Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
volodja53
volodja53
10 березня 2020, 18:46
долбойоби з приватбанку у вас нереально зареєструватись на приват24 для сплати інтернету якщо неявляюсь вашим клієнтом. піздюхи
IraNatalia
IraNatalia
10 березня 2020, 12:51
Доброго дня.
Наш батько є клієнтом Вашого банку. На днях у нього стався інсульт, так що писати і говорити він на разі не може. Тобто поставити підпис, написати чи сказати пін — не варіант. Проте нам необхідний доступ до монетизованоі субсидії на його картці. Практично вся наша родина є Вашими клієнтами. Які існують шляхи вирішення проблеми?
З повагою, Ірина.
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2020, 14:39
Добрий день!
Нам дуже приємно мати справу з відмінними взаємовідносинами з родичами і близькими людьми, але, на жаль, такі відносини зустрічаються не так часто як хотілося б. Іноді навіть родичі, які живуть з Клієнтом в одній квартирі, користуються грошима з його карток без його ж відома або дозволу. У будь-якому випадку картка і інформація по ній це дуже особисті дані і тому отримати їх може тільки власник. Всі наші правила безпеки працюють тільки для Клієнта, адже шахраїв в наш час так багато і способи їх вдосконалюються з кожним днем. Приносимо свої вибачення, але ми можемо надавати інформацію тільки власнику картки.
volodja53
volodja53
10 березня 2020, 12:34
як мені зареєструватись на правт 24 якщо я не є клієнтом банку
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2020, 14:36
Добрий день!
Для реєстрації в Приват24 Вам достатньо виконати наступні кроки:
Пройдіть за посиланням: https://next.privat24.ua та натисніть кнопку Вхід.
— Реєструєтеся в Privat24.
— Підтверджуєте реєстрацію через e-mail або акаунт на Facebook.
— Переходите за посиланням у листі, що ми вже надіслали вам на пошту.
Ознайомитись з відео-інструкцією Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/prepaid-card
Ntaly77
Ntaly77
9 березня 2020, 14:06
Добрий день. Я хотіла оплатити покупку в інтернеті за допомогою пенсійної картки «картка для виплат» на суму 3100 гр але мені видало повідомлення що «перевищен ліміт виплат по моїй картці». Що це означає?
На картці є 5000 гр. Ніяких інших виплат на протязі цих днів я не робила. Мені лише перевели на картку пару днів назад 710 гр.
Дякую за допомогу
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2020, 15:06
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання. Для ідентифікації і більш детальної перевірки рекомендуємо звернутись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом.
yustasch
yustasch
9 березня 2020, 13:10
Сташко юрий
У моего отца была заказана заявка на нестандартную справку что уже давно закрыт кредитный лимит, возьмите свой регламент переверните и скажите на какой стадии это минутная бумажка когда она была создана и когда она будет, сколько букв напечатали уже за 2 дня?
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2020, 15:05
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вашого батька одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
AndreyRom
AndreyRom
9 березня 2020, 10:03
Добрый день, подскажите пожалуйста, когда вернут деньги по госпрограмме возврата части денежных средств сельхоз производителям, за приобретения сельхоз техники отечественого производства в 2019 году. Документы на возврат были поданы в ноябре 2019.
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2020, 11:48
Добрий день.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
avyleshyper
avyleshyper
8 березня 2020, 21:54
Влад
Можно ли оформить универсальную карту в 14 лет?
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2020, 9:43
Добрий день.
Картку «Універсальна» можна оформити з 16 років.
В 14 років є можливість оформити картку Юніора та картку для виплат.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-juniora
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat
avyleshyper
avyleshyper
8 березня 2020, 20:00
Влад
Здравствуйте. Хотел бы узнать, можно ли оформить Универсальную карту в 14 лет? Можно ли хоть какую-то оформить кроме Юниора?
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2020, 20:24
Добрий вечір!
З 14 років є можливість оформити картку для виплат. Дану картку може оформити будь-який житель України (резидент), а також іноземний громадянин (нерезидент), з 14 років.
Для відкриття картки клієнт надає:
Документи, що підтверджують особистість
ІПН — для резидентів
В залежності від віку:
Довідка ІПН (обов'язкова для дітей з 14 років)
Свідоцтво про народження (може бути свідоцтво, що видане не в Україні);
Загальногромадянський паспорт (з 16 років);
Електронний паспорт (ID картка) з 14 років
До 14 років картка відкривається тільки на батьків або опікуна.
З дозволу батьків дитині до 14 років відкривається картка Юніора.
Для оформлення КДВ на опікуна необхідна довіреність.
Stepp19941
Stepp19941
8 березня 2020, 19:49
Здравствуйте Хочу узнать перевели денежку с привата на приват Возможно ли ускорить процесс перевода не в течение сутки?
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2020, 19:54
Добрий вечір!
Грошові перекази здійснюються згідно з встановленими регламентами. Перевірити статус платежу є можливість в особистому кабінеті Приват24, або звернувшись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Djulia33
Djulia33
8 березня 2020, 9:14
Юлия, Киев
Дорогой Приват Банк! Давайте вместе строить нормальное государство. Если вам пишут о мошеннических действиях и называют номера карт мошенников — вам в первую очередь сообщают о преступлении. Передавайте сразу данные в правоохранительные органы с данными ФИО держателей этих карт. Это будет действительно борьба с мошенничеством. В Европе благодаря так называемому «стукачеству» минимальна преступность, работает закон. В той же Германии например. А вы людей, которые вам о преступлении сообщают — отправляете в полицию, вместо того что б ТОЖЕ сразу в полицию отправить все контактные данные по держателю карты.
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2020, 9:39
Добрий ранок!
