Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Alex2591
Alex2591
31 березня 2020, 15:06
Александр, Чернигов
Оплачиваю комунальные услуги по Приват 24. Г.Чернигов. Только по третьему адресу есть в услугах дотавка газа… См сделать типа добавку не могу.Прошу…
Приватбанк
Відповідь банку
31 березня 2020, 15:17
Добрий день!
В шаблон автоматично додається інформація для оплати на доставку/розподіл газу за тими адресами, по яким надав інформацію отримувач. Ви можете самостійно проводити платіж за реквізитами через Приват24 та створити шаблон.
З повагою, ПриватБанк.
05252580
Віктор Андрусишин
31 березня 2020, 13:04
Віктор
Завжди послуги доставки нової пошти оплачую картою для виплат приватбанку, яка прив'язана в додатку. Сьогодні оплатив доставку 170грн, гроші зняло з карти, але додаток нової пошти каже, що потрібно оплатити, тобто оплата послуги не пройшла. Хочу їхати на нову пошту забрати посилку, але прийдеться оплачувати готівкою ту доставку. Чи можливо що проплата пройде і почекати годину-дві?
Приватбанк
Відповідь банку
31 березня 2020, 13:56
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Yu26li
Yu26li
31 березня 2020, 11:21
Настя
Доброго дня!!! на мою карту (ощадбанк)були скинуті кошти людиною яку я не знаю з карти приватбанк… тільки знаю його пріщвище та імя й побатькові… чи можливо мені повернути йому кошти… номер карти я не знаю
Приватбанк
Відповідь банку
31 березня 2020, 12:01
Добрий день!
В даній ситуації, рекомендуємо звернутись в підтримку банка отримувача. Так як персональна інформація (номер картки для повернення платежу) відправника не може бути надана третім особам.
З повагою, ПриватБанк.
fly4416666
fly4416666
31 березня 2020, 9:27
Людмила
Здравствуйте, я столкнулась с одной проблемой:
При попытке войти в свой аккаунт Приват24 всплывает оповещение, что нужно восстановить пароль. Я никогда не выбирала «восстановление пароля» но без него я не могу войти. Даже после того как я ввела код, который пришёл на номер телефона, на этапе, когда нужно вводить ПИН-код карточки, после его ввода выдаёт, что он не правильный, хотя я уверена в обратном.
Жду вашего ответа с дальнейшими указаниями.
Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
31 березня 2020, 10:16
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Moonlighting
Moonlighting
30 березня 2020, 23:25
Odessa
Есть ли возможность в текущих обстоятельствах сделать карточку и получить её каким либо образом?
Приватбанк
Відповідь банку
31 березня 2020, 8:29
Доброго ранку!
Окрім оформлення картки у відділенні банку, також є можливість оформити віртуальну картку через Приват24 (https://next.privat24.ua/) не виходячи з дому. Ця опція доступна в особистому кабінеті меню «Гаманець».
З повагою, ПриватБанк.
Lady1970
Lady1970
30 березня 2020, 18:49
Почему вы предлагаете с валютного счета выдачу наличных в гривнах по курсу покупки, а не по курсу продажи. Я же не прошу вас купить у меня валюту. Я хочу получить свои деньги с ВАЛЮТНОГО счета в валюте. А если вы предлагаете в гривнах, то хотя бы выдавайте по курсу продажи, чтобы я могла купить валюту, которую вы не хотите выдавать. Вы и так снимаете свои проценты. А еще зарабатывать на курсе, мне кажется, что это машеничество!
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 19:04
Доброго вечора!
На жаль, можливість видачі коштів не завжди залежить лише від банку.
З 18.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку здійснюється тільки з депозитів.
З 31.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку доступна при отриманні міжнародних переказів (Swift і термінові грошові перекази https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov) при замовленні.
Важливо, що для отримання готівки в касі потрібно зробити попереднє замовлення в сервісі Приват24 під виплату переказу, просимо звернути на це увагу!
Дозвольте повідомити, що зараз банк активно займається питанням можливості підкріпленням готівковою валютою для подальшого комфортного обслуговування наших клієнтів.
Зі свого боку ми в обов'язковому порядку повідомимо Вас про можливість проведення потрібної операції і допоможемо в замовленні коштів для отримання необхідної послуги.
valerochka
valerochka
30 березня 2020, 16:12
Валерия, Сумы
С кредитной карты оплатила комунальный платеж на сумыгаззбут, через приложение приват24, в конце февраля, платеж прошел успешно, но пришла квитанция за март и там написано, не получен платеж за февраль
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 16:59
Добрий день!
У разі, якщо Вами було проведено платіж, Ви можете отримати квитанцію за переказом за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс квитанцій» та надати квитанцію отримувачу.
wax56
wax56
30 березня 2020, 14:22
Владимир, Запорожье
Я приобрел12.03.20 г билет в Приват 24 на 21.03.20 г., поезд № 732 Киев-Запорожье. По понятным причинам я его решил вернуть, о чем 18.03.20 г была подана заявка №11889481. В соответствии с информацией в архиве, деньги за билет были возвращены, но по факту деньги на карту не вернулись. К кому обращаться?
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 15:04
Добрий день!
Дозвольте пояснити, що на даний час регламент повернення залізничних квитків складає 30 банківських днів.
Кошти будуть повернуті після того, як вони надійдуть в банк від перевізника.
kyrylreadl
kyrylreadl
30 березня 2020, 10:49
Кирилл, Харьков
Добрый день! Подскажите пожалуйста когда возобновят выдачу валюты? https://minfin.com.ua/2020/03/25/42425142/ судя с новости НБУ дал валюту.
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 16:53
Добрий день!
