Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Приватбанку: Кропивницький (Кіровоград), вул. Преображенська, 2

Адреса:
Кропивницький (Кіровоград), вул. Преображенська, 2
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30 - 17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
4
6 грудня 2024, 15:02
При знімані коштів 20000 банкомат не видав їх звук був счета купюр, але нічого не видав написавши «Операція пройшла успішно» і не відавав картку, при нажимані відміна картку видав, але без готівки. Гроші списались з карти. Зробив запит на повернення коштів, вже 3 день, кошти ще не повернули…
Коментарі (2)
Ответ банка
Приватбанк
PrivatBankQM
6 грудня 2024, 18:06
Вітаємо. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Строк опрацювання заявки становить 14 днів, оскільки для повернення грошей потрібні результати інкасації пристрою. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Вибачте за доставлені незручності. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
3
26 червня 2023, 13:20
Доброго дня. Сьогодні, 26.06.2023 року, я звернулася в касу до одного з відділень ПриватБанку в м. Кропивницький, з приводу купівлі валюти, доларів, на що мені запропонували купити валюту тільки 1996 року зразку!!! Це купюри того зразка, що декілька неділь тому взагалі не приймали. Це як розуміти? Звісно, що я відмовилась, але факт! неприємний!
Коментарі (3)
Ответ банка
Приватбанк
26 червня 2023, 14:39
Вітаємо.
Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
2
30 квітня 2023, 21:43
15.04.2023 р. з моєї кредитної карти «Універсальна» ПриватБанку без мого відома, починаючи з 19:23 до 20:06 сторонньою особою чи особами було здійснено три оплати: 187,27 грн. (за інформаційні та страхові послуги в США), 44,19 грн. (за кур'єрські та поштові послуги в Нідерландах), 986,14 грн. (за послуги туризму та транспортних перевезень в Перу) на загальну суму 1217,6 грн., (при цьому на карті ліміт на оплати в Інтернеті було встановлено «2 долари»), і я не отримувала жодного повідомлення чи дзвінка про підтвердження операцій від банку та не підтверджувала їх. О 20:34, коли помітила вищезазначене, за номером 3700 я одразу звернулась на гарячу лінію «ПриватБанку» та повідомила про вищевказані фінансові шахрайські дії пов’язані з моєю карткою, а також за допомогою оператора заблокувала картку.
17.04.2023 р. (адже 16.04.2023 р. це була неділя, вихідний день) я звернулася у відділення банку з письмовим листом-зверненням до директора макрорегіонального управління АТ КБ «Приватбанку» Маслова Ростислава Володимировича з проханням:
— по-перше, провести об'єктивне та незалежне внутрішнє службове розслідування щодо незаконного списання коштів з моєї кредитної картки з перевіркою на можливу причетність до шахрайських дій працівників банку, пов’язаною як зі зняттям без мого відома коштів з моєї картки, так і з передачею стороннім особам моїх персональних фінансових даних пов’язаними з моїми рахунками (номер картки, термін її дії та код CVV), адже своєю кредитною карткою «Універсальна» я жодного разу (за весь час її існування у мене) не користувалася, персональних даних щодо картки нікому не надавала та за невідомими посиланнями жодних дій не робила;
— по-друге, на час розслідування припинити нарахування відсотків на кредитну лінію та відновити рахунок кредитної карти до стану, у якому він був до виконання вище вказаних шахрайських операцій шляхом негайного повернення коштів, згідно Постанови Національного банку України від 30 квітня 2010 року № 223 п. 6.7 та п. 6.8.
На моє письмове звернення банк дав абстрактну, загальну та стандартну відповідь, що при здійсненні оплат начебто вірно були введені номер картки, термін її дії та код CVV, тому він не може здійснити повернення переказу шахрайськими діями коштів та призупинити нарахування відсотків за кредитом. Мій запит на надання розширеної інформації, щодо обставин пов’язаних з шахрайськими діями з моєю кредитною карткою «Універсальна» у вечері 15.04.2023 року, взагалі БриватБанком було відверто проігноровано.
Виникають питання:
— по-перше, яким чином з кредитної картки можуть списуватись кредитні кошти, які де-факто і де-юре не належать клієнту, без підтвердження цих фінансових операцій від банку, особистої авторизації та згоди самого клієнта;
— по-друге, навіщо встановлювати ліміти в додатку «Приват24» на оплати в Інтернеті, якщо ця система безпеки зовсім не працює;
— по-третє, чому служба безпеки ПриватБанку ніяк не відреагувала на явні шахрайські дії пов’язані з ризикованими операціями в Інтернеті з моєю кредитною карткою, коли без мого особистого підтвердження з періодичністю у 20 хвилин кошти знімались за різні послуги та товари у різних куточках світу в таких країнах як Перу, США та Нідерландах, які знаходять на різних континентах.
Коментарі (4)
Ответ банка
Приватбанк
1 травня 2023, 10:20
Вітаємо. Проведення платежів в інтернеті здійснюється в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою. Списання коштів з картки без додаткового підтвердження можливе, якщо раніше було введено та збережено дані картки на сайті і власник картки дав згоду сайту на подібні списання. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем. Інтернет ліміт є одним з механізмів, та не єдиним, що допомагає вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Він спрацьовує при операціях, що визначаються ризиковими. Якщо ж ви ввели дані картки на сайті і зберегли їх там, дозволивши подальші списання, даний сайт буде вважатись довіреним.
Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Також додатково звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення ваших контактних даних та перевірки деталей ситуації.
1
8 листопада 2021, 12:24
Сегодня в 9−30 зашел перевыпустить карточку. В 12−10 уже звонят аферисты якобы от службы безопасности привата, называют мое ФИО и рассказывают что вы были сегодня в отделении, с вашей карточки пытались совершить платеж на розетку и т. д… Откуда блин вся эта информация вплоть до посещения банка!!!
Коментарі (4)
Ответ банка
Приватбанк
8 листопада 2021, 12:53
Добрий день!
Ми не можемо підказати, звідки у шахраїв ваш номер та чому вони зателефонували саме зараз.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані.
Ось тут 👇 є декілька проситих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
1 не зарахована
7 квітня 2019, 10:32
Здравствуйте.
Был вип клиентом месяц назад позвонили сказали что я занимаюсь предпринимательством, предоставил чеки с платёжных систем и то что у меня есть счета заграницей через личного банкира.
На счету осталось не так много 104 грн.
Прошло более месяца деньги со счета не возвращают. Последний раз писал в чат сказали в наберут в итоге прошло еще 7 дней.
Банк разорвал договор на обслуживание.

Любые документы подтверждающие готов предоставить.
Коментарі (1)
Ответ банка
Приватбанк
7 квітня 2019, 11:24
Добрый день!
Ваш вопрос детально рассматривался профильными специалистами. По результату его рассмотрения с Вами раннее связывался наш сотрудник и предоставил Вам рекомендации для разрешения ситуации.
С уважением, ПриватБанк.
1 не зарахована
16 листопада 2018, 18:42
Ужасное, хамское, высокомерное обслуживание персонала! Нет ни одного внятного ответа на мой вопрос, на каждый вопрос — грубый ответ! Нервный орущий друг на друга персонал, при клиентах выясняют отношения внутри коллектива! Программа зависла и перестала работать, вместо того, чтобы сообщить клиентам и извинится перед клиентами, сотрудник банка крикнула: «Пусть сидят и ждут!». Сотрудники банка, обсуждают при других клиентах банка, клиентов, которые уже ушли. На меня сотрудник банка, при моем желании забрать депозит, начала орать, что я должна была заранее предупредить об этом, хотя я приходила за пару дней до окончания депозита и предупреждала о своем намерении забрать депозит! Вообщем дурдом! Примите меры!
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
16 листопада 2018, 18:52
Уважаемый Автор!
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.
Направьте, пожалуйста, на нашу почту help@pb.ua адрес отделения, дату визита и Ваши контактные данные, чтобы мы могли провести работу с коллегами.
С уважением, ПриватБанк.
1
6 червня 2018, 16:51
Про то, что ожидание в чате бесконечное и + постоянная смена сотрудников думаю знают все, поэтому начнем.
Жена сделала на сайте Вестерн Юнион перевод за границу, авторизация перевода проходила через Приват 24.
Вообщем по некоторым причинам человек не может получить перевод и мы решили сделать возврат перевода.
4.06-в чате сотрудница говорит комиссию потеряете, но деньги в течении рабочего дня будут возвращены.
5.06-денег нет, в чате Приват 24 опять поднимаю тему(историю переписки ДО они почему-то не видят)сотрудник говорит, что сегодня опять заявку подали возврат буде в течении рабочего дня.
6.06-опять мы в чате историю переписки ДО они почему-то не видят опять приходится доносить информацию и вот ответ, ваша заявка подана в течении 5-7 дней с вами свяжется сотрудник с головного офиса))
И в конце традиционно, чем еще могу быть полезен.
Коментарі (3)
Ответ банка
Приватбанк
6 червня 2018, 18:09
Добрый вечер!
Сожалеем, что Вы столкнулись с такими трудностями, видимо, обращение пришлось на пиковые нагрузки. Если Ваш вопрос не решен, сообщите на help@pb.ua контактные данные и описание ситуации. Надеемся на обратную связь!
С уважением, ПриватБанк.
без оцінки
27 червня 2017, 17:48
прошу выразить благодарность кассиру приватбанка Кристине в Кропивницком по ул.Преображенкая 26/70 за внимательность и терпение. Нашла дубликат чека, хоть и в другом отделении этого сделать не смогли (потерялась оплата)Большое спасибо за уважение к клиентам и понимание
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
27 червня 2017, 18:43
Уважаемый Автор!
Благодарим Вас за отзыв!
Мы стараемся обеспечить максимально удобный сервис, с помощью которого наши Клиенты смогут комфортно чувствовать себя в любой ситуации. Довольный Клиент – это показатель нашей работы, и мы рады видеть, что затрачиваемые нами усилия дают свои плоды.
С уважением, ПриватБанк.
без оцінки
2 лютого 2017, 20:52
Гарантия вкладов

Участие государства в капитале банка на данный момент — 100%. Я уверен, что закон о госгарантиях (вкладов физических лиц, — ред. «Минфин») принимался в абсолютном соответствии с парламентской процедурой.

Почему президент не подписывает его? Лучше ему задайте этот вопрос. Я лично уверен, что президент подпишет этот закон и мы будем иметь 100% гарантию вкладов. Мы не подведем ни одного вкладчика.

Разве 100 процентов гарантий еще не подписано????????
Коментарі (13)
без оцінки
2 червня 2016, 9:30
Мой до сих пор любимый банк (являюсь клиентом банка более 15 лет) 31.05 2016 г. Я находясь на работе получаю смс о снятии денег с моей кредитной карты… Моментально набираю 3700, но все операторы заняты, вам перезвонят… По истечении некого времени и нескольких попыток дозвонится оператору, мне все таки перезвонили и на мой вопрос почему с моей карты находящейся у меня переводятся деньги на неизвестного мне человека, ответили что это наверно мошенники и я передал им какие то личные данные позволившие им через приват 24 перевести 3-мя платежами не много не мало 9000 гр. На мое возражение что я не кому ничего не передавал и не подтверждал перевод денег ( стандартная процедура при переводе, смс приходит на телефон) мне ответили что такого не может быть и согласились составить заявку про мошенничество. карты конечно заблокировали. На следующий день иду в главный офис привата в Кировограде. Там попав к службе безопасности узнаю от развалившегося в кресле сотрудника что во всем в любом случае виноват только я и других вариантов в природе не существует! И это при том что дело находится на рассмотрении в центральном офисе в Днепре и у них в Кировограде никакой информации по этому нет… Этот же сотрудник мне сразу же говорит что никто мне денег не вернет и советует как можно быстрее обращаться в милицию пускай они разбираются. А то что мне придется платить деньги которые у меня украли да еще и с процентами это никого не волнует. На вопрос о том заблокированы ли деньги снятые у меня с карты при наличии заявления о мошенничестве хотя бы до окончания разбирательства получаю ответ нет! Нет оснований! Но при отсутствии оснований и какого либо моего согласия кредитный долг переведен мне с закрытой кредитки в мгновенную рассрочку! По которой я должен еще больше… по действиям банка можно без труда понять каким будет результат их разбирательств для меня порядочного клиента банка.
Коментарі (9)
Сторінки: 12
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відділення та банкомати Приватбанку в Кропивницком (Кіровограді) 🏦 / Відділення Приватбанк: вул. Преображенська, 2, Кропивницький (Кіровоград)
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Приватбанку за адресою Кропивницький (Кіровоград), вул. Преображенська, 2. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Приватбанк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Приватбанку розташованому за адресою  Кропивницький (Кіровоград), вул. Преображенська, 2- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.