Дозвольте зазначити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо звертатися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
Додатково, ми підготували для наших Клієнтів ряд простих правил про те, як не стати жертвою шахрайства. Ознайомитися з ними завжди можна на сайті: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
West2017
West2017
8 березня 2020, 8:06
Володимир, Рівне
Якщо кінчився срок дії карти, що буде з коштами які пересилати на цю крту.
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2020, 9:01
Добрий ранок!
В даному випадку — радимо вказувати відправнику коштів номер діючої картки. У випадку додаткових запитань — Ви завжди можете звернутися до нас приватні повідомлення, або до підтримки за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
ira02101970
ira02101970
7 березня 2020, 23:41
Ирина, Киев
сегодня были проведены 2платежа через приват24с карты на карту, как оказалось, получатель денег не получил, так как он поменял на новую, возможно ли их получить обратно на ту, с которой перевод? он забыл мне сообщить, что карта у него другая
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2020, 8:56
Добрий ранок!
Дозвольте нам розібратися в ситуації та допомогти Вам у вирішенні питання. Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб уточнити Ваші контактні дані.
ViolettaB
ViolettaB
7 березня 2020, 23:30
Добрый день! Заканчивается срок действия банковской карточки, на которую приходит пенсионные выплаты. Можно ли получить карточку по почте, не являясь в отделение банка. Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2020, 8:52
Добрий ранок!
На жаль, наразі немає такої можливості. Перевипустити дану картку Ви можете в найближчому нашому відділенні.
З повагою, ПриватБанк.
gigera11
gigera11
7 березня 2020, 19:44
чого не виходить поповнити рахунок фавбет зі своєї картки
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2020, 19:46
Добрий вечір!
Ми запросили в особистих повідомленнях додаткову інформацію та Ваші контактні дані, щоб розібратись в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Kosirina
Kosirina
7 березня 2020, 17:56
Як можна замовити валюту? На гарячій лінії не можу дозвонитися до оператора. Хочу поміняти юані в грн
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2020, 18:21
Замовити готівку можна звернувшись в підтримку або через особистий кабінет Приват24 меню «Всі послуги». Замовлення готівки на відділення доступно для отримання термінових грошових переказів відправлених на ім'я клієнта або для зняття з рахунку/картки ПриватБанку. Щодо обміну валюти, то хочемо зазначити, що Банк не працює в готівковому вигляді з валютою Китайский юань.
З повагою, ПриватБанк.
Kosirina
Kosirina
7 березня 2020, 17:26
Доброго дня! У мене китайська дебітова карточка ICBC (у валюті юані)платіжна система -Union pay, чи можна зняти кошти? Можливо можна зняти суму потрібну конвертувавши у гривнях? Дякую за відповідь
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2020, 18:15
Добрий вечір!
З карток платіжної системи UnionPay можна проводити оплати в торгових точках через термінали ПриватБанку та знімати готівку в наших банкоматах.
З повагою, ПриватБанк.
0502818952
0502818952
7 березня 2020, 16:19
Здравствуйте. В сентябре 2019 года через кассу ПриватБанка был совершен перевод средств, но квитанция была утеряна. В отделении сказали, что нужно обращаться в главный офис. Можно ли получить эту квитанцию?
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2020, 17:10
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях додаткову інформацію та Ваші контактні дані, щоб розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
pon
pon
6 березня 2020, 14:08
Оксана, г.Одесса
Здравствуйте, уважаемый Приват банк. На мою карту до сих пор нет зачисления 200 грн.
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2020, 14:38
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що за даним каналом звернень ми не можемо бути впевненими, що спілкуємось з власником картки, немає можливості надати інформацію за рухом коштів.
Перевірити інформацію за карткою її власник може за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки».
Також, у разі виникнення додаткових питань, Ви можете звернутись за будь-яким захищеним каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua
pon
pon
5 березня 2020, 18:08
Оксана, г.Одесса
Здравствуйте. Я- клиент Приват банка много лет, зарплата, пенсия. Ни разу не было замечаний с моей стороны. Удобно и быстро проводились платежи. Сотрудники банка позитивные и грамотные. Но сегодня мне нужно было срочно пополнить карту и произвести платеж. При пополнении в терминале по адресу: г.Одесса, ул.Новосельского 46 А, не было произведено зачисление денег на карту. Номер терминала TS213348, время 16:00-16:05; 05 марта 2020 г. 200 грн терминал принял и высветил, что купюроприемник не работает. Стала звонить на линию 3700- но увы!!! Спустя пару минут, табло на терминале готово было обслуживать… Скажите пожалуйста, как теперь я могу доверять терминалам Привата??? Мне обидно не только за деньги, а за то, что не смогла решить этот вопрос. Теперь буду думать, а нужен мне Приват?
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 19:30
Добрий вечір.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Платіж успішно проведено на зазначену картку.
bocmen
bocmen
5 березня 2020, 12:22
Владимир Иванович, Харьков
Добрый день. Я являюсь клиентом Приват банка уже длительное время, в течении последних двух лет начал замечать что информация о моих счетах и движении средств на них стала доступной третьим лицам, что противоречит законодательству и положению о тайнах вкладов. Я понимаю что выдвигать кому-либо обвинения основываясь только лишь на предположениях и догадках — это глупо. Прошу Вас подсказать в какую службу или к кому из сотрудников обратиться дабы опровергнуть либо подтвердить мои предположения и в случае подтверждения принять соответствующие меры по исключению подобного. За ранее спасибо В.И.
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 13:59
Добрий день.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для захисту персональних даних у Банку проводиться ряд дій, які запобігають даним ситуаціям.
Хочемо наголосити, що ми високо цінуємо Вашу довіру та вибір АТ КБ «ПриватБанк» для здійснення банківських операцій.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку