Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
0985781537
0985781537
4 червня 2020, 7:42
Кременець
З завтрішнього дня у привабанку можна буде проплатити візовий збір у місті Кременець?
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2020, 10:41
Добрий день!
Здійснити дану оплату є можливість у відділенні, вказавши реквізити.
olga19800911
olga19800911
3 червня 2020, 14:56
Здравствуйте! Скажите пожалуйста, какую сумму денег в месяц можно пересылать из Польши в Украину через трансфер гоу
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 15:33
Добрий день!
Обмежень на суму зарахування переказу не встановлюється, але зі сторони відправника можуть бути встановлені свої обмеження на суму відправки. Інформація, щодо партнерів банку та отримання переказів на картку доступна на нашому сайті — https://privatbank.ua/ru/sistemy-denegnih-perevodov/newprivatmoney
З повагою, ПриватБанк.
34376724
Світлана Коваль
3 червня 2020, 8:49
Світлана
Доброго ранку! Мені заблокували картку через те, що не оновлено даних з паспортного столу (конкретно — не вклеїла фотографії після 45 р.). Проблема в тому, що я ще з вересня не можу цього зробити, оскільки маю серйозні пролеми з очима, навіть не можу сфокусуватися для фото. Лікарі обіцяють, що протягом року-півтора лікування дасть ефект (довідка з медзакладу є). А що мені робити зараз? Чи є якісь варіанти вирішення цієї проблеми?
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2020, 8:54
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
93062430
Аня Савчук
2 червня 2020, 10:14
Аня
Добрый день. Вопрос заключается в следующем, вчера я получила претензию с требованием выплатить долг по кредитной карте моего отца, которого не стало 2 года назад.
Изначально, как только у меня на руках оказалось свидетельство о смерти, ксерокопию его я предоставила в отделение банка, плюс медицинские заключения и т.д. дабы списать задолженность в счет страховки, меня водили туда-сюда за нос, я добывала все новые и новые справки. Потом в силу обстоятельств я отложила это дело. И мое удивление, когда спустя два года мне приходит претензия.
В связи с тем что я наследник по факту — я обязана выплатить задолженность. Во-первых, уважаемый приватбанк — у вас была возможность требовать в течение полугода, так как я вас уведомляла о смерти отца. Во-вторых в право на наследство я еще не вступала. С чего вдруг претензия и на каком основании???
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2020, 11:23
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Tendo1195
Tendo1195
2 червня 2020, 0:04
Олександр
Вітаю. В мене таке запитання — дія моєї карти для виплат закінчилась вчора (до 05/20). Була інформація, що термін дії таких карт в зв'язку з карантином продовжено. Але сьогодні мені на карту не змогли перевести кошти (помилка — термін дії карт закінчено). Оплата покупки в інтернеті — така ж проблема. Також має прийти в найближчі пару днів заробітна плата — тепер хвилююсь, що не зможе прийти. Чому така проблема? Обіцяли ж продовження терміну дії таких карт, тому й не міняв поки що. Якщо я зміню завтра — фінансовий відділ на роботі НЕ ЗМОЖЕ швидко внести мої нові дані IBAN для виплати. Поясніть, будь ласка, що за проблеми з такими картами? Обіцяно одне, по факту — зовсім інше.
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2020, 8:25
Доброго ранку!
Термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) і карток Універсальна продовжений на 90 днів. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
Хочемо зазначити, що Ви можете перевипустити картку на Digital.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.
Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.

Також, замовити доставку картки, звернувшись до підтримки банку за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Ttrof
Ttrof
1 червня 2020, 21:50
татьяна
Сегодня вечером во время перевода денег в Приват24, вместо подтверждения перевода, мне написали, чтобы я позвонила на номер 3700. Я позвонила, меня узнали и начали задавать вопросы: про мой день рождения, я назвала; потом про девичью фамилию моей матери — я отказалась. Мне пригрозили заблокировать все мои карточки. Это правомерно?
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2020, 8:20
Доброго ранку!
Будь-який платіж, який проводиться з картки ПриватБанку, може проходити додаткову перевірку в службі безпеки.
Служба безпеки приймає рішення, проводити платіж або не проводити.
Даний платіж розцінили, як високоризиковий.
За якими критеріями проводяться перевірки — не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження.
Після верифікації (заповнення форми), якщо все буде вказано вірно, у нас є можливість подати заявку на розгляд можливості провести платіж онлайн.
Fiksa83
Fiksa83
1 червня 2020, 17:22
Как перевыпустить карту онлайн?
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 19:11
Відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
41858730
41858730
1 червня 2020, 16:44
Олег, Киев
Я оформлялся в отделении по ул. А.Ахматовой 5, там находился мой меннеджер. Отделение закрылось куда обращаться?
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 17:05
Ви можете обслуговуватися в будь-якому зручному відділенні. Хочемо звернути Вашу увагу, що більшість операцій Ви можете провести без відвідування відділення. Повідомте, будь ласка, нам, яка операція Вас цікавить, і ми зможемо підказати як провести її, при цьому не витрачаючи свого часу на поїздку до відділення.
6e3DHa
6e3DHa
1 червня 2020, 12:52
Виталий, Ровно
Здравствуйте, у меня следующая проблема: не могу узнать свой IBAN через пополнение карты ( Мои реквизиты > SWIFT-платеж ), пишет следующее: карты/счета недоступны, однако иными способами ( наличными в отделении приват/наличными в иных банках украины ) могу узнать, но только номер карты, а не как не IBAN. Прошу помощи, связаться со мной можно за телефоном: +380682386907
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 13:40
Добрий день.
Переглянути реквізити для SWIFT-переказу можливо лише по валютних картках.
Відкрито випуск віртуальних карток (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — ⠇- Додати картку — Digital картка). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
Alinchik1
Alinchik1
30 травня 2020, 23:07
Чи можливо закрити картку раніше дії терміну?
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2020, 10:09
Добрий день!
Ви можете закрити картку в Приват24, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Закрити картку — Подати заявку.
RAJA1931
RAJA1931
30 травня 2020, 20:31
АННА, СВЕТЛОВОДСК
Чому не працює Приват 24
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2020, 10:08
Добрий день!
Труднощів в роботі системи немає. Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
slandonadezhda
slandonadezhda
30 травня 2020, 8:40
Надежда, Днепр
Вчера, вечером, мне заблокировали приват24, все мои карты, счета и отключили функцию финансовый телефон. Потому, что я через свой приват24 оформляла международный перевод в размере 800 дол. своей маме за границу. При этом, утром, я связалась с поддержкой банка, что бы узнать, нет ли ограничений… Мне ответили, что все, без проблем. Теперь я без денег до понедельника, связи с банком у меня нет, оставляю заявку на дозвон мне, но меня игнорируют, так, как я не клиент банка!!! Вообще не понятно, что с моими деньгами и картами?
Поздно вечером, правда, смогла связаться с Чудом из техподдержки, но оно мычало что-то невнятное «в целях безопасности от мошенников»- ничего не решает.
Скажите, почему Ваш банк, подтверждает, что мне в моем личном приват24 грозит опасность? Почему такая низкая степень защиты меня, как клиента?
Почему я должна ждать понедельник, не понимая, что с моими деньгами происходит сейчас? Почему банк не гарантирует мне надежность и защиту, и все, что может сделать-это лишить меня денег и полностью информации?
Приватбанк
Відповідь банку
30 травня 2020, 10:54
Добрий день!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк через те, що ми піклуємось про безпеку Ваших фінансових операцій.
В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, які дозволяють виявити та запобігти шахрайським операціям на різних рівнях. Насамперед, ми намагаємось недопустити проведення таких операцій і сподіваємось на Ваше розуміння в необхідності таких механізмів, котрі дозволяють Вам та іншим клієнтам кожного дня не перейматись про безпеку Ваших коштів.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
nikolj424
Николай Черкасов
29 травня 2020, 16:28
Николай, Славянск.
На карточку до сих пор не поступили выплаты Пенсионного фонда за май месяц. Николай
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2020, 17:09
Доброго вечора!
Ми б не хотіли, щоб у Вас складалося неправильне враження про Банк. При виплаті зарплат і соціальних виплат Банк є одержувачем коштів від бухгалтерії підприємства (ВНЗ, Фонду по соц. виплатах), тому одразу як кошти надійдуть в ПриватБанк, вони в той же день будуть зараховані Вам на картку. На даний момент, на жаль, виплата не надійшла.
3axap
3axap
29 травня 2020, 16:21
Евгений
Здравствуйте!
В очередной раз задаю вам вопрос. У меня золотая карта уже около полугода. Однако на ней абсолютный ноль. Я не могу увеличить лимит. Обратился в отделение. Там мне сказали, что дают кредиты даже пенсионерам (!). Почему в моём случае до сих пор — отказ?
Я выполняю по возможности все требования банка. Я получаю зарплату в вашем банке. Задолженностей по кредитам ни в одном банке у меня нет. Я опплачиваю коммунальные услуги. Есть страховка от мошенничества. С меня банк ежемесячно снимает деньги за содержание карты.
С зарплаты я могу покупать услуги, но для некоторых необходимых товаров зарплаты не хватает. Нужен кредит.
Прошу вас удовлетворить моё требование. В противном случае, прошу с первого числа следующего месяца не снимать с поступлений на мою зарплатную карту суммы на содержание золотой карты и страховку.
Спасибо!
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2020, 17:07
Доброго вечора!
На жаль, на даному етапі банк не може запропонувати Вам послуги кредитування. Звертаю Вашу увагу, що рішення банку може бути переглянуте і на це впливаєте саме Ви. Щоб допомогти нам в прийнятті рішення і збільшити свої шанси, ми склали кілька простих рекомендацій:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Diana97
Diana97
29 травня 2020, 15:57
Діана
Хотіла спитати… чоловік відкрив золоту карту, активував її, в банку сказали що кредитний ліміт відкриють протягом 3-х днів але чомусь уже 2 тижні нічого… причина? Тому що карантин?
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2020, 16:36
Добрий день!
Спеціально для Вашої зручності ми створили декілька можливостей зміни кредитного ліміту.
власник картки може зробити це у чаті, в Приват24 ('Усі послуги — Кредити — Змінити кредитний ліміт') або на сайті: http://limit.pb.ua.
19036256
19036256
29 травня 2020, 13:58
Valentina, Одесса
В связи с карантином, карты с просроченными сроками Ощад банк продлил до 01.07.20.Я оплачивала услугу водоканала(за водопотребление)картой Ощад банка со сроком 04.20.т.е. срок просрочен, в системе оплаты Приват банка(за воду в Одессе Приват банк проводит оплаты).Ваш банк платёж отклонил написав-«Карта просрочена».
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2020, 14:32
Добрий день!
Як правило, продовження терміну дії картки дозволяє використовувати її для здійснення оплати в торгових точках, банкоматах та терміналах самообслуговування. При цьому, це не дає можливості здійснення оплат online.
Для уточнення інформації за Вашою карткою та вирішення питання рекомендуємо звернутись до підтримки Вашого банку.
bespor777
bespor777
28 травня 2020, 20:17
харьков
Скажите пожалуйста, какую максимальную сумму я могу перевести с карты «Универсальная» за текущую неделю?
Приватбанк
Відповідь банку
28 травня 2020, 20:36
Максимальна сума переказу може залежати від типу переказу. Задля коректної консультації, уточніть, будь ласка, який/куди переказ збираєтесь відправити?
Bidundima
Bidundima
28 травня 2020, 18:26
Дмитрий , Днепр
Добрый вечер.Можно ли заблокировать карту мошенников в интернет магазине.
Карта приват банка 5168 7554 5135 4738
Михайленко Владимир Валерьевич.
Есть фото то что после оплаты не отвечают, чек оплаты на карту мошенников.
Приватбанк
Відповідь банку
28 травня 2020, 19:19
Добрий вечір.
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
MarkITzer0
MarkITzer0
28 травня 2020, 11:08
Доброго дня. Поповнив вчора карту приватбанку через термінал city24, операція прошла нормально — термінал видав чек, реквізити правильні. Але гроші на картку не прийшли. Після операції зайшов в мобільний додаток приват24, але при перевці рахунка писало «помилка сервера». Пройшов майже день — грошей немає. За три роки користування приватом перший раз така проблема.
Приватбанк
Відповідь банку
28 травня 2020, 12:44
Добрий день.
Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Для більш детальної перевірки Ви можете звернутись з квитанцією до підтримки банку за будь-яким із доступних каналів.
krolikk
krolikk
27 травня 2020, 21:30
Добрий вечер.

Не приходит смс с подтверждением операции. Весь вечер не приходит. Но сегодня было время где до 16.00 еще приходили смс. В чем причина
Приватбанк
Відповідь банку
28 травня 2020, 8:39
Добрий ранок.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку