Відділення Приватбанку: Київ, пр-т Червоної Калини, 38/10/268
Адреса:
Київ, пр-т Червоної Калини, 38/10/268
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, перерва каси: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
11 жовтня 2024, 12:25
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Не раджу відкривати рахунки в цьому банку. Приходив у відділення отримати готівку і злодій підглядував пін-код, а касир не зробила зауваження і мовчала хоча все бачила.
Коментарі (1)
Ответ банка
14 липня 2024, 13:06
Вітаємо.
ПриватБанк активно бореться із шахрайством. Як всередині банку, так і за його межами ми дотримуємося політики нульової терпимості до шахрайства та використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження крадіжок коштів наших клієнтів. Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
ПриватБанк активно бореться із шахрайством. Як всередині банку, так і за його межами ми дотримуємося політики нульової терпимості до шахрайства та використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження крадіжок коштів наших клієнтів. Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
Это просто ужас. Были сняты деньги в минус по моей интернет карте. Притом транзакций и выписки никакой не было так и нет.Куда ушли деньги и когда увидеть я не могу. С большим усилием все таки удалось выбить выписку по этой транзакции куда все таки ушли деньги. Но в транзакциях по карте так и не отображаеться. Притом после того как я оплатила овердрафт через 3 дня после начисления мне опять ввели овердрафт уже с процентом от предыдущей суммы опять же не указав в транзакциях об этой транзакции. Уже несколько дней в полнейшем стрессе. Получается банк снимает за овердрафт проценты за 3 дня пользованием. И втихаря даже не сообщив. Также втихаря как и сняли этот овердрафт. Если бы я не следила за счетом то мне бы еще что-то впиляли без мого ведома. Разобраться в ситуации не получается так как никто не видит эти транзакции каждый оператор что-то проверят постоянно не создавая заявок и мне нужно звонить в приват каждый день и выбивать ети заявки. А в ответ я никаких заявок не вижу. Просто сил уже нет сплошные нервы каждый день.
Написати коментар
Ответ банка
2 грудня 2020, 13:39
Раніше вам були надані пояснення щодо ситуації по вашій картці.
Відсоткова ставка за несанкціонований овердрафт (заборгованість по поточному рахунку, за яким Овердрафт не передбачений) 3.4% на місяць від суми несанкціонованого овердрафту
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-338/?lang=uk
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
Відсоткова ставка за несанкціонований овердрафт (заборгованість по поточному рахунку, за яким Овердрафт не передбачений) 3.4% на місяць від суми несанкціонованого овердрафту
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-338/?lang=uk
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
Я много слышала о минусах на картах в последнее время но не думала что столкнусь с такой проблемой сама. Прекрасным утром просыпаюсь и вижу на интернет карте минус в 50 баксов. Притом что транзакций никак не отображается. Куда и кто взял мои деньги притом в минус не понятно. Пишу в чат банка там мне говорят что кто-то снял мои деньги еще пол года назад и только сейчас списались. И отправляют разбираться к какой-то компании притом без доказательства о транзакции.Звоню на линию 3700 там уже другая версия что это Али снял и надо ждать 11 дней пока отобразиться инфа. Иду в отделение банка там новая версия что я была типа в Грузии и там что-то оплачивала тоже не понятно я в Грузии вообще не была.Потом говорит звоните на линию 3700 в это в отделении банка!!! Зачем вообще тогда отделения если они не могут ничего решить??? Новый оператор говорит что разберется ждите до завтра. На следующий день звоню уже новая версия что типа долг у меня уже давно
оказывается и как я оплачиваю все с этим долгом они мне объяснить не могут. Никаких кредитов у меня не было. Как так возможно списать деньги ввести в долг и даже не могут объяснить куда делись деньги. Куда вообще можно в таком случае обращаться??
Коментарі (8)
оказывается и как я оплачиваю все с этим долгом они мне объяснить не могут. Никаких кредитов у меня не было. Как так возможно списать деньги ввести в долг и даже не могут объяснить куда делись деньги. Куда вообще можно в таком случае обращаться??
Ответ банка
28 листопада 2020, 13:08
Списання проводиться не в рахунок банку, а компанії-отримувача, через термінал якої проводиться операція. При оплаті в магазинах, що обслуговуються іншими банками, як і при знятті в банкоматах інших банків, сума платежу резервується на картці для подальшого списання на рахунок одержувача (торгової точки).
Кошти в резерві залишаються до того моменту, поки банк, що обслуговує торгову точку, не надішле запит на списання. Як правило це займає 2-3 дні, в окремих випадках і більше. Якщо сервіс не підтверджує оплату протягом 10 днів, банк розблоковує кошти з резерву та вони становляться доступними на карті, тобто ви можете знову ними користуватись. І у разі, якщо ви їх вже витратили, а до банку все ж надходить запит
від торгівельної точки на списання, зі свого боку ми не зможемо відмовити, згідно правил міжнародної платіжної системи, так як операція була авторизована. Бачимо, при зверненні до нашого чату вам надали актуальну інформації щодо проведеної операції.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
Кошти в резерві залишаються до того моменту, поки банк, що обслуговує торгову точку, не надішле запит на списання. Як правило це займає 2-3 дні, в окремих випадках і більше. Якщо сервіс не підтверджує оплату протягом 10 днів, банк розблоковує кошти з резерву та вони становляться доступними на карті, тобто ви можете знову ними користуватись. І у разі, якщо ви їх вже витратили, а до банку все ж надходить запит
від торгівельної точки на списання, зі свого боку ми не зможемо відмовити, згідно правил міжнародної платіжної системи, так як операція була авторизована. Бачимо, при зверненні до нашого чату вам надали актуальну інформації щодо проведеної операції.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
21.07.2020 года, я обнаружил пропажу на Платёжной и Универсальной картах ПриватБанка.
С Универсальной карны 14 и 22.07. 2020 г в пользу PAY*Xline,Dnipro и http://www.poborassa.r, было украдено 648,72 грн. Причом Робокасса сняла 22.07. 2020 г в 12:43 и в 12:48 по 264,01 грн.
С Платёжной карты было похищено с 10 по 21.07. 2020 г — 3772.07 грн. в пользу — PAY*Xline,Dnipro и http://www.poborassa.r. Всего было похищено 4420,79 грн за 14 дней. Замена карт мне обошлась 300 грн.
Кражи с карт начались после того как я вступил в наследство после смерти моей жены. Обращение по телефону 3700 к сотруднику ПриватБанка и к сужбе безопасности — желаемых результатов не принесли. Сужба безопасности отказалась со мной разговаривать — озвучила сотрудник Банка. В понедельник — 3. 08. 2020 г, я обратился к заведующему филиалом — пр-т Маяковского, 38/10/268. Ответ от него я ждал 06.08. 2020г. Но воз по ныне там.
Коментарі (5)
С Универсальной карны 14 и 22.07. 2020 г в пользу PAY*Xline,Dnipro и http://www.poborassa.r, было украдено 648,72 грн. Причом Робокасса сняла 22.07. 2020 г в 12:43 и в 12:48 по 264,01 грн.
С Платёжной карты было похищено с 10 по 21.07. 2020 г — 3772.07 грн. в пользу — PAY*Xline,Dnipro и http://www.poborassa.r. Всего было похищено 4420,79 грн за 14 дней. Замена карт мне обошлась 300 грн.
Кражи с карт начались после того как я вступил в наследство после смерти моей жены. Обращение по телефону 3700 к сотруднику ПриватБанка и к сужбе безопасности — желаемых результатов не принесли. Сужба безопасности отказалась со мной разговаривать — озвучила сотрудник Банка. В понедельник — 3. 08. 2020 г, я обратился к заведующему филиалом — пр-т Маяковского, 38/10/268. Ответ от него я ждал 06.08. 2020г. Но воз по ныне там.
Ответ банка
7 серпня 2020, 11:57
Добрий день!
В першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. Якщо Ви не підтверджуєте операції по картці, за Вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати запит на опротестування даних операцій та направити його в міжнародну платіжну систему.
Йдемо до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані для детального аналізу ситуації, що склалася.
В першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. Якщо Ви не підтверджуєте операції по картці, за Вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати запит на опротестування даних операцій та направити його в міжнародну платіжну систему.
Йдемо до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані для детального аналізу ситуації, що склалася.
Доброго времени суток.
На днях столкнулась с проблемой, а именно: пополняла карту клиента Вашего банка (хотя, сама не являюсь) через Терминал. Увы, купюру в 500 гривен система не увидела. Естественно, был звонок на горячую линию, где мне подробно рассказали что и как правильно сделать, дабы решить в кратчайшие сроки возникшую проблему. Обратившись к специалистам в чат на странице https://pb.ua, менеджеры очень оперативно помогли решить данный вопрос. И в течении дня, сумма была возвращена на карту клиента Вашего банка.
Спасибо Вам огромное за быстрые решения, за отличное обслуживание!!!
Буду Вас рекомендовать очень и очень!!!
С уважением, Любовь Кноль.
Написати коментар
На днях столкнулась с проблемой, а именно: пополняла карту клиента Вашего банка (хотя, сама не являюсь) через Терминал. Увы, купюру в 500 гривен система не увидела. Естественно, был звонок на горячую линию, где мне подробно рассказали что и как правильно сделать, дабы решить в кратчайшие сроки возникшую проблему. Обратившись к специалистам в чат на странице https://pb.ua, менеджеры очень оперативно помогли решить данный вопрос. И в течении дня, сумма была возвращена на карту клиента Вашего банка.
Спасибо Вам огромное за быстрые решения, за отличное обслуживание!!!
Буду Вас рекомендовать очень и очень!!!
С уважением, Любовь Кноль.
Ответ банка
19 грудня 2018, 12:54
Уважаемый Автор!
Большое спасибо за хорошую оценку нашей работы. Благодаря таким отзывам, мы понимаем, что идём в правильном направлении.
С уважением, ПриватБанк.
Большое спасибо за хорошую оценку нашей работы. Благодаря таким отзывам, мы понимаем, что идём в правильном направлении.
С уважением, ПриватБанк.
Пришел сегодня в 18-45, на отделении висит график работы,- до 18-00. Поменяйтем на минфине плиз!
Написати коментар
Відповідь адміністратора
18 серпня 2017, 9:34
Добрый день!
Информация об отделении обновлена.
Спасибо за сообщение и внимание к информации, размещенной на Минфине!
Информация об отделении обновлена.
Спасибо за сообщение и внимание к информации, размещенной на Минфине!
Отменил заказ на Aliexpress магазин вернул деньги через пару часов, но доллары на карту не вернулись. Раньше возвращались на карту макс. три дня. Через три дня обращаюсь в онлайн поддержку ПБ ответ такой: Підгорний Олексій «я создал заявку по разблокировке суммы… Документы отправьте на e-mail: privathelp@privatbank.ua. В теме письма укажите: «Разблокировка суммы по заявке №» Отправил письмо с скриншотом отмены заказа.
Приходит письмо«Ваша заявка принята в работу и будет рассмотрена в течение 5-7 дней с момента ее подачи. Разблокировка возможна только в случае не получения товара или услуги. Решение о разблокировке суммы принимается в индивидуальном порядке о результатах Вы будете уведомлены.»
Ессно за неделю никакого результата.
Как с ними правильно поступить?
Коментарі (7)
Приходит письмо«Ваша заявка принята в работу и будет рассмотрена в течение 5-7 дней с момента ее подачи. Разблокировка возможна только в случае не получения товара или услуги. Решение о разблокировке суммы принимается в индивидуальном порядке о результатах Вы будете уведомлены.»
Ессно за неделю никакого результата.
Как с ними правильно поступить?
У відділенні Приватбанку № K2H4, що знаходиться на проспекті Володимира Маяковського, 38/10, м. Київ касиром працює Любов Степанівна Мунтян. Я і моя дружина є постійними клієнтами й вкладниками Приватбанку протягом багатьох років. Останні декілька місяців, коли я мав нагоду неодноразово відвідувати дане відділення з різних питань, як і зокрема сьогодні, — касир Любов Степанівна Мунтян завжди справляла особливо-позитивне враження як на мене, так і на мою дружину. Окрім того, що це дійсно висококласний спеціаліст, який добре розбирається в усіх тонкощах банківських операцій, — Любов Степанівна Мунтян постійно вражає високопрофесійною обізнаністю в усіх питаннях, що відносяться до її компетенції, а також, як просто людина — викликає до себе особливу довіру та заслуговує на глибоку повагу й вдячність.
Особливо звертаємо Вашу увагу, що під час кожного мого візиту в дане відділення, касир Любов Степанівна завжди намагалася вникнути в суть будь-кого нашого питання, глибоко проаналізувавши можливі варіанти його вирішення та запропонувавши найкраще з них. При цьому, приємна невимушена посмішка і щира доброзичливість Любові Степанівни Мунтян завжди заставляє повертатися саме у це відділення Приватбанку, що не є поруч з нашим будинком.
Завдяки високоякісному й завжди привітному обслуговуванню таких співробітників як Любов Степанівна Мунтян враження про Ваш банк є досить приємним.
З огляду на вищевикладене, дуже прошу Вас, відзначити Вашого співробітника Мунтян Любов Степанівну відповідною премією, підвищенням у зарплаті, чи по посаді.
З повагою, завжди Ваші клієнти Василь та Оксана.
08.07.2015 року.
P/S. Шановні клієнти банку і просто ті, кого зацікавило це повідомлення. Будь-ласка, перед тим як робити якісь висновки щодо правдивості цього листа, прошу звернутися саме у це відділення і переконатися в правдивості кожного слова, написаного тут. Любов Степанівна Мунтян не є нашим родичем, знайомою, тощо. Просто у спілкуванні з нею як спеціалістом Ви, самі все зрозум
Коментарі (1)
Особливо звертаємо Вашу увагу, що під час кожного мого візиту в дане відділення, касир Любов Степанівна завжди намагалася вникнути в суть будь-кого нашого питання, глибоко проаналізувавши можливі варіанти його вирішення та запропонувавши найкраще з них. При цьому, приємна невимушена посмішка і щира доброзичливість Любові Степанівни Мунтян завжди заставляє повертатися саме у це відділення Приватбанку, що не є поруч з нашим будинком.
Завдяки високоякісному й завжди привітному обслуговуванню таких співробітників як Любов Степанівна Мунтян враження про Ваш банк є досить приємним.
З огляду на вищевикладене, дуже прошу Вас, відзначити Вашого співробітника Мунтян Любов Степанівну відповідною премією, підвищенням у зарплаті, чи по посаді.
З повагою, завжди Ваші клієнти Василь та Оксана.
08.07.2015 року.
P/S. Шановні клієнти банку і просто ті, кого зацікавило це повідомлення. Будь-ласка, перед тим як робити якісь висновки щодо правдивості цього листа, прошу звернутися саме у це відділення і переконатися в правдивості кожного слова, написаного тут. Любов Степанівна Мунтян не є нашим родичем, знайомою, тощо. Просто у спілкуванні з нею як спеціалістом Ви, самі все зрозум
Вже майже рік, як Приватбанк заблокував мої гроші в розмірі 2000 грн. Протягом багатьох років я здійснювала оплату послуг за утримання будинків на поточний рахунок ЖБК в Приватбанку. Але, зненацька, за період грудень 2023-березень 2024, (Отримувач ЖБК Оболонь-4), Приватбанк ці гроші не зарахував і заблокував. Це чотири платежі за чотири місяці (Три квитанції сплачені через банк Ощад і одна через банк ПУМБ).
1. Після намагань вирішити цю ситуацію в комунікаціях я зареєструвала письмове звернення за номером 714- ВБ від 18 липня 2024 р., надала всі квитанції (три по Ощаду і одну по ПУМБ). Мені зателефонував фахівець банку, сказав проблеми нема просто треба надати додаткову інформацію по учаснику фінансової операції а саме прізвище ім'я по батькові та дату народження тієї персони яка фігурує в квитанції на оплату.
2. Тоді я 01.08.24 за номером 744 -ВБ до мого попереднього запиту надала додаткову інформацію. по учаснику фінансової операції а саме прізвище ім'я по батькові та дату народження.
І протягом півтора місяця повна тиша.
3. Тоді я зробила Третє!!! звернення: 19.09.24 за номером 904 — ВБ, знов надала додаткову інформацію, з копією паспорту, ІПН учасника фіноперації, безпосередньо менеджеру відділення банку. І навіть особа учасник фінперації зробив завірення копії власноруч при менеджері.
І знову тиша…
відповіді немає…
повернення грошей немає…
сплати квитанції немає…
Коли ви припините ці знущання над інвалідом ПЕРШОЇ групи?
Чому за два з половиною місяці від першого звернення питання не вирішено?
Я надала неодноразово ВСЮ затребуівну інформацію!
Може для банку 2000 грн нічого не значить, а мені як інваліду їх дуже не вистачає.