Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
mixailelena760
mixailelena760
7 червня 2020, 21:25
Добрый день.Я являюсь клиентом приват банка.Получаю ежемесячно стаховые выплаты с России.К сожалению в этом году выплаты за февраль и март не поступили на карточку.Разбирательства по этому поводу через местный филлиал пока ни к чему не привели, деньги пропали.Россия прислала платежки с реквизитами куда они отправили деньги.Помогите найти перечисления.
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2020, 9:39
Добрий ранок!
Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з Вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації та були озвучені рекомендації для подальшого врегулювання питання.
З повагою, ПриватБанк.
yustynamarko
yustynamarko
7 червня 2020, 21:15
Я замовила доставку картки приватбанк, пробувала активувати її, але показує, що невірний номер картки, подзвонила на гарячу лінію, віртуальний консультант сказав, що моя картка ще не була мені доставлена. Вже декілька днів поспіль намагаюсь додзвонитись у приватбанк, але оператор мені не відзвонює. Що робити з карткою за яку я вже заплатила, а активувати так і не змогла?
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2020, 9:30
Добрий ранок!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
VladOd84
VladOd84
7 червня 2020, 19:48
Vadislav, Николаев
Здравствуйте, терминал зажевал карточку. Обратился в поддержку 3700, оператор заблокировал карточку и сказал что можно получить новую. На почту пришло сообщение что можно не ждать новой пластиковой карточки а просто оформить Digital — карту. Такой вопрос — а можно потом когда я получу новую пластиковую карточку объединить её с Digital — картой или они просто будут параллельно в системе работать?
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2020, 20:23
Добрий вечір!
Якщо Ви замовили доставку картки її можна буде перевипустити замість віртуальної. Адже у віртуальної картки є свій номер та строк дії.
З повагою, ПриватБанк.
rodion1968
rodion1968
7 червня 2020, 19:44
киев
Скажите пожалуйста когда заработает сервис мои платежи спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2020, 20:20
Добрий вечір!
На даний момент сервіс працює в звичному режимі. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі та допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
lunovikova73
lunovikova73
7 червня 2020, 13:20
Любовь, Краматорск
Здравствуйте. Вчера отправила с Вебмани перевод на свою карту Приват банка. Денег на карте нет. Квитанция об отправке денег есть.В чем проблема?
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2020, 13:34
Добрий день!
В даній ситуації Банк є отримувачем коштів. При отриманні коштів на рахунки банку, зарахування на картку здійснюється максимально швидко. Для уточнення інформації за платежем рекомендуємо звернутись до відправника.
З повагою, ПриватБанк.
Ykusheva
Ykusheva
7 червня 2020, 9:37
Татьяна, Полтава
Почему не работает отделение Приватбанка в Полтаве ул.Европейская,113?
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2020, 9:50
Доброго ранку!
Графік роботи відділень на свята:
5 червня — стандартний графік роботи (з урахуванням особливостей режиму роботи під час карантину).
6-8 червня — усі відділення банку не працюють.
Мапа відділень та їх графік роботи доступні в додатку Приват24 або на сайті: https://privatbank.ua/map.
Термінали, банкомати, онлайн банкінг Приват24 та служба підтримки працюють цілодобово.
З повагою, ПриватБанк.
Kseniia11
Kseniia11
7 червня 2020, 8:58
Здравствуйте! Я не могу зайти в приват24, сейчас нахожусь в израиле, номер сменила на местный, а смс с банка при входе естественно сюда не приходит, из-за этого не могу зайти. Подскажите, пожалуйста, как мне зайти в приват 24 опять
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2020, 9:45
Доброго ранку!
Ви можете спробувати авторизуватись в оновленому Приват24 https://next.privat24.ua/ та обрати інший спосіб підтвердження входу або звернутись в онлайн допомогу на сайті банку pb.ua для зміни фінансового телефону на закордонний.
З повагою, ПриватБанк.
igoro728
igoro728
6 червня 2020, 21:25
Предложение по усовершенствованию.
В банке хорошо развито IT и в связи с этим много полезных банковских продуктов, аналогов которых нет больше нигде. Есть очень важное предложение, которое оставлял через сайт банка под номером 41464 от 4.06.20, но его в системе банка сотрудники не видят. Дело в том, что в новых ресайклинговых банкоматах нет возможности снять деньги по qr-коду, для работы с таким банкоматом необходимо вставить карту, поэтому предлагаю и в таких банкоматах внедрить эту функцию.
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2020, 8:14
Доброго ранку!
Дякуємо за пропозицію. Ми постійно працюємо над покращеняям сервісу. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили деталі, щоб перевірити інформацію по Вашому зверненню на сайті.
З повагою, ПриватБанк.
0983227847
0983227847
6 червня 2020, 0:51
Доброї ночі
Неможу здійснити переказ з картки на картку, пише помилка, потрібно активувати картку
Приватбанк
Відповідь банку
6 червня 2020, 8:50
Доброго ранку!
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення інформації та вирішення питання Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
MarianaGonchar
MarianaGonchar
5 червня 2020, 22:07
Вчера (4.06.20)переводила деньги на карту Приватбанка-890 гривен, до сегодняшнего вечера деньги так и не появились! Владелец карты сказал что представитель банка вообще сказал что деньги не переводились-хотя у меня есть чек и ответ из справочной службы терминала, что деньги перевелись в банк! Где мне теперь искать эти деньги???
Приватбанк
Відповідь банку
6 червня 2020, 8:48
Доброго ранку!
Дозвольте пояснити, що у разі проведення платежу за допомогою терміналу іншого банку, регламент проведення платежів може складати до до 3 банківських днів.
У разі проведення платежу за допомогою терміналу ПриватБанку, для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
ValeriaS
ValeriaS
5 червня 2020, 17:46
Valeria
Вчера пересылала деньги (400 грн) на карту ПриватБанка через Приват24. Это было в 14:07 и до этого доооолго не могла зайти, так как были сбои в Приват24 всё утро. Деньги снялись. Но тем же вечером мне пишет получатель и сообщает, что не получила перевод. Куда они ушли? Первый раз с таким сталкиваюсь, в кол-центре не отвечают. Я бы отправила ещё раз, но на карте уже нет нужной суммы. Теперь из-за этого не могу оформить и получить свой заказ(( можно мне деньги обратно вернуть?
Приватбанк
Відповідь банку
5 червня 2020, 20:22
Добрий вечір!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
kovos1951
kovos1951
5 червня 2020, 17:31
Владимир, славянск
взимается ли комиссия при оплате с кредитной карты голд товаров в интернет -магазине Rozetka
Приватбанк
Відповідь банку
5 червня 2020, 20:24
Банк не бере комісію за оплату послуг в інтернеті. У рідкісних випадках комісія може бути списана, якщо вона передбачена сервісом/сайтом на якому Ви робите оплату.
27072011lfyz
27072011lfyz
5 червня 2020, 14:49
Добрий день.вчора через термінал поповнила власну картку на суму 3400.грошей нема досі.в кол цент нереально дозвонитись.
Приватбанк
Відповідь банку
5 червня 2020, 15:00
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
volosalex23
volosalex23
5 червня 2020, 13:13
Вчера пополнил карту через айбокс примерно в 11 часов, деньги ещё не пришли, позвонил оператору сказали что не могут узнать о пополнении счета
Приватбанк
Відповідь банку
5 червня 2020, 14:07
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Maksimenko2103
Maksimenko2103
5 червня 2020, 11:27
asdfghjk
Положила деньги на карточку, но деньги не дошли.Сутки не могла зайти в приложение и проверить счета.
Приватбанк
Відповідь банку
5 червня 2020, 11:41
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Alinaataman
Alinaataman
5 червня 2020, 11:02
Доброго дня, хотіла поцікавитися коли буде нарахована дитяча виплата м Бурштин
Приватбанк
Відповідь банку
5 червня 2020, 11:39
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас складалося неправильне враження про Банк. При виплаті зарплат і соціальних виплат Банк є одержувачем коштів від бухгалтерії підприємства (ВНЗ, Фонду по соц. виплатах), тому одразу як кошти надійдуть в ПриватБанк, вони в той же день будуть зараховані Вам на картку.
Yuliya0205
Yuliya0205
5 червня 2020, 10:54
Добрый день. 4.05.2020 зачисляла деньги на свою карту через терминал. Деньги так и не зачислились. Подскажите что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
5 червня 2020, 11:37
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
380970207347
380970207347
5 червня 2020, 8:38
Чому не працюе система по проплаті візового збору?і коли буде працювати?
Приватбанк
Відповідь банку
5 червня 2020, 9:25
Добрий ранок!
Ви можете здійснити даний платіж в найближчому нашому відділенні. Труднощів з оплатою немає. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання.
len1
len1
4 червня 2020, 22:16
добрый вечер. Я произвела сегодня в 10 утра оплату в ibox на карту приватбанка. Деньги на карту так и не поступили, хотя операция произведена успешно. В ibox сказали, что обращаться в приватбанк. Что мне делать? Как найти свои деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
5 червня 2020, 9:19
Добрий ранок!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
380664165646
380664165646
4 червня 2020, 19:05
Елизавета, Київ
Добрий день. Что делать если я совершила оплату по старым реквизитам учебного заведения незадолго до их изменения. Оплата прошла успешно, деньги снялись со счета и перешли в банк. А недавно пришла информация, что учебное заведение не получило денежный перевод. Возможно ли вернуть деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 19:46
Добрий вечір!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку