Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Харків, пр-т Льва Ландау, 12
Адреса:
Харків, пр-т Льва Ландау, 12
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерва каси: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Garag
2 травня 2024, 19:45
Быстро решили вопрос пропажи денег со счета. Отличное обслуживание
Написати коментар
Ответ банка
2 травня 2024, 20:04
Вітаємо.
Дякуємо, що знайшли час на відгук та поділилися з нами своєю думкою. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо.
Дякуємо, що знайшли час на відгук та поділилися з нами своєю думкою. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо.
З початком війни поїхала в Естонію, зареєстрована як біженець. 23.04.2023 повернулася в Харків для вирішення проблем із здоров’ям. Картку естонського банку SEB на отримання грошовоі допомоги залишила родичці, щоб вона вчасно платила за мою квартиру.Знову ж таки через проблеми із здоров’ям терміново знадобилися гроші.Родичка з Естонії зняла з моєї карти біженця усі гроші і перевела через приватбанк 500 євро.Гроші прийшли, але менеджер привата по телефону сказав що для їх отримання мені потрібно надати додаткову інформацію, а саме-паспортні дані відправника переказу.Здалося дивним (м'яко кажучи) що банк в ультимативному порядку вимагає від мене особисті дані третьої особи не клієнта банку і навіть не громадянина України.Насилу вдалося умовити родичку прислати фото докуметов, не кожен захоче відправляти особисті дані не зрозуміло для яких цілей.
Так вийшло, що родичка маючи, як багато в Естонії, постійне свідоцтво на проживання (народилася і жила в Естонії, сподівається незабаром отримати громадянство, що не так просто.Чоловік і діти вже громадяни Естонії) доки ще громадянка Росії. На цій підставі, -гроші переведені від людини з російським громадянством, банк конфіскував їх.Гроші переказані з Естонії, з рахунку естонського банку SEB, отримані від республіки Естонія мною як біженцем.
В результаті таких дій приватбанка я залишилась без засобів на лікування та купівлю квитка для повернення в Естонію, термін знаходження за межами якої збігає в липні.Рішення про конфіскацію прийняте Керівником Департаменту міжнародних переказив ГО Страшко М. В.
Прошу переглянути це рішення керуючись здоровим глуздом і інтересами громадянки України, пенсіонера і ветерана труда.
Коментарі (4)
Так вийшло, що родичка маючи, як багато в Естонії, постійне свідоцтво на проживання (народилася і жила в Естонії, сподівається незабаром отримати громадянство, що не так просто.Чоловік і діти вже громадяни Естонії) доки ще громадянка Росії. На цій підставі, -гроші переведені від людини з російським громадянством, банк конфіскував їх.Гроші переказані з Естонії, з рахунку естонського банку SEB, отримані від республіки Естонія мною як біженцем.
В результаті таких дій приватбанка я залишилась без засобів на лікування та купівлю квитка для повернення в Естонію, термін знаходження за межами якої збігає в липні.Рішення про конфіскацію прийняте Керівником Департаменту міжнародних переказив ГО Страшко М. В.
Прошу переглянути це рішення керуючись здоровим глуздом і інтересами громадянки України, пенсіонера і ветерана труда.
Ответ банка
20 червня 2023, 12:54
Вітаємо. Згідно описаної вами ситуації, у випадку надання відправником документів, котрі підтверджують його статус постійного резидента вказаної країни, рішення щодо виплати переказу може бути переглянутим.
Всем добрый вечер. Вчера 04.12.2022 столкнулся с такой интереснейший проблемой.
Снимая деньги с карточки Ощадбанка, в банкомате привата, расположенном возле отделения приватбанка в г. Харькове, по улице пр. Льва Ландау 12. Банкомат после подтверждения всех действий начал загрузку (выдача наличных) и так и оставался в загрузке в течении 40 минут (пока я был рядом и звонил на все горячим линии) итог. Деньги отсчитывать он даже не пытался (не было характерных звуков) но со счета списались мгновенно. Карточка и деньги остались в банкомате. Позвонив в приват. Меня спросили номер банкомата (номера на лицевой части я не нашел) спросили адрес. Указав адрес девушка оператор сказала что передаст информацию и произошедшем соответствующим сотрудникам и сказала звонить в ощад для блокировки карты, потом идти в отделение писать заявление на возврат средств. На не однократный вопрос что банкомат может прогрузится и выдать средства и карту, она меня уверила что прошло уже более 40минут и он уже деньги и карту не выдаст и можно уходить. Окей. Прихожу сегодня в отделение Ощадбанка, пишу заявление и на вопрос когда вернут деньги, девушка мне отвечает что не раньше чем через месяц т.к. пока приват проведет проверку, инкассацию и т. д. проходит очень много времени.
Теперь вопрос Привату. Ребята ау??? Из-за вас мой ребенок остался без лечения т.к. деньги эти были последние, на лечение. Второй вопрос, на дворе 2022 год. В стране война. Ребята какой месяц??? Месяц ждать свои деньги? Которые по вине вашего банкомата я не получил??? Ваши инкассаторы каждый день кружат по всему Харькову. Целый месяц займет провести проверку данного банкомата? Дальше. Ещё вопрос. На гарантии возврата своих денег, мне сказали что если приват скажет что все окей, а судя по отзывам, он умеет так говорить (воруя средства граждан) то свои деньги я не получу. Ребят, а как же камеры в банкомате? Как же логи банкомата, что и кому выдал и т.д? Ладно. Это все возможные сценарии развития событий. Подождем, что ответит Приват???
Коментарі (4)
Снимая деньги с карточки Ощадбанка, в банкомате привата, расположенном возле отделения приватбанка в г. Харькове, по улице пр. Льва Ландау 12. Банкомат после подтверждения всех действий начал загрузку (выдача наличных) и так и оставался в загрузке в течении 40 минут (пока я был рядом и звонил на все горячим линии) итог. Деньги отсчитывать он даже не пытался (не было характерных звуков) но со счета списались мгновенно. Карточка и деньги остались в банкомате. Позвонив в приват. Меня спросили номер банкомата (номера на лицевой части я не нашел) спросили адрес. Указав адрес девушка оператор сказала что передаст информацию и произошедшем соответствующим сотрудникам и сказала звонить в ощад для блокировки карты, потом идти в отделение писать заявление на возврат средств. На не однократный вопрос что банкомат может прогрузится и выдать средства и карту, она меня уверила что прошло уже более 40минут и он уже деньги и карту не выдаст и можно уходить. Окей. Прихожу сегодня в отделение Ощадбанка, пишу заявление и на вопрос когда вернут деньги, девушка мне отвечает что не раньше чем через месяц т.к. пока приват проведет проверку, инкассацию и т. д. проходит очень много времени.
Теперь вопрос Привату. Ребята ау??? Из-за вас мой ребенок остался без лечения т.к. деньги эти были последние, на лечение. Второй вопрос, на дворе 2022 год. В стране война. Ребята какой месяц??? Месяц ждать свои деньги? Которые по вине вашего банкомата я не получил??? Ваши инкассаторы каждый день кружат по всему Харькову. Целый месяц займет провести проверку данного банкомата? Дальше. Ещё вопрос. На гарантии возврата своих денег, мне сказали что если приват скажет что все окей, а судя по отзывам, он умеет так говорить (воруя средства граждан) то свои деньги я не получу. Ребят, а как же камеры в банкомате? Как же логи банкомата, что и кому выдал и т.д? Ладно. Это все возможные сценарии развития событий. Подождем, что ответит Приват???
Ответ банка
6 грудня 2022, 12:12
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за незручності пов'язані з роботою банкомату.
В такій ситуації відповідно до правил міжнародної платіжної системи заявка на повернення коштів подається за зверненням в банк, що видав картку, адже саме той банк може ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити чи списані кошти. Зі своєї сторони ми завжди намагаємось максимально оперативно опрацьовувати запити, які до нас надходять. Якщо ви вже звернулись в свій банк і вони передали заявку нам, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні, щоб ми перевірили статус заявки та прискорили її, якщо вона надійшла до нас і ще не опрацьована.
Приносимо свої вибачення за незручності пов'язані з роботою банкомату.
В такій ситуації відповідно до правил міжнародної платіжної системи заявка на повернення коштів подається за зверненням в банк, що видав картку, адже саме той банк може ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити чи списані кошти. Зі своєї сторони ми завжди намагаємось максимально оперативно опрацьовувати запити, які до нас надходять. Якщо ви вже звернулись в свій банк і вони передали заявку нам, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні, щоб ми перевірили статус заявки та прискорили її, якщо вона надійшла до нас і ще не опрацьована.
Добрый день, хотелось бы рассказать о шоке, на днях банк решил в условиях войны загнать в угол человека, который много лет исправно платил проценты, сняли кредитный лимит под ноль, Было 37000, а оставили 5000, которых нет, много лет подряд платила коммунальные услуги с карточки, и, теперь без предупреждения осталась без средств, спасибо, это так вовремя, любые попытки увеличить лимит до 10000 не увенчались успехом, еще раз банку огромное спасибо,
Написати коментар
Ответ банка
10 листопада 2022, 13:14
Вітаємо.
Вибачте, якщо зменшення ліміту було незручне.
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів, позитивна кредитна історія та користування послугами чи участь в акціях Банку також враховуються при встановленні ліміту, однак це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення. В подальшому банк може переглянути своє рішення та підняти ліміт.
Вибачте, якщо зменшення ліміту було незручне.
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів, позитивна кредитна історія та користування послугами чи участь в акціях Банку також враховуються при встановленні ліміту, однак це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення. В подальшому банк може переглянути своє рішення та підняти ліміт.
Заявка на 6500 грн (єПідтримка) была оформлена 24−25 марта 2022 г. Сегодня уже 14 апреля 2022, даже если вычесть выходные дни, 10 рабочих дней уже прошли, в течении которых банк должен был начислить эту денежную помощь.
Знакомые давно уже получили. Почему мне Приватбанк не хочет перечислять государственную денежную помощь — я не понимаю и нигде не могу найти ответ.
Коментарі (5)
Знакомые давно уже получили. Почему мне Приватбанк не хочет перечислять государственную денежную помощь — я не понимаю и нигде не могу найти ответ.
Ответ банка
14 квітня 2022, 13:21
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Державна податкова служба після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Державна податкова служба після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/
Отнесла на обмен доллары, на них оказалась печать, Приват банк отказался их принимать. Печать в диаметре меньше 1 сантиметра.
Коментарі (3)
Ответ банка
19 жовтня 2021, 16:59
Добрий день!
Критерієм для прийому є стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше.
Так як касир несе матеріальну відповідальність за прийняті купюри, то він приймає тільки ті купюри, в платіжності яких він впевнений.
З повагою, ПриватБанк.
Критерієм для прийому є стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше.
Так як касир несе матеріальну відповідальність за прийняті купюри, то він приймає тільки ті купюри, в платіжності яких він впевнений.
З повагою, ПриватБанк.
Каждый раз, когда приходится обращаться в банк или в поддержку, превращается в стресс. Посылают от одного менеджера к другому, заставляют тратить по 2 часа, а в итоге оказалось, что вопрос решается через приложение… сервис для самобичевания…
Заказывала наличные, получила подтверждение, а в итоге в кассе денег нет…
От кредита на карте избавиться невозможно и навязывают членство в Голд, якобы это обязательно. а за него нужно платить, хотя никаких привилегий это не дает — все равно стойв очереди…
а про комиссии уже все наслышаны. где это видано, что за перевод между своими же картами одного банка нужно платить?
ужасный сервис
Коментарі (1)
Заказывала наличные, получила подтверждение, а в итоге в кассе денег нет…
От кредита на карте избавиться невозможно и навязывают членство в Голд, якобы это обязательно. а за него нужно платить, хотя никаких привилегий это не дает — все равно стойв очереди…
а про комиссии уже все наслышаны. где это видано, что за перевод между своими же картами одного банка нужно платить?
ужасный сервис
Ответ банка
1 липня 2020, 10:08
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за можливі незручності при зверненні в підтримку. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб розібратись в даному питанні більш детально.
Щодо картки, то зменшити кредитний ліміт можна в декілька кліків через Приват24. Gold клуб має ряд переваг та дозволить Вам економити кошти і звертатись на окремо виділену лінію підтримки. З усіма перевагами Ви можете ознайомитись на сайті — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold
Наявність та розмір комісії залежить від того, з якої та на яку картку перераховуються кошти. Так, наприклад, при переказі особистих коштів між картками Універсальна комісія відсутня. Детальніше про тарифи на платежі за посиланням — https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
З повагою, ПриватБанк.
Приносимо свої вибачення за можливі незручності при зверненні в підтримку. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб розібратись в даному питанні більш детально.
Щодо картки, то зменшити кредитний ліміт можна в декілька кліків через Приват24. Gold клуб має ряд переваг та дозволить Вам економити кошти і звертатись на окремо виділену лінію підтримки. З усіма перевагами Ви можете ознайомитись на сайті — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold
Наявність та розмір комісії залежить від того, з якої та на яку картку перераховуються кошти. Так, наприклад, при переказі особистих коштів між картками Універсальна комісія відсутня. Детальніше про тарифи на платежі за посиланням — https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
З повагою, ПриватБанк.
ОСТОРОЖНО!!! У меня в вт 30.08.16 банкомат принял 35000 грн и перезагрузился, ни квитанции ни карточки он не выдал. При обращении к администратору, он уверил что это нормальная ситуация, что нужно позвонить на 3700 и оставить заявку, после в течении трех дней деньги придут. Уже прошла неделя — денег НЕТ, на 3700 говорят оставляйте еще заявку!!! Это какой-то развод! Сейчас иск в суд. Не зна чем это закончится. Приватбанк — это самый худший банк в мире!!!
Коментарі (16)
Ужасное обслуживание!!! Работает одна касса, очень долго
обрабатывается заявка в кассе (просто наверное девушке мешают нарощенные ногти). Своей очереди ждешь 2 часа, как так можно??? Подходишь спрашиваешь почему так долго, тебе нахомят!!! Охраны нет!!! Мне алкаш начал хамить и пихаться, работники никак не отреагировали!!! Короче — это отделение просто «сказка». У меня сложилось впечатление, что я находилась на базаре.
Понаделают филиалов, а обслуживать как следует не могут. Людей с улицы посадили что ли? И как это в банке нет охраны? Не советую сюда обращаться, только настроение испортите и время свое потеряете
Коментарі (3)
обрабатывается заявка в кассе (просто наверное девушке мешают нарощенные ногти). Своей очереди ждешь 2 часа, как так можно??? Подходишь спрашиваешь почему так долго, тебе нахомят!!! Охраны нет!!! Мне алкаш начал хамить и пихаться, работники никак не отреагировали!!! Короче — это отделение просто «сказка». У меня сложилось впечатление, что я находилась на базаре.
Понаделают филиалов, а обслуживать как следует не могут. Людей с улицы посадили что ли? И как это в банке нет охраны? Не советую сюда обращаться, только настроение испортите и время свое потеряете
Я на горячей линии писала про свою кредитку, которую с горем пополам полностью погасила. На протяжении 2 недель, банк ограничение не снял, ну и хрен с вами. Сегодня закрыла карту, хотя на 3700 уговаривали этого не делать, но простите, Вы просто отморозились и пишите все как один: у меня были просрочки, я плохой клиент (хотя на мне вы же себе % зарабатывали), и вообще его Величество банк вам даст знать знать, вернее пришлет уведомление о решении. У всех сотрудников уже просто готовые шаблоны для ответов.
ну в общем, ДОСВИДОС, «любимый» банк!
Не дай Боже, с вами еще раз связаться…
Коментарі (2)
ну в общем, ДОСВИДОС, «любимый» банк!
Не дай Боже, с вами еще раз связаться…