я указываю, что перевод хочу сделать в гривнях. Более того, я ранее уже осуществлял на эту карточку такого рода переводы.
С кем можно решить проблему?
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 16:26
Коли отримувач надасть Вам номер саме гривневої своєї картки, подібна помилка виникати не буде.
Nickly
Nickly
28 грудня 2019, 14:47
Добрий день. Сьогодні я поміняв ПІН-код до картки, після чого зайшов в Приват 24 щоб змінити пароль входу, але мені видало наступне: «Зміна пароля буде можлива тільки після здійснення операції саме з цієї картки». Я пішов до банкомата, вставив картку, перевірив баланс на ній, після чого для гарантії ще раз вставив картку і зняв деякі кошти, однак через 10-15 хв коли я прийшов додому проблема не зникла.
P.S. — банкомат був не Приватбанка
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 16:25
Добрий день.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
GromovV
GromovV
28 грудня 2019, 13:52
Вадим
Добрый день.
По системе MEEST я хочу получить перевод в валюте из-за границы. Я не являюсь клиентом банка и не собираюсь им быть. Кассир отделения уточнил, что для этого нужно заказать необходимую сумму по тел.3700. Оператор в разговоре сказал, что такую услугу банк предоставляет только клиентам. Почему я, как обыкновенный гражданин не могу получить свои деньги? На каком основании банк ограничивает мои права?
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 14:55
Добрий день.
При наявності потрібної суми в касі на момент звернення, Ви можете отримати переказ готівкою.
Якщо сума відсутня, можна отримати гроші на карту у валюті переказу (якщо немає валютної карти її можна оформити там же безкоштовно). Після зарахування переказу на карту Ви можете знімати / замовляти готівку без додаткових комісій.
66Vlad
66Vlad
28 грудня 2019, 13:40
Владимир, Могадишо. Сомали.
Добрый день.
Подскажите, пожалуйста, почему я не могу с валютной Универсальной карточки Голд оплатить товар в гривнах? При попытке перевода на карточку продавца получаю: Перечисление средств на чужие карты/счета в валюте запрещено Законодательством Украины
При этом я указываю, что перевод осуществляю в гривнах.
В чем проблема?
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2019, 14:03
Добрий день.
Рекомендуємо уточнити у одержувача номер гривневої карти. Платежі та перекази по території України проводяться тільки в гривні. При переказі на гривневу картку подібна помилка виникати не буде.
Валютну карту / рахунок України поповнити з рахунку / карти України може тільки власник карти.
horishna
horishna
27 грудня 2019, 0:01
Добрий вечір!
Платіж через приват24 бізнес відхилений банком, оскільки не надані документи про сплату ПДФО чи ЄСВ (перед поданням платежу вимагали ЄСВ, а у поясненні причини відхилення — про ПДФО) та ВЗ. Громадська організація є неприбутковою і у штаті немає найманих працівників чи працівників за контрактом, трудовим договором і т.п. Які документи я повинна надати, щоб здійснити перерахунок коштів?
Приватбанк
Відповідь банку
27 грудня 2019, 9:12
Доброго ранок!
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
elenabond1964
elenabond1964
26 грудня 2019, 19:46
Харьков
Перестал работать приват24 на компьютере, не загружается. Возникает масса неудобств.Как быть? что делать? Привыкла к полной версии, мобильное приложение не устраивает.
Приватбанк
Відповідь банку
26 грудня 2019, 20:12
Добрий вечір!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
buhconsaltukr
buhconsaltukr
26 грудня 2019, 15:33
Владимир Михайлович, Верхнеднепровск
Какие сроки обработки заявки службою банка по возвращению финансовой помощи физ. лицу?
Приватбанк
Відповідь банку
26 грудня 2019, 16:07
Добрий день!
Залежно від складності питання та інших факторів, запит в підтримку банку може розглядатись різний час. Деякі питання можуть потребувати трохи більше часу, ніж стандартний регламент обробки заявки. Тому на жаль немає змоги вказати точний час вирішення питання.
З повагою, ПриватБанк.