Під час карантину діють тимчасові обмеження на зняття коштів у валюті через складності авiа-доставки готiвкової валюти в Україну і закриття кордонів.
На жаль, можливість видачі коштів не завжди залежить лише від банку.
З 18.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку здійснюється тільки з депозитів.
З 31.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку доступна при отриманні міжнародних переказів (Swift і термінові грошові перекази https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov) при замовленні.
Важливо, що для отримання готівки в касі потрібно зробити попереднє замовлення в сервісі Приват24 під виплату переказу, просимо звернути на це увагу!
Дозвольте повідомити, що зараз банк активно займається питанням можливості підкріпленням готівковою валютою для подальшого комфортного обслуговування наших клієнтів.
Зі свого боку ми в обов'язковому порядку повідомимо Вас про можливість проведення потрібної операції і допоможемо в замовленні коштів для отримання необхідної послуги.
35591108
Ирина Головченко
30 березня 2020, 9:51
Ирина
Пытаюсь получить электронный ключ через приват 24. СМС с кодом для подтверждения операции не приходит на телефон. Почему? Услуга больше не предоставляется Приват?
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 11:34
Добрий день!
На даний час послуга працює корректно.
Рекомендуємо перевірити наявність повідомлень в додатку Приват24.
У разі виникнення додаткових питань, Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
oksanaw1978
oksanaw1978
30 березня 2020, 8:35
Здравствуйте. У меня Универсальная карта Приватбанка VISA. При попытке родственника перевести мне деньги из франции с МастерКарт ему система выбила, что моя карта только «внутри страны». На карту другого человека он перечислил без проблем. В чем причина? Благодарю.
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 9:30
Добрий день!
Дозвольте пояснити, що банком не встановлюються такі обмеження.
Для вирішення питання рекомендуємо відправнику коштів звернутись до підтримки свого банку.
Chertenok13
Chertenok13
30 березня 2020, 1:41
Света, Харьков
Доброй ночи.
У меня возник вопрос по поводу возврата денег за билеты, которые пришлось сдать из за карантина, в статусе билетов пишут что «Возмещен», но прошло уже 10 дней, а денег как не было так и нет.Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 9:08
Добрий день!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення інформації, щоб ми могли детально перевірити інформацію.
vasgangeneral
Vasiliy Ganysh
30 березня 2020, 0:10
Vasiliy, Kalush
Доброго вечора! Я в 23:55 год 28.03.2020 р. через Приват24 провів страховий платіж: hotline.financr. на суму 382 грн. Для роздруківки квитанції про оплату мені висвітився напис: чек POS-терміналу. При роздруківці цього чеку я виявив, що чек на на 35 грн. за покупку товару, а не 382 грн.- за страховий платіж. Як мені роздрукувати квитанцію про оплату страхового платежу на суму 382 грн.? Прошу відповісти конкретно, так як квитанцію я повинен долучити до страхового полісу. З повагою Василь.
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 8:53
Доброго ранку!
Для отримання квитанції Вам достаточно пройти в меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс квитанцій» та обрати необхідний платіж.
49528876
Альона Опалько
29 березня 2020, 20:31
Альона
Доброго дня, я отримала нову картку для виплат, але її зареєструвати не можу, так як мені зареєстрували картку з іншим номером якої в мене нема, що робити?
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 8:38
Доброго ранку!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
57385944
Денис Амосов
29 березня 2020, 19:33
Денис
Здравствуйте, у меня с карты сняли 241 гривн за что: LP DATIND SER UAN, покупка хотя я не чего не покупал?
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2020, 19:59
Добрий вечір.
У разі, якщо Ви не підтверджуєте операцію, рекомендуємо заблокувати картку.
Для ідентифікації і перевірки інформації Ви можете звернутись до підтримки банку за офіційними каналами.
nsym
nsym
29 березня 2020, 19:06
доброго вечора
купляв білети на поїзд через приват24
через карантин довелося повертати
в статусі квитків пише, що «Повернуто»
але кошти ніякі не надійшли і так вже 5-й день
чому так?
дякую)
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2020, 19:59
Добрий вечір.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
gendrych40
gendrych40
29 березня 2020, 17:54
Гришанкин Геннадий , Сумы
На 28 марта 2020 Не могу произвести оплату в Приват24 за тепло и ТВ.
Когда в кошике стоит сумма которая отображена в Моих Платежаж -оплата проходит нормально.
Если приходится скорректировать сумму в кошике- всё время выдаёт: -извиняемось, произошла помылка, здийснийте пизнише.
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2020, 19:38
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
12437436
Вячеслав Логай
29 березня 2020, 13:30
Вячеслав, Одесса
Добрый день. В начале месяца был утерян кошелёк, в нем две карты — гривневая и евро. Заблокировал, перевыпустили почему-то с закрытием счета. А денег, которые были на старых картах, нет. Подскажите, как решить проблему и получить обратно свои деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2020, 14:53
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
a987654321a
a987654321a
29 березня 2020, 10:53
вы мне ответили.что я могу узнать свои реквизиты счета на приват 24. я сделал как вы мне сказали.а там пишут Згiдно з рiшенням банку, перегляд реквiзитiв вiдхилено.так ка я могу узнать.мне их нужно указать для получения денег от миграционной службы.что бы мне вернули деньги за не полученный загран паспорт.
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2020, 11:49
Ви можете звернутись до нашого чату в Приват24 для зміни способу підтвердження входу (наприклад, на смс), після чого при повторному вході розділ буде доступний.
Viktoria0807
Viktoria0807
29 березня 2020, 10:48
Виктория , Харьков
Как можно продлить срок действия кредитной карты, находясь за пределами Украины?
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2020, 12:06
Добрий день.
Продовжено термін дії всіх карток Універсальна/Універсальна Gold на 3 місяці.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку