Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
В шаблон автоматично додається інформація для оплати на доставку/розподіл газу за тими адресами, по яким надав інформацію отримувач. Ви можете самостійно проводити платіж за реквізитами через Приват24 та створити шаблон.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
В даній ситуації, рекомендуємо звернутись в підтримку банка отримувача. Так як персональна інформація (номер картки для повернення платежу) відправника не може бути надана третім особам.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
При попытке войти в свой аккаунт Приват24 всплывает оповещение, что нужно восстановить пароль. Я никогда не выбирала «восстановление пароля» но без него я не могу войти. Даже после того как я ввела код, который пришёл на номер телефона, на этапе, когда нужно вводить ПИН-код карточки, после его ввода выдаёт, что он не правильный, хотя я уверена в обратном.
Жду вашего ответа с дальнейшими указаниями.
Спасибо.
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Окрім оформлення картки у відділенні банку, також є можливість оформити віртуальну картку через Приват24 (https://next.privat24.ua/) не виходячи з дому. Ця опція доступна в особистому кабінеті меню «Гаманець».
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
На жаль, можливість видачі коштів не завжди залежить лише від банку.
З 18.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку здійснюється тільки з депозитів.
З 31.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку доступна при отриманні міжнародних переказів (Swift і термінові грошові перекази https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov) при замовленні.
Важливо, що для отримання готівки в касі потрібно зробити попереднє замовлення в сервісі Приват24 під виплату переказу, просимо звернути на це увагу!
Дозвольте повідомити, що зараз банк активно займається питанням можливості підкріпленням готівковою валютою для подальшого комфортного обслуговування наших клієнтів.
Зі свого боку ми в обов'язковому порядку повідомимо Вас про можливість проведення потрібної операції і допоможемо в замовленні коштів для отримання необхідної послуги.
Написати коментар
У разі, якщо Вами було проведено платіж, Ви можете отримати квитанцію за переказом за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс квитанцій» та надати квитанцію отримувачу.
Написати коментар
Дозвольте пояснити, що на даний час регламент повернення залізничних квитків складає 30 банківських днів.
Кошти будуть повернуті після того, як вони надійдуть в банк від перевізника.
Написати коментар
Під час карантину діють тимчасові обмеження на зняття коштів у валюті через складності авiа-доставки готiвкової валюти в Україну і закриття кордонів.
На жаль, можливість видачі коштів не завжди залежить лише від банку.
З 18.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку здійснюється тільки з депозитів.
З 31.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку доступна при отриманні міжнародних переказів (Swift і термінові грошові перекази https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov) при замовленні.
Важливо, що для отримання готівки в касі потрібно зробити попереднє замовлення в сервісі Приват24 під виплату переказу, просимо звернути на це увагу!
Дозвольте повідомити, що зараз банк активно займається питанням можливості підкріпленням готівковою валютою для подальшого комфортного обслуговування наших клієнтів.
Зі свого боку ми в обов'язковому порядку повідомимо Вас про можливість проведення потрібної операції і допоможемо в замовленні коштів для отримання необхідної послуги.
Коментарі (1)
На даний час послуга працює корректно.
Рекомендуємо перевірити наявність повідомлень в додатку Приват24.
У разі виникнення додаткових питань, Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Написати коментар
Дозвольте пояснити, що банком не встановлюються такі обмеження.
Для вирішення питання рекомендуємо відправнику коштів звернутись до підтримки свого банку.
Написати коментар
У меня возник вопрос по поводу возврата денег за билеты, которые пришлось сдать из за карантина, в статусе билетов пишут что «Возмещен», но прошло уже 10 дней, а денег как не было так и нет.Что делать?
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення інформації, щоб ми могли детально перевірити інформацію.
Написати коментар
Для отримання квитанції Вам достаточно пройти в меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс квитанцій» та обрати необхідний платіж.
Написати коментар
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Написати коментар
У разі, якщо Ви не підтверджуєте операцію, рекомендуємо заблокувати картку.
Для ідентифікації і перевірки інформації Ви можете звернутись до підтримки банку за офіційними каналами.
Написати коментар
купляв білети на поїзд через приват24
через карантин довелося повертати
в статусі квитків пише, що «Повернуто»
але кошти ніякі не надійшли і так вже 5-й день
чому так?
дякую)
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Написати коментар
Когда в кошике стоит сумма которая отображена в Моих Платежаж -оплата проходит нормально.
Если приходится скорректировать сумму в кошике- всё время выдаёт: -извиняемось, произошла помылка, здийснийте пизнише.
Написати коментар
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Написати коментар
Написати коментар
Продовжено термін дії всіх карток Універсальна/Універсальна Gold на 3 місяці.
Написати коментар