18066117
18066117
26 грудня 2019, 12:20
Лариса
Доброго дня. 10 грудня 2019 р. я направила на адресу АТ КБ «Приватбанк» м.Дніпро заяву про вчинення злочину (шахрайство). Того ж дня такого листа я надіслала до НБУ м.Києва, проте відповіді від Приватбанку я жодної не отримала. 26.12.2019 р. я отримала від НБУ лист про розгляд мого звернення, в якому НБУ просить Приватбанк розглянути та надати письмове пояснення мені з порушеного питання, копію вашої відповіді надіслати НБУ на їх ел.адресу. Я сподіваюсь, що такий же лист і ви отримали. Чекаю відповіді.
Приватбанк
Відповідь банку
26 грудня 2019, 12:47
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Darkaserty
Darkaserty
26 грудня 2019, 11:47
Вопросик когда активируеш карту приват обязательно ли тратить 200 гривен на следующий день? Если да то зачем?
Приватбанк
Відповідь банку
26 грудня 2019, 12:45
Добрий день!
Після того, як Ви отримали картку та ПІН-код до неї в смс вона вважається активною. Почати нею користуватись можна в будь-який момент (не обов'язково в той же або наступний день).
З повагою, ПриватБанк.
67224906
Юлия Опаренко
25 грудня 2019, 20:07
Юлия
Добрый вечер, мне нужно срочно получить з/п карту, но паспорт на обмен IDкарту! Скажите как можно ещё получить карту ?? Ведь очень срочно нужно!
Приватбанк
Відповідь банку
26 грудня 2019, 8:32
Доброго ранку!
При оформленні або перевипуску картки може виникнути необхідність актуалізації даних, тому рекомендуємо мати з собою паспорт та ІПН при зверненні. Як альтернатива, Ви можете онлайн відкрити віртуальну картку в новому Приват24 https://next.privat24.ua/, яка має всі ті ж функції, що і звичайна картка, але без пластику.
З повагою, ПриватБанк.
aziya
aziya
25 грудня 2019, 19:31
Гелеев Антон Заурович, Днепропетровск
Дайте обоснованый коментарий! Что по мнению привата и в соответствии с Законом должен делать человек имея на руках вступившее в силу решение суда ??? http://reyestr.court.gov.ua/Review/85589490 Конкретно ??? Что должен делать ОСОБА1 ??? На каком основании банк игнорируя решение суда, продолжает взыскивать 8000 грн ?????
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2019, 20:08
Доброго вечора!
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Qwerty1999
Qwerty1999
25 грудня 2019, 14:06
Qwerty, Ольгино
Почему при выдаче социальных и пенсионных карт для выплат Приватбанк автоматически не обнуляет лимит интернет-платежей и не уменьшает лимит снятия наличных с 80 тысяч хотя-бы до одной тысячи гривен.
Неужели в банке не знают о низком уровне финансовой грамотности нашего населения, особенно пенсионного возраста.
Зачем вы оставляете огромную брешь в безопасности пенсионных и социальных карт — неужели забота о мошенниках разных мастей превышает желание существующими средствами безопасности защитить деньги социально незащищённых групп населения от посягательств мошенников.
Неужели это так сложно — прописать в профиле пенсионных и социальных КДВ нулевой лимит на оплату в интернет и установить пониженный уровень суточного лимита на снятие денежных средств через банкомат и кассу банка — ведь абсолютно все пенсионные и социальные выплаты намного меньше стандартного суточного лимита в 80 тысяч гривен.
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2019, 16:25
Добрий день!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте пояснити, що за замовчуванням ліміт на оплату в інтернеті складає 2$. Для зняття готівки необхідно ввести PIN-код, а для здійснення оплати в інтернеті, необхідно знати термін дії картки та CVV-код, які може знати лише власник картки.
Також, в банку працює інтелектуальна система безпеки, що відстежує операції та, у разі виявлення підозрілих, блокує їх.
Дозвольте зазначити, що ми турбуємось про безпеку коштів наших клієнтів і склали декілька правил, що допоможуть не стати жертвами шахраїв за посиланням: https://privatbank.ua/informational-security

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку